zamknij

Wiadomości

W poniedziałek zamkną ul. Budowlanych

2011-04-08, Autor: 
W związku z budową ronda w ciągu ulicy Budowlanych, od poniedziałku planowane jest zamknięcie fragmentu tej ulicy. Utrudnienia wystąpią również na skrzyżowaniu ulic Mikołowska – Wielopolska – Stawowa.

Reklama

 Przygotowano następujące objazdy:

 

- Objazd Żory, Pszczyna, Gliwice, Katowice, ul. Żołędziowa:

ulicą Zebrzydowicką przez Rondo Zebrzydowickie, ulicą Budowlanych przez Rondo Lievin, ulicą Raciborską (DW 935), ulicą Kotucza (DK 78, DW 935) przez Rondo Dorsten i Wileńskie, ulicą Budowlanych przez Rondo Mazamet do ulicy Żołędziowej,

 

- Objazd Racibórz, Gaszowice, Zebrzydowice:

ulicą Żołędziową przez Rondo Mazamet, ulicą Budowlanych przez Rondo Wileńskie, ulicą Kotucza (DK 78, DW 935) przez Rondo Dorsten, ulicą Raciborską (DW 935) przez Rondo Lievin, ulicą Budowlanych przez Rondo Zebrzydowickie do ulicy Zebrzydowickiej.

Na zamkniętym odcinku dojazd do stacji paliw oraz restauracji będzie możliwy tylko jadąc od Ronda Zebrzydowickiego.

 

Budowa ronda to kolejny etap realizacji zadania „Budowa Obwodnicy Północnej miasta Rybnika na odcinku od ulicy Budowlanych do ronda na skrzyżowaniu ulic Rudzkiej i Podmiejskiej”.

 

Zamknięcie ul. Budowlanych to nie jedyne utrudnienie. Z powodu awaryjnego remontu nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu ulic Mikołowska – Wielopolska – Stawowa (w ciągu DW 925), w najbliższy weekend ruch będzie odbywał się tam wahadłowo.

 

Prace prowadzone będą w dwóch etapach.

 

Etap I – zamknięcie wlotu ulicy Stawowej:

 

Objazd do ul. Stawowej:

- ulicą Mikołowską (DW 925), ulicą Sosnową do ulicy Stawowej,

Objazd do ul. Mikołowskiej:

- ulicą Stawową, ulicą Sosnową do ulicy Mikołowskiej (DW 925),

 

Etap II – zamknięcie wlotu ulicy Wielopolskiej:

 

Objazd do ul. Wielopolskiej:

- ulicą Mikołowską (DW 925) przez Rondo Mikołowskie, ulicą Wyzwolenia (DW 935) przez Rondo Gliwickie, ulicą Gliwicką (DK 78) przez Rondo Europejskie do ulicy Wielopolskiej,

Objazd do ul. Mikołowskiej:

- ulicą Gliwicką (DK 78) przez Rondo Europejskie i Rondo Gliwickie, ulicą Wyzwolenia (DW 935) przez Rondo Mikołowskie, do ulicy Mikołowskiej (DW 925).

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (9):
  • ~seb_glo 2011-04-08
    09:16:16

    0 0

    a jak długo bedzie trwało yto zamknięcie może byście szanowno redakcjo napisali

  • ~ 2011-04-08
    09:32:28

    0 0

    „Budowa Obwodnicy Północnej miasta Rybnika na odcinku od ulicy Budowlanych do ronda na skrzyżowaniu ulic Rudzkiej i Podmiejskiej”.
    Obwodnica to chyba za dużo powiedziane

  • ~Pit 2011-04-09
    19:28:04

    0 0

    Niestety pod względem infrastruktury drogowej Rybnik pozostał daleko w tyle za np. Żorami...

  • ~Arteks 2011-04-09
    20:42:10

    0 0

    @Pit - może tobie imponują Żory, a mi nie. Mi imponują Katowice które potrafią poszerzać niektóre ulice, budować tunele, kładki nad drogami itd. Żory to postprlowski kombinat w którym szerokie drogi wybudowano w miejsce pól z pszenicą i żytem. Tego się nie da porównać z gęsto zaludnionym miastem w stylu Rybnika gdzie nawet Nowiny wciśnięte są w stare Maroko i między domy prywatne. Zauważ, że Gliwice czy Zabrze też nie miały i nie mają szerokich ulic bo nie powstały tak jak Żory na polach uprawnych tylko w czasach znacznie dawniejszych. Za to tam z głową planuje się DTŚ i czteropasmowe obwodnice Natomiast nigdy nie zrozumiem dlaczego obecnie nasza obwodnica budowana jest jako dwupasmowa zamiast czteropasmowa. To jest kompromitujące! :/

  • ~zorza54 2011-04-10
    08:18:55

    0 0

    Jak słyszę takich ćwoków jak Arteks to w d..ie mnie szczypie. Kolego wpisz w google Żory i przeczytaj kiedy Żory otrzymały prawa miejskie ??? Kiedy Żory były pełnoprawnym miastem to tu gdzie jest teraz Rybnik były bagna a Żorzanie tu gnój wywozili.A już porównywanie Żor z Rybnikiem pod względem skomunikowania z resztą kraju w ogóle pozostawia Rybnik daleko w tyle. Nie dość, że mają dwupasmówkę tzw. Wiślankę to teraz jeszcze bezpośredni zjazd na A-1. Rybniczanie muszą jechać albo do Żor albo do Bełku żeby wjechać na autostradę. I żeby nie było nigdy z Żorami nie miałem nic wspólnego i mieszkam w Rybniku. Żory mi się bardzo podobają, mają swój klimat bardzo pozytywny i bardzo się rozwinęły w ostatnich latach..

  • ~Arteks 2011-04-10
    14:01:24

    0 0

    @zorza - każdy lubi to co lubi. Jednym imponują miasta, innym pastwiska. Najważniejsze aby się dobrze czuć tam gdzie się mieszka, a teraz są możliwości do tego aby zmienić miejsce zamieszkania. Jeśli imponują ci małe senne sypialnie to polecam Żory. A to taka miejscowość trochę gminna gdzie w miejsce pól wybudowano bloki i szerokie drogi. Jeden kościół nieco wyższy od reszty zabudowy. Nawet ratusza tam nie ma. Owszem są sympatyczne miasteczka w których wszystko jest OK np. Pszczyna. Ale Żory ani nie są sympatycznym miasteczkiem bo mają bardzo wysoką przestępczość, ani nie są poważnym miastem bo tam tak naprawdę nic nie ma! W zasadzie jadąc tymi szerokimi drogami jedzie się z osiedla A do osiedla B bo nie do miasta, które prawie nie istnieje - mały rynek podobny do tego w Krzanowicach czy Pcimiu z jeszcze węższymi drogami niż w Rybniku... Moim zdaniem to czy zjazd na austostradę jest 2 czy 7 km - nie ma znaczenia. Są w PL duże miasta, które nigdy nie będą miały autostrady np. Kielce, Bydgoszcz czy Białystok i przez to nie umniejsza się ich znaczenia. Transport nie kończy się tylko na samochodach, a pod kątem kolejowym, PKS czy komunikacji miejskiej Żory to kompletna prowincja! Nawet z Katowic do Żor pociągów nie ma... Autobusy do dzielnic jeżdżą co 2 godz... Jeśli podobają ci się szerokie ulice to bierzmy wzór z Katowic i idźmy w tym kierunku rozwoju gdzie nieźle funkcjonuje komunikacja, nauka, administracja, wysokie technologie a nie z Żor które nic nam nie mogą zaoferować!

  • ~Teddy 2011-04-10
    20:01:33

    0 0

    ~Artes co ty pier...sz?? Gliwice nie maja szerokich ulic?? A Częstochowska, A Dworcowa, a Wrocławska, Boh. getta Warszawskiego, Pszczyńska, Nowy Świat i wiele innych w ścisłym centrum. Dwa pasy w jednym kierunku to na tych ulicach podstawa a nawet 3 choć są na nich odcinki jednokierunkowe, ale to i tak dużo daje. Wybierz sie na wycieczkę jak nie pamiętasz.

  • ~qwerty 2011-04-10
    22:00:15

    0 0

    To Rybnik pod rzadami Fudalego taje sie malo znaczaca prowincja. Spada liczba miejsc pracy w miescie. Zory rozwijaja sie bardzo dynamicznie. Chocbys nie wiem ile jadu tu wyplul to tych faktow nie zmienisz i nie zakrzyczysz.

  • ~Arteks 2011-04-10
    23:08:48

    0 0

    @Teddy - no niestety twoja wypowiedź potwierdza moją tylko, że ty jak zwykle piszesz w stanie podniecenia i rozhisteryzowania... Nipotrzebnie zresztą bo można swoje racje przedstawiać ze spokojem. Wszystkie wymienione przez ciebie w Gliwicach ulice są 2-3 pasmowe ale nie nadawałaby się na 4-pasmowe. A to, że Gliwice są większym miastem od Rybnika to i takich ulic mają więcej. W Rybniku podobnie, nie mamy ulic dwujezdniowych ale to nie oznacza, ze nie mamy dwupasmowych bo tych jest całkiem sporo w śródmieściu - tyle że są to ulice jednokierunkowe tak jak np. w Gliwicach czy Bytomiu. @qwerty - wszystkie miasta w jakiś sposób się rozwijają i to jest pozytywne. Natomiast Żory mają więcej do odrobienia. Gdyby dzisiaj ktoś miał wymienić chociaż jeden jakiś znany zakład w Żorach to niestety ale miałby z tym duży problem bo tam nie ma dużych, prestiżowych zakładów mimo "dynamicznego" rozwoju o jakim piszesz. Ty cały czas żyjesz nowymi fabrykami ale niestety żeby Żory zaistniały na gospodarczej mapie Śląska musiałyby pozyskać jakiegoś giganta, a na to się niestety nie zanosi.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5327