zamknij

Wiadomości

Pracownicy samorządowi dostaną podwyżki

2012-01-04, Autor: 
150 zł brutto to kwota podwyżki, która trafi do kieszeni pracowników wszystkich rybnickich jednostek samorządowych. Sami zainteresowani póki co jeszcze się nie cieszą, bo nie wiadomo, kto ile dostanie. Pieniądze będą dzielone podług zasług.

Reklama

 – Udało się przygotować budżet tak, żeby zawierał wzrost wynagrodzenia dla wszystkich pracowników samorządowych, którzy pracują w mieście we wszystkich naszych jednostkach. Mówimy tu o paru tysiącach pracowników – mówił prezydent Adam Fudali po ostatniej ubiegłorocznej sesji rady miasta. Podwyżki mają zatem trafić zarówno do pracowników magistratu, jak i pracowników domów kultury, ośrodków pomocy społecznej czy ośrodków sportu.

Jak zapowiada prezydent, na podwyżki mogą też liczyć pracownicy oświatowi. – Podwyżki obejmą też pracowników oświaty, bez nauczycieli, którzy mają wzrost wynagrodzeń zapowiedziany przez parlament – tłumaczy prezydent.

 

Chociaż wysokość podwyżki ma wynieść 150 zł brutto, nie każdy z pracowników będzie miał okazję podreperować domowy budżet. Pracownicy zostaną rozliczeni ze swojej pracy i nagrodzeni najlepsi. – Te 150 zł będzie dzielone wg propozycji, które zaproponują naczelnicy. Jeżeli naczelnik uzna, że dany pracownik jest warty 300 zł to dostanie 300 zł, może się też zdarzyć, że ktoś nie dostanie nic – mówi prezydent miasta.

 

Sprawdziliśmy również, ile obecnie zarabiają pracownicy rybnickiego magistratu (wszystkie kwoty dotyczą wynagrodzenia zasadniczego brutto):

 

Młodszy Referent od 1 tys. 300 zł do 2 tys. 400 zł

Referent od 1 tys. 350 zł do 2 tys. 550 zł

Podinspektor od 1 tys. 400 zł do 3 tys. 150 zł

Inspektor od 1 tys. 500 zł do 3 tys. 750 zł

Główny Specjalista od 1 tys. 500 zł do 4 tys. 150 zł

Kierownik Referatu od 1 tys. 600 zł do 4 tys. 550 zł

Naczelnik Wydziału od 1 tys. 800 zł do 4 tys. 550 zł

Oceń publikację: + 1 + 6 - 1 - 12

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (62):
  • ~STEFAN SIARZEWSKI 2012-01-04
    15:01:26

    0 0

    Pamiętajmy , sprawiedliwie nie znaczy po równo! Super jest to ,że naczelnik zdecyduje kto ile dostanie i czy dostanie. To jakaś farsa :) Czyli jeśli naczelnik Cie nie lubi nie dostaniesz nic ! Rozumie podwyżki dla osób zarabiających w okolicy 1300-1900. Ale cóż czas pokaże

  • ~danielo78 2012-01-04
    15:22:39

    0 0

    BRAWO.ZAMIAST OBNIŻAĆ TYM GRYZIPIÓRKOM TO PODWYŻKI.A PREZYDENT NAŻEKA NA BRAK KASY W BUDŻECIE.W CHORYM KRAJU ŻYJEMY , JEST MI WSTYD ZA POLSKE I WSTYDZE SIĘ TU ŻYĆ.

  • ~michasia13 2012-01-04
    15:26:40

    0 0

    Droga wolna...nikt nikogo nie trzyma na siłę.

  • ~gosik39 2012-01-04
    15:57:16

    0 0

    Popieram danielo78 -tam sa podwyżki a może dla tych co pracują w niedziele za 1000 zł jakaś podwyżka?a ty Michasia zorientuj się ile zarabia większosc w sklepach góra 1100 i podwyżki nie mają od kilku lat ,tylko widmo zwolnienia ...

  • ~qdobp 2012-01-04
    15:59:51

    0 0

    nie podniecajcie sie tym - przeciez to dopiero za rok czyli 2013 - tak jest w artykule-nieprawdaz? :)

  • ~qdobp 2012-01-04
    16:01:04

    0 0

    dziwi mnie tylki ze budzet uchalono na 2013 rok- adas sie stara hahaha...

  • ~qdobp 2012-01-04
    16:02:28

    0 0

    nie podniecajcie sie tym - przeciez to dopiero za rok czyli 2013 - tak jest w artykule-nieprawdaz? :)

  • ~tiiki 2012-01-04
    16:08:43

    0 0

    I bardzo dobrze, że mają podwyżki! To się chwali, że w ciężkich ekonomicznie czasach potrafi się uciułać trochę podwyżki dla pracowników. Gosik39, pracownicy sklepów nie są opłacani przez miasto, więc Twoje żale są śmieszne. Ci, którzy są opłacani przez miasto być może po prostu lepiej się w życiu potrafili ustawić niż ci, którzy pracują w sklepach (z całym szacunkiem dla nich!). I tyle :)

  • ~gosik39 2012-01-04
    16:14:50

    0 0

    miano nie chodzi kto z skąd opłacany ale o fakt że dla gryzipiórków zawsze są podwyżki a dla innych nie ...

  • ~qdobp 2012-01-04
    16:25:52

    0 0

    redakcja czuwa - pozdro:)

  • ~michasia13 2012-01-04
    16:46:05

    0 0

    Chodziło mi o to że jeżeli ktoś się wstydzi żyć w naszym kraju to zawsze można wyjechać...nie jest kolorowo ale kraj jakby nie było tworzymy my sami. Zawsze można startować do rządu i rzucić jakimś nowym pomysłem. Zamiast narzekać powinniśmy pomyśleć jak to zmienić...

  • ~ 2012-01-04
    16:52:54

    0 0

    No i dobrze. Fajnie jak ktoś ma trochę więcej pieniążków. Ale Polaczki zamiast dążyć do tego aby wszystkim było lepiej, to cieszą sie jak komuś jest gorzej....

  • ~michasia13 2012-01-04
    17:01:33

    0 0

    no to niestety święta prawda...

  • ~Kasia 2012-01-04
    17:09:14

    0 0

    a ja zapraszam wszystkich malkontentów do pracy w urzędzie ! gadać wszyscy potraficie - tak jak już ktoś napisał, nikt Wam nie każe w sklepie w niedzielę pracować, możecie się zatrudnić w JST ! no ale danielo78 to nawet podstaw ortografii nie zna, a pod każdym artykułem morały prawi...

  • ~exitcosmo 2012-01-04
    17:30:07

    0 0

    A niech mają. Dzisiaj w radiu słyszałem żart:

    - Dlaczego Miasto Rybnik nie organizowało sylwestra?
    - Bo zbierają na nowe rondo :)

    Jak widać drwią z nas na każdym kroku

  • ~guzik1234 2012-01-04
    17:46:17

    0 0

    Po pierwsze, urzędnicy już od paru lat nie mieli podwyżek. Po drugie, kogo nazywacie gryzipiórkami? Chyba, że tych co siedzą na wysokich stołkach i przeciętny petent nie ma z nimi kontaktu, a jak chce się z nimi rozmawiać, to trzeba się specjalnie umawiać. Bo ten szary pracownik, co idzie na "pierwszy ogień" oko w oko z petentem, nie ma nic do powiedzenia i musi pracować jak mrówka, a jeżeli się komuś z góry nie spodoba, to znajdą na niego haczyk i wypad.......... A podwyżki wyglądają tak, im wyższy stołek to większa podwyżka, a dla szeregowych ochłapy.

  • ~jolsla29 2012-01-04
    18:11:22

    0 0

    A my większe podatki,wcale mnie to nie cieszy iż dostaną podwyżki.Dość że nie ma pracy to jeszcze wykończą nas opłaty.

  • ~aszmircool 2012-01-04
    18:13:04

    0 0

    Hmmmm a to kiedy te podwyżki ? Ja tam nie widzę nic o 2013 roku

  • ~wielbiciel_pieknych_dam 2012-01-04
    18:27:48

    0 0

    ~exitcosmo - mało śmieszny ten żart. To jakieś kiepskie radio było :p Proponuję zmienić stację. Ja popieram w 100% takie działanie! Po kija mi jakaś pseudo gwiazda, która przyjedzie po to żeby plebs mógł się uchlać na jej koncercie i butelkami po szampanie za 5 zł. porzucać w innych ludzi a policja jeszcze więcej roboty miała! Zdecydowanie bardziej wolę rondo, które usprawni ruch i zmniejszy liczbę wypadków.

  • ~ 2012-01-04
    18:52:45

    0 0

    Ale wypalił z postem w temacie! Co ty jarasz człowieku?

  • ~blitz 2012-01-04
    19:00:58

    0 0

    właśnie przeczytałem w najnowszym wydaniu tygodnika "Nowiny", że w Raciborzu - CYTUJĘ: "Starosta oraz radni powiatowi dali dobry przykład, ZMNIEJSZAJĄC sobie wynagrodzenie na ten rok. Starosta będzie teraz zarabiał miesięcznie o 210zł mniej brutto, szeregowy radny o 67,56zł mniej". W Rybniku należą się oczywiście podwyżki, tylko nie wiem za bardzo za co! Nie dość, że mają państwowe posady, zero problemu z płatnościami czy należnymi dodatkami to jeszcze mało! a zwykły człowieczek który musi walić od rana do nocy u jakiegoś prywaciarza- dla przemądrzałych cwaniaków: Nie każdego rodziców było stać żeby dzieciom zapewnić super szkoły i wykształcić na doktorów habilitowanych czy np magistra farmacji albo wysłać na zawodowe kursy! i jeszcze idź potem coś załatw do wielmożnego magistratu! Ja rok temu próbowałem auto zarejestrować to myślałem że skoczę na targ po spluwe! 6 stanowisk, z czego 2 czynne, jedna pani sobie poszła na 20 minut, wróciła z cieplutką kawką, a druga pogawędki o wspólnych znajomych z panem co rejestrował 4 auta na firmę na raz! a my jak cwele - 4godziny w kolejce! niech mi tez tam kawę fundną albo doradztwo psychologiczne.. jak potem ktoś z radnych wpada do mojej firmy to się jakoś nie pytają czy mam ciężką pracę ile zarabiam i czy podwyżki mi nie trzeba...

  • ~guzik1234 2012-01-04
    19:42:48

    0 0

    blitz, siądź wpierw po drugiej stronie lady, a potem gadaj. To,że ta pani przyniosła sobie ciepłą kawę (dobrze mogła to też być herbata), nie powinno być powodem do strzelania. Czy ty też pracujesz 8 godzin bez przerwy i posiłku. Jeżeli tak, no to zazdroszczę tobie kondycji.I wierz mi, że te panie które pracują bezpośrednio z klientem, to dostaną najmniej a właśnie przez takich jak ty są opluwane, a ci co faktycznie odpowiadają za organizację pracy to siedzą sobie w cieplutkich pokoikach i daleko od zasięgu twojej strzelby.

  • ~ 2012-01-04
    19:47:15

    0 0

    jesli te widelki placowe podane w artykule sa prawdziwe, to kiepsko w tym urzedzie zarabiaja... no chyba, ze co miesiac do tego wynagrodzenia zasadniczego doliczane jest kilkadziesiat % premii ;-)

  • ~ 2012-01-04
    19:51:01

    0 0

    a.. i zapomnialem - tez rok temu rejestrowalem samochod. termin zarezerwowalem przez internet - zadnej kolejki... ;)

  • ~blitz 2012-01-04
    19:53:50

    0 0

    guzik po pierwsze to ja pracowałem jeszcze niedawno po 10- 12 godzin prawie codziennie!!! z pół godziinną przerwą za całą dniówkę więc nie podważaj tego co ja znam a czego nie, a po drugie tak się składa że znam trochę taką CIĘŻKĄ pracę od wewnątrz jak ona wygląda np w urzędzie miasta czy urzędzie pracy więc mi nie mydlij oczu! jedyni których mi szkoda to pracownicy socjalni którzy zarabiają ochłapy a muszą się mierzyć nie raz z pijanymi agresywnymi kolesiami których dziwi że im sie zasiłek nie należy i dlatego żony nie może sprać!... i nikt mi nie wmówi jak to ci w urzędach ciężko się narobią! bywałem tam nie raz w poprzedniej pracy to się naoglądałem i nasłuchałem jak to się ciężko tam pracuje!

  • ~guzik1234 2012-01-04
    20:01:51

    0 0

    odl - te widełki są prawdziwe, a urzędnik zarabia w zależności od szerokości pleców i czy jest lizusem czy nie. A co do premii, to proszę mi wierzyć, nie ma co miesiąc, tylko co kwartał, tylko, że to też zależy od tego j.w. Przeciętny, normalny urzędnik wcale nie zarabia kokosów

  • ~guzik1234 2012-01-04
    20:05:38

    0 0

    blitz - a mnie żal ciebie

  • ~ 2012-01-04
    20:08:05

    0 0

    No i się wyżalili - urzędas GUZIK i fizol ciężko harujący (nie potrzebujący przerw na śniadanie i potrzeby fizjologiczne) BLITZ. Ulżyło? GUZIK napisz wkrótce jaka była rzeczywiście ta podwyżka.

  • ~guzik1234 2012-01-04
    20:19:16

    0 0

    student - z chęcią bym cię poinformował, ale nie miałem pleców, nie byłem lizusem i..............., ale tych szarych urzędników, którzy tylko muszą wykonywać polecenia ( bo jak nie to skończą tak jak ja), zawsze będę bronić.

  • ~michalekz 2012-01-04
    20:37:15

    0 0

    "ja nie mam podwyżki to sprawiedliwie będzie jak ten drugi też nie będzie miał" - ileż w niektórych zawiści. jeśli te podane zarobki dla referentów są rzeczywiście brutto to są to żenujące kwoty... referenci to zwykle ludzie młodzi, zaraz po studiach. (typowi wyborcy PO ;-) )

  • ~wazon 2012-01-04
    21:16:13

    0 0

    ale czemu tak mało-podnieście podatki będzie więcej dlaCEBULI idlaRYSZKI

  • ~qwerty 2012-01-04
    22:32:50

    0 0

    W kazdej szanujacej sie firmie, nawet w czasach kryzysu jest coroczna podwyzka pensji minimum o wskaznik inflacji. Gorzej tylko, ze to bezdie podwyzka "uznaniowa wedlug zaslug", czyli zapewne najwiecej dostana najwieksze dupowlazy wiadomo kogo.

  • ~ 2012-01-04
    23:06:11

    0 0

    Dlaczego taki skrajny przedział wynagrodzenia na tym samym stanowisku?
    Czy wyznacznikiem jest przyjęty "po rodzinie"/ zwykły?

  • ~dizers 2012-01-04
    23:11:00

    0 0

    chętnie zatrudnię sie w UM w rybniku ,bede pracował o 10% wydajniej za 10% mniejszą pensję bo nie ma to jak ciepła posadka na państwowym ...

  • ~magika 2012-01-04
    23:17:12

    0 0

    podwyzki? jakie? hmm by podniesc zabieraja z czegos! A TO PONOC najlepsza PANSTWOWA .....

  • ~magika 2012-01-04
    23:20:44

    0 0

    a zle ci? to redukcja..i masz jeszcze połowe.....po prostu brak słow. dobrze sie gada jak sie siedzi...pozdrawiam... dziekuje panie prezydencie

  • ~magika 2012-01-04
    23:25:48

    0 0

    i nie pracuje w UM ani tym podobnym ..jakby ktos tak to zrozumial...

  • ~grzesnick 2012-01-05
    08:42:50

    0 0

    w urzędach ludzie powinni dobrze zarabiać, inaczej trafiają tam typki , które nie mają najmniejszego zamiaru pracować. Dawno zresztą nie mieli podwyżek. Natomiast zaciekawiły mnie widełki zarobków, zwłaszcza naczelnioków

  • ~spirit-of-the-town 2012-01-05
    08:45:36

    0 0

    Czym się różni Amerykanin od Polaka? Ten pierwszy, gdy widzi. że sąsiad buduje nowy dom, kupuje nowe auto i dostaje intratną posadę, dąży do tego aby mieć to samo. Gdy to samo widzi Polak, dąży do tego aby sąsiad tego nie miał. Pozdrawiam

  • ~grzesnick 2012-01-05
    08:55:12

    0 0

    a to co mnie zaciekawiło znajdziecie tutaj http://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=90
    naczelnik może zarabiać maksymalnie 4550 x 12 =54 600. Żaden z naczelników, na których zeznania zerknąłem nie miał dochodu mniejszego niż 100 tysięcy z tytułu uowy o pracę. Znaczy, że drugie tyle dostają w dodatkach. Widzieliście informacje o tym w artykule? Znowu urząd manipuluje informacją. Jak im można jeszcze wierzyć??

  • ~truman20 2012-01-05
    09:24:29

    0 0

    ~spirit-of-the-town tak, tak, Amerykanin bierze KREDYT, buduje dom i kupuje nowe auto żeby nie być gorszym (w jego mniemaniu) od sąsiada i właśnie widzimy tego efekty...

  • ~sianio 2012-01-05
    10:46:21

    0 0

    Powiedzmy sobie szczerze że przy takim systemie dzielenia, podwyżki dostaną najwięksi wazeliniarze którzy aby dostać kilka złotych gotowi są do największych poświęceń.Prezydent wielce chce dawać urzędasom podwyżki,a skąd weżmie na to kasę.Oczywiście z nas podatników.JA SIĘ NIE ZGADZAM NA ZWIĘKSZENIE JAKIEGOKOLWIEK PODATKU.Już i tak nas doją jak jakieś bydło,to jeszcze mam się zrzucać na podwyżki dla urzędasów.Tu trzeba chyba zrobić LIBAN żeby komuś się oczy otwarły.Ileż to idzie wytrzymać?

  • ~dasio7 2012-01-05
    12:28:41

    0 0

    mamy wizję kryzysu, wiemy o przeroście administracji ... czyli ... należy dać podwyżki, zatrudnić kolejnych urzędników /oczywiście wcześniej wybudować im kolejny budynek/

  • ~auralfloat 2012-01-05
    12:45:39

    0 0

    Muszę zapytać redakcję, dlaczego mój komentarz został usunięty? Jest niepoprawny, nieodpowiedni, czy zawiera wulgaryzmy? No i pisze więc ponownie.

  • ~auralfloat 2012-01-05
    12:50:39

    0 0

    W dobie oszczędności, modnych kryzysów i kredytów je wywołujących nietaktem jest chwalenie się o podwyżkach dla biurw. Panuje teraz tendencja do obniżania płac w budżetówkach, panie Fudali. Czy pan robi to specjalnie czy zupełnie nieświadomie? Trochę mi pana kadencja przypomina sytuację z Rosji, gdzie Putin znów będzie prezydentem, a Niedźwiedziew prezesem. Co też pan robi, będziesz pan liczył na następne lata kadencji? Wiem, że jesteś pan obrotny i potrafisz dużo załatwić i zrobić, no ale bez przesady. I informuję pana, że jeśli tylko nadarzy się okazja, to przepuszczę pieniądze dotacji z zyskiem dla mnie, po to byś pan nie mógł po nie sięgnąć, licząc że zostanę płatnikiem VAT. A jednak nie, panie F.

  • ~spirit-of-the-town 2012-01-05
    14:30:58

    0 0

    Truman20, może i Amerykanin bierze to na kredyt, ale nie przyjdzie mu na myśl aby tracić choćby część energii na uprzykrzanie życia innym (oczywiście jak wszędzie wyjątki się zdarzają), jego głownym celem jest TYLKO poprawa WŁASNEGO życia, a to w ogólnokrajowej skali wychodzi na dobre. A u nas zapewne jeszcze w 2020 roku będzie kryzys, bo naszym motorem napędowym jest zawiść a nie zaradność. Pozdrawiam

  • ~widmo 2012-01-05
    15:46:20

    0 0

    Z cyklu "ŚMIECHU WARTE" - Przychodzi Fudali do lekarza a tam Ryszka :-)

  • ~Fiodore 2012-01-05
    16:09:03

    0 0

    Spiryt (usie) a piszesz to na podstawie, którego filmu?

  • ~ 2012-01-05
    17:11:53

    0 0

    Trochę trudno to pojąć.Deficyt w 2012roku wyniesie 68mln zł więc skąd się wzięły pieniądze na podwyżkę?.Jak mam długi to raczej oszczedzam niż wydaje.

  • ~xverso2 2012-01-05
    18:14:02

    0 0

    CO SIĘ DZIEJE Z TYM KRAJEM!? CZY KIEDYŚ BĘDZIEMY GODNIE W NIM ŻYĆ!?

  • ~truman20 2012-01-05
    21:54:33

    0 0

    ~spirit-of-the-town, czyli życie na kredyt jest Twoim zdaniem nieszkodliwe na większą skalę? A myślisz, że skąd aktualnie pół Świata ma kłopoty i jest to nazwane kryzysem? Właśnie z życia na kredyt i to nie jest normalne! Poprawia jakość życia z czyjeś pieniądze, tzn za moje i Twoje oszczędności i za oszczędności tego sąsiada właśnie. Ktoś to kiedyś powiedział, że bolączką ludzi jest to, że wydają więcej niż zarabiają i to jest cały szkopuł.

  • ~ 2012-01-06
    10:13:42

    0 0

    motto pana Fudalego brzmi "ZACZNIJ OD SIEBIE" - i skutecznie to czyni spróbujcie utrzymac taką działeczkę x2 za taką niską pensyjkę ,chłopina nawet porzyczki socjalne musi brac a Wy się czepiacie -cieszcie się,że macie posadkę za 1000 a nie siedzicie na bezterminowym , bezpłatnym urlopie .A jak działa UM wiem z własnego doświadczenia -podrzędny urzędnik aż do kierownika nie ma prawa głosu(pan każe sługa wykonuje) co nie usprawiedliwia opieszałości naszych urzędników.Ja również dała bym podwyżkę jedynie pracownikom socjalnym bo cho nie zawsze są OK to nie mają wyjścia i muszą deptac do tych alkoholików a rozmowa z nimi zapewne nie należy do przyjemnych.

  • ~werkk 2012-01-06
    11:12:35

    0 0

    Najbardziej nienormalne jest to że Naczelnik Wydziału może mieć mniejsze wynagrodzenie od młodszego referenta.

  • ~grzesnick 2012-01-06
    12:13:24

    0 0

    werkk - zajrzyj do oświadzczeń majątkowych naczelników. Zarabiają 100% więcej niż podano w artykule

  • ~spirit-of-the-town 2012-01-06
    12:23:28

    0 0

    ~Truman20, oczywiście nie sądzę, iż życie na kredyt jest na dłuższy czas korzystne. Chodzi mi tylko o to, że odnoszę wrażenie, iż gdy jest kryzys (nie istotne z jakiej i czyjej przyczyny) to Polska solidarnie przyłącza się do "uciśnionych", natomiast gdy mija, u nas wszystko dalej jest tak jakby nic się nie zmieniło. We wspomnianych Stanach, jest kryzys a za płacę minimalną można np. kupić około 1000 - 1200 l paliwa. Czyli w Polsce płaca ta musiałaby wynosić około 6000zł. A to dzięki temu, iż kraj ten dawno zrozumiał, że jeśli tanie jest paliwo, prąd i podatki, to gospodarka sama idzie z postępem, choćby nawet rząd chciał inaczej. Oczywiście inna jest historia USA i Polski, która dopiero raczkuje w normalności, ale wydaje mi się, że chyba długo nie będzie tutaj "normalności". Obym się mylił.

  • ~MaLa123 2012-01-06
    21:40:00

    0 0

    Cała afera o to, że przeciętny biedny urzędnik dostanie 50 zł podwyżki. Ludzie opamiętajcie się, każdy chce żyć nie mówiąc już o godnym życiu. Jeżeli ktoś zazdrości urzędnikom pensji i podwyżki to przecież ma drogę wolną, w każdym urzędzie istnieje cos takie jak BIP gdzie sa ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w danym urzędzie. Każdy może startować, i nie są to etaty po znajomości, coś o tym wiem. Zyczę powodzenia w konkursach i godnego życia za otrzymana pensję

  • ~magika 2012-01-07
    23:59:32

    0 0

    powiem tak... dała by moja wypłatę p.F.. tj.ok970zł na ręke .... i niech wyżyje..i przeliczy to na 2 osoby ! , a od stycznia dam mu pół z tego na tych samych warunkach .. i ciekawe co dalej? no co dalej? to sie nie dziwie ze...zycie ma sie w d....walczy sie dla tych ..najblizszych!!! wiec dziekuje panu.. a jeszcze jedno dlaczego dziecko w domu dziecka kosztuje ok.2000 a dziecko w rodzinie ma sie miescic w granicach 570 zł? co maja inne żołądki?nie rozumiem przeliczników!!!! może troche odbiegam od tematu ale wiecie co,wszędzie to samo! byle do siebie! pozdrawiam

  • ~magika 2012-01-08
    00:08:08

    0 0

    podsumowałam ..po prostu!

  • ~ 2012-01-08
    16:47:40

    0 0

    A za co te podwyżki? Ja rozumie aby dostali je samorządowi pracownicy(wyłącznie). ! Podane wyżej wynagrodzenia to bujda, dlaczego pracownicy sektora finansowego nie przedstawili swoich zeznań , bo to był by wstyd że połowa z nich to nawet studiów nie skończyło a po 150 tyś rocznie zarabiają, jak tacy ludzie mogą takie stołki piastować? Szkoda się rozpisywać.

  • ~Teddy 2012-01-11
    22:41:49

    0 0

    ~guzik... chciałbym zauważyć, że pracownicy innej administracji publicznej też już o 2 lat nie widzieli podwyżek, a tu Adaś sobie nagle rozdaje kasę w samorządówce ???? Mamy kryzys, redukcję zatrudnienia i wynagrodzeń a w Rybnickim UM co? Druga Irlandia, zielona wyspa?? Nie napisano tego co powiedziano w radio - podwyżki to koszt 9.000.000 zł z budżetu, które zapłacą mieszkańcy w podatkach, m.in. za grunty, śmieci, wodę, pewnie bilety autobusowe i wieczystą dzierżawę. Tyle długów ma miasto i jeszcze AF powiększa deficyt???? Co więcej Adaś będzie rozbudowywał urząd i ma już na to 5 mln!! Za czasów żadnego prezydenta miasta nie było takiego przerostu w UM jak za Fudalego. Dobudowane skrzydło, zaadaptowano budynek na Zamkowej i jeszcze mało??? 400 pracowników na takie miasto?? Nie przesadza Pan Panie Prezydencie??? Czyje kumotry zatrudni Pan w rozbudowanym budynku? A może rodzinka ze Stanów wróciła i trzeba ich gdzieś usadzić??

  • ~Teddy 2012-01-11
    22:48:20

    0 0

    ~mała... sama nie wierzysz w to co mówisz!! Ogłoszenia o pracy w UM?? Jedna wielka ściema. Ogłasza się w BIP, potem się okazuje, ze kandydat nie spełniał kryteriów i przyjmuje się "swojego" który od samego początku miał zaklepany stołek. Kobieto, takich rodzinnych powiązań jak w urzędach miast i gmin to NIE MA NIGDZIE !!! A w rybnickim to już nawet strach mówić ile jest powiązań i jak się wszyscy boją własnego cienia!!!

  • ~Tadeusz Dybala 2012-01-13
    20:36:28

    0 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii. Redakcja

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jak zamierzasz spędzić wakacje 2024?





Oddanych głosów: 14