zamknij

Wiadomości

Ogłoszenie prezydenta

2004-01-20, Autor: 
Prezydent Rybnika zamierza wyznaczyć firmy, których zadaniem będzie usuwanie pojazdów z drogi na koszt właściciela. Do 23 stycznia można składać oferty.

Reklama

    Ogłoszenie wydał prezydent na podstawie art.130 a ust. 5 i 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym oraz w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 sierpnia 2002r. w sprawie usuwania pojazdów.
   
    Oferta powinna zawierać:
1. Oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę oraz adres.
2. Potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w stosownym zakresie – należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wyciąg z rejestru sądowego ( nie starsze niż 6 miesięcy).
3. Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z adnotacją, że jest to pojazd specjalny pomocy drogowej ( adnotacja ta nie dotyczy ciągników siodłowych i balastowych) wraz z aktualnym wpisem badania technicznego. W przypadku lawety w dowodzie rejestracyjnym powinna być określona dopuszczalna masa ładunku (masa pojazdu jaki może być przewożony) zaś w przypadku holownika powinna być określona dopuszczalna masa pojazdu jaki może być holowany bez użycia hamulców tego pojazdu ( wymagane zaświadczenie stacji kontroli pojazdów). W przypadku posiadania zamontowanego urządzenia dźwigowego na pojeździe, konieczne jest dołączenie do składanej dokumentacji aktualnego świadectwa dozoru technicznego. Powyższe uzasadnione jest faktem, że usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t może odbywać się wyłącznie przez przewóz pojazdów na lawecie, zaś pozostałych pojazdów przewóz na przyczepie niskopodwoziowej lub holowanie.
4. Zaświadczenie o braku zaległości w opłatach podatkowych i na rzecz ZUS – należy przedłożyć stosowne zaświadczenia Urzędu Skarbowego i ZUS ( nie starsze niż 3 m-ce).
5. Kserokopia zaświadczenia o nadaniu numeru NIP.
6. Kserokopia zaświadczenia o nadaniu numeru REGON.
7. Oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, potwierdzające niekaralność przedsiębiorcy.
8. Oświadczenie o posiadaniu telefonu pod którym świadczący usługi będzie osiągalny bez względu na czas i miejsce przebywania i po odebraniu informacji dotrze do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 30 minut.
9. Zobowiązanie dotyczące dochodzenia we własnym zakresie na drodze cywilno-prawnej roszczeń od właściciela pojazdu.
10. Uwierzytelnione kopie polis ubezpieczeniowym z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie transportu.

    Zasady weryfikacji i wyboru ofert są udostępnione do wglądu w siedzibie Straży Miejskiej w Rybniku ul. G.Hallera 12b, pokój 004 w godzinach od 8.00 do 15.00. Tutaj również można uzyskać dodatkowe informacje w sprawie warunków składania ofert. Na adres siedziby Straży Miejskiej należy także składać oferty. Oferta powinna zostać złożona najpóźniej w ostatnim dniu wyznaczonego terminu. Za dzień złożenia uważa się również dzień nadania w Urzędzie Pocztowym.
Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jak zamierzasz spędzić wakacje 2024?





Oddanych głosów: 337