zamknij

Wiadomości

Błyskawica na murze kaplicy. Wójt: to chuliganeria!

2020-11-07, Autor: 

Wójt Jejkowic jest zbulwersowany. Opublikował przed chwilą zdjęcia zniszczonej elewacji kaplicy z 1890 roku przy ul. Głównej. - Tak ma wyglądać walka o szacunek? O tolerancję ? O swoje prawa? Niszcząc i dewastując przedmioty czy miejsca ważne dla tak wielu osób?! - pisze wyraźnie wzburzony.

Reklama

Już o tym wspominaliśmy - akt wandalizmu jest aktem wandalizmu – niezależnie o tego, czy protest jest w słusznej sprawie.

Ktoś namalował na elewacji kaplicy św. Jana Nepomucena w Jejkowicach błyskawicę – symbol protestu kobiet. Mówiąc wprost – zniszczył ją tym czynem.

Sprawę porusza Marek Bąk – wójt gminy Jejkowice. Nie owija w bawełnę.

- Tak ma wyglądać walka o szacunek? O tolerancję ? O swoje prawa? Niszcząc i dewastując przedmioty czy miejsca ważne dla tak wielu osób?! To nie protest to wandalizm, chuliganeria! Współczuję osobom, których jedynym pomysłem na wyrażenie siebie i swoich poglądów jest dewastacja i niszczenie! - pisze wzburzony.

Jak dodaje, ta kaplica jest własnością Gminy, czyli wszystkich mieszkańców Jejkowic.

- Obiecuję, że jeśli do poniedziałku sprawca sam się do mnie nie zgłosi, żeby załatwić sprawę polubownie, zgłaszam sprawę na policję! Mam nadzieję, że będzie to krótka sprawa, bo akurat w Gminie Jejkowice monitoring działa sprawnie! Proszę również ewentualnych świadków o kontakt – apeluje Marek Bąk.

Wójt przeprasza za swój emocjonalny ton wypowiedzi. Tłumaczy, że zabolało go to, co zobaczył.

A Wy co o tym sądzicie? Czy tego typu forma protestu nie idzie już za daleko?

Oceń publikację: + 1 + 217 - 1 - 45

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (87):
  • ~mewa74 2020-11-07
    13:06:44

    Brawa dla wójta za reakcję.

  • ~ 2020-11-07
    13:08:26

    Brawo Panie Bąk- gratuluję zdroworozsądkowej postawy , bo nie wszyscy włodarze myślą podobnie . W Gdańsku prezydent Dulkiewicz pozuje do zdjęć na tle zdewastowanego biura poselskiego swoich oponentów politycznych . tak zaczyna się faszyzm niemcy też dewastowali sklepy i lokale żydowskie . Musimy z ten terroryzm zwalczyć.

  • ~ 2020-11-07
    13:11:14

    Niestety ani sataniści, ani chuliganerio - feministki nie mają swojego kościoła, nie mogą więc na nim namalować ani pod niego pójść się powydzierać.
    Ich jedynym osiągnięciem jest pomalowana japa albo zajęty czyjś budynek - nazywają to "squatem". Jak się jest nikim, to trudno uszanować czyjąś własność.
    Niestety w naszym mieście jest dużo zdewastowanych murów i tego typu malunek nie jest niczym nowym.

  • ~Manipura 2020-11-07
    13:17:00

    Terlecki mówił, że to znak do złudzenia przypominający SS, w takim razie winnego szukałbym gdzieś wśród przedstawicieli narodowców, Młodzieży Wszechpolskiej, czy innych nacjonalistów.
    To na pewno ich robota xd

  • ~ 2020-11-07
    13:28:02

    organizatorzy tego zjawiska jasno się opowiadają że to nie jest protest tylko wojna a na wojnie takie rzeczy się dzieją ,biedne kobiety zostały w sposób bezwzględny i podły wykorzystane do politycznych celów

  • ~ 2020-11-07
    13:46:35

    To musiała być męska Pi....da w rurkach.
    Palce u..........ć.

  • ~bikerek 2020-11-07
    13:52:14

    Na miejscu Pana wójta popytal bym wiosennych organizatorów protestów w Rybniku z nazwiskiem na literę "K"

  • ~Franz Kawka 2020-11-07
    13:59:54

    Niestety ten konflikt zasiał Kłamczyński w Warszawie, a emocje przenoszą sie na poziom lokalny. Zamiast malować po murach powinni wykopać dziadostwo i złodziejstwo z Warszawy.

  • ~Manipura 2020-11-07
    14:08:23

    ~ goliat: ale byś się zdziwił, gdyby winnym okazał się jakiś prawilny Sebix w dresie, co? Swoją drogą jako kobieta nie popieram tego typu wandalizmu, uważam, że każdy tego typu występek nie powinien mieć miejsca, ale całym sercem jestem za protestującymi, a rządzący zasłużyli sobie na 8 gwiazdek.

  • ~adamczykhenryk1 2020-11-07
    14:38:59

    dzisiaj widziałem strażaków Jankowice na galowo w wozie bojowym bez maseczek , Policję Rybnik w załodze wieloosobowej bez maseczki i chłopaków ochrony w liczbie mnogiej bez maseczki , Pogotowie pasażer bez maseczki .
    Osobiście jestem zadowolony z świadomości Ludzi i projektu
    COVID-19 :)

  • ~ 2020-11-07
    14:39:20

    46 64

    przynajmniej krąg podejrzanych się zawęża,musiała to namalować kobieta

  • ~artefaks 2020-11-07
    14:53:35

    ,,Błyskawica" to radiowa stacja nadawcza Armii Krajowej . Naćpany klejem pisi nochal widzi tu zaś znaki hitlerjugend i ss.
    I jak tu nie mówić że pic to V kolumna ?

  • ~KA64 2020-11-07
    15:53:06

    Czy mógłby mi ktoś POmóc i podac link do tutejszego artykułu,chyba sprzed tygodnia,gdzie prezydent Kuczera stał dziarsko na czele tego "spędu"a potem przez całe miasto maszerował POd Bazylikę,by się POmodlić.
    POdobno nawet przemawiał na rynku?
    Z miłą chęcią odsłuchałbym i POczyteł te hasła na kartonach.

  • ~rosthost1 2020-11-07
    15:55:03

    44 29

    W Dąbrówce Małej w Katowicach kapliczka też zamalowana czerwonymi piorunami.

  • ~master4k 2020-11-07
    16:07:43

    61 75

    O kurde. Nie wiedziałem, że po okolicy grasuje Hitlerjugent. Terlecki to jednak ma nosa. Dosłownie i w przenośni.

    @ goliat

    Z tego co pamiętam z sumiennie pobieranych na probostwie lekcji religii Jezus mówił sporo i wyraźnie o nadstawianiu drugiego policzka, a nie u.....niu komukolwiek czegokolwiek. Nawet jeśli była to męska pu$.a w rurkach. Ten Twój postulat wydaje mi się jakiś taki niespecjalnie kompatybilny z jego naukami.

    @ bikerek

    Że co? Że niby Kaczyński? No bez przesady. Chyba chcesz z partii wylecieć dyscyplinarnie. A już myślałem, że strona FB Prawo i Sprawiedliwość Rybnik przegięła pałę, a tu kolejny sabotaż.

    @ tf2

    "Niestety ani sataniści, ani chuliganerio - feministki nie mają swojego kościoła, nie mogą więc na nim namalować ani pod niego pójść się powydzierać."

    Nigdy nie widziałem, ani jednych, ani drugich na oczy. Ci pierwsi pisaliby raczej "Ave Satanis", a ci drudzy "Kopernik była kobietą".

    A co do samych protestujących, to chyba faktycznie nie mają kościoła. Tzn. nominalnie mieli uzyskując chrzest w KK, bo są przecież w ponad 90% katolikami, czym nieustannie chwalą się hierarchowie, ale chyba właśnie zaczęli się hurtowo z niego wypisywać. Być może ciężko im się utożsamiać z kościołem, który znają z autopsji, a który:
    1) bezwstydnie miesza się do polityki od bez mała 30 lat albo samemu ją czynnie uprawia (prymitywna agitacja)
    2) na sztandarach i ustach wznosi piękna hasła samemu czyniąc inaczej (złote, a skromne), tudzież co najmniej toleruje, a nawet umożliwia praktyki wprawiających normalnych ludzi w obrzydzenie (pedofila)
    3) traktuje ludzi jak poddanych, a nie partnerów do rozmowy (władze świeckie można zmienić, kościelnych nie)

    Warto obejrzeć lub przeczytać ostanie publikacje socjologów na temat zmian światopoglądowych młodej części społeczeństwa w Polsce, których widoczną manifestacją były ostatnie protesty. A dzieją się w niej rzeczy kiedyś kompletnie nie do pomyślenia (no może pomijając mały epizod z wieszaniem biskupów-zdrajców na stryczkach). Dla jednych pisanie bohomazów, to akt wandalizmu, którego osobiście nie popieram, a dla drugich zwiastun kompletnego przebudowania dotychczasowego porządku społecznego. Ani KK, ani jego sojusznicy tego nadal kompletnie nie ogarniają i dalej stosują narrację, która jeszcze bardziej czyni ich oderwanymi do perspektywy z jaką młodzi patrzą na sytuację w kraju. Dla przeciętnego licealisty z dużego ośrodka miejskiego dowolny kościół, to teraz stara buda w centrum miasta, w której za dziadka ciągle modli się lekko szurnięta babcia. Jako instytucja nie ma dla niego wartości ani moralnej, ani sentymentalnej. Ot, taki skansen pełen różnych figurek i witraży, tylko bez wi-fi.

    Na miejscu ludzi kościoła bym się specjalnie samym sprejowaniem nie przejmował, chociaż to jednak niszczenie zabytków. Można to zawsze zmyć lub zamalować. Bardziej bym się przejął tym, co spowodowało, że ktoś w ogóle wpadł na taki pomysł, bo to ewidentna forpoczta zmian, po których kościół w Polsce się może już więcej nie podnieść. A najlepsze jest to, że samemu sobie gotuje taki los nawet o tym nie wiedząc.

  • ~Longina b 2020-11-07
    16:15:41

    59 77

    Nie popieram tego,jestem nawet przeciwna,ale do tego przyczynili się również arcabiskupowie Gulbinowicz,Paetz,prałat Jankowski i kilku innych.Ci nie musieli dokonywać aborcji.Wiadomo jest że ich preferencje to G!!

  • ~KA64 2020-11-07
    16:19:24

    62 59

    Panie master takich bredni to nawet Twój Ave Satanis by się nie POwstydził.
    Przybijcie se "żółwiki" kopytkami i POstukajcie się różkami.

  • ~KA64 2020-11-07
    16:45:11

    60 60

    Powiesiłem sobie nad łóżkiem zdjęcie mojej idolki Pani Marty Lempart. Wieczorem zanim zasnę długo wpatruję się w te szlachetne rysy, w te oczy pełne rewolucyjnego bijącego żaru i rozjaśniającego mrok.
    POdliczylem sobie ze aby na moje konto wpłynęło za prace tyle kasy co ta dama uzbierała w 2 tygodnie, to bym musiał zacząć robotę od POtopu szwedzkiego

    Krzykiem mody jest dziewczyna ma;

    Mini buzia, dołeczki w niej dwa,

    A na nosku sto piegów, też mini,

    Którymi Martusia mnie kusi co dnia.

    Super zaradna dziewczyna.

  • ~jackman 2020-11-07
    17:16:06

    68 97

    No, wójcie.... A gdzie byłeś jak ci po murze kościelnym kibole mazali torcidę i KSG? Nie mówiąc o przystankach i innym mieniu gminy. Już nie taki cwany, cichutko jak trawa na wietrze...

  • ~ka22 2020-11-07
    17:19:36

    20 36

    kazo - tea who you yeah bunny
    i to tyle ode mnie

  • ~KA64 2020-11-07
    17:29:32

    42 31

    @Ka22-może jeszcze raz spróbujesz w cywilizowany jezyku,bo murzynskiego nie kumam?

  • ~artefaks 2020-11-07
    17:29:54

    31 51

    ~KA64 2020-11-07 16:45:11

    ,,Powiesiłem sobie nad łóżkiem zdjęcie mojej idolki "

    I pewno dzieciak ma przy tym kudłate myśli , wykonując jednocześnie ręką ruchy posuwisto zwrotne. Jak widać infantylny dzieciak umysłowy abderyta .Dzban. Urosną ci włosy między palcami. Z tego się trzeba spowiadać

  • ~KA64 2020-11-07
    17:57:08

    46 33

    Panie Artefaks-Wolnosc Tomku w swoim domku,znasz to?
    A moze to,-"Jak śpiewał p. Andrzej Rosiewicz: „Chamstwu trzeba się godnie przeciwstawić siłą/ A jak tylko coś skłamie – to od razu w ryło!”

  • ~Lahcim 2020-11-07
    18:09:52

    41 89

    obrońcy kapliczek, ciekawe co macie do powiedzenia na temat Gulbinowicza i reszty tej pedofilskiej bandy. Jak dla mnie to te kapliczki powinni zaorać.

  • ~KA64 2020-11-07
    18:20:57

    54 54

    Panie Michale-Zaorac to se pan moze wlasne POle,a od KK wyp......aj!!!

  • ~Lahcim 2020-11-07
    18:23:02

    38 51

    ~KA64 z checią to zrobię, w sumie to nawet jestem w trakcie, czekam tylko na akt chrztu. Tylko żeby też oni zrobili to samo z polityki i przestali się bawić dziećmi. Siedzieć w kościołach i się modlić. Tyle i aż tyle powinno ich interesować.

  • ~Ja_2 2020-11-07
    18:28:28

    58 35

    Lahcim. Myślę, że jednak chyba Ciebie prędzej zaorają niż Kościół, który ma ponad 2000 lat :). A tak przy okazji Twojego politykierstwa antykościelnego. Nie takich Gulbinowiczów i Lachcimów przeżyliśmy. Tylko JEZUS człecze marny. Jeszcze możesz dożyć zaproszenia imamów do Polski. Tylko wówczas po takim wpisie antykościelnym już PEWNIE ślad po Tobie zaginie :)

  • ~Longina b 2020-11-07
    18:33:49

    35 23

    Nie ważne czego dotyczy artykuł,ważne żeby się ponapierdzielać.Tak jak kibole czwartej ligi.Nie ważne co dzieje się na boisku.ważne kto zwycięży na trybunach.

  • ~Longina b 2020-11-07
    18:37:34

    20 21

    Teraz będę oglądać prawdziwy mecz.Bajernu.No to papapa.

  • ~Ja_2 2020-11-07
    18:39:31

    19 16

    Longina papa MISZCZU :)

  • ~KA64 2020-11-07
    18:46:31

    24 39

    Longino a POdasz potem wynik i ilu aryjskich gralo w BM,bo we fr.druzynach (ktorym kibicuje od lat), jakas "ciemnosc" nastala :(

  • ~Longina b 2020-11-07
    20:43:55

    22 16

    Kaziu-B.M.wygrał 3-2.Robert poprostu błeskawica!

  • ~Longina b 2020-11-07
    20:47:57

    21 14

    Kaziu-Przepraszam za literówkę.Robert BŁYSKAWICA.

  • ~Franek7 2020-11-07
    22:29:43

    27 33

    Na jednym z protestów w którym uczestniczyłem ostatnio tłum skandował hasło: „ Trzeba było, nas nie wku...ać”. Na każdą akcje jest reakcja ( jak w fizyce ).

    Dlatego odpowiem jak Pani Beata Mazurek pytana o to co sądzi o bitych i kopanych uczestnikach marszu w obronie LGBT w Białymstoku „ nie popieram ale rozumiem”.

  • ~Franek7 2020-11-07
    22:36:13

    27 66

    Dziś osoby które w 1943 malowały znak Polski Walczącej na murach są uznawane za bohaterów. I wszyscy się z tym zgadzamy. Kiedyś i ci którzy dziś malują znak czerwonego pioruna też będą dostawać medale za walkę z okupantem z Watykanu.

  • ~ 2020-11-07
    23:09:17

    28 27

    ~Lahcim 2020-11-07 18:09:52
    obrońcy kapliczek, ciekawe co macie do powiedzenia na temat Gulbinowicza i reszty tej pedofilskiej bandy. Jak dla mnie to te kapliczki powinni zaorać.

    Lahcim, wygląda na to, że jak masz problem do mnie-to ty bijesz moją żonę.
    Tak właśnie wyglądają te wiece, i tego nie popieram.
    Jeśli macie problem do tych których wymieniłeś, to walcie do nich. W czym problem.?

  • ~Ja_2 2020-11-07
    23:33:43

    46 22

    Lahcim Twoje uogólnienie NT " tej pedofilskiej bandy" kwalifikuje się jako zgłoszenie do prokuratury. Czemu nie piszesz tak np o wszystkich aktorach, gdy tylko kilku bardzo znanych z naszym jednym na czele mają w tym temacie sporo na sumieniu, czemu nie piszesz tak np o wszystkich nauczycielach, lekarzach...

  • ~Lahcim 2020-11-07
    23:55:15

    25 51

    ~Ja_2
    widziesz, bo tylko ta pedofilska banda jest systemowo chroniona przez kościół i pis

  • ~Ja_2 2020-11-08
    07:29:20

    47 10

    Lahcim. Widzę, że muszę przełożyć z polskiego na nasze. Pytam dlaczego obrażasz bezprawnie wszystkich księży? Przecież w skali proporcji to niewielki ułamek. Jeżeli ktoś z Twoich domowników okazałby się złodziejem, to czy Ty, również nim jesteś? Nie będziesz reagował, gdyby ludzie ( Twojego pokroju) za Wami, jako całą rodziną publicznie, na ulicy wołali za Wami ZŁODZIEJE.?? Zastanów się ile zła czynisz uczciwym księżom!

  • ~Klar 2020-11-08
    07:38:12

    45 22

    Brawo Panie Wójcie! Panie prezydencie Piotrze "0.49" Kuczera, bierz Pan przykład z wójta Jejkowic. Pan w podobnej sytuacji raczej by się nie wykazał takimi "jajami". Obstawiam, że zrobiłby Pan sobie fotkę na tle błyskawicy, a u boku stałby Pański przyjaciel, niejaki Trzaskowski.

  • ~Ja_2 2020-11-08
    07:44:02

    43 24

    Franek 7. Jak dla mnie wiele z Twoich wpisów zachęca do wojny Polsko - polskiej. Jesteś w mojej ocenie szkodnikiem społecznym. Nie chcesz chyba tutaj porównywać walki o wolną Polskę, o pokój, o koniec zabijania, do.... właśnie agitacji za zabijaniem bezbronnych dzieci? Każdy, kto ze zrozumieniem wczytał się w przepisy rozumie doskonale, że nikt nikogo nie zmusza do urodzenia dziecka po gwałcie, czy w przypadku zgrożenia zdrowia czy życia matki. Dodatkowo projekt prezydenta broni i słusznie dzieci z zespołem Downa. Pozostałe sytuacje wad letalnych zostawia do wyboru kobiecie. W jednym ze swoich postów jasno poparłeś aborcję na żądanie. Rozmawiałeś może o tym że swoją mamą? Od momentu poczęcia to nie jest już tylko moja macica i moja chcica ale również nie należący już tylko do tej kobiety nowy człowiek. Jest on tak samo matki jak i ojca, ale przede wszystkim jest już niezależnym człowiekiem nazwałbym to będącym w życiowym depozycie swojej matki. Róbta co chceta? Wrócisz jeszcze na kolanach do Kościoła. Generał Jaruzelski też się w końcu wyspowiadał! :)

  • ~Ja_2 2020-11-08
    08:03:19

    28 11

    I żeby było jasne. Nie jestem księdzem :)

  • ~arkussinus 2020-11-08
    08:51:36

    23 10

    czyli tak to niektórzy sobie "kalkulują": błyskawica jest bee, ale karny kutasik(kopciuch) jest już ok??? I żeby nie było: jedno i drugie bazgrolenie mnie wkurza!!! Ale zamiast wziąć pędzel i resztki farby i to zamalować.....lepiej się "reklamować"???

  • ~artefaks 2020-11-08
    09:20:35

    20 20

    ,,Widzę, że muszę przełożyć z polskiego na nasze. Pytam dlaczego obrażasz bezprawnie wszystkich księży? Przecież w skali proporcji to niewielki ułamek "

    @ja2
    Widzę typowe zaparcie . Papież Franciszek podczas dni młodzieży w Polsce wygłosił przesłanie dotyczące godności człowieka. Nawiązując do ,,łyżki dziegciu w beczce miodu".
    Jak widać do kleru i sympatyków najwyraźniej to przesłanie nie dotarło....

  • ~Ja_2 2020-11-08
    09:22:18

    22 18

    arkussinus. Widzisz jest jednak istotna różnica. Karny kopciuch jest zawieszką na klamkę furtki i w ten sposób prowadzimy grzeczną rozmowę z naszymi oponentami. Natomiast błyskawica na elewacji to już wandalizm i dewastacja. I znowu z polskiego na nasze... :(

  • ~ 2020-11-08
    12:09:18

    28 9

    @master4k, nie widziałeś? Nie czytasz wiadomości?
    To co łączy marsz "kobiet" z satanistami? Jakoś protestanci nie wysyła im podziękowań.
    Jak to nie ma czym się przejmować? Niech sobie maluje po swoich ścianach, a najlepiej wewnątrz domu.

    @Manipura, SS to symbol niemiecki i nie ma nic wspólnego z nacjonalizmem polskim, czy żydowskim. Skończ więc kłamać niczym ignorantka i polonofobka Wielgus.

  • ~ 2020-11-08
    13:20:01

    37 10

    Longina, master i to nas różni! Wy uważacie, że należy walczyć z dewiacją TYLKO w KK. Nie widzicie i nie chcecie widzieć problemu obok. Jestem za karą śmierci dla zboczeńców dopuszczających się zabójstwa i dożywotnim zamykaniem w więzieniu pedofili. W tym czasie pełna chemia.
    W Polsce wystarczy być celebrytą, sławnym reżyserem, "fajnym prezenterem", dyrygentem molestującym na masową skalę bezkarnie przez dziesięciolecia i już cieszyć się wsparciem lewackich "elit". Posłuchajcie tych majaczeń polskich pseudo aktorzyn z PRLu, którzy bronili pedofila przed karą, której nigdy nie doświadczył: "on już się przecież nacierpiał od tego unikania sprawiedliwości".
    To co przez lata było dewiacją na skutek tego, że nie umiano sobie z tym poradzić nagle ewoluowało w normę a choroba została uznana ideologią. Nieważne statystyki, ile dzieci jest na skutek tego molestowane, ile zmuszane jest do życia w takich upośledzonych "rodzinach". Kto by się przejmował nauką? Na waszych marszach wykolejonej "tolerancji" coraz częściej pojawiają się hasła, które to co dziś uznawane jest za przestępstwo i budzi odrazę (tak jak kiedyś budziły ją inne zboczenia) wzywają do akceptacji i jego usankcjonowania. Ubieranie małych chłopców w sukienkę i wpajanie zboczeń na "lekcjach tolerancji" to pierwszy krok to wykształcenia w nim zachowań pedofilskich.
    W Brukseli odbywają się targi niewolnictwa XXI wieku - czyli wynajęcia macicy przez pary homo na skalę przemysłową. Nie widzę protestów kobiet. Handel ludźmi jest usankcjonowany i stał się nową normą. Ktoś powie, przecież elita płaci za wykorzystane dziecko. Równie dobrze za moment powiedzą: przecież pracodawca płaci dziecku za pracę w fabryce. W tym kierunku zmierza wasza czerwona ewolucja.

  • ~ka22 2020-11-08
    13:30:51

    14 30

    Fascynujące, że fanatyczni obrońcy życia poczętego są jednocześnie zwolennikami kary śmierci.

  • ~KA64 2020-11-08
    13:55:29

    10 15

    ka22- tea who you yeah bunny
    Pozdrawiam:)))

  • ~facet1977 2020-11-08
    14:05:02

    9 16

    Brawo Polska, brawo Polacy. Jakie to Polskie. No i te komentarze. Masakra.

  • ~KA64 2020-11-08
    14:18:45

    25 15

    Panie facet-A czego by pan oczekiwal,gdy zdradziecka czesc narodu wyPOwiedziala wojnę LEGALNYM wladzom?
    Moze POwinno sie wywiesic białą flage,ktora co POniektorzy maja caly czas w POgotowiu?

  • ~ 2020-11-08
    15:07:52

    22 11

    @ka22 fascynujące, że chcecie zabić staruszkę (ze względu na jej wiek) i dziecko (ze względu na przykład na płeć) a już mordercę chcecie jak najszybciej wypuścić bez kary z więzienia.

  • ~RNM 2020-11-08
    16:22:15

    10 29

    ~JA_2, Covid, ka 64 oraz wszystkich pozostałych mężczyzn zachęcam do urodzenia dziecka. Skoro od dnia poczęcia płód jest chroniony prawnie to każde poronienie jest w najlepszym przypadku nieumyślnym spowodowaniem śmierci. Chcecie narazić na taką traumę kobiety. ? Pytanie do W. Jejkowic - obiekt sakralny własnością wszystkich mieszkańców gminy. TZN Wójt jest pewny, że 100 % mieszkańców to katolicy ? Skąd taka wiedza ?

  • ~KA64 2020-11-08
    16:32:11

    20 16

    RNM-Poronienie to NIE ZABICIE Z PREMEDYTACJĄ,wbij to sobie do głowy w końcu,!!!
    PS jesli nie chcesz wychowac to urodz a ja ci zaplacę,ale NIE ZABIJAJ,OK?

  • ~RNM 2020-11-08
    16:44:37

    11 15

    ~ka64 nie ? a może TAK skąd taka wiedza,że NIE, Jesteś wyrocznią ? Wszechwiedzącą JULIĄ P. Czekam na potwierdzenie prtzez Ciebie wpłaty na organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym kobiet, które pochowały właśnie narodzone dziecko, które niestety nie było w stanie żyć samodzielnie

  • ~KA64 2020-11-08
    17:06:56

    22 12

    Oj RNM, jesli Ty nie widzisz roznicy pomiedzy naturalna smiercia w wyniku poronienia a ROZRYWANYM na STRZEPY w lonie matki,to nie ma sensu z Toba wogole dyskutowac!
    Pozdrawiam.

  • ~RNM 2020-11-08
    17:16:35

    8 17

    ~powszechnie stosowana demagogia. Jeżeli płód jest człowiekiem od zawiązania się embrionu to każde PORONIENIE MOŻE BYĆ NIEUMYŚLNYM SPOWODOWANIEM ŚMIERCI i NIE OSZUKUJCIE, że JEST INACZEJ !!!

  • ~KA64 2020-11-08
    17:25:57

    17 10

    @A widzisz roznice pomiedzy NIEUMYSLNYM,a dzialaniem z PREMEDYTACJA?
    POczytaj sobie historie polskiej siatkarki Agaty Mroz a potem te twoje wywody wypowiedz prosto w twarz jej corce!
    Pozdrawiam.

  • ~RNM 2020-11-08
    17:33:46

    9 14

    ~prześledź historię zawodową Bolesława P. Posła PIS Współautora zapytania do TK. Skąd takie przekonanie, że każde PORONIENIE JEST NIEUMYŚLNE, W MYŚL POSTANOWIENIA TRYBUNAŁU JULI K. trzeba każde poddać wnikliwej analizie prokuratorskiej.

  • ~KA64 2020-11-08
    17:35:51

    16 10

    @RNM-Na YT sa dostepne filmiki tej przez Ciebie nazywanej "demagogii".
    Proponuje zobaczyc i posluchac tego KRZYKU dziecka ,ktorego "dr mengele" nie zdolal zabic jeszcze w lonie matki a go wyciagnol.

  • ~RNM 2020-11-08
    17:46:52

    9 15

    ` czy są też filmy z udziałem Bolesława P. Posła PIS wnioskodawcy zapytania do TK ?

  • ~Ja_2 2020-11-08
    18:19:45

    14 6

    artefaks. Jak najbardziej, tylko że odnosi się to do czegoś zupełnie innego. Ot taka Twoja pokrętna logika. Natomiast istotą rzeczy jest pytanie do Ciebie. Dalej uważasz, że gdy kilka czarnych owiec ma stado, to należy wszystkie owce wyrżnąć? A wiesz co powiedział Jezus? Jeśli w tym mieście będzie choć kilku sprawiedliwych..... Dużo przemyśleń!

  • ~KA64 2020-11-08
    18:29:46

    12 9

    @RNM-A co cie pan Piecha interesuje bo nie rozumiem?
    Chyba nie jestes jego ofiara,jesli tutaj piszesz?
    Masz zamiar byc matka,to interesuj sie tylko soba,a jesli nie nadajesz sie to naucz sie naturalnej antykoncepcji.
    Pozdrawiam.

  • ~RNM 2020-11-08
    18:33:39

    8 13

    ~JA_2 czy Bolesław P. POSEŁ PIS powszechnie znany w Rybniku ginekolog JEST WIARYGODNY JEŻELI CHODZI O WALKĘ Z ABORCJĄ. Wydaje mi się że NIE !!!

  • ~RNM 2020-11-08
    18:39:26

    7 10

    ~~K64 ... co mnie pan Bolesław P. interesuje ? W zakresie naturalnej antykoncepcji NIC !

  • ~artefaks 2020-11-08
    18:48:05

    8 11

    ,, naucz sie naturalnej antykoncepcji''

    Kazik jesteś wielki. Nad łóżkiem wisi plakat idolki , a pod kołderką rękodzieło. Cepelia jak widać

  • ~RNM 2020-11-08
    19:02:36

    7 13

    ~dobrze, że nie plakat Bolesława P. Posła PIS -:)) który w temacie zakazu aborcjii raczej WYPOWIADAĆ SIĘ NIE POWINIEN

  • ~KA64 2020-11-08
    20:37:22

    12 8

    No ja nie moge "ch.. nie posel " aktualnie na zywo z blyskawica na piersi w minela 20ta :)))

  • ~artefaks 2020-11-08
    20:44:17

    5 15

    K. widzę że po deformie oświaty muszę przypomnieć że Błyskawica była głosem AK , czyli głosem Wolnej Polski.
    Jak widać Wolna Polska przeszkadza jedynie słusznej partii

  • ~KA64 2020-11-08
    20:54:49

    14 8

    Panie Artefaks-Wez się nie kompromituj z tą "Wolną Polską"pod szwabską okupacją,a porownywanie radia "Blyskawica"do antypolskiego symbolu lempartjugend to pan już POjechał.:)

  • ~RNM 2020-11-08
    21:06:44

    6 12

    ka64 "A co cie pan Piecha interesuje bo nie rozumiem?
    Chyba nie jestes jego ofiara,jesli tutaj piszesz?

    Ofiarą ? POSŁA PIS Bolesława P. ? Tzn, że są jakieś ofiary, POSŁA PIS Bolesława P. współwnioskodawcy zapytania ws aborcji do TK Julii P.?

  • ~KA64 2020-11-08
    21:21:11

    11 8

    @RNM-No i dalej piszesz od rzeczy!
    Owo "zapytanie do TK mogl kazdy organ panstwa wystosowac,wiec gdzie ty problem widzisz,mozesz wytlumaczyc?
    Albo to czepianie sie TK ze wydal taki a nie inny werdykt?
    Bo w swietle prawa innego wyroku NIE mogl wydac,co POtwierdzaja WSZYSCY byli prezesi TK, inaczej zlamalby prawo i KONSTYTUCJE!
    Pan Piecha dzialal wg owczesnie obowiazujacego prawa,wiec nie bierz go sobie na jezyki,i zanim zaczniesz pluc to przynajmniej otworz oczy by sie samemu nie popluc.

  • ~artefaks 2020-11-08
    21:22:18

    4 13

    ~KA64 . Co ty fandzolisz ?
    AK była kolaboracją pod szwabską okupacją ?
    A kotwica którą zbeszcześcił g nom . Czy to też nie znak Polski Walczącej ?
    Słońcwe dzisiaj słabe było. Więc to jednak priony z zeżartego Fluss Fleischu aus Nutria

  • ~artefaks 2020-11-08
    21:25:13

    8 7

    Ano czepiamy się. Bo trybunał przyłębski osiadł u auslanderów. I to u nimcow w Berlinie

  • ~KA64 2020-11-08
    21:32:38

    10 5

    Panie Artefaks,PROSZĘ odstaw to co masz tam POd ręką bo se krzywdę zrobisz a PO co to komu,jak na AA chyba teraz nie przyjmują.:)

  • ~KA64 2020-11-08
    21:41:00

    14 6

    A kto zauważył że od czasu zdemaskowania POdobienstwa pioruna hitlerjugend do lempartjugend ten piorun jakby taki bardziej ostry i wydlużony na dole się zrobił,czyżby przypadek?

  • ~RNM 2020-11-08
    21:56:07

    7 11

    ~k64 Wychodzi na to, że jak się jest lekarzem ginekologiem to aborcja jest OK, a jak się jest POSŁEM PIS to już nie Bardzo pokrętna interpretacja KONSTYTUCJI. Podobnie jak powoływanie się na byłych prezesów TK, którzy twierdzą, że sędziowie dublerzy zostali powołani niezgodnie z Konstytucja. Raz ich należy cytować, a kolejnym razem ganić.

  • ~KA64 2020-11-08
    22:15:01

    12 6

    @RNM -Strasznie cieżko sie dyskutuje z kimś kto MYLI POjęcia:(
    POdaj przepis w konstytucji,ktory by cokolwiek wspomniał choc slowem o ABORCJI.
    TK stwierdził że NIEZGODNE z prawem jest zabijanie ze wzgledu na przypuszczalne wady prenatalne plodu.
    Dwa przypadki pozostale dopuszalne to w wyniku gwaltu i gdy zagrozone jest życie lub zdrowie matki są dalej dopuszczalne,(dopoki ktoś się nie zapyta TK czy wg kostytucji dopuszczalne jest aborcja z gwaltu?)Wtedy tak samo bedzie MUSIAŁ TK orzec że jest NIEDOPUSZCZALNA!!!
    PO 2gie sedziów "dublerow"to wybrało POPSL,dwoch ponad stan w 2014r gdy już wiedzieli że przegrają wybory.
    Pozdrawiam.

  • ~RNM 2020-11-09
    08:22:34

    1 11

    ~masz rację Z FAKTAMI ciężko się dyskutuje

    Art. 38 Konstytucji mówi o tym, że Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia. "Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych" - głosi natomiast art. 30 konstytucji.

    Przeczytaj ze zrozumieniem - CZŁOWIEKA ! Jeżeli embrion jest już człowiekiem to każde poronienie jest NIEUMYŚLNYM spowodowaniem śmierci. Tyle w temacie.

  • ~Franek7 2020-11-09
    09:23:28

    2 12

    Ja_2 różnica między pedofilią w kościele katolickim a np. wśród aktorów jest taka, że jak widzisz z biegiem czasu okazuje się, że każdy wysoko postawiony hierarcha jest umoczony w pedofilię. Dziś wychodzi sprawa kardynała Dziwisza ( Don Stanislao). Tego przedstawianego jako zastępca Wojtyły. Dziś w TVN w Czarno na Białym. będzie reportaż o jego drugiej- prawdziwej twarzy. Po drugie aktorzy nie są grupą zawodową która naucza o moralności. Naucza nasze dzieci. I nie słyszałem aby grupa zawodowa aktorów stworzyła system ukrywania sprawców pedofilii w swoich szeregach tak jak miało to miejsce w kościele. Do tego Kościół Katolicki otrzymuje z budżetu państwa ogromne pieniądze. Dlatego od nich możemy wymagać bardziej niż od jakiejkolwiek innej grupy społecznej. Dlatego oni za pedofilie powinni być karani bardziej surowo niż inni ( a nie są wcale). Jedyną karą jaką otrzymał Gulbinowicz jest zakaz noszenia pierścionków i różowych sukienek (sic!). To są kpiny z narodu. Kościół katolicki to zorganizowana grupa przestępcza która współpracuje z aktualnym rządem RP. A jeśli ktoś współpracuje z organizacją przestępcza to jest ich poplecznikiem i wspólnikiem.

  • ~KA64 2020-11-09
    11:38:16

    9 2

    Ok.RNM-widze że się nie dogadamy,no to może tak?

    Konstytucja tj.zbiór życzeń,mogla lewica dopisać że RP bedzie dążyła by wszyscy polacy byli piękni i młodzi.

    Ale to dopiero ustawodawca reguluje prawo czegio ma dotyczyc.
    Wg mojej wiedzy nie istnieje przepis penalizujacy poronienie,jeśli ty znasz to go przytocz
    Poronienie to NIE aborcja wg prawa!!!
    Oczywiście do czasu gdy ktos sie zapyta TK czy sztuczne wywolanie poronienia jest zabiciem,czyli aborcją.
    Pozdrawiam.

  • ~Ja_2 2020-11-09
    13:22:08

    9 1

    Franek 7. Krótka pamięć? Zapomniałeś o ogromnej akcji wsparcia dla niejakiego Pana Polańskiego ? A kto go wspierał. Kawał lewacko liberalnej śmietanki polskiej. I co? I ok? Także nie pisz bajek o czystości rasy lewackiej :) Co do Twojego tekstu. Zapewne wiesz, że pomawiasz a to jest karalne. I w mojej ocenie redakcja portalu Rybnik.com.pl pomimo podjętych prób zgłoszeń do moderacji takich tekstów jak Twoje nie zrobiła nic. Czy nie jest to przestępstwo i współudział???

  • ~RNM 2020-11-09
    15:14:17

    3 6

    ~KA64 jeżeli dla Ciebie KONSTYTUCJA " tj. zbiór życzeń..." to faktycznie nie mamy o czym rozmawiać . Iście PIS-owska demagogia oparta na założeniach skrajnej komuny.

  • ~KA64 2020-11-09
    16:06:26

    7 3

    Panie RNM-proszę nie mieszac PISu do czerwonej konstytucji,NAPISANEJ i UCHWALONEJ przez LEWICĘ czyli SLD i PSL.
    Pozdrawiam.

  • ~RNM 2020-11-09
    19:09:54

    3 6

    Pani K 64 Faktycznie różnica jest znacząca Wtedy przywódcę tytułowano I SEKRETARZEM teraz zwie sie go prezesem

  • ~KA64 2020-11-09
    19:25:22

    6 2

    Panie RNM wszelkie pretensje prosze kierowac do sekretarza Komitetu Centralnego Polskiej Zjednoczonei Partii Robotniczej ,aktualnie w PO pana Marcina Swiecickiego,lub ministrow w rzadach PZPRu-niejakich Aleksander Kwasniewski i Leszek Millera ,a od PISU POprosze 3 kroki w bok,albo sie minimalnie POduczyc.
    Pozdrawiam.

  • ~RNM 2020-11-09
    19:34:54

    2 5

    -pani Ka 64 syndrom I SEKRETARZA. w osobie prezesa PIS Czasem trudno dorosnąć do poziomu komunistycznych IDOLI !

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 3617