Firma, która pragnie odnieść sukces, musi potrafić zdobyć uwagę swoich potencjalnych klientów. Aby to osiągnąć, warto postawić na public relations – działania skierowane na budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród jej otoczenia. Dzięki temu można przyciągnąć nowych klientów oraz podnosić wiarygodność marki. Kiedy już podejmiemy decyzję o inwestycji w nasz wizerunek, co powinniśmy zrobić? Czy sami damy radę? A może wesprze nas w tym doświadczona agencja PR!
2023-10-05 09:39Coraz więcej internautów to e-konsumenci. Dziś prawie trzy czwarte z nas kupuje w internecie (dane gemius.pl). Najbliższe szkolenie w ramach „Środy z e-handlem” pokaże jak dotrzeć do klientów, których w internecie są miliony.
2017-01-13 11:11Tragedia w Lyskach. Nie żyje 15-letnia pasażerka motocykla, kierowca w ciężkim stanie (zdjęcia)
52116Policja i niebieski parawan przy Gliwickiej. Doszło do tragedii
44460Minął miesiąc od tragicznej śmierci znanego biznesmena. Prawie 100 pracowników zostało na lodzie
33413Policyjny radiowóz w rowie. Kierowcy pytają; jak to się stało? (wideo)
29109Plac Wolności z „bykiem”. Napis zostanie poprawiony
24622Mateusz Morawiecki na spotkaniu PiS w Rybniku. "Pełną parą zaczynamy kampanię do Europarlamentu"
37Historyczna chwila. Sejm za śląskim jako językiem regionalnym
34"Nie jestem przeciwnikiem walki o czyste powietrze". A. Sączek twierdzi, że jego piec spełnia normy ustawy
24Minął miesiąc od tragicznej śmierci znanego biznesmena. Prawie 100 pracowników zostało na lodzie
23Łukasz Kohut rozstanie się ze skłóconą Lewicą? Onet: wystartuje do Parlamentu Europejskiego z list KO
20Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert