WWF Polska triumfuje – kampania reklamowa z żarówką, oskarżająca UE o to, że 60 proc. rachunku za prąd wynika z klimatycznej polityki unijnej, została uznana przez Komisję Etyki Reklamy za łamiącą standardy rzetelnego przekazu reklamowego. Fundacja WWF Polska żąda od Polskich Elektrowni niezwłocznego usunięcia pozostałych jeszcze reklam oraz sprostowania wszystkich nieprawdziwych informacji.
2022-03-23 10:38"Opłata klimatyczna Unii Europejskiej to aż 60 proc. kosztów produkcji energii" - taki napis można już zobaczyć na ulicach kilku polskich miast i w gazetach. Antyunijna kampania - finansowana przez państwowe spółki - ma wkrótce trafić również do telewizji. Tymczasem, zdaniem opozycyjnych polityków czy specjalistów - akcja opiera się na fakenewsach, lub łagodniej mówiąc - półprawdach i niedomówieniach. Kto ma rację w tej dyskusji?
2022-02-10 13:24Silny wstrząs w kopalni Rydułtowy. "Czegoś takiego jeszcze nie czuliśmy"
81530Rybnickie nutrie mogą być karmą dla innych zwierząt. RDOŚ ogłosił przetarg na odłów i ich uśmiercenie
52797„Teresa żyła na własnych zasadach i na własnych zasadach odeszła”. Sąsiedzi mają żal: zrobiono z nas potworów
43281Śmiertelne potrącenie na torach w Suminie. Nie żyje kobieta (aktualizacja)
30042Starsza kobieta przez tydzień umierała w łazience. Zareagowała kierująca autobusem
28224Prokuratura postawiła zarzut Michałowi Wosiowi. Poseł mówi o „bełkocie”
33W przedszkolach „dół”, w podstawówkach rekord. Porównujemy liczby w oświacie na przestrzeni lat (infografiki)
23Za czym tak długa kolejka przed Sądem Okręgowym w Rybniku? Ludzie stoją w niej godzinami!
16Rewolucja w szkołach. Zobacz, jakie zmiany zachodzą od 1 września
14Aktywiści: tu żyje więcej niż 200 nutrii, ich zabicie nie rozwiąże problemu. Liczą zwierzęta (zdjęcia)
13Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert