WWF Polska triumfuje – kampania reklamowa z żarówką, oskarżająca UE o to, że 60 proc. rachunku za prąd wynika z klimatycznej polityki unijnej, została uznana przez Komisję Etyki Reklamy za łamiącą standardy rzetelnego przekazu reklamowego. Fundacja WWF Polska żąda od Polskich Elektrowni niezwłocznego usunięcia pozostałych jeszcze reklam oraz sprostowania wszystkich nieprawdziwych informacji.
2022-03-23 10:3817-letni Kamil chciał zrobić dla rodziny grilla. Jest poważnie poparzony. Jego mama prosi o wsparcie
25068Gwałt na małoletniej w Rybniku. Kryminalni zatrzymali dwóch mężczyzn
20131Grzegorz J. usłyszał wyrok: 2,5 roku więzienia!
19416Sejm dał zgodę, a prezydent Duda? RAŚ ma apel do śląskich samorządów
18822Greckie truskawki zalały polski rynek. Jak jest w Rybniku i ile kosztują?
18420Znamy kandydatów do Parlamentu Europejskiego. Kto startuje z naszego okręgu?
38W Czernicy powstało profesjonalne pole do minigolfa. Można tam wypożyczyć sprzęt
37Grzegorz J. usłyszał wyrok: 2,5 roku więzienia!
27„Wywożą dziecko poza miejsce zamieszkania”. Kontroler biletów zabiera głos
24Oto zastępcy prezydenta na nową kadencję. Szereg zarządzeń Piotra Kuczery
19Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert