zamknij

Wiadomości

Rymer Rybnik walczy nie tylko na boisku. Logo klubu wygrało w ogólnopolskim konkursie

2017-10-02, Autor:  bf

Konkurs „Logo Roku” dobiegł końca. Wczoraj poznaliśmy zwycięzcę głosowania, dzięki Waszemu zaangażowaniu logo klubu Rymer Rybnik okazało się najlepsze, pokonując na ostatniej prostej Falubaz Zielona Góra.

Reklama

Wydawało się, że nic nie odbierze zwycięstwa Falubazowi, Logo z Zielonej Góry prowadziło w konkursie, a drugiemu Rymerowi brakowało kilkudziesięciu głosów. Wszystko rozstrzygnęło się na ostatniej prostej. W ciągu 2-3 dni rybniczanie zmobilizowali siły i dali przewagę Rymerowi. Klub z Rybnika ostatecznie zdobył 2 682 głosy, a Falubaz Zielona Góra 2 522. Na trzecim miejscu uplasował się GKS 1962 Jastrzębie (1 119 głosów).

Sam autor konkursu „Logo Roku” nie kryje zaskoczenia przebiegiem konkursu. - Spodziewałem się, że na szczycie rankingu pojawią się kluby, które zaangażują najwięcej fanów, ale kto przewidziałby taką czołową trójkę? Niewielki Rymer z większego Rybnika zaczął punktować, codziennie publikowali na kilku fanpage apel o mobilizację w głosowaniu i na finiszu przegonili Falubaz! – pisze Jakub Malicki.

Radości nie kryje prezes Rymera – Mirosław Górka, który dziękuje tym, którzy postanowili zagłosować na klub. - Dziękuję Wam wszystkim za ogromne zaangażowanie. Bez Was nie byłoby tego sukcesu. To świadczy o rybnickim potencjale – mówi.

Podobnie, jak w zeszłym roku, nagrodą dla zwycięskiego klubu będzie audyt wizerunkowy lub grafika autorska ilustrująca jego dzieje wykonana przez Jakuba Malickiego do końca 2017 roku.

Oceń publikację: + 1 + 26 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (5):
  • ~zaniepokojony 2017-10-02
    08:57:49

    1 2

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~marzanna 2017-10-02
    10:22:43

    15 3

    Potęga Facebook'a! To jest jasne, że wygrana jest zasługą Pana Mirosława Górki - dużo pracy włożył w motywowanie innych by oddali głos. Strategia się opłaciła i mamy sukces. Brawo Rymer!

  • ~mariuszgrodecki 2017-10-02
    10:46:37

    12 1

    Ładne logo wpisujące się w klimat coraz bardziej nowoczesnego Śląska. Takiego trade mark`u nie powstydził by się nawet klub Angielskiej premiership ;) Gratuluje.

  • ~Stasek 2017-12-07
    08:45:49

    0 0

    Kolejne wydawanie kasy bez sensu. Powtarzam to wszystkim i jeszcze raz napisze- tylko OBNIZENIEcen paliw ( gazu) da widoczna poprawę. Ale po co... Zrobimy sobie kolejną kampanię za tysiaka, może ktoś zauważy. Albo koniec roku- trzeba koszty zrobić i resztę kasy wydać...

  • ~Stasek 2017-12-07
    08:46:23

    0 0

    Wskoczyło pod złym artykułem:p

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy Miasto Rybnik powinno przejąć Fundację Elektrowni Rybnik?




Oddanych głosów: 720