zamknij

Wiadomości

Rybniczanie w obiektywie

2006-06-26, Autor: 
Kilkaset osób wzięło udział w rodzinnym zdjęciu rybniczan na Rynku.

Reklama

 

Happening zorganizował producent piwa „Rybnicki full”, który prowadzi kampanię promującą tę markę. Wzorem innych miast wykonano 2 zdjęcia mieszkańców Rybnika. W jednym wzięli udział wyłącznie dorośli mieszkańcy miasta, którzy utworzyli kształt butelki. Zdjęcie wykorzystane zostanie do celów marketingowych browaru. Do drugiego zdjęcia pozowali już wszyscy chętni. Fotosy robione były z okna jednej z kamienic rybnickiego Rynku.


Obie fotografie wykonane zostały w technologii, która umożliwi identyfikację na zdjęciu wszystkich uczestników. Po wywołaniu, organizatorzy akcji przekażą fotografie Urzędowi Miasta Rybnika. Opublikujemy je również w naszym portalu.


 

Wszyscy uczestnicy zdjęcia otrzymali pamiątkowe koszulki z logo sponsora. Imprezę poprowadził znany z niegdysiejszego programu telewizyjnego K.O.C. - Sławomir Szczęśniak.


Jak tłumaczą organizatorzy, akcja miała szansę powodzenia bo jak wynika z przeprowadzonych przez firmę badawczą IQS Quant Group badań, mieszkańcy Rybnika cenią tradycyjne wartości, więzi rodzinne dające oparcie w trudnościach oraz tradycję i śląskość, które pozwalają budować własną tożsamość.


Patronem medialnym wydarzenia był portal rybnik.com.pl.


Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5490