zamknij

Wiadomości

Rybniczanie o ataku Rosji na Ukrainę: to nieludzkie! „Sen imperatora o rozwijaniu cesarstwa stał się realny”

Bartłomiej Furmanowicz 2022-02-24, Autor: 

Ten dzień miał się rozpocząć „na słodko”. Tłusty Czwartek schodzi jednak na margines w obliczu wojny, jaką wywołał Ukrainie prezydent Rosji – Władimir Putin. Rybniczanie w rozmowie z nami solidaryzują się z Ukraińcami, boją się też o przyszłość Polski.

Reklama

Kiedy większość Polaków spała w błogiej nieświadomości, wczesnym rankiem na Ukrainę zaczęły docierać pierwsze rosyjskie rakiety. Nasz sąsiad został zaatakowany. Są już pierwsze ofiary wojny i pierwsze zniszczenia w wielu miastach, w tym w naszym mieście partnerskim – Iwano-Frankiwsku, o czym pisze prezydent Piotr Kuczera.

Miało być o pączkach… Jednak dzisiejszy poranek przywitał nas zupełnie innymi wiadomościami. To zdjęcia z Iwano-Frankiwska, podesłane przez znajomych. Sen imperatora o rozwijaniu cesarstwa stał się realny. Wbrew Europie. Bez myślenia o ludziach, którzy mają rodziny, dzieci, bliskich, swoje plany i marzenia. Solidarni z Ukrainą! - pisze w mediach społecznościowych.

O głos poprosiliśmy również dzisiaj rano na rynku rybniczan. Ci nie przebierają w słowach.

Putin to idiota, NATO powinno użyć siły – mówi wyraźnie wzburzony mężczyzna, który śpieszył się do pracy.

Więcej spokoju ma w sobie Ewelina, ale i ona czuje zgorszenie.

Nie potrafię tego opisać, to nieludzkie. O co chodzi Putinowi? Chce przejąć Ukrainę, chce większych terytoriów? Boję się o przyszłość Polski, taki człowiek ma namieszanie pod kopułą – tak mówi o Putinie.

Z kolei zapytany przez nas Grzegorz zauważa, że mamy do czynienia z o wiele większym problemem.

To może przerodzić się w większy konflikt. W perspektywie 2 lat, Putin ma taki ma plan. To krocząca sprawa, bo prezydent Rosji nie działa w tak bezczelny sposób, jak Hitler. Ten był bandytą i wariatem, a Putin jest bandytą. Jako Polska powinniśmy zwiększyć obronność, modelować armię nowego formatu, łączyć się z innymi krajami. Trzeba w końcu zmobilizować Niemców i Francuzów. Niech się w końcu zdecydują jak Amerykanie, choć nie wiadomo, czy możemy na nich liczyć tak w pełną, pełnofalową pomoc. Oni mogą mieć dwa fronty z Chinami. Musimy się sami obronić. Musimy nad tym pracować, bez armii nie ma niepodległego państwa – zaznaczył.

Anna również nie kryje, że czuje niepokój.

Wcześniej był cień nadziei, że nic się nie wydarzy. Wierzyłam, że jesteśmy wszyscy ludźmi rozumnymi, ale usłyszałam pierwszą wiadomość o ataku. Nie jest to przyjemne, jak się mówi wojna, to od razu myśli się o ofiarach, tragedii. Dlaczego tak się dziej? Tyle głodnych ludzi po świecie chodzi, nie można pieniędzy przeznaczyć na chorych, biednych? Potrzeba nam tej wojny? Putin to nieobliczalny człowiek – dodaje.

Co Wy myślicie o ataku Rosji na Ukrainę? Jak powinny zareagować inne kraje?

Oceń publikację: + 1 + 11 - 1 - 19

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (31):
  • ~waldus 2022-02-24
    10:04:24

    58 36

    "Teraz Gruzja, potem Ukraina, a nastepnie Polska" tak mowil prezydent Lech Kaczynski.

    Silna polska armia + powszechny dostep do broni = bezpieczna Polska

    NATO ,a zwlaszcza Eurounia nie sa gwarantami bezpieczenistwa w Polsce. Obawiam sie ,ze wkrotce bolesnie sie o tym przekonamy. Kolejny raz w historii wydymani. Na wlasne zyczenie.

  • ~Franek 7 2022-02-24
    10:09:13

    59 50

    Putin to jednak jest czubek.
    Waldus- niestety ale mamy najgorszy możliwy rząd na taką sytuacje. Skłócony z sąsiadami, słaby, bez żadnej pozycji międzynarodowej i bez wybitnych postaci. Z osłabioną i słabo uzbrojoną armią ( przez takich gamoni jak Macierewicz). Gorzej być nie mogło…

  • ~Lahcim 2022-02-24
    10:25:31

    47 26

    ~waldus
    UE i NATO jest naszym jedynym gwarantem bezpieczeństwa. To samo dotyczy krajów bałtyckich. Niesamowite jak PISruska propaganda może namieszać w głowach. Rosja według rankingu siły armii jest na 2giej pozycji, Polska na 24. Ciekawe jak wyglądałaby nasza obrona gdybyśmy byli sami.

    Ukraina to niestety idealny przykład jak wygląda sytuacja gdy jest się osamotnionym na arenie międzynarodowej.

  • ~waldus 2022-02-24
    10:26:44

    31 31

    ~Franek 7: Polska armia byla oslabiana od upadku komuny. Wszyscy rozbrajali armie. Czasem szybciej czasem wolniej.
    Nie tylko Macierewicz winny.

    Na silna armie nie mamy szans. Pozostaje tylko powszechny dostep do broni.

  • ~Lahcim 2022-02-24
    10:32:59

    50 18

    ~waldus
    czy tu człowieku zdajesz sobie sprawę co to jest wojna? naoglądałeś się Rambo i myślisz, że będziesz pistoletem helikoptery zestrzeliwał?

  • ~waldus 2022-02-24
    10:55:25

    13 21

    ~Lahcim: Oprocz helikotperow, jeszcze rosyjskie mysliwce i rakiety.

  • ~waldus 2022-02-24
    11:06:13

    21 15

    ~Lahcim: nibys madry ale maksymy "umiesz liczyc licz na siebie" nie znasz.

  • ~master4k 2022-02-24
    11:12:14

    31 17

    @ waldus

    Dawno temu się z rozumem pokłóciłeś Angliku, czy w grę wchodzi jakiś niedawno przebyty uraz głowy?

    "NATO ,a zwlaszcza Eurounia nie sa gwarantami bezpieczenistwa w Polsce."

    A kto jest? Twoje głupie pomysły? Gdyby nie NATO, to Ruskie czołgi już dawno by jeździły po Aleksanders Platz albo Polach Elizejskich. EU wprowadza sankcje, które mają zagłodzić Rosję gospodarczo. To jest jeden z relatywnie bezkrwawych sposób, żeby Ruscy się wycofali.

    My sami jako kraj, to se możemy wprowadzić bana za eksport oscypków i krasnali ogrodowych. Na pewno to Władka przekona, oj tak. No bo żeby chociaż zakaz importu węglą z Rosji wprowadzić, o czym pisałem lata temu, to rządzący jeszcze nie wpadli. Twoja nowa ojczyzna jak na razie prowadziła sankcje wobec .... 3 oligarchów, wiedziałeś to tym? To jest dopiero śmiech na sali. Może ma to związek z tym, że Torysi brali do łapy od Rusków kasy ile wlezie, a może po porostu nie widzą, komu z ruskim nazwiskiem rozdawali paszporty jak oszalali pozwalając im prać pieniądze w londyńskim City.

    "Silna polska armia + powszechny dostep do broni = bezpieczna Polska".

    Taaaaaaaaaa. Pospolite ruszenie ma z ak-47 albo inną Pepeszą w rękach atakować zestawy Iskander, wojskowe autonomiczne drony albo myśliwce i czołgi 5 generacji? Na głowę upadłeś? Oczami wyobraźni widzę, jak dzielni ochroniarze z Biedry albo Innego Lidla z rentą inwalidzką się strzelają ze Specnazem albo jakimkolwiek zawodowym wojskiem. Albo jakieś stare omy na wózkach szturmują ruskie okopy. Nasza marynarka wojenna, czyli te 3 ostatnie niezgniłe zupełnie kutry, ma kilkaset kilometrów linii brzegowej chronić nas przed desantem z Bałtyku? Na ewentualny atak nuklearny odpowiemy oczywiście tak, jak potrafimy najlepiej, czyli różańcem na granicach i ekspozycją relikwii Św. Andrzeja Boboli. Rozumiem, że w tym czasie będziesz kibicował naszym zza kanału La Manche czytając The Sun i oglądając BBC?

    Żołnierze których państw aktualnie stacjonują w Polsce albo stale patrolują niebo? Umiesz chociaż wymienić z 2 państwa? Najnowsza na świecie tarcza antyrakietowa to niby gdzie jest budowana?

    Może zanim się odezwiesz na początek zobacz sobie ile Polska, a ile Putin wydają rocznie na zbrojenie, bo najwyraźniej nawet nie wiesz, jaką Rosja jest potęga militarną. Za to wiesz, że sami damy im radę, a w kondomach są pory...

  • ~Franz Kawka 2022-02-24
    11:19:29

    22 23

    Przecież my na wyposażeniu armii mamy mobilne ołtarze, z tym nikt nas nie ruszy :-). Obce wywiady do dzisiaj się martwią co to takiego.

  • ~Arteks 2022-02-24
    11:29:26

    6 56

    A co powiecie o dalszym finansowaniu imperium Putina przez... nadmierne wykorzystywanie aut? Kiedy społeczeństwo polskie zmądrzeje i zacznie oszczędzać na paliwie? Kiedy zaczniemy wszyscy traktować Koleje Śląskie, ZTZ, PKP IC jako wspólne dobro, dzięki któremu budujemy gospodarkę w Polsce, a nie w Rosji? Warto się nad tym zastanowić w takie dni jak dzisiaj, przy pączku. Czy dla zdrowia, poprawy jakości powietrza i nawet jako protest przeciwko agresywności Putina, warto "wszędzie" jeździć autem...

  • ~waldus 2022-02-24
    11:33:56

    19 19

    ~master4k:

    Masz racje, Amerykanie, Niemcy i Francuzi beda slali sie trupem za Polske. Nie mam watpliwosci. Tymczasem my bijmy sie za wolna Ukraine. Do ostatniego Polaka.

    Glupi czy naiwny?

  • ~waldus 2022-02-24
    11:37:24

    18 13

    ~Arteks: Problem "nadmiernego uzycia aut" rozwiaze sie sam kiedy "zachod" odetnie Putina od Swifta, a ten zakrec ikurki z gazem i ropa. Benzyna po 15 zeta bedzie latac.

  • ~polk 2022-02-24
    11:48:02

    23 5

    Wszyscy tylko sankcje, sankcje, sankcje...
    Nie przyszło wam do głowy, że Putin się z tym liczył przed inwazją???
    Jeśli groźne zwierzę zapędzi się w róg i nie pozostawi mu zbytnio wyboru to zacznie kąsać na oślep.
    Jeśli Rosja stanie na krawędzi to strąci w otchłań również innych.

  • ~artefaks 2022-02-24
    11:48:22

    25 3

    @Arteks. A jak ty się czujesz ,,ekologicznie się grzejąc" z borsiga w którym jest spalany węgiel który w takiej dużej ilości jest sprowadzany do Polski z rosji ze strefy okupowanej ?

  • ~waldus 2022-02-24
    11:55:18

    8 16

    ~polk: Dobrze uslyszec glos rozsadku.

    BI: "Rosja ma jedne z największych na świecie rezerw walutowych, od lat próbuje ograniczyć zależność od zagranicznego kapitału i gromadzi nadwyżki w budżecie. Dzięki temu jest obecnie odporniejsza na ekonomiczne starcie z Zachodem. "

    "
    Wartość złota monetarnego w rezerwach w październiku zwiększyła się o równowartość 4,201 mld dolarów tj. 3,3 procent i na początek listopada wyniosła 132,859 mld dolarów. Tym samym złoto stanowi już blisko jedną czwartą rosyjskich rezerw.
    "

    "
    „Trzeba traktować Rosję i ChRL jak bliskich sojuszników, którzy wypracowują wspólną agendę w regionie i Pekin nigdy nie zrobi nic przeciwko rosyjskim interesom” – podkreśla ekspert.
    "

    Amen.

  • ~Longina b 2022-02-24
    11:55:19

    24 2

    Arteks-Szkoda nawet komentować twojego bzdurnego postu.Zaproś kolegów pedałowców i jedźcie walczyć z Putinem.Mam pytanie do Ciebie,czy znasz czołgi napędzane siłą mięśni/pedałami/ lub samoloty?.

  • ~ 2022-02-24
    11:56:47

    25 0

    Arteks - a kiedy ty zmądrzejesz i przestaniesz pałać nienawiścią do samochodów? Zachowujesz się tak jak naprawdę samochód zrobiłby ci jakąś krzywdę w przeszłości....
    Pociągi są dzisiaj super komfortowe, wygodne i jeżdżą prawie wszędzie to fakt. Sam z nich korzystam gdy mam taką potrzebę by wygodnie i przyjemnie zajechać nawet za granicę, ale też nie po to ma się samochód, którego utrzymanie w skali roku z drogim ubezpieczeniem kosztuje konkretne pieniądze by stał w garażu gdy również komfortowo i sprawnie chcę dotrzeć np. na drugi koniec Polski.
    Pociąg w dziesiejszych czasach to komfort i sprawne przemieszczanie się ale samochód też te warunki spełnia.

  • ~Franek 7 2022-02-24
    11:58:33

    12 16

    Waldus czym? Tymi czołgami z odzysku, które dostaliśmy od Niemców w darze ? Niemcy mieli je wysłać na złom. A może tymi dwoma okrętami, z których jeden jest w remoncie? Mamy co prawda kilkadziesiąt myśliwców od USA ale zabim Putin by do nas wszedł to by puścił kilka rakiet w hangary z tymi samolotami i wchodzi jak do siebie.
    Armię mamy w podobnym stanie jak służbę zdrowia, szkolnictwo i sądownictwo.
    A Macierewicz to ruski agent co opisał doskonale Tomasz Piątek w książce o Macierewiczu. Poczytaj to się dowiesz.

  • ~Kurt_Wallander 2022-02-24
    12:03:48

    19 0

    @ Arteks: co my na to? Dopóki jest alternatywa w dostawach w postaci długoterminowej umowy PKN z Saudi Aramco, nie ma zbytnio powodów do obaw. Skoro już przy alternatywach jesteśmy - to tak długo, jak na horyzoncie będą do wyboru auta elektryczne lub na wodór, tak też będę spać spokojnie. Z auta nie zrezygnuję tak długo, jak to będzie możliwe bo dla mnie samochód to coś więcej, niż maszyna do przemieszczania się ale tego ktoś, kto nienawidzi samochodów, nie zrozumie :))))))

  • ~Arteks 2022-02-24
    12:04:13

    4 27

    @artefaks - spytaj się polityków, po co Polska zamyka kopalnie i sprowadza węgiel także z Rosji. Ja tego nie rozumiem. Na Śląsku węgla nie brakuje, a w Rybniku ciepłownia Chwałowice nie musi nawet korzystać z ciężarówek bo węgiel idzie taśmociągiem wydobywane prosto z naszej kopalni. Rybniczanie korzystający z ciepła sieciowego - bogacą polską firmę i rybnickich pracodawców!!! Cóż za satysfakcja. A teraz pomyśl, że w samym Rybniku nadal jest 14 tys. pieców węglowych do których trzeba przywieźć węgiel... ciężarówkami na rosyjską ropę. Poza tym takie ciężarówki powodują dodatkowy ruch, korki, hałas, spaliny, roznoszą pył PM10 z niskiej emisji... A dodaj sobie do tego piece z powiatu czy całego województwa. To naprawdę robi się nieprawdopodobne zapotrzebowanie na ruską ropę. @waldus - sami możemy zmniejszyć zużycie paliw. Nie masz wrażenia, że w Polsce nadmiernie korzysta się z aut? Pałeczka po stronie rządu PiS który mógłby więcej środków przeznaczać na uruchamianie nowych relacji pociągów i na elektryczny tabor kolejowy produkowany przecież w Polsce!

  • ~Arteks 2022-02-24
    12:11:04

    3 25

    @Kurt - niestety o ile Polska w znaczący sposób zmniejszyła zakupy gazu z Rosji na rzecz innych krajów to jeśli chodzi o ropę nasza największa rafineria w Płocku pracuje wyłącznie na bazie ropy sprowadzanej z Rosji rurociągiem Przyjaźń. Na wiele rzeczy nie mamy wpływu ale na pewne sprawy mamy wpływ. Swoimi decyzjami możemy ograniczyć poruszanie się autami, nasze zdrowie na tym skorzysta, skorzystają też polscy organizatorzy transportu. Zyska też na tym ekologia. :) Nie mówię aby przestać jeździć autami ale ograniczyć ich rolę w naszym życiu - to różnica.

  • ~waldus 2022-02-24
    12:11:56

    15 16

    ~Franek 7: Zgadzam sie. Mamy zdolnosci defensywne, ale 0 zdolnosci odpowiedzi.

    Polska uslana agentami. Takie tradycje.
    TW Oskar, TW Stokrotka, TW Balbina czy najslynniejszy TW Bolek. W takiej konstelacji trudno budowac silna i niezalezna armie.

  • ~marys76 2022-02-24
    12:17:26

    15 1

    Chcecie pokoju?
    Szykujcie się do wojny!

  • ~Arteks 2022-02-24
    12:24:16

    1 24

    @bartezz - a ja chciałbym zapytać kiedy ty zakopiesz jakieś swoje uprzedzenia i hejt personalny, a zaczniesz rozmawiać na argumenty? Jakoś mnie nie przekonuje to, że auto jest po to aby nim wszędzie jeździć. Przynajmniej na zachodzie Europy się tak nie uważa. A dla mnie zawsze wzorem dla Polski nie jest Rosja tylko Europa Zachodnia. Ta sama która inwestuje od lat w metro, tramwaje, dworce, linie kolejowe, szybką kolej miejską. W Polsce ciągle inwestujemy w drogi... i stacje ale benzynowe. W takim dniu jak dzisiaj warto się nad tym zastanowić. Nadmierny rozwój motoryzacji służy budowaniu Imperium Putina. A jemu już znudziły się pałace, złote klamki czy moskiewski Manhattan. Teraz marzy się powiększanie Rosji o nowe kraje...

  • ~artefaks 2022-02-24
    12:38:16

    17 2

    ,,spytaj się polityków, po co Polska zamyka kopalnie i sprowadza węgiel także z Rosji. Ja tego nie rozumiem. Na Śląsku węgla nie brakuje, a w Rybniku ciepłownia Chwałowice nie musi nawet korzystać z ciężarówek bo węgiel idzie taśmociągiem wydobywane prosto z naszej kopalni "

    @Arteks. Widzę że piszesz o Chwałowicach ,, nasza kopalnia" i w ten sposób się utożsamiasz z zaściankowością
    Parafrazując słowa Kazika ,, Twój smród jest inny niż mój"
    Mylisz się też Kolego że ciepłownia jest połączona taśmociągiem z kopalnią. Bo większości jest tam dostarczany produkt który z jakiegoś tam powodu nie chce kupić klient. Sam pomyśl dlaczego

  • ~Arteks 2022-02-24
    12:50:42

    0 16

    @artefaks - to ty jesteś niesamowicie zaściankowy broniąc wiele razy mieszkania w stylu XIX-wiecznym czyli pod jednym dachem z brudnym i pylącym piecem. ;P Tylko co to ma wspólnego z tematem? Węgiel kupowany z Rosji to jakiś nieznaczący margines. Na ruskiej ropie bazuje prawie cała motoryzacja... O czym warto przypominać w takim dniu jak dzisiaj kiedy Putin wszczyna nową wojnę w Europie. A jeśli już o ropie to... ponieważ Putin będzie potrzebował więcej kasy na nią, ropa pójdzie w górę. Życie tych z których najbardziej Putin się cieszy - czyli z uzależnionych od samochodów, znowu podrożeje...
    https://www.o2.pl/biznes/wszyscy-odczuja-atak-rosji-zatrwazajace-ceny-6740754241808896a

  • ~ 2022-02-24
    16:36:14

    10 1

    Arteks - to zależy jakie argumenty masz na myśli...? Bo jeżeli argumenty w dyskusji nie są ci na rękę lub są dla ciebie zwyczajnie niewygodne, to żadne fakty do ciebie nie dotrą.

  • ~Arteks 2022-02-24
    18:11:58

    1 10

    @bartezz - ale ty nie masz żadnych argumentów. Jedynym celem twojego wpisu było okazanie dezaprobaty dla mojej osoby. To trochę tak jakby ktoś nie umiał czegoś i przeszkadzał w wykonywaniu tego komuś innemu... ;) A argument z mojej strony jest sensowny. Odchodźmy o tyle o ile możemy od aut na silniki spalinowe bo doprowadzamy do powstawania imperiów, które potem na potęgę się zbroją i stanowią zagrożenie dla różnych krajów. Coś złego jest w takim myśleniu?

  • ~ 2022-02-24
    18:54:12

    10 1

    Arteks - ty pytasz "kiedy polskie społeczeństwo zmądrzeje i kiedy zacznie oszczędzać na paliwie"? Gdyż twierdzisz, że wzbogacamy szejków i oligarchów. A czy to tylko Polska ich wzbogaca, czy cały świat nie tak czasem? Sam jeden z garstką ekologów jak przestaniecie tankować benzynę czy ON nie zrobi to żadnego wrażenia na szejkach, czy koncernach naftowych.
    Chcesz by ludzie przestali używać aut na codzień w zamian za to by przesiedli się do pociągów, autobusów. Wiem, że jesteś marzycielem i marzenia nic nie kosztują ale tak se ne da pane....
    Tak samo nierealne jest nagłe odejście od samochodów z silnikami spalinowymi i zamiana ich na elektryczne, chociażby z powodu bardzo wysokiego kosztu zakupy nowego elektryka, z braku dostępności u nas odpowiedniej ilości ładowarek do elektryków, małego zasięgu przejechanych km i najważniejsze.... bardzo wysokich kosztów utylizacji baterii oraz zakupu nowej. Bardzo dużooo wody w rzecze jeszcze upłynie nim twoje marzenia ujrzą światło dzienne :))

  • ~master4k 2022-02-24
    19:27:51

    5 2

    @ Arteks

    "Coś złego jest w takim myśleniu?"

    No nie wiem, na moje oko takie myślenie jest bezdennie głupie? Ale masz świadomość tego, że przed erą silników spalinowych i paliw kopalnych imperia również istniały i napadały swoich sąsiadów? I nikt własnych wojsk handlem paliwami kopalnymi wówczas nie finansował. Jakoś nigdzie nie było stacji benzynowych, rafinerii, pól naftowych, a jednak tacy np. Mongołowie albo Hunowie dokonywali rzezi na w pełni ekologicznych koniach, a nie nieekologicznych Komarach albo Junakach. Jakoś sfinansowali sobie armie nie potrzebując do tego ani ropy, ani gazu.

    Reasumując, dorośnij albo skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

  • ~Arteks 2022-02-24
    20:05:52

    2 9

    @bartezz - niekoniecznie cały świat. Wiele krajów nie jest tak surowcowo powiązanych z Rosją. W wielu krajach Europy, auto nie jest już od dawna częścią wyposażenia mieszkańców. Przeciętny Niemiec traktuje kolej czy swój miejski transport jako "dobro kraju".
    W tak bogatym kraju jak Szwajcaria, większość mieszkańców do przemieszczania się pomiędzy miastami używa pociągów... Znowu używasz przesadyzmu... Nie chcę aby ludzie z dnia na dzień przestali używać aut ale aby zaczęli używać ich rozsądnie. Paliwa to jedno z głównych źródeł rosyjskiego eksportu. W tym kontekście bardzo mnie cieszy, że nasze miasto w tym roku przechodzi w dużej części taboru na elektryki. Oby Koleje Śląskie kupowały więcej nowego taboru i oferowały co raz lepszą ofertę w poruszaniu się pociągami po regionie. Zgadzam się z tobą, że taki proces musi trwać. Wiele lat w tym zakresie w naszym kraju zwyczajnie zmarnowano. @master4k - zawsze można być ignorantem. Można też być patriotą gospodarczym. Jeśli mamy alternatywę dla auta, która spowoduje mniejsze zużycie paliwa, to dlaczego jej nie używać? Wkrótce będzie też powód ekonomiczny bo ceny paliwa znowu pójdą w górą. Mówią o tym eksperci gospodarczy. Dzisiaj baryłka podskoczyła na giełdach do 102$ - najdrożej od 2014 roku.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5393