zamknij

Wiadomości

Chamstwo dilera na antenie TVN24

2008-12-03, Autor: 
Właściciel rybnickiego salonu Citroena był wczoraj „bohaterem” programu „Prosto z Polski” emitowanego na antenie TVN24.

Reklama

W programie dziennikarze redakcji TVN Turbo zajęli się reklamacją, jaką próbował załatwić w salonie Citroena jeden z mieszkańców Rybnika. Apogeum problemów ze skutecznym załatwieniem reklamacji było starcie z szefem firmy, który w niewybrednych słowach próbował wyprosić klienta z salonu. Klient nagrał całe zdarzenie telefonem komórkowym, a nagranie zostało wyemitowane na antenie TVN24.


> Zobacz fragment programu


Jak donoszą dziennikarze TVN Turbo, sprawa konfliktu między salonem a niezadowolonym klientem ma swój dalszy ciąg, bo właściciel salonu złożył doniesienie do prokuratury utrzymując, że podczas sprzeczki został pobity przez klienta.


Informacja w serwisie tvn24.pl od wczoraj zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Najpopularniejsze”.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (38):
  • ~ 2008-12-03
    08:46:11

    1 1

    Właściciel salonu pan J. dobrze znam, niezły z Niego kombinator. Ale jak tam było nikt nie wie, w sam raz coś dla bzdetnych programów TVN.

  • ~_syla_ 2008-12-03
    08:59:48

    1 0

    Nie od dziś wiadomo że z właściciela tego salony niezły cham...Sama sie o tym przekonałam i dlatego nic tylko mijać ten "salon" WIIELKIM łukiem......

  • ~misiaq 2008-12-03
    09:44:18

    0 0

    Cały Jarosik - wszyscy wiedzą, że on taki jest


  • ~zorza54 2008-12-03
    10:02:53

    0 0

    Przez takich ludzi jak pan J. wstyd się przyznawać, że się jest z Rybnika. Mam nadzieję, że czegoś to tego pana nauczy i oby dostał po kieszeni i nikt już u niego nie kupił niczego. To najlepsza kara.

  • ~baby_smile 2008-12-03
    10:10:27

    0 0

    a ludzie i tak do niego po samochody przyjdą i dalej kasę będzie robił. W tym kraju tylko cwaniakom się udaje...

  • ~puchacz 2008-12-03
    10:18:02

    0 0

    To jawny skandal !!! Zachowanie pana J. , jest ponizej krytyki ! CITROEN POLSKA powinien się poważnie zastanowić czy tacy ludzie jak wymieniony właściciel serwisu i salonu powinni jego reprezentować . To ewidentna antyreklama CITROENA .

  • ~ 2008-12-03
    10:25:41

    0 0

    proponuje Citroen Polska zabrać koncesje na prowadzenie salonu z samochodami tej marki.

  • ~montypyth 2008-12-03
    11:33:25

    0 0

    Mam nadzieje, że tego kopa w jaja faktycznie dostał :-))))

  • ~POOL7009 2008-12-03
    11:40:06

    1 5

    NAJŚMIESZNIEJSZE JEST TO ŻE TAKI ŻEBRAK KUPIŁ SOBIE NAJTAŃSZE BADZIEWIE PEWNO CAŁE NA KREDYT A ZACHOWUJE SIĘ JAKBY CO NAJMNIEJ NOWĄ S- KLASE ZA GOTÓWKĘ KUPIŁ
    I JESZCZE SIĘ ZACHOWUJE JAKBY TO NIEWIADOMO KIM BYŁ PEWNO BY CHCIAŁ DRUGIE GRATIS

  • ~PLACEBO 2008-12-03
    12:14:57

    4 0

    @pool skad Ty taka kulture wyniosles ? ... to uwazasz ze ktos kto za ciezko zarobione pieniadze kupuje tanie ale nowe auto nie zasluguje na dobre serwis gwarancyjny ? ... uwazasz ze na serwis gwarancyjny zasluguja tylko co co s-klasse kupuja ?? no sorry, diler sprzedajac nowy pojazd daje gwarancje, na miejscu poszkodowanego ja zlozylbym doniesienie do rzecznika praw konsumenta, to minimum bo zostaly pogwalcone jego prawa (odmowiono mu serwisu gwarancyjnego, poprzednich napraw gwarancyjnych dokonano nierzetelnie, i co wiecej oskrzono o manipulacje i grozono).

    @pool - kwestia czasu bedzie az trafisz na takiego gburowatego gwaranta i wtedy moze zmienisz zdanie ...zycze Ci tego bys trafil na jeszcze wieksza zmore niz pan J.

  • ~ 2008-12-03
    12:16:54

    2 0

    pool7009 nawet jakby kupił dwie żarówki to popatrz jaka kultura właściciela salonu jest? poza tym Citroen nie produkuje samochodów odpowiadających S-klasse tylko samochody dla zwykłych zjadaczy chleba

  • ~Dador 2008-12-03
    12:31:29

    2 3

    Nie tylko Pan J. ma takie podejście do klienta, jeśli chodzi o Rybnik. Podobne ma również Pan S., który posiada serwis na ul. Chwiałowickiej. Nie dość, że najdrożej w mieście, to do tego dochodzi totalna ignorancja klienta. Pan S. ubzdurał sobie, że jest alfą i omegą w kwesti związanej z samochodami. Traktuje wszystkich z góry, do tego wykorzystuje niewiedzę klientów, aby jak najbardziej zawyżyć rachunek. Zwykła wymiana opon na zimówki kosztowała w tym serwisie ponad 80 zł! Dlaczego tak drogo? To wie tylko właściciel - sknerus i wyzyskiwacz!

  • ~steel 2008-12-03
    12:50:30

    2 0

    Dador jesli cena Ci nie odpowiadala to trzeba bylo isc gdzie indziej... jest wolny rynek... w koncu masz okazje zapoznac sie z cennikiem przed wykonaniem uslugi... a co do podejscia do klienta to tez nie mam co narzekac... ani zaden z moich znajomych co tam zmieniaja opony

  • ~ 2008-12-03
    13:29:57

    2 0

    @Dador Takie sprytne oczernianie firmy jest nie w porządku! Sprytne dlatego, że piszesz skrótami i nikt formalnie Cię nie oskarży o to. Nie w porządku, bo jak napisał 'steel' najpierw wypada uzgodnić zakres usługi i cenę i potem się decydować. Zapewne jesteś takim "Wielkim Panem" co to podjeżdża, chce full service do swego 10-letniego grata, o cenę nawet nie zapyta, a jak przychodzi do płacenia to wielkie oczy.
    Jeśli dobrze zgaduję i masz na myśli serwis "Sowada" to mam całkowicie odmienne zdanie. Podjechałem latem na wyważenie alusów. Szef poświęcił mi 15 min, otrzymałem dokładną poradę n.t. opon zimowych i letnich, sprawdzono mi dopasowanie alufelg (bo miałem używki i to był pierwszy mój sezon z tym autem). Ostatecznie nie zmieniłem kół, bo były zbyt zużyte, ale za poświęcony czas pracownika (ok. 15 min) oraz szefa nic nie zapłaciłem - całkowicie DARMO. Nie chodzi tylko o pieniądze, bo cały czas byłem traktowany jak VIP z pełną kulturą i życzliwością, a ja tylko jestem posiadaczem 10-letniego standardowego grata.

    I żeby nie było - nie mam jakichkolwiek powiązań rodzinnych, pracowniczych czy biznesowych z tą firmą.

    pozdrawiam
    Marcin Hejnar

    P.S. @Dador Jak kogoś krytykujesz to miej odwagę się podpisać.

  • ~Dador 2008-12-03
    16:09:35

    0 1

    @steel - oczywiście, ze zorientowałem się, jak sprawa wygląda cenowo. Dodam nawet, że skorzystałem z jeszcze jednego przywileju klienta, jakim było umówienie się na godzinę telefonicznie bez kolejki. Problem zaczął się, gdy pojawił się rachunek, który znacznie odbiegał od wspólnych ustaleń dotyczących zakresu pracy.
    @mahe(Panie Marcinie) - Jest coś ciekawego w tym co Pan napisał. Atakuje Pan mnie za to, że wypowiedziałem się o własnym doświadczeniu używając słów, mogących uchodzić za obraźlwe. Jednak Pan robi podobnie! Atakuje Pan mnie, nie znając szczegółów zaistniałej sytacji. Buduje swoją wypowiedź na insynuacjach i sugestiach. Skąd Pan wie, że nie miałem podobnego zdarzenia jak bohater ww. reportażu, tylko że w innym serwisie? Bardzo się cieszę, że Was tak dobrze obsłużono. Mi niestety nie była dana taka przyjemność. Nic nie mam osobistego do Pana J. i jego ekipy. Byłem tam pierwszy raz. Pierwszy i ostatni jak mniemam. Mam taką osobistą uwagę do Pana Marcina. Proszę nie mierzyć osób swoją miarą. Bo oskarżernia, które Pan kieruje w moją stornę nijak maja się z rzeczywistością. Pozwoli Pan również, że nie skomentuje czy posiada Pan, czy też nie, jakiekolwiek koneksje z Panem J.

  • ~Dador 2008-12-03
    16:38:20

    0 0

    W poniższej wiadomości błędnie użyłem skrótu nazwiska sygnowanego literką J. Poprawnie powinno być oczywiście S. Za pomyłke przepraszam samego zainteresowanego.
    Pozdrawiam.

  • ~agrestrybnik 2008-12-03
    18:37:59

    0 0

    szef ma calkowity brak kultury w tym salonie na raciborskiej, kiedys tam podjechalem zeby kupic owiewki do szyb i wlaza do srodka , mowia dzien dobry, a szeryf z tego salonu do mnie z tekstem, co pan tu szuka !!, nie milo mi sie zrobilo i wyszlem

  • ~ 2008-12-03
    20:14:12

    0 0

    A obdukcja jajeczek była, że się składa doniesienie do prokuratury ? Tak się zachowują właśnie właścicielek salnów, widać pieniądze już do głowy uderzają, nic tylko omijać salon z daleka.

  • ~martin75fm 2008-12-03
    20:30:31

    0 0

    W Rybnickim Citroenie to wiadomo w całej okolicy lepiej nie spotykać szefa ... znany w całej okolicy ze swojego traktowania klientów i chamstwa. Proponował bym się przyjrzeć odpowiednim służbą działalności jego stacji przeglądów bo znana z tego że bez auta i za flaszkę masz dowód podbity a okoliczne domowe mechaniki do niego z dowodami rejestracyjnymi w kolejce stoją.

  • ~ 2008-12-03
    21:19:12

    0 0

    Czekam na ciąg dalsze tego salonu i pana J. Powinno się to skończyć, bo to co tam się dzieje to w głowach się nie mieści.

  • ~Arteks 2008-12-03
    23:26:43

    0 0

    A kto w dzisiejszych czasach kupuje jeszcze to francuskie dziadostwo??? Jak kupować auta to tylko japońskie, na drugim miejscu niemieckie, potem ewentualnie Skoda czy Seat.

  • ~PLACEBO 2008-12-03
    23:47:27

    0 0

    To peugeota czy renault tez dyskwalifikujesz bo to tez francuzy ??

  • ~ziupo 2008-12-04
    11:20:43

    0 1

    Ciekawe, tylko, że Skoda i Seat to VW z innym znaczkiem :P Różnią się tylko designem a awaryjność stoi na tym samym poziomie - spójrz na statystyki awaryjności >= 10lat. Ostatnio nawet poprawiło się we Fiacie, a ponoć fiat to rdza na rdzy.

  • ~8811 2008-12-04
    14:54:26

    0 0

    popatrzcie kto wygrywa rajdy-najlepiej kupujcie niemieckie auta np.prawdziwie niemieckie ople j.

  • ~jatoja 2008-12-04
    16:13:11

    0 1

    Witam Pan Z Jarosik nie jest taki znów zły a z tego co mi wiadomo facet przyjechał C1 a żucał sie jak by przyjechał hmm C5 moim zdaniem zleksza w tej sprawie chodzi o rozgłos! a nasze tempe..." media szukają rozgłosu i robią sensacje z byle czego. Jako klijent moge powiedziec ze napewno nie raz odwiedze ten salon choc najpiekniejszy on nie jest ale jest miła obsługa i nie tylko pozdrawiam.

  • ~jatoja 2008-12-04
    16:13:28

    0 1

    Witam Pan Z Jarosik nie jest taki znów zły a z tego co mi wiadomo facet przyjechał C1 a żucał sie jak by przyjechał hmm C5 moim zdaniem zleksza w tej sprawie chodzi o rozgłos! a nasze tempe..." media szukają rozgłosu i robią sensacje z byle czego. Jako klijent moge powiedziec ze napewno nie raz odwiedze ten salon choc najpiekniejszy on nie jest ale jest miła obsługa i nie tylko pozdrawiam.

  • ~ 2008-12-04
    17:18:24

    0 0

    8811 - myslisz że C4 rajdy wygrywa to super auto? Tyle w tej rajdowej C4 jest z zwykłej C4 co masła w margarynie z biedronki. No i jeszcze kierowca. Żal mi Ciebie że sugerujesz się takim czymś gdy wybierasz samochód.

  • ~ 2008-12-04
    18:07:40

    0 0

    Witam, moim zdaniem powinni zainterweniować prezesi Citroena. To jest okropne, by taka forma to pozostawiła bezmyślnie. Powinno się w każdej firmie dbać o jej wartości, a z tego co mi wiadomo to najistotniejszą wartością dla każdej z firm jest KLIENT. Dlatego też żenujące jest to, że stanowisko kierownicze obejmuje osoba niekompetentna, dla której istotne jest tylko to, by sprzedawać. O klientów należy dbać, ponieważ oni zawsze mogliby wrócić, polecić serwis innym, co za tym idzie pozwalać na dalszy rozwój placówki. Po tym incydencie mieszkańcy już pewnie tego miejsca nie będą polecać i go odwiedzać, co za sobą ciągnie jasne konsekwencje. A takiej osobie jak ten "szef" nie poleciłbym nawet stanowiska, na którym wymienia się opony. One też poniekąd mogą go doprowadzić do furii.

  • ~ 2008-12-04
    18:14:56

    0 0

    Witam, moim zdaniem powinni zainterweniować prezesi Citroena. To jest okropne, by taka forma to pozostawiła bezmyślnie. Powinno się w każdej firmie dbać o jej wartości, a z tego co mi wiadomo to najistotniejszą wartością dla każdej z firm jest KLIENT. Dlatego też żenujące jest to, że stanowisko kierownicze obejmuje osoba niekompetentna, dla której istotne jest tylko to, by sprzedawać. O klientów należy dbać, ponieważ oni zawsze mogliby wrócić, polecić serwis innym, co za tym idzie pozwalać na dalszy rozwój placówki. Po tym incydencie mieszkańcy już pewnie tego miejsca nie będą polecać i go odwiedzać, co za sobą ciągnie jasne konsekwencje. A takiej osobie jak ten "szef" nie poleciłbym nawet stanowiska, na którym wymienia się opony. One też poniekąd mogą go doprowadzić do furii.

  • ~8811 2008-12-04
    18:51:42

    0 0

    vertala-dobre nauczycielsko pedagogiczne podejście.na pewno jeżdzisz niemiecko amerykańską dyktą lub japońcem składanym w anglii. Poważnie zawodnośc francuza jest inna niż 10 lat temu.Co do salonu nie mam i nie miałem żadnych zastrzeżeń-podejrzane co?j.

  • ~ziupo 2008-12-04
    19:28:07

    0 0

    Idąc tropem wyścigów to powinniśmy dziś jeździć tylko włoskimi :D W końcu najlepsze są errari i to od początku wyścigów. A zatem, kiedy zmieniamy Ople na Ferrari?

  • ~ziupo 2008-12-04
    19:34:23

    0 0

    A jak jeździliście na lodowisko do Pszowa albo J-bia to nie ma problemu, racja? Można to zorganizować w formie wycieczki albo lekcji, niekoniecznie przecież musi to być jeden przedmiot, ale kilka. A dodatkowo i tak jako nauczyciele-opiekunowie wchodzicie za friko więc oc co Wam zaś chodzi? Może następnym razem zrobimy referendum? Tylko kogo będzie wtedy winić? Może Prezydenta/radę miasta za to, że dali Wam wybór: "Chcecie lodowisko czy nie"? Kuźwa Polacy... i tak źle i tak niedobrze, nigdy nie dogodzisz.

  • ~ 2008-12-04
    20:16:45

    0 1

    Jezdze Grande Punto w pracy a osobiście mam Peugeota 307. Dziwi mnie podejście że kupujesz auto bo dobre jest w rajdach. Może nasze drogi przypominają takie jak masz w Rajdzie Australii czy Grecji, ale jak ja wybierałem auto to patrzyłem na cenę, spalanie, utrzymanie go i opinie znajomych co sądzą. A że rajdy wygrywa - Myslisz że Loeb ma taką C4 jakie są w salonie?

  • ~wiwi 2008-12-05
    23:44:35

    0 1

    nie ważne jakim sie jeździ autem czy tanim czy drogim, powinno być sprawne! klient ma prawo mieć roszczenia! szkoda tylko ze pan nie będący właścicielem tego małego auta podający się za upoważnionego nie wspomina jak on odnosił się do pracowników feralnego aso i oburzając sie powinien zastanowić się tez nad sobą, bo jeśli wymagasz kultury od innych sam też się do tego stosuj

  • ~Rigoletto 2008-12-07
    22:55:49

    0 1

    Tak to niestety bywa, że każdy burak który jest pewnym siebie cwaniakiem, może zostać szefem. Mam cały panteon takich buraczanych dyrektorów.
    Co do Citroena to swoje z panem J. przeszedłem. Przy okazji pozdrawiam że też buraczaną załogie "Rencaru". Takiego fachowego ignoranctwa to ja dawno nie doświadczyłem.

  • ~rom48 2008-12-08
    09:30:11

    1 1

    Znam tego dilera z czasow gdy byl kierowca Zuka w KBO i od zawsze byl cwaniakiem i chamem.by sie dorobic pare osob musialo za to zaplacic jak owczesny kierownik Polmozbytu przy gliwickiej.

  • ~ 2008-12-16
    08:18:13

    0 1

    kupilem tam kiedys auto na kredyt. za wymiane klockow zona zaplacila 450 zl.popsulo mi sie w nim ;zamki, stacyjka,amortyzatory z klapy,2x przeguby,sprzęglo,drążki zmiany biegow,amortyzatory klapy,alternator 3 x,łożysko tylnego koła-żeby bylo smieszniej to musialem wymienic całą tylną os ,poodpadaly plastiki regulacji siedzen,tapicerka z siedzenia kierowcy zlazła jakby byla z papieru,ciekła woda przez antenę.i takie tam inne mniej wkurzające.jak sie takim badziewiem musi handlowac to nie dziw sie ze tak sie odnosi do ludzi. a co do reszty oceny tego dealera to macie rację .grzeczny to ten pan nigdy nie był.

  • ~wiwi 2008-12-16
    16:56:05

    0 1

    jak się eksploatuje auto kolego to się psuje, do nowych już pewnie nie należny,no i jak można mieć pretensje o części eksploatacyjne a parę ich tu wymieniłeś, brakuje tam tylko zdania ze auto po kilku latach nie pachnie już nowością :P a tak na marginesie 450 zł za klocki to dużo w autoryzowanej stacji? czasy maluchów i tanich części już dawno minęły

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5374