zamknij

Biznes

Pracownicy szpitala drżą o pracę. Dyrektor zaczyna zwalniać

2012-02-28, Autor: 
Jerzy Kasprzak – nowy dyrektor rybnickiego szpitala tnie koszty funkcjonowania lecznicy. Pracownicy alarmują, że chce zwolnić nawet 150 osób, czyli 10% załogi. - Zamierzam zwolnić kilkunastu pracowników niższego szczebla - odpowiada dyrektor.

Reklama

W sprawie zmian w szpitalu otrzymaliśmy już kilka listów. W jednym z nich, chcący zachować anonimowość pracownik informuje, iż dyrektor Kasprzak zapowiedział zwolnienie 150 osób, w tym pielęgniarki, ratowników medycznych, pracowników administracji i warsztatu oraz wszystkie sanitariuszki.

- Do dnia dzisiejszego jeszcze nikogo nie zwolniłem. Żadnych redukcji kadrowych nie przewiduję w grupie lekarzy i średniego personelu medycznego, ponieważ jest to personel niezbędny do właściwego funkcjonowania szpitala. Natomiast poczyniłem kroki zmierzające do redukcji kilkunastu etatów personelu niższego – sanitariuszy medycznych – odpowiada dyrektor Jerzy Kasprzak.

 

Krystyna Dyduch - przewodnicząca NSZZ Solidarność w rybnickim szpitalu opowiada jednak, że podczas spotkania z przedstawicielami związków zawodowych szef lecznicy mówił co innego. - Dyrektor zapowiedział zwolnienie 70 sanitariuszy, 20 pracowników administracji, w tym sekretarki i rejestratorki. Co o tym myślę? Takie traktowanie ludzi to podłość – ocenia Krystyna Dyduch.

 

Związkowcy o sytuacji w szpitalu poinformowali już urząd marszałkowski, rybnicki magistrat oraz parlamentarzystów. - Nasze władze muszą wiedzieć o tym, że takie decyzje będą miały negatywny wpływ na sytuację na lokalnym rynku pracy – mówi szefowa Solidarności.

 

Związkowcy negatywnie oceniają również plany dyrektora outsourcingu niektórych usług, które dotąd wykonywali etatowi pracownicy szpitala. Mowa m.in. o zakładzie anatomopatologii i laboratorium. - W historii naszego szpitala „przerabialiśmy” już tego rodzaju historie. Gdy jeden dyrektor zlecił wyżywienie firmie kateringowej, następny udowadniał, że nie było to w interesie szpitala – argumentuje Krystyna Dyduch.

 

> Zobacz kim jest nowy dyrektor szpitala

Oceń publikację: + 1 + 12 - 1 - 9

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (53):
  • ~żołądkowa 2012-02-28
    16:51:09

    0 0

    heh...dyr zamiast szukać oszczędności w innych sferach, postanowił zwolnić sanitariuszki. Tak więc drodzy przyszli pacjenci, będziecie sami dreptać ze złamaną nogą czy inną częścią ciała: na oddziały, do rtg, usg, bo pielęgniarek na zmianie jest na tyle mało, że jak pojadą dwie łóżkiem leżącym z pacjentem, to oddział zostanie bez personelu. Nie daj Boże, gdyby któryś z pacjentów zasłabł, czy też potrzebował innej pomocy- bo kto wtedy "beknie" za to ??? Nie, nie pan dyrektor, tylko pielęgniarka/-ki.
    Sanitariuszki szpitalne były, są i będą potrzebne!! Szkoda , że pan dyrektor nie zainteresuje się inną sprawą- brakiem izby wytrzeźwień!! Bo akurat to grono pacjentów, często nieubezpieczonych w trybie "cito" ma wykonane: szereg zdjęć rtg, pobraną krew do badań, Tomografię Komputerową i Usg- jeden taki to kupa kasy dla szpitala...no byłaby- gdyby nie to, że 90% z nich nie jest ubezpieczona i szpital nie dostanie za nich ani grosza!!! Takim to sposobem trzeźwieją w szpitalu i zajmują miejsca naprawdę chorym. Ten, kto czekał, czeka na Tomografię czy Rezonans wie ile kosztuje takie badanie, a pijoki mają za free!! Mało tego, trzeba ich jeszcze umyć- bo często mają w gaciach nie tylko mocz, odwszawić, ogolić, zanim Lekarz go zbada...A może pan dyr zamierza podyżurować w charakterze sanitariuszki, zapraszamy- ręce do pracy potrzebne.

  • ~dadon 2012-02-28
    16:56:18

    0 0

    a moze wreszcie dyrektorem szpitala zostałby menadżer a nie lekarz ?
    ostanio podano informację, że w związku z przeniesieniem neurologii ( bodajżę) z Gliwickiej na Orzepowicką zwiększono liczbę łóżek o 20 i rónocześnie przyjęto 5 lekarzy czyli 4 na pacjenta - i potem się snują tabuny lekarzy po korytarzach, ale tylko do 9 do 13 ( to jest tzw lekarskie 8 godzin ) i ciągle nie ma pieniędzy na leczenie itp itd
    gdyby się wziął za nich ktoś kto umie liczyć byłoby ich 3 razy mnie j i musieliby się wreszcie wziąść do roboty i nagle by się okazało , że można operować po 12, że pieniędzy na wszytko wystarcza tak jak to jest w cywilizowanym świecie i skończyłoby się przyjmowanie prywatnych pacjentów na szpitalnym sprzęcie w godzinach pracy
    i niech mi któryś doktorem ze szpitala powie , że tak nie jest - leżałem tam nie tak dawno 2 tygodnie to się napatrzyłem na tą zapracowaną grupę zawodową

  • ~żołądkowa 2012-02-28
    17:01:56

    0 0

    heh...dyr zamiast szukać oszczędności w innych sferach, postanowił zwolnić sanitariuszki. Tak więc drodzy przyszli pacjenci, będziecie sami dreptać ze złamaną nogą czy inną częścią ciała: na oddziały, do rtg, usg, bo pielęgniarek na zmianie jest na tyle mało, że jak pojadą dwie łóżkiem leżącym z pacjentem, to oddział zostanie bez personelu. Nie daj Boże, gdyby któryś z pacjentów zasłabł, czy też potrzebował innej pomocy- bo kto wtedy "beknie" za to ??? Nie, nie pan dyrektor, tylko pielęgniarka/-ki.
    Sanitariuszki szpitalne były, są i będą potrzebne!! Szkoda , że pan dyrektor nie zainteresuje się inną sprawą- brakiem izby wytrzeźwień!! Bo akurat to grono pacjentów, często nieubezpieczonych w trybie "cito" ma wykonane: szereg zdjęć rtg, pobraną krew do badań, Tomografię Komputerową i Usg- jeden taki to kupa kasy dla szpitala...no byłaby- gdyby nie to, że 90% z nich nie jest ubezpieczona i szpital nie dostanie za nich ani grosza!!! Takim to sposobem trzeźwieją w szpitalu i zajmują miejsca naprawdę chorym. Ten, kto czekał, czeka na Tomografię czy Rezonans wie ile kosztuje takie badanie, a pijoki mają za free!! Mało tego, trzeba ich jeszcze umyć- bo często mają w gaciach nie tylko mocz, odwszawić, ogolić, zanim Lekarz go zbada...A może pan dyr zamierza podyżurować w charakterze sanitariuszki, zapraszamy- ręce do pracy potrzebne.

  • ~żołądkowa 2012-02-28
    17:24:18

    0 0

    heh...dyr zamiast szukać oszczędności w innych sferach, postanowił zwolnić sanitariuszki. Tak więc drodzy przyszli pacjenci, będziecie sami dreptać ze złamaną nogą czy inną częścią ciała: na oddziały, do rtg, usg, bo pielęgniarek na zmianie jest na tyle mało, że jak pojadą dwie łóżkiem leżącym z pacjentem, to oddział zostanie bez personelu. Nie daj Boże, gdyby któryś z pacjentów zasłabł, czy też potrzebował innej pomocy- bo kto wtedy "beknie" za to ??? Nie, nie pan dyrektor, tylko pielęgniarka/-ki.
    Sanitariuszki szpitalne były, są i będą potrzebne!! Szkoda , że pan dyrektor nie zainteresuje się inną sprawą- brakiem izby wytrzeźwień!! Bo akurat to grono pacjentów, często nieubezpieczonych w trybie "cito" ma wykonane: szereg zdjęć rtg, pobraną krew do badań, Tomografię Komputerową i Usg- jeden taki to kupa kasy dla szpitala...no byłaby- gdyby nie to, że 90% z nich nie jest ubezpieczona i szpital nie dostanie za nich ani grosza!!! Takim to sposobem trzeźwieją w szpitalu i zajmują miejsca naprawdę chorym. Ten, kto czekał, czeka na Tomografię czy Rezonans wie ile kosztuje takie badanie, a pijoki mają za free!! Mało tego, trzeba ich jeszcze umyć- bo często mają w gaciach nie tylko mocz, odwszawić, ogolić, zanim Lekarz go zbada...A może pan dyr zamierza podyżurować w charakterze sanitariuszki, zapraszamy- ręce do pracy potrzebne.

  • ~ 2012-02-28
    17:53:44

    0 0

    Ziomal wygląda na takiego co lubi pieniądze!Niech zwalnia personel niższy co wynosi gówna za chwile sam bezie nosił baseny i kaczory pacjentom.Niech mu sraja i sikają na głowę.Przecież jemu i tak krzywda się nie stanie!!!

  • ~elazar77 2012-02-28
    18:29:56

    2 0

    Jestem w szpitalu dziennie od 2 tygodni i powiem Wam że np, nie które pielęgniarki zachowują się tak jak by nie zależało im na pracy.Jeśli woła się je do zmiany kroplówki to są obrażone starszej babci nikomu nie chce się nakarmić bo nie mają cierpliwości a jak już trzeba kogoś wykąpać bo się biedaczek ubrudził to potrafią wyzywać od patologii.Mam nadzieję że takie pseudo pielęgniarki zostaną zwolnione.Jest wiele naprawdę fajnych pielęgniarek i szacunek dla nich ale te cwaniary do zwolnienia.

  • ~Fiodore 2012-02-28
    18:57:48

    0 0

    Proponuje dyrektorowi pomniejszyc swoja pensje o polowe oraz zredukowac nadmierna biurokracje w szpitalu, potem zajac sie wolna przestrzenia, ktorej szpitalowi nie brakuje, a redukcje nizszego personelu zostawic na gorsze czasy. A tak w ogole to mam dziwne wrazenbeda tam pracowali tlyko lekarze i pielegniarki, przy czym lekarze jak zwykle nei beda musieli nawet dotykac pacjentow.

  • ~Fiodore 2012-02-28
    19:00:02

    0 0

    na Orzepowicka? A jaki tam jest szpital?

  • ~alandrijew 2012-02-28
    19:25:00

    0 0

    chyba Jerzy ;)) oj panowie panowie

  • ~Gnat 2012-02-28
    19:36:55

    0 0

    Jeśli pracownicy szpitala są tak solidarni to mogą dogadać się z dyrektorem żeby nikogo nie zwalniał a w zamian za to obniży wszystkim pensję o koszty utrzymania tych 150 osób.
    No ale oczywiście to też będzie źle. Bo najlepiej jak wszyscy pieniążki biorą, szpital się zadłuża, a pacjentów mają głęboko w d... bo nie ma za co leczyć.

  • ~ 2012-02-28
    20:09:14

    0 0

    I co się dziwić , dyrektorem zostaje SJZ, nic dodać nic ująć, bez komentarza

  • ~epos2006 2012-02-29
    07:09:10

    0 0

    Jeszcze nikt na zasobach ludzkich nie zaostrzędził bez póżniejszych negatywnych konsekwencji. Łatwo jest coś zniszczyć, zlikwidować a póżniej nie ma komu naprawić szkody.Jeżeli facecik bierze się za reformowanie zaczynając od zwolnień to znaczy że nie ma żadnego pomysłu na poprawe sytuacji szpitala i powinien podać się do dymisji a nie głupa palić i udawać że coś mądrego robi.
    Kto tego fioła powołał na to stanowisko ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego głupoty.

  • ~werkk 2012-02-29
    07:45:29

    0 0

    Skoro jakakolwiek firma po zwolnieniu 150 osób nadal będzie prawidłowo funkcjonować to znaczy że te 150 osób było zbędnych. Inna sprawa czy Up znajdzie dla nich pracę.

  • ~kasiaj110 2012-02-29
    07:55:12

    0 0

    Ten kto był na pogotowiu czy izbie przyjęć wie jak przebiega procedura. Przychodzi , dzwonisz i czekasz, nie raz po 5 h!!!!!! Ogrom pielęgniarek wydeptujących korytarzowe chodniczki , nikt nie interesuje się Twoim stanem no może jakiś ratownik medyczny.
    Są pracownicy służby zdrowia z powołania sumiennie wykonujący swoją prace , zależy im na pacjentach a reszta? Zobaczymy!

  • ~vitamix 2012-02-29
    07:55:40

    0 0

    Nie zgadzam sie z opinia elazar77 na temat pielegniarek .Trafiłam na urologie jakis czas temu ( nie byłam wczesniej pacjentka zadnego z lekarzy tam pracujacych)i pielegniarki tam pracujace to Anioly.Same przychodzily do pacjentow ,zawsze z usmiechem,obojetnie czy byly wolane w dzien czy w nocy . O nic nie trzeba było sie prosic...Przyznam ze pierwszy raz sie spotkałam z taka uprzejmoscia ze strony personelu medycznego .

  • ~werkk 2012-02-29
    08:07:24

    0 0

    vitaix dlatego dla pielęgniarek powinny być zastrzeżone kolory fartuchów wtedy każdy by wiedział ze ma do czynienia z pielęgniarką, a tak każdy w białym kitlu jest traktowany jak lekarz czy pielęgniarka i to bym jako dyrektor wprowadził od zaraz.

  • ~elazar77 2012-02-29
    08:10:53

    0 0

    No~vitamix może masz rację że tam gdzie Ty byłaś było fajnie ja nie mam tyle szczęścia i nie wyssałem tego z palca,Po za tym nie napisałem że wszyscy są zli jest cała masa personelu OK a te które zachowują się tak jak by im nie zależało niech się zwolnią .

  • ~zorza54 2012-02-29
    09:38:48

    0 0

    I bardzo dobrze, że zwalniają nierobów bo podejście personelu do pacjenta w tym szpitalu ( i nie tlko w tym ) to skandal i kpina. Zaraz przypomina mi się scena z "Listy Schindlera" kiedy to SS-man z balkonu swego mieszkania strzela do pracujących na placu obozowym więźniów ( Żydów). Jaki się nagle ruch zrobił i wszyscy robią wszystko trzy razy szybciej. Mam nadzieję, że choć na chwilę zmieni się podejście personelu do pacjenta w czasie tego odstrzału. AAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUU........

  • ~Arteks 2012-02-29
    11:57:03

    0 0

    Ten facet ze zdjęcia wygląda jak jakiś czarny charakter z trillera - współczuję tym, którzy muszą go znosić na codzień i oby to nie trwało zbyt długo. @werkk - wy w tej rybnickiej PO potraficie często dyskutować jak to źle że za mało tworzy się nowych miejsc pracy i obarczacie za to winą władze miasta ale jak w tym samym czasie znikają miejsca pracy które istniały od dziesięcioleci to nie ma z waszej strony żadnych racjonalnych wypowiedzi w obronie tych ludzi i tych miejsc pracy. 100 nowych miejsc pracy w żorskiej strefie w fabryce Nifco za 900 zł na część etatu powodowało u was wybuchy spazmów a kiedy jakiś nowy dyr chce się pozbyć 150 ludzi ze stałej pracy w państwowym szpitalu za w miarę uczciwe pieniądze to dla was to jest konieczność. @zorza - ty to masz niezłego bzikolca. Mam nadzieję, że w policji pracują też normalni ludzie ;)

  • ~ 2012-02-29
    13:27:30

    0 0

    Kiedyś miałem mały wypadek i mogę opowiedzieć, jak to wygląda w tym szpitalu. Przywieźli mnie ratownicy, którzy byli naprawdę fantastyczni. Troskliwi i grzeczni. Zderzenie z "czołgiem" nastąpiło, gdy wylądowałem na Izbie Przyjęć, czyli SOR. Starsze (wiekiem i stażem) pielęgniarki były niezbyt miłe, a wręcz opryskliwe. Były tam też młodsze, które próbowały w inny sposób podejść do pacjenta (czyli mnie), ale od razu były strofowane przez te starsze. Na lekarza czekałem dosyć długo (nie wnikam w powody), ale przyszło ich dwóch i byli bardzo grzeczni, cierpliwie mnie wysłuchali, zbadali i zlecili inne badania. Przy lekarzach te starsze pielęgniarki były zupełnie inne. Nagle zniknęła ich opryskliwość. Zawieziono mnie na badania (rentgen, tomografia, USG). Wiozła mnie chyba sanitariuszka, która cały czas wisiała na telefonie komórkowym. Przypadkiem nasłuchałem się o jej problemach. Na tych badaniach inna bajka. W rentgenie i na tomografii (robiła to ta sama kobieta) byłem zdumiony. Miałem wrażenie, że jestem w szpitalu z serialu "Na dobre i na złe". Podobnie było na USG, które wykonywał mi przemiły lekarz. Potem wróciłem na Izbę Przyjęć i koszmar powrócił. Znów miałem wrażenie, że komuś przeszkadzam.

  • ~ 2012-02-29
    14:27:45

    0 0

    Do tej pory kierowaniem szpitala zajmowali się lekarze z Rybnika. Mieli dobre managerskie podejście. Jasne że nie zrobili raju, ale inwestycje np w ujęcie wody - było robione z myślą o kosztach. Teraz mamy dyrektora spoza Rybnika, który odsunął od kierowania także dyr. Chłodka. Czy to wyjdzie na dobre - obawiam się że nie dla mieszkańców....

  • ~pit75rk 2012-02-29
    15:26:27

    0 0

    ~Don Tytus Zgadzam się z Tobą . Na SOR jest właśnie tak jak mówisz. Miałem również wypadek ale zgłosiłem się na drugi dzień. Starsza pani wyszła do mnie i zdębiałem. Poczułem się taj jak kiedyś w latach 80-tych. Zachowywała się jak najważniejsza osoba w szpitalu i jakbym był jakimś niechcianym gościem na wiejskim weselu. Kazała czekać to czekałem przed drzwiami jakieś 4 godziny. W pewnym momencie przechodziła moja siostra ( pielęgniarka w tym szpitalu) i dopiero po jej interwencji przyjął mnie lekarz. Okazało się że mam tylko wstrząs mózgu i nic poza tym ( no jeszcze ogólne potłuczenia i rany tłuczone). Moja siostra sama była zaskoczona takim podejściem do pacjenta. To był pierwszy przypadek, który tak mnie zaskoczył. Wcześniej byłem operowany na ortopedii i powiem że personel tam to ludzie, którzy są tam z powołania i wiedzą co to przysięga Hipokratesa i składali ją ze szczerego serca. pielęgniarki tam to prawdziwe anioły. Jak kogoś coś boli to zaraz dają środki przeciwbólowe a jak boli a nie powiesz to nawet ochrzanią za to że się nie przyznasz do cierpienia, tam faktycznie walczą z bólem. Innym razem gdy moja partnerka była na patologii ciąży przez 2 miesiące to położne również dwoiły się i troiły by wszystko było OK to samo lekarze (oprócz lekarza, który prowadził ciążę od początku i to prywatnie a jak się zaczęły problemy to się poddał). Pozdrawiam cały personel szpitala i życzę samych dobrych chwil bo poza wyjątkami to są naprawdę fachowcy "z najwyższej półki".

  • ~werkk 2012-02-29
    15:33:13

    0 0

    Arteks nie byłem nigdy pacjentem tego szpitala wiec nie mogę się odnieś do traktowania pacjentów w tym szpitalu ale zakładam ze wszystkie negatywne opinie są zasadne chociaz w 50% to jest w tym trochę prawdy. Nigdy nie byłem za zwolnieniami pracowników ale wiem że jak ich jest za dożo to jeden na drugiego patrzy aby zrobił to za niego ktoś inny. Co do pielęgniarek to są jakieś normy ile ich musi być na konkretnym oddziele mam nadzieje że tego będzie się dyr trzymał.

  • ~ 2012-02-29
    15:48:12

    0 0

    Zgadzam się z przedmówcami nie dawno do mojego męża musiałam wezwać karetkę przyjechało dwóch postawnych młodych ratowników byli bez lekarza,okazali się prawdziwymi profesjonalistami zajęli się moim mężem cudownie ich troska,podejście do pacjenta i fachowa pomoc przeszła moje oczekiwania.Naprawdę uważam że w naszym pogotowiu pracują ludzie z pasją,którzy wykonują swoją pracę z pełnym zaangażowaniem i sercem...

  • ~ 2012-02-29
    16:42:26

    0 0

    jestem za tym żeby najgorszy pleps zwolnić,tylko jak ich dyrektor rozpozna? teraz wszyscy bedą udawać najlepszych pracowników nie do zastąpienia...a chamstwa i braku profesji jest duzo w tym szpitalu...

  • ~izik84 2012-02-29
    17:18:45

    0 0

    Do ~TheManiec- mam nadzieję, że to jakaś okrutna prowokacja z Twojej strony bo jeśli nie to żal mi Ciebie i Twojego ubóstwa intelektualnego... Czy dla Ciebie np. kobieta wychowująca samotnie dziecko lub dzieci, pracująca jako sanitariuszka (bo takie osoby właśnie zostają zwalniane) to "najgorszy pleps" (nawet nie potrafisz poprawnie napisać) ??? Tak łatwo jest kogoś oceniać a samemu nie być w porządku. Nieładnie wszystkich wrzucać do jednego wora. Uważaj żeby przypadkiem Ciebie nie zwolnili za chamstwo i brak profesji bo w pośredniaku na pewno nie znajdą pracy dla takiego "najgorszego plepsu" jak Ty!!!

  • ~ 2012-02-29
    17:36:40

    0 0

    ludzi którzy są w pracy chamami nie profesjonalnymi są dla mnie zawodowym plepsem i nie obchodzą mnie ich dzieci..

  • ~ 2012-02-29
    17:52:49

    0 0

    nierobom i chamom w białych kitlach mówimy stanowcze NIE! dotyczy to każdek grupy zawodowej...

  • ~izik84 2012-02-29
    19:11:14

    0 0

    Zastanawiam się kim jesteś-pewnie sam zarabiasz 1200 zł i masz kompleks niższości więc próbujesz się dowartościować poprzez takie głupie komentarze (o ile w ogóle masz pracę) Nie wypowiadaj się jeśli nie wiesz o co co chodzi. Myślę, że przez pojęcie chamów i nierobów w białych kitlach chodzi Ci o lekarzy-jednak ani jeden z nich zwolniony nie zostanie właśnie kosztem personelu niższego czyli tego od najgorszej i brudnej roboty. W zasadzie nie życzę Ci żebyś kiedyś wylądował w szpitalu gdy już sanitariuszek nie będzie bo nie będzie miał Ci kto d.... umyć i będziesz robił pod siebie no chyba że poprosisz jakiegoś profesjonalnego lekarza który Cię umyje albo poda kubek wody... Przestań generalizować!!!!!!!! Przeraza mnie świadomość, że istnieją tacy płytcy ludzie jak Ty.

  • ~veryoriginalnick1 2012-02-29
    21:19:58

    0 0

    Proponuje zwolnić wszystkie panie pielęgniarki, które zachowują się, jakby były w tym szpitalu za karę - miałam kilkakrotnie w ciągu ostatnich lat okazję obserwować pracę tych pań i mam o nich jak najgorsze zdanie. Byłam świadkiem kilkunastu sytuacji, kiedy starsze osoby prosiły o wodę, o podniesienie łóżka czy obrócenie na drugi bok i musiały czekać po KILKA godzin, bo na przykład taka pani młoda blondynka (na oddziale neurologii) była tak zajęta piciem kawy, rozmawianiem przez telefon (rozmowy prywatne) i kręceniem tyłkiem przed lekarzem, że niestety nie miała już czasu zająć się pacjentem. Rozumiem, że pielęgniarka musi się dystansować, bo inaczej by zwariowała, ale w rybnickim szpitalu co poniektórym paniom to chyba już się całkowicie w głowach poprzewracało i zapomniały że są tam dla pacjentów, a nie dla relaksu, plotek i picia kawy. I nie piszcie proszę jaką to mają ciężką pracę bo każdy, kto był kilka dni w szpitalu, wie jak na prawdę wygląda ta ich "ciężka" praca.

  • ~ 2012-02-29
    22:08:55

    0 0

    te pielegniarki podobno są bardzo miłe ale tylko na nocnych dyżurach i tylko dla lekarzy...

  • ~izik84 2012-02-29
    22:15:23

    0 0

    Trzeba było się uczyć, byłbyś lekarzem........nie miałbyś kompleksów.....

  • ~ 2012-02-29
    22:26:21

    0 0

    a te sanitariuszki to bym wszystkie zwolnił ,najbardziej nie wykształcona grupa zawodowa w szpitalu ,której się wydaje że po jednym kursie dokształcającym mogą już nosić biały kitel i pacjentów leczyć...von kible szorować na PKP.

  • ~ 2012-03-01
    09:52:58

    0 0

    Do TheManiec po twoich wypowiedziach mniemam że jesteś płytkim prymitywem,który nie znając realiów obraża kogo się da.

  • ~kawa76 2012-03-01
    10:35:11

    0 0

    Najpierw zwolnić żeby potem przyjać parę osób z rodziny i9 znajomych.na neurologie sanitariuszjka nowak z domu kasprzak itd. tyle w temacie

  • ~ 2012-03-01
    11:07:30

    0 0

    xxx.com-ja jestem płytki a ty za to masz głębokie gardło...

  • ~andre77 2012-03-01
    16:31:55

    0 0

    Należy się najpierw przyjrzeć pracy personelu ,a mianowicie ,każdy pacjent po wizycie bądż pobycie w szpitalu powinien wydać opinię o usłudze i o pracownikach którzy byli przy pacjencie i to od momentu rejestracji do opuszczenia szpitala . Po okresie roku poinna nastapic weryfikacja personelu . Pytanie tylko czy personel zgodzi się na takie rozwiazanie.

  • ~izik84 2012-03-01
    17:12:43

    0 1

    Ludzie.....tu nie chodzi o to, że ktoś źle czy dobrze pracuje tylko o oszczędności!!!!!!!! Redukcja etatów sprawi, że za chwilę będziecie jeszcze bardziej narzekać, a to że w szpitalu za długo się czeka, a to, że pielęgniarka niemiła-a wszystko to przez to, że wtedy już na pewno nie będzie miał się Wami kto zając bo będzie za mało rąk do roboty, przecież lekarze nie myją i nie pielęgnują pacjentów, nie karmią ich i nie chodzą z nimi na badania. Teraz już narzekacie , ze wszędzie się długo czeka-dopiero dowiecie się jasności kiedy przyjdzie Wam czekać pod Izbą Przyjęć 8 godzin. Tak, tak-to wszystko wina pielęgniarek, a najbardziej sanitariuszek!!!!!! Co poniektórzy Tylko narzekać i obrażać potrafią. Przyjrzyjcie się sobie profesjonalni bezdusznicy

  • ~ 2012-03-01
    17:54:59

    0 0

    oczywiście że chodzi o oszczędności ,i mam nadzieje że redukcja etatów dotknie tylko ten personel na który narzekają pacjenci, ten personel który nic albo prawie nic nie robi w pracy lub chodzi do niej zakare...a zostaną Ci kórym się chce pracować ,przy okazji kondycja finasowa szpitala się podreperuje...

  • ~werkk 2012-03-02
    13:45:32

    0 0

    izka Twoim zdaniem jak złe pracuje to należny go trzymać i dobrze mu płacić, "Czy się stoi czy się leży 2 tysiące się należy"

  • ~werkk 2012-03-02
    13:47:50

    0 0

    iza pielęgniarki tez nie myją pacjentów robi to rodzina bo jak by pacjent czekał aż umyje go ktoś z szpitala to by go wszy oblazły.

  • ~werkk 2012-03-02
    13:52:40

    0 0

    izka i właśnie aby nie czekać te 8 godzin należy zreformować odpowiedzialnych za tak długie czekanie tam wystarczy jeden lekarz który w ciągu kilku minut orzeknie czy pacjent musi być hospitalizowany czy nie jak tak to powinien od razu trafić na łóżko a potem można spisywać jego dane teraz jednego pacjenta wyjącego z bólu spisuje się 5 godzin czy twoim zdanie to jest normalne?

  • ~gaga25 2012-03-02
    22:47:05

    0 0

    ~TheManiec
    też to słyszałam i to nie raz hehe

  • ~Teddy 2012-03-02
    23:57:24

    0 0

    ~elazar77 - jakbyś był(a) jedną z 2 pielęgniarek na dyżurze i miał do obrobienia 60 pacjentów to sam byś srał pod siebie marzył o 10 minutach spokoju, a weź pod uwagę, że praca pielęgniarki to nie tylko zmiana kroplówki i wydanie lekarstw, ale to i dźwiganie (targanie) "leżaków" którzy robią pod siebie i wiele innych rzeczy, nie wspomnę o durnej biurokracji ze standardów ISO i szczerze wątpię, że chciałbyś je...ć za 2 tys i to czasem dzień w dzień po 12 godzin bo tak są zredukowane etaty!!!A niestety doktorki życzą sobie po kilkanaście tysięcy wynagrodzenia, obsadzają wszystkie dyżury i dostają co miesiąc po 30 tys i nie waż się Pana Doktora obudzić w nocy na dyżurze bo pacjent schodzi bo cię Pan doktor zjeb... jak szmaciarz konia - ot cała prawda o rybnickich doktorach!!! Co do nowego Dyra to ciekawe za co wyleciał z J-bia skoro tak dobrze tam funkcjonuje szpital??? Był już jeden taki Gn(i)ot z Raciborza, który DORZNĄŁ rybnicki nowy świetnie działający szpital i doprowadził go do dzisiejszej ruiny bo tak niestety należy określić molocha, który ma gigantyczne długi, wyprzedany przez Piechę i Fudalego majątek typu parking kumplom z Wawy, zlikwidowanej pralni (piorą w Krakowie, prasują we Wrocławiu - ponoć się bardziej opłaci) i sprzedanej kuchni. Więc najlepiej niech Pan Dyrektor zwolni wszystkich i zaorze ten moloch, albo wynajmie na centrum biznesowo-hotelowo-konferencyjne bo AF na razie nie umie takiego wybudować na 3 Maja na parkingu. Wszystko niech padnie w Rybniku!!!

  • ~werkk 2012-03-03
    07:10:44

    0 0

    Związki powinie o to walczyć aby była odpowiednia ilość pielęgniarek tak jak to jest w normalnym świecie, wyczytałem że w Polskich szpitalach jedna pielęgniarka wystarczy na 20 chorych to jest idiotyzm, I to trzeba zmienić ale tylko Wy możecie to zrobić.

  • ~Henryk 2012-03-03
    12:32:26

    0 0

    zgadzam się z redukcją administracji,ale pretensje do personelu załatwia się indywidualnie.nie ma odpowiedzialności zbiorowej.byłem pacjentem szpitala na oddz.neurologi i nie miałem żadnych pretensji do pielęgniarek

  • ~Wachu 2012-03-03
    14:38:05

    0 0

    Jak już tak tutaj ratownicy sami o sobie wypisują cudowne opinie podając się za pacjentów to może uchylą rąbek tajemnicy na jakich zasadach są zatrudnieni w szpitalu bo "złośliwi" twierdzą że to temat dla prokuratora, jeden pan ratownik ma firmę i zatrudnia pozostałych? ~kakusiaczek ~Don Tytus ~(xxx) powiecie coś na ten temat? Gdyby sprawdzić wasze wpisy to pewno byłoby to szpitalne IP komputera. Przy okazji można by zbadać rolę jaką w tym ratowniczo-szpitalnym geszefcie odegrał ex dyrektor tej placówki.

    Placówka osiągnęła w ostatnich latach finansowe i organizacyjne dno a winny w nagrodę zajął się trzepaniem kapuchy na oddziale.

  • ~aa12345zz 2012-03-03
    15:35:10

    0 0

    wiekszosci lekarzom i pielegniarek sie w d... poprzewracalo, mialem troche stycznosci z nimi i modle sie zeby jak najrzadziej ta zgraje spotykac, lebry i paniczki, jak o cos poprosisz to najpierw cie opieprzy a dopiero jak postraszysz przelozonymi to z laska i zabuczalym nosem to zrobi, cholera jasna, komuna sie skonczyla! nie podoba sie w szpitalu? to do marketu robic na kasie!!

  • ~ 2012-03-03
    18:11:37

    0 0

    ~Wachu, kojarzysz mnie z ratownikami ? Totalne pudło. Miałem z nimi do czynienia przy moim wypadku. I nic więcej. Byłem zadowolony z ich pracy. Byłem też zadowolony z pracy osób, które wykonywały mi badania (rtg, tomografia, usg). Pisałem o tym wcześniej. Nie byłem zadowolony z podejścia do pacjenta na Izbie Przyjęć.

  • ~ 2012-03-03
    18:14:12

    0 0

    moje IP możesz sobie sprawdzić. Zdziwisz się.

  • ~pit75rk 2012-03-04
    13:13:21

    0 0

    ~Wachu IP można nawet podać ale Tobie to i ta na nic bo nie masz uprawnień by takowe sprawdzać.
    ~TheManiec napisał "a te sanitariuszki to bym wszystkie zwolnił ,najbardziej nie wykształcona grupa zawodowa w szpitalu ,której się wydaje że po jednym kursie dokształcającym mogą już nosić biały kitel i pacjentów leczyć...von kible szorować na PKP. "
    Po tym wpisie widać kto tu jest "najbardziej nie wykształcony" hahaha i von kible szorować. Nie znam takiego nazwiska bo Von to przyimek, który jest przypisywany w niemieckiej klasie szlacheckiej no ale Ty niestety nie możesz o tym wiedzieć. Dzieciaku nie zaśmiecaj internetu takimi bredniami. Co do pozostałych wpisów to każdy ma rację bo każdy kto miał kontakt ze szpitalem ma różne doświadczenia, ja osobiście miałem i dobre i złe.

  • ~kawa76 2012-03-06
    12:25:35

    0 0

    Miałem nie szczęście odwiedzać pacjętke szpitala odz. wew 10 piętro w różnych godzinacch i tam akurat pielegniarki po godz. 13 NIE MAJĄ NIC DO ROBOTY siedzą na dyżurce w cztery i ploty i o wszystko obraza .Nie oficjalnie ob owiązki sanitariuszek ma przejąć firma obca IMPEL-oczywiście panie pracujące jako salowe w IMPLU na umowe zlecenie zero podwyżki- ciekawe ile dyrektor z tego będzie miał a ile szefostwo IMPLA. hmmm.

  • ~wazon 2012-03-06
    19:27:24

    1 0

    byle jemu starczy na pensję -dobrze wygląda

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.