zamknij

Wiadomości

Kolejne rondo do remontu

2008-10-28, Autor: 
Na dniach zostanie zamknięte Rondo Wileńskie. Remontowany będzie również odcinek ul. Kotucza od ronda do domu handlowego Domus.

Reklama

Kierowcy jeszcze nie odetchnęli po remoncie Ronda Gliwickiego, a w centrum Rybnika szykują się kolejne utrudnienia. - Do końca roku musimy wykorzystać środki, które z nadwyżki przekazało nam ministerstwo transportu – tłumaczy prezydent Rybnika Adam Fudali. - Zdaję sobie sprawę, że ten odcinek ulicy Kotucza nie jest jeszcze w najgorszym stanie, ale przyznane środki mogliśmy wydać tylko na modernizację drogi krajowej nr 78 - dodał prezydent. 


Remont obejmie modernizację Ronda Wileńskiego i fragmentu ul. Kotucza od Ronda Wileńskiego w kierunku domu handlowego Domus.


Prace muszą zakończyć się do końca roku. Roboty pełną parą mają ruszyć po 2 listopada.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (41):
  • ~steel 2008-10-28
    10:10:27

    1 0

    brawo... szkoda tylko ze na tym odcinku nawierzchnia jest w dobrym stanie a jest znacznie wiecej waznych drog ktore maja nawierzchnie zryta do tego stopnia ze za niedlugo bedzie mozna robic tam odcinki rajdow terenowych! np od ronda wilenskiego kolo ekonomika i dalej w kierunku szpitala...
    Kolejna bezmyslna decyzja wladz miasta...

  • ~PROF 2008-10-28
    10:11:09

    1 0

    Przechodzilem tamtedzy dziaisj rano i faktyczne prace trwaja ale jako tako stan ich zaawansowania jest taki ze nie utrudnia jak narazie ruchu kolowego, prace objely jak narazie krawezniki i chodnik w okolicach banku, ale fakt faktem jak to rondo zamkna to ja tego nie widze bo to praktycznie ucuecie olbrzymiego ruchu na ulicy Kotucza i i tak juz troche pocietej remontami ulicy Zebrzydowickiej.

  • ~PROF 2008-10-28
    10:19:38

    0 0

    Swoja droga to racja, tam nawierzchnia jest jeszcze znosna, jesli faktycznie jest nadwyzka to na miejscu wladz miasta spozytkowalbym ja na inne odcinki np Raciborska od wiaduktu w strone Raciborza, czy chocby droga wylotowa na zory, przynajmneij odcinek od ronda kolo sklepu "Szpila" do Gotartowic to istny sajgon, nie wspomne o drogach osiedlowych.

    W sumie niewiem pod czyje kompetencje takie drogi osiedlowe podlegaja, ale osiedla jak np Chabrowa to osiedle gdzie drogi wolaja o pomste do nieba, bezpiecznie to tam mozna chyba jechac jedynie ciagnikiem siodlowym.

  • ~Arteks 2008-10-28
    11:02:17

    0 0

    Z tego co czytałem to Żorska ma być remontowana w ramach jakiegoś sporego projektu w przyszłym roku. Natomiast tak jak już tu wspomniał Prof są inne dużo gorsze ulice niż Kotucza np. Rudzka. Przy czym nie wiemy czy miasto nie dostało tych pieniędzy na konkretny cel a więc DK78 czyli właśnie ul. Kotucza.

  • ~robb 2008-10-28
    11:04:45

    0 0

    A może władze Rybnika odwiedzą rybnickie osiedla i zobaczą jak wyglądają tam drogi ?

  • ~woytas 2008-10-28
    11:09:28

    0 0

    Remont ulicy zorskiej - od ronda kolo Szpil do granic miasta rusza w pierwszysm kwartale przyszlego roku - beda budowane 3 nowe ronda - ligocka, sygnaly, gotartowicka. Jezdnia z 3 pasami ruchu. W Rowniu powstanie nowe rondo - zaraz za granicami Rybnika - ale to bajka Zor.
    Tylko szkoda, ze Rybnik zrobi super droge (wlasnie z 3 pasami) i wpadamy na waska - (wyremontowana coprawda) rybnicka w Zorach- ktora bedzie dojazdem do autostrady - Brawa dla wlodarzy Zor!

  • ~Fistaszek_inz 2008-10-28
    11:17:16

    0 0

    Czy ktoś nie pomyślał, że pod nosem wielce szacownego prezydenta jest taka ul. jak Miejska, od Stacji Orlenu w kierunku Urzędu Miasta. Przecież ten odcinek drogi to mogłaby być droga testowa dla samochodów. Jak można nie widzieć, że tak wygląda droga pod nosem i w samym centrum miasta??? Wyremontowali Plac Kopernika i na tym koniec, kto taką idiotyczna decyzje podjął, żeby tam tylko zmienić nawierzchnię? Powienien już dawno pójść na zieloną trawkę, bo to wstyd i hańba mięć pod nosem tak zmasakrowaną drogę. Masakra, muldy są takie, że strach jeździć, nie mówiąc juz o koleinach. Tym urzędnikom, którzy wymyślają sobie i naprawiają dobre drogi to jeszcze oczywiście podnieść pensje. Panie prezydencie, czy ktoś się tam w tym Pana urzędzie wkońcu obudzi z letargu??? Moim zdaniem wydawnia kasy na poprawę ulicy Raciborskiej to jedna wielka bzdura, bo droga jest ok. Chyba, że zostanie położona nowa nawierzchnia tak jak na Zebrzydowickiej, w okolicach ronda to wtedy rozumiem, takie same muldki, jedne wielkie partactwo poprostu, inaczej mówiąc firma wjedzie, żeby ją doprawić, zrobić bubel, żeby móc ja za rok znowu naprawiać. Rozumiem Firma remontuje źle, żeby za rok znowu mieć robote. Czy ktoś odbiera wogóle drogi po Firmach partaczach, Urząd Miasta pobudka!!?? Jak można płacić nie sprawdzając jak droga wygląda po remoncie???? A może ręka rękę myje??

  • ~admin 2008-10-28
    11:26:39

    0 0

    Tytułem wyjaśnienia: dziś, już po opublikowaniu materiału, prezydent poinformował, że przyznane na remont środki mogły być przeznaczone jedynie na DK 78. Uzupełnienie wypowiedzi prezydenta znaleźć można powyżej.

  • ~Fistaszek_inz 2008-10-28
    11:38:51

    0 0

    Drogi na osiedlach podlegają naszej kochanej spółdzielni mieszkaniowej i do niej powienieneś mieć pretensję. Nie mieszaj więc w to miasta.

  • ~baby_smile 2008-10-28
    11:47:58

    0 0

    Nie rozumiecie jednej podstawowej rzeczy: pieniądze MUSZĄ być wydane na remont TYLKO Drogi Krajowej nr 78. NIE MA MOŻLIWOŚCI wydatkowania tych pieniędzy na remont innej drogi. Takie są przepisy (bzdurne jak nie wiem co)...
    Przeczytajcie jeszcze raz ten artykuł z zrozumieniem a potem zacznijcie marudzić....

  • ~steel 2008-10-28
    12:07:56

    0 0

    gdy rano pisalem komentarz nie bylo drugiego zdania... "ze srodki mozna bylo przeznaczyc tylko na DK78" wiec tu troche zamanipulowali redaktorzy rybnik.com.pl i to dosc w brzydki sposob (bo ci co komentowali wczesniej wyszli na takich co nie umieja czytac....) i tak jesli DK78 ma znacznie gorsze odcinki niz wspomniany... sa tez miejsca ktorych modernizacja usprawnilaby ruch...

  • ~steel 2008-10-28
    12:10:01

    0 0

    choroba przegapilem dopisek redakcyjny... dzieki... cofam slowa o manipulacji :)

  • ~charlie 2008-10-28
    14:07:16

    0 0

    Wytłumaczcie mi coś innego, o.k pieniądze idą na DK 78 droga jest już zrobiona całkowicie od Gliwic do Ronda Gliwickiego to ja się pytam czemu jeśli robiony odcinek jest w nie najgorszym stanie nie robią odcinka od ronda Gliwickiego do ronda Wileńskiego wtedy to ma ręce i nogi teraz to wygląda, że odcinek jest zrobiony, mamy odstęp i znowu zrobiony odcinek przecież to jakaś paranoja.

  • ~PROF 2008-10-28
    14:24:45

    0 0

    ok a wiec jednak te i na droge od szpili w kierunku zor przyjdzie czas. ciekaw jestem natomiast jakie inne drogi czekaja na remonty, na jakie zostaly ogloszone przetargi, a ktore oczekuja wiosny. Na stronie UM sa w tym temacie spore zaleglosci.

  • ~PROF 2008-10-28
    14:30:16

    0 0

    ~charlie01- jesli chodzi o ten odcinek to o ile mi wiadomo to na tym odcinku tez jakies prace trwaja w tej chwili nawet jeszcze jakies 2 tygodnie temu bylo zamkniete rondo gliwickie odmlodzono nawierzchnie od niego do carrefoura liznieto troche ulice Wyzwolenia a teraz cos mieszaja odcinku kotucza rondo gliwickie - rondo kolo stacji (tydzien temu bylo zabarykadowane czesciowo skrzyzowanie z ulica Rudzka - niewiem jak jest teraz ale jeden pas chyba jest/byl wykluczony z ruchu)

  • ~ 2008-10-28
    17:58:05

    0 0

    oj tam czepiacie sie jest kasa z warszafi to niehc korzystaja i remontuja na co im daja. Tylko niech tez ktos pomysli w koncu o tym jak t korki rozladowac bo za niedlugo szybciej bedzie wszedzie piechota.

  • ~charlie 2008-10-28
    18:13:13

    0 0

    PROFF na ulicy Kotucza od ronda Giwickiego do ronda Wileńskiego nic się nie dziej wczoraj tam przechodziłem, prace na DK78 zakończyły się właśnie na rondzie Gliwickim

  • ~PROF 2008-10-28
    18:35:11

    0 0

    to znaczy ze musieli juz skonczyc to co robili (a co robili to niewiem) faktem jest ze na tym skrzyzowaniu http://www.rybnik.com.pl/plan-miasta,pms6-scp-x=50.10162944170881+y=18.538613319396972+z=16.html
    jakis tydzien temu jadac od strony ronda gliwickiego w dol chcialem skrecic w lewo w ulice Rudzka i zonk :|

  • ~harczek 2008-10-28
    18:49:12

    0 0

    W takim razie skoro jest mowa o DK78 to proponowałbym remont ul. Wodzisławskiej (od wiaduktu aż do skrzyżowania w Niedobczycach)... aż się prosi!

  • ~timnet 2008-10-28
    19:20:03

    0 0

    dokładnie, jak kasa miała iść na remont DK78 to powinna być zrobiona wodzisławska... i to najlepiej cała. cała ta droga to rozpacz, a przy moście to są takie muldy że amortyzatory można połamać... gratulacje podjętej decyzji, panowie włodażowie ;) że tak spytam, czy w tym urzędzie jeszcze ktoś myśli? czy dalej sie zatrudnia rodzinnie, nie patrząc na kwalifikacje, ale na drzewo genealogiczne?

  • ~nao 2008-10-28
    19:44:07

    0 0

    zgadzam sie z przedmówca.... ulica Wodzisławska to prawdziwe pobojowisko !! muldy przy wiadukcie to ISTNA TRAGEDIA mało brakuje żeby sie na nich powiesić. Ręce opadają.....

  • ~interwojciech 2008-10-28
    20:45:26

    0 0

    Moim zdaniem jak i przedmówców powinno się zrobić ul. Wodzisławską, a nie dobre rondo... Jedziemy Wodzisławską, od Franciszkanów ładnie, koło Biedronki da się. Potem... Klęska ! Przed światłami jeszcze jako tako. Ale potem? Jedna wielka koleina na podjeździe koło komisu, potem podjazd i...zryte pobocze. Po co? Niech mi ktoś z UMu powie po co? Tak jak na Raciborskiej. Często jeżdżę tam jednośladem... skuterem da się radę, ale rowerem środkiem nie pojadę... Potem koło stacji: robili kilka razy i co? Fatalnie. Potem też. A na sławnych górkach "wodzisławskich" możemy podziwiać kilka rodzajów nawierzchni z różnych epok. Nie każdy tego chce... Tu nowa nawierzchnia, tam pamiętająca minione tysiąclecie... Myśle że na przyszły rok się za to wezmą...

  • ~charlie 2008-10-28
    20:47:54

    0 0

    PROF masz rację, ale to jest remontowana ulica Rudzka przynajmniej na odcinku przy kampusie, ale ulica Kotucza a więc DK78 nie jest w ogóle ruszona na odcinku już wymienionych przeze mnie rond

  • ~car 2008-10-28
    21:25:19

    0 0

    Tim_1, piszesz o tym, że w urzędzie miasta zatrudnia się rodzinnie. Napisz proszę o kogo chodzi, bo sam jestem ciekaw ;)

  • ~Kaj 2008-10-28
    21:36:14

    0 0

    Prezydent Fudali wyjaśnił w artykule, że pieniędzy tych nie można było przeznaczyć na inną drogę w Rybniku niż DK78. Zresztą wspomniany odcinek drogi jest remontowany z tego, co zostało z ministerstwa po wcześniejszej robocie na DK78. Tak czy inaczej, prezydent z pewnością zdaje sobie sprawę z drogowych potrzeb, chociażby w dzielnicach, ale tu nie było innej rady. I wszelkie dywagacje o innych mniej lub bardziej potrzebnych dróg są tu nie na miejscu. I tak trzeba się cieszyć, że wspomniane pieniądze na DK78 udało się miastu wyciągnąć z ministerstwa transportu. Proponuję więc nie marudzić :) Pozdro

  • ~Pit 2008-10-28
    21:48:49

    0 0

    "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć" - to stare porzekadło zdaje się mieć teraz zastosowanie. Znalazła się extra kasa na DK 78, SUPER! :) DK 78 w Rybniku to dobre 15 - 20 km (przyznaję, nigdy nie mierzyłem). Od Golejowa, aż po Radlin. P

  • ~timnet 2008-10-28
    21:51:30

    0 0

    nie należę do malkontentów, ale akurat jak chodzi o DK78 to wodzisławska również się do niej zalicza, panie "Kaj", a tam remont jest o wiele bardziej potrzebny niż na dobrym odcinku drogi. to jest marnowanie publicznych pieniędzy! jak można nie marudzić... trzeba być ślepym, albo nie znać całej DK78 na terenie rybnika żeby remontować akurat ten fragment! takich buraków którzy podejmują w UM tego typu decyzje jest w zatrzęsienie, więc ja się pytam: na jakich zasadach przyjmuje się ich tam do roboty? bo kwalifikacji i znajomości naszego miasta to oni nie mają i jako mieszkaniec nie życze sobie żeby tak trwoniono pieniądze z moich podatków. to jest żałosne postępowanie, na prawdę...
    @~car - takie plotki krążą ;] nie wierzę żeby takie cepy w UM brały się tam z przypadku, wkońcu po coś te konkursy na stanowiska sie tam organizuje i ze swoich źródeł wiem, że fachowcy, którzy startują na te posady się nie dostają, czego przykładem jest tekst zamieszczonego powyżej artykułu.

  • ~Pit 2008-10-28
    21:53:18

    0 0

    "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć" - to stare porzekadło zdaje się mieć teraz zastosowanie. Znalazła się extra kasa na DK 78, SUPER! :) DK 78 w Rybniku to dobre 15 - 20 km (przyznaję, nigdy nie mierzyłem). Od Golejowa, aż po Radlin. Panie Prezydencie! Czy nie ma bardziej odpowiednich fragmentów DK78 do remontu w granicach Rybnika? Od ronda za Biedronką w stronę Radlina jest prawdziwa rzeźnia, a Pan mówi: "Zdaję sobie sprawę, że ten odcinek ulicy Kotucza nie jest jeszcze w najgorszym stanie, ale przyznane środki mogliśmy wydać tylko na modernizację drogi krajowej nr 78". Co za bzdura! Ratunku!!!

  • ~ 2008-10-29
    13:10:01

    0 0

    Ot i na tym właśnie polega bzdura systemów socjalistycznych (tak! socjalistycznych, bo tego kapitalizmem nazwać nie można!) i ich bzdurnej rozdmuchanej redystrybucji środków. Najpierw nakładają na ludzi ogromne podatki, które wędrują do Warszawy (po drodze się marnują choćby na armię urzędników skarbówki). W centrali łaskawie urzędasy decydują co, komu i ile "dać" (ich pensje też są niemałe), a następnie ułamek początkowej sumy wraca do lokalnej społeczności z konkretnymi WARUNKAMI WYKORZYSTANIA (nie do końca trafionymi) i większość ludzi głupio się cieszy, że "dostaliśmy" pieniądze to trzeba wykorzystać. Tylko timnet oburzył się na marnotrawstwo naszych podatków, reszta zdaje się nie zauważać skąd biorą się pieniądze w budżetach miast, państw czy choćby nawet UE. Zastanówcie się o ile poprawiła by się sytuacja gdyby tylko trochę poprawić te zasady i gdyby to Urząd Miasta mógł DOWOLNIE wydać te pieniądze. Czy efekt nie byłby dużo lepszy? Proponuję dobrze się zastanowić następnym razem nad urną wyborczą w wyborach do Sejmu ;) Pozdrawiam Wszystkich

  • ~F.H.U. LOBO 2008-10-29
    17:23:26

    0 0

    A ja się cieszę :) Jak zamkną Rondo Wileńskie, to przynajmniej na ul. Dworek trochę zmniejszy się ruch. Z tej ulicy juz powoli zaczynali korzystać wszyscy mieszkańcy (przez inne remonty i objazdy), ale najgorsze jest to, że tam się teraz mieszka, jak przy autostradzie :/

  • ~car 2008-10-29
    17:56:08

    0 0

    Timnet, ale wyjaśniłeś z tym zatrudnianiem w UM:( Nic nie wiesz i tyle. Myśałem, że wiesz coś konkretnego, a tak jak ty, to pisać może każdy. No cóź, szkoda...

  • ~hiso 2008-10-29
    19:30:24

    0 0

    remont musi być wykonany szybko. Nie ma możliwości, żeby ulicę Wodzisławską szybko wyremontować. Tam jest do remontu wiadukt. Szybki remont to warunek użycia tych pieniędzy. Szkoda strzępić język i narzekać, bierzecie ten remont albo nie, tak wygląda sytuacja.

  • ~timnet 2008-10-29
    20:58:56

    0 0

    @lobo - no i co z tego, ulica od tego jest żeby po niej jeździć. to jest centrum wkońcu, a nie prowincja. sam mieszkam na budowlanych i natężenie tu jest o wiele większe niż na dworku więc nie marudź ;)

  • ~eloo 2008-10-29
    21:48:11

    0 0

    dobry pomysl z tym remontem tylko szkoda ze caly rybnik bedzie JEDNYM WIELKIM KORKIEM.Ludzie sami robia sztuczne korki bo jak widze ze gosc jedzie w korku i od poprzedniego samochodu utrzymuje odleglosc 5-20 metrow to dziekuje bardzo a potem narzekanie bo korki sa. A panowie z RSK od sygnalizacji swietlnej na skrzyrzowaniu ul.Kotucza-Rudzka to chyba zapomnieli ze juz zakonczyl sie remont ul.Gliwickiej i powinni zmienic czasy zmiany swiatel na Kotucza bo z tego powodu korkuja kolejne ulice

  • ~steel 2008-10-30
    10:33:06

    0 0

    hiso wodzislawska ma sporo dlugosc... i nie koniecznie trzeba to robic od strony wiaduktu przy obwiedni poludniowej... wymiana nawierzchni jest mozliwa w na znacznie wiekszej dlugosci i nie jest do tego konieczny remont wiaduktu. Co do podatkow i wyborow to kto by nie rzadzil i tak jest dalej to samo w tek kwestii Pis robil to samo SLD wczesniej tez... to tyle.

  • ~KeRim 2008-10-30
    12:20:42

    0 0

    Oczywiście każdy jest najmądrzejszy i wie najwięcej z wyczytanych artykułów. Normalnie otaczają mnie ludzie, którzy przecież mogą zmienić świat.... Czytam te wasze wypociny i narzekania i mi się chce smiać i płakać jednocześnie. Do końca roku zostały 2 miesiące więc dobrym pomysłem (wręcz wybitnym) jest remontowanie Wodzisławsiej. A nikt nie wpadł na to, że ta nadwyżka nie jest aż tak niesamowita, żeby się porywać na remont Wodzisławkisej. No ale jak już wspomniałem, pełno tu jasnowidzów i cudotwórców...

  • ~harczek 2008-10-30
    15:55:05

    0 0

    A kto tu mówi o całej ulicy Wodzisławskiej, przecież można dokonać na każdym odcinku który tego wymaga... Także uważam że pieniądze powinny byc przeznaczony na ten właśnie cel.

  • ~timnet 2008-10-30
    16:49:17

    0 0

    @kerim - taaa.. nadwyżka jest taka, że sprowadza sie do zdrapania wierzchniej części asfaltu i wylania nowej ;) dzieki za taki remont..

  • ~ 2008-10-30
    20:16:33

    0 0

    Wspomniany w materiale i postach remont drogi nie jest fanaberią prezydenta Rybnika, co można stwierdzić czytając niektóre wpisy. Przeznaczenie pieniędzy z ministerstwa transportu, zaoszczędzonych przy okazji realizacji wcześniejszej inwestycji, jest sprawą nadzwyczajną. Nie jest to jednak prestidigitatorska sztuczka, czy cudowne rozmnożenie pieniędzy. To wynik rzetelnej pracy prezydenta Rybnika i jego operatywność. Pieniędzy tych nie można przeznaczyć na inne zadanie, a już tym bardziej na modernizację DK78 w kierunku Radlina. Na całkowitą modernizację tego odcinka miasto będzie składało odrębny wniosek o dofinansowanie z Unii Europejskiej, a rozpoczęcie tam prac w tej chwili mogłoby zdyskwalifikować przyszły rybnicki wniosek. Cała droga przygotowywana jest więc do remontu i nie można w tej chwili zacząć modernizować małego jej odcinka, bo moglibyśmy się pożegnać z kilkudziesięcioma milionami złotych dofinansowania (a realne szanse na dofinansowanie mamy). Tak więc proszę nie wyciągać niepoważnych wniosków i zachęcam, aby mimo wszystko wykazać minimum zaufania do prezydenta Rybnika, który również remont kolejnych odcinków DK78 planuje z myślą o wszystkich mieszkańcach miasta. Nadmieniam, że trudno wymagać od prezydenta, aby zaczął przepraszać za to, że udało mu się zdobyć niełatwe pieniądze dla miasta, które przeznaczył na remont drogi.
    Z szacunkiem
    Krzysztof Jaroch
    p.o. naczelnika wydziału promocji i informacji UM
    rzecznik prasowy prezydenta Rybnika

  • ~88karlo 2008-11-01
    01:45:43

    0 0

    Lepiej jak by miasto wyremontowało drogi które od dawna nadają sie do remontu np ul. Strąkowska w dzielnicy wielopole gdyz ta droga nie nadaje sie juz do użytku

  • ~steel 2008-11-05
    17:16:52

    0 0

    Panie Krzysztowfie prosze sie nie obrazic, jednak to prezydent jest winny za cale zamieszanie wokol tej sprawy! Sam na poczatek powiedzial o remoncie drogi odcinka od ronda. Jak zaczely sie sypac gromy... to sprostowal tak, ze w sumie niewiele to zmienialo. Byc moze z tego plynie wniosek ze pan prezydent zanim co powie powinien sie solidnie zastanowic... jednak tak czy siak jesli chodzi o wodzislawska, to pomimo ze rybnik bedzie sie staral o dotacje na remont to czy juz nie mozna przeprowadzic prac na jakims krotkim odcinku? przeciez to ze Rybnik dostal pieniadze na ten cel nie znaczy ze nie dostanie ich na remont dalszej czesci DK78. To tak jakby powiedziec ze skoro ktos wyremontowal z nadwyzek 1% drogi to na pozostale 99% tez znajdzie pieniadze... Moze bez przesady. Przy skladaniu wniosku o dofiansowanie remontu DK78 na odcinki do Radlina to moze dobrze wygladac ze wladze staraja sie juz w miare mozliwosci poprawic stan nawierzchni na tym ocinku. To bylby tez sygnal do kontynuowania prac. Ale zawsze mozna powiedziec ze to by zle wygladalo przy skladanym wniosku... Niestety te pieniadze sa wydane malo sensownie i nie zmieni tego ponizsze oswiadczenie.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5507