zamknij

Biznes

Dobry refleks zwiększa sprzedaż – szkolenie z Real Time Marketingu oraz Social Media

Przed nami kolejne spotkanie z cyklu „Środy z e-handlem”. Tym razem uczestnicy wydarzenia pochylą się nad zwiększeniem sprzedaży poprzez błyskawiczną reakcję w Social Mediach za pomocą Real Time Marketingu.

Reklama

Żyjemy w czasach natychmiastowego feedbacku. Większość naszych potencjalnych klientów nie znosi czekania. W czasach powszechnego dostępu do nieograniczonej informacji chcą oni natychmiastowych reakcji. Chcą natychmiastowej odpowiedzi na ich pytania. Chcą natychmiastowego rozwiązania swoich problemów. Chcą natychmiastowej spersonalizowanej oferty – mówi Dawid Pastor, bazując na tych przyzwyczajeniach, możemy wprowadzić elementy Real Time Marketingu do komunikacji z naszymi odbiorcami.

Super Bowl – finał rozgrywek futbolu amerykańskiego. Wydarzenie, które należy do najchętniej oglądanych programów w telewizji w Stanach Zjednoczonych. Wydarzenie, który prowokuje reakcje w Social Mediach, ogromna liczba osób na bieżąco je komentuje. W pewnym momencie na stadionie gaśnie światło z powodu awarii elektrycznej. Marka Oreo błyskawicznie reaguje zamieszczając na portalu Twitter, krótki wpis z zdjęciem swojego popularnego ciasteczka.

„Power out? No problem”.

Wpis sugerujący, prostą i oczywistą rzecz – nawet podczas ciemności w oczekiwaniu, aż awaria zostanie naprawiona można zajadać się ich ciasteczkami.

Real Time Marketing to połączenie umiejętności błyskawicznej reakcji na nagłą sytuację zaistnieją na świecie, tworzenie treści w oparciu o czasową modę oraz natychmiastową reakcje na wzmiankę o naszej firmie lub projekcie. Jest to element, który wzmocni naszą markę a nawet pozwoli osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku. Idealnym kanałami komunikacji w których w szczególności możemy stosować taką strategią są Social Media.
Jak w przypadku marki Oreo, gdzie z pozoru prosty tweet osiągnął w krótkim czasie 15 tysięcy udostępnień.
Na kolejnym szkolenie z cyklu środy z e-handlem, zostanie poruszony temat Real Time Marketingu oraz podstawy Social Media i wykorzystywania ich do błyskawicznej reakcji.

Prowadzący – Dawid Pastor – New Business Manager w firmie Biostat, doradca w Raciborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości oraz pasjonat nowych rozwiązań marketingowych i modeli biznesowych. Od lat związany z środowiskiem start up’ów.

Zapisać się na szkolenie można TUTAJ

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~truman20 2017-01-30 17:38:49

    Szybko, szybciej, jeszcze szybciej, już, natychmiast, w tej chwili! Ludzie nie mogą się nudzić, nie mogą przez chwilę być bezczynnie, muszą być robotami, ciągle trzeba wysilać ich uwagę, nie mogą przez chwilę posiedzieć w spokoju w ciemności, mózg musi ciągle pracować ......... a my będziemy nieustannie czerpać korzyści ze zniewolenia tych ludzi, ciastka muszą się sprzedawać, sprzedawać, ciągle się sprzedawać, ciągle muszą być konsumowane czy ludzie tego chcą, czy nie chcą. To się źle skończy.

    14 1

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Liderzy biznesu w regionie

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy lekcje religii powinny być finansowane przez Kościół Katolicki?




Oddanych głosów: 2170