Biznes
Dobry refleks zwiększa sprzedaż – szkolenie z Real Time Marketingu oraz Social Media
Przed nami kolejne spotkanie z cyklu „Środy z e-handlem”. Tym razem uczestnicy wydarzenia pochylą się nad zwiększeniem sprzedaży poprzez błyskawiczną reakcję w Social Mediach za pomocą Real Time Marketingu.
Żyjemy w czasach natychmiastowego feedbacku. Większość naszych potencjalnych klientów nie znosi czekania. W czasach powszechnego dostępu do nieograniczonej informacji chcą oni natychmiastowych reakcji. Chcą natychmiastowej odpowiedzi na ich pytania. Chcą natychmiastowego rozwiązania swoich problemów. Chcą natychmiastowej spersonalizowanej oferty – mówi Dawid Pastor, bazując na tych przyzwyczajeniach, możemy wprowadzić elementy Real Time Marketingu do komunikacji z naszymi odbiorcami.
Super Bowl – finał rozgrywek futbolu amerykańskiego. Wydarzenie, które należy do najchętniej oglądanych programów w telewizji w Stanach Zjednoczonych. Wydarzenie, który prowokuje reakcje w Social Mediach, ogromna liczba osób na bieżąco je komentuje. W pewnym momencie na stadionie gaśnie światło z powodu awarii elektrycznej. Marka Oreo błyskawicznie reaguje zamieszczając na portalu Twitter, krótki wpis z zdjęciem swojego popularnego ciasteczka.
Zobacz także
„Power out? No problem”.
Wpis sugerujący, prostą i oczywistą rzecz – nawet podczas ciemności w oczekiwaniu, aż awaria zostanie naprawiona można zajadać się ich ciasteczkami.
Real Time Marketing to połączenie umiejętności błyskawicznej reakcji na nagłą sytuację zaistnieją na świecie, tworzenie treści w oparciu o czasową modę oraz natychmiastową reakcje na wzmiankę o naszej firmie lub projekcie. Jest to element, który wzmocni naszą markę a nawet pozwoli osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku. Idealnym kanałami komunikacji w których w szczególności możemy stosować taką strategią są Social Media.
Jak w przypadku marki Oreo, gdzie z pozoru prosty tweet osiągnął w krótkim czasie 15 tysięcy udostępnień.
Na kolejnym szkolenie z cyklu środy z e-handlem, zostanie poruszony temat Real Time Marketingu oraz podstawy Social Media i wykorzystywania ich do błyskawicznej reakcji.
Prowadzący – Dawid Pastor – New Business Manager w firmie Biostat, doradca w Raciborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości oraz pasjonat nowych rozwiązań marketingowych i modeli biznesowych. Od lat związany z środowiskiem start up’ów.
Zapisać się na szkolenie można TUTAJ
Zobacz także
Komentarze (1):
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Najczęściej czytane
-
Wyburzają kamienicę obok bazyliki. Będzie tam hotel
21527 -
Wiata, która produkuje prąd? Śląska firma ma pomysł na praktyczne wykorzystanie fotowoltaiki
1701 -
PLK rozpoczynają budowę linii do lotniska w Pyrzowicach
431 -
Śląsk dostanie 20 mld zł na likwidację górnictwa i inwestycje w latach 2021-2027
110
Najwyżej oceniane
-
Wyburzają kamienicę obok bazyliki. Będzie tam hotel
+61 / -32 -
Rybnicka agencja zaprojektowała serwis BLIKA
+20 / -5 -
Wiata, która produkuje prąd? Śląska firma ma pomysł na praktyczne wykorzystanie fotowoltaiki
+5 / -1 -
30 absolwentów pierwszej edycji Śląskiej Akademii Handlu Internetowego z tytułem eMarketing Manager
+3 / -0 -
Przedsiębiorco! Zapewnij sobie odbiór odpadów w 2021!
+1 / -4
Najczęściej komentowane
Alert Rybnik.com.pl
Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~truman20 2017-01-30 17:38:49
Szybko, szybciej, jeszcze szybciej, już, natychmiast, w tej chwili! Ludzie nie mogą się nudzić, nie mogą przez chwilę być bezczynnie, muszą być robotami, ciągle trzeba wysilać ich uwagę, nie mogą przez chwilę posiedzieć w spokoju w ciemności, mózg musi ciągle pracować ......... a my będziemy nieustannie czerpać korzyści ze zniewolenia tych ludzi, ciastka muszą się sprzedawać, sprzedawać, ciągle się sprzedawać, ciągle muszą być konsumowane czy ludzie tego chcą, czy nie chcą. To się źle skończy.