zamknij

Biznes

Nieprzeciętna obsługa klienta sprzedaje najlepiej – przed nami kolejna środa z e-handlem.

2017-01-10, Autor: 

Przed nami kolejne spotkanie z cyklu ,,Środy z e-handlem”. Tym razem uczestnicy dowiedzą się czym jest efekt Joshiego oraz dlaczego pozytywne emocje są istotne w biznesie.  

Reklama

- Ostatnio w Rybniku zdarzyło mi się zjeść posiłek po którym… otrzymałem gratisowe ciastko. W innym punkcie gastronomicznym, po wywołaniu mojego numerka i podejściu po odbiór zamówionego posiłku, ekspedientka przyznała, że chyba przypaliła potrawę, że jest jej po prostu głupio więc już robi nową porcję, a w zamian proponuje kawę lub coca-colę. Co ważne w drugiej sytuacji dziewczyna, która mnie obsługiwała nie była właścicielką, jej decyzja była autonomiczna, ale intuicyjnie wiedziała, że koszt zrobienia nowej potrawy gratis jest warty tego w jaki sposób będę wspominał doświadczenie zjedzenia posiłku w tym miejscu. Ta dziewczyna miała rację, ponieważ nieprzeciętna obsługa klienta czyli inaczej costumer experience to nowa sprzedaż w której klient staje się twoim najlepszym handlowcem – mówi Radosław Knesz, Prezes Alergis sp. z o.o. i manager Inkubatora AIP Rybnik.

Jeszcze do niedawna wiele mówiło się o doskonałej obsłudze klienta, rozwiązywaniu jego problemów i bycia dostępnym 24/h. Ten aspekt obsługi klient nadal jest ważny, ale na horyzoncie pojawiły koncepcje, które wykraczają poza zwykłą strategię obsługi klienta. Customer Experience czyli doświadczenie klienta w kontakcie z marką jest tym czym możesz wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć serca swoich klientów. Jak prawidłowo zaprojektować strategię customer expericence w swoim e-biznesie? Czym jest efekt Joshiego i dlaczego pozytywne emocje są tak ważne w biznesie dowiesz się na kolejnym spotkaniu w ramach cyklu „Środy z e-handlem”, które odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Rybniku.

Liczba miejsc ograniczona, zapisać on-line możecie się tutaj.

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.