- Nowa tożsamość wizualna Rybnika jest odpowiedzią na chęć ujednolicenia i uporządkowania symboliki miasta. Dlatego oceniając nowe logo należy wziąć pod uwagę, że ma ono być uniwersalnym znakiem wykorzystywanym nie tylko do celów promocyjnych, ale również do celów identyfikacyjnych instytucji miejskich. Po analizie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej łatwo dojść do wniosku, że decyzja miasta o spójnym systemie wizualnym była słuszna – pisze dla Rybnik.com.pl Krzysztof Palarczyk - Dyrektor Artystyczny agencji NoMonday.
2018-04-25 15:59Krzysztof Palarczyk z Pawłowic i Mariusz Maroszek zostali zwycięzcami ogłoszonych przez nas konkursów na logo portalu tuWodzisław.pl oraz tu Żory.pl.
2010-09-29 00:00Wypadek w kopalni Chwałowice. Po rannego górnika przyleciał śmigłowiec LPR
44325Można wnioskować o 45 tys. zł na wymianę pieca. Kolejki nie ma
42034Sport był jego pasją. Zmarł Ksawery Fojcik – nauczyciel i działacz sportowy
37865Policja i niebieski parawan przy Gliwickiej. Doszło do tragedii
37024Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
29428Komisarz wyborczy: T. Pruszczyński zrzekł się mandatu radnego Rybnika. „Decyzję podejmę po II turze”
37Szczepan Twardoch kontra Maciej Kopiec. Poszło o Łukasza Kohuta. Pisarz doczekał się odpowiedzi europosła
26Koleje Śląskie uruchomią codzienne połączenia Rybnik-Gliwice - od 9 czerwca!
25"Nie jestem przeciwnikiem walki o czyste powietrze". A. Sączek twierdzi, że jego piec spełnia normy ustawy
23Historyczna chwila. Sejm za śląskim jako językiem regionalnym
20Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert