zamknij

Krzysztof Palarczyk

Ekspert o ocenił nową szatę graficzną Rybnika
5

Ekspert o ocenił nową szatę graficzną Rybnika

- Nowa tożsamość wizualna Rybnika jest odpowiedzią na chęć ujednolicenia i uporządkowania symboliki miasta. Dlatego oceniając nowe logo należy wziąć pod uwagę, że ma ono być uniwersalnym znakiem wykorzystywanym nie tylko do celów promocyjnych, ale również do celów identyfikacyjnych instytucji miejskich. Po analizie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej łatwo dojść do wniosku, że decyzja miasta o spójnym systemie wizualnym była słuszna – pisze dla Rybnik.com.pl Krzysztof Palarczyk - Dyrektor Artystyczny agencji NoMonday.

2018-04-25 15:59 Autor: Redakcja
Laureaci konkursu prezentują swoje prace
62

Oni zaprojektowali najlepsze logotypy

Krzysztof Palarczyk z Pawłowic i Mariusz Maroszek zostali zwycięzcami ogłoszonych przez nas konkursów na logo portalu tuWodzisław.pl oraz tu Żory.pl.

2010-09-29 00:00 Autor: Redakcja