Jeśli chcecie pokazać dzieciom jak wyglądały kolejki za czasów realnego socjalizmu, wybierzcie się do rybnickiego Auchana. Znajduje się tam jedyny w regionie Punkt Obsługi Klienta dystrybutora energii – spółki Tauron.
- Co tu się dzieje? Już godzinę stoję żeby załatwić sprawy związane z nową umową. Obok mnie są ludzie, którzy musieli wziąć urlop w pracy, by dostać się do okienka! - napisał do nas jeden z czytelników, który 8 listopada próbował załatwić sprawy w Punkcie Obsługi Klienta firmy Tauron.
Żeby zrozumieć w czym tkwi problem, wystarczy spojrzeć na mapkę punktów obsługi Taurona w naszym regionie. Najbliżej Rybnika zlokalizowane są punkty w: Gliwicach, Zabrzu, Katowicach i Bielsku-Białej.
A to oznacza, że rybnicka placówka jest odpowiedzialna za obsługę obszaru zamieszkiwanego – lekko licząc – pół miliona obywateli:
- Taka bogata firma a oszczędza na swoich klientach. Widać, że w tej branży chyba brakuje konkurencji... – konstatuje nasz czytelnik.
W odpowiedzi na te zarzuty, spółka zapewnia, że dostrzega problem. Sytuacja klientów Taurona w naszym regionie ma się wkrótce poprawić. - Przepraszamy klientów, którzy odczuli niedogodności związane ze zbyt długim oczekiwaniem na obsługę w placówce w Rybniku. Informujemy, że już za miesiąc – 9 grudnia br. – nasze biuro w Rybniku przeniesione zostanie do nowej placówki w Centrum Handlowym Carrefour przy ul. Gliwickiej 45. Nowy punkt jest bardziej przestronny i posiada więcej stanowisk – informuje Elżbieta Bukowiec – rzecznik prasowa Taurona.
Jak dodaje, 4 grudnia uruchomione zostanie też biuro obsługi w Jastrzębiu Zdroju, a w 2018 roku firma planuje otwarcie kolejnych dwóch punktów obsługi - w Tychach i Gliwicach.
Jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat? Czy również musieliście swoje odstać w punkcie obsługi Taurona?
Tagi: tauron Rybnik, Tauron punkt obsługi klienta, umowa tauron, Elżbieta Bukowiec, zakład energetyczny Rybnik, prąd rybnik, gdzie podpisać umowę na dostawę prądu
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wypadek w kopalni Chwałowice. Po rannego górnika przyleciał śmigłowiec LPR
44310Można wnioskować o 45 tys. zł na wymianę pieca. Kolejki nie ma
42030Sport był jego pasją. Zmarł Ksawery Fojcik – nauczyciel i działacz sportowy
37855Policja i niebieski parawan przy Gliwickiej. Doszło do tragedii
36793Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
29422Zmarł dr Eryk Kwapuliński – najstarszy praktykujący lekarz w Rybniku
+320 / -19Koleje Śląskie uruchomią codzienne połączenia Rybnik-Gliwice - od 9 czerwca!
+187 / -2Rak wątroby u 12-latka. Filip z Jejkowic potrzebuje pomocy
+154 / -4Sport był jego pasją. Zmarł Ksawery Fojcik – nauczyciel i działacz sportowy
+142 / -10Wypadek w kopalni Chwałowice. Po rannego górnika przyleciał śmigłowiec LPR
+145 / -20Komisarz wyborczy: T. Pruszczyński zrzekł się mandatu radnego Rybnika. „Decyzję podejmę po II turze”
37Szczepan Twardoch kontra Maciej Kopiec. Poszło o Łukasza Kohuta. Pisarz doczekał się odpowiedzi europosła
26Koleje Śląskie uruchomią codzienne połączenia Rybnik-Gliwice - od 9 czerwca!
25"Nie jestem przeciwnikiem walki o czyste powietrze". A. Sączek twierdzi, że jego piec spełnia normy ustawy
23Historyczna chwila. Sejm za śląskim jako językiem regionalnym
20Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~Artur87rk 2017-11-16
16:58:12
W Karfurze... lepszej lokalizacji nie bylo?! Teraz to i na Rudzie bedzie trzeba zaparkowac
~exx 2017-11-16
17:11:35
"Większość spraw obsługowych w TAURONIE załatwisz za pomocą formularzy interaktywnych lub wniosków. Część z nich można wypełnić online, niektóre trzeba wydrukować, podpisać i wysłać do nas."
Stare chopy z gruby "se" nie radzą z internetem? Nie rozumiem co tam trzeba załatwić osobiście.
~Arteks 2017-11-16
17:27:36
A co w tym dziwnego, że poważna firma chce mieć swoje punkty tylko w większych miastach? Nic w tym nie ma nadzwyczajnego tak samo jak różne instytucje mieszczą się tylko w stolicy czy stolicach województw.
Poza tym sprawy z prądem załatwia się rzadko i jak ktoś postoi raz na 5 lat przed okienkiem to świat się nie zawali. O wiele gorzej mają ludzie chorzy którzy muszą często wyczekiwać na korytarzach szpitali czy przychodni. Każdy rząd obiecuje, że zlikwiduje kolejki w służbie zdrowia, a te są co raz dłuższe.
~Janek 2017-11-16
19:15:55
Zamist zrobić drugi punkt to się przenoszą , super, dobrze że nie do Focusa czy Plazy chociaż z drugiej strony szkoda bo jakby koniec kolejki był przy Grycanie to szło by se kupić loda, kawusie i ciasteczko i by wyglądało jak parę lat temu na giełdzie w Gliwicach
~pwlsdr5 2017-11-16
19:28:48
Gdyby to byla powazna firma , nigdy by niedopusciła do takiej sytuacji. Klient masz PAN.. płaci i wymaga.
~truman20 2017-11-16
20:36:59
Kolejny przykład, w którym obywatel jest raczej bezsilny. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
~Magda Zackiewicz 2017-11-16
20:37:45
A co to zmieni ,że jest wiecej stanowisk? W AUSHAN sa 4 stanowiska, a tydzien temu jak bylam godzina 17 a tylko 1 stanowisko czynne i kolejka ponad 2 metry za drzwi, kpina jakaś, po co tyle stanowisk skoro i tak są puste??? Może wiecej punktów obsługi, a nie stanowisk
~marekm71 2017-11-17
07:04:59
Dziś byłem tam dwa razy. Kolejki dalej jak za komuny a sprawy zamiast być szybko i sprawnie załatwiane to każdy siedzi jakby był na pogaduchach.
~colombo01 2017-11-17
07:12:25
w kolejce stoi się do czasu... potem następuje nieoczekiwana zmiana dostawcy prądu.
~Adam Franica 2017-11-17
08:05:58
Co do zasady że 1 punkt na taką ilość mieszkańców to dla tak dużej firmy kpina - zgadzam się w stu procentach. Nie dalej jak w październiku podjąłem się stania w w/w kolejce gdy spostrzegłem że nie ma jej już na zewnątrz ( nie byłem świadom tego ile osób zmieści się w środku), po 10 minutach zrezygnowałem. Z domu mimo obaw postanowiłem załatwić jednak sprawę nowego przyłącza via internet i tu zaskoczenie - cała sprawa zajęła mi ~15 minut, jak dla mnie bomba. Owszem, w tak istotnych sprawach jak prąd dla domu wolał bym porozmawiać twarzą w twarz z żywym człowiekiem, ale jeśli da się na tyle bezproblemowo załatwić sprawę nie tracąc czasu na stanie w kolejkach i dojazdy - jestem w stanie im wybaczyć. Wszystko w temacie z mojej strony.
~mechel 2017-11-17
09:03:38
@exx Może nie wszystko się da przez internet? Np. przepisanie licznika po zmianie mieszkania? Ja tam byłem we wtorek i kolejka na prawdę ogromna, jeszcze co chwila trzeba coś wypisać, poprawić i znowu czekasz, porażka. Dodatkowo obsługa, na 3 panie jedna obsługiwała szybko, druga przez cały okres mojej wizyty obsłużyła 1 osobę i cały czas coś sortowała, układała, przekładała w tych papierach (około godziny!). Inna poszła zjeść w trakcie, po czym obsłużyła 2 osoby i znów wyszła. Takie ruchy w pracy są niedopuszczalne! w XXI wieku? Porażka. Tylko 1 Pani była tam sumiennym pracownikiem... Poza tym, jeśli wiedzą, że jest taki ruch w Rybniku to powinni otworzyć jeszcze jeden punkt zamiast tylko przenieść ten bo co to zmieni? Nic.
~ 2017-11-17
09:29:29
Bez przesady...sześciu chłopa to nie kolejka "jak za „komuny”......panie arteks o jakiej to poważnej firmie pan piszesz????
~Sonia Pietrzak Sójka 2017-11-17
09:54:50
Śmiechu warte jak to Pani rzecznik skomentowała więcej stanowisk będzie.Byłam teraz10 listopada po godzinie 17podpisać nową umowę i co 4-5 stanowisk a tylko 1otwarte na tyle ludzi w kolejce.Szanowna Pani Rzecznik zamiast pisać głupoty o stanowiskach to pomyśleli byście o zatrudnieniu pracowników na resztę stanowisk bo 1 osoba to za mało!!!.Żenada
~konsior 2017-11-17
10:09:10
Mechel ciekawe czy Ty zawsze jesteś takim sumiennym pracownikiem. Skąd wiesz, że pani nie dostała polecenia sortowania papierów i przekładania ich z kąta w kąt. A już całkowicie nie rozumiem uwag co do osoby, która chciała odbyć ustawowo przysługującą jej przerwe. Każdy ma prawo na chwilkę odpoczynku, by zjeść coś i napić się czegoś. To nie wina tych kobiet, że taka jest sytuacja w jej firmie i nie należy wylewać swojej frustracji na osoby które nie są winne danej sytuacji. Ale wychodzenie z założenia że klient płaci klient wymaga sprawia, że człowiek zachowuje się jak cham w myś zasady bo mi się należy. Sytuacja podobna jak w biedronce- konieczność stania w kolejce 4 osób u niektórych odsłania prawdziwe oblicze buractwa i chamstwa. Ale co tam- taki kraj
~gienektd 2017-11-17
11:46:54
A po co nowy punkt - otworzyć stare punkty na ul. Sławików. I nie trzeba płacić w nowych miejscach.