zamknij

Wiadomości

W Tauronie kolejki jak za „komuny”. Jeden punkt na pół miliona klientów

2017-11-16, Autor: 

Jeśli chcecie pokazać dzieciom jak wyglądały kolejki za czasów realnego socjalizmu, wybierzcie się do rybnickiego Auchana. Znajduje się tam jedyny w regionie Punkt Obsługi Klienta dystrybutora energii – spółki Tauron.

Reklama

- Co tu się dzieje? Już godzinę stoję żeby załatwić sprawy związane z nową umową. Obok mnie są ludzie, którzy musieli wziąć urlop w pracy, by dostać się do okienka! - napisał do nas jeden z czytelników, który 8 listopada próbował załatwić sprawy w Punkcie Obsługi Klienta firmy Tauron.

Żeby zrozumieć w czym tkwi problem, wystarczy spojrzeć na mapkę punktów obsługi Taurona w naszym regionie. Najbliżej Rybnika zlokalizowane są punkty w: Gliwicach, Zabrzu, Katowicach i Bielsku-Białej.

A to oznacza, że rybnicka placówka jest odpowiedzialna za obsługę obszaru zamieszkiwanego – lekko licząc – pół miliona obywateli:

- Taka bogata firma a oszczędza na swoich klientach. Widać, że w tej branży chyba brakuje konkurencji... – konstatuje nasz czytelnik.

W odpowiedzi na te zarzuty, spółka zapewnia, że dostrzega problem. Sytuacja klientów Taurona w naszym regionie ma się wkrótce poprawić. - Przepraszamy klientów, którzy odczuli niedogodności związane ze zbyt długim oczekiwaniem na obsługę w placówce w Rybniku. Informujemy, że już za miesiąc – 9 grudnia br. – nasze biuro w Rybniku przeniesione zostanie do nowej placówki w Centrum Handlowym Carrefour przy ul. Gliwickiej 45. Nowy punkt jest bardziej przestronny i posiada więcej stanowisk – informuje Elżbieta Bukowiec – rzecznik prasowa Taurona.

Jak dodaje, 4 grudnia uruchomione zostanie też biuro obsługi w Jastrzębiu Zdroju, a w 2018 roku firma planuje otwarcie kolejnych dwóch punktów obsługi - w Tychach i Gliwicach.

Jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat? Czy również musieliście swoje odstać w punkcie obsługi Taurona?

Oceń publikację: + 1 + 60 - 1 - 35

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (15):
  • ~Artur87rk 2017-11-16
    16:58:12

    44 7

    W Karfurze... lepszej lokalizacji nie bylo?! Teraz to i na Rudzie bedzie trzeba zaparkowac

  • ~exx 2017-11-16
    17:11:35

    59 97

    "Większość spraw obsługowych w TAURONIE załatwisz za pomocą formularzy interaktywnych lub wniosków. Część z nich można wypełnić online, niektóre trzeba wydrukować, podpisać i wysłać do nas."
    Stare chopy z gruby "se" nie radzą z internetem? Nie rozumiem co tam trzeba załatwić osobiście.

  • ~Arteks 2017-11-16
    17:27:36

    A co w tym dziwnego, że poważna firma chce mieć swoje punkty tylko w większych miastach? Nic w tym nie ma nadzwyczajnego tak samo jak różne instytucje mieszczą się tylko w stolicy czy stolicach województw.
    Poza tym sprawy z prądem załatwia się rzadko i jak ktoś postoi raz na 5 lat przed okienkiem to świat się nie zawali. O wiele gorzej mają ludzie chorzy którzy muszą często wyczekiwać na korytarzach szpitali czy przychodni. Każdy rząd obiecuje, że zlikwiduje kolejki w służbie zdrowia, a te są co raz dłuższe.

  • ~Janek 2017-11-16
    19:15:55

    62 7

    Zamist zrobić drugi punkt to się przenoszą , super, dobrze że nie do Focusa czy Plazy chociaż z drugiej strony szkoda bo jakby koniec kolejki był przy Grycanie to szło by se kupić loda, kawusie i ciasteczko i by wyglądało jak parę lat temu na giełdzie w Gliwicach

  • ~pwlsdr5 2017-11-16
    19:28:48

    53 13

    Gdyby to byla powazna firma , nigdy by niedopusciła do takiej sytuacji. Klient masz PAN.. płaci i wymaga.

  • ~truman20 2017-11-16
    20:36:59

    43 5

    Kolejny przykład, w którym obywatel jest raczej bezsilny. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"

  • ~Magda Zackiewicz 2017-11-16
    20:37:45

    63 6

    A co to zmieni ,że jest wiecej stanowisk? W AUSHAN sa 4 stanowiska, a tydzien temu jak bylam godzina 17 a tylko 1 stanowisko czynne i kolejka ponad 2 metry za drzwi, kpina jakaś, po co tyle stanowisk skoro i tak są puste??? Może wiecej punktów obsługi, a nie stanowisk

  • ~marekm71 2017-11-17
    07:04:59

    20 5

    Dziś byłem tam dwa razy. Kolejki dalej jak za komuny a sprawy zamiast być szybko i sprawnie załatwiane to każdy siedzi jakby był na pogaduchach.

  • ~colombo01 2017-11-17
    07:12:25

    12 2

    w kolejce stoi się do czasu... potem następuje nieoczekiwana zmiana dostawcy prądu.

  • ~Adam Franica 2017-11-17
    08:05:58

    13 11

    Co do zasady że 1 punkt na taką ilość mieszkańców to dla tak dużej firmy kpina - zgadzam się w stu procentach. Nie dalej jak w październiku podjąłem się stania w w/w kolejce gdy spostrzegłem że nie ma jej już na zewnątrz ( nie byłem świadom tego ile osób zmieści się w środku), po 10 minutach zrezygnowałem. Z domu mimo obaw postanowiłem załatwić jednak sprawę nowego przyłącza via internet i tu zaskoczenie - cała sprawa zajęła mi ~15 minut, jak dla mnie bomba. Owszem, w tak istotnych sprawach jak prąd dla domu wolał bym porozmawiać twarzą w twarz z żywym człowiekiem, ale jeśli da się na tyle bezproblemowo załatwić sprawę nie tracąc czasu na stanie w kolejkach i dojazdy - jestem w stanie im wybaczyć. Wszystko w temacie z mojej strony.

  • ~mechel 2017-11-17
    09:03:38

    18 3

    @exx Może nie wszystko się da przez internet? Np. przepisanie licznika po zmianie mieszkania? Ja tam byłem we wtorek i kolejka na prawdę ogromna, jeszcze co chwila trzeba coś wypisać, poprawić i znowu czekasz, porażka. Dodatkowo obsługa, na 3 panie jedna obsługiwała szybko, druga przez cały okres mojej wizyty obsłużyła 1 osobę i cały czas coś sortowała, układała, przekładała w tych papierach (około godziny!). Inna poszła zjeść w trakcie, po czym obsłużyła 2 osoby i znów wyszła. Takie ruchy w pracy są niedopuszczalne! w XXI wieku? Porażka. Tylko 1 Pani była tam sumiennym pracownikiem... Poza tym, jeśli wiedzą, że jest taki ruch w Rybniku to powinni otworzyć jeszcze jeden punkt zamiast tylko przenieść ten bo co to zmieni? Nic.

  • ~ 2017-11-17
    09:29:29

    9 2

    Bez przesady...sześciu chłopa to nie kolejka "jak za „komuny”......panie arteks o jakiej to poważnej firmie pan piszesz????

  • ~Sonia Pietrzak Sójka 2017-11-17
    09:54:50

    19 2

    Śmiechu warte jak to Pani rzecznik skomentowała więcej stanowisk będzie.Byłam teraz10 listopada po godzinie 17podpisać nową umowę i co 4-5 stanowisk a tylko 1otwarte na tyle ludzi w kolejce.Szanowna Pani Rzecznik zamiast pisać głupoty o stanowiskach to pomyśleli byście o zatrudnieniu pracowników na resztę stanowisk bo 1 osoba to za mało!!!.Żenada

  • ~konsior 2017-11-17
    10:09:10

    26 3

    Mechel ciekawe czy Ty zawsze jesteś takim sumiennym pracownikiem. Skąd wiesz, że pani nie dostała polecenia sortowania papierów i przekładania ich z kąta w kąt. A już całkowicie nie rozumiem uwag co do osoby, która chciała odbyć ustawowo przysługującą jej przerwe. Każdy ma prawo na chwilkę odpoczynku, by zjeść coś i napić się czegoś. To nie wina tych kobiet, że taka jest sytuacja w jej firmie i nie należy wylewać swojej frustracji na osoby które nie są winne danej sytuacji. Ale wychodzenie z założenia że klient płaci klient wymaga sprawia, że człowiek zachowuje się jak cham w myś zasady bo mi się należy. Sytuacja podobna jak w biedronce- konieczność stania w kolejce 4 osób u niektórych odsłania prawdziwe oblicze buractwa i chamstwa. Ale co tam- taki kraj

  • ~gienektd 2017-11-17
    11:46:54

    18 0

    A po co nowy punkt - otworzyć stare punkty na ul. Sławików. I nie trzeba płacić w nowych miejscach.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5342