Według danych Google Analytics, średniomiesięcznie nasz serwis odwiedzało 204 000 unikalnych użytkowników, którzy generowali 847 tysięcy wizyt i 5,5 mln odsłon. Oznacza to, że dziennie notowaliśmy średnio ponad 28 000 wizyt naszych czytelników. Statystyki wskazują również, że przeciętny czytelnik spędza w serwisie prawie 5 minut czasu. Nasza społeczność na Facebooku pod koniec 2013 roku przekroczyła 13 tysięcy internautów.
W 2013 roku przygotowaliśmy dla Was 3330 informacji, 52 wywiady, 638 fotogalerii i 124 filmy wideo.
Nasi czytelnicy komentowali publikacje 23 504 razy, dodali ponad 25 000 ogłoszeń.
Zaufaniem obdarzyli nas również reklamodawcy i partnerzy biznesowi. Z naszych usług reklamowych i promocyjnych korzystały takie firmy i marki jak: Castorama, Praktiker, Ruck Zuck, Peugeot Uliarczyk, Renault Pietrzak – Keller, CHR Rybnik Plaza, Focus Mall Rybnik, EDF Polska, BMW Gazda Group Gliwice, Skoda Auto-Gazda Group, Biuro Nieruchomości Kotwicki, Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum, Restauracja Taaka Ryba, Restauracja Leśna Perła czy Bank BGŻ.
Jarosław Nowak z domu mediowego Mr Target zauważa, że przeciętny użytkownik Internetu ma do dyspozycji setki źródeł informacji on-line. Trzeba dużego wysiłku, żeby przebić się ze swoim przekazem, szczególnie jeżeli chodzi o kreowanie opinii w świadomości lokalnej. - Dlatego niewątpliwie dużym sukcesem Rybnik.com.pl jest to, że czytelnik spędza średnio 5 minut szukając interesujących go informacji. Ponad 200 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie to również skala atrakcyjna z punktu widzenia reklamodawców i możliwości lokalnej promocji lub też dotarcia do lokalnej społeczności przez marki globalne – ocenia Jarosław Nowak.
- Naszym Czytelnikom serdecznie dziękujemy za zaufanie i aktywność. Takie wyniki oglądalności motywują nas do jeszcze lepszej pracy. W 2014 roku chcemy wprowadzić w serwisie wiele znaczących zmian i nowych funkcjonalności – zapowiada Wacław Wrana – redaktor naczelny Rybnik.com.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
5078"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
3430ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
3034Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
1968Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
170Jest pozwolenie na budowę. Handel przy ul. Żorskiej w końcu ma odżyć (wizualizacje)
+211 / -43Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+13 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+12 / -3"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+3 / -4Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+19 / -27MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
17ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
5Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
0Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
0Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~Tomek_TK 2014-02-03
19:05:46
Nie wiem co na to inni uzytkownicy, ale w mojej opinii grafika prezentujaca slupki ze statystykami jest mylaca. Sugeruje ona, ze w ciagu roku portal rybnik.com.pl odwiedzilo ponad 2 miliony unikalnych uzytkownikow w co prawde mowiac ciezko uwierzyc. Wszystko wskazuje na to, ze redaktorzy wzieli liczbe unikalnych uzytkownikow z kazdego miesiaca a nastepnie zsumowali calosc. Jezeli wiec Kowalski odwiedzil portal raz w miesiacu, to zostanie on uwzgledniony 12 razy w statystyce rocznej. Ciezko takiego uzytkownika nazwac unikalnym.
[email protected] 2014-02-04
00:58:10
Ten "czytelnik" musi być bardzo mało wymagający bo poziom aktualizacji nie powala na kolana. Widocznie jest jeszcze dużo miejsca dla konkurencji!
~pz2 2014-02-04
09:53:25
7 grzechów głównych portalu Rybnik.com.pl:
1. Ignorancja użytkowników i banowanie użytkowników zadających niewygodne pytania.
2. Stronniczość.
3. Niezrozumiałe pomysły na newsy, szczególnie w weekendy.
4. Spóźnione przekazywanie informacji.
5. Częste pomyłki słowne, liczbowe w newsach.
6. Działanie w myśl zasady kto ma u nas reklamę ten istnieje w naszym portalu.
7. Długi czas ładowania się stron portalu ze względu na jej obszerność.
Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt. Jak to jest możliwe, że pochlebną opinię o portalu wydaje Jarosław Nowak z domu mediowego Mr Target, spółki kontrolowanej w 1/3 przez OS3 Group, która z kolei jest powiązana właścicielsko z TuPolska czyli wydawcą portalu Rybnik.com.pl. Nie można było znaleźć zewnętrznego bezstronnego eksperta, czy nikt po prostu nie chciał się na to zgodzić?
~dr Becker 2014-02-04
11:03:07
Zamiast się pławić w samozachwycie przydzielcie w końcu jakiegoś admina na forum lub przynajmniej moderatora!!!
~ 2014-02-04
20:09:27
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.
~dominika40 2014-02-05
11:32:56
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.
~slmen 2014-02-07
22:28:58
Fikcyjne statystyki jako powód podwyżki cen ogłoszeń płatnych.
~DonPedro77 2014-02-07
23:26:03
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.
~DonPedro77 2014-02-07
23:34:00
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.