zamknij

Sport i rekreacja

Piłkarze ROW-u w finale Pucharu Polski

2009-11-22, Autor: 
Energetyk ROW Rybnik awansował do finału Pucharu Polski Podokręgu Rybnik.

Reklama

W półfinale rozgrywek Pucharu Polski Podokręgu Rybnik piłkarze Dariusza Widawskiego pokonali na wyjeździe KS Żory 4:1. Rywal z IV ligi nie sprawił rybniczanom większych problemów. Dwie bramki dla drużyny z Rybnika zdobył Jan Janik. Po jednym trafieniu dorzucili Tomasz KasprzakMateusz Szatkowski.

W finale rozgrywek rywalem ROW-u będzie Polonia Marklowice. Mecz odbędzie się wiosną 2010 roku.


KS Żory - Energetyk ROW Rybnik 1:4 (0:1)


Bramki:
30 min. Janik - 0:1, 65 min. Kasprzak - 0:2, 75 min Szatkowski - 0:3, 80 min. Łyżwa - 1:3, 90 min. Janik - 1:4.

 

Energetyk ROW: Romański (Gocyk) - Pacholski, Bober (Wójcik), Lalko, Krzysztoporski - Kasprzak, Szweda, Sadio, Żyrkowski (Grolik) - Janik, Szatkowski.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (28):
  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    10:01:41

    0 0

    W jakim finale Pucharu Polski? Hahaha! No bez przesady! To przecież dopiero "sukces" na etapie podokręgu, a więc... Trudno się dziwić, że Rybnik jest tutaj najlepszy... A treść nagłówka na głownej stronie to lekka przesada, haha! Mimo to... Gratulacje dla naszych wspaniałych futbolistów!!!

  • ~sponsor1 2009-11-23
    10:25:36

    0 0

    Ja mam pytanie bo nie bardzo się orientuje. Zakładając, że wygramy z tymi Marklowicami to co dalej? Z kim będziemy grać? Ktoś zna jakiś potencjalnych rywali? Jak już nie można wygrywać ligi to może chociaż coś zrobić w tym pucharze jak jakieś Otwocki i im podobne mogą dojść daleko to dlaczego nie ROW?... A tym finałem to faktycznie przesada

  • ~Matuch 2009-11-23
    13:01:48

    0 0

    sponsor1, teraz to jest Puchar Polski grupa: Śląski ZPN - Rybnik czyli podokręg Rybnicki czyli ROW, Żory, Marklowice itd, zwycięzca awansuje do grupy: Śląski czyli tam można już spotkać lepsze drużyny np tj Ruch II Radzionków, BKS Bielsko Biała, Rozwój Katowice, wszystko zależy kto wygra dana grupę swojego podokręgu, w skład wchodzą Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa-Lubliniec, Katowice, Racibórz, Rybnik, Skoczów, Sosnowiec, Tychy, Zabrze, Żywiec.

  • ~Cezet 2009-11-23
    13:36:03

    0 0

    ~Robert - Meksyk wszyscy dobrze wiemy ze na Meksyku wiekrzosc jst śmieRdzieli i patologii wiec nikogo tu nie dziwi twoja bezmyslna wypowiedz wiec nie nakrecaj sie na przyszlosc na jakies internetowe napinki bo robisz z siebie pośmiewisko pisz sobie na "waszych" forach a nie zasmiecaj tego bo to ze jestes malo inteligentny nie znaczy ze ktos da ci sie sprowokowac i skoro to PP-ŚZPN to znaczy ze smialo mozna uzywac stwierdzenia PP wiec ni wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia nie rob z siebie glupka bo glupie wypowiedzi swiadcza o twojej inteligencji naprawde...

  • ~ 2009-11-23
    15:59:32

    0 0

    Gdzie ty na Meksyku śmierdzieli widziałeś : )

  • ~Cezet 2009-11-23
    17:19:44

    0 0

    Powiem Ci ze kilku Typa pare razy juz spotkalem... gdybym nie spotkał nie mowil bym;) Pozdro!:)

  • ~ 2009-11-23
    17:44:47

    0 0

    ~Cezet Finał Pucharu Polski Podokręgu i Finał Pucharu Polski to dwie zupełnie różne rzeczy mimo, że brzmią podobnie. Pierwszy nie dorównuje rangą drugiemu a rozgrywki się na nim nie kończą. Zgadzam się, że pisanie, że ROW awansował do finału Pucharu Polski jest co najmniej na wyrost, więc z tym tytułem to redakcja faktycznie przesadziła. Piszesz, że ktoś robi z siebie głupka swoimi wypowiedziami a sam piszesz bez ładu i składu, z błędami i na dodatek nie wiesz co to przecinek. Następnym razem jak będziesz chciał kogoś pouczać, poproś kogoś dorosłego by sprawdził co napisałeś lub wcześniej użyj słownika ortograficznego.

  • ~lebex 2009-11-23
    18:29:28

    0 0

    ŚmieRdziele na Meksyku-dobre. Chyba, że masz na myśli paru wyrostków z ZSB, którzy poza tym iż "Budowlanka" jest na Meksyku to z tą dzielnicą mają mało wspólnego

  • ~Rodowity 2009-11-23
    21:03:49

    0 0

    ZSB to szkoła w której ROW "panuje" a jeśli sa tam kibice Ruchu to na pewno nie ujawniają sie z tym. A co do Roberta Meksyk - to jest on żuzlofanem, stąd ta zazdrość, że ROW jest w finale Okręgowego Pucharu Polski ;)

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    23:08:50

    0 0

    No cóż... Jakby głupota bolała to niektórym by żaden "APAP" nigdy nie pomógł, haha! Podniecajcie się tzw. sukcesami naszych piłkarzy (w sumie coś na poziomie naszej ligi amatorskiej, ale niech Wam będzie - Gwiazdy, haha!). ROW w finale Okręgowego Pucharu Polski... Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać nad debilizmem niektórych tutaj... Kogo obchodzi ten poziom rozgrywek o PP? W normalnych miastach to nawet nie wiedzą, że taki poziom rozgrywek istnieje, ale skoro ktoś się tutaj musi "dowartościować" to niech ma, hahahaha! Wyjedźcie ze wsi choć na jeden dzień... Potem się odzywajcie!
    PS: Widziałe kibioców ROW - u przed wyjazdem do Żor... Hahaha! Średnia wieku 15 lat, hahahaha! I kilku "łysych" troglodytów... "Prawdziwi fani", hahahahahahahahahaha! Wyrazy trudne sprawdźcie w słowniku...
    PS II: Ja jako żużlofan? Pewnie! Przecież nie będę się zajmował debilną rozrywką dla idiotów na poziomie okręgowym, hahahahaha!
    PS III: ~Cezet - Żal mi Cię, ale cóż...
    PS IV: ROW w finale Okręgowego Pucharu Polski... Zazdrość o co, niby? Nawet w Wólce Wielkiej by się tym nie podniecali, hahahahaha!
    PS V: A wiecie, że można się zgłosić do rozgrywek wiejskich w kulki na duże bramki? Miejsce w sam raz dla Was, hahahahahaha!

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    23:14:21

    0 0

    ~sponsor1 - Dzięki! Bo wiesz, o co tutaj chodzi... Jaki finał? Tylko debil i kompletny idiota się na to nabierze... W wioskach powyżej 500 mieszkańców takich rozgrywek nawet nie "nagłaśniają", ale w Rybniku, gdzie jest potęga ROW - u Energetyka... W każźdym razie to, co tutaj się dzieje świadczy o poziomie tzw. kibiców sportowych z Rybnika! Na szczęście jest jeszcze wiele innych dyscyplin, gdzie naprawdę są sukcesy! PS: Kolega Buchalik (bramkarz Odry pochodzący z Rybnika) puścił cztery
    "szmaty" w meczu ze Śląskiem Wrocław na wyjeździe... Ot... Cała "potęga" rybnickiej piłki nożnej...

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    23:17:11

    0 0

    A te panienki z rękami w kieszeni na zdjęciu przy atykule to kto to? Rodzina "Radia Maryja" czy co? Ktoś z Żor był na meczu, czy olali, bo poziom rozgrywek tak wysoki? Żal, żenada i "śmiech na sali", hahahahahahaha!

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    23:22:25

    0 0

    "Rywal z IV ligi nie sprawił rybniczanom większych problemów" - Sukces 1000 - lecia!!!!!!!!!!!!!! Gratulacje! Czuję się dumny, że jestem rybniczaninem i pokonaliśmy zespół aż z IV ligi!!!!!!!!!!!! Hurrraaaaaaaaaaaaaaaa! No i już czekam na mecz z "Polonią" Marklowice! Mam nadzieję, że ta "potęga" jest w zasięgu naszych piłkarzy... PS: Marklowice to w sumie poziom Realu Madryt i FC Liverpool chyba, nie? Ale się będzie działo w naszym mieście!

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    23:23:46

    0 0

    Marklowice? Tam, gdzie asfalt zwijają na noc? Tak było w dowcipach, hahahahahahahahahahaha!

  • ~Matuch 2009-11-23
    23:30:26

    0 0

    ~Robert - Meksyk, dziwie się że Ci jeszcze mamusia komputerka nie wyłączyła przecież już jest dawno po dobranoce, a twój wiek można wnioskować po twoich wyrazach typu "hahahahahahaha" "hurrraaaa" itd. Żadna szanująca się osoba nie robiła by z siebie takiego debila jak Ty tu robisz :)

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-23
    23:32:56

    0 0

    Aha! I jeszcze jedno (dla wszyskich fanów): Do finału Pucharu Polski zostało naszym piłkarzom jeszcze kilkanaście meczy (co najmniej!)!!! Poczytajcie najpierw regulamin, a potem mądrujcie, OK? Pozdrawiam normalnych i prawdziwych kibiców rybnickiej piłki nożnej i rybnickiego sportu!

  • ~Ozi 2009-11-24
    08:56:37

    0 0

    Robert chce ci się tracić tyle czasu na komentowanie newsa, w którym piszą o amatorskiej i podwórkowej piłce nożnej, która budzi w tobie taki śmiech? Jak mnie coś nie interesuje, to nawet tego nie czytam, o komentowaniu już nawet nie mówiąc. Więc albo masz w tym jakiś interes, żeby zdyskredytować poczynania piłkarzy, albo jesteś bezrobotnym, który nie potrafi znaleźć pracy przez 10 lat i zrezygnowany, z nudów napierdala posty na rybnik.com.pl? A co do tematu, to bardzo dobre zagranie ze strony rybnik.com.pl - dzięki temu "zabiegowi" newsa otwarło wiele osób. O to przecież chodzi - tak robi każdy portal z interią i onetem na czele. Sztuką jest skonstruować tak nazwę newsa, aby jak najwięcej ludzi go przeczytało. A ilość komentarzy oburzonych czytelników tylko cieszy autorów newsa, bo z każdym kolejnym komentarzem ktoś go otwiera i mimochodem spogląda na reklamy :) Wszystko dzięki tobie Robert :) Nawaliłeś tyle komentarzy, że redakcja rybnik.com.pl tylko zaciera ręce z radości i utwierdza się w przekonaniu o słuszności swojej decyzji z nadaniem temu newsowi takiego tematu.

  • ~sponsor1 2009-11-24
    11:53:10

    0 0

    Prawda jest taka, że w ogóle debata nad rybnicką piłką jest potrzebna. Niestety nikt o tym co się dzieje w klubie nie mówił od samego początku kiedy klub wrócił na Gliwicką, nikt nie ponosi odpowiedzialności za wyniki. Mam nadzieję, że po obecnym sezonie zarząd zorganizuje jakieś spotkanie z kibicami. Oczekiwałbym na nim pojawienia się 1. Prezesa Janika 2. Prezydenta Fudalego 3. Dyrektora MOSiR. Bo ja bym chciał wiedzieć dlaczego mnie oszukali? Pamiętam jakby to było wczoraj. Konferencja prasowa, na której zapowiedziano powrót drużyny piłkarskiej ROW Rybnik, podczas tej konferencji i teraz nie jestem pewny czy to były słowa Janika czy Fudalego w każdym bądź razie padły słowa, że Rybnik wraca tam gdzie jego miejsce: na salony piłkarskie. Tych pytań mam całą listę, znalazło by się ich kilkadziesiąt, ale to jest najważniejsze. Dlaczego mnie oszukali...

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-24
    13:38:07

    0 0

    Panie "~sponsor1 " - Bardzo dziękuję! Właśnie wielu ludzi nie potrafi zrozumieć tego, ze "bylejactwo" i brak jakichkolwiek ambicji niegy nie pozwolą na rozwój czegokolwiek w żadnej dziedzinie... Szkoda, że w naszym mieście stawia się na "dziadostwo", bo potencjał by pewnie był, ale... Jeździjmy na wyjazdy do Zdzieszowic i cieszmy się wygranymi w finale Pucharu Polski z Żorami... Na pewno przyszłość rybnickiej piłki będzie OK... Poza tym... Człowiek wypowiedział się w kontekście błędu / nadużycia merytorycznego autora newsa, a tutaj dyskusja o "śmierdzielach z Meksyku"... Gratuluję poziomu...

  • ~Ozi 2009-11-24
    20:53:17

    0 0

    Sponsor: takich spotkań z kibicami już było kilka w poprzednich latach, ale ty tego nie możesz wiedzieć, bo rybnicka piłką "interesujesz się" (czytaj: krytykujesz w internecie) nią od niedawna. Ale mimo wszystko jestem za, bo jestem bardzo ciekawy twojej dyskusji z Janikiem, bo wierzę, że nie stchórzysz i pojawisz się na takowym spotkaniu, jak dojdzie do skutku. Żeby nie było wątpliwości: też jestem wkurzony tym, że nadal kisimy się w IV lidze. Niech światełkiem w tunelu dla nas będzie fakt, że wielce prawdopodobne jest, iż jest to ostatni sezon Odry Wodzisław w ekstraklasie. Po jej spadku sponsorzy odejdą z Wodzisławia. Oby przyszli do Rybnika.

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-24
    21:12:42

    0 0

    "Było kilka w poprzednich latach"... I co z tego wynika... Ano nic! Jak było tak jest i... Nie chcę być "złym prorokiem". No i oby ewentualni sponsorzy Odry (po jej spadku) rzeczywiście pomyśleli o Rybniku, a nie np. Jastrzębiu...

  • ~Robert - Meksyk 2009-11-24
    21:19:29

    0 0

    I jeszcze jedno: ktoś wcześniej napisał "poczynania piłkarzy"... W Rybniku na razie mamy materiał na piłkarzy, a nie róbmy z 17 - 18 - letnich łebków gwiazd, bo po tych naszych kopaczach z "Energetyka" widać, że "sodówka" już odbiła... Posłuchajcie komentarzy osób postronnych (w stylu: "piłkarza to od razu "widać"..." - np. podczas dojazdów na treningi w autobusach ZTZ...). Nie mam żadnego interesu, z pracą jakoś kłopotów też nie mam, a komentarze? Skoro wolno każdemu, to mnie też... Jedna przykra sprawa mi się tylko nasuwa: w naszym mieście "walczymy"między sobą (kibice czy działacze różnych dyscyplin, klubów, itp.), bo każdy dba tylko o własne podwórko... Warto chyba spojrzeć nieco szerzej... To tak dla refleksji dla niektórych...

  • ~bbb 2009-11-25
    01:41:14

    0 0

    ~Robert - Meksyk ostatnie 2 posty w koncu napisales z sensem bo poprzednich z ktorych 50% stanowilo pokemoniaste "hahahaha" nie dalo sie czytac. Zgadzam sie, ze pilkarzy widac z daleka ;) jest to delikatnie mowiac mezczyzna/chlopak metroseksualny (tona żelu formujaca zblaznione fryzury, pedalskie ciuchy i solarka), chodzacy tydzien w tydzien do wiejskich dyskotek z mysla, ze meliniary rozloza przed nim swoje nogi, a ludzie beda na niego spogladac z podziwem bo kopie pilke w 3 lidze.

  • ~bko 2009-11-25
    09:39:58

    0 0

    "A te panienki z rękami w kieszeni na zdjęciu przy atykule to kto to? Rodzina "Radia Maryja" czy co? Ktoś z Żor był na meczu, czy olali, bo poziom rozgrywek tak wysoki? Żal, żenada i "śmiech na sali", hahahahahahaha!"

    Stary weź wyłącz tego kompa i ochłodnij trochę... Większość z tych "panienek" jest w stanie oddać życie za ten klub i jeździć po wioskach zaczynając od zera nadając sens Rybnickiej piłce, a nie lansować się i uciekać na policje... Gdy jadę na wyjazd wole mieć u boku "kibioców ROW - u przed wyjazdem do Żor... Hahaha! Średnia wieku 15 lat, hahahaha! I kilku "łysych" troglodytów..." właśnie tych "prawdziwych fanów" którzy zawsze staną przy sobie murem!
    Żużlofani myślą że żużel to potęga, a tak na prawde ROW RYBNIK to tylko piłka!!

    "A co w tym pięknego? Poświęcenie, który każdy z nas wkłada w to, by jechać za swoją drużyną. Miłość - nie za pieniądze, nie za zaszczyty. Za piękne chwile, których nigdy się nie zapomni, wspomnienia, które zostaną do końca, za kolegów którzy staną murem. Każdego dnia dziękuję Bogu, że jestem kibicem, a nie typem dla którego liczy się kasa i pozycja. Dla nas liczą się chwile. I to my przeżyjemy życie tak jak się powinno. Na całego. Bo do grobu nic nie zabierzemy... a pamięć pozostanie na zawsze!"
    Aviva!! Aviva!! Aviva ROW RYBNIK!!

  • ~sponsor1 2009-11-25
    10:05:55

    0 0

    Nie śmieszcie mnie. Spotkanie? "Och nasz Janiku jesteś naszym wybawicielem, co gdyby nie Ty?" Zero krytyki. Jeśli już to taka żeby czasami Pan Prezes nie czuł się urażony. Zero jakiegokolwiek ultimatum. Janik traktuje ten klub jak swój folwark. Zero respektu dla klubu i jego historii. Janik to taki Momot rybnickiej piłki. Myśli, że jeśli trochę się przyczynił do tego żeby ROW zaczął istnieć na nowo to już nic więcej nie musi robić. bko jesteś typowym debilem i ignorantem. Całkiem podobny do Janika. Może nie zauważyłeś, ale na razie to Rybnik jest w Polsce znany z żużla a nie piłki nożnej. Frekwencja na poziomie 8 tys. Trochę szacunku i respektu bo akurat komu jak komu, ale rybnickiemu żużlowi się należy. Może i zły ptak, który własne gniazdo kala, ale jeśli jest źle i tego nie zauważa to lepiej żeby był zły, ale nie naiwny i mówił, że jest dobrze gdy nie jest. Ja jestem na każdym meczu żużlowym i piłki nożnej, staram się być też na koszykówce, ale muszę przyznać, że jednak te Pawłowice to utrudniają. Swoją drogą jeśli dobierasz przyjaciół na podstawie tego jakiemu klubowi kibicują to musisz być nieźle ograniczony. Nie chce mi się już tego komentować bo rozmowa z wami zawsze jest taka sama

  • ~sponsor1 2009-11-25
    10:18:20

    0 0

    Jeszcze jedno tak na odchodne. Na mój szacunek zasługuje ten kto mnie szanuje. Ani Janik ani Ci piłkarze na taki nie zasługują bo swoja postawa mnie nie szanują. Prawdziwy piłkarz kiedy kończy trening, zostaje na boisku i nadal ćwiczy. Ja mam wątpliwości czy oni w ogóle wiedzą co to jogging. Oni mają wstać rano o 6 i iść biegać. Potem na trening. Jeśli akurat go w danym dniu nie ma to biorą piłkę i sami trenują. Siłownia zamiast solarium, boisko zamiast dyskoteki. Prawdziwe zaangażowanie w pracę może dać tylko efekty. Oni tego nie traktują profesjonalnie, dlatego ja nie mam obowiązku traktować ich jak profesjonalistów. Za to u was jest odwrotnie. Kiedy grają jak dziady krzyczycie, że "nic się nie stało" a oni utrwalają się tylko w przekonaniu, że jest dobrze jak jest. Nie czuja na sobie żadnej presji. To jest takie kółko wzajemnej adoracji piłkarze, kibice, Janik. Można przegrywać bo to jest normalne w sporcie, ale nie kilka sezonów pod rząd i w takim stylu.

  • ~Ozi 2009-11-25
    10:57:27

    0 0

    Sponsor1 vel. Charlie vel ktoś tam jeszcze: powoli się gubisz w tym co piszesz. Najpierw sam napisałeś "Mam nadzieję, że po obecnym sezonie zarząd zorganizuje jakieś spotkanie z kibicami. (...) Tych pytań mam całą listę, znalazło by się ich kilkadziesiąt, ale to jest najważniejsze. Dlaczego mnie oszukali...", a teraz gdy napisałem, że "jestem bardzo ciekawy twojej dyskusji z Janikiem, bo wierzę, że nie stchórzysz i pojawisz się na takowym spotkaniu, jak dojdzie do skutku", to ty odpisujesz "Nie śmieszcie mnie. Spotkanie? "Och nasz Janiku jesteś naszym wybawicielem, co gdyby nie Ty?" Zero krytyki. Jeśli już to taka żeby czasami Pan Prezes nie czuł się urażony. Zero jakiegokolwiek ultimatum". Czyżbyś już tchórzył przed spotkaniem i konfrontacją z Janikiem? Jestem niezwykle zawiedziony... Co do wstawania o 6:00 rano i trenowania poza treningami, to jak na moje oko to ciężko jest to zrobić, gdy się chodzi do normalnej pracy albo szkoły. Na każdym kroku udowadniasz, jak mało wiesz i jak krótko interesujesz się rybnicką piłką. Energetyk ROW to nie jest klub zawodowy! Tam grają uczniowie, studenci, górnicy, nauczyciele, pracownicy budowlani itp. itd. Zawodników ROW-u, którzy nie mają innego zajęcia, niż piłka jest może z trzech-czterech? Strzelam.

  • ~byku 2009-12-01
    00:14:51

    0 0

    Sponsor byłeś kiedyś na spotkaniu z Janikiem, że wiesz ze jest włżenie w dupe Janikowi?
    My nie boimy się mówic mu co myślimy i przez to właśnie Stowarzyszenie Kibiców ma tylko problemy, kontrole u. m., straży miejskiej, urzędu skarbowego. Jestes gotowy na takie cos?
    czemu nei zapiszesz sie do Stowarzyszenia? wtedy bedziesz mógł wpływac na jego działania, bedziesz mógł decydowac jaką politykę względem Janika przyjmie Stowarzyszenie.
    Ty wolisz siedziec przed komupterem i zalic dupe, tym bardziej Cię nie rozumie ze robisz to co tydzień po każdym meczu ROW. Znam wiele osób kórym poziom rybnickiej piłki nie odpowiada, ale oni poprostu wiecej juz na mecz nie przychodzą,a Ty jetseś chyba jakis nienormalny bo co idziesz na mecz i potem zawsze te same teksty piszesz.
    odnosze wrażenie, że jesteś bliskim sąsiadem stadionu z naprzeciwka.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5342