zamknij

Wiadomości

Mnóstwo policji na placu przed bazyliką. Co się stało?

2020-05-01, Autor: 

Dzisiaj o godzinie 9.00 na Placu Jana Pawła II w Rybniku pojawiło się 7 policyjnych radiowozów. Siedzieli, w nich policjanci i na coś czekali. Czasami z samochodów wydobywały się komunikaty dotyczące obowiązujących obostrzeń. Co tam się stało? 

Reklama

Jak się okazało, mundurowi przyjechali pod bazylikę, by pilnować porządku w związku z antyrządowym protestem. O organizatorze akcji - Dla Rzeczypospolitej - nie ma zbyt wielu informacji. Wiadomo tylko, że podobne inicjatywy miały być organizowane dzisiaj w kilku polskich miastach.

Jak czytamy na fanpage'u organizatora, protest miał być formą sprzeciwu wobec polityki rządzącej partii:

- W rozumieniu obecnej sytuacji gospodarczej, ekonomicznej, obowiązujących przepisów godzących w dobro społeczne i demokrację w Polsce mówimy stanowcze NIE! 

 

NIE - Rządom totalitarnym, gdzie prawo do wolności, swobodnego przemieszczania się choćby po cmentarzach w myśl obostrzeń odgórnie narzuconych ma człowiek, który sam zainicjował zakazy.

 

NIE! rozdawnictwu, systemowi działającym na niekorzyść obywatela, zaboru mienia społecznego, jakim są wysokie składki.

 

NIE! uzurpowaniu sobie prawa do zmian w Konstytucji tylko dla osiągnięcia korzyści dla własnej strony i własnej opcji politycznej. 

 

NIE!i raz jeszcze NIE!

 

Powiedzmy to wszyscy właśnie w dniu 1 maja 2020 roku spotykając nie wspólnie na tym proteście.

Akcja rozpowszechniona została tylko na Facebooku. Efekty było widać o godzinie 9.00. Przybyło zaledwie 5-6 osób, więcej było już policjantów niż protestujących. Widząc skalę akcji, część radiowozów pojechała dalej patrolować ulice Rybnika.

Oceń publikację: + 1 + 189 - 1 - 282

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (58):
  • ~PogromcaSzkodnikow 2020-05-01
    10:23:31

    6 osob - caly rybnicki elektorat kidawy.

  • ~Piotr Czaja 2020-05-01
    10:25:35

    Super akcja Policji totalitarnego państwa.Że też czołgi tam się nie pojawiły.Tego nie wymyśliłby nawet Kim Dzong Un.

  • ~Arteks 2020-05-01
    10:37:20

    Drodzy policjanci, uważajcie aby się nie wmanewrować w politykę i prześladowanie ludzi tak jak dawniejsza milicja. Wszystkie reżimy kiedyś upadają - a wtedy winni zostają osądzeni i poniosą konsekwencje. Wypełniajcie gorliwie swoje zadania jeśli chodzi o przestępstwa, łamanie przepisów na drogach, wobec chamów czy pijaków. Ale dajcie spokój zwykłym obywatelom którzy mają prawo okazywać swoją dezaprobatę wobec chaosu jaki przygotowali nam rządzący.

  • ~Piotr Czaja 2020-05-01
    10:41:15

    Pogromca Szkodników - Jeżeli te parę osób to zwolennicy Kidawy,to dlaczego taka pnika w PiSuarze.

  • ~Zdzisław Czesławski 2020-05-01
    10:43:03

    A już myślałem, że kulawy z Żoliborza bazylikę przyjechał odwiedzić.

  • ~Maksymilian Popeć 2020-05-01
    10:43:15

    Okres późnej komuny to była sielanka w stosunku do tego co jest teraz. Wszystkie negatywne cechy tamtego ustroju są w tej chwili pomnożone co najmniej dwukrotnie.

  • ~ 2020-05-01
    10:48:07

    @ Piotr Czaja , Arteks cytuje : czołgi , totalitarne państwo, reżim itp...
    ale groza , a tam tylko kilka radiowozów było . Jest zakaz zgromadzeń więc policja musi interweniować. Dobrze , ze obywatele nie słuchają i nie dają się sporowokować na demonstracje które prawdopodobnie "sok z buraka" organizuje , podszywając się pod jakąś nieistniejącą organizację . Oj totalsi jakoś czarno widzę te wasze przepowiedziane " marsze przeciw rządowi i wyborom "

  • ~ 2020-05-01
    10:50:40

    @Maksymilian Popeć , widać kokosy w PRL mialeś , że teraz narzekasz Co nie da się kraść ?

  • ~Arteks 2020-05-01
    10:56:57

    @zak - niedawno odbyły się demonstracje na przejściach granicznych i... sam popatrz nasz premierek się ich dość mocno wystraszył. Od poniedziałku pracownicy ze strefy przygranicznej mogą pracować w Czechach czy Niemczech. A pamiętasz demonstracje w sprawie wolnych sądów, Czarne Parasolki, ACTA? Ludzie się potrafią zmobilizować. Prowokacja zwana "sasinadą" może być nowym powodem wyjścia na ulice i jakieś zakazy nie pomogą.

  • ~NOWY02017 2020-05-01
    11:03:30

    Zwolennicy poszczególnych kandydatów, czym mnie przekonacie - że mam głosować właśnie na waszego kandydata np w takiej formie: Głosuj na Jana Nowaka ponieważ on do tej pory zrobił dla dobra obywateli to, czy tamto ( tak aby były konkrety )

    Tak śledząc do tej pory przekaz medialny od 2015 roku to nic konstruktywnego ze strony opozycji - nie widzę
    Pozdrawiam

  • ~Arteks 2020-05-01
    11:07:07

    @MaksymilianPopeć - niedawno słyszałem głos autorytetu - prof. Zolla który był sędzią, przewodniczącym PKW i prezesem TK. Powiedział, że nawet w czasach PRL władza nie ośmieszała się przygotowywaniem wyborów - bo za te odpowiadała PKW, a w 2020 wybory przygotowuje jakiś Sasin... To jemu chyba Olejnik w wywiadzie zwróciła uwagę kiedyś, że gada jak "Małgosia do pierogów" hehehe Bo on taki jest - gada nawet jak go nikt nie słucha czy nikt go nie rozumie. I taki ktosiek robi pseudowybory bezprawnie drukując karty wyborcze które... już pojawiły się w necie hehehe

  • ~PogromcaSzkodnikow 2020-05-01
    11:07:46

    Piotr Czaja,

    Jak widac, nawet PiS nie jest w to w stanie uwierzyc, ze kidawa w ciagu 2 miesiecy rozwalila swoje 36% poparcie.

  • ~ 2020-05-01
    11:14:31

    arteks o jakim ty chaosie piszesz?chaotyczne są twoje wpisy coraz bardziej fanatyczne wolałam jak o tych autobusach swoich pisałes

  • ~ 2020-05-01
    11:18:57

    92 63

    i zrozum że każdy w tym kraju ma prawo protestować po zgłoszeniu tego,a nie ma zgody na jakieś dzikie samowolne zakłócanie porządku publicznego w dodatku w sytuacji pandemicznej kiedy obowiązuje zakaz zgromadzeń.Nikt tu nie łamie prawa ani demokracji,i tak jak zwykle totalna opozycja na pewno dostanie rykoszetem nie tak dawno zabranili nie wiedzieć czemu marszu patriotów z okazji dnia niepodległości w Warszawie

  • ~ 2020-05-01
    11:25:35

    87 64

    https://forsal.pl/swiat/aktualnosci/artykuly/1473330,wybory-korespondencyjne-w-szwecji-poczta-rozsyla-karty-przewozi-glosy-i-sortuje.html


    I co na to antydemokratyczne lewactwo? Ciekawe kiedy OBWE i UE będzie nakładać na nich sankcję, szantażować i atakować za legalnie przeprowadzone wybory. Pewnie zaraz po tym jak nałożą na Macrona za zdradę narodu i łamanie demokracji.

  • ~Lukasz570 2020-05-01
    11:31:35

    91 38

    Jak dzieci.Nie, nie, nie mówimy nie... Weźcie sobie to odpuścćie i protestujcie jak już musicie po epidemii. Nie teraz. Nie teraz gdy trzeba razem pokonać epidemie w kraju. NIE teraz.

  • ~ 2020-05-01
    11:35:31

    Ciekawe, że za minionych 8 lat nierządów PO, nikt nie protestował:
    że w Rybniku jest smog,
    że zabierano laptopy niezależnym mediom,
    że strzelano do górników,
    że podwyższono wiek emerytalny do 67 lat,
    że okradziono Polaków z OFE, AmberGold, wpływy z vat,
    zresztą nie ma co więcej pisać, bo i tak protestująca gawiedź tego nie zrozumie.

  • ~Andrzej Olszewski 2020-05-01
    11:36:54

    56 24

    Ha, ha. Pamiętacie, Umówiłem się z nią na dziewiątą (milicją).

  • ~ 2020-05-01
    11:36:58

    A gdzie się podziały koszulki z napisem " K O N S T Y T U C J A " ??. Dlaczego obecnie opozycja łamie Polską Konstytucję wzywając do bojkotu konstytucyjnych wyborów ?

  • ~ 2020-05-01
    11:38:41

    Witaj majowa jutrzenko! ( Piękny mamy maj w tym roku z radością żegnamy Gersdorf (z emeryturą ok. 22 tyś zł)i witamy na kolejną kadencję Prezydenta Dudę) Wiwat maj, wiwat maj dla Polaków błogi raj!

  • [email protected] 2020-05-01
    11:41:53

    Mnie zastanawia czemu dużo wieksza ilość postow ziejących jadem jest od inteligentow i wyksztalciuchow z PO. Tak was boli te 500 plus, a może to ze nie da się już robic przekretow na vacie.
    Tak samo plujecie na górnictwo bo wam jakiś proniemiecki pilityczyna z PO namącil w glowach.Taki mieliscie dobrobyt za PO.
    Chcecie wykonczyc slask zamknąć kopanie żeby szezylo się bandyctwo i patologia
    Dajcie se na wstrzymanie bo i tak sondaze mowi swoje biedni slabi ludzie.

  • ~ 2020-05-01
    11:43:45

    tf 2 : ) ostatnio nawet pewne opozycyjne media przyznały że jednak wynajęcie Antonowa było opłacalne a przedtem zrobili sztuczną aferę na cały kraj i trza było wymontować fotele z dreamlinerów żeby palety ze szmelcem wozić : ) siła mediów polega na Krzyku zero inteligencji tylko pusta propaganda a Kaczyński strateg i tak ich wszystkich ogrywa

  • ~Arteks 2020-05-01
    12:13:00

    74 94

    @kukulka123 - w czym moje wpisy są fanatyczne? Nie należę do radykałów w żadnej dziedzinie, a jeśli chodzi o transport to bardzo chwalę działania prezydenta Katowic - Krupę który jest popierany przez... PiS i od którego Kuczera mógłby się wiele nauczyć. Nie ma dla mnie znaczenia kto jakie ma poglądy - ale co robi. To fanatyzm obecnych władz, a głównie Kaczyńskiego jest przerażający i budzi emocje i niepokój wśród porządnych ludzi. Przecież jest groźba, że możemy mieć pierwsze niedemokratyczne wybory po 1989 roku z wszystkimi konsekwencjami tego! Obudź się i nie przymykaj oczu na bezprawie. Nawet ludzie związani z PiS czy kościołem to dostrzegają i niektórzy mają śmiałość o tym mówić na wizji (np. prof. Bobko czy ks. Sowa). @TropLeminga - nie protestowali, że jest smog? Bo świadomość społeczna w temacie była niska. Do niedawna w naszym regionie poziom zanieczyszczeń powietrza badano w 1 punkcie w Rybniku, Wodzisławiu i Godowie. W reszcie regionu który zamieszkuje 600 tys. ludzi nawet nie wykonywano pomiarów!
    A co do afer to nie pamiętam rządu aby nie miał chociaż jednej afery i ten obecny też takie ma. Chyba tylko raz w historii mediów widzieliśmy na wizji tak niezręczną sytuację jak minister Szyszko wręcza kopertę ministrowi Błaszczakowi... Wiem, że o czymś takim chciano by zapomnąć ale niestety w dzisiejszych czasach się nie da.

  • ~gruba 2020-05-01
    12:16:25

    93 59

    Oj biedni komuniści i lewacy. NIE wyszedł wam pochód pierwszomajowy he he

  • ~Franz Kawka 2020-05-01
    12:18:51

    69 95

    Widać że pis panikuje na maksa wysłali całe siły policyjne na kilku zabłąkanych demonstrantów. W wybory ZOMO będzie pilnowało urn wyborczych.

  • ~ 2020-05-01
    12:20:15

    67 50

    arteks jeśli to nie twój fanatyzm polityczny to znaczy że masz problemy z poprawnym pojmowaniem rzeczywistości oraz być może jesteś zmanipulowany przez obce media czyt.nie potrafisz samodzielnie myśleć to i to jest złe

  • ~gruba 2020-05-01
    12:26:12

    67 40

    Kukułka. Przecież nawet na tym portalu Totalnej Opozycji Arteks ma najwięcej minusów.

  • ~Arteks 2020-05-01
    12:26:57

    74 91

    @kukulka123 - kto jest zmanipulowany? Ja stoję po stronie konstytucjonalistów, naukowców, OBWE, sędziów, byłych prezesów PKW, po stronie racjonalności, rozsądku i demokracji. A ty kogo masz za autorytet? Kaczyńskiego czy Sasina?... Oh no... Bez jaj. WŁĄCZ myślenie, a będzie lepiej.

  • ~gruba 2020-05-01
    12:31:16

    69 57

    Arteks! Udusiłbym się teraz obiadem. Choć masz rację. Ty tylko OBWE, największa kasta, do niemiec na kolanach, ale już z tą KONSTYTUCJĄ to już przegiołeś

  • ~Arteks 2020-05-01
    12:32:39

    59 79

    @gruba - nie jestem z opozycji bo jestem niezależnym od nikogo, opiniotwórczym komentatorem z którym każdy się tu liczy. :) Minusowanie? Dajcie możliwość minusowania Kaczyńskiego, a bez trudu zdobędzie miliony minusów jako najbardziej nielubiana persona tego kraju.

  • ~ 2020-05-01
    12:34:55

    73 41

    arteks czyli mam rozumieć że jesteś za patologiami,kolesiostwem i łamaniem prawa w wymiarze sprawiedliwości?Sam dziś namawiałeś do łamania prawa służby porządkowe i uważasz że zbiegowiska w czasie poważnej epidemii są rozsądne?

  • ~ 2020-05-01
    12:38:22

    67 36

    arteks ty tu tylko jedziesz na swoim przywłaszczonym sukcesie sprzed dekady o lewoskręcie na Rudzkiej że to niby był twój pomysł : D ty masz poważne problemy z główką

  • ~Arteks 2020-05-01
    12:43:56

    57 63

    @kukulka123 - a czy ty jesteś za kolesiostwem partyjnym, łamaniem prawa, łamaniem konstytucji i takimi patologiami jak wręczanie kopert przed kamerami przez kogoś o randze ministra czy umieszczanie w trybunale zasłużonego prokuratora z PZPR? Popatrz jak przekręcacie wszystko (biorąc przykład z polityków). Nie napisałem, że popieram to zbiegowisko tylko apelowałem do policjantów o ostrożność aby nie stali się machiną polityczną jak kiedyś milicja. A uważasz, że takie zbiegowiska kilkudziesięciu (a nie kilku) osób jak to pod pomnikiem ofiar smoleńskich 10 IV było rozsądna? Porównaj sobie liczbę uczestników i proszę podziel się komentarzem - proszę o uczciwość i obiektywizm.

  • ~Franz Kawka 2020-05-01
    12:49:28

    38 41

    Teraz byłem i widziałem, trochę wygląda jak na Białorusi. Nikogo w promieniu 100 metrów i dużo policji.

  • ~Arteks 2020-05-01
    12:53:43

    49 65

    @kukulka123 - dzięki za twoją złośliwość w sprawie mojej główki - ale ona pracuje i myśli. Sam podałeś fajny przykład kiedy należało podpowiedzieć urzędnikom jak można usprawnić ruch - bo oni na to nie wpadli. Zauważ, że poniekąd dzięki mnie to rozwiązanie zostało i kierowcy nie muszą nadrabiać drogi. Zresztą wiele moich pomysłów zostało podchwyconych przez władze np. w czasie Fudalego zaproponowałem obniżenie podatków w zamian za remonty elewacji co potem doprowadziło do masowych remontów kamienic w centrum miasta i poprawy ich estetyki. :D A twoja główka? Daje się nawet zmanipulować przez takiego dziwoląga jak Kaczyński... Ja rozumiem tych którzy byli manipulowani przez różnego rodzaju guru, machinę Geobbelsa, różnych charyzmatyków czy niesamowitych przywódców... Ale dać się zmanipulować przez gościa który nie potrafi obsługiwać bankomatu, całe życie mieszkał z mamą, nie ma prawa jazdy i nawet na cmentarz jedzie z kilkoma ochroniarzami - to jest naprawdę prześmieszne. :PPP

  • ~ 2020-05-01
    12:55:08

    68 49

    @ Arteks - ale ci się dzisiaj dostaje :))) żal mi ciebie i twojej wiary w te "twoje " autorytety ... sędziowie i OBWE ...no nie:)

  • ~hanys z Rybnika 2020-05-01
    12:55:37

    76 49

    Trop leminga Za 8 lat rządów PO nikt nie protestował bo złodziejom żyło się dobrze

  • ~ 2020-05-01
    12:57:46

    38 25

    ty też masz tylko kartę rowerową

  • ~ 2020-05-01
    13:12:12

    47 25

    arteks z tym Goebelsem to trafiłeś jak kulą w płot : )

  • ~ 2020-05-01
    13:18:25

    68 29

    do Franza - policja potrzebna jest, aby ochraniać tych 5-6 protestujących. To tak jak protesty kasty. Wyobraź sobie, że gdyby ktoś rzucił kulką z papieru, to protestujący by pokazał jak mu krew leci, a ty na tym portalu byś się zapluł, jakie to państwo pisowskie jest , że nie można protestować.

  • ~Tadeusz Kiełkowski 2020-05-01
    13:28:46

    43 6

    Dzieciarnia.

  • ~Jacek Kamiński 2020-05-01
    14:00:37

    41 32

    do zak;
    Jest wyjątkowym chamstwem z Twej strony imputować komuś niezadowolonemu z obecnych rządów, iż czyni to, gdyż kraść obecnie nie może. Czy mnie też tak obrazisz?

  • ~Jacek Kamiński 2020-05-01
    14:04:07

    33 41

    do trop leminga;
    Znów kłamiesz jakoby strzelano do górników. To byli bandyci dewastujący Jastrzębie i nawet ZZ się od nich odcięły. Nazywając ich górnikami obrażasz tych, którzy ciężko w tym zawodzie pracują.

  • ~Jacek Kamiński 2020-05-01
    14:07:22

    36 39

    do trop leminga;
    Boli cię wysokość gersdorfowej emerytury? Czy ona ja ustaliła, czy posłowie? A nie przeszkadza ci, iż nielegalni sędziowie SN ( w dwóch izbach z pisiego nadania) zarabiają 40% więcej niż legalni? Taka korupcja jest OK?

  • ~Jacek Kamiński 2020-05-01
    14:10:13

    36 39

    do hanys z Rybnika:
    Z twego wPISu wynika, iż całe społeczeństwo za PO kradło; więc nie protestowało. Zatem: obraziłeś suwerena.

  • ~martinp 2020-05-01
    14:23:13

    35 38

    Nie ma co się emocjonować jakimiś przytykami na rybnik.com. Dziś na każdym portalu funkcjonują pisowskie pieski które za kilka złotych od komentarza bronią każdej, nawet najbardziej absurdalnej decyzji rządzących. A każdego kto ma inne zdanie zwyzywają od lewaków, peowców czy totalsów. Tu mamy takich jak zak, trop leminga czy gruba :) Żal mi takich ludzi :)

  • ~Arteks 2020-05-01
    14:35:40

    32 38

    @kukulka123 - nie trafiłem kulą bo Niemcy w czasach Goebellsa nie mieli wolnych mediów, nie wiedzieli co to jest propaganda, nie mieli dostępu do internetu, nie mieli demokracji. Dlatego tak masowo zawierzyli kłamstwom i dali się omamić zbrodniarzom. My dzisiaj jesteśmy mądrzejsi o wydarzenia historyczne, wiemy co może zrobić propaganda, możemy sami myśleć i uważać aby nie dać się zmanipulować. Dlatego zamiast mnie potępiać - zacznij myśleć! @hanyszRybnika - były protesty różnych grup społecznych. Ale co by złego nie powiedzieć o Tusku czy PO to nie można im zarzucić tego aby doprowadzali do chaosu w kraju. Za ich czasów sądy i TK były niezależne od jakichś politycznych grymasów, a nawet rozdzielono funkcję Prokuratora Generalnego od Ministra Sprawiedliwości! Nie głosowano po nocach, pozwalano na debaty w sejmie, nie grzebano w ustawie wyborczej na miesiąc przed wyborami, nikt nie zarzucał PO tego, że postępuje w sposób niedemokratyczny. To co mamy teraz to jakiś koszmar i groteska w porównaniu do tego co było. Nikt nie domagał się w protestach zachowania demokracji czy konstytucji - bo te były szanowane. Piszę to jako osoba która nigdy nie lubiła Tuska...

  • ~ 2020-05-01
    14:39:58

    31 31

    do martina - a mnie Ciebie żal. Szkoda, że nie napiszesz coś konkretnego, jakiś przykład. A tak w ogóle, to zauważ jak na portalu tytułowane są poszczególne informacje i jaka opcja wszczyna hejt.

  • ~ 2020-05-01
    14:51:39

    40 34

    do Arteks - szkoda dzisiejszego święta, aby Ci na wszystko odpowiadać. Naprawdę dawałem Ci plusy jak zajmowałes się sprawami lokalnymi i gospodarczymi. Zostaw
    politykę bo ona brudna jest i się na niej nie znasz. Ale na jedno Ci odpowiem, nocne głosowania w sejmie zawsze były z powodu opozycji, która składała złośliwie nieskończone ilości poprawek i uwag. Przykładowo do tarczy było ich 1800, aby tylko wszystko uwalić.
    W Polsce nie ma konstrukcyjnej opozycji. Jest tylko KOD i zaczynam Ciebie też tak postrzegać.

  • ~ 2020-05-01
    14:57:30

    26 20

    arteks media były wykorzystywane od zawsze do celów politycznych tak jest również dzisiaj,większość mediów wciska nam propagandę od szczebla lokalnego po ogólnopolskie,Niemcy to akurat byli świeżo po totalnej pierwszej wojnie światowej i nie wyciągnęli z tego żadnych wniosków

  • ~corona 2020-05-01
    15:29:53

    13 3

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~Jacek Kamiński 2020-05-01
    19:06:31

    19 19

    do pogromcy;
    Radość z nielicznego protestu jest przedwczesna. Epidemia. A historycznie w PRL, przed Sierpniem cała opozycja to było kilkadziesiąt osób. Skoro rządzący upodobniają nasz kraj do tamtego, to gdy kryzys uderzy kto wie, czy prawdziwa Solidarność (nie ta wazelinowa od Kacperka i jego pana) porządku znów nie zrobi.

  • ~Franek7 2020-05-01
    22:52:29

    20 24

    Niestety ale nic o tym nie wiedziałem bo chętnie bym przyszedł i pewnie wielu innych tez. Ludzie maja już dość tego nieudolnego, antyobywatelskiego rzadu...

  • ~Franek7 2020-05-01
    22:55:50

    18 22

    ~hanys z Rybnika 2020-05-01 12:55:37
    Trop leminga Za 8 lat rządów PO nikt nie protestował bo złodziejom żyło się dobrze

    Hanys gdzie są ci złodzieje z PO? PiS rządzi juz pięć lat i zapowiadał że ich wszystkich posadzi. Ilu posadził? Ilu siedzi i w których zakładach karnych?

    A zobaczysz ilu będzie siedzieć z PiSu jak się skończy ich władza...

  • ~Franek7 2020-05-01
    23:12:20

    17 23

    Kolego Gruba była jeszcze Komisja Wenecka, TSUE, Komisja Europejska, Europejska Sieć Rad Sądownictwa ( z której nas wyrzucono), Human Race Watch, Rzecznik Praw Obywatelskich . A sady w innych krajach nie chcą wydawać w ramach ekstradycji naszych obywateli bo nie będą mieli zapewnionego uczciwego procesu przez prześladowanie sędziów.W zasadzie wszystkie poważane na świecie i kraju instytucje a we wszystkich rankingach demokracji i praw obywatelskich spadliśmy do poziomu Somalii czyli gdzieś na miejsce 122 w świecie. Ale masz racje to wszystko nic. Stoi za nami nasza atrapa TK z nowymi sędziami - Stanisławem Piotrowiczem i Krysią Pawlowicz. No bajka... Państwo marzenie. Tylko ciekawe dla kogo bo dla mnie na pewno nie. Z lidera Europy staliśmy się jej pośmiewiskiem...

  • ~Jan Korzeński 2020-05-02
    10:01:05

    15 6

    No to z tym elektoratem Kidawa -Błońska chce wygrać wybory , taka ilość członków to maluch w przedszkolu nie przekona .

  • ~starocierybnik 2020-05-02
    16:49:50

    12 5

    6 osób hihihihi ale jaja bo taki mamy klimat

  • ~starocierybnik 2020-05-02
    16:51:46

    13 7

    Dziś kidawa ma 2 % taki mamy klimat

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5342