zamknij

Wiadomości

Klienci psioczą na Tauron. „Dramat z podawaniem licznika. Zero kontaktu. Nie wiem, ile zapłacę”

2023-04-26, Autor: 

Od kilku dni Tauron Polska Energia jest obiektem ataków klientów. Powodem są przedłużające się kłopoty z korzystaniem ze strony sprzedawcy energii, związane m.in. z podawaniem stanu licznika, brakiem informacji o wysokości faktur, itd. Co na to firma?

Reklama

Prace serwisowe w serwisie Taurona, czyli never ending story

Żródłem problemów są prace serwisowe na stronie sprzedawcy energii oraz w jego aplikacji mobilnej:

„Od 31 marca do 18 kwietnia, zaplanowaliśmy prace serwisowe, dlatego w tym czasie utrudnione będzie korzystanie z serwisu oraz aplikacji Mój TAURON. Jeżeli masz możliwość, prosimy, załatw swoje sprawy wcześniej lub poczekaj. Pełny dostęp do serwisu oraz aplikacji mobilnej przywrócimy 19 kwietnia.” poinformowała firma jeszcze 22 marca.

Termin prac minął, problemy trwają

Tyle, że minął 19 kwietnia, a problemy trwają, o czym świadczą wpisy użytkowników sieci pod różnymi postami Taurona. Tak było 24 kwietnia. Oto kilka przykładów:

„Dziś 24 kwietnia i nadal nic nie działa. "Fajny" zespół IT tam macie jak nie potraficie wyrobić się w konkretnym terminie.”

„20 kwietnia miałem podać stan licznika. Do dziś nie jest to możliwe na Waszej stronie internetowej. Wysłałem więc formularz, jak prosiliście. Zero odzewu z Waszej strony. Będzie z Wami jakikolwiek kontakt?”

„Fakt.Ja też.Ja co m-c podawałem odczyty i było.dobrze.Teraz to dramat.Żadnego info ze strony Tauronu kiedy to będzie możliwe.”

Dla pewności sprawdziliśmy dzisiaj (26 kwietnia) komentarze na oficjalnym profilu Taurona. Klienci nadal narzekają na problemy w systemie, choć spółka wyjaśnia, że wszystko powinno działać jak należy:

Dziennikarze ŚląskiBiznes.pl i Rybnik.com.pl też potwierdzili problemy w systemie Taurona

Żeby nie bazować tylko na opiniach internautów zalogowaliśmy się na swoje prywatne konta w Tauronie, ponieważ też jesteśmy klientami tej firmy. Ukazał się komunikat:

„Trwają prace serwisowe, dlatego serwis i aplikacja Mój TAURON są nadal dostępne w ograniczonym zakresie, np. możesz nie widzieć swoich ostatnich wpłat. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu”.

Jeden z klientów podzielił się z internautami opinią, że nie wie, ile zapłaci za energię. Zamieścił taką oto odpowiedź fimy:

Zatem, jak działają serwis i aplikacja? Dlaczego wciąż są problemy? Z tymi wątpliwościami zwróciliśmy się do firmy. Odpowiedź?

„Aplikacja Mój TAURON działa w pełnym zakresie funkcjonalności. Większość klientów może również korzystać w pełni z serwisu Mój TAURON. Najważniejsze sprawy, w tym regulowanie płatności można załatwić jak do tej pory, zarówno poprzez aplikację jaki poprzez serwis Mój TAURON. Ze względu na trwające prace serwisowe u niektórych z klientów mogą jednak występować niewielkie ograniczenia w dostępie do niektórych funkcjonalności serwisu Mój TAURON. Przepraszamy za utrudnienia.” odpisał Daniel Iwan, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż.

Czy jesteście zadowoleni z usług Taurona?

Oceń publikację: + 1 + 5 - 1 - 72

Materiał oryginalny: https://www.slaskibiznes.pl/wiadomosci,klienci-psiocza-na-tauron-dramat-z-podawaniem-licznika-zero-kontaktu-nie-wiem-ile-zaplace,wia5-1-8471.html

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (5):
  • ~kamyl 2023-04-26
    11:50:49

    10 16

    U mnie wszystko działa, faktura po kilku dniach od podania licznika.

    Nie wiem z czym ci ludzie maja problem.

  • ~raffo85 2023-04-26
    11:56:30

    8 3

    Ja mam mieć comiesięczne rozliczenie, ostatnią FV dostałem w końcówce grudnia za listopad. Od tego czasu nic, napisałem pismo miesiąc temu, otrzymałem odpowiedź - "cierpliwości"

  • ~norton 2023-04-26
    12:25:22

    6 6

    Podałem stan licznika 19 kwietnia zamiast 1.
    Faktura przyszła, wszystko zapłacone.
    Może korzystam z usług innego Taurona?

  • ~Fidzi 2023-04-26
    14:06:08

    11 3

    Od 1,5 miesiąca dzwonię na info-linię i chcę zmienić termin podawania odczytu. Konsultant twierdzi:"Nie mój dział. Nic nie mogę. Oddzwoni do Pani osoba, która się tym zajmuje."
    Od tego czasu czterokrotnie ktoś do mnie "dzwonił" (krótki sygnał uniemożliwiający odbiór, mimo że telefon miałam pod ręką!). Następnie otrzymuję sms-y: " Probowalismy dodzwonic sie do Ciebie w sprawie Twojej umowy na prad. Szybko i wygodnie wypelnij wniosek on-line na www.tauron.pl/formularz-vcc"
    "Świetna" obsługa klienta! Tak działa rynek na którym nie ma konkurencji.

  • ~piseemiono 2023-04-28
    15:36:10

    0 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5359