zamknij

Wiadomości

Jeździsz lewym pasem po autostradzie? Strzeż się!

2012-08-28, Autor: 
Dziś od rana policjanci z rybnickiej „drogówki” prowadzą działania pod kryptonimem "Trzymaj się prawego pasa".

Reklama

We wtorek w godzinach od 06.00 do 14.00, na drogach z dwoma pasami ruchu w jednym kierunku, funkcjonariusze będą sprawdzać, czy kierowcy poruszają się prawym pasem.

Dodatkowo kontrolować będą czy użytkownicy dróg mają zapięte pasy, czy są trzeźwi i czy nie rozmawiają przez telefon. - Policjanci reagować będą też na tzw. wykroczenia problemowe np. nieprawidłowe wykonanie manewru wyprzedzania, wymuszanie pierwszeństwa przejazdu, zajechanie drogi czy też zatrzymanie lub postój w miejscach niedozwolonych – zapowiada Aleksandra Nowara – rzeczniczka prasowa rybnickiej policji.

 

Jakie są Wasze doświadczenia z poruszania się po drogach szybkiego ruchu? Czy jazda lewym pasem to istotny problem, którym powinni zająć się policjanci?

Oceń publikację: + 1 + 35 - 1 - 6

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (35):
  • ~marcin14 2012-08-28
    08:08:48

    0 0

    Już lepszego zajęcia nie mają?. Szukają problemu tam gdzie nie ma problemu. Jest to bezpieczna droga, o ile jest słoneczny dzień. W czasie deszczu...masakra.

  • ~raffo85 2012-08-28
    08:16:09

    0 0

    ale jak się "łyka wszystkich" to po co skakać jak żaba z prawego na lewy pas?

  • ~VEN 2012-08-28
    08:33:04

    0 0

    A niby gdzie w Rybniku są dwa pasy w jedną stronę?

  • ~haczyk 2012-08-28
    08:37:31

    0 0

    @Ven na Wiejskiej przy Plazie ;P
    Ale bez sensu, naprawdę nie mają czego pilnować. Czasem aż się prosi aby jechać lewym pasem, jeżeli na prawym są masakryczne koleiny...

  • ~igoola 2012-08-28
    08:37:38

    0 0

    koło PKP...

  • ~ 2012-08-28
    08:39:18

    0 0

    ho, przydałoby sie na katowice - gliwice, wszyscy walą powolutku pasem środkowym , a pasy są trzy

  • ~ 2012-08-28
    09:18:09

    0 0

    W końcu!!! Szlak człowieka trafia jak idioci mają prawy pas wolny i jadą cały czas lewym lub środkowym na A1. Powinni wlepiać takie same mandaty jak za przekroczenie prędkości to by się jeden z drugim nauczył!! Popieram w 100%, najwyższy czas zrobić z tym porządek.

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    09:20:24

    0 1

    Nareszcie!!!!

  • ~pusiazdziesiatego 2012-08-28
    09:24:09

    0 0

    ja tam przejde to tym opelkiem mnie nie dogonia :)

  • ~toro7 2012-08-28
    09:26:28

    0 0

    I bardzo dobrze że w końcu się ktoś tym problemem zajął. Jeżdżąc po autostradach i drogach szybkiego ruchu zastanawiam się kto tym ludziom dał Prawo Jazdy??? Masa kierowców stwarza ogromne zagrożenie na autostradach i drogach szybkiego ruchu. Albo nie potrafią włączać tych kierunkowskazów i zmieniać tego pasa ruchu żeby jechać w miarę możliwości jak najbliżej prawej krawędzi jezdni, albo po prostu z lenistwa bo tak jednemu czy drugiemu wygodnie. I tak jak już tu zostało wspomniane od Katowic do Gliwic jedzie taki ,,mamlas" środkowym pasem ruchu i drzemie za tą kierownicą i wydaje mu się że nikomu nie przeszkadza (to jest w totalnym błędzie). Nie mówiąc już o tych którzy na drodze szybkiego ruchu jadą lewym pasem bo myślą że ma najszybszy samochód świata i już go nikt nie ma prawa wyprzedzić. W kilku przypadkach taki ,,mamlas" nawet nie potrafi zauważyć że z tyłu za nim jedzie pojazd uprzywilejowany na sygnale i należało by zjechać na prawy pas ruchu żeby mu udostępnić przejazd. Na zachodzie niedostosowanie się do przepisów ruchu drogowego (jazda lewym pasem ruchu) jest wysoko karana. Kierowcy mają to zakodowane w głowach i nie łamią tego przepisu, dlatego jazda na zachodzie jest super płynna i każdy z kierowców jest drugiemu życzliwy. Definicja dlaczego w polsce kierowcy jeżdżą lewym pasem ruchu jest jedna, nieodpowiednie szkolenie kierowców za małe wymagania na egzaminach na Prawo Jazdy. Instruktorzy nie wpajają kursantom podstawowych zasad ruchu.

  • ~VEN 2012-08-28
    09:29:21

    0 0

    Ja rozumiem, że można coś takiego egzekwować na autostradzie, czy dwupasmówce. No ale to podobno rybnicka drogówka robi tą akcję, więc, to ona będzie wyjeżdżała poza miasto na te szybkie ulice i wypatrywała takich wykroczeń? W Rybniku nie mają czego do roboty? Posty o dwupasmówce na Wiejskiej, obok Plazy, czy na Kościuszki potraktujmy jak gorzki żart dający do myślenia władzom Rybnika, które budują obwodnice jednopasmowe :D

  • ~spirit-of-the-town 2012-08-28
    09:35:50

    0 0

    Tego typu zachowanie można cały czas obserwować w Rybniku Ligocie; od ronda boguszowickiego wszyscy praktycznie jadą lewym pasem, gdyż przy końcu 2 pasów tylko lewym można jechać w stronę centrum. Zaś dwudziestoparoletni królowie szos nie potrafią czasem właczyć się do ruchu - stoją nieruchomo na prawym pasie 5 minut próbując nieudolnie włączyć się do ruchu. Ale zapewne każdy z nich już przejechał setki tysięcy kilometrów i wie najlepiej jak jeździć. Pozdrawiam

  • ~heh 2012-08-28
    10:03:28

    0 0

    Zgodnie z przepisami w obszarze zabudowanym można jechać dowolnym dogodnym pasem, więc jakiekolwiek pretensje do jadących lewym pasem np. ul. Prostą są nieuzasadnione. Z tego co wiem to w Rybniku nie ma drogi dwupasmowej usytuowanej w obszarze niezabudowanym.

  • ~ 2012-08-28
    10:51:32

    0 0

    To jakaś kpina? Niech lepiej zajmą się mandatami dla tamujących ruch, jadących 40km/h po autostradzie.
    Trudno, żeby samochód jadący 130km/h jedhał wolnym pasem razem z ciężarówkami, chyba że autorzy "pod kryptonimem" mają na to rozwiązanie?

  • ~auralfloat 2012-08-28
    10:55:10

    0 0

    Oczywiście, że problem jest. Niedostosowani nie są w stanie zaakceptować prawa, a więc są nie zdolni do tworzenia społeczeństwa prawa. Drażni mnie jak ktoś jedzie środkowym pasem A1 i jak go chcę wyprzedzić to muszę pokonać 2 pasy a nie 1. Palanta przecież nie wyprzedzę z prawej strony.

  • ~auralfloat 2012-08-28
    11:03:08

    0 0

    ~nti, przeczytaj przepis o prędkości z którą się należy poruszać z minimalną prędkością po autostradzie (art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) i zinterpretuj go. Jeżdżę dużo i z tego co widzę, to ciężarówki nie występują non stop na autostradzie. Więc nie ma przeciwwskazań do poruszania się prawym pasem. Dziwne, że na zachodzie, w cywilizowanych krajach nikt nie ma problemu z przestrzeganiem praw.

  • ~Teddy 2012-08-28
    11:27:28

    0 0

    Zaraz zaraz.. to na autostradzie czy na drodze o dwóch pasach bo to istotna różnica? Droga o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku to najwyżej droga ekspresowa a i tych jak na lekarstwo. No i jeszcze jedno... żeby coś było autostradą musi mieć bezkolizyjne wjazdy i zjazdy, więc gdzie będą stali? Na Prostej bo tam są 2 pasy??? Poza tym, przepisy zalecają możliwie jak poruszanie się możliwie przez jak najdłuższy czas jednym pasem zbliżonym do prawej strony jezdni z możliwie jednostajna prędkością, a nie nakazuje jazdy prawym pasem :-). Jestem ostrym przeciwnikiem zajmowania lewego pasa przez drogowe zawalidrogi, ale prawy i środkowy pas moim zdaniem mogą być używane i oby jak najczęściej bo jak wszyscy pojadą prawym to za chwilę nie da się nim jeździć. Wystarczy, ze rujnuja go TIRy. Na zachodzie przyjmuje się umowne prędkości z którymi porusza się po poszczególnych pasach i tak np.: do 100 jadą na prawym, do 150 na środku, powyżej na lewym i jest porządek, a lewy służy głównie do wyprzedzania. Za to w Polsce TICiem czy innym DajEwo popierdziela się 110 na lewym pasie i takich należy zmiatać z drogi. Już nie wspomnę o wyprzedzaniu się dwóch TIRów na sąsiednich pasach przez 5 km bo nie dają rady a i tak przekraczają ograniczenia swoich dopuszczalnych prędkości na takich drogach.

  • ~Teddy 2012-08-28
    11:30:40

    0 0

    ~auralfloat poczytaj dobrze przepisy w których stoi, że na drogach dwujezdniowych o więcej niż 2 pasy w jednym kierunku w warunkach dobrej widoczności (czyli nie na zakrętach i przed wzniesieniami) dopuszcza się wyprzedzanie prawym pasem :-)

  • ~siedmiogrod1 2012-08-28
    11:49:26

    0 0

    We wszystkim trzeba zdrowego rozsądku, no i życzliwości między kierowcami. Rozstrzyganie przez policję, czy ktoś bez przyczyny porusza się lewym pasem ( lub środkowym), przy dużym ruchu, zawsze będzie wysoce uznaniowe. Jeśli wyprzedza się np. kolumnę ciężarówek ( typowe np. na gierkówce, no i na A4 w GOPie), to nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie nagle zjeżdżał i wciskał się pomiędzy tiry, bo z tyłu nadjeżdża jakiś palant z prędkością 180 i mruga światłami.Sytuacje takie stwarzają duże zagrożenie dla wszystkich wokół na danym odcinku drogi. Z drugiej strony jeśli ktoś po pustej drodze jedzie sobie przysypiając na lewym pasie, to jest to sytuacja naganna. Akcja rybnickiej policji to jednak jakiś żart - u nas nie ma żadnych dwupasmowych dróg, z wyjątkiem kawałeczka na Ligocie, ale tam zjeżdżanie po to, aby zaraz z powrotem wrócić na lewy stwarza dodatkowe zagrożenia, po drugie na całym tym odcinku jest i tak 50 na godz. i jest to teren zabudowany, więc dwa pasy służą do lepszego rozprowadzania ruchu przed rondem, a nie do wyprzedzania się ( z wyjątkiem pojazdów uprzywilejowanych). Pozdrawiam i gratuluję naszej policji poczucia humoru...

  • ~TooSlow 2012-08-28
    11:52:32

    0 0

    Nie widzę problemu. Podjeżdżasz do delikwenta z prawej, zrównujesz prędkość i czekasz aż ch.j podjedzie tym swoim środkowym pasem do poprzedzającego auta. Szybko się jeden z drugim uczy. Drugi sposób to walnąć takiego przy 160 prawym pasem, ale tutaj trzeba mieć pewność, że prawy wolny. Często reakcja jest nieoczekiwana - przyspiesza taki ch.j i próbuje dogonić. Jebani strażnicy autostrady jadący środkowym pasem. A ja wziąłbym się za tych, którzy przy wjeździe na autostradę jadą poniżej dopuszczalnej - zjeżdża taki ci.l z ronda, lewy zajmuje i jedzie 40 km/h. Pewnie widzi, że za 400 metrów jest ograniczenie do 50 km/h to po co przyspieszać. A inni niech się do niego dostosują, pieprzony mistrz kierownicy. No i znów standardowo - prawy i gaz. Oczywiście znów "nieoczekiwana" reakcja takiego gnoja, który jeszcze przed chwilą zgrywał spokojnego kierowcę. Z reguły przyspieszają. Na odcinku 400 metrów rozpędziłem takiego gnoja do 90 km/h przy wjeździe na A1. Nie chciał dać się wyprzedzić z prawej. Ludzie są popierodoleni ;)

  • ~hindenburgstrasse 2012-08-28
    13:29:34

    0 0

    Mała dygresja: na obszarze zabudowanym można jechać dowolnym pasem, nie ma musu zjeżdżania na prawo. Podobnie jest na drogach w obszarze niezabudowanym z minimum trzema pasami ruchu w jedną stronę - wtedy też zgodnie z przepisami zawalidroga może jechać nawet i te minimalne dopuszczalne na autostradzie 50 km/h lewym pasem. Oczywiście jest to niebezpieczne, wkurzające i głupie, ale takie są przepisy.

  • ~mao 2012-08-28
    14:02:57

    0 0

    karac najwyższymi mandatami! cymbały na lewym albo środkowym to typowo polska cebulandia! NARESZCIE!

  • ~VEN 2012-08-28
    15:06:41

    0 0

    Dla mnie to typowy przykład szukania zastępczego tematu, że "niby coś w tej policji robimy". Zgadzam się z tym, że nie powinno się jeździć lewym pasem na siłę, ale to nie jest problem Rybnika! Problemem Rybnika są m.in. pojebańcy jeżdżący codziennie przez Golejów, czy Ochojec główną drogą na motorach po 200 km/h (sic!). I to nie wieczorami, ale w godzinach największego ruchu, wczesnym popołudniem! Chcecie się wykazać, to zabierzcie tym zabójcom prawo jazdy do końca życia. No ale to nie byłoby tak medialne jak ta akcja, o której się tu pisze, co nie?

  • ~auralfloat 2012-08-28
    17:57:34

    0 0

    ~TooSlow: według twojej logiki, rozumiem, że jak się widzi z kilkudziesięciu metrów ograniczenie prędkości (jak przy wjeździe z Bełku na A1) to należy przyspieszyć, by dogonić znak, po czym zaraz zwolnić? Jaki jest sens przyspieszania przed zwolnieniem? Zaraz po zjeździe z ronda ustawiam się z lewej strony jezdni (nim pojawi się znak o podziale jezdni na zjazd Wodzisław i Gliwice) jest to wciąż 1 pas jezdni. Wtedy być może ty wyprzedzasz mnie z prawej strony i zajeżdżasz drogę wbijając się na lewą stronę (a w końcu lewy pas) by zwolnić tuż przed zakrętem. Logika na poziomie ludów prymitywnych. Jednymi słowy - musisz mieć też sokoli wzrok, bo ja bym znaku z 400 metrów nie zauważył. Jesteś jastrzębiem czy myszołowem? A może orłem? Pamiętaj: musisz dojrzeć znak wcześniej niż ci co jadą lewą stroną (w tym ja) by móc go osiągnąć szybciej niż inni.

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    21:46:54

    0 0

    toro7- z większością Twojej wypowiedzi się zgadzam, natomiast w dwóch ostatnich zdaniach nie masz pojęcia o czym piszesz.
    heh- jeśli nie masz prawka to jesteś usprawiedliwiony, jeśli jesteś jednak posiadaczem takiego dokumentu to proponuję uważne przeczytanie kodeksu drogowego. W przypadku kiedy tego nie zrobisz nadal będziesz zagrożeniem dla innych uczestników ruchu drogowego!!!
    auralfloat- a coś Ty tam o tej prędkości minimalnej wyczytał? Przyznam że mnie zaciekawiłeś. :) Czemu go z prawej nie możesz wyprzedzić?
    Teddy_ - a który to pas jest najbardziej zbliżony do prawej krawędzi? Środkowy?
    hindenburgstrasse- dowolnym pasem w obszarze zabudowanym powiadasz..... ciekawa informacja, po co zjeżdżać do prawego pasa? Po to, żeby jechać zgodnie z przepisami!!! Skąd Ty wziąłeś jakąś dziwną prędkość minimalną? Nie ma takiej prędkości na autostradzie!!!

    Na koniec...Dzięki Bogu większość wie o co chodzi z przepisami, natomiast z doswiadczenia powiem Wam, że warto czasem zajrzeć do kodeksu drogowego, bo to czego nauczyliśmy się na kursie na PJ 5, 10, 15 albo i więcej lat temu, najzwyczajniej na świecie mogliśmy zapomnieć albo przepis mógł po prostu się zmienić.
    Mniej nerwów za kółkiem, więcej wyrozumiałości dla innych kierowców i będzie dobrze :)

  • ~auralfloat 2012-08-28
    21:57:43

    0 0

    ~osk instruktor: "Zgodnie z definicją autostrady, jest to droga przeznaczona tylko do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie ciągnięcia przyczep. Nie oznacza to jednak, że 40 km/h jest prędkością minimalną jaka obowiązuje na autostradzie. Wymóg 40 km/h dotyczy jedynie spełnienia określonych parametrów pojazdów samochodowych, które zamierzają poruszać się autostradą.
    Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) cyt. ,,Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich ruch się odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia ruchu.” Z ust. 2 pkt 1 wynika jednak obowiązek poruszania się z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym."

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    22:03:25

    0 0

    o widzisz.... teraz jesteś w zgodzie z prawdą :) Nie ma prędkości minimalnej, tylko to co teraz właśnie dokładnie opisałeś :) a co z tym wyprzedzaniem z prawej? ;)

  • ~auralfloat 2012-08-28
    22:14:43

    0 0

    Wyprzedzanie z prawej jest możliwe poza terenem zabudowanym na drogach szybkiego ruchu, w miejscach nie stwarzających niebezpieczeństwa oraz na drogach z 3 i więcej pasami. A więc w przypadku Polski - na niewielkich odcinkach autostrad. Nie oznacza to jednak, że jest to niewygodne i stwarza niebezpieczeństwo: wyprzedzający z prawej jest w mniejszym stopniu brany pod uwagę jadącego środkowym pasem, który skupia się na swoim i trzecim (lewym) pasie. W momencie gdy do jadącego środkowym pasem dojeżdża samochód z dużą prędkością, ten chcąc mu zjechać ma mało czasu na akcję zjeżdżając na prawy pas.
    Odnośnie prędkosci: wedle tego co mówi kodeks, prędkość 40km/h jest tylko umowną, w rzeczywistości oznacza wyższą.

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    22:29:09

    0 0

    Mylisz trochę pojęcia w obu przypadkach :) Ty ogólnie chcesz dobrze, bo ja też moim kursantom mówię że na drogach o co najmniej trzech pasach ruchu w jednym kierunku poza obszarem zabudowanym można wyprzedzać po prawej stronie ale nie polecam tego rodzaju manewrów ze względu na niebezpieczeństwo jakie nam grozi ze strony kogoś kogo chcemy wyprzedzić. Trochę inaczej ubierasz to w słowa oraz argumentujesz i stąd nasza dyskusja (na szczęście kulturalna i rzeczowa). Natomiast z tą prędkością "minimalną". We wcześniejszej wypowiedzi maksymalnie wyczerpałeś informacje odnośnie tego o czym piszemy- nic dodać nic ująć. To co dodałeś potem z tą "prędkością umowną" jest już niestety przekombinowane :) Ale tak jak wspomniałem wcześniej.... Ty ogólnie wiedzę masz dobrą, bynajmniej o tym, o czym tu rozmawiamy, natomiast za bardzo kombinujesz i takie kwiatki potem Ci wychodzą :) do zobaczenia gdzieś na drodze.... Pozdrawiam z prawego fotela L-ki :)

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    22:37:57

    0 0

    Mylisz trochę pojęcia w obu przypadkach :) Ty ogólnie chcesz dobrze, bo ja też moim kursantom mówię że na drogach o co najmniej trzech pasach ruchu w jednym kierunku poza obszarem zabudowanym można wyprzedzać po prawej stronie ale nie polecam tego rodzaju manewrów ze względu na niebezpieczeństwo jakie nam grozi ze strony kogoś kogo chcemy wyprzedzić. Trochę inaczej ubierasz to w słowa oraz argumentujesz i stąd nasza dyskusja (na szczęście kulturalna i rzeczowa). Natomiast z tą prędkością "minimalną". We wcześniejszej wypowiedzi maksymalnie wyczerpałeś informacje odnośnie tego o czym piszemy- nic dodać nic ująć. To co dodałeś potem z tą "prędkością umowną" jest już niestety przekombinowane :) Ale tak jak wspomniałem wcześniej.... Ty ogólnie wiedzę masz dobrą, bynajmniej o tym, o czym tu rozmawiamy, natomiast za bardzo kombinujesz i takie kwiatki potem Ci wychodzą :) do zobaczenia gdzieś na drodze.... Pozdrawiam z prawego fotela L-ki :)

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    22:39:42

    0 0

    Mylisz trochę pojęcia w obu przypadkach :) Ty ogólnie chcesz dobrze, bo ja też moim kursantom mówię że na drogach o co najmniej trzech pasach ruchu w jednym kierunku poza obszarem zabudowanym można wyprzedzać po prawej stronie ale nie polecam tego rodzaju manewrów ze względu na niebezpieczeństwo jakie nam grozi ze strony kogoś kogo chcemy wyprzedzić. Trochę inaczej ubierasz to w słowa oraz argumentujesz i stąd nasza dyskusja (na szczęście kulturalna i rzeczowa). Natomiast z tą prędkością "minimalną". We wcześniejszej wypowiedzi maksymalnie wyczerpałeś informacje odnośnie tego o czym piszemy- nic dodać nic ująć. To co dodałeś potem z tą "prędkością umowną" jest już niestety przekombinowane :) Ale tak jak wspomniałem wcześniej.... Ty ogólnie wiedzę masz dobrą, bynajmniej o tym, o czym tu rozmawiamy, natomiast za bardzo kombinujesz i takie kwiatki potem Ci wychodzą :) do zobaczenia gdzieś na drodze.... Pozdrawiam z prawego fotela L-ki :)

  • ~osk-instruktor 2012-08-28
    22:40:59

    0 0

    Czemu powtarza moje ostatnie wpisy? Można to jakoś usunąć?

  • ~dizers 2012-08-28
    23:08:30

    0 0

    porażka to wsioki z SRB i SWD ,nigdy w życiu nie widzieli innej drogi po za tą w swojej wsi ,wleczą sie środkowym albo lewym pasem i myślą że są panami szos

  • ~Teddy 2012-08-29
    10:15:38

    0 0

    ~osk-instruktor... z tego co widzę na mieście a jezdzę za Twoimi kursantami dziennie kilka razy to na razie nie przekraczają "magicznej 30" więc może nie zdążyłeś zauważyć, ze na niektórych odcinkach A1 mamy już 4 i 5 pasów, a jeśli chodzi o to czy środkowy jest bliżej prawej krawędzi jezdni to linia przerywana wymalowana po prawej stronie pasa środkowego na pewno jest bliżej prawej krawędzi niż jego lewa linia :-) Może tak będzie łatwiej ocenić Ci co jest bliżej prawej?

  • ~osk-instruktor 2012-08-29
    23:10:44

    0 0

    Teddy_ - miło mi że zauważyłeś moje auto na drodze i tak dokładnie rejestrujesz prędkość z jaką się poruszamy :) Co do "magicznej 30" nie wiem gdzie i kiedy mierzyłeś ową prędkość ale nie przeczę, może i tyle jechaliśmy. I co z tego? Jeżdżą tyle na ile po pierwsze pozwalają znaki, po drugie tyle na ile potrafią. Co do prawej krawędzi Twoja odpowiedź jest..... no właśnie nie wiem czym :) Co ma do prawej krawędzi linia przerywana, która dzieli pasy ruchu??? To samo można powiedzieć o linii, która oddziela pas lewy od środkowego (zakładając że mamy trzy w jednym kierunku) To nadal nie jest prawa krawędź jezdni :) PS jak kiedyś znowu będziesz jechał za mną 30km/h to daj znać że to Ty :) aaaaa tak sobie myślę odnosnie tej 30-stki: nie masz licznika który pokazuje Ci prędkość w milach? ;)

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5319