zamknij

Biznes

Rybnik.com.pl dzięki Wam rośnie w siłę

2014-02-03, Autor: 
Miniony, 2013 rok był kolejnym rokiem wzrostu oglądalności portalu Rybnik.com.pl. Dzięki pracy naszych dziennikarzy i aktywności czytelników umocniliśmy się na pozycji najpoczytniejszego medium w regionie.

Reklama

Według danych Google Analytics, średniomiesięcznie nasz serwis odwiedzało 204 000 unikalnych użytkowników, którzy generowali 847 tysięcy wizyt i 5,5 mln odsłon. Oznacza to, że dziennie notowaliśmy średnio ponad 28 000 wizyt naszych czytelników. Statystyki wskazują również, że przeciętny czytelnik spędza w serwisie prawie 5 minut czasu. Nasza społeczność na Facebooku pod koniec 2013 roku przekroczyła 13 tysięcy internautów.

W 2013 roku przygotowaliśmy dla Was 3330 informacji, 52 wywiady, 638 fotogalerii i 124 filmy wideo.

Nasi czytelnicy komentowali publikacje 23 504 razy, dodali ponad 25 000 ogłoszeń.

Zaufaniem obdarzyli nas również reklamodawcy i partnerzy biznesowi. Z naszych usług reklamowych i promocyjnych korzystały takie firmy i marki jak: Castorama, Praktiker, Ruck Zuck, Peugeot Uliarczyk, Renault Pietrzak – Keller, CHR Rybnik Plaza, Focus Mall Rybnik, EDF Polska, BMW Gazda Group Gliwice, Skoda Auto-Gazda Group, Biuro Nieruchomości Kotwicki, Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum, Restauracja Taaka Ryba, Restauracja Leśna Perła czy Bank BGŻ.

Jarosław Nowak z domu mediowego Mr Target zauważa, że przeciętny użytkownik Internetu ma do dyspozycji setki źródeł informacji on-line. Trzeba dużego wysiłku, żeby przebić się ze swoim przekazem, szczególnie jeżeli chodzi o kreowanie opinii w świadomości lokalnej. - Dlatego niewątpliwie dużym sukcesem Rybnik.com.pl jest to, że czytelnik spędza średnio 5 minut szukając interesujących go informacji. Ponad 200 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie to również skala atrakcyjna z punktu widzenia reklamodawców i możliwości lokalnej promocji lub też dotarcia do lokalnej społeczności przez marki globalne – ocenia Jarosław Nowak.

- Naszym Czytelnikom serdecznie dziękujemy za zaufanie i aktywność. Takie wyniki oglądalności motywują nas do jeszcze lepszej pracy. W 2014 roku chcemy wprowadzić w serwisie wiele znaczących zmian i nowych funkcjonalności – zapowiada Wacław Wrana – redaktor naczelny Rybnik.com.pl.

Oceń publikację: + 1 + 16 - 1 - 4

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (9):
  • ~Tomek_TK 2014-02-03
    19:05:46

    22 0

    Nie wiem co na to inni uzytkownicy, ale w mojej opinii grafika prezentujaca slupki ze statystykami jest mylaca. Sugeruje ona, ze w ciagu roku portal rybnik.com.pl odwiedzilo ponad 2 miliony unikalnych uzytkownikow w co prawde mowiac ciezko uwierzyc. Wszystko wskazuje na to, ze redaktorzy wzieli liczbe unikalnych uzytkownikow z kazdego miesiaca a nastepnie zsumowali calosc. Jezeli wiec Kowalski odwiedzil portal raz w miesiacu, to zostanie on uwzgledniony 12 razy w statystyce rocznej. Ciezko takiego uzytkownika nazwac unikalnym.

  • [email protected] 2014-02-04
    00:58:10

    13 0

    Ten "czytelnik" musi być bardzo mało wymagający bo poziom aktualizacji nie powala na kolana. Widocznie jest jeszcze dużo miejsca dla konkurencji!

  • ~pz2 2014-02-04
    09:53:25

    19 0

    7 grzechów głównych portalu Rybnik.com.pl:

    1. Ignorancja użytkowników i banowanie użytkowników zadających niewygodne pytania.
    2. Stronniczość.
    3. Niezrozumiałe pomysły na newsy, szczególnie w weekendy.
    4. Spóźnione przekazywanie informacji.
    5. Częste pomyłki słowne, liczbowe w newsach.
    6. Działanie w myśl zasady kto ma u nas reklamę ten istnieje w naszym portalu.
    7. Długi czas ładowania się stron portalu ze względu na jej obszerność.

    Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt. Jak to jest możliwe, że pochlebną opinię o portalu wydaje Jarosław Nowak z domu mediowego Mr Target, spółki kontrolowanej w 1/3 przez OS3 Group, która z kolei jest powiązana właścicielsko z TuPolska czyli wydawcą portalu Rybnik.com.pl. Nie można było znaleźć zewnętrznego bezstronnego eksperta, czy nikt po prostu nie chciał się na to zgodzić?

  • ~dr Becker 2014-02-04
    11:03:07

    9 0

    Zamiast się pławić w samozachwycie przydzielcie w końcu jakiegoś admina na forum lub przynajmniej moderatora!!!

  • ~ 2014-02-04
    20:09:27

    3 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~dominika40 2014-02-05
    11:32:56

    4 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~slmen 2014-02-07
    22:28:58

    1 0

    Fikcyjne statystyki jako powód podwyżki cen ogłoszeń płatnych.

  • ~DonPedro77 2014-02-07
    23:26:03

    2 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~DonPedro77 2014-02-07
    23:34:00

    1 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.