31.05. - 06.01.
Oddział PTTK w Rybniku zaprasza na I Ogólnopolską Imprezę na Orientację o nazwie „O Złoty Puchar Rybnika”.
Regulamin:
I. ORGANIZATOR
- Polskie Towarzystwo Turystyczno - Krajoznawcze Oddział w Rybniku ul Piłsudskiego 4
II. CELE IMPREZY
- popularyzacja turystycznych imprez na orientację
- wyłonienie zwycięzców I Ogólnopolskiej InO „ O ZŁOTY PUCHAR RYBNIKA”
- integracja i wspólna zabawa z mapą i kompasem w terenie
- poznanie piękna krajobrazu wokół „Morza Rybnickiego”
- podążanie śladem Papieża Polaka – Jana Pawła II
III. SPONSORZY
- Impreza dotowana przez Miasto Rybnik
- Sieć sklepów sportowych Martes Sport
- Sklep turystyczno – sportowy Weekend
- Centrum Usług Językowych ALBION
IV. TERMIN IMPREZY
- Impreza odbędzie się 31 maja – 1 czerwca 2008 r.
V. BAZA IMPREZY
- Harcówka w Stodołach (dawna szkoła podstawowa) ul. Rudzka
VI. WARUNKI UCZESTNICTWA W IMPREZIE
- Swój udział zgłosić można:
- pocztą (do środy 21.05.2008) na adres Oddział PTTK Rybnik ul. Piłsudskiego 4, 44-200 Rybnik
- osobiście (do środy 28.05.2008) w oddziale PTTK w Rybniku
- telefonicznie (do środy 28.05.2008) do PTTK pod numer (0-32) 4228072
- telefonicznie (do środy 28.05.2008) do kierownika imprezy Szymona Rojek tel 691785840 lub 0324243718
- na adres mailowy (do środy 28.05.2008) – [email protected]
- Zgłoszenia w dniu imprezy przyjmowane są tylko do czasu wyczerpania się zapasów materiałów startowych.
- Wpłaty wpisowego bezpośrednio w biurze Oddziału PTTK w Rybniku (Rybnik ul Piłsudskiego 4, godz. 8 – 16) albo na konto 95 1500 1214 1212 1006 9134 0000 z dopiskiem – InO ZŁOTY PUCHAR
- Zgłoszenie uważa się za dokonane w chwili podania nam następujących danych: informacje o organizacji zgłaszanej oraz o startujących (kategorie startowe, imiona i nazwiska, PESEL, wpisowe, podział na zespoły startowe).
VII. WPISOWE OD OSOBY
- Trasa TP i RK - 5 złotych od osoby
- Trasa TD i TM - 8 złotych
- Trasa TJ , TS , TW - 25 złotych
- Wpisowe wpłacone w dniu imprezy wzrasta o 5 zł !!!
- Zapotrzebowanie na Fakturę VAT należy zgłosić do 29.05.2008 z podaniem odpowiednich danych. Jeżeli pieniądze z wpisowego wpłyną na konto Oddziału na dwa dni przed imprezą to faktura będzie do odebrania w dzień imprezy
VIII. KIEROWNICTWO IMPREZY
- Kierownik imprezy i budowniczy tras - Szymon Rojek PInO
- Sędzia główny i budowniczy tras – Dawid Wojaczek MPInO
- Budowniczowie tras – Mateusz Drabiniok MPInO, Anna Pukowiec MPInO, Agata Staszewska PInO
- Sekretariat - KInO „Zorientowani”
- Obsługa startu i mety – Kamila Laby
- Obsługa medyczna – Kamila Laby
IX. MAPY
- Mapy czarno-białe, częściowo kolorowe, na trudniejszych trasach niespodzianki kartograficzne, głównie w skali 1:10000
X. JAK DOTRZEĆ DO BAZY
- Harcówka mieści się w dzielnicy Rybnika – Stodoły, usytuowanej w północno – zachodniej części Rybnika, przy ul Rudzkiej. Dla zmotoryzowanych dojazd drogą Rudzką wzdłuż zbiornika przy „Elektrowni Rybnik”. Od Rybnika mijamy kolejno – Orzepowice, Chwałęcice i Stodoły (kierunek Rudy) Baza imprezy leży ok. 9,2 km od centrum Rybnika.
XI. FORMA I KATEGORIE
- TP - trasa dla początkujących - zespoły do 5 osób (poza konkurencją)
- TD - dla dzieci ze szkół podstawowych, indywidualnie lub w zespołach 2 osobowych
- TM - dla młodzików ze szkół gimnazjalnych , indywidualnie lub w zespołach 2 osobowych
- TJ - dla juniorów ze szkół ponadgimnazjalnych, indywidualnie lub w zespołach 2 osobowych
- TS – trasa dla zaawansowanych – od 19 i starsi – start indywidualny
- TW – trasa dla weteranów – 50 lat i starsi – start indywidualny
- RK – ciekawa trasa dla wszystkich, bez ograniczenia wieku, bez klasyfikacji - spacer z mapą
- Długość tras - od 2 do 6 km.
XII. ŚWIADCZENIA
- puchary dla zwycięskich drużyn w poszczególnych kategoriach
- nagrody dla 3 najlepszych miejsc w kategorii TD , TM , TJ , TS , TW
- dyplomiki uczestnictwa
- dyplomy do 4 miejsca
- pamiątkowa naklejka z logo imprezy dla każdego uczestnika
- kołaczyk oraz woda mineralna między I a II etapem
- herbata dla wszystkich uczestników w bazie imprezy
- spacer z przewodnikiem – „śladami Jana Pawła II” dla uczestników tras TP, TD, TM, RK po 2etapie
- bigos, bogracz, żurek (do wyboru) dla uczestników tras TJ, TS, TW (bardzo duże porcje) do odbioru w barze „PRZYSTAŃ” w godz od 15:00 – 16:30
- przejażdżka na „Morzu Rybnickim” kanadyjkami dwu- i czteroosobowymi, lub łodzią wiosłowo-żaglowa typu wydra lub czółnem (wydra i czółno 7-osobowe)te atrakcje tylko dla uczestników nocujących w bazie
- biesiada przy ognisku w uroczym miejscu tuż przy Zalewie Rybnickim
- kiełbaski z rożna dla nocujących
- nocleg w warunkach turystycznych dla uczestników tras TJ , TS , TW (20 miejsc noclegowych na tapczanach turystycznych, 20 miejsc na materacach wojskowych, pozostali na karimatach, należy zabrać również śpiwory, jak widać ilość miejsc w bardziej komfortowych warunkach jest ograniczona, zatem decyduje kolejność zgłoszeń) Osoby nie uczestniczące w etapie nocnym mogą również nocować za dodatkową opłatą
- transport komunikacją miejską (linia 43) na odcinku Stodoły – Chwałęcice Przystań – Stodoły dla uczestników nocujących w bazie
- blankiet zniżki (ok. 40 %) na przejazdy pociągami Kolei Regionalnych PKP (uwaga !! zamówienia blankietów do 21 maja 2008)
- odcisk pamiątkowej pieczątki
- materiały startowe (mapa i opis zadań) dla uczestnika
- potwierdzenia punktów do Odznaki Imprez na Orientację - 2 punkty,
- końcowy protokół, zdjęcia, informacje o szkoleniach będą umieszczane na stronie internetowej - www.zorientowani.xz.pl
XIII. RAMOWY PROGRAM IMPREZY DLA UCZESTNIKÓW TRAS TP , TD , TM , RK
SOBOTA 31 maj 2008
- 7:00 – otwarcie bazy imprezy
- 8:25 – odjazd autobusu komunikacji miejskiej nr 43 przy stacji PKP w Rybniku (należy wysiąść na przystanku – STODOŁY)
- 8:30 – 10:00 – przyjmowanie uczestników
- 10:15 – uroczyste zakończenie 4 edycji Mistrzostw Rybnika w Marszach na Orientację
- 10:45 – otwarcie imprezy ogólnopolskiej „O ZŁOTY PUCHAR” i omówienie dwóch etapów
- 11:00 –minuta „0”
- 17:00 – spacer z przewodnikiem pod hasłem – „ŚLADAMI JANA PAWŁA II”
- 18:00 – zakończenie imprezy
- 18:24 – odjazd autobusu komunikacji miejskiej nr 43 do Rybnika
XIV. RAMOWY PROGRAM IMPREZY DLA UCZESTNIKÓW TRAS TJ , TS , TW
SOBOTA 31 maj 2008
- 7:00 – otwarcie bazy imprezy
- 8:25 – odjazd autobusu komunikacji miejskiej nr 43 przy stacji PKP w Rybniku (należy wysiąść na przystanku – STODOŁY)
- 8:30 – 10:00 – przyjmowanie uczestników
- 10:15 – uroczyste zakończenie 4 edycji Mistrzostw Rybnika w Marszach na Orientację
- 10:45 – otwarcie imprezy ogólnopolskiej „O ZŁOTY PUCHAR” i omówienie dwóch pierwszych etapów
- 11:00 – minuta „0”
- 15:00 – 16:30 - ciepły posiłek w pobliskim barze „PRZYSTAŃ”
- 16.49 – przejazd autobusem komunikacji miejskiej nr 43 do Chwałęcic
- 17:00 – 18:30 – przygoda na „Morzu Rybnickim”, dzięki pomocy 6 Harcerskiej Drużyny Żeglarskiej im. kmdr Zbigniewa Przybyszewskiego będzie możliwość pływania na kanadyjkach dwu- i czteroosobowych, lub łodzią wiosłowo-żaglowa typu wydra lub czółnem. (oczywiście przy sprzyjających warunkach atmosferycznych)
- 18:30 – biesiada przy ognisku, smażenie kiełbasek
- 20:12 – przejazd autobusem komunikacji miejskiej nr 43 do harcówki w Stodołach
- 20:30 - 22:30 – odpoczynek
- 22:30 – odprawa przedstartowa przed etapem nocnym
- 23:00 – start do etapu nocnego
NIEDZIELA 1 czerwiec 2008
- 8:30 – zakończenie imprezy
- do 10:15 – opuszczenie bazy imprezy
- 10:19 - odjazd autobusu komunikacji miejskiej nr 43 do Rybnika
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne
- uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie
- osobom zgłoszonym, a nieobecnym na imprezie nie przysługuje prawo zwrotu wpisowego
- możliwość zakupu książeczki InO, cena 4 zł.
- Odznaki - popularna - 9 zł, mała brązowa - 8 zł
- uczestnicy, którzy nie opłacą wpisowego w terminie nie uzyskają pełnych świadczeń, o których mowa wyżej
Komentarze (0):