zamknij

Noc Reklamożerców

Multikino

 

NOCY REKLAMOŻERCÓW 2010 W MULTIKINIE

 

W tym roku Noc Reklamożerców obchodzi światowe 30-lecie.

 

Po raz 8, polską edycję Nocy Reklamożerców organizuje sieć Multikino. W tym roku,
w 12 kinach w całej Polsce, obędzie się reklamowe szaleństwo połączone z huczną, jubileuszową imprezą. 26 listopada, piątek, start o godz.: 21:30!

 

Podczas Nocy Reklamożerców nie obowiązuje żadna cenzura. Prezentowane są reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, śmieszne, mądre i na swój sposób wyjątkowe. Koneserzy docenią na pewno wstrząsające australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy - najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii -reklamy w 3D! Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów z reklamoteki Jean Marie Boursicot.

 

Tegoroczny repertuar:
· najlepsze reklamy angielskie (we współpracy z APA Adversiting Producer Association)
· najlepsze reklamy samochodów (we współpracy z Satcar Festival
· George Clooney i John Malkovich w reklamie Nespresso
· Budweiser – 35 lat temu i dziś
· najlepsze spoty agencji DDB
· zajączek Durexa  - making off
· saga polskiego Żubra
· TAC - australijskie, szokujące  kampanie na rzecz bezpieczeństwa drogowego
· najlepsze kampanie społeczne i humanitarne
· światowy przegląd reklam prezerwatyw (we współpracy z CONDOMFLY)
· kryzys widziany oczyma Young&Rubicam
· skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot: zaginione perły i srebra , hity i kicze z przeszłości
· Contrex według Claudea Leloucha
· lata 80-te – złoty wiek reklamy estońskiej
  
+ dodatkowy blok reklam w 3D
+ film Damiana Nenowa

 

Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało imprezy z występami DJów, konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od  producenta piwa Lech.

 

Tegorocznym sponsorem strategicznym polskiej edycji Noc Reklamożerców 2010 jest Asus, producent komputera Asus NX 90.

 

Patroni: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, miesięcznik Press, Mediarun.pl, Parlament Studentów RP, Aiesec, Facebook, Gazeta Wyborcza, dziennik Metro, MTV, Onet.pl, Sympatia.pl, Planeta fm, radio Zet, magazyn Chip, Hiro, Stopklatka.pl, digart.pl, klubowa.pl, gowork.pl, dlastudenta.pl


Noc Reklamożerców 2010 – 26 listopada (piątek), start o godz. 21:30.


Ceny biletów:
19 zł – studencki (za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej)
29 zł – normalny

 

Idea Nocy Reklamożerców


Noc Reklamożerców to unikalny na świecie spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes  to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowany jest od 30 lat, w 40 krajach na świecie, w Polsce po raz 19-sty, z czego w Multikinie to już 8 edycja. W zeszłorocznej polskiej edycji Nocy Reklamożerców wzięło udział ponad 16 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy!

 

Podczas tej jednej wyjątkowej Nocy prezentowane są filmy reklamowe pochodzące z 54 krajów. Każdego roku widzowie mogą obejrzeć ponad 400 wyselekcjonowanych reklam w tym również nagradzane w konkursach, nigdy nieemitowane i zakazane. 

 

Wszystkie reklamy wyświetlane podczas Nocy pochodzą z reklamoteki Jean Marie Boursicot - największego  na świecie archiwum filmów reklamowych. Posiada On w swoich zbiorach ponad 500 000 filmów reklamowych z całego świata. Każdego roku do reklamoteki spływa 25 000 nowych filmów. Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam.

 

Noc Reklamożerców nie jest encyklopedycznym czy festiwalowym przeglądem. Reklamy najnowsze przeplatają się z archiwalnymi. Dzieła znakomite z kiczem, filmy fantastyczne ze wzruszającymi, nagrodzone na  międzynarodowych festiwalach z nigdy niewyemitowanymi.

 

W czasie pokazu każdy widz otrzymuje gwizdek. Gwizdy, śmiechy, radosne okrzyki, szybujące balony, rozrzucane konfetti. Wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę.


Historia projektu


Pierwsza edycja Nocy Reklamożerców na świecie miała miejsce w Paryżu w 1981 roku w niewielkim kinie Kinopanorama a już w 2004 Noc święci triumf w największej i najbardziej prestiżowej sali kinowej nad Sekwaną Le Grand Rex. W tym samym roku zostają zorganizowane pierwsze pokazy zagraniczne; we Włoszech i w Szwajcarii.


W 1990 roku Noc jest już pokazywana w kilkudziesięciu krajach, poza Europą m.in. w Kanadzie, Chicago i Sydney. W 1992 roku Noc Reklamożerców zostaje po raz pierwszy pokazana w Warszawie a w następnym roku również w Krakowie i innych polskich miastach.

 

Kim są Reklamożercy?


Reklamożercy to pasjonaci i znawcy reklamy, studenci kierunków: marketing, zarządzanie, komunikacja, filologia. To także fani dobrej zabawy i miłośnicy wielkiego ekranu. Rokrocznie spektakl gromadzi polskie środowisko reklamy, pracowników agencji i mediów, dziennikarzy, studentów i młodzież.


Więcej informacji na www.nocreklamozercow.plwww.multikino.pl
 

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5535