sobota, 26 maja 2012      Filipa, Pauliny, Marianny
    login :     hasło :
   zarejestruj się    nowe hasło
WIADOMOŚCI    |    KULTURA I ROZRYWKA    |    SPORT I REKREACJA    |    ORGANIZACJE POZARZĄDOWE    |    EDUKACJA    |    BIZNES    |    FOTOGALERIA
Jesteś tu :   Wiadomości
Przed wysłaniem prosimy uważnie sprawdzić,czy email adresata został podany poprawnie.

Jeśli zawiera błedy (literowki, polskie znaki itp.), wiadomość nie dojdzie ...
Poleć znajomemu
 
Adresat (email):
Nadawca:
Treść wiadomości:
 
 
Wyślij
Oni zaprojektowali najlepsze logotypy
29 września 2010, autor: Redakcja
 Laureaci konkursu prezentują swoje prace
Krzysztof Palarczyk z Pawłowic i Mariusz Maroszek zostali zwycięzcami ogłoszonych przez nas konkursów na logo portalu tuWodzisław.pl oraz tu Żory.pl.
Fot. Mariusz Maroszek
Fot. Krzysztof Palarczyk
ZOBACZ PODOBNE
Mottem ich życia są bajki – pokazali to na scenie
Znamy wyniki V Regionalnego Konkursu Literacko-Plastycznego Przedszkolaków pt. „Bo z bajkami iść przez życie jest wesoło!”, w czasie którego najmłodsi rybniczanie występowali na scenie DK Chwałowice. 2012-05-25
Dzieci sprawdziły swoją wiedzę o zdrowiu
Przedszkolaki z Rybnika wzięły udział w Międzyprzedszkolnym Turnieju Wiedzy o Zdrowiu „Każdy Przedszkolak dobrze wie, jak o zdrowie troszczyć się”, zorganizowanym przez Przedszkole nr 15. Mali rybniczanie już od najmłodszych lat uczą się zdrowego stylu życia. 2012-05-18
Kolejny rybniczanin szuka szczęścia w konkursie
Co rusz mamy przyjemność informować o rybniczanach, którzy startują w różnego rodzaju konkursach. Ostatnio pisaliśmy o robiącej furorę w programie X Factor Monice Marcol. Z kolei twarzą kampanii reklamowej nowego volvo v40 chce być Dawid Faba. 2012-05-09
Przypomnijmy, firma tuPolska, wydawca portali Rybnik.com.pl i tuWroclaw.com wkrótce rusza z nowymi projektami medialnymi: serwisami tuWodzisław.pl i tuŻory.pl. W związku z tym, ogłosiliśmy konkurs na logotypy nowo powstających portali.


W konkursie na logo serwisu tuWodzisław.pl najwyżej oceniliśmy pracę Mariusza Maroszka. Autor w projekcie wykorzystał motyw znajdującej się w Wodzisławiu zabytkowej baszty. Dla Mariusza Maroszka projekty graficzne to nie pierwszyzna, bo na co dzień jest projektantem w jednej z agencji interaktywnych w Rybniku. Mariusz ma 25 lat, grafiką komputerową zajmuje się od 16. roku życia.


Herbem miasta inspirował się z kolei zwycięzca konkursu na logo portalu tuŻory.pl. Dwudziestotrzyletni Krzysztof Palarczyk oparł swój projekt na motywie miecza. Na co dzień również zajmuje się grafiką komputerową – pracuje w agencji interaktywnej w Jastrzębiu Zdroju. Bakcyla grafiki komputerowej połknął już w technikum. Aktualnie kończy studia informatyczne na kierunku grafika i multimedia.


Obaj laureaci otrzymali nagrodę w wysokości 500 złotych. - Uczestnicy konkursu nadesłali wiele wartościowych projektów. Jesteśmy zadowoleni z tego, że dzięki zwycięskim pracom udało nam się podtrzymać tradycję, że wszystkie serwisy należące do naszej spółki mają unikalne logotypy nawiązujące do charakterystycznych elementów miast, na terenie których funkcjonują - komentuje Wacław Wrana - redaktor naczelny serwisów tuPolski.


Przed wysłaniem prosimy uważnie sprawdzić,czy email adresata został podany poprawnie.

Jeśli zawiera błedy (literowki, polskie znaki itp.), wiadomość nie dojdzie ...
Poleć znajomemu
 
Adresat (email):
Nadawca:
Treść wiadomości:
 
 
Wyślij


Znalazłeś błąd w artykule ? Poinformuj nas o nim.
Zgłoś błąd
 
Twój email:
Nadawca:
Treść zgłoszenia:
 
 
Wyślij
Głosy na tak: 0 Głosy na nie: 0

Podoba mi się!

Nie podoba mi się!


konkurs  logotypy  tuPolska  Rybnik.com.pl  tuWroclaw.com  tuWodzisław.pl  tuŻory.pl  Krzysztof Palarczyk  Mariusz Maroszek
Całkowicie darmowy newsletter z przeglądem wydarzeń tygodnia w Rybniku
komentarzy: 62 | Dodaj komentarz
2010-09-29 07:22:25
~boardbike

...jaka nagroda... takie logotypy ;)
2010-09-29 07:29:41
~Arekkk

wodzisław porażka, żory mogą być. :)
2010-09-29 09:06:57
~LondOn

@boardbike: a można zobaczyć gdzieś twoje logotypy? @Arekkk: czemu wodzisław porażka?
2010-09-29 09:16:37
~janusz13

Czy to jest portal rybnicki?
2010-09-29 09:17:44
~sybin

Co do tuZory.pl to wymyśliłem podobny ale stwierdziłem że nie pasuje taki, więc nie przesłałem. Myliłem się ;)
2010-09-29 10:31:51
~LEMUR

Czasami mnie zastanawia, czy wykorzystana akurat czcionka (niekoniecznie) w tym przypadku może być wykorzystana do projektów komerycyjnych - jeżeli ktoś zakupił daną czcionkę to czy był nią autor logotypu czy np. pracownia graficzna w której pracują. Ale to już sprawa autora logotypu a później portalu który dany logotyp wykorzysta. Zapewne autorzy prac wiedzą lepiej ;)
2010-09-29 13:45:28
~intheevening

poziom gimnazjum. zlikwidujcie sobie chociaż to " ł" z loga wodzislaw. to jest logo wiążące sie z adresem strony. do chopaków nic nie mam bo sie uczą, ale komisja? ktoś dobrze napisał - jaka nagroda takie logo.
2010-09-29 13:57:35
~boardbike

@intheevening - jak mogles napisac, ze to poziom gimnazjum... przeciez chlopaki pracuja w powaznych agencjach interaktywnych...
2010-09-29 14:02:00
~LondOn

chciałbym zobaczyć wasze prace panowie ;) trudno jest sie wstrzelić w każde gusta
2010-09-29 14:14:48
~zada_nie_urywa

buahuahaahah jak czytam opinie tzw. "profesjonalistów" z branży to odpadam! skąd wiecie czy miało być "ł" czy nie? Jest takie pojęcie jak Klient który decyduje o tym czy ma być w logo to "ł" czy "l".. Poważna agencja? Nie masz zielonego pojęcia gdzie pracują, a piszesz ironiczne pierdoły.. Również jestem ciekawy waszych powalających portfolio i z chęcią się wypowiem na ich temat.
2010-09-29 14:22:47
~zada_nie_urywa

buahuahaahah jak czytam opinie tzw. "profesjonalistów" z branży to odpadam! skąd wiecie czy miało być "ł" czy nie? Jest takie pojęcie jak Klient który decyduje o tym czy ma być w logo to "ł" czy "l".. Poważna agencja? Nie masz zielonego pojęcia gdzie pracują, a piszesz ironiczne pierdoły.. Również jestem ciekawy waszych powalających portfolio i z chęcią się wypowiem na ich temat.
2010-09-29 14:37:51
~intheevening

w takim razie brak konsekwencji, ponieważ logo Żor nie ma Ż tylko Z
2010-09-29 14:42:34
~LondOn

o braku konsekwencji można by mówić gdyby te logotypy figurowały jednocześnie i jedno wychodziło od drugiego, a te prace były robione niezależnie. fakt, gdzies jest błąd że jedno jest z polskim znakiem a drugie nie, ale to detal, pewnie po wybraniu logotypów i tak będą jeszcze jakieś kosmetyczne poprawki. a sam fakt występowania polskich znaków nie powinien dziwić, bo wszystkie najnowsze wersje przeglądarek takowe obsługują.
2010-09-29 14:46:52
~veraeikon

...
2010-09-29 14:47:27
~zada_nie_urywa

@intheevening to jak? doczekamy się linku do portfolio? Z chęcią zobaczę profesjonalnie zaprojektowane logotypy
2010-09-29 14:50:05
~intheevening

racja, adresy stron mogą już zawierać polskie znaki, ale adresy podane w konkursie nie mają polskich znaków, stąd zory sa zrobione poprawnie. zamuliła komisja. ps london gratuluje wygranej:)
2010-09-29 14:51:39
~boardbike

@zada_nie_urywa - o co Ci chodzi chlopcze? Przeciez napisalem, ze powaznych i nic pozatym.. jesli ty w moich komentarzach sie ironi doszukujesz to jest wylacznie Twoj problem!
2010-09-29 14:52:11
~LEMUR

@LondOn jako autor wygranego logotypu (tuWodzislaw.pl) nie musisz się tak burzyć ;)
2010-09-29 14:56:59
~LondOn

muszę, bo słuchać malkontentów, którzy sami nie potrafią zrobić czegoś lepszego nie zamierzam ;) trzeba było wysłać prace na konkurs, skoro sie jest takim zajebistym szpecem od logotypów. nagle gorąca dyskusja i ileś specjalistów, ale zrobić logosa i wysłać to sie nie chciało ;)
2010-09-29 14:57:11
~intheevening

no...strasznie sie sunki burzą. intheevening dawaj portfoliooooo chcę cie dojechać! gadamy o logo tuzory.pl i tuwodzislaw.pl a nie o portfolio.
2010-09-29 14:59:45
~intheevening

os3 robiło ten portal? zbieg okoliczności zaiste
2010-09-29 15:01:34
~LEMUR

@LondOn Możesz napiasać jak wygląda wykorzystanie czcionek? Tylko co w momencie jeżeli zostanie wykorzystana czcionka której licencja zezwala na wykorzystanie komercyjne, ale licencje wykupiła firma (a Wy jesteście jako osoby prywatne), co jeżeli wykorzystano czcionkę której licencja nie zezwala na wykorzystanie komercyjne a została wykorzystana. Jakie czcionki zostały wykorzystane w pracach autorów obu logotypów?
2010-09-29 15:12:01
~LondOn

lemur, a czemu bym miał tobie na takie pytania odpowiadać? to sprawa pomiędzy mną a organizatorem konkursu
2010-09-29 15:42:56
~LondOn

@inthe.. 3. „Organizator” – spółka pod firmą tuPolska sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Rynek 11, 44-200 Rybnik [...] a czemu nie możemy pogadać o twoim portfolio? bo nie masz, czyli sie nie znasz ;) skoro nigdy nie robiłeś niczego podobnego możemy jedynie podyskutować o tym czy ci sie to logo/te loga podobają lub nie, a o gustach sie nie dyskutuje
2010-09-29 16:31:59
~Lucas

Mi to się loga nie podobają w ogóle, poza tym za te 500 zł to się nie opłaca w ogóle myszki dotykać ;)
2010-09-29 17:12:01
~boardbike

..ok LondOn skoro nie chcesz odpowiedziec LEMURowi na jego proste pytanie, a intheevening uwazasz za amatora to moze mi odpowiesz? Dlaczego zastosowales zolty w logotypie tylko w czesci ".pl" ba! Dlaczego w ogole zastosowales akurat ten kolor?
2010-09-29 21:27:36
~intheevening

london, zamiast czerpać kozyści z uwag to sie panoszysz jakbyć zaprojektował logo mcdonald's. przeciez Ciebie tu nikt nie obraża. świetnie że się udzielasz itd. pracujesz w branzy więc dziwię się trochę twojej reakcji na krytykę. przyjmuj korekty nawet od laików, ponieważ 99% ludzi oglądających logo to własnie ludzie, którzy sie nie znają. to czy ja sie znam czy nie to jest osobna sprawa. mogę Ci jedynie powiedzieć że jestem grafikiem z wykształcenia i w zawodzie pracuję.
2010-09-30 00:39:25
~nocoment

Wszyscy krytykujący mogli przed napisaniem komentarza przeczytać wytyczne i regulamin tych konkursów, a później udzielać się tu bo widzę, że większość nie ma pojęcia na czym to polega. Najwięcej do powiedzenia mają jak zawsze wszyscy ci, którym nie chciało się nawet kiwnąć palcem i ci którzy zazdroszczą że inni coś potrafią a oni nie więc muszą wyleczyć swoje kompleksy tu w komentarzach. Niektóre komentarze powalają na kolana i pokazują kompletny brak znajomości tematu: zastosował żółty bo miały być kolory związane z miastem(regulamin) więc wybrał żółty; poziom gimnazjum? to ta osoba ma chyba jeszcze niższy bo jej logo jakoś nie wygrało - przedszkole albo podstawówka; a co do polskich znaków to organizator zdecyduje czy mają być czy nie, a tutaj może przypadkiem wrzucili jedno bez a drugie z polskimi znakami. A czy się podoba czy nie to jak już ktoś napisał zależy od gustu, a o tym się...
2010-09-30 08:22:17
~intheevening

hehe:)
2010-09-30 08:38:32
~boardbike

@nocoment - po pierwsze pytanie nie bylo skierowana do Ciebie, wiec MILCZ chlopcze! Oooo... ponioslo mnie. Przepraszam. Po drugie skoro uzyl kolorow zwiazanych z miastem to gdzie niebieski? Ten kolor zdecydowanie bardziej pasuje (patrz herb czy logo miasta). Po trzecie tu nie chodzi o gust a o ukazanie brakow w powyzszych logotypach. Szlyszales kiedys o fazach przezycia estetycznego wg Ingardena? Jedna z faz to faza budowania przedmiotu estetycznego (jakim logo niewatpliwie powinno byc!) w ktorej poszukujesz pewnych dopelniajacych sie jakosci. Jesli te jakosci (kolor, perspektywa itd.) pasuja do siebie to mamy bardzo dobra prace. Jesli jednak nawet wystepuja te jakosci w obrebie jednego przedmiotu ale nie wspolgraja ze soba lub ich poprostu nie ma to mowimy o kiepskiej pracy. To tyle ode mnie na temat tego na czym to tak naprawde polega... Ach i jeszcze jedno. Mysle, ze na poziomie podstawowki tej wiedzy nie ucza (za to na studiach artystycznych owszem) wiec panom "expertom" i "grafikom" polecam szkoly artystyczne - dowiedza sie czegos wiecej o swojej robocie poza obsluga Photoshopa, Illustratora czy Corela... ;)
2010-09-30 09:04:51
~LondOn

tak, lepiej być wykształconym bezrobotnym i mieć wiedzę teoretyczną a zero praktycznej. a photoshopa ty obsługiwać potrafisz? :)
2010-09-30 09:21:24
~intheevening

boardbike - BRAWO! LONDON - wlaśnie tak myślałem, nauczyłes się adobe i uważasz się za designera i grafika. takich grafików znam tysiące. włanczają photoshopa pościągają brushe, każde logo z użyciem przejścia totalnego plus lustrzane odbicie. http://geo.maroszek.org/ oto przepiękny przykald. brush + lustro ( w dodatku na opak odbite) to jest znajomość photoshopa tak?
2010-09-30 09:25:20
~LondOn

Geofizyka 2005 ;) brawo!
2010-09-30 09:26:52
~intheevening

kurde miałem się już nie odzywać ale mnie zagrzałeś :)
2010-09-30 09:27:26
~LondOn

póki nie pokażecie czegoś swojego to uważam dalsze prowadzenie tej dyskusji za bezzasadne. pozdrawiam i życzę powodzenia w przyszłych konkursach ;)
2010-09-30 09:37:59
~boardbike

@LondOn - jesli myslisz, ze znajomosc .psd czyni z Ciebie grafika (poprawna nazwa to projektant graficzny, grafik zajmuje sie grafika czyli linoryt, miedzioryt, litografia itd. ) to serio nie mamy o czym rozmawiac. Swoja przygode z .psd zaczynalem od wersji 5.0 wiec cos tam potrafie... jesli natomiast Ty myslisz, ze sama praktyka bez wiedzy teoretycznej Ci cos da to zycze powodzenia... nawet najwieksi mieli swoich mistrzow od ktorych czerpali wiedze i bez nich napewno nie zaszliby tak daleko. Tylko, po co wiedza? Ty umiesz kliknac kilka razy bezmyslnie na myszcze i jestes krolem photoshopa! BTW.. jesli to logo powstalo w .psd to juz wszystko wiem o Twoim poziomie...
2010-09-30 09:41:23
~boardbike

@London - czy to jest wyzwanie? Ja chetnie podniose rekawice pod warunkiem, ze sedziowie beda odrozniac logotyp od znaku graficznego.
2010-09-30 09:53:59
~LondOn

http://www.szlezinger.pl/portfolio/4,Wizualizacja/3,logotypy widzisz, mi tu też nie wszystkie logasy sie podobają ;)
2010-09-30 09:56:52
~LondOn

http://intheevening.pl/print/folder/ tu za to prace fajne... ale ile jest takich których tam nie pokazujesz? ;)
2010-09-30 10:07:24
~boardbike

..dzieki za darmowa reklame :) Nie wszystkie Ci sie podobja ale jednak ktores z nich sie podobaja.. to mi wystrarczy :) Nie uaktualnialem tego portfolio od prawie 2 lat (tyle roboty, ze nie mam na to czasu) chcialbym za to zobaczy Twoje prace sprzed 2 lat. Ile razy mam Ci tlumaczyc, ze tu nie chodzi o to czy cos sie podoba czy nie bo to kwestia gustu ale o JAKOSC pracy!!! Skroro jestes taki kozak i wrzuciels moje portfolio to czekam teraz na Twoje... moze mi sie tez jakas Twoja praca spodoba czyt. bedzie dobra. Obiecuje, ze bede bardzo obiektywny :)
2010-09-30 10:09:37
~LondOn

niestety jestem taki kozak że umowy zobligowują mnie do tego żeby nie ujawniać moich prac ;)
2010-09-30 10:20:59
~boardbike

...taaaa... na poczatku mojej przygody z projektowaniem gdy tez bylem taki "kozak" proponowano mi takie umowy... ale juz wtedy nie bylem tak glupi by zostac w tej firmie. Ale nie martw sie.. ja tez prac z tego okresu sie wstydze ;P
2010-09-30 10:21:05
~intheevening

a własnie, musze zaktualizowac portfolio. doszło do tego np www.squashclub.co (magazyn tez składałem - do nabycia w klubach squashowych), http://www.prospro.com.pl/ strona w budowie w sumie własnie nad tym siedzę. kolejny projekt graficzny: www.minitenis.pl
2010-09-30 10:22:08
~intheevening

jak juz znalazłes to przejzyj tez moja tablice na facebooku http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=19405&id=100000251040620 tam jest parę nowych projektów.
2010-09-30 10:24:14
~boardbike

...taaaa... na poczatku mojej przygody z projektowaniem gdy tez bylem taki "kozak" proponowano mi takie umowy... ale juz wtedy nie bylem tak glupi by zostac w tej firmie. Ale nie martw sie.. ja tez prac z tego okresu sie wstydze ;P
2010-09-30 10:31:07
~boardbike

@intheevening - dobrze, ze wrzucil Twoje folio bo przynajmniej teraz wiem, ze masz pojecie o temacie w ktorym sie wypowiadasz :) Nice works ;)
2010-09-30 10:42:16
~intheevening

nawzajem boardbike bo tez od razu przejrzałem Twoje! london spoko rozumiem, ze masz umowy. może pokaż jakies prace indywidualne? niekomercyjne. projektowanie to nie tylko komercja.
2010-09-30 10:47:55
~LondOn

spoko, sajtami sie nie chwalcie lepiej, bo nie macie czym, sory ;) do FWA i CSS awards jeszcze wam brakuje. ale spoko, rzeźba w pojedynkę i wiara w to, że samemu sie jest zajebistym widze że jest w was mocna. tak trzymajcie. i trzymajcie swój poziom i nie rozwijajcie się ;)
2010-09-30 11:07:57
~intheevening

ja zajmuję się tylko i wyłącznie projketami graficznymi. nie jestem informatykiem. london przestan juz tak atakować. kazdy z nas sie rozwija, więc nie obrażaj ludzi. ja nie mam nic do ciebie. gdyby kto inny to zaprojektował to tez by mi się nie spodobało. poza tym jeśli ty uwazasz ze my sie nie rozwijamy, a sam krytyki nie przyjmujesz to wątpie w Twój rozwój bo szybko dostałes się do fajnej firmy i chyba trochę woda sodowa co? szczerze to życzę Ci powodzenia bo masz fajny start! owocnych prac chłopaki!
2010-09-30 11:14:01
~Marcin74

a wcale, że wcale nie! bo to ja najdalej sikam! Najlepszego z okazji dnia chłopaka, chłopcy :D
2010-09-30 11:19:13
~boardbike

@LondOn - ech.. twoj gimnazjalny slang zaczyna mnie draznic. Jesli brakuje ci odwagi by pokazac inne prace to rozumiem... ale mam prosbe... ZAMILCZ! Co ma wspolnego FWA czy CSS z logo? Odchodzisz od tematu i sie wypowiadasz na temat www a nie o tym akurat tu rozmawiamy. Jesli juz wyznaczasz jakis poziom to bardziej tu pasuje cos w stylu http://wolda.org/ ...i tak! Uwazam, ze daleko mi do nich! Brakiem checi rozwijania to juz nam sie tutaj pochwaliles ze swoimi pogladami "wyksztalcony bezrobotny" wiec prosze uspokoj sie, ochlon, wyjdz na fajeczke, przeczytaj jeszcze raz nasze komentarze (jesli czegos nie zrozumiales to ci to chetnie lopatologicznie wytlumacze) i napisz cos sensownego...
2010-09-30 11:24:16
~LondOn

dobra, tera serio nic juz nie pisze :) milego dnia chlopca jak ktos wczesniej napisal ;)
2010-09-30 11:29:34
~boardbike

..wiedzialem, ze fajeczka pomoze! ;) Trzymajcie sie chlopaki i robcie swoje byle DOBRZE! :) Wszystkiego naj... a Marcinowi74 za rozladowanie napiecia szczegolnie ;)
2010-09-30 11:31:34
~intheevening

ja bym tylko jeszcze chciał skromnie dodać że też całkiem daleko sikam:P
2010-09-30 11:33:13
~boardbike

..nie wierze.. pokaz... :)
2010-09-30 11:33:28
~igla_row

@London, w takim razie, nie krytykuj remontu dróg w Rybniku, do póki nie pokażesz jak ty wyremontowałeś drogę, nie krytykuj żadnej budowy w mieście, do póki nie pokażesz co ty wybudowałeś, nie krytykuj żadnego samochodu, do póki nie pokażesz jakie ty auto skonstruowałeś. Można tak bez końca, zauważyłeś już jaki twój argument ("Pokaż co ty zaprojektowałeś") jest idiotyczny? Czy dalej będziesz szedł w zaparte?
2010-09-30 11:36:06
~boardbike

@igla_row - daj spokoj... swoje po uszach oberwal, wiec juz nie drecz chlopka! Wkoncu wszyscy dzis mamy swieto :)
2010-09-30 12:07:00
~sektor_koluszki_wysiada

Widzę że mocno tu wrze, ale jest jedna rada na to: Nie wygrałeś konkursu pogódź się z tym, może kiedyś to będziesz Ty. Nie podoba Ci się praca ( jeżeli uważasz się za fachowca i masz doświadczenie opisz konkrety, a nie tylko dywagacje i zbędne docinki) Każda praca ma kilka stron z którymi projektant musi się zderzyć lub im sprostać ( wytyczne – Brief, czas, budżet, ). Sam projekt to nie tylko kolorowy znaczek jak to większość osób myśli. Większość z uczestników którzy startują w takich konkursach stawia na zgarnięcie puli, lub kolejna praca do portfolio. Prawda wygląda tak że konkursy (np. logotypy) które wystawiają organizatorzy są po to, aby w szerokim zakresie zobaczyć kreatywność, techniki i wiele innych aspektów, które wpływają na wytypowanie trafnego znaku danej marki, czy instytucji. Co do samego projektu w jakiej formie jest stworzony, czy to raster, wektor, wycięty z brystolu czy może namalowany, nie ma żadnego znaczenia – PROJEKT jest projektem plik finalny ma dopiero pełną specyfikacje techniczną. Z postów jakie są zamieszczane wnioskuje że, jakby nie było komputerów i oprogramowania graficznego to by nie było reklamy. Proszę poczytać troszkę o historii reklamy a ukażą Wam się pewne rzeczy i wydarzenia które są stosowane do dzisiejszego dnia. c.d.n.
2010-09-30 12:08:16
~sektor_koluszki_wysiada

Chcesz coś wielkiego osiągnąć w tej branży, bądź samokrytyczny wtedy nie spoczniesz na laurach, a co do portfolio które jest zamieszczone hmmm... człowiek nie może zajmować się wszystkim P. intheevening radzę ukierunkować i specjalizować mocną stronę, czyli w tym przypadku chodzi o art. ( wiem że rozchodzi się o kwestie finansowe, lecz robiąc wszystko faktycznie nie robimy nic) Jeżeli chodzi o P. boardbike tu mam mieszane uczucia, takie podchodzenie do pewnych spraw powoduje że pan już chyba wszystko umie, więc moje rady i tak pójdą na marne. ps. Słabo mi idzie pisanie postów, więc od razu przepraszam za stylistykę i błędy a także jak kogoś uraziłem. Pozdrawiam - operator plotera tnącego.
2010-09-30 12:32:32
~sektor_koluszki_wysiada

TO czytaj W SRODKU nie załadowało ;/ Co do projektowania, może kogoś urażę ale taka jest brutalna prawda, grafik w agencji reklamowej jest tylko najniższym szczeblem ( narzędziem agencji reklamowej). Dlatego nad projektami nie siedzi jedna osoba tylko sztab ludzi. Mogę napisać jedno kreatywność nie zna granic. Kreatywnym może być każdy, choćby mleczarz i jak zarówno piekarz ( Kreatywność jest uwarunkowana - badania donoszą że wiek ma tu wielkie znaczenie / podobno do pewnego młodego wieku życia, człowiek osiąga maximum kreatywnych swoich możliwości). Walnąłem małą litanie ;) ale patrząc z mojego doświadczenia ważna jest pokora i umiejętność radzenia sobie ze słowami krytyki, bo jak wiemy człowiek uczy się na błędach!
2010-09-30 13:41:04
~blast

Wy sie synki lepi roboty chyccie. Krytykowac kozdy by chciol a robic to ni ma komu. Do roboty!
2010-10-01 01:35:48
~taboret

ta baszta nie ma drzwiczek :(
Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu.
Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
komentarzy: 62 | Dodaj komentarz

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE WIADOMOŚCI
 
Alert Rybnik.com.pl
Byłeś świadkiem zdarzenia? Masz informację z pierwszej ręki, zdjęcia lub film? Napisz do nas !
 
NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE FILMY
Czy to dobrze, że radni pracować będą na tabletach wartych 2700 zł?
tak, to nie jest wygórowana kwota jak na taki sprzęt
nie, powinni dostać tańsze komputery
nie mam zdania
PREZENTACJE FIRM
© 2008 copyright - 44-200 Rybnik, Rynek 11, tel. (32) 42 37 551, fax. (32) 42 37 559, email: redakcja@rybnik.com.pl    |    redakcja    |    realizacja    |    napisz do nas    |    reklama w serwisie
Współpraca :
pogoda w Rybniku