- Nowa tożsamość wizualna Rybnika jest odpowiedzią na chęć ujednolicenia i uporządkowania symboliki miasta. Dlatego oceniając nowe logo należy wziąć pod uwagę, że ma ono być uniwersalnym znakiem wykorzystywanym nie tylko do celów promocyjnych, ale również do celów identyfikacyjnych instytucji miejskich. Po analizie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej łatwo dojść do wniosku, że decyzja miasta o spójnym systemie wizualnym była słuszna – pisze dla Rybnik.com.pl Krzysztof Palarczyk - Dyrektor Artystyczny agencji NoMonday.
2018-04-25 15:59Krzysztof Palarczyk z Pawłowic i Mariusz Maroszek zostali zwycięzcami ogłoszonych przez nas konkursów na logo portalu tuWodzisław.pl oraz tu Żory.pl.
2010-09-29 00:00Tragedia w Lyskach. Nie żyje 15-letnia pasażerka motocykla, kierowca w ciężkim stanie (zdjęcia)
55421Minął miesiąc od tragicznej śmierci znanego biznesmena. Prawie 100 pracowników zostało na lodzie
34612Obrażenia były zbyt rozległe. 40-letni motocyklista zmarł w szpitalu
26475Autostrada A1: doszczętnie spłonął samochód osobowy
24372Sejm dał zgodę, a prezydent Duda? RAŚ ma apel do śląskich samorządów
18427Mateusz Morawiecki na spotkaniu PiS w Rybniku. "Pełną parą zaczynamy kampanię do Europarlamentu"
38W Czernicy powstało profesjonalne pole do minigolfa. Można tam wypożyczyć sprzęt
37Historyczna chwila. Sejm za śląskim jako językiem regionalnym
34Grzegorz J. usłyszał wyrok: 2,5 roku więzienia!
25"Nie jestem przeciwnikiem walki o czyste powietrze". A. Sączek twierdzi, że jego piec spełnia normy ustawy
24Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert