zamknij

Wiadomości

Złamał zakaz stadionowy, pójdzie siedzieć

2009-05-22, Autor: 
Jeden z pseudokibiców drużyny Energetyka ROW Rybnik tak kocha swoją drużynę, że nie bacząc na orzeczony mu zakaz stadionowy udał się na mecz z Ruchem Radzionków.

Reklama

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (112):
  • ~ROW_MiSiEk 2009-05-22
    03:36:01

    0 0

    Najgłupszy przepis jaki można był wymyśleć... Nie znam osobiście nikogo, komu pirotechnika przeszkadzałaby na stadionach, a niejednokrotnie dodaje poza dopingiem klimatu widowisku sportowemu. Oczywiście mówię tutaj o kibicach typu Ultras, nie pseudokibicach....

  • ~ 2009-05-22
    07:40:43

    0 0

    CHORE ! - za chwilę zabronią przychodzenia w SZALACH, ŚPIEWANIA, WYWIESZANIA FAN. Super, zróbmy z meczu - STYPĘ! Albo przed każdym spotkaniem odmawiajmy RÓŻANIEC.

  • ~ariss19 2009-05-22
    08:09:19

    0 0

    bardzo dobrze takich pseudo trzeba zamykać jak się nie umi zachować na stadionie

  • ~simson321 2009-05-22
    08:40:19

    0 0

    a wy myslicie ze stadion to plac zabaw co takim jak wy to powinni dozywotnio zakazac kiedys poszlem z 5 letnim synem na mecz i tera tego zaluje bo to co moje dziecko zobaczylo to zgroza BRAWO DLA KOMENDY tepic huliganów

  • ~BzK 2009-05-22
    08:55:19

    0 0

    JP i tyle w temacie... panowie policjanci na ulice biegać za złodziejami a nie dobrych chłopaków za race karać...

  • ~ 2009-05-22
    09:11:57

    0 0

    1 raz w zyciu bylem an meczu pilki noznej i tob yl moj ostatni, poziom kultury osobistej tych pseudo kibicow pilkarskich jest zenujacy ponizej zera. Zamykac powinni tych debili na dozywocie, i kazda zarobiona zlotowke zabierac na budowe obiektow sportowych!

  • ~ 2009-05-22
    09:13:10

    0 0

    zapomnialem dodac ze w polsce w ogole nie wpoinno byc pilki noznej, tylko na poziomie juniorskim powinna zostac. Po co te miliony ida, na sprzedawanie meczy ? za 1 klub pilkarski mozna by utrzymac dziesiątki sekcji innych normalnych sportów

  • ~BzK 2009-05-22
    09:17:03

    0 0

    A po co firmy w Polsce? Przecież taka korupcja.... wszystko trzeba za łapówki załatwiać, pozamykajmy wszystkie firmy!!!! Przecież z kwoty działania firm i tych łapówek można by tyle pięknych dróg pobudować i dzieci głodnych wykarmić. ;)

  • ~pumeksol 2009-05-22
    09:22:49

    0 0

    wpuszczając pseudokibiców na mecz powinni wręczać każdemu do ręki topór bądź jakieś inne groźne narzędzie. Następnie powinni ich tam zamknąć i nie wypuszczać dopóki sami sie nie powybijają :)

  • ~LRybnik 2009-05-22
    09:23:46

    0 0

    do ~geryPL

    Debilem to jesteś ty pajacu (społeczniaku) jesteś typem człowieka co widzi i pruje z uch na policji niepodoba sie atmosfera na meczu NIE CHODZ

  • ~Tomson 2009-05-22
    10:31:26

    0 0

    ~LRybnik mecz jest poto aby go spokojnie zobaczyc a nie wrzeszczec lub zachowywac sie wulgarnie... bylem 2 razy na meczu, jeden na stadionie rybnickim a inny na slaskim... jestem rozczarowany zachowaniem kibicow na slasku. Dzieki Bogu na zuzlu jest spokojnie.

  • ~ 2009-05-22
    10:42:48

    0 0

    thomsoneq - nieźle, kibice na meczu nie mają wrzeszeć? czyli co mają robić medytować, a po każdej strzelonej bramce odmawiać dziesiątkę różańca? Sport jest po to, żeby kibicować, a zachowania grupowe są różne. na żużlu jest spokojnie? chyba masz stopery w uszach, bo pół Rybnika słyszy jak jeżdżą na tych moplikach w kółko :P

  • ~respect 2009-05-22
    11:38:17

    0 0

    ~Wojtek.Ryb - ile jeszcze razy powiesz o rozancu? masz jakis kompleks?

  • ~ 2009-05-22
    12:01:59

    0 0

    respect - komlpeks to chyba ty masz. co ma pisanie o różańcu do kompleksów? Zresztą zobacz w jakim kontekście to pisze... poczytaj. A jak chcesz to kupię ci ładny różaniec i będzieciesz z kibicami odmawiał modlitwy za ulubiony klub piłkarski czy żużlowy. Może jakiś gadżet sakralny związany ze sportem?

  • ~jamaju 2009-05-22
    12:08:03

    0 0

    Wojtek.Ryb - istnieje zasadnicza różnica pomiędzy kulturalnym dopingiem a chamstwem (dla ciebie pewnie nie zauważalna). Kultura jest najwyraźniej dla ciebie pojęciem obcym, bo sądząc po twoich postach, mylisz kulturę z religią. Być może kiedyś dorośniesz do tego...

  • ~ 2009-05-22
    12:20:11

    0 0

    jamaju - nigdzie, ale to nigdzie nie poparłem chamskiego dopingu! Ale też nie mogę zrozumieć, co niektórych postulującym ciszy na stadionie (np. "LRybnik mecz jest poto aby go spokojnie zobaczy a nie wrzeszczec" - thomsoneq) czy zakazu wnoszenia rac (ten, kto był na meczu i widział, jaki to efekt, jak podnosi adrenalinę nigdy by tak nie napisał!). Mam wrażenie, że większość osób, które tu piszą kojarzą mecz i kibiców tylko z bijatykami i demolowaniem. Karmi was tym telewizja, bo zamiast pokazywac prawdziwe swieta piłki nożenj, pokazują zadymy (którym w skali całej Polski jest może 0,5%). Prędzej idzie dostać w pysk w którejs z dzielnic Śląska, a wulgaryzmy to słyszy kazde dziecko już od przedszkola! Więc nie zwalajcie wszystkiego na stadiony, kibiców, itp. Wspominasz o religii - jeżeli nie wyczułeś w tych postach nuty cynizmu, to już twój problem. parafrazując Twoje słowa - moze kiedyś dorośniesz do rozumienia tego..

  • ~igla 2009-05-22
    12:43:15

    0 0

    Jakim prawem, redakcja obraża kibiców, którzy odpaliali race nazywając ich pseudokibicami? Może oni są pseudo dziennikarzami? Jak się nie zna co mówią pewne określenia to się ich nie używa. Czy wywołali oni jakieś rozruby? dewastowali stadion? bili się z kibicami gości? Nie! Dopingowali swoja drożynę i tworzyli oprawę z użyciem rac. Może następnym razem zanim cokolwiek napiszecie doedukujecie się co to jest ultras, a co hool's (czyli poprostu chuligani) a nie będziecie pisać takie bzdury i obrażać kibiców.

    A policja owszem powinna zajmować się pseudokibicami, a nie utrudniać życie ultrasom, którzy poświęcaja sporo czasu, sporo pieniezy i sporo wysiłku by przygotować jakąś fajna oprawę na mecz.

    "Lepiej kraść niż robić oprawy, sąd będzie bardziej łaskawy"

  • ~ 2009-05-22
    13:30:24

    0 0

    piłka najgłupszy sport z możliwych, zal serce ściska jak tyle pieniędzy idzie na remonty stadionów po bojkach tych debili, po spalonych krzesełkach i ławkach... ktos słusznie na dole zauważył, wydzielić im 2 sektory razem dla gości i gospodarzy dac po toporku i niech sie leja, a reszta spokojnie obejrzy mecz... chociaż mam wątpliwości czy jest jakaś kulturalna reszta, bo wszystkich kibiców jakich znam piłkarskich można łatwo rozpoznać, śmierdzą potem, łażą w dresach i co drugie słowo to k....

  • ~xenir 2009-05-22
    13:34:41

    0 0

    Wojtek_Ryb, co tak dziwnego jest w stwierdzeniu, że ktoś chce spokojnie obejrzeć mecz, że nie możesz tego zrozumieć ?
    Wiadomo, doping, śpiewy fajna i normalna w sumie rzecz. Ale nie każdy musi i chce uczestniczyć w tym w taki sposób.

  • ~bbb 2009-05-22
    13:35:15

    0 0

    ~Wojtek.Ryb po co w ogole rozmawiasz z takimi ignorantami, spolecznikami i debilami jak np geryPL ? Moga tu wylewac swoje zale i leczyc niepowodzenia zyciowe ale rozmowa z kims kto wiedze czerpie z tvn-u lub gazety wybiorczej jest malo konstruktywna i szkoda na nia czasu

  • ~bbb 2009-05-22
    13:37:58

    0 0

    Jeszcze jedno. Gratuluje panu Adamowi D. puszczenia takiego tekstu chociaz jeszcze kilka miesiecy temu rozplywano sie tutaj nad atmosfera na danych meczach, w ktorych rowniez odpalano race

  • ~igla 2009-05-22
    13:42:46

    0 0

    Nie Adam jest autorem tekstu. Autor Redakcje, więc najpewniej sam redaktor naczelny.

    Co jak co ale Adam troche czai klimat i zna różnice pomiedzy chuliganami i ultrasami. A jak czegoś nie wie to potrafi zapytać osoby, żeby mu jakieś kwestie wyjaśniły. I tych drugich na pewno nie nazwałby pseudokibicami.

  • ~ 2009-05-22
    13:50:53

    0 0

    Redakcja, żeby być na czasie napisała taki a nie inny tekst... wiadomo - wszyscy pisali o Pucharze Polski, to i oni coś dorzucili do tematu... Super, osoba z racą to już pseudokibic... chyba będę musiał ściągnąć z szyby w aucie mały szalik KSG, bo mnie jeszcze okrzykną pseudokibicem :P.

  • ~bbb 2009-05-22
    13:57:50

    0 0

    Wojtek.Ryb nie podawaj tu takich szczegolow bo jutro przeczytamy ze policja zatrzymala 25 osob z malymi szalikami w autach z ktorych kazda dostala zakaz stadionowy, bo nawet takie cyrki dzisiaj sie dzieja (przyklad Odra Wodzislaw). Propaganda trwa, niewazne ze chlopakom skomplikowali zycie, najwazniejsze ze statystki sie zgadzaja

  • ~igla 2009-05-22
    13:58:40

    0 0

    Nie Adam jest autorem tekstu. Autor Redakcje, więc najpewniej sam redaktor naczelny.

    Co jak co ale Adam troche czai klimat i zna różnice pomiedzy chuliganami i ultrasami. A jak czegoś nie wie to potrafi zapytać osoby, żeby mu jakieś kwestie wyjaśniły. I tych drugich na pewno nie nazwałby pseudokibicami.

  • ~Tomson 2009-05-22
    14:23:23

    0 0

    ~Wojtek.Ryb - heh przepraszam zle sie wypowiedzialem... chodzilo mi o to ze slychac co chwile ty ku.... gdzie podajesz... tu ciu.... o to mi chodzi... doping mi nie przeszkadza bo to jest urok sportu ale wylgaryzm mi przeszkadza :-)

  • ~ 2009-05-22
    14:43:23

    0 0

    Ale z niektórych osób tutaj są ciepłe kluchy:D wulgaryzm mi przeszkadza chuligan mi przeszkadza jak sie nie podoba na meczu to do kościoła idzcie :D a gdyby nie kumaci kibice to na taki mecz przychodziło by 50 osób.Trochę szacunku dla tych ludzi którzy podtrzymują frekwencje na meczach robią dla tego klubu wiele i go kochają a tu przyjdzie taka panienka jak GeryPl pierwszy raz na mecz i wielce oburzony nie podoba się nie przychiodz więcej nikt nie będzie płakał

  • ~kaflok 2009-05-22
    15:10:59

    0 0

    Takie są uroki meczów piłkarskich i tyle.Jak komus klimat nie odpowiada to wcale nie musi przychodzic.Na stadionach piłkarskich przybwa kibiców tak wiec propaganda z GW i TVN zaczyna przynosic marne skutki.A wy tu dalej narzekajcie na tych złych chuliganów,którzy przez cały mecz rzucaja wulgaryzmami i leją kogo popadnie

  • ~ 2009-05-22
    15:14:56

    0 0

    A może ktoś jasno wytłumaczyć co mają wspólnego wulgaryzmy z dopingowaniem drużyny? A co do chuliganów to niech przychodzą na mecze i oglądają, mnie to nie przeszkadza. Zaczyna dopiero wtedy jeśli przez jednego debila z drugim, zostaje przerwany mecz a klub, któremu taki głupek "kibicuje" musi zapłacić karę lub naprawiać szkody wyrządzone przez takich oszołomów.

  • ~ziupo 2009-05-22
    15:26:15

    0 0

    Może race dają niezapomniany efekt, ale popatrzcie jak to się dymi! Nie każdy obok Was chce wdychać te spaliny. Jeśli chcecie się truć, to Wasza sprawa, ale nie wciągajcie w to osoby trzecie. Jak będę chciał się nawdychać spalin to przyssałabym się do rury wydechowej w Waszych BMW :)

  • ~adik_3 2009-05-22
    15:56:01

    0 0

    Może i race dają efekt ale są środkiem zabronionym, nie tylko w Polsce ale i na innych europejskich boiskach. Obowiązuje zakaz wnoszenia materiałów pirotechnicznych a takimi niewątpliwie są race. Przekliniak, a może gdyby na stadiony nie przychodziły osoby odpalające race, rzucające w każdym zdaniu wyzwiskami itp. to na tych obecnie pustych stadionach wreszcie by się zapełniło. Można by było przyjść z rodziną małymi dzieciakami nie martwiąc się o ich los. Kluby miały by więcej kasy ze sprzedaży biletów, nie płaciłyby kar za Hool’s, poziom polskiej kopanej mógłby wzrosnąć. Gwarantuję, że wówczas na polskich sportowych arenach nie byłoby cicho i smętnie.

  • ~Jumpper 2009-05-22
    16:06:44

    0 0

    ziupo i co z tego ze sie dymi usiadziesz dwa sektorydalej i nie bedziesz musial tego wdychac!
    Adik a niby dla czego teraz nie mozesz isc z dziecikiem na mecz? pojdz usiąsc gdzie indziej nikt nie karze chodzić ci do "młyna"
    Przekiniak 100% poparcia dla kazdego twojego posta!

  • ~rodzyn 2009-05-22
    16:09:41

    0 0

    Nie widzę nic złego w racach dopóki są tam gdzie były odpalone. Nie słyszałem o tym by w Rybniku ktoś rzucił race na murawę, albo w inną trybunę. Więc dziwne jest dla mnie zatrzymywanie chłopaków, którzy chcieli zrobić fajne widowisko. Jak to się dzieje, że w całej Polsce prowadzi się rankingi najbardziej efektownych "opraw" meczu. Dzieje się to np na wp.pl. A u nas kilku młodych ludzi odpaliło race i zaraz wielka afera. Jeszcze gdyby stanowili zagrożenie dla kobiet...dzieci...a tak naprawdę to tylko oni chodzą na te mecze. Nie róbcie z nich świętoszków bo kibice raczej nigdy nie będą. Nawet pewien świetny ksiądz opowiadał mi jak chodził na mecze..jak go biła policja (zwykle nie wiedział za co). Gdy pracował w Rybniku było go widać na żużlu i na piłce. :) Wniosek: zatrzymywanie chłopaków za odpalenie racy mija się z celem. Lepiej przeszkolić ich jak bezpiecznie się nią posługiwać. Jak dotychczas nie doszło w Rybniku do żadnej burdy na stadionie bo myślę, że oni mają trochę oleju w głowie.

  • ~cloud202 2009-05-22
    16:21:26

    0 0

    Jak czytam wasze opinie to ŚMIAĆ SIĘ CHCE!!!! Na każdym Stadionie na CAŁYM ŚWIECIE!!!!! Są jakieś wyzwiska przeciwko drugiej druzynie... Nie ma znaczenia czy jest to Piłka Nożna, czy żużel.... Będąc na Żużlu kibice miejscowi krzyczeli ( Unia Unia Zwal .... ) Albo Kto Stworzył J.... FALUBAZ.... No nie jestem Pewny czy to jest Kulturalne... Na meczu Piłki w RYBNIKU Jest zabawa.. Dla was Okszyki to tylko związek wyrazów Dla niektórych SENS ŻYCIA I KIBICOWANIA DRUŻYNIE... Uważam że na mecze chodzić MOZE CAŁA RODZINA Bo nikt ci do "MŁYNA" Nie każe z dzieckiem siadać ... Nie widziałem nigdy na meczu ROWu aby ktoś kto siedzi Pod Krytą lub część Sektorów obok młyna Ucierpiał z powodu Kibiców.... To samo Jeżeli Chodzi o same RACE itp Uważam że jest to Sprawa Bardzo dobra Która powoduje chęc chodzenia na mecze rywalizacje ULTRASÓW poszczególnych druzyn itp,.. Nie zauważyłem równiez zeby w ostatnich czasach ktoś w Rybniku żucił RACE na murawe... TYLE W TEMACIE JP 100%

  • ~ 2009-05-22
    16:25:37

    0 0

    Jumpper dzięki.I ja nie widze przeszkód ku temu żeby iść na stadion z dziećmi usiąść sobie z dala od młyna i obserwować to żałosne widowisko na boisku.Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją żeby chuligan pobił dziecko lub jego ojca czy matke.Ludzie to nie są lata 90 te kibicowanie od tego czasu bardzo się zmieniło

  • ~pilak34 2009-05-22
    16:31:36

    0 0

    ''jeden z pseudokibiców kochających swoja drużynę '' dla mnie to śmieszne bo nie można być pseudokibicem i jednocześnie kochać swoją drużynę .

  • ~ 2009-05-22
    16:39:02

    0 0

    ale sie niektrozy oburzyli... piłka nożna to sport dla prymitywów co tylko potwierdzacie swoimi postami PISiory muahaha

  • ~Cezet 2009-05-22
    16:42:39

    0 0

    Jumpper Przekliniak , święte słowa panowie..

  • ~Cezet 2009-05-22
    16:44:23

    0 0

    GejuPL jesli uważasz mnie za prymitywa i debila to chętnie spotkam się z Toba na mieście, powiesz mi to w oczy i wyjaśnimy to sobie na osobnosci? masz ochtę czy jestes taki kozak tylko z przed komputera?

  • ~cloud202 2009-05-22
    16:46:48

    0 0

    Cezet Olej go... Przeciez to jakas neonowka jest ku... Dziecko lub zuzlofanik sie napina zeby ludzie nie chodzili na pilke a nie ma pojecia jak tam jest... :)

  • ~waniaROW 2009-05-22
    17:03:46

    0 0

    brawa brawa braw i jeszcze raz brawa dla redakcji za odróżnienie pseudokibiców od ultrasów wasza inteligencja jest "bardzo" wysoka. i brawa dla ludzi którzy krytykują te osoby chociaż w ogóle się na tym nie znają i wg. nich to są chuligani. pozdROWienia chłopaki od żużlofanów trzymajcie się!

  • ~ziupo 2009-05-22
    17:33:41

    0 0

    ~Jumpper - a może to Ty się przesiądź dalej? Czemu to ja mam się przesiadać, a nie Ty? Uważasz się za kogoś lepszego, bo masz karnet? Jakbym chciał posiedzieć i pogapić się na chamskie zachowanie młodzieży to bym właśnie poszedł na mecz. Jeśli macie się tak zachowywać to wykupcie wszystkie karnety i będziecie mieli spokój, nikt kulturalniejszy od Was nie będzie Wam przeszkadzał. A póki co, obowiązuje nas wszystkich takie same prawo i trzeba je znać, bo nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności.

  • ~ravhousen 2009-05-22
    17:38:11

    0 0

    Okiem osoby postronnej, która niezbyt interesuje sie sportem :) Uważam, że nazywanie kogoś kto odpalił na meczu racę "pseudokibicem", podobnie jak ściganie takich osób, jest głupotą. Race na stadionie to atrakcja, fajnie to wygląda i poprawia atmosferę sportowego widowiska. Kary powinny być, ale za to, że ktoś niewłaściwie obchodzi się z taką racą, czyli np. rzuci ją na boisko albo nie daj Boże kogoś poparzy. Wtedy ktoś taki powinien dostać taką karę, żeby sobie to zapamiętał do końca życia. Jeśli w tym przypadku nikomu nic złego się nie stało, bo race odpalili normalni, odpowiedzialni ludzie to dlaczego policja ich ścigała? Za to, że chcieli uatrakcyjnić mecz i im sie to udało? Uważam, że to bez sensu. Chyba można dogadać się w taki sposób, że klub czy policja zezwalają na odpalanie rac pod warunkiem, że robią to odpowiedzialni ludzie. Można nawet podać dane tych osób policji, żeby nikomu nic głupiego nie przyszło do głowy i problem załatwiony, bo jest i bezpiecznie i ciekawie. Policja strzela sobie samobója, bo zajmuje się takimi głupotami zamiast patrolować ulice i ścigać prawdziwych przestępców. Ode mnie mają dużego minusa. A tak w ogóle to za co można dostać zakaz stadionowy? Bo nie słyszałem, żeby w Rybniku były jakieś burdy na stadionie, a jednak ktoś go miał.

  • ~Jumpper 2009-05-22
    17:43:32

    0 0

    Ziupo ja nie musze sie przesiadac siedze zawsze na trybunie krytej a tam zaden dym nie dochodzi, poza tym od palących sie papierosow...

  • ~Jumpper 2009-05-22
    17:50:45

    0 0

    Ziupo ja nie musze sie przesiadac siedze zawsze na trybunie krytej a tam zaden dym nie dochodzi, poza tym od palących sie papierosow...

  • ~ 2009-05-22
    19:02:45

    0 0

    Ravhousen zakaz możesz dostać np gdy masz na sobie bluzę z kapturem pozdrowisz PZPN ;) lub też za skandowanie antykomunistycznych haseł co jest bardzo niemile widziane;)

  • ~josom 2009-05-22
    20:57:25

    0 0

    JP i tyle.

  • ~112 2009-05-22
    21:26:24

    0 0

    Obecnie zakaz można dostać dosłownie za wszystko. Koszulkę, czapkę, szalik. Ba, nie trzeba nawet być na stadionie żeby takowy otrzymać - nie trzeba daleko szukać. Tydzień temu kibice Odry po meczu z Górnikiem w Zabrzu dostali mandaty po 1500 zł i zakazy stadionowe na 3 lata tylko dlatego że przebywali na płycie rynku w Wodzisławiu. 50 km od stadionu na którym w tym dniu rozgrywali swój mecz. Sam szalik na szyi jest już odpowiednim argumentem dla sądu. Jednocześnie śmieszne i żałosne.
    JP 100%

  • ~LRybnik 2009-05-22
    22:33:07

    0 0

    Niema co dyskutowac z społeczniakami

    PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ~ 2009-05-22
    23:31:12

    0 0

    geryPL jesteś zwykłym trollem internetowym i zakompleksionym człowiekiem chowającym głowę za monitorem komputera...
    Piłka nożna dla KIBICÓW! KSG & ROW & WISŁOKA !!

  • ~Fistaszek_inz 2009-05-23
    00:20:09

    0 0

    Ale sie podniecacie wszyscy. Niezla jazda, jakis redaktorzyna napisal pare slowek, a wy przezywacie wszystko jak mrowka okres. A tak a propis, dali byscie spokoj, zawsze beda za i przeciw i nie ma sie co spierac. Pozdrawiam kibicow wszystkich dyscyplin bali, zuzla, siaty, kosza i innech niewymianionych przeze mnie :))

  • ~Duki 2009-05-23
    00:20:11

    0 0

    Ojoj, odezwali się grzeczni kibole... Łamiesz prawo to musisz się liczyć z konsekwencjami prawnymi. I bez różnicy czy zabijasz człowieka czy kradniesz lizaka - musisz się liczyć z tym, że łamiesz prawo i licz się z tym, iż mogą czekać Cię konsekwencje łamania prawa. Proste jak drut!

  • ~112 2009-05-23
    10:02:02

    0 0

    ~Duki a kto to jest kibol? możesz podać definicję? jakoś nigdzie nie mogę się takowej doszukać.

  • ~Cezet 2009-05-23
    10:07:36

    0 0

    Fistaszek_inz Rozumiem ze zawsze są za i przeciw ale nie bedzie mnie nikt obrażać tylko dla tego ze jestem kiicem, moze swoje zdanie wyrazic w kulturalny sposob.

  • ~baby_smile 2009-05-23
    10:57:09

    0 0

    Taaaa...wy wszyscy jesteście niewinni....To po prostu sami eliminujcie chwasty ze swojego środowiska - tj. pijanych i nieodpowiedzialnych i nie potrafiących się zachować jak kibic a wtedy nikt nie będzie, was kibiców, nazywał kibolami i nikt nie będzie miał na was od razu z górki. Pokażcie,ze sami potraficie zadbać "o czystość" i będzie ok!

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    11:00:59

    0 0

    Zrozumcie jedno nie ważne czy te race wyglądają ładnie, tworzą super oprawę, nie zaszkodziły nikomu i wszyscy dookoła byli mega zadowoleni. Wnoszenie środków pirotechnicznych na teren stadionu, a tym bardziej odpalanie ich jest zabronione praktycznie na całym świecie i to za to odpowiedzą te osoby. Piszecie, ze policja ma minusa bo się tym zajmuje. Skoro jest to przestępstwo czy wykroczenie to musieli zareagować. Kolejna sprawa to to, ze nikt nie zgodzi się na odpalanie rac na stadionie nawet jeżeli byłoby to zorganizowane i pod kontrolą. Po prostu jest to zabronione koniec kropa. Cloud202 taka mała propozycja żebyś tak często jak chodzisz na stadion chodził do szkoły i zaglądnął do słownika języka polskiego bo nie można czytać tego co piszesz.

  • ~bbb 2009-05-23
    11:13:10

    0 0

    Zapytaj tych super policjantow jak udalo im sie wylowic te 2 osoby - bo dobrze wiem ze bylo to na "pierwszy lepszy" zeby statystyki sie zgadzaly

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    14:00:00

    0 0

    Z całą pewnością trafiło na tych pierwszych lepszych którzy dziwnym trafem na nagraniu z meczu mieli w rękach race i w Sądzie Grodzkim poproszą o najniższy wymiar kary. Proszę Cie zejdź na ziemię. No cóż na pewno dobrze wiedzieli ,że nie można wnosić rac na stadion więc musieli liczyć się z konsekwencjami. Kolejna sprawa z tego co się orientuje to PZPN ma prawo nałożyć karę finansową na klub w związku z odpaleniem rac i tutaj pytanie. Czy tą karę finansową zapłaci klub kibica ROW Rybnik? A może osoby złapane z racami?

  • ~Cezet 2009-05-23
    14:11:16

    0 0

    anty_absurd widziałes nagranie z tego meczu ze tak świetnie wiesz kto w reku trzymał race? Skoro nie wiesz jak było to po co się wypowiadasz?

  • ~cloud202 2009-05-23
    14:12:43

    0 0

    Oczywiste jest to ze kare zapłaci KLUB!!!! nie kibice! Dlaczego? Bo to klub zatrudnia ochronę która Sprawdza czy wnosisz cos czy tez nie... :) "ChUj Z ZAKAZAMI" "STOP KATOM W NIEBIESKICH MUNDURACH" Tyle w temacie ;)

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    14:47:14

    0 0

    Nie nie widziałem nagrania ale Ty pewnie wiesz kto trzymał te race więc skoro tak jest to może zostaniesz świadkiem w tej sprawie i obronisz swoich kolegów po szalu ? Cloud202 właśnie teraz pokazałeś swój niski poziom. Dlaczego niby klub ma płacić? Skoro jakiś debil coś wnosi to potem powinien być obciążony kosztami. "Cu... z zakazami" "Stop katom...." dziecko ile Ty masz lat??

  • ~Cezet 2009-05-23
    15:08:40

    0 0

    Wiem czy nie wiem to nie twoja sprawa ale skoro Ty nie wiesz a wypowiadasz sie w temacie o ktorym nie masz pojecia to własnie Ty pokazałeś swój niski poziom a nie Cloud202. Wiesz taka dobra rada: przestan tu pisać bo robisz z siebie coraz więkrzego głupka.

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    15:24:51

    0 0

    A skąd wiesz, że nie mam pojęcia. Po prostu powiedziałem, ze nie widziałem nagrania. Skoro ja pokazuję swój niski poziom i robię z siebie głupka to co Ty pokazałeś pisząc "więkRZy" geniuszu?? Następny który zamiast do gimnazjum chodził na stadion i teraz pokazuje czego się w życiu nauczył. I ciekawi mnie jak to napisałeś skoro program podkreśla błędy ortograficzne??

  • ~Cezet 2009-05-23
    15:57:44

    0 0

    Nie zauwazyłes ze to zwykła literówka? Wiesz powiem Ci ze gdybym miał wybór jeszcze raz wybrał bym mecze zamiast siedzenie w szkole, przezyć ktore mam z tamtych czasów nie zamienił bym na żadne inne.. takie chwile i wspomnienia zostają w sercu i głowie na zawsze, ale co bede Ci tłumaczyć skoro i tak pewnie masz to gdzies i chyba nawet nie wiesz o czym mówie.

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    16:05:15

    0 0

    Nawet nie wiesz co to jest literówka. Jakich czasów dziecko. Ile Ty masz lat i od ilu lat jeździsz na mecze? Od roku, góra dwóch lat. Ile możesz mieć tych wspomnień? Kilka wyjazdów zdezelowanym Ikarusem do Zabrza to materiał na prawdziwą historię. Mam propozycję spisz to jeżeli potrafisz sklecić więcej niż 4 zdania i mamy murowanego kandydata do Oskara. W jednym się z Tobą zgodzę rzeczywiście mam to gdzieś. Mam gdzieś bandę niedouczonych gówniarzy, którym się wydaje, że są mega kibicami i którzy twierdzą że klub to oni ale jednocześnie nie chcą ponosić żadnej odpowiedzialności za swoje głupie zachowanie na meczach.

  • ~bbb 2009-05-23
    16:45:39

    0 0

    ~anty_absurd nie pajacuj bo za slabo orientujesz sie w temacie zeby mnie tu pouczac jak policja dobiera sobie winnych, chociazby Krakow - Mydlniki. Siedzisz na dupie w domu, policje znasz tylko z filmow, a wklejasz tu te swoje madrosci i podnosisz ludziom cisnienie

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    17:14:17

    0 0

    No proszę kibol Górnika przywołuje przykład kibiców Gieksy. No pewnie tam gdzie nie udało się pobić policjantów albo zniszczyć czegoś do końca to policja jest winna. A może napiszesz co działo się na dworcu w Tarnowie skoro przywołujesz Kraków Mydlniki?? Więc jak widać trochę orientuję się w temacie więc to chyba Ty jesteś pajacem. Nie wiesz z kim rozmawiasz więc nie wydawaj opinii na temat tego co robię i czy znam policję. Większość z opinii popierających kibiców i plujących na policję to 15 letni internetowi napinacze, mocni i mądrzy w tłumie i wtedy gdy są anonimowi. Gdy przychodzi co do czego to płaczecie jak dzieci, ze policja i system was skrzywdzili. Zaprosiłbym każdego z was na matę gdyby nie to, że w moim wieku nie walczy się z dziećmi ważącymi 50 kg. Po prostu nie moja kategoria wagowa.

  • ~kaflok 2009-05-23
    19:11:31

    0 0

    ~anty_absurd uważaj żebyś sie z tą matą nie przejechał.Jeżeli uważasz ze wśród kibiców sa same dzieci to gratuluje znajomosci tematu.

  • ~anty_absurd 2009-05-23
    20:27:57

    0 0

    Kaflok czytaj ze zrozumieniem. Piszę o tych dzieciach, które w tym temacie twierdzą, ze nic się nie stało i że to policja przesadza. A temat znam może nawet lepiej niż Ci się wydaje. I wiem, że nawet wśród tych śmiesznych kiboli są osoby, które są mocne nie tylko w gębie i chętnie stanęłyby na macie bez strachu.

  • ~BzK 2009-05-23
    22:28:22

    0 0

    http://www.youtube.com/watch?feature=channel_page&v=_RnWmKMAhtQ

    Itd... przekroczenie uprawnień przez policję jest na porządku dziennym (ten akurat po pałowaniu w Katowicach, policja wchodzi do pociągu zwykłego osobowego, gdzie gazują także dzieci i starców...). Wystarczy przejrzeć YT i znajdzie się tego więcej.

  • ~BzK 2009-05-23
    22:29:31

    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=jWf6A7hOKe0&NR=1 a tu wrzucaja gaz ;) od tak

  • ~BzK 2009-05-23
    22:40:30

    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=WLKSAyPm08c http://www.youtube.com/watch?v=hQ8_DzjFZpU // http://www.youtube.com/watch?v=t_h_Pzsohdg tu ciekawy wykład

  • ~bbb 2009-05-24
    02:54:14

    0 0

    ~anty_absurd czyli mam rozumiec ze jestes blisko zwiazany z ta branza. Wiec dla twojej informacji na dworcu w Tarnowie szalalo max 100 osob z ponad 600 jakie jechaly pociagiem, w tym moze cie zdziwie ale wielu zwyklych kibicow zainteresowanych wylacznie aspektami sportowymi. W stacji Krakow - Mydlniki nastapila wielka vendetta odzialow policyjnych, ktore podobno maja dzialac zgodnie z prawem i zagazowani, palowani, okradani i ponizani byli wszyscy z czego na sam koniec wybrano kilkadziesiat "winnych" osob metoda selekcji ktora polegala zasadzie "ty jestes krotko sciety, ty masz kaptur wiec ciebie zawijamy". Nie udalo sie ustalic kto byl winny za akcje w Tarnowie wiec zastosowano najglupszy wymysl policji czyli odpowiedzialnosc zbiorowa. Szkoda ze hipokryzja nie pozwala ci tego zrozumiec. Nawet jesli z zatrzymanych osob 50%bylo winnych to co z tego skoro pozostale 50% to przypadkowi ludzie, ktorym zjebaliscie zycie.

    Co do 15letnich napinaczy to tylko swiadczy o was (bo rozumiem ze jestes policjantem) ze zatrzymujecie i komplikujecie zycie tym wlasnie mlodym chlopakom ktorzy chca nadac kolorow za pomoca oprawy tej szarej polskiej pilce i tym trybunom. Ale tak zapomnialem prawo jest prawem i trzeba robic pokazowki bo ty jestes pewnie calkowiecie czysty, z checi sprawdzilbym np ile masz w domu pirackich cd lub dvd.

  • ~bbb 2009-05-24
    03:00:47

    0 0

    Co do maty to wez sie nie osmieszaj. Uwierz ze niejedna osoba chetnie sprawdzilaby nie na macie ale na ubitej ziemi niektorych policjantow kiedy nie chroni ich prawo, koledzy, pałki i gaz. Jesli jakos cie to usatysfakcjonuje to dodam ze 15 lat i 50kg to dla mnie zamierzchle czasy.

  • ~bbb 2009-05-24
    03:05:47

    0 0

    Jeszcze jedno, nawiazujac do akcji Krakow - Mydlniki. Jesli nastepnym razem ktos okradnie w Rybniku warzywniaka to proponuje wg tej samej zasady pozawijac wszystkie wszystkich co maja kalafior albo pomidory w torbie z zakupami. Aha i nie zapomnijcie pochwalic sie mediom

  • ~~BG 2009-05-24
    08:29:24

    0 0

    ~bbb czytam i czytam i nie moge sie doczytać że ciebie tez poczęstowali pałą, nie wiem jak to sie dzieje że im umykasz (szkoda ze przez neta mozna tylko pisać) raz bys dostał porządnie to byś zmadrzał

  • ~bbb 2009-05-24
    10:31:56

    0 0

    Widzisz nie zrozumiesz tego bo jestes zwyklym frajerem spolecznikiem i tyle na twoj temat

  • ~Cezet 2009-05-24
    10:44:13

    0 0

    Literówka to jest pomylenie jednej litery a nie bład ortograficzny pajacu. Lat mam 23 na meczu pierwszy raz byłem jak miałem 14 a od 15 roku życia jezdze w miare regularnie, jeszcze jakies pytania? Masz jakieś kompleksy czy szukasz znajomych ze sie wypytujesz o moją przeszłosc? Nawiązując do twojego oscara pewnie żałujesz ze nie dają go za głupote, juz miał byś na półce kilka albo kilkanascie. Z życia chyba wiesz nie wiele a o tym co sie dzieje na meczach wiesz tylko z telewizji gdzie zawsze policja jest pokrzywdzona (najpierw zaczepiają kibicow potem płaczą w telewizji ilu to ich jest rannych, i jacy to kibice sa zli) przejdz sie raz albo dwa na mecz zobacz jak tam jest a dopiero potem gadaj. Zastanawiam sie co teraz napiszesz zeby jeszcze bardziej sie ośmieszyc... nie moge doczekac sie twojego posta nie dosc ze podnosi ciśnienie to po chwili zaczyna bawic.

  • ~anty_absurd 2009-05-24
    11:20:38

    0 0

    No dobrze więc skoro w Tarnowie szalało 100 osób, a jechało w pociągu 600 to policjanci mieli wszystkich zostawić w spokoju tak? Czyli co jak zwykli mocni w tłumie, który zapewnia anonimowość tak? Nigdzie nie napisałem, ze jestem policjantem ale w takim wypadku popieram policję. Jeżeli wśród zatrzymanych były osoby niewinne to miały możliwość obronienia się przed sądem. Ale były tam też osoby winne, które następnym razem pomyślą zanim zaczną szaleć, a po drugie stanowią namacalny przykład, ze nie opłaca się szaleć i demolować. Druga sprawa to jeżeli tak jak mówisz ktoś chce nadać kolorów polskiej piłce to niech robi to zgodnie z prawem, bez rac, wchodzenia na murawę, wulgarnych okrzyków na stadionie. Co nie potraficie tego zrobić? No tak spotkaliby się na ubitej ziemi z policjantami pod warunkiem, ze policjanci byli by pojedynczo, a kibole w tłumie wtedy czują się mocni. Cezet literówka jest gdybyś zamiast "większy" napisał "więksy" a to co napisałeś czyli"więkrzy" to zwykły błąd ortograficzny pokazujący, ze zawodówki w tym kraju dobrze kształcą może tylko malarzy pokojowych. I proszę nie nazywaj mnie pajacem bo nie chcę zabierać ci twojej zaszczytnej ksywki.

  • ~BzK 2009-05-24
    13:10:22

    0 0

    W Polsce kibice nie mają ŻADNYCH PRAW traktowani są gorzej niż bydło, polecam jechać chociaż raz na wyjazd. Ostatni przykład Odry http://www.sportslaski.pl/Kibic-pilkarski-wrogiem-numer-jeden,sport-slaski,8390,info.html // Sądy zawsze stają po stronie policji, pokaż mi policjanta, który za skatowanie kibica dostał jakąś karę poza naganą.

  • ~anty_absurd 2009-05-24
    14:16:37

    0 0

    W Polsce kibice traktowani są normalnie. Kibole natomiast zachowują się gorzej niż bydło. Wytłumacz mi dlaczego na meczach siatkówki, koszykówki, hokeja są całe rodziny, nie ma takich zdarzeń. Nie ma interwencji policji, bójek kiboli i zakazów stadionowych. Natomiast na meczach piłkarskich banda oszołomów mieniących się prawdziwymi kibicami ma w pogardzie zarówno zawodników jak i resztę normalnych kibiców. Jedź choć na jeden mecz np. Jastrzębskiego Węgla zobacz prawdziwy doping, prawdziwych kibiców i całe rodziny siedzące na widowni. Jedna rzecz w artykule jaki podałeś jest napisane, ze zakaz można dostać z siedzenie na płocie!! A na krześle to już się nie da siedzieć? No cóż jeżeli ktoś wychował się na drzewie i wchodzi na płoty więc na stadion nie powinien być wpuszczany. Pokaż mi przykład skatowanego kibica w którym nikt za to nie odpowiedział karnie

  • ~BzK 2009-05-24
    15:05:50

    0 0

    Dałem Ci filmiki z Katowic. Żaden policjant nie odpowiedział karnie za atak w pociągu. Dodam, że było tam wiele niewinnych osób to był zwykły pociąg osobowy. Podać Ci kolejny przykład ? Warszawa prawie 800 osób zatrzymanych. Policjanci bili kibiców na komisariacie i wymuszali przyznanie się do zeznań. Wszystkie filmy z tego co działo się wcześniej i było nagrane kasowali!!!!!!! Jest to sprawa potwierdzona. Są się jej nie chyci bo to była zagrywka polityczna ITI i PO. /// http://www.youtube.com/watch?v=NLTstmLkc2A tutaj masz ciekawy film... zobacz sobie do konca co pan policjant robi od 1:50. Zrobił mu coś ten chłopak ? NIE!!!!!! //// http://www.youtube.com/watch?v=Ul9U6ae5meQ (jeszcze ten cały zobacz) nie odpowiedzieli karnie.

  • ~BzK 2009-05-24
    15:08:32

    0 0

    Zapamiętaj jedno. Policjant Cie może uderzyć ile razy chce a Ty w zasadzie nie masz prawa mu nic zrobić. W zasadzie jak nie masz XX świadków, nagrania, obdukcji i innych pierdoł to nic nie zrobią policjantowi.

  • ~bbb 2009-05-24
    15:28:58

    0 0

    ~anty_absurd osoby zatrzymane po Mydlnikach dostaly z miejsca sankcje wiec to nie jest tak latwo i przyjemniej udowodnic ze nie bralo sie udzialu w awanturze. Po twoim komentarzu widze ze popierasz odpowiedzialnosc zbiorowa i tego typu komunistyczne metody dlatego w tym momencie nie mamy juz o czym rozmawiac. Nie zycze nikomu zle ale mam nadzieje ze kiedys podczas np koncertu kiedy dojdzie do jakis incydentow zalapiesz sie na pare pał wg zasady ze lepiej spałowac 200 osob w tym 150 niewinnych niz nikogo.

    Twoja znajmosc realiow kibicowskich jest rowniez nikla jezeli piszesz cytuje "Jedź choć na jeden mecz np. Jastrzębskiego Węgla zobacz prawdziwy doping". Jestem pewny ze wiele osob ma niezly ubaw z tego tekstu bo jezelii popierasz typ kibica "wąs i trąbka" to mamy kolejny powod zeby zakonczyc dyskusje.

  • ~anty_absurd 2009-05-24
    15:52:41

    0 0

    Po pierwsze policjant za pobicie kibica Hetmana Zamość odpowiedział zarówno karnie jak i dyscyplinarnie. Trafił do aresztu, stracił pracę i miał sprawę w Sądzie. Dodatkowo policjanci którzy brali udział w tym zdarzeniu także odpowiedzieli dyscyplinarnie. Nie wierzysz poszukaj w internecie. Po drugie skąd wiesz, że po ujawnieniu tego drugiego filmu pochodzącego podejrzewam z połowy lat 90 nikt nie odpowiedział karnie. I ostatnia rzecz. Czyli uważasz, że na mecze siatkówki nie chodzą prawdziwi kibice tylko kto, dziadkowie z wąsem i trąbką?? Ale przynajmniej Ci dziadkowie są prawdziwymi kibicami i potrafią podczas meczu zrobić prawdziwa oprawę. Ale dla was każdy kto na meczu nie rzuci kilku przekleństw pod adresem kibiców gości, nie zwyzywa policji to piknik a nie prawdziwy kibic. Odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie ilu z Was było by w stanie pojechać za swoim zespołem np. do Portugalii czy Turcji tak jak zrobili to kibice JW?? Odpowiedź jest prosta- ŻADEN !! Bo niestety z waszego kieszonkowego od rodziców ledwo starcza wam na bilety na Górnik, który po wczorajszym remisie za niedługo będzie grał z takimi tuzami piłki jak Górnik Łęczna, Dolcan Ząbki i Flota Świnoujście.

  • ~bbb 2009-05-24
    16:09:02

    0 0

    Pojechaloby i to wiecej niz myslisz. Ostatnio kibice Ruchu jechali do Hiszpani zeby wspomoc swoja zgode Atletico Madryt. Ale dajesz kolejny powod zeby zakonczyc z toba rozmowe bo dzielisz ludzi na tych z pieniedzmi i tych bez. Jezeli dla ciebie ktos kogo nie byloby stac na jakis daleki wyjazd to powod do kpin to jestes zwykla kurwa ktora ma tyle tupetu ze jeszcze chce umoralaniac innych.

  • ~anty_absurd 2009-05-24
    16:48:18

    0 0

    Za to ty dzielisz osoby chodzące na mecze na tych, którzy jadą na mecz żeby zrobić bydło i dla których najważniejsza jest zadyma i ich nazywasz prawdziwymi kibicami, i tych którzy jada na mecz żeby dopingować swoją drużynę ale nie wyzywają innych kibiców i nie upokarzają i zastraszają swoich piłkarzy jakimiś głupimi koszulkami. Dla Ciebie ci ludzie to dziadkowie z wąsem i trąbką, którzy nie powinni się w ogóle pojawiać na meczu. W większości cywilizowanych krajów to Ci dziadkowie z wąsem są nazywani prawdziwymi kibicami i to oni w dużej części utrzymują kluby ze swoich składek i karnetów i na szczęście w Polsce powoli do tego zmierzamy. Jedynie w niektórych klubach zarząd pozwala jeszcze pokazywać kibolom że są coś warci. I kolejna sprawa nie wyzwałem Cię ani razu więc wymagam tego samego od ciebie. Niestety tak jak w każdym przypadku racjonalna rozmowa i argumenty napotykają z waszej strony tylko agresję. Zobaczymy w przyszłym roku ilu kiboli pojedzie na mecz do Świnoujścia czy Łęcznej.

  • ~~BG 2009-05-24
    16:48:48

    0 0

    ~bzk ,~bbb masz może ten ciekawy film jak grzeczny kibic w Rybniku na przystanku pkp zarżnął drugiego grzecznego kibica? a moze to zrobił policjant? pokaz ten film chce to obejrzeć. ~anty_absurd popieram cie w 100%. Znajoma raz jechała pociagiem z kibicami, do dzisiaj (mineło kilkanascie lat) ma uraz na widok pociągu ,jak jej pety na głowie gasili nie miała nawet myśli o tym zeby kręcic jakis filmik

  • ~anty_absurd 2009-05-24
    17:09:07

    0 0

    Grzesik nie ma co przesadzać kilkanaście lat temu to ci dzisiejsi wielcy kibice nie wiedzieli co to piłka nożna i było wtedy o wiele gorzej niż jest teraz. Niestety zamiast iść do przodu to co niektórzy chyba zatrzymali się w miejscu. Chciałbym zobaczyć jeszcze jedną rzecz. Moment kiedy Alianz wybuduje stadion i wtedy powie, stać Cie na karnet za 200 czy więcej złotych to zapraszamy, nie stać to oglądaj mecz w domu. Ciekawe co się wtedy stanie i kogo będzie na stadionie więcej. Dziadków z wąsem czy łebków z twarzami zakrytymi szalikami.

  • ~BzK 2009-05-24
    17:12:14

    0 0

    Kibice Ruchu co chwilę jeżdżą do Madrytu na mecze i na mecze Atletico w pucharach. Zresztą jak widać przykład Lecha czy Wisła jak jeżdzą zagranicę pokazuje, że nie tacy Ci kibice biedni... Pamiętaj jedno jak nie masz wroga w narodzie to musisz go stworzyć.

    Hitler znalazł sobie Żydów, w Polsce takim wrogiem w mediach robi się kibiców.

    Anty_absurd Ty nie podajesz trafnych argumentów, bo wszystkich wrzucasz do jednego wora, uogólniasz. Dziwi mnie również, dlaczego dzielisz ludzi na tych, których stać na zagraniczny wyjazd a których nie stać. Myślisz, że ktoś taki jest gorszy ? Sam swoimi argumentami potwierdzasz to, że nas kibiców nie szanujesz.

    Skoro mnie nie szanujesz to czemu mam z Tobą dyskutować grzecznie? Sam nie kibicuje Górnikowi ale uparłeś się na nich strasznie i wyłącznie pokazujesz wszystko na ich przykładzie. Pozytywów nie umiesz pokazać? Ja wiem, że tak najłatwiej. Tak właśnie działa obecnie prasa i TV. Nikt nie mówi o świetnych atmosferach o kompletach widzów, o dobrym mecz, pięknej oprawie,bo to się nie sprzeda. Napiszą o burdach czy o gwizdaniu na hymn, którego nie było i ludzi się podniecają i w to wierzą. Dlatego bez urazy ale twoje argumenty są takie jakby wyciągnięte z gazety czy TV.

  • ~TG99 2009-05-24
    17:15:12

    0 0

    z tego co piszesz kolego a_a moge wnioskowac, ze jestes typem sfrutrowanego czlowieka szukajacego sensacji w materii ktora jest ci znana z gazet tudziez internetu, co za tym idzie Twoje wypowiedzi tutaj sa co najmniej lakoniczne. Rozumiem Twoja niechec do zdemoralizowanego tworu mieniacego sie 'kibicem', sam pewnie konczysz 'fajny' zaoczny kierunek, pracujesz, jestes szczesliwym posiadaczem Golfa serii III, masz dziewczyne ktora widzi w Tobie ideal, a pomiedzy tym wszystkim jezdzisz na mecze JW. Rozumujac jak szanowny Pan, powinnismy w trybie natychmiastowym zainteresowac sie pilki noznej gigantami, Manchester, Barcelona etc.
    Przytaczasz durne przyklady kibicow siatkarskich, skoro tak ci imponuje wyjazdowa liczba w sile kilkudzesieciu, radze spojrzec na liczby Lecha P., Wisly, etc. w Europie, ostatnimi czasy liczone w tysiacach..
    Argument o pilkarskich tuzach mocny, dla nas nie ma jednak wiekszego znaczenia czy to Legia, Wisla, czy tez Leszczynski Piast, bo to nadal będzie nasz kochany Gornik.
    W Polsce zmierzamy tez do tego, ze nie pilkarski wynik a dzialania odpowiednich ludzi sprawily, ze np stadion w Zabrzu to nie jak calkiem niedawno jezcze 4-5tys ludzi, a srednio 17-18tys..

  • ~TG99 2009-05-24
    17:17:15

    0 0

    Coz, czasem stadionowa patologia do ktorej otwarcie sie przyznaje stanowi dla wiekszosci pewna odraze, ktora czesc z nas stara sie reformowac, ja np, nie mam problemu z utozsamianiem sie z nia, mimo ze dostapilem zaszczytu dziennego studiowania co mam w dupie, wiedzie mi sie jak do tej pory calkiem dobrze a i ortografia mi nie obca.
    Lekarze ktorzy zabijaja, ksieza ktorzy gwalca, politycy zlodzieje.. Jest kim czym sie zajmowac , a na tym jakze szanownym, wyksztalconym tle nedzny kibic wyglada naprawde przyzwoicie..
    Masz prawo byc zdegustowany jako osoba postronna, ale radze ogarnij sie synku i nie wpi***laj w temat o ktorym nie masz pojecia.

  • ~anty_absurd 2009-05-24
    17:43:36

    0 0

    No i kolejne twierdzenie trafione jak kulą w płot. Nie jestem sfrustrowany, nie jeżdżę Golfem III, nie szukam sensacji a problem kiboli mieniących się kibicami mogę znać bardziej niż ci się wydaje. Jedno co się zgadza, jeżdżę na JW i na wiele innych meczy niekoniecznie piłkarskich. Nikomu nie każę tez zainteresować się MU, FCB. Każdy kibicuje temu komu chce. Masz rację frekwencja w granicach kilkunastu tysięcy robi wrażenie. Ale na Lechu, Wiśle to norma i tam większość ludzi ma karnety tak jak i na Ruchu. Natomiast taka frekwencja na Górniku to niestety efekt biletów za 5 złotych. Myślisz, ze po wprowadzeniu normalnych cen i karnetów będzie taka sama frekwencja. I ostatnie pytanie skoro tak wam zależy na dobrze klubu to odpowiedz mi na jedno pytanie. Czy po waszej ostatniej akcji z koszulkami, którykolwiek z liczących się zawodników będzie chciał przejść do Zabrza?? No niestety narobiliście wsi na całą Polskę i teraz każdy piłkarz dwa razy zastanowi się czy podpisać kontrakt i ryzykować zdrowie w przypadku niepowodzenia drużyny czy poszukać sobie innego klubu. ~`bzk - ja szanuję kibiców nie szanuję natomiast kiboli. Dzielę też ludzi na tych których stać na kulturalny doping i wspieranie swojej drużyny i na tych którzy maja to gdzieś i zależy im na rozróbie. Dlatego też podaję przykład kibiców siatkarskich bo tam takie sytuacje jak na meczach piłkarskich nie maja miejsca.

  • ~TG99 2009-05-24
    19:23:38

    0 0

    chlopaczku tyle na temat, ze przytaczasz wirtualne argumenty. bilety za 5zl komentuje LOLem, byly takowe, lat 3 wstecz, akcja obejmowala 2-3 mecze, dla twojej wiadomosci aktualny cennik waha sie w granicach 20-65zl. Zabieg 5zlotowych biletow stosuje tez obecnie Cracovia, czy tez chociazby Ruch Chorzow na meczu wczorajszym (swoja droga ~bzk krupniol?) To takie banalne informacje, nie warto z toba prowadzic dyskusji bo merytoryka nie jest twoja mocna strona. Egoistycznie stwierdzam iz mam(y) racje (koledzy ponizej), dlatego zakonczmy prosze to zbedna polemike.

  • ~bbb 2009-05-24
    19:31:45

    0 0

    bilet za 5 zl obowiazywal kilka sezonow temu przez kilka meczow. Bilet Na mecze Gornika kosztuje obecnie 20-25 zl wiec jak nie masz argumentow to nie siej tu nieprawdziwej propagandy. I Gornik spadnie, i bedzie gral z Leczna itp a my i tak zostaniemy i bedziemy jezdzili na mecze do Zabrza i na wyjazdy bo taka jest roznica miedzy nami a wąsatymi piknikami z JW ze dla nas sukcesy to nie jest sprawa priotytetowa. Chcialbym widziec ta frekwencje na meczach JW gdyby spadl o klase nizej. Wtedy ty i takie wąsy przerzucilyby swoje sympatie na kogos innego. Nie rozsmieszaj mnie ze kpiac z kogos ze nie ma pieniedzy na bilet prowadzisz racjonalna dyskusje

  • ~BzK 2009-05-24
    19:36:24

    0 0

    TG99 bez krupniola ;( i 10 zł (jak nie ma się identyfikatora). Efektu nie przyniosło, ale niedługo przyniesie jak pani S. odejdzie.

  • ~~BG 2009-05-24
    22:10:38

    0 0

    ~bzk ,~bbb,~TG99 masz może ten ciekawy film jak grzeczny kibic w Rybniku na przystanku pkp zarżnął drugiego grzecznego kibica? a moze to zrobił policjant? pokaz ten film chce to obejrzeć. a może potrafisz sie do tego zdarzenia odnieść merytorycznie. Czekam bo temat jest o pseudokibicach a nie o cenach biletu

  • ~TG99 2009-05-24
    22:41:45

    0 0

    zgadza sie. i co to ma do rzeczy? poza tym czytaj ze zrozumieniem.

  • ~TG99 2009-05-24
    22:48:30

    0 0

    jest za to mnostwo reportazy apropo morderstwa Przemka Czaji. Zabił oczywiscie policjant. jak wiec widzisz kolego bledne koło.








  • ~~BG 2009-05-25
    06:45:20

    0 0

    ~TG99 ..........." , nie warto z toba prowadzic dyskusji bo merytoryka nie jest twoja mocna strona" .......co się zgadza wyjaśnij prosze ze zrozumieniem, bo merytoryka jest twoja mocna stoną ,więc merytorycznie do tematu o pseudokibicach proszę o tych co się sami zabijają między sobą

  • ~BzK 2009-05-25
    10:21:46

    0 0

    grzesik a inni ludzie się nawzajem nie zabijają ?

  • ~~BG 2009-05-25
    14:54:44

    0 0

    ~bzk aaaaaaaaa czytać umiesz? ten tekst jest o pseudokibicach ,to sa takie stwory którzy jak sie zarzynaja nawzajem to jest w porzadku , tylko jak policja ich gazem poczęstuje to jest wielkie hallllo,inni ludzie sie też zabijają podam ci nawet adres - IRAK pojedziesz? za fajerwrki tam ci gliny nie dadzą zakazu wchodzenia na stadion, a sobie poogladasz błysk i kupe dymu tylko że jesteś tchórzem i tu siedzisz i zgrywasz bohatera którego stać na bilet. nie o biletach jest ten artykuł tylko o palantach którzy chca być kibicami tylko nie potrafią a jak ich policja chce nauczyc to maja pretensje .dlaczego sie zabijacie nawzajem , odpowiedz. Ja ci odpowiem dlaczego pały was pałują

  • ~ 2009-05-25
    23:51:06

    0 0

    No tak, nikt z tych "superkibiców", tak jak myślałem, nie może odpowiedzieć co mają wspólnego wulgaryzmy z dopingiem. ~112 napisał by podać definicję kibola bo nigdzie nie może takowej znaleźć, widać pewne rzeczy wychodzą mu gorzej niż "kibicowanie":) Oto ona http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Kibol Troszkę z humorem pokazany obraz głupka i debila.

  • ~BzK 2009-05-26
    07:56:33

    0 0

    Z humorem ale zgadza się do sporej liczby osób komentujących - http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Troll ;)

  • ~Tomson 2009-05-26
    09:21:45

    0 0

    Z tego co wyczytalem tutaj to zalazlo sie kilka osob zajmujacych sie "pseudokibicowaniem" :D zaraz poznac... agresor sie wlacza i wyskakuja na "normalnych" ludzi ;p

  • ~~BG 2009-05-26
    15:41:11

    0 0

    ~bbb widze ze trafiłes wczoraj na te moje cukierki i tak ci dobrze ze nawet nie masz ochoty pisac

  • ~bbb 2009-05-26
    16:38:35

    0 0

    Dalem ci ta satysfakcje zebys mial ostatnie slowo ale widze ze z przyjemnoscia masturbujesz sie przy kazdym moim nowym poscie, w takim razie niech ci bedzie. Tak na serio to masz slaby zart na ktory nie mam ochoty odpisywac bo wiem ze taki kozak jestes tylko przez internet

  • ~~BG 2009-05-26
    18:13:31

    0 0

    ~bbb ty do wyjścia z toporami się przyznajesz ale wstydzisz się przyznać ze bierzesz ode mnie cukierki? ale brac to sie nie wstydzisz?

  • ~112 2009-05-26
    20:19:31

    0 0

    ~grzesik a ciebie tak czasem nie biją zbyt mocno koledzy na osiedlu? czy po prostu dostałeś kiedyś po głowie o jakiegoś kibica i teraz wylewasz swoje żale przez internet?

  • ~~BG 2009-05-26
    22:08:28

    0 0

    ~112 rozumiem że mi współczujesz, tylko taki to moze zrozumieć co sam przez to przeszedł. Dzięki ja ci tez współczuje

  • ~112 2009-05-27
    01:20:39

    0 0

    nieudana próba ironii pewnie pomaga ci z tym jakoś żyć. no ale jeśli tobie z tym dobrze to ok, nie wnikam. bez pozdrowień i nie odpisuj już nic tutaj

  • ~~BG 2009-05-27
    06:39:20

    0 0

    w powyższy sposób i jak niżej powinni skończyć wszyscy pseudokibice

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5342