W październiku odbyły się trzecie warsztaty w ramach projektu edukacji kulturowej „Lepsze noty - sztuka wspólnoty". Uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 24 w Rybniku-Popielowie pracowali z Dariuszem Hądzem. Wspólnie projektowali graffiti na długi mur biegnący wzdłuż drogi do szkoły. Najpierw odbyło się spotkanie, na którym wymieniali się pomysłami. Kolejnym etapem było zagruntowanie podłoża. Po naniesieniu tła i naszkicowaniu postaci, dzieci z klas IV, V i VI wypełniły kolorami postaci na murze. Projekt realizowany był w ramach projektu operatorkultury.pl, prowadzonego przez Regionalny Instytut Kultury, który w województwie śląskim pełni rolę operatora programu Narodowego Centrum Kultury Bardzo Młoda Kultura 2016-2018. Relację fotograficzną wykonał Łukasz Kohut.
W październiku odbyły się trzecie warsztaty w ramach projektu edukacji kulturowej „Lepsze noty - sztuka wspólnoty". Uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 24 w Rybniku-Popielowie pracowali z Dariuszem Hądzem. Wspólnie projektowali graffiti na długi mur biegnący wzdłuż drogi do szkoły. Najpierw odbyło się spotkanie, na którym wymieniali się pomysłami. Kolejnym etapem było zagruntowanie podłoża. Po naniesieniu tła i naszkicowaniu postaci, dzieci z klas IV, V i VI wypełniły kolorami postaci na murze. Projekt realizowany był w ramach projektu operatorkultury.pl, prowadzonego przez Regionalny Instytut Kultury, który w województwie śląskim pełni rolę operatora programu Narodowego Centrum Kultury Bardzo Młoda Kultura 2016-2018. Relację fotograficzną wykonał Łukasz Kohut.