Kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w Czerwionce-Leszczynach nabiera tempa. Spot z udziałem Barbary, Karoliny i Karola, bohaterów kampanii można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a reklamę z udziałem trójki bohaterów na ogólnopolskich portalach informacyjnych. Twarze mieszkańców Czerwionki widnieją też na plakatach w pociągach PKP Intercity.
2012-04-23 00:00Na billboardach promujących gminę Czerwionka-Leszczyny, które pojawiły się m. in w Rybniku, Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Katowicach, Gliwicach, Chorzowie, Częstochowie, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu, widnieją uśmiechnięte twarze mieszkańców gminy, zwycięzców przeprowadzonego niedawno castingu. To początek kampanii reklamowej promującej gminę.
2012-03-24 00:0017-letni Kamil chciał zrobić dla rodziny grilla. Jest poważnie poparzony. Jego mama prosi o wsparcie
25487Greckie truskawki zalały polski rynek. Jak jest w Rybniku i ile kosztują?
18514Zatankował 230 litrów paliwa i odjechał bez płacenia. Poznajecie go?
17581Co tam nowego u „mistrzów” parkowania? Są nowe zdjęcia ich „dokonań”
15848Padają ryby w Zalewie Rybnickim. Jaki jest powód?
15563Znamy kandydatów do Parlamentu Europejskiego. Kto startuje z naszego okręgu?
38Kierowcy mają powody do radości. "Kierunek zmian na pylonach może cieszyć"
28Senat również za językiem śląskim. Teraz czas na decyzję prezydenta Dudy
17Greckie truskawki zalały polski rynek. Jak jest w Rybniku i ile kosztują?
17Nowiny: teren „rekreacyjny” za Górką dla Burka został odgrodzony. Czytelnicy: dlaczego?
15Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert