zamknij

Sport i rekreacja

Żużel: 12 punktów do odrobienia

2010-10-10, Autor: 
W pierwszym meczu barażowym o utrzymanie w I lidze KS ROW Rybnik przegrał w Lublinie z KMŻ-etem 39:51.

Reklama

W meczu z KMŻ-etem Lublin zawodnicy Dariusza Momota tylko raz objęli prowadzenie. Po drugim biegu, w którym podwójnie wygrali młodzieżowcy – Sławomir Pyszny i Rafał Fleger, KS ROW prowadził 7:5. Szybka odpowiedź gospodarzy spowodowała, że po pięciu wyścigach KMŻ miał już przewagę 8 punktów (19:11). Kolejne biegi były bardzo wyrównane. Dopiero w przedostatnim starciu gospodarze wygrali 5:1 (49:35). Przed wyższą porażką rybniczan uratowali Daniel NermarkJoonas Kylmaekorpi, którzy w piętnastym biegu zwyciężyli 4:2. Ostatecznie KMŻ wygrał 51:39.

Rewanżowy mecz odbędzie się już w najbliższy wtorek 12 października. Na torze przy ul. Gliwickiej rybniczanie będą starali się odrobić 12-punktową stratę z Lublina. Początek meczu o godzinie 16:00.

 

Ceny biletów:

Trybuna kryta - 30 zł

Amfiteatr normalny - 20 zł

Amfiteatr ulgowy - 10 zł

Program - 2 zł

Karnety nie obowiązują.

 

Awizowane składy na mecz w Rybniku:

KS ROW Rybnik: 9. Daniel Nermark 10. Nicolai Klindt 11. Ronnie Jamroży 12. Joonas Kylmaekorpi 13. Andriej Karpov 14. Mateusz Domański.

KMŻ Lublin: 1. Mariusz Puszakowski 2. Lukas Dryml 3. Ryan Fisher 4. Tomasz Rempała 5. Karol Baran 6. Tadeusz Kostro.

 

Wyniki meczu w Lublinie:

KS ROW Rybnik - 39: 1. Daniel Nermark - 11 (2,1,2,2,1,3) 2. Mateusz Domański - NS (-,-,-,-) 3. Ronnie Jamroży - 1 (0,1,0,-) 4. Joonas Kylmaekorpi - 11 (1,3,3,w,3,1) 5. Andrij Karpow - 8+1 (2,2,1*,3,0,0) 6. Sławomir Pyszny - 4+1 (2*,d,0,-,2,-) 7. Rafał Fleger - 4 (0,3,0,0,1).

Lubelski Węgiel KMŻ - 51: 9. Tomasz Rempała - 11+1 (3,3,1*,2,2) 10. Kauko Nieminen - 5 (1,1,2,1) 11. Mariusz Puszakowski - 11+3 (2*,2*,1*,3,3) 12. Ryan Fisher - 11+2 (3,3,2,1*,2*) 13. Karol Baran - 11 (3,2,3,3,0) 14. Tadeusz Kostro - 0 (0,-,w,-,d) 15. Michael Hadek - 2 (1,1,0).

Bieg po biegu: 1. Rempała, Nermark, Nieminen, Fleger 4:2 2. Fleger, Pyszny, Hadek, Kostro 1:5 (5:7) 3. Fisher, Puszakowski, Kylmaekorpi, Jamroży 5:1 (10:8) 4. Baran, Karpow, Hadek, Pyszny (d3) 4:2 (14:10) 5. Fisher, Puszakowski, Nermark, Fleger 5:1 (19:11) 6. Kylmaekorpi, Baran, Jamroży, Kostro (w/u) 2:4 (21:15) 7. Rempała, Karpow, Nieminen, Pyszny 4:2 (25:17) 8. Baran, Nermark, Karpow, Hadek 3:3 (28:20) 9. Kylmaekorpi, Nieminen, Rempała, Jamroży 3:3 (31:23) 10. Karpow, Fisher, Puszakowski, Fleger 3:3 (34:26) 11. Baran, Nermark, Nieminen, Kylmaekorpi (w/u) 4:2 (38:28) 12. Puszakowski, Pyszny, Nermark, Kostro (d3) 3:3 (41:31) 13. Kylmaekorpi, Rempała, Fisher, Karpow 3:3 (44:34) 14. Puszakowski, Fisher, Fleger, Karpow 5:1 (49:35) 15. Nermark, Rempała, Kylmaekorpi, Baran 2:4 (51:39).

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (54):
  • ~po12 2010-10-10
    18:16:27

    0 0

    W wtorek zarząd w biegach nominowanych na taczkach pojedzie (za bramę) Czas pochylić czoła i odejść.Panie Momot i Pawlaszczyk dziękuję za wspaniały sezon możemy być dumni i zadowoleni.
    Toście porządzili

  • ~ 2010-10-10
    18:26:49

    0 0

    Gratulacje dla wszystkich, którzy tak zabiegali o powrót do historycznej nazwy. Kiedy wszyscy "prawdziwi" kibice zachwycali się powrotem do tradycji, Lublin się wzmacniał a dziś ci nowi zawodnicy zrobili 16 punktów! Zatem wasza upragniona nazwa pięknie dziś pojechała i prawdopodobnie będzie w drugiej lidze. Teraz pytanie co lepsze: profanacja historycznej nazwy w drugiej lidze czy XXXXXX Rybnik w Ekstralidze(zamiast XXXXXX wstawić jakiegokolwiek sponsora tytularnego)?

  • ~ 2010-10-10
    18:53:18

    0 0

    Brawo Jamroży. Rewelacyjny występ. O juniorach to nawet szkoda słów. Gonic to towarzystwo. 3 LIGA CZEKA (2 liga to tylko z nazwy ) Co to miało byc się pytam? Puszakowski,Baran i Rempała zrobili nam kuku. Żenada. Żużel w Rybniku? To by było na tyle

  • ~ 2010-10-10
    19:44:51

    0 0

    przeorac tor, poszerzyc boisko do piłki ...o a cale środeki włożyc w jedna dyscypline !!!! Piłka lub kosz .. i najlepsze jest to że w przyszlym roku do ekstraligi awansuja 2 druzyny bezpośrednio ..to żeśmy powalczyli

  • ~kamilsky 2010-10-10
    19:52:15

    0 0

    Wiecie. Ja też bym to zamknął. Mając takich "kibiców" to będąc żużlowcem odechciałoby mi się jeździć, a jeśli bym był działaczem to nie chciałbym więcej MARNOWAĆ czasu tylko po to, by wysłuchiwać takiego marudzenia. Z pustego i Salomon nie naleje. Słaby sezon każdego zawodnika. Nie ma cudów, nagle formy nie złapią. No ale przecież to WSZYSTKO wina Pawlaszczyka i Momota... Błędów nie popełnia ten, kto nic nie robi, a już was widzę cwaniaczki jak jeden z drugim stoicie za sterami klubu. Trzęślibyście dupami i tyle :]

    ROW! We wtorek walczyć o każdy centymetr toru!

  • ~ujek 2010-10-10
    20:41:04

    0 0

    dzisio "lekki chaziel" ale we wtorek domy rada ....Prawdziwi KIBICE, widzimy się we wtorek :)

  • ~po12 2010-10-10
    20:45:33

    0 0

    ~kamilsky pokaż jednego żużlowca i napisz od kiedy im się chciało bo właśnie tak jeżdżą od niechcenia brak walki i tyle , a Pawlaszczyk to tylko w garniakach puszyć się potrafi i uśmieszki do Fudalego posyłać. Banda cwaniaków którzy z koryta jak najwięcej dla siebie garną. Dla zawodników brak funduszy ciekawe czy na pensje dla zarządu również szczególnie za ich wyniki w zarządzaniu. Piszesz "WSZYSTKO wina Pawlaszczyka i Momota" pewnie jak można tworzyć drużynę bez trenera. Poprzedni sezon utrzymali się i myślą że wszystkie rozumi ich.

  • ~ 2010-10-10
    20:53:54

    0 0

    ~kamilsky , poczytaj relacje z ostatnich spotkań ligi szwedzkiej i zobacz, jak tam jeździł Jamroży. Nagle stracił formę w dniu dzisiejszym ?

  • ~ 2010-10-10
    20:58:41

    0 0

    a może po prostu lepszy sprzęt jest mu potrzebny na inne ligi ? Chyba nie tylko jemu.

  • ~miastowy 2010-10-10
    21:24:26

    0 0

    Jestem kibicem tego klubu o wielu lat, ale teraz życzę spadku mojemu klubowi. Może wtedy ktoś się wreszcie obudzi w tym mieście i zrozumie, że działalność w mieście nie powinna się tylko ograniczać do zarabianiu pieniędzy na mieszkańcach. W takich ośrodkach jak Leszno, Gorzów, Zielona jest ściepa pół miasta na żużel. w Rybniku każdy sobie... . Efekt tego taki, że ostatni bastion "profesionalnego" sportu w Rybniku upada,podczas gdy cała Polska cieszy się z największego sukcesu w historii. Smutne to, bo miasto niby tak pięknie rozwinięte i zadbane może poszczycić się kopaczami w 4 lidze (praktycznie rzecz biorąc). Mimo, że lubię piłkę to mam gdzieś całą tą otoczkę i chamstwo z nią związane w Polsce. Vide bójka na skrzyżowaniu na Kotucza. Nie chcę tego w moim mieście, a wraz z sukcesami w tej dyscyplinie tego typu obrazki jak ten z Kotucza będą się pojawiać coraz częściej.

  • ~kamilsky 2010-10-10
    21:56:22

    0 0

    PO12 - czy Ty jesteś, czy udajesz głupiego? To ich praca. Nie pojedzie, nie zarobi! Inna sprawa, że kasy nie dostaną od razu, ale dostaną. Więc argument zupełnie nietrafiony. Poza tym oskarżenia, które wysuwasz podpadają pod paragraf :] więc hamuj.

    Don Tytus - pokazałeś jak się znasz na tym sporcie... Każdy dobrze zorientowany wie, że tory w lidze szwedzkiej są inne od polskich, potrzeba innych motorów z innymi ustawieniami. Po drugie, wystarczy popatrzeć jakich przeciwników miał Ronnie w Szwecji... powiedzmy sobie szczerze, że nie za wymagających... Sezon zawalił Jamroży i Węgrzyk. Przecież dlaczego nie można było sądzić po poprzednim sezonie, że właśnie ta dwójka wzmocniona rewelacyjnym w ubiegłym roku Nermarkiem będzie stanowić siłę tego zespołu? Nie było podstaw, by tak nie sądzić.

  • ~Kris93 2010-10-10
    22:00:54

    0 0

    Miastowy, to nie twoje miasto tylko jesteś jego mieszkańcem.. Nikomu sie nic nie stało, a ty zajmnij sie żużlem.. ;]

  • ~po12 2010-10-10
    22:33:07

    0 0

    ~kamilsky śmieszny z twoimi paragrafami jesteś ja napisałem o chapaniu z koryta twoje wyobrażenie i fantazja zrobiła resztę, ale dość w tym temacie. Co do jazdy tylko ślepy nie mógł zauważyć jak Węgrzyk jeździł pod koniec zeszłego sezonu trudno więc było go uznać za filar. Tory w ligach zagranicznych są inne owszem jednak nasi zawodnicy od dziś chyba nie jeżdżą na żużlu więc jakieś doświadczanie chyba posiadają, a jeśli według ciebie im tego brakuje to należy im przed każdym meczem o tym przypomnieć, że powinni się przestawić na polskie tory. Po za tym nie tylko Jamroży jeździ w ligach zagranicznych więc nie określałbym ich mianem miernych.
    W jednym trzeba ci jednak przyznać rację Lublin to przeciwnik z bardzo wysokiej półki.

  • ~po12 2010-10-10
    22:35:22

    0 0

    Jeszcze jedno nie pojedzie nie zarobi ; jak nie w Rybniku to w marnej Szwecji więc argument marny zwłaszcza że o swoje pieniądze muszą się prosić

  • ~karla 2010-10-10
    22:46:31

    0 0

    co się stanie jeśli w Rybniku będzie taki sam wynik jak w Lublinie?

  • ~kamilsky 2010-10-11
    10:24:02

    0 0

    PO12 - umiesz tylko krytykować. Zero rozwiązań. Tak najprościej i każdy tak potrafi. Po najmniejszej linii oporu. Nikt Ci nie każe chodzić na stadion. Obejdzie się mecz i cały sezon bez Ciebie. Zastanów się człowieku, czy każdy zawodnik w tym sezonie punktuje? Takich, którzy mają gorszy sezon jest więcej i to nie tylko w naszej drużynie. Skąd Jamroży ma wziąć na nowe motory skoro w Rybniku cienko z kasą? A dlaczego cienko? Bo wszyscy to mają w dupie. A z samej Szwecji nie zrobisz zakupów na Polskę i na Szwecję. Koło się zamyka. Do tego kontuzja i za szybki powrót na tor. Po prostu słaby sezon Jamrożego i już. A co do Węgrzyka... Szumina też średnio pojechał dla Czewy ostatnie dwa mecze i co? W przyszłym roku będzie słaby? :D Brak logiki mnie poraża :D Skoro uważałeś, że było to tak przewidywalne to możesz zostać członkiem Zarządu i przekaż te cenne informacje. Może ten żużel się w końcu odbuduje... No i gdzie napisałem, że Lublin to silny przeciwnik i gdzie napisałem, że Mario z Jamrożym są mierni? Hmm... jak już masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem to nie warto z Tobą dyskutować. Wróć do szkoły. Co więcej, dalej z Twoich postów nie można wywnioskować do kogo Ty masz pretensje tak w ogóle? Do Zarządu, zawodników, czy może całego świata? :D

  • ~ 2010-10-11
    10:35:36

    0 0

    Kamilsky skończ już bronic tego Jamrożego. Co za biedak. Nie ma pieniędzy. To niech idzie do innej pracy albo mu się złożymy na części. Albo jeśli jest taki dobry to niech weźmie pożyczkę z banku a później odda z zarobionych pieniążków ze zdobytej bardzo dużej ilości punktów. Normalnie śmiech na sali

  • ~kamilsky 2010-10-11
    11:17:17

    0 0

    monnie - a czy ja go bronię? Ja tylko stwierdzam fakty :] kilka postów wyżej już stwierdziłem, że zawalił nam sezon. Ale czy to powód, by go obrażać i psy na nim wieszać? To PO12 pisze o kompletach w Szwecji, ja twierdzę, że to nie ma żadnego przełożenia na ligę polską. Czy to obrona zawodnika? Kolejny raz - takie są fakty :] Po raz kolejny do Was apeluję - dajcie rozwiązania a nie jeździjcie po nich jak po burych psach. Krytyka owszem, ale chamstwu mówię NIE :]

  • ~ 2010-10-11
    12:04:39

    0 0

    Kamilsky pamiętaj jednak że to niby zawodowcy ale i sportowcy. Jeśli kibic widzi,że facet nie ma ambicji ani jaj to później się rodzą różne skrajne komentarze

  • ~renzby 2010-10-11
    12:33:25

    0 0

    BRAWA DLA ZARZĄDU!WIEDZĄ JAK ZACHĘCIĆ KIBICÓW.KARNETY NIEWAŻNE,BILETY PO 20 ZŁ!PO WCZORAJSZYM WYSTĘPIE WSTĘP POWINIEN BYĆ GRATIS

  • ~Bialy Rekin_1 2010-10-11
    14:33:06

    0 0

    karla - Art 758 ust. 5 - " Przy równości sumy punktów meczowych i biegowych z dwóch meczów barażowych, o których mowa w ust.3, o zwycięstwie w barażu zadecyduje bieg dodatkowy, rozegrany po drugim meczu barażowym, w którym weźmie udział po jednym zawodniku z każdej drużyny, wyznaczonym przez kierownika drużyny.

  • ~po12 2010-10-11
    14:37:57

    0 0

    ~kamilsky widzę że to nie ja mam problem z czytaniem i zrozumieniem bo ani ja ani nikt inny nie pisał tutaj że Jamroży robi w Szwecji komplety; nie ty również będziesz decydować o tym czy pójdę na stadion; takie moje prawo że na stadionie mogę wrzeszczeć ROW ROW ROW ale mam również prawo do krytyki; raczej na pewno winą kibiców nie jest jaki zawodnicy prezentują poziom; odpowiedz sobie na pytania; kto kontraktował zawodników, w czyich kompetencjach jest pozyskiwanie środków na istnienie klubu; nie wiem jak ty ale idąc na mecz kupując bilet mogę chyba mieć oczekiwania że zobaczy coś ciekawego jeśli tego nie ogarniasz to faktycznie nie ma co tu dyskutować

  • ~hiso 2010-10-11
    14:48:50

    0 0

    po co wam ten żużel? drogie to w utrzymaniu, niebezpieczne i jeszcze ciągły problem z kasą. Wolę fusbal. Bilety tanie, a chłopaki radzą sobie coraz lepiej. Żużel może uprawiać garstka, a w nogę mogą grać wszyscy.

  • ~matszw 2010-10-11
    16:24:13

    0 0

    ~kamilsky takich żużlowców? Przepraszam Cię o kogo Ci chodzi? Nermark, Klindt i Kylmaekorpi pójdą w przyszłym sezonie do obcych klubów i zapomną o nieudanym sezonie w barwach ROWu, Jamroży pewnie łapnie angaż w jakimś klubie jako 2linia, to samo z karpowem, natomiast juniorzy zostaną w tej tonącej łajbie, bo z takim poziomem sportowym nikt ich nie będzie chciał. Po drugie, panie Momot, a za co zawodnicy biorą kasę?! Chyba za jazdę?! Więc nie na miejscu jest wykrzykiwanie kibicom że mają sami siadać na motory i jechać, ZA DARMO TEGO NIE ROBIĄ!!!!!!!

  • ~ 2010-10-11
    16:24:54

    0 0

    Nie dość,że dno totalne to jeszcze karnetowiczów w h... zrobili!!! W końcu będzie to historyczna chwila, taka wisienka na torcie to nie dziwne, że karzą sobie jeszcze dodatkowo płacić za widok wielkiego ROWu w rowie tzn w drugiej lidze. No ale głupi byłem, że karnet kupiłem. Bawcie się dobrze na stadionie!

  • ~ 2010-10-11
    16:26:43

    0 0

    Sorki za błąd, nerwy mnie już ponoszą. "Każą" oczywiście miało być.

  • ~lakiluck 2010-10-11
    16:48:32

    0 0

    TO JEST CHORE CO TEN ZARZĄD ROBI!! 20 ZŁ ZA BILET?? TO W E-LIDZE BYM ZAPŁACIŁ A NIE DAM 20ZŁ ZA MOŻLIWOŚĆ ZOBACZENIA TEGO CZY SIĘ UTRZYMAJĄ W LIDZE!! WSTYD O 16.00 MECZ I TYLE ZA BILET, ZERO POSZANOWANIA KIBICÓW KTO NORMALNY ZAPŁACI ZA TAKIE COŚ, ZAMIAST PRZYCIĄGNĄĆ KIBICÓW BY STADION BYŁ PEŁNY TO WOLĄ MIEĆ GARSTKĘ KIBICÓW TAK ZARZĄD RYBNICKI MYŚLI, NIECH SIĘ PODDAJĄ DO DYMISJI I ZAKOŃCZĄ TĄ FARSE, ŻADEN POWAŻNY SPONSOR NIE ZAINWESTUJE W KLUB Z DOŁU TABELI KTÓRY NIEMA ZAŁOŻENIA BY WEJŚĆ WYŻEJ, TAK JAK TERAZ KLUB SPADA NA DNO TAK DAWNO JUŻ NIE BYŁO, NIE PAMIĘTAM KIEDY WALCZYLIŚMY O UTRZYMANIE W BARAŻACH TO KLĘSKA I WSTYD A TE CENY BILETÓW TO PARANOJA, LEPIEJ NIECH LUBLIN WYGRA TO MOŻE OBUDZĄ SIĘ WTEDY I POMYŚLĄ ŻE WCHODZĄC NA STADION PŁACISZ I MAJĄ Z TEGO KASE A CZYM LEPSZE WYNIKI TYM WIĘCEJ LUDZI PRZYJDZIE NA STADION, I NIE MOŻNA BRONIĆ ZAWODNIKÓW TO ZAWODOWCY A KASA NA SPRZET MUSZĄ MIEĆ SAMI, A NIE PŁAKAĆ ŻE MAJĄ PROBLEMY.

  • ~ 2010-10-11
    17:32:47

    0 0

    Z tymi karnetami to taki żart? Brawo zarząd. Ładnie traktujecie najwierniejszych kibiców.......

  • ~ 2010-10-11
    18:40:23

    0 0

    I jak tam po dzisiejszym treningu ? Tor spreparowany pod siebie ? Tylko uważajcie, że kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada, także od razu zamówcie ze 3 ambulanse na tor ;)

  • ~xenir 2010-10-11
    18:57:57

    0 0

    Lucas, tor jest równy, twardy, bez żadnej fałdy. To gwarantuje, że nasze rekiny dojadą do mety, być może nawet we wszystkich biegach. Dzisiaj trenowali starty, bo na dystansie wyprzedzać się nie będzie dało.

  • ~Gosik321 2010-10-11
    19:42:49

    0 0

    No ładnie!! To ja proponuję żeby jutro Ci, którzy mają karnety nie przyszli na stadion wcale, bo za darmo karnetów nie rozdawali tylko kosztowały kupę (w tym roku wyrzuconej w błoto) kasy a jeszcze niby mamy im na koniec do tego przedstawienia dopłacać. Zarząd tego klubu robi z nas debili!!!! BOJKOT MECZU!! I możecie wieszać na mnie psy ale ja się czuję po prostu oszukana!!

  • ~mazi_rk 2010-10-11
    19:57:48

    0 0

    Nie wiem co wy się czepiacie tej porażki w Lublinie :/ co Wy liczyliście na cud ??? Przecież to by była wielka sensacja jakby faworyt przegrał i to jeszcze na swoim torze :/

  • ~Robert - Meksyk 2010-10-11
    20:20:31

    0 0

    We wtorek byłbym oczywiście na meczu, ale pracuję do 17.00, a więc... Życzę powodzenia!!! Rozjedziemy Lublin!!! I nie panikujcie: Gdańsk też wygrał pierwszy baraż z Czewą, a w rewanżu... Do boju KS ROW Rybnik!!!

  • ~ 2010-10-11
    21:08:24

    0 0

    Historyczna nazwa klubu, a taka wtopa, lepiej miało zostać RKM, a propo, czy te oczobolesne barwy już zniknęły ze stadionu? Pytam bo nie chodzę, szkoda pieniędzy.

  • ~nedwed89 2010-10-11
    22:00:19

    0 0

    Witam ... dla mnie to juz zuzel jest dawno skonczony ...niema kasy zarzad i mysli zestworzy bardzo dobry zespol... ja jzu to wiedizlem ze rybnik pasadnie moze tam w 2 lidze bedzie mistrzem ... hahahha

  • ~aguleczka2003 2010-10-11
    22:09:34

    0 0

    ~kamilsky - ty to się chyba na żabach znasz.... nie wiedział co powiedział... kibice są i będą.. przychodzą kibicują i ..PŁACĄ... więc żądają efektów - tak jak każdy inny Sponsor!.a że zarząd nie mógł lub nie chciał zatrudnić ODPOWIEDNIEGO trenera na początku sezonu, że nie gonił chłopaków częściej na terningi to czyja to wina kibiców??? nie. więc się nie pień

  • ~aguleczka2003 2010-10-11
    22:15:25

    0 0

    a poza tym coscie się przyrzepili tego jamrożego?!?! zeszły sezon miał ok teraz ma słabszy.. a stwierdzenie ża on zawalił sezon drużyny to wierutna bzdura! w team-ie jest ich 12 - a co zrobiła cała reszta?????

  • ~Bolek_1 2010-10-12
    00:04:52

    0 0

    ktoś kto kupuje na poczatku zesonu karnet jest wielkim wsparciem dla klubu, a teraz tych ludzi się wykorzystuje. Wstyd panie Pawlaszczyk.

  • ~kamilsky 2010-10-12
    08:55:43

    0 0

    aguleczka2003 - znam ten sport od wewnątrz, dlatego mam inne zdanie niż większość. Popatrz sobie na średnią innych. Gdyby Ronnie i Mario mieli w tym roku taką średnią jak w roku ubiegłym, to dziś nikt by nie lamentował i nie byłoby wywożenia na taczkach. Upieram się przy tym, że zabrakło punktów PRZEDE WSZYSTKIM tych dwóch zawodników. A że reszta mogła jechać lepiej... a no pewnie, że mogła. Pewnie, że kibice płacą i wymagają. Zrozumiałe. Ale teksty o taczkach, nabijaniu własnej kabzy itd. to moim zdaniem przesada i wylewanie emocji przez frustratów życiowych. Sponsorzy wymagają, szkoda tylko, że OD POCZĄTKU SEZONU nie płacą. Obiecywać potrafi każdy. Pawlaszczyk z Momotem przegrali ten sezon PR-owsko na całej linii. Zgoda. Tylko tak po prawdzie, gdyby nie oni rok temu, to dziś nie mielibyście nawet na co / na kogo narzekać. W tym roku dali ciała, a ile lat Szołtysek dawał ciała poza pierwszym sezonem 2003, kiedy jeszcze jechał na kasie wynikającej z gospodarności Kolorza? Równe 5 lat. Zgadzam się również z tym, że Momot nie powinien być menadżerem, a co najwyżej jego pomocnikiem.

  • ~Azja 2010-10-12
    10:07:15

    0 0

    ~kamilsky Pan Pawlaszczyk przychodząc do tego klubu obiecywał złote góry, i z tego rozliczają go kibice. Trochę więcej pokory i cięzkiej pracy a może było by inaczej. Co do poprzedniego zarządu to nigdy klub nie był tak nisko jak teraz, nigdy w klubie nie było tyle zamieszania i niespójności rządzenia. Oczywiście że sympatia kibiców na pstrym koniu jeździ, ale teraz to ja ich popieram w 100%. Sponsorzy temat rzeka, już kiedyś pisałam była Elektrownia polska było eldorado, kto ma sponsorować polski żużel jak 99% wielkich koncernów jest zagraniczna. Jak Pan Pawlaszczyk przejmował klub dużo ostrych słów krytyki padło na poprzedników, ale oni chociaż zatrudniali trenera i mechanika....

  • ~ 2010-10-12
    10:43:41

    0 0

    Azja! Tylko,że przez to że poprzednicy narobili takich długów to jesteśmy tam gdzie jesteśmy. Więc dziękuję za takich prezesów jacy byli wcześniej. Druga sprawa. To już dawno mówiłem aby zaorac tor,poszeżyc boisko to przynajmniej zarobiło by miasto na wypożyczeniu boiska dla innych klubów. Górnik czy Piast np.

  • ~xenir 2010-10-12
    11:06:39

    0 0

    Kamilsky, jeśli znasz ten sport od wewnątrz to nie pisz bzdur, że " Szołtysek dawał ciała poza pierwszym sezonem 2003, kiedy jeszcze jechał na kasie wynikającej z gospodarności Kolorza". Jakbyś się trochę orientował, to byś wiedział, że Szołtysek też przejmował klub z długami po Kolorzu.

  • ~Azja 2010-10-12
    11:59:42

    0 0

    ~monnie historia długów już jest owiana taka tajemnicą że prawdy nigdy nie dojdziesz... a cyfry nigdy nie padły, tak więc ten argument jest już trochę żenujący, bo z tego co widać to każdy zarząd ma podobny budżet do dyspozycji. A tu już nawet o pieniądze nie chodzi tylko o zarządzanie i błędne decyzje kadrowe i zero nauki na błędach...

  • ~aguleczka2003 2010-10-12
    13:53:53

    0 0

    kamilsky - cóż ja ci mogę rzec skoro się tak dobrze znasz .... ale szołtysek i spółka ciągnęli ten wózek dłuuugo długoo i nie było takich sytuacji jak teraz. a ci nie dość że po roku już są na dnie ( co mnie nie dziwi bo kto mieczem wojuje od miecza ginie - latali po firmach zbierali petycje podpisy itd) to jeszcze jakieś czary na koniec odprawiają- JAK oni chcą zapełnić kasę robiąc mecz w tygodniu o godz 16?? skoro większość ludzi pracuje do 16-17 .

  • ~kamilsky 2010-10-12
    14:05:53

    0 0

    Czy nikt tego nie widzi, że poprzedni Zarząd jechał najsilniejszym składem bez względu na to, czy pieniądze były, czy ich nie było? Stąd dług, który zostawili w wysokości ponad 1mln złotych! Teraz dług jest ponoć mniejszy, a to dlaczego? No bo jak nie było pieniędzy to nie ściągali wszystkich zagranicznych tylko, dlatego by gawiedź myślała, że wszystko jest cacy. Tak właśnie robiono kilka lat temu. Z perspektywy czasu widać, że błędem było przejmowanie tego długu po ekipie Szołtyska, spłacanie go a jednocześnie budowanie budżetu klubu na nowy sezon. Można było rozpocząć ściganie od zera w II lidze, ale teraz można sobie "gdybać". I tak znaleźliby się frustraci wylewający swoje żale, dlaczego nie jeździmy w I lidze. Zgadzam się z monnie w jednej zasadniczej kwestii. Gdy był robiony remont stadionu w ogóle nie pomyślano o murawie, która nie spełnia wymagań Ekstraklasy. Tu już nawet nie chodzi o naszych kopaczy, bo zanim oni by weszli do Ekstraklasy to minęłoby kolejne 15 lat, jeśli w ogóle. Chodzi bardziej o to, co podkreśliła monnie. Dzierżawa boiska dla Górnika jak był remont, Piastu itd. Za jeden mecz miasto kasowałoby 50-60 tys. zł. Takich meczów Górnik czy Piast grałby tu ok. 9-10. Policzcie sobie ile to kasy. To mogło miasto podzielić spokojnie na żużel, piłkę, kosza, siatkę, czy nasze obiecujące indywidualności - Sworowski, Perenc, Prudel itd.

  • ~kamilsky 2010-10-12
    14:08:00

    0 0

    Agnieszko, co do meczu. Problem polega na tym, że coś jest nie tak z Vattenfallem, dostawcą oświetlenia. Nie wiem, co dokładnie, ale przypominam, że stadion jest miejski, nie klubowy. Ktoś tu zawinił i to nie klub. Meczu po prostu nie można rozegrać przy sztucznym oświetleniu, dlatego godzina 16 a nie 18, bo się robi ciemno. Po drugie, mecz jest we wtorek, nie w niedzielę, bo nie wiadomo jaka pogoda byłaby w weekend. I znów podniosłyby się głosy, że może jednak warto było zrobić w środku tygodnia. Nigdy nikomu nie wygodzisz. Ryzyk, fizyk. Ja też pracuję i to nie w Rybniku. Przyjechałem z Krakowa. Specjalnie na mecz.

  • ~aguleczka2003 2010-10-12
    14:12:19

    0 0

    nikt ich nie zmuszał do przejmowania klubu z długiem. Mogli startować od zera i ciekawe co by było. A co do wynajmu stadionu piłkarskim klubom - tio chyba nie jest zbyt dobry pomysł - po 2 - 3 spotkaniach nie byłoby na czym siedzieć

  • ~kamilsky 2010-10-12
    14:24:29

    0 0

    No pewnie, że nie zmuszał. Myślisz, że oni się nad tym nie zastanawiali? Czy jeździć w I lidze i jakoś spróbować, czy zacząć od II, czyli od bardzo niskiego poziomu sportowego. Poza tym, z tego, co wiem, to z tym jechaniem "od zera" jako nowy klub też nie jest tak różowo, wystarczy popatrzeć na Ostrów, który musi do dziś spłacać "gry i zabawy" Stefańskiego. Co do krzesełek. Kwestia sporna. Jakoś w Zabrzu wszystko jest na swoim miejscu. Moim zdaniem, gra warta była świeczki. Teraz nie ma o czym mówić. Trzeba by było znów geometrię toru i murawy zmieniać, to kosztuje, a prezydenta nie interesuje "promocja miasta poprzez sport", więc temat się zamyka.

  • ~Azja 2010-10-12
    16:02:32

    0 0

    ~kamilsky ja mam pytanie do Ciebie skąd wiesz jakiej wysokości był dług?

  • ~Azja 2010-10-12
    16:39:15

    0 0

    a i nie chodzi mi o to co pisali w gazetach i na portalach, tylko o rzeczywistą kwotę z którą zaczął działalność nowy zarząd, a zresztą tak jak napisała Aga nie do końca chodzi tu o pieniądze.

  • ~Robert - Meksyk 2010-10-12
    18:09:34

    0 0

    No i spokojnie odrobiliśmy straty z Lublina (pisałem wcześniej, że tak będzie...). Teraz życzę władzom naszego klubu więcej szczęścia w budowaniu budżetu i drużyny na kolejny sezon! Do zobaczenia na stadionie w roku 2011!!! KS ROW Rybnik!!!

  • ~ 2010-10-12
    18:58:26

    0 0

    no i co, panie kamilsky ? Dziś w Rybniku był szwedzki tor ? Przypomnę, co napisałeś -- "...Don Tytus - pokazałeś jak się znasz na tym sporcie... Każdy dobrze zorientowany wie, że tory w lidze szwedzkiej są inne od polskich, potrzeba innych motorów z innymi ustawieniami...". Jakoś dziś Jamroży śmigał, aż miło było patrzeć. Podejrzewam, że siedzisz w speedwayu góra 10 lat, ale uważasz się za wielkiego znawcę. Ja na żużel chodzę już ponad 40 lat, pamietam mecze z udziałem Maja, Tkocza, Woryny i Wyglendy. Więc nie pieprz mi tu głupot o znajomości tego sportu.

  • ~po12 2010-10-12
    19:19:38

    0 0

    dajcie już kamilsky zna temat od środka i pewno musi pisać to co pisze , pewno to prawa ręka Prezesa a wiadomo co prawa ręka robi

  • ~kamilsky 2010-10-12
    20:13:36

    0 0

    Ronnie dziś jechał na silnikach Antonio Lindbacka. Dostosował je mechanik Toninha. Podobnie pomógł Flegerowi. To powinno wszystko tłumaczyć. Karpov na nowym klubowym silniku od Briana Andersena. Pyszny na silnikach Szuminy. No i co teraz? :] W żużlu jestem 18 lat. Wystarczy prawda? :] Możesz pamiętać czasy Wyglendy i Woryny. Mogę tylko zazdrościć, że nie mogłem tego doświadczyć. Ale zjeździłem wiele stadionów świata będąc blisko zawodników w parkingu, więc uwierz mi, że wiem, co Ci zawodnicy czują, jak to przeżywają i jak wiele trzeba zrobić, by motor doprowadzić do ładu. Tłumaczyć się więcej nie będę. Azja - a wiem z pierwszej ręki. Dziękuję, dobranoc ;p

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5330