czwartek, 9 lutego 2012      Apolonii, Eryki, Cyryla
    login :     hasło :
   zarejestruj się    nowe hasło
WIADOMOŚCI    |    KULTURA I ROZRYWKA    |    SPORT I REKREACJA    |    ORGANIZACJE POZARZĄDOWE    |    EDUKACJA    |    BIZNES    |    FOTOGALERIA
Jesteś tu :   Wiadomości
Przed wysłaniem prosimy uważnie sprawdzić,czy email adresata został podany poprawnie.

Jeśli zawiera błedy (literowki, polskie znaki itp.), wiadomość nie dojdzie ...
Poleć znajomemu
 
Adresat (email):
Nadawca:
Treść wiadomości:
 
 
Wyślij
Nowy pomysł na rozładowanie korków
23 sierpnia 2010, autor: ww
Radny Piotr Kuczera chce, aby na czas remontu ulicy Reymonta rozebrana została wysepka na skrzyżowaniu ulic Reymonta, Jankowickiej oraz Placu Armii Krajowej.
Fot. na podstawie Google Maps
ZOBACZ PODOBNE
Ile zarabiają włodarze naszych gmin i miast?
Budżety miast i gmin na 2012 rok uchwalone. Wszyscy samorządowcy podkreślają, że to budżety na czasy kryzysu. Dlatego żaden z szefów magistratów nie odważył się na podniesienie sobie wysokości płac. Z jednym wyjątkiem - radni przyznali podwyżkę zastępcy wójta Lysek. Mimo to, pozostali włodarze nie mają chyba powodów do narzekań. 2012-01-31
Miasto płaci za martwe dusze
Prawie dwanaście milionów złotych z budżetu naszego miasta idzie na subwencje dla szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych. Szkopuł w tym, że miasto płaci nierzadko za uczniów, którzy figurują tylko na papierze. 2012-01-10
Pracownicy samorządowi dostaną podwyżki
150 zł brutto to kwota podwyżki, która trafi do kieszeni pracowników wszystkich rybnickich jednostek samorządowych. Sami zainteresowani póki co jeszcze się nie cieszą, bo nie wiadomo, kto ile dostanie. Pieniądze będą dzielone podług zasług. 2012-01-04
W tej chwili samochody jadące ulicą Jankowicką na wysokości Powiatowego Urzędu Pracy, aby dojechać do obwodnicy, muszą skręcać w lewo w kierunku Ronda Chwałowickiego. Po zamknięciu ulicy Reymonta, w tym miejscu oraz na ul. Miejskiej tworzą się zatory. - Likwidacja wysepki skrzyżowaniu ulic Reymonta, Jankowickiej oraz Placu Armii Krajowej pozwoli skierować ruch ulicą Jankowicką przez odcinek gdzie mieści się m.in. nowy budynek ZUS – argumentuje radny Kuczera.


Co na to urzędnicy, jeszcze nie wiadomo. - Nie miałem okazji zapoznać się z tą propozycją, bo nie trafiła jeszcze na moje biurko - powiedział nam prezydent Adam Fudali.

 

A co wy sądzicie o pomyśle radnego? Czekamy na wasze opinie.

 

> Tak chcą rozładować korek na Mikołowskiej


Przed wysłaniem prosimy uważnie sprawdzić,czy email adresata został podany poprawnie.

Jeśli zawiera błedy (literowki, polskie znaki itp.), wiadomość nie dojdzie ...
Poleć znajomemu
 
Adresat (email):
Nadawca:
Treść wiadomości:
 
 
Wyślij


Znalazłeś błąd w artykule ? Poinformuj nas o nim.
Zgłoś błąd
 
Twój email:
Nadawca:
Treść zgłoszenia:
 
 
Wyślij
Głosy na tak: 0 Głosy na nie: 0

Podoba mi się!

Nie podoba mi się!


korki  remont dróg  Piotr Kuczera  Adam Fudali  Jankowicka  Miejska  obwodnica
Całkowicie darmowy newsletter z przeglądem wydarzeń tygodnia w Rybniku
komentarzy: 51 | Dodaj komentarz
2010-08-23 11:40:14
~oliwierPIMP

za każdym razem stojąc tam w korku zastanawiam się czemu nikt nie wpadł na ten pomysł...
2010-08-23 11:41:02
~raffo85

Rozwiązanie proste - postawić przed Rybnikiem znak - ZAKAZ WJAZDU Z TABLICĄ SWD :-)
2010-08-23 11:44:59
~ROW1984

Wreszcie ktoś pomyślał nad tym problemem. Rozwiązanie jak najbardziej powinno poprawić komunikację w obecnej sytuacji.
2010-08-23 11:50:03
~firmaq5

raffo85 - dobre :) i dodać na wlocie z Kamienia i SRB
2010-08-23 11:55:11
~josom

Warto by też pomyśleć nad ulicą Mikołowską ;/
2010-08-23 11:58:36
~Robson_1987

Bardzo dobry pomysł, tylko oby go teraz jak najszybciej wdrożyć a nie czekać.
2010-08-23 12:03:48
~Sajgon

Wreszcie!!! Ktoś jednak myśli w tum urzędzie. Szkoda, że Adam dopiero się musi ciężko zastanawiać :D
2010-08-23 12:06:00
~Smolna44

U nas wszyscy o tym gadają żeby to właśnie tak zrobić. Nikt na to nie wpadł myśleliśmy, a jednak ktoś to w końcu zaproponował :) Cieszyć się i wdrażać jak najszybciej a nie myśleć nie wiadomo nad czym...
2010-08-23 12:07:53
~wawokanin

Dobre rozwiązanie, podoba mi się kreatywność i pomysłowość Kuczery. Krótko i na temat a przy okazji w dziesiątkę. Mlodośc wypiera starość bo Fudalec jeszcze musi się zastanowić :D
2010-08-23 12:10:40
~AntyFudali

Kolejny raz popieram propozycję radnego z PO i utwierdzam się w przekonaniu, że Fudali to prezydent z poprzedniej epoki. Szkoda czasu na kombinowanie...
2010-08-23 12:39:58
~bazyl1973

Pomysł świetny tylko mała uwaga-jak włączyć się do ruchu z Jankowickiej na Obwiednią Południową tam też się długo czeka na włączenie się do ruchu. Ewentualnie jakieś przenośne światła w tym miejscu. Brawo panie Kuczera
2010-08-23 13:20:47
~meksykanin

Witam, zalecam ostrożny optymizm w związku ze zgłoszonym pomysłem. czy ulica przeniesie ciężar ruchu jaki na nia zostanie skierowany - nawierzchnia + otoczenie, na skrzyżowaniu jankowickiej i obwiedni obecnie stoi znak STOP - spowalniacz ruchu! czy fizycznie podłoże wytrzyma 11,5 t nacisk na oś - ciężarówki. ile kasy trzeba będzie przygotowac aby wyremontować stojące przy ulicy budynki bo że zaczną pękać to nie mam żadnych wątpliwości. Jesli te wszystkie warunki są spełnione to szerokiej drogi ul. Jankowcką - popieram! meksykanin
2010-08-23 14:17:07
~praca1985

~meksykanin tak apropo to ty znasz choć troszeczkę Rybnik a tak dokładniej jaki tonaż aut może się poruszać przez Miasto bo z twojej wypowiedzi wynika że raczej masz słabe pojjęcie co do tego, i podpowiem ci przez miasto a dokładniej z ul.Miejskiej będą się auta kierowały obowiązuje 3,5t a co do sensowności tego rozwiązania i zastanawiania się nad szkodami to przyjrzyj się może ul.Granicznej. Porównując te dwie drogi śmiem stwierdzić iż ul.Jankowicka jak najbardziej się nadaje na taki objazd a co do wyjazdu z ul. Jankowickiej to faktycznie jest tam ciężko co do tego ale biorąc pod uwagę iż większość aut kierujących się na Wodzisław będzie jechać przez Jankowicką to z całą pewnością ruch od ronda chwałowickiego do X z ul. jankowicką zmaleje i wyjażd w tamtym miejscu nie powinien być jakiś niemożliwy
2010-08-23 14:35:28
~kulik26

pierwszre "CI" co jada w kierunku wodzisławia powinni sie dostosowac sie do tego objazdu bo jak sie nie beda stosowac to bedzie to kolejna lipa w rybniku
2010-08-23 16:07:24
~interwojciech

Pomysł dobry, ale tylko na tym skrzyżowaniu. Jak niektórzy zauważyli i tak wszyscy musieli by stać by wjechać na Obwiednię Południową z ulicy Jankowickiej, co napewno łatwe nie będzie i może okazać się że jadąc tak jak jest teraz (przez mnie zapchany plac AK, obok PKS) to będziemy prędzej na tamtym skrzyżowaniu. Światła w tym miejscu powodowałyby potężny zator dla jadących od strony Ronda Płn. Irlandziego, które to wraz z ulicą Wodzisławską mogłoby przez te światła stanąć na dobre, a dojazd od Niedobczyc/Zamysłowia zajmowałby jeszcze więcej czasu niż obecnie.
2010-08-23 16:07:25
~firmaq5

http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,rydultowy-zlot-fanow-bmw,wia5-3270-11516.html
2010-08-23 16:29:05
~Kustermaster

przyznam sie że złamałem prawo i objechałem tą wysepkę :) hehe
2010-08-23 16:54:39
~dizers

żałosne władze rybnika ... kiedy wybory ?
2010-08-23 16:55:30
~hehehe

proponuje objazd, najlepszym objazdem, jakim jest objazd, tym objazdem, bo objazd, w stronę objazdu jest bardziej skutecznym objazdem, w tym objeździe należy zastosować objazd, bo objazdem, dla objazdu, z objazdem .... może tak by było ... ?
2010-08-23 17:06:36
~jarotar

Super pomysł - działać a nie mówić "Nie miałem czasu się zapoznać". No brawo panie Piotrze- to jest świetne działanie polityka samorządowego. Proste, konkretne rozwiązania są najlepsze.
2010-08-23 17:35:30
~L5-S1

jest podstawowy problem, Piotr Kuczera jest z PO. Nasza władza działa tak samo, jak PiS, gdy rządził naszym krajem. Każdy projekt opozycji, nawet najlepszy, był ubijany. Bo to nie oni wymyślili. Podejrzewam, że gdyby ktoś z opozycji wymyślił perpetuum mobile, to aktualnie rządzący by to odrzucili. Pozdrawiam
2010-08-23 17:56:31
~Zrzeda

A tak z ciekawości - Pan Piotr Kuczera to chociaż złożył taką propozycję w UM? (bo nie ma o tym słowa w tekście) czy też liczy, że dowiedzą się o tym z Rybnik.com.pl strony???
2010-08-23 18:49:18
~Arteks

Pierwszy raz radny Kuczera zaistniał w mojej świadomości kiedy zaproponował referendum śmieciowe - okrzyknięte później przez wszystkich absurdem i kompletnie wyśmiane. Teraz UWAGA! - mamy drugi merytoryczny pomysł radnego Kuczery w ciągu jego 4-letniej kadencji radnego!!! Naprawdę wielki sukces. Zwolennicy rybnickiej PO mają dzisiaj prawdziwe święto, że wreszcie ich najsłynniejszy radny znowu ma pomysł... Pomysł niezły bo powodujący zaoszczędzenie paliwa dla osób, które jadą w kierunku obwodnicy i Wodzisławskiej i być może zmniejszenie korków na pl. Armii Krajowej i Miejskiej. Mi się pomysł radnego Kuczery podoba. Z pewnością w kampanii wyborczej PO z braku innych rozsądnych pomysłów - likwidacja wysepki przy ZUS będzie prawdziwym hitem propagandowym ;))) Zachodzi jednak pytanie - co będzie z pomysłem radnego Kuczery jak ekipy drogowców dojdą do remontu tego skrzyżowania bo przecież z informacji prasowych wynika, że remont ma obejmować odcinek od Pl. Armii Krajowej do Ronda Wodzisławskiego?
2010-08-23 19:24:11
~Rybnik.com.pl

W tekście skorygowaliśmy treść wypowiedzi prezydenta Adama Fudalego. Za nieścisłość przepraszamy. Redakcja
2010-08-23 19:48:32
~grzesnick

Odezwał się mój ulubiony kolega zza rybnickiej miedzy ;-) Popatrz - nauczyciel zaproponował coś czego sztab urzędników nie wymyślił. Biedna Zrzęda nie wie, że pomimo tego że wywalili wolne glosy z obrad sesji głosami koalicji, to Kuczera zlozył to na piśmie w UM. Arteks - gdyby nie Kuczera i Kołodziejczyk to te sesje rady nie miałyby sesnu. Wiadomo, że zagłosują za, a wazelinką mogą smarować przy każdej innej okazji. Proszę Arteks - przedstaw mi pomysł radnych BSR lub PIS. Był chociaż jeden? Diety za psią wiernosć. Bierni, ale wierni - na sztandarach BSR. Prezydent - ekepert od ruchu drogowego i wszystkiego innego teraz będzie miał ciężki orzech do zgryzienia...
2010-08-23 19:51:18
~bzk

Arteks proszę Cie zamilknij. Jakbym chciał się dowiedzieć co sądzi Pan Fudali i reszta BSR to bym sobie gazetę rybnicką kupił.
2010-08-23 20:11:40
~L5-S1

Arteks, przestań ośmieszać się. Nawet jesli konkretny radny nie wniósł nic konkretnego przez 4 lata, a teraz wymyślił coś sensownego, to należy szydzić z niego ? Wyśmiej też naukowca (matematyka, fizyka), który przez 30 lat bycia naukowcem szukał, szukał, aż w końcu odkrył coś, co okazało się wielkim odkryciem. Z każdym postem stajesz się coraz bardziej żałosny.
2010-08-23 20:25:06
~iras36

jeżeli dać zakaz wjazdu z tablicami swd i srb to może postawić tam znak miasto dzikich małp nie karmić bo gryzą!!!
2010-08-23 20:45:34
~bogdann55

Mlode POkemony nie dla WAS wladza w Rybniku.krzakala to FUDALEMU moze najwyzej czyscic buty
2010-08-23 21:16:29
~bogdann55

Ale tez mam propozycje dla PO,moge zniknac i bedzie bez Bogdann55 ale pod WARUNKIEM ze nowy KANDYDANT na prezydenta Rybnika zrobi z Kamienia prawdziwy osrodek wypoczynku z basenem dla mieszkancow Rybnika
2010-08-23 21:31:06
~swistak.pl

i trzeba prawie rewolucji umysłowej by coś takiego wymyślono?....i powiedz że ktoś na to wpadł...o jeju....Nareszcie......
2010-08-23 22:00:51
~aziel

Pomysł tylko na pierwszy rzut oka wydaje się dobry. Kto da się nabrać na jazdę prosto utknie w korku na wyjeździe z Jankowickiej, a sprytniejsi pojadą przez rondo Chwałowickie. Ja natomiast nie dojadę do biura bo będzie tam stał sznur aut :-(((
2010-08-23 23:54:38
~Tadeusz Dybala

Pomysł bardzo dobry. Musimy sobie jakoś radzić i takie właśnie pomysły wdrażać. Panie Kuczera pamięta Pan ile pieniędzy czekało z przeznaczeniem w budżecie miasta na te wybory? na ul Rudzkiej radny BSR walczył 12 lat o chodnik ja pierwsze pismo skierowałem do UM w 2006, Adam Fudali i Śmigielski obiecali na piśmie że chodnik będzie w ostatnim kwartale 2008. zaś robią go na szybko przed wyborami. Czy nie mogą bardziej radni opozycji kontrolować ten temat? Pytam bo nigdy radnym nie byłem a jak widać przed wyborami korkują nam miasto z każdej strony aby tylko ludziom pokazać że coś robią. Ten BSR i PiS na czele z Fudali i Jaszczukiem uznają nas za kompletnych baranów.
2010-08-24 00:13:28
~Arteks

L5-S1 - ty to potrafisz bardziej ubawić niż TE-DE... ;) Piszesz, że nie mam szydzić z radnego, który wymyślł pierwszy raz od 4 lat coś konkretnego. To co? Mam pochwalać taką działalność?! Jeśli BSR i rządy Fudalego są takie złe to dlaczego rybnicka opozycja nie pokazuje, że jest alternatywa i że ma ciekawe pomysły na to miasto? I nie porównuj naszych humanistów do naukowców, którzy dokonują odkryć po 30 latach swojej pracy bo jeśli Kuczera czy Krząkała do takiej grupy należą to niech się dobrze zastanowią, przemyślą i niech wymyślą coś sensacyjnego w 2040 roku a wtedy powitamy ich wszyscy jak bohaterów a nie cieniasów politycznych jak obecnie ;) Może wtedy ich pomysły będą bardziej przełomowe niż referendum śmieciowe i likwidacja wysepki na Jankowickiej ;) Ale widzę, że w młodzieżówce PO pomysł radnego Kuczery uznano za przełomowe odkrycie dla Rybnika. Zgłoście go do Nobla ;P hehehehe
2010-08-24 00:16:57
~L5-S1

Arteks, nie chce mi się komentować Twoich żałosnych wypocin opłacanych z naszych podatków. Amen
2010-08-24 01:00:58
~bezimienny

Arteks, Twój czas też nadejdzie i to prędzej niż myślisz, nie ma miejsca w Rybniku na ludzi z klapkami na oczach - to będzie naturalna selekcja; gratuluję wyboru :) pozdro 106
2010-08-24 01:04:24
~bezimienny

a jeżeli chodzi o radnego Kuczerę, to sprawdź sprawozdania z posiedzeń Rady Miasta - jest jednym z niewielu, którzy intelektualnie potrafią ogarnąć to, co dzieje się w Rybniku, dodatkowo jego zaletą jest umiejętność jasnego i precyzyjnego wypowiadania się na tematy związane z Radą, ze swoją dzielnicą; to nie jest Wojaczek i inne włazodupy, które dostają kasę z rezerwy prezydenta z powodów politycznych a nie właściwego zapotrzebowania... pozdro 106
2010-08-24 08:46:19
~wojtek144

czyli reasumując najpier wysepkę zlikwidujemy a po remońcie odtworzymy. Należy najpierw zapytać ile to "usprawnienie ruchu" na okres cirka 3 miesięcy bedzie kosztowało. Nic nie jest za darmo!!!!
2010-08-24 12:25:40
~interwojciech

@wojtek144: to też jest dobre pytanie, bo zapewne pod wysepkami nie znajduje się asfalt. Trzeba by było zdemontować krawężniki, znaki i wywieść nadmiar ziemi (uklepując ją mieliście pretensje o to po czy jeździcie ;) ), a następne teren ten utwardzić poprzez położenie zapadającej się kostki (pojawiłyby się pretensję, że niszczy się Wam zawieszenie) lub zaasfaltowanie, które należałoby usunąć pod koniec remontu.
2010-08-24 12:44:45
~Fiodore

Tak tak, kolejny pomysł pod publiczkę. Przecież jeśli tak skierujemy ruch na Wodzisław, to zakorkujemy Jankowicką! No, ale pomysł jest? Jest, co z tego, że zły, ale jest. Poza tym nawet jeśli miasto go zrealizuje, to i tak i tak będziecie narzekać, że kolejny remont, że znowu kolejny objazd etc. No, ale PO zaproponowało, to młodzieżówka musi teraz przyklasnąć w komentarzach.
2010-08-24 13:03:43
~major666

strzał w 10 :) tylko zanim pomyślą zanim coś zrobią to remont się zakończy ....
2010-08-24 18:29:09
~gruparytm@o2.pl

PANOWIE Z URZĘDU I OD REMONTU. ŚPIESZCIE SIĘ ---ZA TYDZIEŃ ŚRODA 1.WRZEŚNIA .ALE BĘDZIE UBAW NA RYBNICKICH DROGACH .he he he
2010-08-24 19:21:57
~moratorek

już po ostatnim remoncie Plac AK powinien być wyłączony z ruchu i stanowić środek ronda (3Maja,Piłsudskiego, Jankowicka) dodatkowo wykorzystany na główny dworzec komunikacji miejskiej (a może i PKS). Wystarczająco dużo miejsca i praktycznie blisko do wszystkich instytucji.
2010-08-24 20:52:21
~zaimportowana

uwielbiam to wasze stereotypowe myślenie o "SRB", "SWD" - jakby te wasze SR było zaszczytną rejestracją i osoby z nią są cudownym kierowcami a prawda jest taka, że im większe miasto tym więcej tych co prowadzić samochodu nie potrafią.
2010-08-25 00:03:03
~hagnos81

Kiedy po raz pierwszy stałam w tym nieszczęsnym korku, na widok owej wysepki, mimowolnie rzuciłam komentarz w stronę swojego pasażera "jej brak nieco uprościłby życie" ale w tym samym momencie wyobraziłam sobie prace przy jej likwidacji... Jak myślicie, co gorsze: obecne utrudnienie czy proces usprawniania?
2010-08-25 08:24:41
~grzesnick

Na chwilę obecną ruch toczy się jednym pasem - a może dwoma. Korek będzie opołowę mniejszy. Jadący Jankowicką postoją, ale to droga dla skręcających w prawo!! Czyli żadnej tragedii nie będzie. A wysepkę nalezy rozebrać na trwale i ewentualnie zostawić kwiertniki, lub inne elementy małej architektury. Wtedy w razie potrzeby zawsze można będzie uruchomić ruch w ten sposób. Niestety widząc wpisy wojtka144, który pisze z urzędu mam wrażenie, że pomysł będzie kwestionowany.
2010-08-26 09:25:33
~kropka45

Teraz, po wprowadzeniu ruchu wahadłowego na Żorskiej korki w Rybniku sa nie do zniesienia. Pomysłowość rybnickich władz, w sprawie zamykania kilku najważniejszych dóg w jednym czasie jest naprawdę nieograniczona. Pozazdroscić takich urzędników. Gdyby chociaż normalnie funkjonowała ulica Reymonta....... Jestem za tym aby Rybnik w ogóle zamknąć!!!!
2010-08-27 08:46:43
~grzesnick

wysepkę zaczęli rozbierać - pomysł Kuczery załapał. Brawo
2010-08-29 20:46:13
~Teddy_

Wreszcie ktoś myśli w Urzędzie Miasta, tylko.... Prezydent pewnie będzie występował o środki z UE, a do tego czasu już pewnie skończą remont Reymonta. Niestety, ale w tym mieście dobre są JEDYNIE pomysły Pana Adama Fudalego - miejmy nadzieję, że już niedługo :-)
2010-09-05 11:13:59
~piccasso

Wytłumaczcie mi coś.Od kiedy radni zajmują się organizacją ruchu podczas remontów dróg.Czyżby radni nie mieli innych ważniejszych spraw tylko takie gdzie którą wysepkę rozebrać?
2010-09-06 17:35:35
~DAWID84

Rybnik to jedna wielka tragedia korki i jeszcze raz korki zeby wiechać do rybnika z pracy drogą chwałowicką musze czekać 25 minut !!! Panie prezydencie Podaj się kur.. do dymisji!!!! jak ci ręce opadają !!!! z każdej strony markiety a dróg brak !!!! a jak są to jeszcze jedno kierunkowe z ciągłymi robotami na drodze to ma być miasto ??? ja się pytam gdzie idą pieniądze z parkingów??? jedna wielka korupcja rybnicka.
Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu.
Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
komentarzy: 51 | Dodaj komentarz

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE WIADOMOŚCI
 
Alert Rybnik.com.pl
Byłeś świadkiem zdarzenia? Masz informację z pierwszej ręki, zdjęcia lub film? Napisz do nas !
 
NAJWYŻEJ OCENIANE WIADOMOŚCI
NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE FILMY
PREZENTUJEMY
© 2008 copyright - 44-200 Rybnik, Rynek 11, tel. (32) 42 37 551, fax. (32) 42 37 559, email: redakcja@rybnik.com.pl    |    redakcja    |    realizacja    |    napisz do nas    |    reklama w serwisie
Współpraca :
pogoda w Rybniku
-10°c