„Kiedy Tomasz Pruszczyński i Damian Rutkowski, jeszcze jako koledzy z technikum energetycznego w Rybniku, grali w komunistyczną podróbkę amerykańskiej gry planszowej Monopoly, nie spodziewali się, że pomoże im ona kiedyś w realnym biznesie. W zeszłym roku kampania reklamowa polskiej edycji Monopoly wygrała konkurs Efekton na najefektywniejszą kampanię w internecie” - pisze Forbes.pl.
W artykule jest również mowa o udanym debiucie na giełdzie rybnickiej spółki SARE oraz planach wejścia na parkiet OS3 Group.
> Czytaj cały artykuł na Forbes.pl
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Lokalna edycja globalnego konkursu IT!
+15 / -0ZUS: spadła liczba cudzoziemców. Widać to w obszarze obsługiwanym przez Rybnik
+12 / -3"Wzrost we wszystkich kluczowych pozycjach". Digitree Group oszacowała dane finansowe za 2023 rok
+3 / -4"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
+3 / -7Import węgla zablokowany. Normy zapasów przekraczają 200 proc.
+19 / -27Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert
~Valjean 2012-04-12
12:04:42
Gratuluję
~Mirka 2012-04-13
09:58:40
Ja też !