zamknij

Wywiady

Chcemy dać wyborcom sygnał do zmiany

- Kandydatów jest sporo, z których jedni mają coś do powiedzenia, inni do wykrzyczenia, a jeszcze inni chcą po prostu zaistnieć

 

- mówi Bolesław Piecha – kandydat PiS w wyborach uzupełniających do senatu.

Dlaczego zdecydował się pan na start w wyborach uzupełniających do senatu? Wielu wyborców zadaje sobie pytanie „po co to panu”?

Jest to dla mnie zaszczyt i wyróżnienie. Podejmuję się tego poważnego wyzwania, ponieważ wymaga tego sytuacja w kraju. Mój start ma być jasnym sygnałem, że Polska i Śląsk zasługują na więcej. Naszym celem jest odsunięcie rządu Platformy Obywatelskiej i PSL od władzy, ponieważ uważamy go za skrajnie szkodliwy dla Polski i Śląska. Jestem przekonany, że do podobnych wniosków doszli już sami wyborcy i że dziś wygramy w Rybniku, a jutro w całym kraju. Senat kontroluje proces tworzenia prawa. Chcę w senacie wykorzystać swoje bogate doświadczenie w pracy parlamentarnej. Poza tym, jako rybniczanin od pokoleń znam doskonale problemy Śląska. Z pewnością, jeśli wygram wybory, będę chciał zająć się tym, na czym znam się najlepiej, czyli ochroną zdrowia. Jedną z najważniejszych spraw jest zablokowanie komercjalizacji szpitala w Rybniku. Jako budowniczy i wieloletni dyrektor tej placówki nie mogę się zgodzić na to, aby finansowany z naszych podatków i osobistych środków rybniczan szpital, został teraz sprzedany.
Wiele problemów występuje również w życiu gospodarczym. Symbolem nieudolnej polityki tego rządu jest wstrzymanie budowy w Rybniku nowej elektrowni. Poza tym, może to niektórych to zdziwi, ale w jakiejś mierze chciałbym kontynuować dzieło śp. senatora Antoniego Motyczki. Choć przez lata byliśmy przeciwnikami politycznymi, to podpisuję się pod jego słowami wypowiedzianymi podczas pamiętnego wystąpienia w senacie. Obnażył wówczas liczne przekręty przy budowie polskich autostrad. Jego partyjni koledzy przemilczeli temat, a ja zamierzam do niego wracać i rozliczyć winnych tej patologicznej sytuacji.

Mówi pan o zaszczycie i wyróżnieniu. jednak obiektywnie rzecz biorąc, ewentualny mandat senatora dla pana, to degradacja polityczna. Senat to nie sejm, w którym dziś jest pan szefem komisji zdrowia…


Zdaję sobie sprawę, że może to być tak odbierane. Wbrew temu jednak co robią inni politycy, uważam, że nie mój osobisty interes jest najważniejszy. W tym momencie ważniejsze jest, aby przez mój start w wyborach do senatu przekonać Polaków, że nadszedł czas na zmiany.

Konkurencja w wyborach będzie ostra. Kogo uważa pan za największego rywala?

Rzeczywiście, kandydatów jest sporo, z których jedni mają coś do powiedzenia, inni do wykrzyczenia, a jeszcze inni chcą po prostu zaistnieć. Byłbym niepoważny jednak, gdybym zlekcewał któregokolwiek z kandydatów, gdyż czekają nas wybory frekwencyjne i wszystko może się zdarzyć. Ważna będzie mobilizacja elektoratu.

Jak ocenia pan stosunek do tych wyborów Platformy Obywatelskiej? Czy wystawienie w wyborach stosunkowo mało znanego kandydata to objaw lekceważenia tych wyborów?

Nie podejmę się tej oceny, nie interesuje mnie to. Dla mnie ważne jest to, że wybory bardzo poważnie traktuje Prawo i Sprawiedliwość.

Czy to prawda, że PiS zaproponował kandydowanie na senatora Adamowi Fudalemu?

Rozmawiałem osobiście na ten temat z prezydentem miasta i pytałem czy jest zainteresowany startem w wyborach. O resztę proszę pytać samego zainteresowanego.

Czy skoro pana partia tak poważnie traktuje te wybory, czy zarząd PiS wesprze pana aktywnie w trakcie kampanii?

Tak. Uzyskałem deklarację wsparcia od samego prezesa Kaczyńskiego, jaki i ważnych polityków, takich jak marszałkowie Karczewski i Kuchciński, czy poseł Mariusz Błaszczak.


Bolesław Piecha
– ur. w 1956 roku. Z zawodu  lekarz – ginekolog. W latach 1997 – 2001 dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Rybniku. W latach 1994 - 1998 wiceprzewodniczący Rady Miasta Rybnika. Od 2011 roku Poseł na Sejm, obecnie przewodniczący Komisji Zdrowia. Jest autorem programu ochrony zdrowia Prawa i Sprawiedliwości. Członek zarządu PiS. Członek stowarzyszenia na rzecz ochrony życia „Pro Life”. Żonaty, troje dzieci.

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (41):
  • ~Jan R. 2013-03-01
    16:28:35

    0 0

    Pan Piecha z jednego powodu nie zasługuje, by wygrać te wybory, ponieważ swego czasu własnoręznie wyeliminował znaczną ilość swoich wyborców. Teraz mają okazję, by mu się odwdzięczyć.

  • ~ 2013-03-01
    17:15:34

    0 0

    Tyle lat siedzi na górze i efektów żadnych.Służba zdrowia brzmi fajnie ,szczególnie ta SŁUZBA.

  • ~Ania 2013-03-01
    17:31:25

    0 0

    Pan Piecha to już od lat daje sygnały i nic z tego nie wynika. Jestem zdegustowana. Zresztą nie tylko Pan Piecha ale inni politycy z PO PiSu czy SLD niczym się od siebie nie różnią. Mam już tego dosyć i w tych wyborach głosuję na Korwina :) To jest mój protest dla całej polskiej sceny politycznej która od 20 lat nic pozytywnego nie zdziałała.

  • ~chydySLONZOK 2013-03-01
    18:49:09

    0 0

    Ja na pewno nie zagłosuje na nikogo, kto reprezentuje partie z obecnego parlamentu. Wszystko idzie w złą stronę, afery zarówno za rządów PiSu, SLD i PO. Jest coraz gorzej, bo wszyscy robią to samo. Chyba dam szanse KNP i zagłosuję na P. Janusza. Tyle lat a on nigdy nie zmieniał poglądów i nie obiecywał niestworzonych rzeczy. Z wyjątkiem kilu wyskoków zwykle mówi rozsądnie i słusznie krytykuje władzę. Może to będzie impuls do zmiany?

  • ~Boleslaw 2013-03-01
    19:58:41

    0 0

    Żałosne, że PiS znowu chce wciągnąć Janika do Sejmu - a do tego to zmierza jeśli Piecha przejdzie do Senatu. Rzeczywiście "poważnie" traktują te wybory - skoro podobnie jak PO kusili Fudaliego.

  • ~byleniepis 2013-03-01
    22:30:38

    0 0

    Temu Panu mówimy NIE! Na Krowina? NIE! Boże daj rozsądnego człowieka na ten stołek... może Benedykt się zgodzi.

  • ~Robin Tell 2013-03-02
    06:26:20

    0 0

    Nieprawdziwe jest twierdzenie, że jeden osobnik w stuosobowym stadzie nic nie może zrobić. Otóż może. Jeden wilk w stadzie stu baranów, którym liderzy partyjni zakneblowali pyski może sporo namieszać. Tym wszystkim, którzy mają dość partyjniactwa, Kaczyńskiego, Millera, Palikota, Tuska, Piechocińskiego i innych polecam głosować na nikogo innego jak tylko na Pana Józefa Makosza. Słusznie nie związał się on z żadną partią, bo też żadna partia w Polsce nic dobrego od 75 lat nie pokazała. W Senacie, powinna zasiadać taka osoba z charakterem, która bez partyjnych zobowiązań może dużo namieszać i obnażyć słabości rządzących, obojętnie kim by nie byli. Tego wymagam od Pana Józefa Makosza. Poza tym Rybnik też może na tym skorzystać, bo na razie, o ile mi wiadomo, nasi reprezentanci w tym poseł Piecha grzecznie reprezentują linię partii. I nie chodzi mi tu o to, żeby Pan Józef coś szczególnie dla Rybnika załatwił, ale o to, żeby pokazał, że w Rybniku mieszkają odważni ludzie dążący do tego, żeby w kraju było lepiej. A tak na marginesie podejrzewam, że wielu zwolenników PiS, PO, SLD i innych ugrupowań nie będzie głosowało na kandydatów wyznaczonych przez liderów partyjnych tylko wybierze Pana Józefa na naszego senatora.

  • ~spzoo 2013-03-02
    13:41:14

    0 0

    Robin - myślę tak samo. Ja wolę jednak młodszego i pyskatego Masłowskiego. To jest człowiek na przyszłość. Makosz to historia.

  • ~Robin Tell 2013-03-02
    13:59:06

    0 0

    Spzoo masz rację Masłowski to mądry gość, ale jego czas jeszcze nie nadszedł. Zobaczysz Makosz w Senacie to żywioł, to jest jego miejsce.

  • ~IS 2013-03-02
    14:30:34

    0 0

    W sumie to rozumiem p.Piechę - żeby z czymś walczyć trzeba najpierw to poznać... :-) Teraz podziemie aborcyjne wie że jest ktoś kto wie o nim wszystko :-)

  • ~klimkov 2013-03-02
    16:28:29

    0 0

    Jaki ma sens głosowania na faceta, któremu chodzi tylko i wyłącznie o zmianę stołka, z sejmu na senat?

    Popieram w tych wyborach Korwina. Jest facet ekscentryczny z wieloma jego poglądami się nie zgadzam, ale od 20 (czy nawet więcej) lat mówi cały czas to samo bez patrzenia na poparcie dla siebie. Doceniam takich ludzi i uważam, że trzeba dać im szanse.

  • ~ 2013-03-02
    17:01:12

    0 0

    Korwin-Mikke to zdecydowanie najlepszy kandydat w tych wyborach.

  • ~ 2013-03-02
    19:08:23

    0 0

    @Robin Tell - jeśli Makosz faktycznie wygrałby te wybory i został senatorem to pierwsze co powinien sobie zafundować poza porządnym garniturem to kurs savoir-vivre. Powinien również uważać na to aby nikogo nie obrażać. Normalnie ugryść się czasami w język i pamiętać o zasadzie że mowa jest srebrem a milczenie złotem. To piszę w kontekście jego prezydentury ale również tego co działo się po niej o czym pisały media, a co było czasami żenujące.

  • ~Robin Tell 2013-03-02
    19:36:21

    0 0

    Orient dla mnie żenujące jest to, że tak długo mieszkańcy grodu nad Rudą i Nacyną tolerują doświadczonego samorządowca. Dawno powinien osiąść w grodzie swego urodzenia. Makosz jest dla mnie autentyczny a za samorządowca nie dałbym grosza.

  • ~aa12345zz 2013-03-03
    01:30:35

    0 0

    żenada! yno autonomia!

  • ~ 2013-03-03
    10:16:25

    0 0

    Wiele nieprawdziwych danych o pośle napisano powyżej, nawet z rokiem urodzenia. Również poseł Piecha nie jest posłem od 2011 roku, a od 2001- czyli od IV kadencji. Długi to staż, jednak osiągnięcia niewielkie. Warto się nad tym dobrze zastanowić, czy warto na niego głosawać.

  • ~gorkaz55 2013-03-03
    11:09:40

    0 0

    A może tak kilka skrobanek

  • ~hanek 2013-03-03
    12:27:15

    0 0

    Piecha tylko z miejsca zamieszkania jest Rybniczaninem. Faktycznie jest warszawskim politykiem, wiernym pretorianem Jarosława. Nigdy nic nie zrobił, nigdy nic nie zrobi dla nas, dla Miasta i Regionu. Dla Służby Zdrowia jedyną dobrą sprawą uczynioną przez tego pana jest jego odejście do polityki.
    Tylko osoba nie związana z warszawką będzie naprawdę nas reprezentowała. Przy czym Makosz (pełen szacunek, panie Prezydencie) oraz Masłowski nie mają za sobą żadnego zorganizowanego poparcia. Albo prędzej czy później zwiążą się z jakąś partią, albo będą osobami bez znaczenia w Parlamencie. Jedyny sensowny, lokalny kandydat to Paweł Polok - na pewno nasz, rybnicki, na pewno ma za sobą poparcie lokalnej, śląskiej organizacji: Ruch Autonomii Śląska, co gwarantuje Jego stałą niezależność w Warszawie.

  • ~jedrek_1_1 2013-03-03
    15:45:56

    0 0

    hanek - RAŚ najlepiej te zaplecze pokazał przy wyborach samorządowych w Rybniku. U mnie przegrali na całej linii. To że pan Rudolf poprał Fudalego to zwykła granda. Fudalego, który stał na czele społecznego komitetu poparcia Jarka Kaczyńskiego. Makosz rozczarował swoim wynikiem sprzed 2 lat, a właściwie tym, że nie miał głosów poza Rybnikiem. Dla Masłowskiego to debiut, jemu daję na razie największy kredyt i prawo do popełniania błędów.

  • ~jakkub 2013-03-03
    21:16:56

    0 0

    PiS ewidentnie nie ma kogo wystawić w tych wyborach jeśli rzuca na senatorski front wieloletniego posła i weterana partii jakim jest Piecha. Na jego miejsce pewnie wejdzie kolejna osoba z partii Kaczyńskiego. Jego wygrana nic nie zmieni w polskiej polityce, status quo zostanie zachowane. Ponieważ Piecha został wystawiony na kandydata z rozkazu nie ma mowy o tym by pokusił się o twórcze wykorzystanie senatorskiego mandatu, na jakie pozwala konstytucja.

  • ~roger 2013-03-04
    14:27:17

    0 0

    Pytam się co za kraj : elektryk prezydentem, teraz morderca dzieci chce być senatorem. Kto na to pozwala? i kto zagłosuje na mordercę się pytam???

  • ~hanek 2013-03-04
    15:31:59

    0 0

    @jedrek_1_1 Kołodziejczyk nieprawnie startował pod szyldem RAŚ, to po pierwsze. Faktycznie, popieranie Fudalego jest dyskwalifikujące. Dyskwalifikuje pana Kolodziejczyka, jego ekipę i tylko ich. Myślę, że doskonale to wiesz, bo wydajesz się być dobrze zorientowany w temacie. zatem publicznie bijesz pianę zdając sobie sprawę, że to tylko piana. Po co?
    Masłowski sam się zdyskwalifikował w tych wyborach mówiąc otwarcie, że naprawdę interesują go rybnickie wybory prezydenckie (czyli teraz startuje tylko po to, aby jego nazwisko zaistniało publicznie). To też jest oczywiste dla każdego.
    Jeśli ktoś nie chce, aby Jego senator był warszawską marionetką, to musi oddać swój głos Pawłowi Polokowi. To jedyna osoba mająca realne szanse na przeskoczenie w wyborach ludzi z warszawskim namaszczeniem. Głosy na Makosza, Masłowskiego, innych - to de facto głosy poprawiające szanse kandydatom PISu lub PO. Gratuluję naiwności myślącym, że jest inaczej i mimo wszystko proszę o odrobinę logiki.

  • ~Krivy 2013-03-04
    22:07:53

    0 0

    Odkąd skończyła się komuna (kumpel twierdzi że się nie skończyła) uczęszczam na wszystkie wybory. Serce mam z prawej strony, dlatego moje głosy zbierały takie ugrupowania jak UPR, AWS czy PiS. Niestety od pół roku nawołuje do bojkotu wyborów, gdyż te wszystkie łże "elyty" maja nas wszystkich za idiotów. I uwierzcie że nieważne na kogo zagłosujecie, bo i tak wszyscy oni robią tak jak każe im partyjna wierchuszka. Pan Piecha musi tańczyć tak jak mu zagra Kaczyński, a pan poseł Krząkała pląsa w rytm Tusk. Tak więc pierwszy raz "mom to w rzici po naszymu", do czego i Was serdecznie namawiam.
    Perfect śpiewał już tak blisko 30 lat temu:
    Och, ja też bym umiał życiu się podlizać
    Ryłbym słupki zamiast bąki zbijać
    Też bym się nauczył, że są prawdy względne
    Jako prymus skończyłbym uczelnię
    Tak, ale po co?!

  • ~inzynier 2013-03-04
    22:32:53

    0 0

    Dobry kandydat!inaczej, jedyny kandydat z naszego regionu znany w całym kraju.Dzięki p.Ministrowi mamy Szpital Wojewódzki w Rybniku.To jednak jego zasługa.

  • ~elegant 2013-03-04
    22:39:32

    0 0

    Fajne nazwisko opatrzność dała kandydatowi z RASiu .Temu,który chętnie oderwałby Śląsk od Polski.Polok to po naszymu Polak.E,niech se tam spiywo te pieśniczki w tvt.Co mu zostało?

  • ~araym 2013-03-05
    15:47:04

    0 0

    Kto potrafi wytłumaczyć czym różni się PiS od PO? NICZYM
    W tych wyborach powinno dać się szansę komuś spoza układu. Dajmy szansę KNP i Januszowi Korwin-Mikkemu. Jako jedyny prezentuje poglądy odmienne od POPiSu. Kto ma dosyć wszechobecnej biurokracji i populizmu powinien oddać na niego głos.

  • ~poprostuzauer 2013-03-05
    17:23:26

    0 0

    Dajmy wreszcie Januszowi Korwin-Mikke szanse działania. Inni politycy siedzą na stołkach od lat i nic się nie zmienia. Zobaczmy jak pokaże się Pan Mikke, przecież zawsze można z niego zrezygnować w następnej kadencji.

  • ~Kamilla79 2013-03-05
    18:01:42

    0 0

    Ludzie z PiS czy PO przechodza jedni do drugich jak im pasuje, niewiele sie od siebie rozniac i w zaleznosci jak wiatr zawieje - zmieniaja poglady, byleby sie utrzymac na stolku. Korwin-Mikke twardo trzyma sie swoich pogladow, nie mota i nie kreci - chocby dlatego na niego zaglosuje bo tyle lat trzymac sie tego samego oznacza, ze robi to z przekonania a nie z checi dorwania sie do wladzy i nachapania. Pozdrawiam trzezwo myslacych i zachecam do glosowania.

  • ~Adaśko 2013-03-05
    23:05:23

    0 0

    Jak pan ma choc troche honoru i godności to niech pan da spokój.Pan nie ma wstydu.Wybory się zbliżaja i nagle pan się pojawia.Wstyd.Gdzie honor.Jest pan zakłamany jak wszyscy,tylko o stołek pan walczy ,a nie o wyborców i dobro Rybnika.Tylko kasa i łatwe życie to jest pana cel.

  • ~ 2013-03-06
    06:37:33

    0 0

    Pan poseł Piecha jest lekarzem.Rybnik w czasie zimy był zadymiony ponad wszelkie normy.Gosc podał nawet Rybnik do sądu..I coz pan poseł zrobił w tym kierunku?.Tylko nie piszcie o konferencji w Rybniku gdzie szanowne grono stwierdziło,że Rybnik faktycznie jest sakramencko zasmrodzony.

  • ~grzesnick 2013-03-06
    07:16:52

    0 0

    A za rok wybory do europarlamentu. I znowu wystartuje pan Piecha. I znowu PISoludki zagłosują na niego,. I znowu będą wybory uzupełniające do senatu. Ci którzy najbardziej krzyczą, że polityce chcą się tylko dorobić najbardziej temu sprzyjają

  • ~czarny_julek 2013-03-06
    08:14:48

    0 0

    "Chciałbym odebrać prawo wyborcze wielu osobom, nie tylko kobietom." - czyje to słowa..? Dodam także, iż ten "polityk" zapowiedział, że nie zamierza „uczestniczyć w rozszarpywaniu czerwonego sukna” dlatego nie będzie obiecywał „jakichkolwiek szczególnych przywilejów dla Mikołowa i Rybnika” (największych miast okręgu wyborczego). Jako senator ma nadzieje „na przeprowadzeniu poważnych zmian konstytucyjnych”. Dalej - "Kobiety nie mogą być zbyt inteligentne – dba o to mechanizm Ewolucji Naturalnej. Inteligentna istota nie wytrzymałaby przebywania przez dłużej niż godzinę dziennie z paplającym dzieckiem! Dlatego właśnie (i nie tylko dlatego) mężczyźni nie lubią wiązać się z kobietami inteligentnymi: instynktownie chcą, by ich dzieci miały dobrą opiekę." No i jeszcze "Otóż po to kobieta sobie znajduje faceta, żeby był od niej mądrzejszy, silniejszy i wykonywał za nią różne czynności, jak rąbanie drzewa, całkowanie i inne, dla kobiet niedostępne.". Oczywiście, że tak - to słowa kandydata naszego okręgu na senatora - Janusza K-M (podano za wikiquote i konserwatyzm.pl). Jeśli do tego dodać jego słowa o niepełnosprawnych paraolimpijczykach, wyłania się pełen obraz tego człowieka...

  • ~Kajtus 2013-03-06
    09:37:13

    0 0

    Ciekawe,ze nie wyskrobal swych potomkow. Mamy ten zaszczyt glosowac na ziomka ,ktory nawrocil sie majac swiadomosc likwidacji setek ludzi.

  • ~werkk 2013-03-06
    14:21:23

    0 0

    Panie pośle gdyby nie sytuacja że po pana wygranej w wyborach uzupełniających do Senatu,na pana miejsce do sejmu wchodzi Grzegorz Janik miał by pan 100% szans. Niestety w tej sytuacji dużo osób nie zagłosuje na pana nie chcą G. Janika w sejmie.

  • ~ 2013-03-11
    16:21:28

    0 0

    @czarny_julek to o czym piszesz jest wyrwane z kontekstu. Zapoznaj się z całością, i wtedy wypowiadaj się na temat jego tez. "wyłania się pełen obraz tego człowieka... " szkoda, że nie na podstawie tego co ma do powiedzenia w naprawie kraju, gospodarce, ekonomii, sądownictwie, edukacji, wojsku, wszechobecnej postkomuny, socjalizmie, historii itd/itp. On ma 71 lat i nieźle zarabia na wyśmiewaniu się z tego głupiego ustroju. On może od dawna leżeć do góry brzuchem i nic w tym kierunku nie robić, ale chce naprawić Polskę, by jego dzieci i wnuki żyli w dobrym, uczciwym i bogatym państwie.

  • ~rybniczanin123 2013-04-06
    18:10:29

    0 0

    Panie Piecha pytanie : po co pcha sie pan do senatu ? skoro jezeli pan wygra startuje pan z jedynki do europarlamentu wiec nic pan nie zrobi wiec prosze nie klamac , a za pol roku beda znowu wybory uzupelniajace , pytanie drugie : co pan zrobi dla slaska skoro byl juz pan w sejmie i niezrobil pan kompletnie nic ? czyzby bral pan tabletki jak pana przewodniczacy w okresie wyborow ?

  • ~Joan 2013-04-07
    22:49:21

    0 0

    Panie Bolesławie, życzę sukcesu w wyborze na senatora! Należy rzeczywiście odsunąć od władzy "nie-rząd" PO i PSL. Ich matactwa będzie można zobaczyć jutro tj. w poniedziałek 8 kwietnia.Telewizja publiczna TVP1 wyemituje właśnie w poniedziałek o godz. 21:20 film „Anatomia upadku” w reżyserii Anity Gargas. Dokument obala najważniejsze kłamstwa smoleńskie. „Anatomię upadku” trzeba zobaczyć!

  • ~piotrekdec 2013-04-08
    00:18:13

    0 0

    dewoto matlak, skandalem jest to, że za tą skrajną manipulację Gargas dostanie jeszcze od tvp1 pieniądze za emisje; to że was pisowców ogłupiają i jeszcze za to pośrednio płacicie to wasz problem, ale ja się do tej manipulacji dokładać nie mam zamiaru!

  • ~hanek 2013-04-08
    12:06:22

    0 0

    Nikt rozsądny nie odda swojego głosu sługusowi Kaczyńskiego.
    PISowy desant na Śląsk gorszy od jeźdźców Apokalipsy Durera :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=366962173410434&set=a.326635747443077.64439.326628174110501&type=1&theater

  • ~Joan 2013-04-08
    20:07:40

    0 0

    @~hanek - Co to za poziom! Z takim gó...em?! Wstyd publikować taki link! Marniutkie to to, czy to ma być kolaż czy wycinanki malutkiego Jasia? Musisz zagłosować koniecznie na "anty-PiS". Proponuję Ci to: http://www.youtube.com/watch?v=9IFgwYOHq8I . Pozdrawiam.

  • ~Joan 2013-04-09
    20:16:23

    0 0

    Jutro t.j. 10 kwietnia odbędą się uroczystości III rocznicy katastrofy smoleńskiej! Główne obchody odbędą się w Warszawie, ale także w bardzo wielu miastach Polski i Świata. Osoby angażujące się w obywatelskie śledztwo smoleńskie są systematycznie oczerniane i dyskredytowane w oczach polskiej opinii publicznej przez rządowe media skompromitowanego Tuska oraz komisję Millera. Tusk skompromitował się w filmie "Anatomia upadku" emitowanym wczoraj w TVP1. Film ten oglądało blisko 3,2 mln osób! Trzecia rocznica katastrofy smoleńskiej to ważny moment dla Polaków, natomiast Słońca Peru i Nigerii na uroczystościach nie będzie! Relacje z uroczystości obchodów można będzie zobaczyć w Telewizji Trwam oraz w nowo powstałej Telewizji Republika telewizjarepublika.pl ___A teraz Panie Bolesławie, wielu rybniczan w dniu wyborów 21 kwietnia zagłosuje na Pana właśnie po to, aby uświadomić wielu Polakom to, w jaki sposób Donald Tusk i jego fatalny, okłamujący Polaków przez 6 lat rząd, szkodzi Polsce! Pozdrawiam serdecznie.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5309