zamknij

Wiadomości

Wypadek na skrzyżowaniu w centrum miasta

2011-07-27, Autor: 
Do groźnie wyglądającego wypadku z udziałem trzech samochodów doszło dzisiaj przed południem na skrzyżowaniu ulicy Brudnioka z Gliwicką.

Reklama

Według ustaleń policji, 70-letni kierowca hyundaia wyjeżdżając z ulicy Brudnioka zderzył się z jadącym ulicą Gliwicka volkswagen passatem oraz renault megane.

Obrażeń ciała doznała 52-letnia pasażerka renaulta, którą przewieziono do szpitala. Uczestnicy wypadku byli trzeźwi. Po prawie dwóch godzinach ruch na tym odcinku drogi został przywrócony.

 

> Zobacz więcej zdjęć z wypadku

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (22):
  • ~ROW1984 2011-07-27
    15:12:37

    0 0

    Kolejny raz sprawcą wymuszenia jest osoba w wyższym wieku... Może naprawdę warto się zastanowić nad dodatkowymi badaniami dla osób powyżej określonego wieku?? Przecież każdy z nas zna ludzi, którzy twierdzą że mają się doskonale, a sami wiemy,że tak nie jest... Po drugie, "dzięki" temu wypadkowi miasto wyglądało naprawdę pięknie: jeden wielki korek :] A do tego jeszcze idioci, którzy wepchają się na rondo pomimo iż zjazd z niego jest zakorkowany i blokują innym możliwość przejazdu... Ehhhh, pięknie normalnie :)

  • ~monalisa 2011-07-27
    15:32:04

    0 0

    ROW1984...a może by tak dodatkowe badania zrobić wszystkim tym co jeżdżą pijani po drogach??? ja jestem za ...może by ich tak na psychiatryk wysłać???...
    ludzie z "wyższym " wiekiem jak ich okresliłeś powodują statystycznie bardzo mało wypadków,oni jeżdżą wolno a zatem ostrożnie..

  • ~waldus 2011-07-27
    16:00:38

    0 0

    i tak statystycznie najwiecej wypadkow powoduja mlodzi a nie starzy. to co moze robmy badania dla wszystkich ... zwlaszcza psychiatryczne ... bo co malo wariatow jezdzi po naszych drogach?

  • ~szymon.saj 2011-07-27
    16:39:54

    0 0

    Bo statystycznie to więcej młodych jeździ po ulicach niż starszych. Jednak moim zdaniem tak samo stanowią zagrożenie starzy kierowcy. Powinni płacić zwyżkę za OC, w końcu refleks już nie ten więc i łatwiej o kolizję.

  • ~om602 2011-07-27
    16:57:09

    0 0

    starsza osoba i pozostawie to bez komentarza...

  • ~dizers 2011-07-27
    17:28:34

    0 0

    jaki prezydent miasta taka infrastruktura komunikacyjna miasta ,i tyle

  • ~ 2011-07-27
    18:05:51

    0 0

    Row1984 - najwięcej wypadków statystycznie powodują młodzi ludzie wracający z piszczącymi nastolatkami z dyskotek w weekendowe wieczory swoimi starymi golfami i bmw. Idąc twoim tokiem rozumowania należy zakazać dyskotek, prawo jazdy można zdawać dopiero po 30 roku życia, młodzież bawiąca się na imprezach należy obowiazkowo kierować na badania psychiatryczne i absolutnie zakazać sprzedaży i sprowadzania golfów i beemek starszych niż 5 lat i od razu na drogach w weekendowe wieczory będzie bezpiecznie.....zastanów się nad głupotami jakie piszesz. A co do wypadku, to przyczyną nie był wiek kierowcy tylko wymuszenie pierwszeństwa. Swoją drogą wyjazd z Brudnioka w lewo, w godzinach szczytu jest cięzki, i wielu kierowców pcha się na chama, w tym (UWAGA ROW1984 - młodzieńcy w swoich bolidach).

  • ~eloo 2011-07-27
    18:10:12

    0 0

    dziwne ze jeszcze nie napisali ze znana osobowosc z Rybnika uczestniczyla w wypadku

  • ~werkk 2011-07-27
    18:37:36

    0 0

    ROW 1984 ja proponuje badać Ciebie i pozwolę sobie przypomnieć Ci że co roku jesteś starszy życzę dożyc 80 lat. Najgłupsi kierowcy to osoby do 25 roku życia szczególnie pod dyskoteką ich bierze.

  • ~kasiorek1985 2011-07-27
    18:43:12

    0 0

    eloo, kto znany?

  • ~marekm71 2011-07-27
    19:12:16

    0 0

    Wszyscy kiedyś będziecie starzy, ale jeszcze o tym nie wiecie a wtedy zobaczymy czy będziecie latali się badać czy możecie jeździć. szymon.saj - chyba o tym nie wiesz że jeżeli ktoś powoduje kolizje to ma zwyżkę w OC, więc taki starszy człowiek co w twoim mniemaniu powoduje same wypadki miałby taką zwyżkę OC.

  • ~mao 2011-07-27
    19:49:33

    0 0

    wolno, wcale nie znaczy bezpiecznie, nieprzewidywalność działań rośnie wraz z wiekiem.

  • ~hub381 2011-07-27
    20:01:42

    0 0

    Proponuję,aby tego gościa"ROW1984"wzięli na badania...!
    To,że sprawcą wypadku była starsza osoba,nie obliguje do badań,lecz sytuacja komunikacyjna w Rybniku jest dość specyficzna.
    Często wyjeżdżam z Brudnioka i widzę pędzące samochody z dużą szybkością od ronda Gliwickiego.Tam powinien"stać"znak z ogr.szybkością lub światła(najlepsze rozwiązanie).Po za tym kultura niektórych kierowców woła czasami o"pomstę"ale nie Nieba lecz ....

  • ~ROW1984 2011-07-27
    20:51:36

    0 0

    Nie mówie tutaj o brawurze, bo ta jest zarówna wśród młodych, jak i starych kierowców. Ale chodzi o fakt,że z wiekiem nie każdy nadaje się już na kierowanie samochodem. Co do wypowiedzi pewnych osób,to może i nie mam 50 lat, ale uwierzcie mi,że doświadczenie na drogach mam spore... I żal mi waszej choroby, jaką jest wrzucanie wszystkich młodych do jednego worka... Co do statystyk, to proponuje zmienić system szkoleń, aby zwiększać świadomość skutków brawury na drogach wśród kursantów...

  • ~ 2011-07-27
    21:45:27

    0 0

    Masz rację, nie każdy w starszym wieku nadaje się do kierowania. Ale niestety prawie kazdy młody kierowca też się nie nadaje....i co wszystkich na badania co miesiąc będziesz wysyłał? Szczerze - to bardziej przewidywalny na drodze jest stary ślepy i głuchy dziadek, niż młodzieniec jadący starym golfem z trzema szesnastolatkami na tylnym siedzeniu.

  • ~idasmw 2011-07-27
    22:52:31

    0 0

    Ze statystykami to jest tak, że : jeśli jedną nogę wsadzę do wiadra z lodem a drugą do wiadra z wrzątkiem to statystycznie będę czuł się dobrze... W wielu krajach ( Europy również ) prawo jazdy dawane jest na czas określony i po skończonej ważności trzeba przejść badania lekarskie i krótki test z przepisów. Skoro nowe auto "dostaje" przegląd na 3-lata, potem na 2 a starsze niż 5 muszą badanie techniczne przechodzić co roku... to z kierowcami niestety ale powinno być podobnie. Co niektórzy pamiętają wypadek który miał miejsce w Przegędzy jakieś rok temu : dziadek wymusił pierwszeństwo, w efekcie zmarł po kilku dniach w szpitalu , swoją żonę zabił na miejscu i ciężko ranił kilka osób w drugim aucie.

  • ~Fistaszek_inz 2011-07-28
    00:31:20

    0 0

    Mój s.p. dziadek miał 90 lat i jeździł samodzielnie samochodem i nie zrobil żadnego wypadku. Więc takie twierdzenia są nie do konca uzasadnione, że osoby starsze nie potrafią prowadzić swoich pojadów. Kolega ROW pewnie uważa sie za najlepszego kierowcę, bo ma 27 lat. Ciakaw jestem, czy jak będzie miał 70 nadal będzie tak twierdził, że osoby w tym wieku to niedołężne staruchy, którym powinno się odbierać prawo jazdy. Z wiekiem zdrowie może już nie te i refleks też, ale nie jest powiedziane, że 50 latek ma większy refleks, niż 70 latek. Poza tym statystyki mówią same za siebie. A tu taka mała statystyka z tym związane (stara bo stara, ale statystyki są zawsze podobne): http://www.lodzka.policja.gov.pl/kwp/content/view/280/190/1/1/
    Pozdrawiam wszystkich

  • ~blink 2011-07-28
    13:47:43

    0 0

    Zgadzam sie z ROW1984 - osoby powyżej 60 roku życia, które chcą kierować samochód powinny przejść badania lekarskie, ktore potwierdzały by ich dalsza zdolność do jazdy. Jednak wraz z wiekiem podupada sie na zdrowiu, wzrok i sluch sie psuje, a jednak są najwazniejsze zmysly dla kierowców. A co do tego, że wiecej osób młodych powoduje wypadki - zgadzam się, ale obowiazujące prawo dotyczące nauki oraz egzaminów na prawo jazdy jest jakie jest, i wg tego kryterium ludzie zdają egzaminy. Jeżeli chcecie zmiany w tych przepisach, to proszę bardzo, piszcie petycje i listy. Dlatego też obowiązkowe badania dla ludzi starszych mają swoje uzasadnienie i napewno zmniejszyły by ilość wypadków spowodowanych przez nie wlaśnie, a jednoczesnie koszt i trudnosc we wprowadzeniu takiego przepisu jest sporo mniejszy niż zmiana przepisów dotyczacych egzaminow na prawo jazdy.

  • ~adamb 2011-07-29
    11:23:57

    0 0

    "oni jeżdżą wolno a zatem ostrożnie.. " - nic bardziej mylnego... poza tym tak jak wrzucanie młodych do jednego worka nie jest sensowne tak jest i z kierowcami, którzy przekroczyli pewien wiek - czasami 90-latek będzie śmigał lepiej niż 30 latek bo to kwestia predyspozycji i zdrowia.
    Ja jestem za badaniami psychotechnicznymi, bo chyba nikt mi nie powie, że wraz z wiekiem nie obniża się percepcja, refleks i parę innych rzeczy... zresztą co szkodzi poddawać wszystkich takim badaniom np. wiek 18-35 co 5 lat, 36-50 co 3 lata, powyżej 50 co 2 lata... samochody też przecież musi kontrolować diagnosta.

  • ~hahaha 2011-07-29
    16:00:43

    0 0

    sory za slownik,ale ten zakręt jest popierdolony! to jest znak, że ktoś się nim wreszcie powinien zając, przecież tam nic nie widac wyjeżdżając z Brudnioka, każdy instruktor jazdy to potwierdzi. światła tam zróbcie, a nie stop

  • ~nadia210 2011-07-29
    19:55:18

    0 0

    Uprzejmie prosze o kontakt osoby ktore byly obecne lub przejezdzaly 29 lipca ok godz 10.35 przy obwodnicy na ulicy Jankowickej wymuszenia pierwszenstwa przez Daewoo Matiz koloru seledynowego,ktory wymusil pierwszenstwo przed Seatem Toledo koloru ciemno niebieski.Sprawca uciekl z miejsca zdarzenia,gdzie Seat musial zostac odcholowany laweta.Bardzo prosze o kontakt osoby ktore cos wiedza na ten temat.Tel 792 475 316 Wiem,ze nie na temat pisze ale szukam gdzie sie da!!

  • ~nadia210 2011-07-29
    20:09:39

    0 0

    Prosimy o kontakt mailowy,telefoniczny lub z komenda policji w Rybniku

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5077