zamknij

Wiadomości

Wodzisławska zablokowana, tir w zaspie

2010-01-29, Autor: 
Dziś nad ranem kierowca tira nie zachował należytej ostrożności i na wysokości wiaduktu na ulicy Wodzisławskiej zawisnął na skarpie.

Reklama

O godz. 4.00 kierujący samochodem ciężarowym marki Scania jadąc od Radlina w kierunku Rybnika nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze, zjechał na prawe pobocze, gdzie po uderzeniu w barierki zawisł na skarpie nad ul. Śląską. Kierowca scanii - 27-letni mieszkaniec Zabrza nie odniósł żadnych obrażeń, został ukarany mandatem.W związku z tym, droga była zablokowana na odcinku od ulicy Hetmańskiej do ul. Konarskiego. Strażacy wyciągali dźwigami ciężarówkę do późnego popołudnia.


Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (50):
  • ~olab27 2010-01-29
    11:43:30

    0 0

    Bo zawodowi kierowcy często niestety myślą sobie że poradzą sobie w każdej sytuacji, ta jest jednak dowodem na to że jednak nie w każdej! KIEROWCY NOGA Z GAZU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ~BEATA09_82 2010-01-29
    11:54:15

    0 0

    Redakcjo: zaspa czy skarpa?

  • ~beat__ 2010-01-29
    12:13:34

    0 0

    Z tego co widzialem to skarpa grozi spadek tira na ul.slaska a pozatym niewiem czy gnojek 27 lat to zawodowy kierowca ??teraz biora kazdego co ma uprawnienia bo nie ma komu jezdzic !!Przyklad znajomy zdal egzaminy uprawnienia ma 2 miesiace nigdy nie byl za granica a tydzien temu go wyslali do Hiszpani zero pojecia zero wprawy !!A stare wilki drogi to wiedza jak sie zachowac na drodze mam nadzieje ze koszty wyciagniecia dostanie ten drogowy pirat i sie nauczy jak sie jezdzi !!!

  • ~Duki 2010-01-29
    12:17:01

    0 0

    Chyba wyraźnie napisali SKARPA. Dokładnie na skarpie przed wiaduktem przed skrętem na Niedobczyce, tam gdzie dołem idzie droga na Chwałowice. Kierowcy tirów to faktycznie święte krowy. Kiedyś miałem przypadek wyprzedzając tira i będąc już w połowie jak on też w tym momencie postanowił zmienić pas i prawie zepchnął mnie do rowu gdybym ostro nie przyhamował i nie zjechał na pobocze. Albo na autostradzie człowiek pędzi 130 a tu mu taki pod sam nos wyjedzie z prędkością 70 km/h bo on jedzie tirem i co mu zrobisz?? Pan i władca szos ;)

  • ~arcy82 2010-01-29
    12:20:25

    0 0

    wiek tu nie ma znaczenia raczej droga byla biala kierowca chcial podjechac pod most dodal gazu najwyrazniej za duzo wpadl w poslizg .nadal tir z biedronki wisi.dzwig probuje go wyciagac

  • ~olab27 2010-01-29
    12:22:58

    0 0

    Zgadzam się z DUKI! Na autostradzie można zobaczyć jakiego prawa przestrzegają kierowy TIR-ów: JESTEM WIĘKSZY WIĘC WSZYSCY Z DROGI!!!!!!!!!!!!! Też przejechałam wiele zagranicznych tras i autostrad i dziwi mnie tylko jedno że CI sami Polscy kierowcy tam potrafią dostosować się do panujących przepisów, że nie wspomnę o kulturze na drodze!!!!!!!!!!!!

  • ~interwojciech 2010-01-29
    13:01:07

    0 0

    Jest godzina 13, a Wodzisławska nadal zamknięta, objazd przez Niedobczyce. Ciekawie również wygląda kwestia komunikacji miejskiej: linie 5, 22, 8 jeżdżą przez Niedobczyce Kopalnia, z kolei autobus linii 6 można było dziś spotkać w Chwałowicach ;)

  • ~mao 2010-01-29
    13:42:37

    0 0

    Ja robie rocznie jako PH, 100k rocznie po calym kraju, czy to oznacza, beat, ze brak mi doswiadczenia i ze jestem gnojkiem?

  • ~ 2010-01-29
    13:49:15

    0 0

    To napisz jeszcze ile lat już jeździsz? 100 tys rocznie a jeździsz od roku? 60 tys to ja robię "cywilnym" samochodem do pracy i wyjazdowe weekendy rocznie od kilkunastu lat, a wcale nie uważam się za mistrza kierownicy.

  • ~beat__ 2010-01-29
    14:08:05

    0 0

    ~mao to dotyczylo akurat tego goscia opisujemy ta sytuacje a nie Twoja.Kazdy jest kierowca jedni dobrze jezdza drudzy nie.Akurat pogoda o 4 rano byla przerazajaca wiec mogl jechac powoli a Ja jechalem do pracy to wiem jaka pogoda byla i jakie warunki byly !Zero odpowiedzialnosci dobrze ze o tej porze zadko kto jedzie bo jeszcze by byla tragedia!!

  • ~sfjenty 2010-01-29
    14:28:40

    0 0

    Należało się go tylko zakotwiczyć, żeby się nie osunął a wyciąganie zostawić na wieczór. Rozumiem, że niekiedy wydaje się, że potrwa to tylko chwilę a zajmuje całe godziny więc ciężko powiedzieć na jak długo zamyka się drogę. Jednak jak się patrzy na te zdjęcia to od razu wiadomo, że łatwo nie pójdzie. Chyba na pusto jechał bo jakby był załadowany to nieuchronnie wylądowałby na boku...

  • ~ 2010-01-29
    14:59:56

    0 0

    Kierowcy TIRów zazwyczaj sobie za dużo pozwalają...

  • ~elmo 2010-01-29
    15:07:22

    0 0

    fakt, czasami przeginaja i to za bardzo.
    pomijając wyprzedzanie na autostradzie, króte trwa 5 minut.... no trudno jakoś da się to przemęczyć.
    Częstą praktyką jest natomiast blokowanie lewego pasa przy zblizaniu się do zwężenia - jest to zabronione. Powinno jechać się aż do końca oboma pasami a na końcu " na zamek ".

  • ~ 2010-01-29
    15:19:40

    0 0

    To ciekawe gdzie ten młody ma zdobywać doświadczenie, żeby potem być tym "starym wilkiem". Już nie odpowiesz, co baranie?

  • ~beat__ 2010-01-29
    15:37:16

    0 0

    vafel widac pospolity burak z Ciebie !!!a Barana masz w rodzinie !!!

  • ~ROW1984 2010-01-29
    16:26:41

    0 0

    Wypadek... to chwila nieuwagi... Czemu wszyscy sądzicie,ze musiał jechać szybko?? Może osobówka tego nie odczuwa tak, ale np. dostawczym jak jadę od Wodzisławia to w okolicach przystanku są takie wyboje,że mogą przy śliskiej nawierzchni spowodować poślizg. Zresztą nie generalizujmy tutaj, bo może i ten 27 latek jeździ o wiele ostrożniej niż nie jeden "doświadczony" wyjadacz?? Pamiętajmy,że osobówke można wyprowadzić z poślizgu (droga jest szeroka, auto lekkie i zwrotne), z takim kolosem z naczepą napewno jest o niebo trudniej...

  • ~ROW1984 2010-01-29
    16:28:52

    0 0

    Notabene pragnę dodać,ze to już drugi wypadek TIR'a z "Biedronki" na ulicy Wodzisławskiej. Poprzedni miał miejsce na wysokości byłego hotelu "Widok" w Radlinie... Może nie tylko pracownicy marketów są tam wykorzystywani??

  • ~pit75rk 2010-01-29
    16:40:04

    0 0

    vafel zupełnie się z Tobą zgadzam. Niektórzy co nie mają bladego pojęcia o prowadzeniu jakichkolwiek pojazdów wypowiadają się (choć do wypowiedzi każdy ma prawo). Powiem szczerze że ja sam kiedyś psioczyłem na kierowców ciężarówek i sam chciałem niejednego nauczyć manier porzez wyprzedzanie przed światłatami wskakując i zatrzymywanie się zaraz potym, ale do czasu kiedy sam zasiadłem za kierownicą takiego olbrzyma i pod presją szefostwa musiałem naginać przepisy. Teraz wiem jaka to praca. Teraz pracuje w kopalni i nie mam tyle stresu co za kółkiem. Mnie też kiedyś ktoś wjechał przed zderzak przed skrzyżowaniem i zapaliło się czerwone, nawet nie wiecie ile stresu przeżyłem, miałem wymierzone m/w droge chamowania na wypadek czerwonego a tu mi taki wskakuje, jego waga ok.1800kg a moja ok. 25000kg i jak myślicie kto ma dłuższą drogę hamowania? Co do ilości "zdobytych" kilometrów to jest różnie, niektórzy prowadzą od 30-tu lub więcej lat i prowadzą tak że powinni spowrotem iść na kurs, są też tacy co dopiero się uczą i jeżdżą ostrożnie lecz niestety tacy super mobilki klną na nich bo wloką się za nimi 50km/h w terenie zabudowanym, (jak tak można) trabiai, migaja swiatlami juz nie wspomne o tekstach na CB radiu jakie slysze i poterm staja sie takimi samymi spieszacymi sie wszedzie ..... Powstrzymam sie lepiej.

  • ~marekm71 2010-01-29
    16:52:36

    0 0

    pit75rk. Który kierowca TIR-a jeździ 50km/h w terenie zabudowanym ? Nie widziałem takiego. jadą na zderzaku osobówe, migając, trabiąc i malo nie wpychając im zderzaków do bagażnika. Wyprzedzają na trzeciego, na zakrętach i polach wyłączonych z ruchu, a kto nei widzial nich pojeździ na tej samej drodze tylko z drugiej strony Rybnika czyli odcinek na Gliwice. ja tam jeżdzę to widze co się dzieje a szczegulnie wieczorem i w nocy.

  • ~Duki 2010-01-29
    17:00:32

    0 0

    Jakie to szczęście, że biedronka jest tak blisko...

  • ~mb3366 2010-01-29
    17:31:19

    0 0

    Jak czytam te wypowiedzi to mnie cos bierze. Wiekszosc z Was nigdy nie miala okazji przekonac sie jak ciezki jest ten kawalek chleba. Wydaje sie wam, ze kierowca tira ma do pokonania kilka km i tyle. Niestety on ma narzucona trase i jak sie nie wyrobi to zgodnie z przepisami musi zrobic postoj. Musi tez uwazac na to co wiezie, bo nie raz wiezie towar za kilkaset tys zl. Jesli wstaliscie zeby pojsc do szkoly o godzinie 7 rano, to nie macie pojecia jak wygladala ta droga o 4 rano. Jesli teraz ktos rozsadny popatrzy, ze okolo 30ton trzeba wyciagnac pod osniezona gorke, to nie ma sily zeby sobie spokojnie pod nia podjezdzac 20 km/h. Musisz sie rozbujac bo inaczej staniesz w polowie i wtedy oczywiscie beda gadki, ze tir zablokowal droge. Pamietajcie, ze ciagnik ma naped na 1 os, a przewaznie tych osi ma 4 albo 5 !
    Wiem, wiem, zaraz sie znajdzie takich 20 z innym zdaniem.... prosze tylko nie piszcie o tym o czym nie macie pojecia i zrobcie rachunek sumienia. Ile to razy doswiadczony kierowca tira uratowal wam zycie z powodu bledów ?
    Pozdrawiam wszystkie marudery.

  • ~pit75rk 2010-01-29
    17:33:06

    0 0

    markem71 ja akurat w tym przypadku nie pisałem o kierowcach Tir-ów chodzi mi o niektóeych świeżoupieczonych kierowcach osobówek, którzy uczą się własnymi autami, bo jak wiemy na kursie nie nauczymy się jeździć, jadą te 50km/h (to jest zdecydowana mniejszość ale jednak tacy są) i to na nich inni kierowcy osobówek trąbią i co tylko. Zgadzam się z tobą co do drogi na Gliwice, tam jest dosłownie dżungla jeśli chodzi o ciężarówki. Pamiętajmy jednak (co nie jest wytłunaczeniem głupoty) że kierowcy Tir-ów gnają nie zawsze dlatego że tak chcą ale dlatego że ich szefowie im wyliczją czas w jakim muszą pokonać trasę i tak też umawiają się z klijentami a nie biorą pod uwagę korków, objazdów itp. Kierowcy nie mają innego wyjścia i muszą robić wszystko by nie stracić pracy. Sam kiedyś spóźnilem się przez wypadek na niemieckiej autostradzie i musiałem czekać na rozładunek od piątku do poniedziałku na jakimś za..piu w Bawarii bo mój szef umówił się na ściśle określoną godzinę plu minus 10 minut dlatego w poniedziałek nie załadowałem się winnym mieście w czasie i nie dostarczyłem towaru w terminie i zadzwonił do mnie że mam przerąbane i bez premii będę( co dla kierowców jest 45 do 50% zarobku kto jeździ to wie o czym tu mowa) wtedy zostawiłem mu auto na parkingu strzeżonym, kluczyki do baku i wróciłem do domu informując go że odchodzę. Nie wrócę do tego nigdy. To nie w pełni obrazuje tą pracę ale może choć jedna osoba troszkę inaczej popatrzy na kierowców, którzy nieraz są wykorzystywani.

  • ~fhulex 2010-01-29
    18:21:21

    0 0

    a co wy mocherowe papudroki w swoich małych samochodzikach wiecie o jezdzie tirem? NIC !!! zeby kazdy z was usiAdl choc raz za kierownicą lub nawet jako pasazer w takiej ciezarówce i z góry spojrzcie co kierowcy osobówek odpierniczają na drogach, wypadków z udzialem osobówek jest 95 procent wiecej od wypadkow z udzialem TIRÓW ale jak tir cos narobi to od razu UUUHHHAAA, URA BURA, NIE ZNACIE RZECZYWISTOSCI BYCIA KIEROWCOM ZAWODOWYM, wy znacie droge do biedronki i do kosciola a do gliwic to juz nawigacje potrzebujecie bo nie umiecie trafic wy ograniczeni ludzie,I PROSZE SIE NIE WYPOIWIADAC NA TEMAT PRACY TIROWCA,BO NIGDY TEGO NIE ZROZUMIECIE.

  • ~Asta_no 2010-01-29
    19:05:05

    0 0

    fhulex jesteś wielki za te "mocherowe papudroki" a do tematu to gdyby była statystyka ilości wypadków do przejechanych kilometrów w różnych kategoriach pojazdów to myślę, że te drogowe olbrzymy wypadłyby bardzo dobrze. A do markam71 mam uwagę, ile razy staram się zachować większy odstęp tyle razy jakiś łoś wciska się na chama przed samochód. I wcale nie jest tak, że jadą zderzak na zderzak, chcą uniknąć gwałtownego hamowania. Droga hamowania jest znacznie większa niż naszych osobówek.

  • ~Vario 2010-01-29
    19:35:04

    0 0

    No to ja wam coś powiem. Usiadzcie za kierownice SCANI i pojedzijcie i potem mozemy pogadac. Duzo gadki bo tir wpadł a to ze dziesiątki innych osobowych aut ma wypadki w regionie to nie wazne. Poza tym nie wiem, moze sie myle ale mieszkam kolo biedronki i kiedys kierowca nie mogl podjechac pod sklep bo miał automatyczną skrzynie - moze to kwestia tego??

  • ~cige 2010-01-29
    20:02:34

    0 0

    Warunki panujące na drodze to jedno, masa takiego samochodu to drugie. Przy zwykłym hamowaniu po prostu ciśnie do przodu. jazda tak dużym samochodem to trzecie. Doświadczenie to czwarte. Młody wiek kierowcy wcale go nie dyskwalifikuje. Robert Kubica przykładowo jes młody a jeździ w formule jeden. To takie porównanie. Ponadto wystarczy jechać dłuższą jazdę i koncentracja jest na niższym poziomie. Poza tym patrzcie na godzinę, była bodajże 4 rano, wiec organizm wtedy najbardziej jest zmęczony. To tyle.

  • ~pit75rk 2010-01-29
    20:35:28

    0 0

    Co do tego komentarza że kierowca nie dostosował prędkości do warunków to powiem tylko tyle że by dostosować prędkość do panujących dziś o 4-tej rano warunków musiałby "jechać" 0km/h Rozmawiałem właśnie z kierowcą, który jechał dziś przed 4-tą w kierunku Wodzisławia i mówił że drogi były białe bo drogowców znów zaskoczyła zima (chyba nie oglądają telewizji ani nie słuchają radia bo wszędzie głosili obfite opady śniegu) i dziwi się że tylko jeden samochód (Tir) wypadł z drogi. Ja osobiście nie przyjąłbym mandatu a jeszcze sądziłbym się z drogowcami. Swoją drogą może wkońcu ktoś to zrobi i jak zapłacą raz czy drugi to się wezmą do odśnierzania bo za to im wkońcu płacą a nie za picie "herbatki" w bazie przez całą noc. Drogowcy jak nie dajecie rady to zmieńcie pracę.

  • ~nero 2010-01-29
    21:13:15

    1 0

    a ceny pójdą w górę :) A to ci peszek :/

  • ~Ksanka 2010-01-29
    21:21:44

    0 0

    > Masakra <

    ;D Ja do SQL ledwo dojechałam ;p;p;p;p;p

  • ~madzia87 2010-01-29
    21:32:09

    0 0

    to jest prawda nikt nie widzi ile wypadków jest osobwkami tylko tiry widzą moim zdaniem każdy robi ale fakt były utrudnienia ale najwarzniejsze jest życie luckie poto jest ciężki sprzęnt żeby wyciąngać z takich sytułacji jak ta nawet osobówki są wyciąngane to jest zima nikt nie przewidzi co jest pod śniegiem a nikt niezrozumi co ten młody człowiek czuł w tej chwili jak zawisno na skorbie i jak trwała akcja wyciąngania tira z skarpy jest młody i kiedyś musi zebrać doświadczenie na tym kolosie a nikt z kierowców nie jest idealny każdy popełnia błęndy na drogach podziwiam każdego kierowce co siada za kółko i nie boi sie jechać w taką pogodę

  • ~alchemik 2010-01-29
    22:41:44

    0 0

    ~madzia87 - napisz proszę jeszcze raz tę swoją opinię - tylko tym razem po polsku, co?

  • ~beat__ 2010-01-29
    23:19:03

    0 0

    Kierowca jechal na Wodzislawska do tej Biedronki na zrzut towaru,a zaraz po wypadku zostal dyscyplinarnie zwolniony.Najciekawsze bylo jak przeladowywali towar a moze jego resztki na drugiego tira ktory z Rudy Slaskiej przyjechal.Zmarnowalo sie tego jedzenia!!!

  • ~Duki 2010-01-30
    00:52:41

    0 0

    Normalnie zaraz się popłacze, jacy to biedni są Ci kierowcy tirów. Zmień szefa jak Cię batem pogania, chyba, że ktoś to lubi... Taki to już standard wrypać się komuś na rondzie prosto pod maskę, a niech wjedzie we mnie jak jest taki odważny nie? A jak czasami posłuchać tych tekstów na 19 kanale to rzygać się chce, kulturka - nie ma co... Tak samo ludzie ładujący się osobówkami pod nadjeżdżającego tira (bez wyobraźni). Zresztą nie ma co polemizować, tak jak wśród "kierowców" małych aut szczególnie zdarzają się ludzie którzy nie powinni zasiadać za kółkiem np. kierowcy w czapkach "żółwiach", tak samo wśród kierowców tirów tyle że takiego w w przysłowiowej "czapce żółwiu" za sterami tira nie zobaczysz. Nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka. A prawda zawsze leży po środku. Pokażcie mi jednego kierowcę który nie popełnia błędów! I tyle w tym temacie.

  • ~Janda 2010-01-30
    06:35:03

    0 1

    .....i o co tyle szumu ?

  • ~tombass 2010-01-30
    08:34:42

    0 0

    madzia87 - RISPEKT

  • ~matszw 2010-01-30
    09:47:00

    0 0

    Czy ktoś w końcu ruszy 4litery i odśnieży chodniki? Np przejście od rynku do placu wolności - czy RSK nie może dostać jakiegoś sprzętu do odgarniania?! Do kogo mam uderzyć żeby coś w tej kwestii zrobiono?

  • ~tomon 2010-01-30
    10:11:49

    0 0

    Te wypowiedzi typu " bo drogowców zaskoczyło" lub " bo droga była biała" bardzo mnie śmiesza jeżdze na pewno dłużej niż ci co narzekają na drogi. Jezdziłem jeszcze wtedy gdy nikt niemyślał o zimowych oponach i nie przeszadała nam biała droga wręcz przeciwnie biała ośnieżona droga jest lepsza niż ta posypana solą gdzie później robi się błoto bo wtedy jest ona bardziej śliska. Jeżeli ktoś jeżdził zawodowo w czasach gdy drogi nie tylko w Polsce były utrzymywane na biało wie że lepiej jeździć po śniegu niż błocie. Wcześniej soli używano jedynie przy gołoledzi , dodatkowo sół powoduje docieranie wody w mikropęknięcia asfaltu i tutaj znowu jest problem mróż rozsadza asfal i robią się dziury. Ja wysłałbym wszystkich kierowców którzy boją sie jexić po lodzie lub śniegu jaki tych co znowu przeginają na ponowny kurs prawa jazdy. NIESTETY ZBYT DUŻO LUDZI NIEWYSZKOLONYCH JEŹDZI PO NASZYCH DROGACH I ZAMIAST JEDŹIC SWOIM PASEM JEŹDZĄ ŚRODKIEM DROGI BO BOJĄ SIĘ ŚNIEGU !!! A JA SIĘ PYTAM PO CH...J TOBIE TE ZMIÓWKI ZAKŁADANO??????

  • ~ 2010-01-30
    17:37:25

    0 0

    Witam, dołączę się troszkę do tej dyskusji i tak czytając wcześniejsze wypowiedzi chciałbym kilka skomentować, po pierwsze jeśli został dyscyplinarnie zwolniony to za co że spowodował wypadek na szczęście auto ma uszkodzenia które da się usunąć i po chwili wróci na drogi,widziałem w tą zimę już kilka wypadków tirów i to na naszej kochanej A4 która po opadach śniegu nie wyglądał lepiej niż Wodzisławska po ostatnich opadach i Tiry leżały na barierkach lub w rowie na prostej drodze i też ciekawe czy policja sprawdziła czas pracy tego kierowcy i to nie koniecznie 2 tygodnie do tyłu tylko nawet miesiąc czy 2 i mogli by się zabrać za tą firme która każe z dnia na dzień przekraczać czas pracy szkoda mi tych kierowców Biedronki czy Tesco 1 czy 2 spania i dalej jazda...POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOBILKÓW ŻYCZĘ SZEROKOŚCI I PRZYCZEPNOŚCI

  • ~beat__ 2010-01-30
    18:41:31

    0 0

    Odpowiem ci zostal zwolniony dyscyplinarnie za wypadek i za ten towar ktory zostal zniszczony znajdujacy sie na pace,wiem to bo znajomy siedzi w tym.A czy auto wroci na drodzi to napewno a widac zasluzyl sobie w oczach pracodawcy ale nie mi to oceniac czy dobrze zrobili czy nie !!

  • ~Gnat 2010-01-30
    22:46:49

    0 1

    Zima jest trudnym okresem dla biedronek.

  • ~sarin 2010-01-30
    22:59:20

    0 0

    Ale mam kaca :/

  • ~pit75rk 2010-01-30
    23:27:33

    0 0

    tomek1207 nawt nie będę komentował tych bzdur, które wypisujesz. Jeździłeś kiedy nikt nie myślał o zimówkach? Chyba wyjeżdżałeś tylko do kościoła latem i w słoneczne dni warszawą lub jakimś innym wynalazkiem PRL-u. A jeśli jeździłeś zawodowo to przypuszczam że tak jak ci kierowcy, których Bareja w swoich filmach przedstawiał. Pozdrawiam.

  • ~beat__ 2010-01-31
    11:08:36

    0 0

    haha ;p

  • ~dawidKobus 2010-01-31
    16:58:12

    0 0

    http://www.smolna.rybnik.pl/n/wodzislawska_remont_droga_wiadukt_kobus/563 Polecam mieszkańcom Smolnej!!! :)

  • ~Jusia_Ok 2010-01-31
    17:38:24

    0 0

    Jak najbardziej popieram komentarz pit75rk:)

  • ~zwyklyobywatel 2010-02-01
    08:22:28

    0 0

    ~Jusia_Ok, a czytalas o czym pisał ten ~tomek1207 ? on nie napisał ze zimówki są do niczego! napisał tylko ze ludzie nie potrafią jeździć w zimie! i trzęsą sie na samą myśl o wyjeździe na biała drogę, a jak juz jadą to 20km/h i tylko stwarzają zagrożenie dla innych, bo potem jeden z drugim musi sie pchać zeby go wyprzedzić, bo piechotą szybciej...

  • ~in_persona 2010-02-01
    11:45:03

    0 0

    Polecam mieszkańcom całego Rybnika:) http://rybnik.eu/index.php?id=223&p=news,11,show,5131

  • ~in_persona 2010-02-01
    11:56:05

    0 0

    A tu się opłaca: http://www.dziennikzachodni.pl/stronaglowna/190749,prezydent-ktory-nam-sie-oplaca,id,t.html

  • ~Janusz Saniak 2020-01-25
    22:16:19

    1 0

    Czesi nas dobre piwo.

  • ~Janusz Saniak 2020-01-25
    22:18:31

    0 0

    Czesi nas dobre piwo.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5319