zamknij

Wiadomości

Właściciele Face 2 Face: otwieramy się w piątek

2021-02-03, Autor: 

Właściciele klubu Face 2 Face w Rybniku nie poddają się. Właśnie ogłosili, że w najbliższy piątek lokal będzie otwarty. Zapowiadają, że będą gotowi na przyjazd służb mundurowych i sanitarnych.

Reklama

Przypomnijmy, w minioną sobotę lokal przy ul. Wiejskiej został zamknięty. Taka była decyzja sanepidu. Interwencja służb przerodziła się w zamieszki >>Wojna o Face 2 Face w Rybniku. Policja ruszyła z pałkami, gazem i bronią hukową<<

Od tego czasu klub stał nieczynny. Sytuacja zmienia się jednak jak w kalejdoskopie. Właściciele Face 2 Face ogłosili właśnie otwarcie lokalu,

- Robimy wszystko, byśmy mogli do was wrócić w ten piątek. Mamy masę rzeczy do ogarnięcia. Jesteście wielcy, jesteście bohaterami – zwrócili się do sympatyków klubu Marcin Koza i Sandra Konieczny.

 

- Liczymy, że będzie was wiele, razem możemy wszystko – dodali.

Właściciele klubu spodziewają się obecności policji, nie wiedzą jednak, czy znów dojdzie do interwencji.

- Ale mamy pomysły na ogarniecie tego. Jak oni nas zaskoczą to i my ich zaskoczymy – zapowiedzieli.

Ponownie podkreślili, że poprzednia akcja mundurowych była próbą pokazania siły.

- Chcemy pokazać im, że się nie boimy – zaznaczyli.

Marcin Koza i Sandra Konieczny są po konsultacjach prawniczych. W relacji wideo byli pewni siebie.

- Mamy bardzo dobre humory, możecie się domyśleć, jak przebiegły rozmowy i jakie mamy wnioski – usłyszeliśmy.

To nie jedyny lokal, który otwiera się w piątek. To samo zrobi Gryfna Lama >>Mam 71 groszy na koncie i chcę żyć - mówi przedsiębiorca z Żor i otwiera Gryfną Lamę dla klientów<<

Więcej w relacji live:

Co będzie się działo pod klubem? Jak zachowa się policja? Będziemy to relacjonować?

Oceń publikację: + 1 + 102 - 1 - 176

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (47):
  • ~Longina b 2021-02-03
    19:19:45

    Powodzenia!!!Proszę się nie poddawać ani nie dać się zastraszyć.

  • ~nostrzyk 2021-02-03
    19:20:17

    Jak pokazuje historia partyzanci spod Face 2 Face będą za kilkanaście lat ZBOWID-owcami

  • ~Tadeusz Kiełkowski 2021-02-03
    19:20:34

    9 9

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2021-02-03
    19:20:35

    Dostatecznie długo czekaliśmy a rząd tylko kasę na nas zbija ...

  • ~Franek7 2021-02-03
    19:26:40

    Brawo. Nie bać się PiSowskiej mafii.

  • ~marys76 2021-02-03
    19:29:21

    Są "przygotowani na wizytę Policji" - pewnie dwie palety kostki brukowej już w gotowości. Szukają naiwniaków (a takich znajdą sporo!), którzy przelejzą do lokalu i zostawią karierę- bez myślenia o zdrowiu i możliwości zakażenia. Właśnie to prymitywne działanie jest reklamowaniem tego przybytku...

  • ~marys76 2021-02-03
    19:34:46

    Nie zostawią KARIERĘ tylko KASIORĘ

  • ~Adas Poland 2021-02-03
    19:47:38

    człowieku oto nie chodzi o POSOWSKEJ MAFI CHYBA NIE DOROSŁEŚ CHODZI O ZDROWIE LUDZI JESTEŚ NIEKUMATY W TYM CO SIĘ DZIEJE TRUDNO IZNOWU POLICJA I SPRAWY DO KOLEGIUM SPRAWA ZNOWU DO TV CAŁA POLSKA ZNOWU NAS BĘDZIE OGLĄDAĆ POZDRAWIAM

  • ~marcin040 2021-02-03
    19:55:47

    A gdzie jest pan prezydent Rybnika, pod kloszem siedzi

  • ~trywialny 2021-02-03
    20:06:35

    Mogę się założyć że tej imprezy nie będzie. Szczerze mówiąc Prokurator Rejonowy już po ostatniej akcji powinien postawić tej parze zarzuty a następnie jeżeli nadal by robili to co robią powinien zastosować środek zapobiegawczy i na pewno nie dozór.

  • ~dralek 2021-02-03
    20:27:32

    85 95

    hola, hola, jak policja ma tyle czasu i wolnych zasobow to rozumiem, ze aktywnie wezna sie za rozwiazanie zaleglych spraw. moze przedsiebiorcy i mieszkancy zaczeliby zglaszac wszystkie kradzieze i wykroczenia, ktorych nie zglaszali bo twierdzili ze nie warto. premie w policji nadal od procenta rozwiazanych spraw? chyba dla przelozonych bylby wstyd jakby spadli w rankingu skutecznosci? i nie dac sobie wmowic ze przedawnionie. to oceni sad

  • ~Franek7 2021-02-03
    20:28:14

    Rząd przyjął sowiecką metodę stalinowskiego prokuratora Andrzeja Wyszyńskiego - "dajcie mi człowieka, a znajdę na niego paragraf". W sumie nie powinno to dziwić, że bolszewicka partia stosuje bolszewickie metody. Na przedsiębiorców zostali wysłani przedstawiciele Sanepidu, straży pożarnej, skarbówki i policja. Sanepid przychodził z gotowymi decyzjami, które powinny zostać sporządzone dopiero po kontroli, a nie przed. Bandycki rząd wykorzystuje wszystkie możliwe instytucje i przepisy do tępienia przedsiębiorców.

    A gromadzony od lat arsenał przepisów mają ogromny. Od dawna powtarzam, że nie ma w Polsce przedsiębiorcy, który działa zgodnie z wszystkimi przepisami. Najróżniejszych obowiązków, często zupełnie kretyńskich, przestarzałych i przez nikogo nieprzestrzeganych mamy mnóstwo. Pół biedy, póki istnieją tylko teoretycznie, gorzej, jeżeli władza sobie o nich przypomina. A teraz sobie przypomnieli. Spodziewać się można najazdu bandy urzędników sprawdzających, czy ktoś ma odpowiednią naklejkę i właściwy kwitek, czy spełnia wszystkie normy budowlane i sanitarne, czy nie ma ryzyka pożarowego i czy budynek na pewno się nie zawali. To jest szykanowanie legalnie działających przedsiębiorców i ktoś z góry, kto wydał takie polecenia, powinien kiedyś za to odpowiedzieć.

    Czasem bywa jeszcze gorzej. Na jednej z ferm norek na Pomorzu u czterech norek testy wykryły koronę. Z tego powodu właśnie gazowanych jest tysiące pozostałych norek, następnie zniszczone zostaną ich wiaty. Właściciel z pracownikami zostali wysłani na kwarantannę, dzięki czemu nawet nie mogą się bronić przed tą niegodziwością. Straty wyniosą kilka milionów złotych. Właściciel fermy nie dostanie ani złotówki odszkodowania. Wyobraźcie sobie, że to was rząd pozbawia dorobku całego życia, majątku firmy wartego miliony złotych. Jak byście się czuli? Czy w cywilizowanym państwie takie coś jest dopuszczalne? Gdy kasjer w Biedronce źle wyda wam resztę, czujecie się oszukani? To teraz pomyślcie, że jakiś urzędnik zabiera wam mieszkanie, samochód, zwalnia z pracy i zeruje konto. Jak wyrazić to uczucie?

    Informacja dla ludzi, którzy wydają te bandyckie decyzje: nie jesteście anonimowi. Mam gdzieś waszą obronę, że tylko wykonujecie rozkazy. Niszczycie ludziom życie, pozbawiacie całe rodziny źródła utrzymania. Też powinniście odpowiedzieć za swoje działania. Taka Ewa Nowak-Wąsicka z toruńskiego Sanepidu, która właśnie postanowiła wykończyć Smaki Indii, powinna się wstydzić tego co robi. Gdybym miał kawiarnie czy restaurację, to bym jej już nigdy nie obsłużył. Takich ludzi jest więcej, każdy z was ma w swoim mieście przedstawicieli aparatu opresji, którzy egzekwują to bezprawie, którzy tylko wykonują rozkazy.

    To państwo wytoczyło otwartą wojnę przedsiębiorcom. Trzeba się bronić, jakkolwiek kontratakować, póki jest jeszcze czego bronić.

    Dlatego zapraszam na stronę zapytajsanepid.pl. Okazało się ostatnio, że pracownicy Sanepidu mają zbyt dużo wolnego czasu, zamiast zajmować się tym, czym powinni, chodzą po restauracjach. Może warto ich zapytać o kilka spraw w trybie dostępu do informacji publicznej, będą mieli mniej czasu na głupoty.

    Sławek Menzen

  • ~pawelbudowa 2021-02-03
    20:33:07

    Prezydent ujawni się dopiero po wszystkim jak będzie wiadomo po której stronie będzie lepiej stanąć .

  • ~jan277 2021-02-03
    21:32:33

    7 8

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~tosia10 2021-02-03
    22:03:55

    Idioci. Czy naprawdę musi dojść do jakiegoś nieszczęścia żeby ci ludzie zmądrzeli? Czego się spodziewają właściciele tego klubu? A następni durni, którzy dają się podpuścić i idą na tą imprezę

  • ~Franek7 2021-02-03
    22:07:13

    55 51

    Kolejny wyrok Sądu. Tym razem WSA w Szczecinie uchylił jare za otwarcie baru w czasie lockdownu:

    https://biznes.radiozet.pl/News/Bar-wygral-w-sadzie-z-sanepidem-Przyjmowal-klientow-w-lockdownie?fbclid=IwAR1gMm_powIBWk7xvuohbnCHz7atMGfdz_tsAVOiZEDb1z-v7KEosQyF4hE

  • ~MTWWD 2021-02-04
    05:05:15

    8 37

    Trza sie przygotowoć

    https://fb.watch/3raYJxytjp/

  • ~romcost 2021-02-04
    06:16:28

    Za takie zachowanie właściciele klubu jak i jego klienci powinni być dotkliwie ukarani. Rozumię ich sytuację, ale są inne metody, niech idą do sądu i żądają wyrównania poniesionych strat a nie warażają zdrowia ludzkiego. Też mi się te ograniczenia nie podobają, ale też wiem jak covid może pozamiatać osobą w wieku - 40 lat i co po sobie pozostawia, nie życzę tego naprawdę nikomu...

  • ~Barra_cuda 2021-02-04
    06:43:26

    69 31

    Wspaniała wiadomość. Proszę o informację z komendy policji czy będzie sobie można znowu przyjść podrzeć po pijaku ryja nocą, naubliżać policjantom i wypić piwko na środku ulicy czy tym razem będa z tym coś robić?

  • ~adamus85 2021-02-04
    06:52:38

    52 70

    Popieram, idźcie i stawiajcie bierny opór niech władza zacznie się bać swoich obywateli. Bo Państwo to my a nie garstka ludzi pod przywództwem człowieka z kotem. Obecny rząd zachowuje się jak okupant i tak trzeba z nim walczyć. Pamiętajcie jednak, że policjanci i inne służby w większości rozumieją tą sytuacje, ale ma swoich przełożonych a oni swoich. Stalin wymordował kilkadziesiąt milionów ludzi. Nie zrobił on tego sam, tylko miał swoich ludzi, którzy zastraszaniem i wpływem na najniższe ludzkie odruchy wprowadzili terror. Nie dziwie się, że porównuje się ich do bolszewików. Chcą nas upodlić, zagłodzić, żebyśmy za ich jałumużne zeznawali przeciwko swojemu sąsiadowi. Chcą uzależnić wszystkich od systemu i bardzo dobrze im się to udaję. Te 500+ 13 i 14 emerytury to nie jest za darmo jak widzicie. Niektórzy słabi ludzie już teraz czują potrzebę odwdzięczenia się za tą pomoc. Nikt nie nazwie przedsiębiorcy Kułakiem, ale tak oni są traktowani w tym kraju jak złodzieje, wrogowie społeczeństwa. Nie wiedzą, albo nie pamiętają jak wyglądała Polska jak tych przedsiębiorców nie było, jak wszystko było od Państwa. Gdyby nie przedsiębiorcy nawet by nie mieli teraz gdzie pisać bo by nie mieli internetu na telefon by czekali 10 lat, a na wakacje by jeździli do śmierdzącego ośrodka i jedli by chleb z pasztetem za kartki żywnościowe na mięso, które musieliby oddać na wczasach. O autach na talony i innych super rozwiązaniach nie wspomnę. Wirusa się nie bójcie. Jak były strajki kobiet to trup się miał ścielić gęsto na ulicach na nieszczęście rządu nic takiego się nie stało, ale kwarantanna już była zaplanowana, więc szkoda było tego odwoływać. Ten rząd walczy z polskimi firmami. Turystyka, hotelarstwo, gastronomia, kluby fitness, wynajem mieszkań (dostają w tyłek z powodu zamkniętych uczelni) to są w większości polskie małe firmy. Te firmy posiadają coś co przy szalonym tempie drukowania papieru niedługo stanie się bardzo drogie - nieruchomości. Ta strategia polega na przejęciu za wydrukowany papier konkretnych wartości w postaci ziemi czy budynku. Gdyby wprowadzili stan wyjątkowy nikt by się nie burzył, mogliby rządać odszkodowań nie pomocy i sąd by im je przyznał. Tak będą mogli te rzeczy odkupić. Teraz rządanie odszkodowania w sądzie nie ma podstaw prawnych i żaden przedsiębiorca go nie dostanie. Cytując klasyka na koniec. Szkoda strzępić ryja. Nie lubię gościa, ale miał rację.

  • ~Patryk01 2021-02-04
    07:31:26

    44 17

    Prezydent siedzi cicho, bo sie boi. Tylko Proboszcz z Nowin jest odważny i mafie nazywa po imieniu!

  • ~rob78 2021-02-04
    07:58:00

    34 25

    Stoki narciarskie też sie otworzyły i można śmigać;)

  • ~ 2021-02-04
    08:07:47

    80 27

    Tak, tylko na stoku każdy ma kominiarkę na twarzy, jest w rękawiczkach i na świeżym powietrzu.
    W klubie jeden na drugim wisi, walą z jednego gara nikt nie ma masek, nikt tego nie pilnuje, nawet w kolejce nie mogą normalnie stać.
    Żaden gaz, pały, w piątek będzie -3, armatka wodna i wszyscy ładnie się rozejdą.

    Na marginesie pani właścicielka rozbawiła mnie do łez na filmiku, jak kolega jej powiedział , ze ma na odwrót napis na kubku, bo to od selfi, a ta obraca kubek , normalnie ryczeć można.

    Niech sie otworzą, nie ma reżimu sanitarnego , egzekwować mandaty, jak od uczestnika tak i od właściciela.

  • ~KrzysiuStan 2021-02-04
    08:11:25

    86 22

    Można zrozumieć właścicieli ; restauracji, stoków, siłowni bo było widać jak byli otwarci że chcą i mają wprowadzone restrykcje i nie ma tak naprawdę większego prawdopodobieństwa zarażenia się niż sklepy ale tych właścicieli nie można zrozumieć w żadnym aspekcie .
    1) Mają brak wiedzy na temat restrykcji
    2) Zachowanie naganne, brak kultury
    3) Właściciele tego lokalu są aspołeczni, chęć zysku przysłania narażanie ludzi na utratę zdrowia, co nie jest chyba jakąś nowością w pandemii.
    4) Widać ewidentnie rozsławienie się złym piarem .
    5) Jeśli ktoś mieszka blisko Wiejskiej wie jakie towarzystwo tam się zbierało w tym czasie wielkiego otwarcia a jeśli nie to zachęcam zobaczyć jakiś materiał z tego zdarzenia zachowanie ludzi mówi samo za siebie. Mogę powiedzieć że na meczach jest dużo większa kultura.
    Jeśli chcecie sobie protestować to jedźcie sobie do Warszawy tam macie decydujące osoby w państwie a nie Rybnik nam rozsławiać w taki obrzydliwy sposób !
    f2f powinno według mnie zostać ZAMKNIĘTE lub sprzedane innym właścicielom potrafiącym się racjonalnie zachowywać i nie chodzi tutaj o samo otwarcie bo ja też uważam że zamykanie to nie jest konieczność lecz zachowanie rozsądku którego u nich BRAK ! Wszyscy tak jak pisałem wyżej potrafią się zachować i zrobić tyle ile można dla bezpieczeństwa ludzi a nie myśl- NIE MA U NAS ŻADNYCH RESTRYKCJI I NIE BĘDZIE. W Wrocławiu na dyskotece było wszystko : kultura, bezpieczeństwo i bez burd a był sanepid i była policja, wszyscy byli zadowoleni. A tu ? TRAGEDIA .
    Powtarzam Zero rozsądku i nawet za grosz wstydu ! Inne kluby czy restauracje potrafią otwierać się z klasą i rozumem mimo wszystkiego ! Wstyd !

  • ~ 2021-02-04
    08:30:14

    67 2

    Lubiłem ten portal od początku jak go przeglądam czyli od ponad 13 lat (2008r.)
    Ale od jakiegoś czasu przegina się z tymi reklamami i quizami żeby przeczytać artykuł to najpierw trzeba odpowiadać na głupie pytania typu: ile cola ma kalorii, czym się sugerujesz kupując ją, oraz innymi zbędnymi reklamami zasłaniającymi pół ekranu, które trzeba zamykać żeby cokolwiek przeczytać.
    Redakcjo było dobrze ale stało się fatalnie stąd też zacząłem ja i wiele mi znajomych osób coraz rzadziej tu zaglądać bo mamy dosyć walki z reklamami i quizami. Rozumiem wpływy z reklam ale nie tędy droga jeżeli chce się utrzymać stałych i wiernych czytelników. Nie jestem pierwszym tutaj co opisuje ten problem.

  • ~rob78 2021-02-04
    08:43:48

    9 13

    ~bartezz, blockery załatwiają 90% Twoich problemów i to nie tylko na tym portalu.

  • ~ 2021-02-04
    09:10:11

    61 11

    Pełna kieszeń kilku osób ważniejsza od ludzkiego życia. Gdzie jest Pan prezydent miasta, dlaczego pozwala na łamanie prawa?

  • ~exx 2021-02-04
    09:25:10

    21 33

    Dziwi mnie liczba minusów pod artykułem. Skoro wcześniej ponad 80% jest za otwarciem wszystkiego to skąd te minusy? Coś mi tu śmierdzi przekrętem. A widziałem już kilka stron z niepochlebnymi komentarzami na innych portalach gdzie ewidentnie widać było płatnych troli.

  • ~Lahcim 2021-02-04
    09:35:04

    20 39

    Typowa polska cebula wybija tu strasznie, przypomniały się stare dobre czasy i to, że prywaciarzowi trzeba dowalić bo na pewno kradnie i jeszcze chce jakieś pieniądze.

    Tak ciężko zrozumieć, że przedsiębiorcy zostali zamknięci z dnia na dzień i do tego pozostawieni bez środków na przetrwanie? Pseudo "tarcze" to są ochłapy, które nie gwarantują pokrycia kosztów. Ciekawe co większość z was by zrobiła jak nagle stracilibyście jakiekolwiek dochody a państwo dałoby wam 500zł i kazało się z tego cieszyć bo powinno wam wystarczyć? A tu do opłacenia mieszkanie, pożyczki i trzeba jeszcze jedzenie kupić. I to jeszcze wszystko wg. rozporządzenia, które nie do końca jest zgodne z prawem.

    Byłby odpowiednie odszkodowania za zamknięcie działalności to nikt by nie kombinował z otwieraniem czegokolwiek. Ale jak wiadomo PIS w czasach prosperity pieniądze rozdawał na lewo i prawo, to teraz nie ma na to pieniędzy na odszkodowania.

  • ~hub381 2021-02-04
    09:36:22

    14 38

    A czego wy się czepiacie prezydenta, chyba że wam chodzi o Dudę ?
    A uważajcie by was nie przymknęli w "pokoju płaczu" z psuchologiem z pałką w ręce...

  • ~rzyt 2021-02-04
    10:50:55

    50 6

    Należy skończyć z gazem, granatami hukowymi czy gładkimi lufami....

    Tylko woda w zimie pomoże "morsom" dyskotekowym w szampańskiej zabawie.

  • ~Fidzi 2021-02-04
    11:06:23

    56 7

    -romcost

    " (...) są inne metody, niech idą do sądu i żądają wyrównania poniesionych strat (...) ".

    Problem tym, że w sądzie musieliby UDOWODNIĆ STRATY !!! W tym celu musieliby przedstawić porównanie wyników finansowych rok do roku.
    Podejrzewam, że w tym przypadku właściciele mogli stosować kreatywną księgowość i wykazywać w poprzednich latach same straty i że dopłacali do interesu.
    Jak zatem udowodnić te straty ?
    Niektórzy za przykład dają rozwiązania dotyczące wsparcia przedsiębiorców, jakie udzielane są w krajach zachodnich. Tylko, że tam mało kto oszukuje na podatkach. Tam przedsiębiorca pokazuje, że rok do roku jego zysk zmalał o 500 tys euro i o taką kwotę składa wniosek do Skarbu Państwa.

    U nas każdy "Janusz byznesu" za punkt honoru przyjmuje oszukanie skarbówki i wykazanie strat, pomimo osiągnięcia zysków.
    Przez to sami sobie strzelili w kolano i nie mają dowodów popierających ich twierdzenia (swoją drogą prawdziwe), że przez lockdown ponieśli straty. Dlatego sięgają po negatywne emocje i dla swoich celów manipulują tą częścią społeczeństwa, która mocno odczuwa ograniczenia i jest tym na tyle zmęczona, że traci instynkt samozachowawczy.

    No cóż, pandemia i lockdown udowodniły, że pazerny traci dwa razy.

  • ~KrzysiuStan 2021-02-04
    11:39:59

    31 8

    ~Lahcim -Typowy nieodpowiedzialny człowiek . Analizując Twoje wypowiedzi dochodzę do konkluzji iż twoje aforyzmy są mylne na niezbyt planowe selekcjonowanie twoich pryncypiów .

    Odpowiem Ci większość będzie dochodzić swoich praw w sądzie i nie ma w tym żadnych problemów akurat, ewidentnie widać że Osoba nie ma do czynienia z takim problemem, wzoruje się na opiniach innych siejących propagandę.

    Dodam jeszcze że jeśli by jakiś inteligentny przedsiębiorca otworzył by np dyskotekę czy restauracje to nawet gdyby uważał że ta dezynfekcja, maski rękawiczki nic nie dają to NIE NARAŻAŁ BY INNYCH ŻYCIA LUB ZDROWIA tylko i wyłącznie dlatego że nie ma pieniędzy. Bo jak widać to właściciele tego o to lokalu chcą iść po trupach do celu. Co najgorsze robią to świadomie. I TO JEST CHORE!
    Bo raczej większość rozumie że przedsiębiorcy zostali zamknięci i większość rozumie że już jest tego za wiele i że prawidłowo że się otwierają ale raczej nie da się zrozumieć bezmyślnego i świadomego narażania ludzi na utratę zdrowia.

    Do tego raczej nie rozumieją picia alkoholu na środku skrzyżowania i obrażania innych osób pomijając policjantów i osoby z sanepidu ale przechodniów, zaczepiania ich i zachowywania się gorzej niż bydło to nie było manifestowanie tylko robienie burd, szkoda że nikt z Urzędu miasta nie poda strat które ponieśli, jaki był straszny syf z butelek potłuczonych z alkoholi, śmietniki poprzewracane, no tak znając opinie niektórych za chwilę ktoś wyskoczy że policja lub sanepid załatwił samochód z którego wyrzucał te śmieci... Chyba że nie tylko sanepid się według was nudzi ale też służby komunalne w Rybniku i trzeba im dać robotę przecież ! Ci ludzie którzy do tego doprowadzili powinni być ujęci i powinni to za karę posprzątać i naprawić szkody !

    A podburzanie ludzi to naprawdę świetny sposób na renomę Brawo F2F. Nie wiem czy zdajecie sobie właściciele sprawę że ludzie mają internet i mówienie że nic takiego nie było mówione jak : NIE MA U NAS ŻADNYCH RESTRYKCJI I NIE BĘDZIE- może nie przejść.
    A już wypowiedź że jesteście gotowi na Policję i Sanepid no to świadczy o was bardzo wiele, zróbcie zasieki i czyhajcie.

    I powtarzam że tu nie chodzi o otwieranie bo to jak najbardziej popieramy w większości myślę ale trzeba zachować rozsądek i mimo wszystko, jakoś zwiększyć bezpieczeństwo i nie narażać ich na utratę zdrowia. A Ci państwo pokazali tylko jak tego nie robić.
    Inni potrafią zachować się tak jak napisałem np w Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie.. Otwarli ale z ROZUMEM , nie chciwością, kłamstwem i narażeniem życia.

    Miejmy nadzieję że w nie długim czasie wróci wszystko do normy bez polityki, nienawiści tylko z życzliwością ludzką i racjonalnym myśleniem !

  • ~Jan Korzeński 2021-02-04
    12:42:51

    7 23

    Wszystkie kawiarnie restauracje , hotele i bary powinny wydawać legitymacje partyjne i po kłopocie . 'Idziemy na spotkanie , pamiętajcie Polak potrafi ".

  • ~Franciszka Tania 2021-02-04
    13:24:43

    40 11

    Łamiemy prawo tak. Będę chodzić bez maseczki,nie będę płacił podatków, nie będę chodził po pasach,Będę obrażać ludzi,nie będę przestrzegał prawa.Tak to ma wyglądać??????????Dziękuję bardzo ja przestrzegam prawo ,Żądam żeby było przestrzegane prawo a szczególnie w czasie tak ciężkim jak pandemia.

  • ~RybnickiRekin 2021-02-04
    13:31:54

    6 33

    Dobrze . Jechać z PIS.

  • ~mokujin 2021-02-04
    16:40:44

    24 5

    Szpital psychiatryczny w tym mieście jest z jakiegoś powodu

  • ~Franek7 2021-02-04
    17:27:58

    8 28

    KrzysiuStan 2021-02-04 11:39:59

    To ie to ta pisowska propaganda całkiem wyprała mózgownice. Wytłumacz mi dlaczego przebywanie w klubie jest śmiertelnie groźne i nieodpowiedzialne a przebywanie w kościele czy na zakupach w Dyskoncie w piątek wieczorem jest bezpieczne. Pieprzenia o przytulaniu i wiszenia jeden na drugim nie kupuje...

    To są wszystko bzdety nie poparte żadnymi naukowymi wynikami badań.

    To po pierwsze i mniej ważne bo jest jeszcze drugi ważniejszy aspekt. Jaki? Ano prawo. Prawo mówi, że albo rząd wprowadza jeden ze stanów wyjątkowych albo nie ma prawa niczego zakazywać. Stan wyjątkowy otwiera drogę do dochodzenia odszkodowań w prosty sposób. Rząd chce zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko. Tak się nie da. Albo rybki albo akwarium. Dlatego to co robi rząd jest bezprawiem nawet jeśli robi to z uzasadnionych pobudek. Ale my jesteśmy cebularzami i nie ogarniamy tego jako społeczeństwo a rząd wykorzystuje tą głupotę i prostactwo i sączy tą swoją propagandę o braku odpowiedzialności i strasznym zagrożeniu a bałwany to łykają jak pelikan kombinerki.

  • ~Bernard Jona 2021-02-04
    17:49:56

    11 6

    Jak ktoś koniecznie chce się z "koniem" kopać to niech popróbuje ale ja stawiam na konia.

  • ~Franek7 2021-02-04
    21:11:39

    6 13

    Sanepid wydaje mandaty, a sądy je uchylają. Nie jest przy tym tak, że sanepid nie ponosi za to żadnych konsekwencji. Musi opłacić koszty postępowania, w tym koszty prawników reprezentujących ludzi, na których mandaty nałożono. Sądy wskazują w orzeczeniach, że rozporządzenie rządu jest niezgodne z prawem.

    Coraz więcej sądów potwierdza, że mandaty nakładane przez sanepid są niezgodne z prawem. Konstytucja i ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi to dwa dokumenty zazwyczaj przytaczane przez sądy w orzeczeniach. Sanepid nie ma wyjścia, musi oddawać pieniądze i płacić koszty sądowe. Zarabiają głównie prawnicy, czas tracą sędziowie, a czas i pieniądze - przedsiębiorcy.

    To już dziesiątki spraw, które sanepid i policja przegrały w sądach po wystawieniu mandatów na podstawie rozporządzenia rządu
    Na rozpatrzenie czekają kolejne, ale, biorąc pod uwagę dotychczasowe orzecznictwo, należy się spodziewać decyzji pozytywnych dla ukaranych mandatem.
    Dotyczy to zarówno przedsiębiorców, jak i osób łamiących nakazy noszenia maseczek, kwarantanny, czy zakazy przemieszczania się
    Sanepid i Skarb Państwa płacą koszty postępowań sądowych, a sędziowie są niepotrzebnie zajmowani takimi sprawami. Okazję do zarobku mają kancelarie prawne
    Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl
    Wydział cywilny Sądu Okręgowego w Warszawie 13 stycznia oddalił wniosek pozywających i orzekł, że Prezydent Warszawy mógł zakazać demonstracji ze względu na sytuację epidemiczną. Ale co innego zakaz demonstracji, który ustawa o zgromadzeniach umożliwia w pewnych okolicznościach - między innymi zagrożeń epidemicznych, a co innego zamykanie działalności przedsiębiorcom i odbieranie im możliwości utrzymania, lub wprowadzanie zakazu przemieszczania się.

    Jak podało RMF24, w wojewódzkich sądach administracyjnych jest już 215 skarg na kary administracyjne stosowane przez sanepid. Skargi na mandaty związane z kwarantanną czy noszeniem maseczek trafiają też do sądów powszechnych. Okazuje się, że sądy w całym kraju mają dość zgodną linię odrzucania podobnych kar. Ukarani mandatem wychodzą z rozpraw zadowoleni, w przeciwieństwie do tych, którzy mandat wystawili.

    Tu całość:
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo-i-podatki/mandaty-sanepidu-i-policji-masowo-odrzucane-przez-sady-rozporzadzenie-niezgodne-z/r5p32ym?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=fb_bi&fbclid=IwAR13LnEQNKA6csX1Pt_aBYy4yh2Liw4veIDl1wPBSmVMPhF-yc-yXMe_JXo

  • ~mokujin 2021-02-04
    23:03:30

    12 2

    Tyle pisania z którego można wywnioskować że prawdopodobnie byłeś w tym klubie, a nie powiedziałeś ani słowa o prawdziwej chorobie która jest podstawą tego wszystkiego, której przebieg jest tak naprawdę losowy dla każdej osoby. Jedyne co się liczy to "jebać system". Byle "uchylane wyroki". By tak naprawdę móc tylko i wyłącznie powiedzieć że "w czasie pandemii byłem w Face2Face, niezły rozpierdol, policja, suki, spisywanie, beka"? Naprawdę nie ma już zwykłej, wewnętrznej, ponadprawnej moralności która nakazywałaby siedzenie w domu pomimo otwarcia tego klubu? Trzeba mieć świadomość że rząd nie ogłasza stanu wyjątkowego ponieważ absolutnie wszyscy nagle przedstawiliby straty za ostatnie dwa lata. A jak się podkręci licznik to nawet za cztery. Argument o tym że w klubach nikt nie wisi na nikim jest zwykłym zaprzeczeniem prawdziwego stanu, i wiesz o tym, a nie sprawiasz wrażenia głupiego, kogoś kto nie rozróżnia "dawać rady" w znaczeniu "dawać wskazówki" a "pokonywać przeciwności", a mówisz coś o czym doskonale wiesz że nie jest prawdą.

    Co ma współczynnik odrzuconych spraw do prawdziwych zakażeń? Czy to że sprawy są umarzane logicznie prowadzi do tego że nagle prawdziwy, biologiczny wirus przestaje istnieć? Co powiesz ludziom którzy przez 2 tygodnie leżą w łóżku, a którym przez kolejne miesiące wszystko smakuje inaczej - nie czują smaku niedzielnych klusek z roladą i burakami, są za słone, za słodkie? Którzy nie wiedzą czy kiedykolwiek wrócą im, nomen omen, zmysły? Że "przecież sprawy są umarzane więc ich problemy to nie są problemy"? Czy po prostu masz zamiar się przed nimi schować?

    Ludzie stworzyli superkomputer o mocy kilku kwadrylionów herców, teleportują atomy, odwracają uszkodzone rogówki w rozwoju do etapu komórek macierzystych i z powrotem w zdrowe, dlaczego mieliby powiedzieć "ten 1% chorych nas nie obchodzi"? Jesteśmy ludźmi ponieważ choćby to był pół procent - dalej będziemy o nich dbać. Tym bardziej że tak jak dzisiaj, najprawdopodobniej są to profesorowie i doktorzy, których wykształcenie kosztowało państwo krocie i mogą oni zginąć - czemu - bo ktoś musi wyjść z domu i przez jedną noc nie myśleć o życiu? Bo ktoś czuje brak cech szczególnych i uważa że nienoszenie maseczki to prawie jak kupno glanów albo ramoneski? To że rząd (grupa ludzi takich jak my która technicznie jest w stanie nawet wypowiedzieć wojnę innemu państwu[gdyby mieli do tego karabinki]) jest nieudolny nie powinno sprawiać byśmy my na tak nędznej kanwie pozwalali sobie na coś równie nieudolnego.

    Prawda jest taka że polscy przedsiębiorcy powinni po prostu dostać pieniądze z Unii, które zostały przelane tak jak Włochom i Hiszpanom - a jakoś nie dostają.

  • ~Franek7 2021-02-05
    07:07:00

    3 9

    Mokujin-„ Co ma współczynnik odrzuconych spraw do prawdziwych zakażeń? Czy to że sprawy są umarzane logicznie prowadzi do tego że nagle prawdziwy, biologiczny wirus przestaje istnieć? Co powiesz ludziom którzy przez 2 tygodnie leżą w łóżku, a którym przez kolejne miesiące wszystko smakuje inaczej - nie czują smaku niedzielnych klusek z roladą i burakami, są za słone, za słodkie? Którzy nie wiedzą czy kiedykolwiek wrócą im, nomen omen, zmysły? Że "przecież sprawy są umarzane więc ich problemy to nie są problemy"? Czy po prostu masz zamiar się przed nimi schować? ”

    Mokujin poczekam aż im wróci poczucie zmysłów. Tyle wlasnie należy zrobić a nie niszczyć ludziom biznesy i wpędzać w nędzę.

  • ~KrzysiuStan 2021-02-05
    09:04:00

    11 2

    ~Franek7 - Biznesy... (żebyście się tymi pieniędzmi nie udławili kiedyś) Liczy się rozsądek a nie ryzyko. Widać że nie masz ani pojęcia o przedsiębiorczości ani o medycynie a już nie mówiąc o prawie, co świadczy o tym że siejesz taką samą propagandę jak Ci właściciele tego klubu.

    Jak przenoszą się wirusy, biologia-podstawówka/gimnazjum/liceum
    A badania dowodzą, infekcje wirusowe (np. odra, ospa wietrzna, gruźlica, zapalenie płuc (COVID) ) mogą przenosić się drogą powietrzną oraz kropelkową. Oznacza to, że ekspozycja na unoszące się w otoczeniu czynniki zakaźne, które pochodzą z dróg oddechowych chorego, mogą prowadzić do zakażenia. W powietrzu wydychanym podczas mówienia, śpiewania czy zwykłego oddychania znajdują się bowiem drobne kropelki zwane aerozolami. Mogą one pozostawać w powietrzu godzinami, a także przenosić się na odległości większe niż 1,8 metra. szczególnie w zatłoczonych i pozbawionych odpowiedniej wentylacji przestrzeniach zamkniętych, w których osoby zakażone spędzają dużo czasu. Zdaniem badaczy takie okoliczności sprzyjają gromadzeniu się aerozolu z koronawirusami w wysokich stężeniach. Takie nagromadzenie wirusów może być wystarczające do wywołania zakażenia u osób przebywających w danej przestrzeni:
    -w tym samym czasie, co osoba z COVID-19;
    -krótko po tym, gdy osoba z COVID-19 dane miejsce opuściła.
    National Institut for Diabetes and Digestive and Kidney Diseases (NIDDK). Wyniki ich badania zostały opublikowane w czasopiśmie „Proceeding of the National Academy of Sciences of the USA" w środę (13.05.2020).

    Dlatego są ograniczenia powierzchniowe o których właściciele nie mieli pojęcia ile osób może przebywać w ich lokalu do tego bez żadnych środków które uniemożliwiły by zabezpieczenie się przed rozpowszechnianiem wirusów.

    Nawiązanie do sądów: Sądy są nie omylne, ale to że przyznają rację przedsiębiorcą to bardzo dobrze to ich biznes i oni powinni decydować o tym czy będą zamknięci.

    Możemy się założyć że jeśli jakieś osoby będące w takim lokalu zaraziła by się właśnie przez to że nie przestrzegały reguł jak w/w właściciele i udowodniły by że były tylko w tym lokalu przyjechały osobno samochodem nigdy sie nie spotykając to właściciel miał by na pewno Wielkie problemy a już nie mówiąc gdy by ktoś zmarł . Tylko i wyłącznie gdy by dla świętego spokoju mieli te zabezpieczenia dla lokalu nic by takiego się nie stało tylko ten mandat do którego mają prawo się odwołać/ nie przyjąć a sanepid mogę Ci w tajemnicy powiedzieć że wydaje decyzje wedle właśnie takich rzeczy, czy zostało wszystko zrobione co się tylko da żeby uniknąć zarażenia.
    Możemy być pewni że wszystko przeszło by bez echa. Jestem również w takiej sytuacji dlatego mogę się wypowiedzieć, oni są sami sobie winni takiej reakcji. A byłem w Wrocławiu, Krakowie i w Bukowinie Tatrzańskiej i wszystko z kulturą było przeprowadzane, właściciel wszystko udostępnił porozmawiał i była decyzja i tyle było wszystko ok i dalej funkcjonuje.
    Da się ? DA tylko trzeba być uprzejmym mieć trochę oleju w głowie a nie być tak pazerny na pieniądze i tylko na to patrzeć . NAJPIERW BEZPIECZEŃSTWO później tzw. Biznesy !! Człowiek ważniejszy niż pieniądz a nie tak jak to jest ostatnimi czasy .

    Załączam mały dowodzik odnośnie NAWET braku CHĘCI w/w właścicieli, coś w tym kierunku zrobić ...
    https://www.youtube.com/watch?v=JHf1mrVuTcM&ab_channel=Kana%C5%82MedycznyMikel337

  • ~przykopa 2021-02-05
    09:51:24

    4 5

    @KrzysiuStan. Wywód frazeologiczno- merytoryczny słuszny. Ale dlaczego nie zwracasz się w tej sprawie do rządzących którzy nie chce ogłosić stanu klęski epidemiologicznej ?
    Premier ,, 2 razy " ogłaszał zwycięstwo nad wirusem , minister też .
    Teraz zaś trąbią na cały świat o spadających wskaźnikach zachorowalności .
    Jednak wskaźnik zgonów jakimś dziwnym sposobem rośnie. Nie potwierdzając tych rewelacji o zwycięstwach nad wirusem.

    A ty się czepiasz Franka i właściciela F2F ? Przecież oni postępują zgodnie z ,, oficjalną " linią ideologiczną ,która mówi o zwycięstwach nad epidemią

  • ~przykopa 2021-02-05
    09:56:15

    1 1

    Siergiej Maksimiszyn, lekarz, który zajmował się Aleksiejem Nawalnym w szpitalu w Omsku, zmarł nagle w wieku 55 lat. Jako przyczynę śmierci podano zawał serca. Szef sztabu Nawalnego nie wyklucza jednak, że 55-latek ,, zmarł nieprzypadkowo."

  • ~KrzysiuStan 2021-02-05
    11:55:44

    5 2

    @przykopa, nie odnoszę się do rządzących bo nie chodzi mi tutaj o błędne decyzje i rozwiązania. Można zrozumieć że są jakieś rzeczy profilaktyczne/ higieniczne ale tego że sklepy są mniej narażone na zarażenie no to tego nie mogę kompletnie zrozumieć i potępiam tą decyzje Albo wszyscy albo nikt .
    Mimo wszystko chyba każdy myślący racjonalnie czy też mając za grosz empatii przyzna rację że kłamstwem, oszustwem, podżeganiem innych nic dobrego nie wskóra a przynajmniej jest to nie etyczne, przynajmniej my powinniśmy się zachowywać jak ludzie a nie jak zwierzęta które są w stanie się zagryźć na śmierć .
    Wiem że Polacy ogólnie są takim narodem że łączy się podczas jakiejś tragedii a jak nic się nie dzieje to potrafimy na wzajem się pozabijać.

    Dlatego uważam i wiem bo widziałem na własne oczy jeśli właściciele chcieli by porozmawiać z sanepidem czy policją i CHCIELI BY JAKOŚ WPROWADZIĆ FORMY BEZPIECZEŃSTWA do lokalu to na pewno na spokojnie było by wszystko rozstrzygnięte, bez burd na ulicy itp , ale widać ewidentnie że sława się komuś marzy tylko że szkoda że w cieniu kłamstwa i bezmyślności, wiadomo że te osoby które tam biegały nago i rzucały butelkami i śmietnikami to powinny odpowiadać za zniszczenia nie klub ale jak było słychać, podburzali ludzi do walki . Nie poważne zachowania właścicieli i pracowników którzy to robili.
    Zobaczymy co dzisiaj pokażą za niespodziankę bo jak było widać że są przygotowani.
    Tylko miejmy nadzieję że będzie wszystko pokojowo rozwiązane.

  • ~Wiesław Rolbiecki 2021-02-05
    18:46:00

    1 1

    Zamykanie działalności na mocy rozporządzenia czy ustawy niezgodnej z Konstytucją jest nielegalne potwierdził to Morawiecki
    https://www.cda.pl/video/657042216

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4923