zamknij

Wiadomości

W Szczerbicach ktoś trafił „szóstkę” w Lotto. Wygrał 24 mln złotych

2014-02-19, Autor: dk
Wczorajszy wieczór okazał się bardzo szczęśliwy dla osoby, która w Szczerbicach kupiła losy Lotto. Ktoś trafił „szóstkę” i w kilka minut stał się milionerem. Szczęśliwiec wygrał ponad 24 mln złotych.

Szczęśliwiec ze Szczerbic zainwestował w 10 zakładów za łączną kwotę 30 złotych. Swoje szczęśliwe losy kupił w kolekturze przy ulicy Rybnickiej 11 w rodzinnej miejscowości.

Reklama

Gracz we wczorajszej kumulacji trafił „szóstkę”, co dało mu wygraną w wysokości 24,5 mln złotych. Szczęśliwiec stał się milionerem dzięki takim liczbom: 13, 15, 22, 35, 41, 46.

Gracz może otrzymać swoją wygraną na konto bankowe. Do zwycięzcy ze Szczerbic po odliczeniu podatku trafi ponad 22 mln złotych.
Oceń publikację: + 1 + 16 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (27):
  • ~misia88 2014-02-19 14:32:43

    a skąd taka pewność, że to akurat mieszkaniec Szczerbic? może była to osoba przejezdna, która poprostu zakupiła kupon w Szczerbicach ...

    47 0
  • ~ 2014-02-19 15:19:27

    a skad wiadomo ze to mezczyzna?

    21 0
  • ~bandinho 2014-02-19 15:23:20

    A kto by chciał zatrzymać w Szczerbicach przejeżdżając przez nie? ;)

    66 0
  • ~Fiodore 2014-02-19 15:50:05

    A co tak dopytujecie? Widocznie wiedzą i tyle. Nie zazdroszczę rodzinie wygranego, najpierw US się dobierze, potem sąsiedzi, a na koniec złodzeieje albo mafia.

    31 0
  • ~drozdaxxx 2014-02-19 16:03:02

    A ja pogratuluję, bo z tego co kojarzę jeszcze takiej wygranej w naszym regionie nie było. Co by tylko mądrze je rozdysponował :D

    35 0
  • ~Kajzer 2014-02-19 16:15:21

    Szczere Gratulacje..!! Niech nam przybywa milionerów..!!

    33 0
  • ~Martinodesing 2014-02-19 16:58:34

    Gratulacje!!! To trzeba mieć szczęście no no! I teraz marzenia mogą się spełnić! Żeby wygrać trzeba grać! oczywiście z umiarem!

    29 0
  • ~anna54 2014-02-19 17:08:26

    Fajnie! kryzys już mu nie straszny.Teraz tylko się nie chwalić i spokojnie żyć.

    19 0
  • ~marekm71 2014-02-19 17:29:37

    ~anna54 No jednak nie byłbym taki pewny czy nie straszny bo w razie kryzysu to banki pierwsze upadają a wtedy przepadnie ponad 20 milionów. Ja był biedny to niewiele mógł stracić a tak to może kasę i zdrowie jak by tak nie daj boże.

    0 14
  • ~j-12345 2014-02-19 17:43:34

    Skomentuję krótko: gratuluję i nie zazdroszczę bo zapewne niebawem pielgrzymki "potrzebujących" będą gnać drzwiami i oknami, chyba, że faktycznie zwycięzca nie mieszka w Szczerbicach tylko w nieco większej miejscowości lub mieście to powinien dłużej pozostać anonimowym

    19 0
  • ~A31 2014-02-19 19:20:05

    Gratulacje wygranej dla Szczęśliwca :)

    19 0
  • ~waldus 2014-02-19 22:39:16

    z taka kasa to moze 1% ludzi da sobie rade. reszta zaszaleje i sie zmieni. rozwody, laski, alkohol to generalnie standard po wygraniu takiej kasy.

    0 4
  • ~Bart 2014-02-19 22:59:52

    Gratulacje dla szczęśliwca!! ;-))) domyślam kto trafił tą " 6" chyba rodzina mojego sąsiada z E61 Pozdro ;-)))

    0 8
  • ~ 2014-02-20 00:04:40

    Fajnie, że ktoś z tak bliska wygrał. Gratuluję i życzę miłego wydawania.

    9 0
  • ~roy 2014-02-20 08:22:19

    Super! Gratki a teraz pora działać, otworzyć konto w szwajcarii, zmienić nazwisko, przeprowadzić się i nie zwariować! Btw. kupisz mi paralotnię... ;) Żartuję xD

    6 0
  • ~ETlama 2014-02-20 09:17:43

    gratulacje i najlepszego :) oby pieniądze nie spaliły mózgu a życie zwycięzcy i jego potomków będzie spokojne i radosne. życzę też prawdziwych przyjaciół.

    9 0
  • ~RobBob 2014-02-20 09:33:01

    Ile cebuli bedzie mógł kupic za wygraną uaa

    0 2
  • ~majka15_26 2014-02-20 13:40:26

    Nakręcono film dokumentalny o tych, którzy wygrali milony w Lotto, na 7 bohaterów tylko jeden pieniędzy nie przejadł i nie odbiło mu.Jakiś rzeźbiarz w drewnie.Pozostali źle zainwestowali, pożyczyli "przyjaciołom", rozpili się itp.

    5 0
  • ~auralfloat 2014-02-20 15:32:28

    ~majka15_26 tych sześciu to osoby o słabej psychice, neofici i nie potrafiący podejmować decyzji.

    1 0
  • ~toni79 2014-02-20 16:38:19

    Ja wiem kto to wygrał ale niepowiem...

    2 0
  • ~slmen 2014-02-20 19:24:19

    Pogratulować wygranej. Fajnie że trafiło do 1 gracza i nie musiał się podzielić kumulacją z kilkoma innymi graczami. Kasę rozsądnie zainwestować, nie zwalniać się jutro z roboty ;) nie przyznawać się znajomym i powinno się udać nie stracić kasy w najbliższych miesiącach.

    0 0
  • ~matejko0505 2014-02-20 21:47:16

    najlepsze to że na śląsku a nie w warszawie..

    3 0
  • ~Pedzel 2014-02-21 07:30:03

    Gratulacje

    1 0
  • ~lukaszxy85 2014-02-21 22:31:05

    Witam słyszałem przypadkiem że ową wygraną trafił ktoś kto zajmuje się ogrodami ale to tylko plotki.

    2 0
  • ~renia73 2014-02-21 23:21:32

    mam nadzieje że pomyśli o tych biedniejszych....i dobrze ulokuje wygraną.....

    0 0
  • ~Upper Silesian 2014-02-22 10:27:10

    Jak kogoś Bóg chce pokarać to mu da tyle pieniędzy wygrać...niby szczęście, a tak w rzeczywistości to może być największa życiowa tragedia. Sam też gram ale czy chciałbym wygrać aż tak dużo-nie wiem...

    0 0
  • ~Afordancja 2014-02-22 12:58:00

    @~kaziooo to jak byś kiedyś wygrał (6) i miał taki problem to zgłoś się do mnie, przejmę to przekleństwo :D nie ma absolutnie żadnego problemu.

    1 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy śląsko godka powinna mieć status języka regionalnego?




Oddanych głosów: 849