zamknij

Wiadomości

W Niedobczycach ktoś zniszczył „tablicę smoleńską”

2012-04-10, Autor: 
Dziś w nocy nieznani sprawcy zniszczyli przygotowaną wczoraj przez mieszkańców Niedobczyc tablicę upamiętniającą katastrofę smoleńską.

Reklama

Na drugą rocznicę katastrofy obok pomnika przy ul. Górnośląskiej grupa niedobczan przygotowała biało-czerwoną tablicę z napisem „Pamiętamy. Smoleńsk 10.04.2010”. Przy tablicy postawili zrobiony z drzewa brzozowego krzyż i znicze. W nocy nieznani sprawcy zniszczyli tablicę i połamali krzyż.

Oburzony incydentem jest radny z Niedobczyc – Henryk Cebula. - Komu przeszkadzała ta tablica? Przecież nie było tam zawartych żadnych akcentów ani symboli politycznych. Jako lokalna społeczność powinniśmy się wstydzić za tych, którzy nie potrafią uszanować pamięci ofiar katastrofy ani symbolu religijnego – powiedział nam rozżalony Henryk Cebula.

 

Sprawców zniszczenia szuka policja. Rano mieszkańcy z resztek dekoracji ponownie próbowali ułożyć symbole upamiętniające katastrofę smoleńską.

 

> Zobacz więcej zdjęć zniszczonej dekoracji

Oceń publikację: + 1 + 18 - 1 - 9

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (55):
  • ~ 2012-04-10
    14:35:33

    1 1

    Radny mówi: "Jako lokalna społeczność powinniśmy się wstydzić za tych, którzy nie potrafią uszanować pamięci ofiar katastrofy ani symbolu religijnego", a ja napiszę "jako społeczeństwo powinniśmy się wstydzić, że nie czciliśmy ofiar zawalonej hali w Katowicach i pozwalamy na zakłamywanie historii". Widać, że PIS widzi tylko swoich kolegów i koleżków, ale już nie zwykłych ludzi!

  • ~iam 2012-04-10
    14:35:58

    1 1

    Komu to przeszkadza? Gdyby np. dla odmiany postawiono tam jakieś rekwizyty z hasłami pro-homo i zniszczono by je to od razu posypałyby się wyzwiska od homofobów itp. W tym przypadku jak to nazwać? Smoleńsko-fobia? Prawdo-fobia? I tak się prawdy nie dowiemy... A upamiętnić zmarłych zawsze można - przecież w katastrofie zginęły nie tylko osoby związane z PiS-em!

  • ~ 2012-04-10
    14:41:07

    0 2

    i jeszcze jedno - ktoś pytał mieszkańców dzielnicy (chociażby z ambony czy szkolnej ławy) o upamiętnienie tego wydarzenia? Niech Radni zapytają mieszkańców, a nie tylko gadają między sobą! Nagle czcimy ofiary ze Smoleńska, a wcześniej cicho sza! Jakby nie było powodów do pamięci i dbania o naszą lokalną historię. KPINA!

  • ~zbych_rybniczanin 2012-04-10
    14:49:14

    1 0

    Pozdrawiamy Pana Henryka Cebulę - Panie Henryku tyle jest fajnych zajęć na świecie... można naprawdę robić rzeczy na których się człowiek zna, potrafi i ... da radę ! Pan jest kim z wykształcenia? No właśnie ! To może niech polityką zajmą się mgr, mgr inż., może doktorzy lub prof...

  • ~aa12345zz 2012-04-10
    15:02:53

    0 0

    GDZIE JEST KRZYŻ?! GDZIE JEST KRZYŻ!

  • ~taki jeden 2012-04-10
    15:20:53

    1 0

    A prawda jest taka, że nikt nie pytal nas mieszkańców, czy chcemy, aby coś takiego stawiano. Pan Cebula to wogole ma gdzieś co sądzą mieszkańcy. Nie przygotowała tego grupa mieszkańców tylko kilku dowotów z Akcji Katolickiej, którzy w dodatku stawiają to w nocy, bo w dzień nie mają odwagi. Nie po to mój pradziadek walczył w Powstaniach, żeby teraz na Pomniku Powstańców upamietniac najgorszego Prezydenta w polskiej historii. No ale co chciec, skoro w Wielkanoc w Pierwsze Święto nowy Wikary w parafii NSPJ ogłosił w czasie ogłoszeń parafialnych, że ofiary katastrofy w Smoleńsku poległy...

  • ~elazar77 2012-04-10
    15:22:24

    1 1

    ~Wojtek.Ryb Masz trochę racji ale jeśli jakaś grupa chce uczcić śmierć swoich kolegów to pozwólmy im na to.Nie jestem broń Boże zwolennikiem PISu ale nie ładnie niszczyć swoje czy innych symbole religijne.

  • ~ 2012-04-10
    15:24:29

    1 0

    A mnie zastanawia czemu piętnuje się ludzi, którzy robią coś dobrego czy nieszkodliwego a tych którzy niszczą mienie, dewastują czyjąś pracę, tłuką, niszczą i psują pomija się milczeniem. Widzę tu same negatywne, przepełnione żółcią komentarze. Ludzie! Co się z wami dzieje?? Kłuje was w oczy niewielki krzyż a jego zniszczenie zyskuje zgodę i poklask?? Naprawdę uważacie że to w porządku??? Pomnik i krzyż postałyby tam sobie a potem by je ktoś pozbierał i nie byłoby problemu. Nie rozumiem tego, naprawdę. Niszczenie jest ok, postawienie małej tablicy be?

  • ~minges 2012-04-10
    15:27:42

    0 1

    "najgorszego Prezydenta w polskiej historii" - bo co, bo nie był lizodupem Rosji?

  • ~Porta 2012-04-10
    15:45:47

    0 1

    bo był wrednym karłem

  • ~adamb 2012-04-10
    15:46:40

    1 0

    Nie pochwalam takich zachowań !
    Zwykła szczeniacka zagrywka... ale należy sobie zadać dwa pytania:
    - dlaczego w tym miejscu ustawiono te symbole (pomnik Powstańców Śląskich) znając (i pamiętając) wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego o Ślązakach
    - kto doprowadził (i nadal to czyni) swoimi zachowaniami do takich aktów agresji ?

  • ~taki jeden 2012-04-10
    16:10:00

    1 0

    ~minges a chociażby dlatego, że ośmieszał Polskę, zerwał kontakty z wszystkimi prawie państwami w Europie, nie potrafił podjąc żadenej decyzji bez konsultacji z bratem, a w dodatku był podobnie jak on ślązakożercom. Nie jest tajemnicą, że Lech też nienawidził Śląska, a Ślązaków uważał za V kolumnę i volksdeutschów. Żeby było jasne nie podoba mi się zniszczenie tej dziwnej dekoracji, zwłaszcza, że połamano Krzyż- znak nas wszystkich Katolików. Tak samo nie podoba mi się jednak samo postawienie tam tej tablicy. Niech Pan z AK postawi to przed swoim domem, ciekawe czy wtedy tez będzie taki odważny. Skoro bez pytania zawłaszczono sobie miejsce pamięci o naszych lokalnych prawdziwych bohaterach( i to już drugi rok z rzędu) to takiej reakcji niestety można się było spodziewac.

  • ~tiiki 2012-04-10
    16:56:55

    0 0

    Tablicy i krzyża nie zniszczyli ludzie. Ludzie się takimi czynami brzydzą. To po prostu zwykłe bydło, więc nie ma się czym przejmować.

  • ~aa12345zz 2012-04-10
    17:42:24

    0 0

    bydlo to krzyczy teraz w warszawie "hańba" i "jarosław - polsze zbaw"

  • ~ 2012-04-10
    18:00:11

    0 0

    A straz wiejska gdziebyla?

  • ~mateusz130 2012-04-10
    18:32:43

    0 0

    Gdzie była policja - tam jest komisariat.

  • ~ 2012-04-10
    18:35:12

    0 0

    bydło z getta

  • ~JP2 2012-04-10
    18:48:12

    0 0

    Gdzie ja zyje !!! W TV tylko slychac ,ze to byla zamach !!! czy ktos o zdrowych zmyslach tak mysli !?!? Zdarzyl sie wypadek i trzeba pamietac o tej tragedii ale nie zaklamywac przy kazdej rocznicy z mownicy tak jak to robi Kaczor !!! Czy polska nie ma innych problemow tylko puszczac tych baranow z Warszawy zwanych politykami ?!? Nic nie robia kase biora a z polski sie robi jeden wielki syf a oni dra pyski od 2 lat ze to nie wypadek zamiast brac sie do roboty !!! Zenada :/

  • ~minges 2012-04-10
    19:18:15

    0 0

    Ocena prezydentury Kaczynskiego jest dla każdego oceną subiektywną. I to nie on ośmieszał Polskę, tylko media to w ten sposób przedstawiały. Poza tym przywódcy zachodni oraz Kreml nie lubią jak ktoś gada nie po ich myśli i jeszcze im podskakuje. Ś.P. Kaczyński nie jest lubiany i nie był bo nie był lalusiem i lizodupem zachodu oraz Kremla i tyle w temacie. A czy pod Smoleńskiem był zamach czy nie - tego się albo nigdy nie dowiemy (tak jak likwidacja Sikorskiego przez aliantów) albo się dowiemy ale nas wtedy już nie będzie na świecie. I żeby nie było - nie jestem wyznawcą TV Trwam, Radia Maryja i Gazety Polskiej. Pozdrawiam trzeźwo myślących.

  • ~aa12345zz 2012-04-10
    19:57:32

    0 0

    to Rosjanie zabili Polakow, to Polacy sa Chrystusem Narodow, to Polacy zawsze giną w czyimś imieniu, Polacy nigdy nie giną w wypadkach, Polacy umierają TYLKO gdy są mordowani i zabijani... Jezuuuuuuuuuuu prosza Cie, co to za fandzolyni, średniowiecze sie skonczylo, polactwo dejcie se pokoj... prosza wos....

  • ~mrek77 2012-04-10
    20:13:59

    0 0

    Wg mnie miejsce na tablice upamiętniające jest w smoleńsku, a nie pod każdym pomnikiem okolicznych bohaterów którzy oddali życie za ojczyznę. Dla mnie dość żenujący jest fakt pochówku na wawelu. pytam za jakie dokonanie WAWEL??? powinny wystarczyć Powązki!!!

  • ~hub381 2012-04-10
    20:14:02

    0 0

    A czy ktoś pamięta o"TRAGEDII GÓRNOŚLĄSKIEJ" ?
    Tak przypuszczam.że nie wielu pamięta-a to b.smutne." Cudze widzicie a swojego nie pamiętacie"!

  • ~ 2012-04-10
    20:22:38

    0 0

    Nie popieram żadnych aktów wandalizmu. Ale... Nasuwa mi się też pewna myśl. Czy w Polsce nie nadużywa się symolu krzyża? Dlaczego co kawałek stawia się krzyż - uniwersalny symbol chrześcijaństwa, męczeńskiej śmierci Jezusa i zbawienia ludzkości. Uważam, że coś jest nienormalnego, a nawet dokonuje się profanacji tego szlachetnego symbolu w ostatnich latach.

  • ~ 2012-04-10
    20:28:46

    0 0

    Wstyd na cały kraj, już media ogólnopolskie piszą o tym chamskim wybryku - mam nadzieję, że to był wybryk a nie kolejny akt polityczny fanatyka ekipy rządzącej. Oczekuję, że wandale zostaną ścigani i ukarani z taką samą surowością jak w przypadku kradzieży napisu z bramy obozu w Auschwitz.

  • ~Jan R. 2012-04-10
    20:47:58

    0 0

    I zaistniał w Polszcze nasz radny HZ vel HC. Podejrzewam, że w katastrofie samolotu produkcji radzieckiej Tupolew 154 M stracił kogoś bliskiego. Nie przeszkadzajmy mu stawiać krzyży gdzie tylko zechce, wszak każdy opłakuje swoich bliskich na kerchofach, a jeżeli ktoś widzi kirchof wszędzie, gdzie tylko popatrzy to już jego sprawa. Ps. W tym przypadku nie jest jeszcze konieczna interwencja psychiatrów z Gliwickiej. Poczekajmy na rozwój wydarzeń.

  • ~michalekz 2012-04-10
    20:52:07

    0 0

    rozumiem że nikogo z was nie oburza fakt że ruscy nie zrobili sekcji zwłok, że nie oddali wraku samolotu i czarnych skrzynek? że kłamali na temat pijanego gen. Błasika? hmm, jeśli wy, internauci tu piszący jesteście tą przyszłością Polski to marny nasz los...

  • ~Jan R. 2012-04-10
    20:57:29

    0 0

    michalekz muszę ci powiedzieć, że w zasadzie w Polszcze prawie wszyscy generałowie spożywają alkohol w ilościach powyżej średniej krajowej. Chyba nigdy nie byłeś w wojsku.

  • ~Woziwoda 2012-04-10
    21:26:30

    0 0

    Może nie warto łączyć tego wydarzenia ogólnie z postacią zmarłego prezydenta i innymi okolicznościami związanymi z wypadkiem. Że był miernym i wyjątkowo bezradnym politykiem wiadomo powszechnie, nie tylko w kraju. Za granica bywał pośmiewiskiem; ci którzy interesowali się jego wyczynami wiedzą o tym.

    Natomiast czym innym jest zupełnie niepotrzebne niszczenie takich symboli. Zgadzam się, że to źle o nas świadczy. Zastanówmy się tylko jaki był motyw tych łobuzów. To mogły być zwykłe prymitywy, głupi smarkacze lub doprowadzeni do wściekłości przez łajdackie wypowiedzi prezesa PISu, oszczercze, chamskie i do szczętu zakłamane. Ja jednak podejrzewałbym, że to ten ostatni przypadek. Jakakolwiek byłaby to przyczyna, nie powinno do tego dojść. Ludzie niestety dają się podpuszczać prezesikowi, który po prostu karmi swoje ego szczuciem ludzi na siebie.
    Szkoda pamięci ofiar tej katastrofy. Wszystkich. Było Ich dziewięćdziesiąt sześć. Bardzo różnych postaci, różnie myślących i róznie uczestniczących w życiu społecznym. A kolejni fundatorzy oznak pamięci po tej tragedii powinni z większym rozmysłem wybierać miejsca upamiętnianiania tej tragedii.

  • ~hydraulik 2012-04-10
    21:53:13

    0 0

    A MIELI POZWOLENIE NA STAWIANIE TABLICY I KRZYŻA? POWINNA SIĘ TYM ZAJĄĆ STRAŻ .M

  • ~ 2012-04-10
    21:55:12

    0 0

    Uważam wręcz przeciwnie - że był najlepszym Prezydente po 1945 roku, prawdziwym mężem stanu, tyle że naszym "salonowym" mediom pasowało przedstawiać go w czarnych barwach. Do dzisiaj w Gruzji większość głównych alei i placów nosi imię Ś.P. Lecha Kaczyńskiego - Bohatera Gruzji. Smutne, że dalecy Gruzini docenili go, a Polacy nie poznali się na własnym prezydencie, no ale jak wiadomo zawsze ciężko być prorokiem wśród swoich. No a poza tym kanonada nieprzychylnej propagitki PO, TVN-U, Gazety Koszernej, RadioZetek zrobiły swoje (wyciąganie drobnostek typu odwrotnie obrócona malutka flaga albo jakieś przejęzyczenie), obecny prezydent robi o wiele gorsze gafy na przykład wypicie wina na bankiecie sprzed nosa Królowej Szwecji i jakoś Gazetka Koszerna nie robi z tego cyklu prześmiewczych felietonów.

  • ~tiiki 2012-04-10
    22:14:26

    0 0

    ~JP2: A jakie masz dowody, że to nie był zamach? Jak na razie teza o zamachu jest tak samo prawdopodobna jak teza o wypadku, więc nie zapędzaj się. Rozumiem, że należysz do tej niemyślącej większości, która bezkrytycznie czyta Wyborczą i bezkrytycznie słucha tego, co mówią w TVN-ie...

  • ~ludowy_trybun 2012-04-10
    22:31:04

    0 0

    skad tyle nienawisci , niech kazdy sobie po swojemu oddaje hold , czesc itd
    ale dziwi mnie zemoze przeszkadzac pamiec o ofiarach a krzyz juz nie
    a to pod zaborem krzyza jestesmy najdluzej rdzennie bylismy poganami

  • ~adamb 2012-04-10
    23:50:07

    0 0

    Mam pytanie do wszystkich zwolenników sPISskowej teorii zamachu:
    Kto i w jakim celu miałby przeprowadzić zamach na Lecha Kaczyńskiego i wielu parlamentarzystów PIS-u, a także PO, PSL i SLD ?
    Lech Kaczyński i tak nie miał szans na reelekcję więc do czego komuś był potrzebny zamach ?

    Ogarnijcie się trochę ludzie.

  • ~minges 2012-04-11
    00:07:51

    0 0

    adamb to ja spytam Ciebie: dlaczego jestes tak naiwny? Myslisz ze polityka to uczciwa bajeczka ze szczesliwymi zakonczeniami? Otworz oczy chlopie. I nie pisze tego jako zwolennik PiSu.

  • ~cige 2012-04-11
    00:54:06

    0 0

    A pułkownik KGB purtin coś mówi w główce? Ja także nie popieram PiS ale sprawa jest oczywista. Co za naród, wstyd to mało powiedziane. W pogoni za kasą sprzeniewierzycie się sami przeciwko sobie.

  • ~JP2 2012-04-11
    01:16:04

    0 0

    Miano: masz racje naleze do tej wiekszosci ale nie czytam wyborczej lecz tvn z miłą chęcią :)
    Naleze rowniez do tych co nie przesiaduja jak ty w domu lecz wiekszosc czasu spedzam na zwiedzaniu i patrzenia na ta aprawe z innej strony . W polskiej tv obojetnie jaka stacja mowi sie o polityce 70% a w innych krajach ok10%
    Tu sie zyje tymi bzdurami jak zamach , pomowienia a kazda jedna partia to zlodzieje :) stary wyjdz na swieze powietrze :) i uwierz w to ,ze wypadki sie zdarzaja nawet takie tragiczne jaki przytrafil sie 2 lata temu... Pozdro dla kumatych

  • ~werkk 2012-04-11
    07:45:13

    0 0

    Ludzie maja dosyć wieców związanych z Smoleńskiem. Tak już to jest że są tragedie w których giną ludzie dlatego nie rozumie dlaczego nie stawia się pomników, tablic np. tym co zginęli w zderzeniu pociągów, górnikom którzy zginęli na stanowiskach pracy, czy to są gorsi Polacy? Dlatego nie dziwi mnie że ktoś zniszczył tą tablice.

  • ~ 2012-04-11
    09:03:53

    0 0

    a sie burzą jak mowią ze to Getto, nie mogą nawet uszanowac nawet takiego czegos

  • ~tiiki 2012-04-11
    09:56:08

    0 0

    JP2: Dzięki za troskę, świeżego powietrza na co dzień mam pod dostatkiem :) Jeśli odrzucasz tezę o możliwości zamachu, to znaczy, że "wpływowe" media już dawno Cię zmanipulowały. Jak na razie sprawa jest otwarta, ale Ty oczywiście przyjmujesz tą jedną, "słuszną" wersję o wypadku. To objaw braku krytycznego myślenia, które-niestety-dotyka coraz więcej ludzi. Mam jednak dobrą wiadomość: krytyczne myślenie to umiejętność, której można się nauczyć. Więc zabieraj się do treningu, bo jeśli tego nie zrobisz, to coraz łatwiej będzie można Tobą manipulować.

  • ~ 2012-04-11
    16:12:02

    0 0

    Jest takie stare, polskie powiedzenie (przysłowie ?) - "Na złodzieju czapka gore". Od dwóch lat wyraźnie widać, na czyjej głowie gore ta czapka. W katastrofie smoleńskiej zginęło 96 osób. Zdecydowana większość (odważę się napisać, że znakomita większość) rodzin tych ofiar nie wszczyna żadnych awantur. Pogodziła się z tym, co się stało. Jako ludzie wierzący zrozumieli, że tak chciał Bóg. Innego zdania jest pewien człowiek i jego partia, którzy używając chrześcijańskich symboli (krzyż) próbują wywołać wojnę. Na początku polsko-polską, a w przyszłości pewnie wojnę z Rosją. Wszystko po to, aby na innych zrzucić odpowiedzialność za katastrofę. Ten malutki człowiek doskonale wie, że to właśnie on jest najbardziej odpowiedzialny za śmierć tych ludzi. Czapka na nim gore, więc za wszelką cenę chce odrzucić od siebie podejrzenia. Wykorzystuje do tego swój żelazny rydzykowy elektorat i organizuje takie "imprezy", jak wczoraj w Warszawie. Mam nadzieję, że kiedyś historia rozliczy tego żałosnego człowieczka.

  • ~ 2012-04-11
    17:13:28

    0 0

    dziwne że Żydzi jako naród upamiętniają wszelkie swoje miejsca pamięci nawet sprzed 50 -100 lat jak getta, kirkuty, macewy nawet jakieś drobne kamieniczki gdzie kiedyś mieszkał jakiś Żyd lub inny rabin - to dlaczego każecie nam jako Polakom spuścić zasłonę niepamięci na wydarzenia sprzed 2 lat czy też sprzed 21 lat (stan wojenny, pierwsza Solidarność). Zresztą nieprawdą jest że narody nie dbają o swoją tradycję, bo skoro tyle jeździsz po świecie to powinieneś wiedzieć jaki Amerykanie z USA mają szacunek do swojego kraju, hymny narodowego czy do Gwiaździstego Sztandaru, wisi on w każdym biurze czy w każdej klasie, a wszyscy mają do niego szacunek tak jak i do amerykańskiej Konstytucji. Również Niemcy czy Austriacy kultywują i podkreślają swoje tradycje tak jak i inne kraje, czemu by więc u nas miało byś inaczej - bo bezideowa Platforma tak sobie życzy??

  • ~ 2012-04-11
    17:31:32

    0 0

    A co ma do tego Platforma ? Bo nie rozumiem. Dodam, że nie jestem fanem PO.

  • ~ 2012-04-11
    18:54:52

    0 0

    ostatnio została przeprowadzona ankieta gdzie 100% ankietowanych na zadane pytanie odpowiedziała : PO
    Pytanie brzmiało : podcierasz dupę przed sranie czy PO ?

  • ~ 2012-04-11
    19:17:01

    0 0

    Don Tytus, spoko. Moja uwaga nie była w żadnym razie do Ciebie tylko do osoby posługującej się nickiem JP2, bo z jej pisaniny wynika że w innych krajach nie mówi się prawie o polityce (??!!!dziwna opinia !IMHO!!???) oraz że sprawa zamachu na Prezydenta to rzekomo według niego "bzdura" (to już jest skandal bo na Zachodzie o wiele drobniejsze sprawy nie są uważane za bzdurę jak choćby afera rozporkowa Clintona, afera Dominique Strauss-Kahna, złe wypełnienie zeznania podatkowego przez prezydenta Niemiec czy pokaz bunga-bunga Berlusconiego i takie sprawy roztrząsa się tam tygodniami. Jeżeli w porównaniu z tymi sprawami zamach na najwyższe osoby w Państwie to jest "bzdura" no to ja nie wiem czy osoba która to pisze ma dobrze poukładane w głowie i czy w ogóle poczuwa się do bycia Polakiem, no bo jeżeli nie rusza jej taka tragedia to co w ogóle jeszcze by ją ruszyło. W każdym coś razie słabo zwiedzasz JP2 te inne kraje skoro masz takie cieniutkie "refleksje", chyba musisz wyjeżdżać więcej, teraz za rządów tuska masz przecież taaakie możliwości ;-)

  • ~JP2 2012-04-11
    19:59:32

    0 0

    Rybnicki- wiadomosci pewnie ogladasz i podziwiasz swoich przyjaciol skandujacych jaroslaw i antoni hehe
    No coz przez 6 lat prozno szukac wygranej przez Kaczora cokolwiek :) ale prubujcie . Aha a ten zamach i te 2 wybuchy w samolocie to na powaznie buhaha no i mgła ;) a niemcy poruszaja swoje tematy bo sa oparte na faktach a polskie na macierewiczowych mitach o wspanialej wolnej polsce :))) pozdro

  • ~ 2012-04-11
    20:21:15

    0 0

    JP2 skoro jest tak dobrze jak piszesz to czego się tak strasznie boicie tego Smoleńska i czemu wasz guru tusk na każdą wiadomość o Smoleńsku dostaje szczękościsku a oczka mu latają jak Żyd po piekle?? bo wy dobrze wiecie że choćby opozycja przegrała nie 6 a 66 razy to za 67-ym razem może WYGRAĆ u wtedy mleko się rozleje, naród dowie się całej prawdy i nic już wtedy nie pomoże Twojemu prowincjonalnemu nadętemu guru, fałszywemu "Geniuszowi Kaszub" i "Słoneczku Peru". Poczekajmy, ludzie zmądrzeją, już powoli idą po rozum do głowy, długo już nie dadzą wodzić się za nos Rudemu z długim nosem jak postać z pewnej włoskiej bajki.

  • ~ 2012-04-11
    20:24:00

    0 0

    aha, a tak nawiasem pisząc, geniuszu z PełO, to "prubujcie" pisze się przez ó kreskowane.
    I spokojna Twoja głowa - Wolna Polska kiedyś wygra i upomni się o swoich Zmarłych.

  • ~JP2 2012-04-11
    20:37:55

    0 0

    Rybnicki- mam w d... PO bo to takie same zlodzieje co PiS ! Polityka w polsce to jak Big Brother! Wszystkie wiadomosci to swoje pierwsze 15 minut zaczynaja zasrana polityką! Jakies zamachy komuchy a ten temu tak a drugi mysli ze to bedzie tak! K... a w polsce coraz wiekszy syf !

  • ~Woziwoda 2012-04-11
    21:24:25

    0 0

    Widzę, że ~Rybnicki stosuje tą samą, zakłamaną retorykę Kaczyńskiego i jego zwolenników, stawiając się po stronie Polaków. Tak jak gdyby przeciwnicy oszalałego prezesa nie byli Polakami, nie byli patriotami. To typowa mentalność pisiacka - zawłaszczanie historii (akurat zmarły prezydent był postacią groteskową a tez robią z niego jakiegoś bohatera i herosa, jedynego i największego Polaka), zawłaszczanie patriotyzmu, wmawianie wszystkim (choć przede wszystkim sobie).
    Obrzydliwe to ale powtarzalne od kilku już lat, zdążyłem się do tego przyzwyczaić. Tylko z takiego judzenia przeciw innym rodzą się potem podłe gesty i nienawiść. Obyśmy kiedyś nie musieli kosztować gorzkich owoców tej nienawiści.

  • ~WciagamWasNosem 2012-04-11
    22:04:35

    0 0

    Krzyża miejsce jest wyłącznie i tylko wyłącznie w kościele...

  • ~tiiki 2012-04-11
    22:25:41

    0 0

    JP2: Trenujesz już umiejętność krytycznego myślenia? WciągamWasNosem: Miejsce krzyża jest wszędzie. Jak się komuś nie podoba, to może nie patrzeć. Nie będzie lewus (Palikot i jemu podobni) pluł nam w twarz :)

  • ~Don C. 2012-04-11
    22:28:04

    0 0

    Patologia jak ch*.Co z tego że benzyna już niedługo po 10 zł a robić to złamasy będziecie do śmierci ważne że krzyż rozwalony i jest fajnie.Niech żyje PO po wsze czasy!

  • ~ 2012-04-12
    18:19:31

    0 0

    Woziwoda może nie pamiętasz więc Ci przypomnę że judzenie szczucie, podłość i sianie nienawiści to akurat specjalność "szlachetnych" członków much-plujek PO takich jak niesiołowski, tusk, kopacz, graś, halicki, paweł olszewski, komorowski, rostowski, bartoszewski - jakoś ze strony PIS-u nikt platformersów nie wyzywał od bydła w przeciwieństwie do "mondrych, wyksztauconych" z jaśnie nam panującej PełO. czego skutkiem było wiele tragedii, jak choćby przypomnę śmierć niewinnego człowieka Marka Rosiaka z Łodzi zabitego przez oszalałego fanatyka PełO byłego esbeka i byłego taksiarza z Częstochowy

  • ~minges 2012-04-13
    09:09:47

    0 0

    Polecam lekturę: http://wiadomosci.wp.pl/page,2,title,Sponsor-kampanii-wyborczej-Putina-remontowal-Tu-154M-tuz-przed-katastrofa,wid,14403367,wiadomosc.html

  • ~666mody 2012-04-16
    20:50:35

    0 0

    ciekawe czy mieli zgodę na ścięcie brzozy?!

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4948