zamknij

Sport i rekreacja

Utex ROW - Artego: zabrakło niewiele

2010-11-13, Autor: Adam Doliba
Kibice w hali w Boguszowicach przeżyli dziś sporo emocji. Po wyrównanym meczu Utex ROW przegrał z Artego Bydgoszcz 65:67.

Reklama

Spotkanie Uteksu ROWArtego Bydgoszcz lepiej rozpoczęły gospodynie. Koszykarki Mirosława Orczyka po dziesięciu minutach prowadziły 20:17. Pierwszą połowę wygrały jednak przyjezdne, które wypracowały 4-punktową przewagę (37:33). Przed ostatnią kwarta Artego prowadziło 53:48. Wynik ten zapowiadał wielkie emocje w końcówce, tym bardziej, że na 4 minuty przed końcem „trójka” Laurie Koehn dała rybniczankom remis 62:62. Minutę później celnym rzutem zza linii 6,75 metrów popisała się również Katarzyna Suknarowska i ROW prowadził 65:62. Wtedy do roboty wzięła się Kristen Morris, której akcja za trzy punkty (2+1) dała wyrównanie. Chwilę później wyprowadziła ona swoją drużynę na prowadzenie 67:65. Na 23 sekundy przed końcem piłkę miał ROW. Z akcją do samego końca czekała Rebecca Harris, która ruszyła z piłką pod kosz na 5 sekund przed końcową syreną. Niestety Amerykanka nie trafiła do kosza i z 2-punktowego zwycięstwa cieszyły się bydgoszczanki.

Pomimo nieudanej akcji w końcówce najskuteczniejszą koszykarką meczu była Rebecca Harris, która zdobyła 21 punktów. Dobrze zagrały również inne Amerykanki: Laurie Koehn zdobyła 17 punktów, a Anna McLean – 14. Na uwagę zasługuje postawa tej ostatniej, która początek sezonu miała bardzo słaby. – Dużo pracujemy z nią indywidualnie – powiedział trener Orczyk. – Anna ma duży potencjał – dodał. Opiekun rybniczanek chwalił zawodniczki za zaangażowanie w dzisiejszym meczu. Zadowolenia ze swojej gry nie kryły również same koszykarki: – Cieszę się, że robimy postępy i idziemy do przodu. Ciężką pracą można zrobić wiele – komentowała Barbara Głocka. – Gratulacje dla rywalek za walkę i postawę w dzisiejszym meczu – chwaliła rybniczanki Agnieszka Szott z Artego.

 

>> Zobacz więcej zdjęć w fotogalerii

 

Kolejnym rywalem rybniczanek będzie Lotos Gdynia. Mecz zostanie rozegrany w piątek 19 listopada o godzinie 18:00 w hali MOSiR w Boguszowicach.

 

Utex ROW Rybnik - Artego Bydgoszcz 65:67 (20:17, 13:20, 15:16, 17:14)

 

Utex ROW: Rebecca Harris 21, Laurie Koehn 17, Anna McLean 14 (11 zb), Katarzyna Suknarowska 10, Alendra Brown 3, Aleksandra Semmler 0, Paulina Rozwadowska 0, Angelika Miszkiel 0, Barbara Głocka 0

 

Artego: Lori Crisman 19, Kristen Morris 17, Stephanie Raymond 16, Agnieszka Szott 9 (10 zb), Natalia Mrozińska 4, Monika Sibora 2, Marta Urbaniak 0, Aleksandra Kaja 0, Sabina Parus 0, Patrycja Klomfas 0

 

10. kolejka FGE:

2010-11-13 g.17:30 Utex ROW Rybnik - Artego Bydgoszcz 65:67

2010-11-13 g.18:00 Super Pol Tęcza Leszno - Widzew Łódź 76:54

2010-11-14 g.17:00 ŁKS Siemens AGD Łódź - INEA AZS Poznań   

2010-11-14 g.17:45 Energa Toruń - Lotos Gdynia

2010-11-14 g.17:00 Wisła Can - Pack Kraków - KSSSE AZS PWSZ Gorzów Wielkopolski

2010-11-14 g.17:45 Odra Brzeg - CCC Polkowice       

 

11. kolejka FGE:

2010-11-19 g.19:00 PTS Lider Pruszków - Odra Brzeg  

2010-11-19 g.18:00 Utex ROW Rybnik - Lotos Gdynia  

2010-11-20 g.18:00 KSSSE AZS PWSZ Gorzów Wielkopolski - ŁKS Siemens AGD Łódź

2010-11-20 g.19:00 Artego Bydgoszcz - Super Pol Tęcza Leszno  

2010-11-20 g.18:00 INEA AZS Poznań - Energa Toruń  

2010-11-20 g.17:45 CCC Polkowice - Wisła Can - Pack Kraków 

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (13):
  • ~bodek40 2010-11-13 21:32:38

    Oj te ostatnie sekundy szkoda gadać chyba żadna z dziewczyn z trenerem na czele nie wiedzieli jak te końcówke rozegrać choć kto jak kto ale trener chyba powinien wiedzieć szkoda tej przegranej bo dziewczyny zagrały dobrze wreszcie podkoszowe (McLean) zaskoczyły

    0 0
  • ~mirko 2010-11-13 22:47:50

    Wielka szkoda! było blisko wygranej a każdy wariant ostatniej akcji mógł przynieść powodzenie ale przez 23 ostatnie sekundy można przeprowadzać akcję dla utrzymania wyniku a nie do odrobienia 2 punktowej straty a w tymwypadku trzeba było iść na kosz a później coś ewentualnie wybronić
    Z grą jest coraz lepiej ale w tym meczu nie zaskoczyły młode Polki oprócz Suknarowskiej na plus oczywiście wspomniana McLean,
    dopisali kibice i chyba nie mieli czego żałować moze tylko porażki bo emocji nie brakowało i nie pamietam meczu tak trzymającego do końca w napięciu rozegranego w Rybniku (Pawłowicach)

    0 0
  • ~tomek399 2010-11-14 11:00:40

    Po raz kolejny moje przekonania co do zmiany trenera zostały umocnione. Trener kiepski, atmosfera w zespole wydaje się być dobra ale jak Orczyk nie krzyczy to dziewczyny nie potrafią nic zagrać. Na mecz z Lotosem nawet nie jadę bo po co się denerwować...

    0 0
  • ~Ignor 2010-11-14 11:27:19

    Pozwolę sobie zacytować klasyka P. Tomaszewskiego.
    Pani Redaktor - "Trzeba zwolnić Franciszka Smudę ? "
    Jan Tomaszewski - "Nie można go zwolnić. Trzeba go po prostu wypier*** dyscyplinarnie !".

    I właśnie ta wypowiedź doskonale nadaje się do oceny prowadzenia zespołu przez P. Orczyka. Niech zarząd w końcu przejrzy na oczy i zrobi porządek z tym człowiekiem. Panie Orczyk - Pan nam Rybnik do 1 ligi spuści !

    0 0
  • ~bodek40 2010-11-14 12:44:51

    Do Ignora Ty chyba za bardzo w temacie nie jesteś i nie wiesz o tym że zarząd to pani Wistuba i pan trener wiec zarząd chyba siebie nie wywali,póki im sie to bedzie chciało ciagnąć tak długo bedzie kosz w Rybniku bo nie ma wiecej chętnych do tego by ten wózek ciagnąć a może.....

    0 0
  • ~ 2010-11-14 12:59:38

    Dokładnie ~bodek39 ---> całym tym rybnickim gówn.... rządzi wspomniana przez Ciebie 2... i niestety będzie tylko gorzej... pokażcie mi zespół który odkąd gra w e-lidze co roku przebudowywuje ponad 90% składu... paranoja... żadna zawodniczka po roku spędzonym z panem O.(nie wliczając Nikity) nie chce więcej słyszec o tym gościu... dla mnie to jest człowiek bez honoru i godności... bo jak może trener mówic ze jak zaspół wygrywa to on... on ustawił taktyke, i wogóle zawodniczki go słuchały... a jak przegrywaja( 99% przypadków) to zespół nie grał jego zagrywek, nie słuchają go i wogóle są be... Orczyk idź juz w cholere... 3/4 rybnika cię prosi!!!

    0 0
  • ~bodek40 2010-11-14 13:50:51

    Jedyna która wytrzymała najdłużj u niego to Aga Jaroszewicz ale może tylko dla tego że on ją chyba trzymał czym tylko sie dało bo tera jak jej brak to zaraz widać kim była dla niego Gdy była to i wyniki jako tako były a tera dupa

    0 0
  • ~Ignor 2010-11-14 14:49:19

    Więc wniosek taki, że powinny spaść do 1 ligi. Wtedy może coś ruszy. Miasto nie będzie przeznaczało 500000 zł, Utex też przejrzy na oczy i zacznie się budowa nowej drużyny opartej na zawodniczkach z Polski, być może z innym zarządem.

    0 0
  • ~ 2010-11-14 15:16:18

    zdjęcie nr 14 - koleś w środku kadru w koszulce w paski - poezja , hehe

    0 0
  • ~ 2010-11-14 15:55:25

    O co wam chodzi ? to nie wina trenera tylko budżetu. Trener wyraźnie powiedział przed sezonem, że grają tylko o utrzymanie. Mamy takie zawodniczki na jakie nas stać a jak wiadomo gwiazdy nie chcą u nas grać. Do póki nie znajdzie się sponsor na poziomie, nie ma co liczyć na wysokie miejsce. Smutne, ale taka jest Polska rzeczywistość, sport już dawno przestał istnieć w tym kraju, teraz liczą się tylko pieniądze. Dla przykładu - Jaroszewicz za pozostanie w Rybniku chciała 6 tyś. zł miesiecznie - ja osobiście z jej grą dałbym jej powiedzmy te 650 zł, no może 700 i zgrzewke wody minetalnej:) Koc chciała 12 tyś. zł, Krężel zdaje się 16tyś. zł i to wszystko miesięcznie, a zawodniczek musi być coś koło 10 w zespole, a teraz policzcie sobie ile to wychodzi na rok i podzielcie przez budżet Rybnika wynoszący coś koło 1,5 mln. zł. a trzeba jeszcze opłacić treningi, dojazdy, sprzęt, Zusy, ubezpieczenia i składki do PZKK. Więc wszystko jasne.

    0 0
  • ~charlie 2010-11-14 16:30:43

    Trochę to smutne bo jakby nie było jest to jedyna drużyna koszykówki, która prezentuje jakiś poziom na Śląsku. Zarówno w męskiej koszykówce jak i żeńskiej nie ma w naszym regionie równie dobrej drużyny. Widać wśród mieszkańców Śląska (tych zamożniejszych) nie ma fascynatów koszykówki. A koleś na zdjęciu niszczy :)

    0 0
  • ~bodek40 2010-11-14 20:41:53

    No tak z tym gościem ze zdjecia to racja mam szczescie siedzieć w jego sąsiedztwie już drugi sezon na live jeszcze ciekawiej a jaki głos donośny hehe że go chyba na grubie obok słychać na dole

    0 0
  • ~Krivy 2010-11-14 20:51:13

    To powiem wam mądrale, że koleś ze zdjęcia numer 14, jeździ na kosza odkąd pamiętam - a ja jeżdżę odkąd mama zaczęła mnie puszczać samego czyli około 30 lat. Jedno co trzeba przyznać - to Miro out. Tyle że ja na forum kosza kobiet pisze o tym od 3 lat. Mój nick na tym forum to Ajax.
    http://kkforum.pl/viewtopic.php?f=30&t=7356&start=15

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Czy Miasto Rybnik powinno budować mieszkania komunalne?





Oddanych głosów: 991