zamknij

Biznes

Spraw, żeby konsument poczuł się jak na pierwszej randce

2020-11-23, Autor: Materiały prasowe

Już 26 listopada gościem Rybnickiego Inkubatora Przedsiębiorczości będzie Paweł Tkaczyk, który opowie o tym, jak "uwodzić" klientów w trudnych czasach. Webinarium rozpocznie się o 9:00 i jest bezpłatne, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji.

Reklama

W czasach zmiany konsument uważniej ogląda każdą złotówkę, zastanawia się dwa razy, zanim ją wyda. A czy wiesz, co wpływa na jego decyzję? Nie, nie jest to chłodna kalkulacja. Wprost przeciwnie. To emocje. Budowane przez doświadczenie klienta. Jak je budować? Jak sprawić, by konsumenci nie odchodzili, by przyciągali nowych, by chętniej płacili Ci więcej? O tym na wykładzie.

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/pawel-tkaczyk/

"Spraw, żeby konsument poczuł się jak na pierwszej randce, czyli o rewelacyjnej obsłudze klienta"
data: 26 listopada 2020 r. | godz.: 9:00-10:30
Wykładowca: Paweł Tkaczyk

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Co wg Ciebie jest przyczyną wyludniania się Rybnika?













Oddanych głosów: 3593