zamknij

Wiadomości

Śmierć zbiera żniwa na rybnickich drogach. Zginęła dziewczynka

2011-08-25, Autor: 
Wczoraj doszło do wypadku na ulicy Przemysłowej, w wyniku którego zginęła 5-letnia dziewczynka.

Reklama

Po godzinie 16.00, 38-letnia mieszkanka Rybnika potrąciła 5-letnią dziewczynkę.

Dziecko zmarło na skutek odniesionych obrażeń.

 

Póki co, nieznane są okoliczności zdarzenia. - Na razie nie możemy powiedzieć nic więcej o przyczynie zdarzenia oraz orzekać o winie, gdyż trwa postępowanie wyjaśniające - informuje mł. aspirant Ryszard Czepczor z Komendy Miejskiej Policji w Rybniku.

 

Na razie udało się ustalić, że kobieta była trzeźwa.

 

Przypomnijmy, że to kolejny śmiertelny wypadek w Rybniku. W minionym tygodniu na ul. Mikołowskiej zginęła 23-latka kierująca samochodem marki Daewoo Matiz.

 

Przedwczoraj doszło do tragicznego w skutkach wypadku w Mszanie > czytaj więcej i zobacz galerię zdjęć.  Mieszkający w Jastrzębiu-Zdroju sprawca usłyszy zarzuty > czytaj więcej.

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 1

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (79):
  • ~ 2011-08-25
    09:53:08

    0 0

    brak słów...

  • ~ddd 2011-08-25
    09:55:11

    0 0

    Co robią 5 letnie dziewczynki same po 16:00 w rybniku na jezdni??

  • ~777lok777 2011-08-25
    10:00:56

    0 0

    ...współczucia dla rodziców dziewczynki....
    ~roy skąd wiesz, że była sama? gdzie to wyczytałeś bo ja z teksu tego wywnioskować nie mogę...

  • ~SunShine11 2011-08-25
    10:13:00

    0 0

    Właśnie proszę nie mówić rzeczy wyssanych z palca.

  • ~idasmw 2011-08-25
    10:16:44

    0 0

    Szok i trauma - zarówno dla rodziców jak i dla tej kobiety...

  • ~kucren 2011-08-25
    10:17:46

    0 0

    Zapraszam do przejazdu ul. Przemysłową o każdej porze dnia, wtedy można się przekonać dlaczego 5-letnie dziewczynki (i nie tylko) same przechodzą przez ulice i w jaki sposób to robią!!

  • ~ 2011-08-25
    10:18:28

    0 0

    @777lok777 & SunShine11: Roy ma rację, na pewno była sama jezdni. Gdyby ktoś był w tym momencie z nią to także zostałby potrącony, a nic o tym tu nie wspominają - taki sam model wnioskowania jak wasz.

  • ~Franciszek10 2011-08-25
    10:20:21

    0 0

    Wybiegła ze sklepu wprost pod koła samochodu... na oczach swojej matki.

  • ~777lok777 2011-08-25
    10:21:48

    0 0

    ~kucren a wiesz na 100% że w tym przypadku tak było??? jeśli dziewczynka była tam sama to i tak nie zmniejsza tragedii. a jeśli była z opiekunem i wyrwała się (bo to było dziecko) to dalej nic nie zmienia. A może przechodziła przez tą ulicę razem z rodzicami albo opiekunami i im nic się nie stało a ona zginęła. Skąd wiemy??? Ja współczuję jednej i drugiej stronie....

  • ~Pajusia 2011-08-25
    10:32:58

    0 0

    Byłam i widziałam dziewczynka stała a ojciec na nią zaglądał ciocia stała koło niej ona zrobiła tylko krok na ulice a ta baba jechała jak szalona uderzyłą ją dziecko zrobiło trzy fikołki uderzyła o asfald a ona tak po mału jechała że nie umiała wychamować i jeszcze po niej przejechała. Powinni zrobić pasy. Ta dziewczynka była dobra nie miałą szans na przeżycie po takim uderzeniu. Te dziecko miało 5lat całe życie przed sobą. Ona nie wybiegałą z sklepu bo stała i czekała jak ktoś nie widział to niech nie pisze głupot. Musiało dość do tragedi może się za to wezmą wkońcu!!!

  • ~eljot13 2011-08-25
    10:47:04

    0 0

    dlatego nierobole z komendy powinni ruszyć zady i co jakiś czas pojechać na Przemysłową, Stawową, wyciągnąć suszarki i nauczyć co niektórych jeździć zgodnie z przepisami. Są tam do cholery ograniczenia szybkości a w większości kierujący robią sobie tam tor wyścigowy. Jakby od czasu do czasu jeden z drugim zapłacił ze 2-3 stówy to jechaliby karnie i spokojnie. No ale hrabiostwo z drogówki woli stać w krzakach na opłotkach Rybnika, SM natomiast pilnuje nowej siedziby, żeby jej gołębie nie obsrały..po prostu życie..czy zrobienie pasów cokolwiek zmieni? nie sądzę...dzieci są nieprzewidywalne...ale są to tylko dzieci..inna prawda to taka, że szczególnie na Przemysłowej chodzą samopas do sklepiku...bez opieki, bawią się na chodniku...i jak widać o nieszczęście łatwo...

  • ~norton 2011-08-25
    10:53:54

    0 0

    Szkoda dziecka.
    Ale o zgrozę woła to co się wyrabia na Przemysłowej - latające po całej drodze dzieciaki, grające w piłkę na chodniku... A starzy siedzą na schodkach albo koło pomnika i walą piwsko do basa.
    Wiem, że uogólniam ale przejeżdżam tam kilka razy dziennie i widzę co się wyrabia.

  • ~Franciszek10 2011-08-25
    11:00:48

    0 0

    ~eljot13: pracujesz w Rybnickiej ? że wiesz, że się obijają i nic nie robią? Nie mają czasu pilnować porządku w miejscach zagrożonych, bo jeżdżą tylko do takich właśnie kolizji i wypadków, które powodują pseudo kierowcy i inni uczestnicy ruchu drogowego. Problem leży po innej stronie, ale tego się nie zmieni, niestety...

  • ~kucren 2011-08-25
    11:01:14

    0 0

    Nie byłam świadkiem zdarzenia, ale przejeżdżając tam wiem, że przeważnie dzieciaki mieszkające na tej ulicy bawią się same i wbiegają na ulicę. Ale zawsze!! niezależnie od okoliczności, śmierć dziecka jest tragedią!! Ale dla kobiety, która jest sprawcą zapewne też jest to tragedia. Dlatego wyrokowanie trzeba zostawić fachowcom.

  • ~kucren 2011-08-25
    11:03:18

    0 0

    I koniecznie zabezpieczyć teren światłami, pasami, lub jakimiś innymi ograniczeniami.

  • ~ 2011-08-25
    11:05:07

    0 0

    NORTON Ciekawe właśnie z jaką szybkością tam jeździsz? Tak jak ktoś pisał wyżej. Jedni to się tam robią tor wyścigowy.Jeszcze raz zadam pytanie? PO CO W RYBNIKU TE DARMOZJADY ZE STRAŻY MIEJSKIEJ?

  • ~Pajusia 2011-08-25
    11:05:08

    0 0

    Byłam tam i widziałąm wina tej baby bo jechała setą jak walnieta a dziecko nie było same

  • ~Pajusia 2011-08-25
    11:06:31

    0 0

    Tych co mają karać nie karają a tych co nie to od razu. A najlepsze co zamiast pogotowie pierwsze to jak zwykle policja była pierwsza.

  • ~ 2011-08-25
    11:09:26

    0 0

    PAJUSIA Jeśli to prawda z tą panią i z jaką szybkością jechała to mam nadzieję, że z kryminału nie wyjdzie

  • ~norton 2011-08-25
    11:13:20

    0 0

    Monnie jeżdżę z taką prędkością by móc zawsze wyhamować przed wybiegającym dzieciakiem - szczególnie na tej ulicy. Co do toru to jeździ tam pewien młody Pan sportowym szarym nissanem - wyjeżdża z terenu po byłej hucie i jakiekolwiek przepisy ruchu drogowego ma w nosie - prędkość, wyprzedzanie na 2 ciągłej, wymuszanie pierwszeństwa na innych...

  • ~Mariano_Italiano 2011-08-25
    11:13:20

    0 0

    Tragedia dla rodziny, wielkie wyrazy współczucia.
    Ale chciałem o czymś innym przy tak tragicznym zdarzeniu - gdyby było napisane że kierowca był z Raciborza, Wodzisławia lub ościennych miast, niektórzy mieliby pożywkę. Zastanówcie się, Ci którzy wypisują bzdury o kierowcach spoza Rybnika!!!

  • ~andzia 2011-08-25
    11:14:19

    0 0

    szkoda dzieciaka miejmy nadzieje ze babka dostanie surowa kare za to bo za szybko jehała a dziecko niewinne nie zyje

  • ~norton 2011-08-25
    11:20:53

    0 0

    Zawsze padnie pytanie - gdzie byli rodzice tego dziecka....

  • ~Pajusia 2011-08-25
    11:24:50

    0 0

    Ojciec widział ja z okna a ciocia stałą koło niej nie zdarzyła ją chwycic bo ta jechała jak szalona

  • ~123abc 2011-08-25
    11:30:24

    0 0

    ludzie piszecie takie bzdury , po pierwsze jest to ogromna tragedia i tu brak słów aby tą tragedię opisać ..... tak jak już ktoś wspomniał niech to czyja wina była zbadają fachowcy , ale logicznie myśląc to jeżeli babka jechałaby tam 100 -tką to dziecko wylądowałby koło byłego przedszkola a ona by w życiu nie wyhamowała , jechałem tamtędy i skoro stała koło sklepu to nie ma możliwości inne niż normalna prędkość bo samochód po wypadku znajdował się dokładnie w miejscu zdarzenia . Tragedia dla wszystkich i to ogromna , głębokie wyrazy współczucia

  • ~norton 2011-08-25
    11:42:51

    0 0

    Ciocia w oknie szczególnie mogła jej pomóc. Wychowanie dziecka polega na tym, że dziecko - 5 lotnie nie wbiega samo na drogę. A tu takiego wychowania niestety zabrakło.

  • ~adam666 2011-08-25
    11:45:21

    0 0

    To wielka tragedia szkoda dziecka jak i kobiety , która bedzie miała dziecko na sumieniu.
    powiem tylko tyle ze czesto jezdze ul.Przemysłowa i codziennie dzieci biegaja tam po ulicy co kilka dni graja w piłe tez na ulicy sam byłem swiadkiem jak kilka dni wczesniej doszło by do wypadku bo dziecko wybiegło na ulice za piłka nie sprawdzajac czy cos jedzie.
    niechce bronic kierowcy ale jesli dziewczynka wybiegla za samochodów zaparkowanych przed sklepem to kierowca niemiał szans na zobaczenie dziecko wczesniej. Kolejna rzecz gdy policja była juz na miejscu inne dzieci biegały po srodku ulicy miedzy samochodami , które dojezdzały do miejsca wypadku i próbowały zawrócic bo droga była całkowicie nieprzejezdna . Pytanie gdzie byli rodzice tych dzici czy jedna tragedia nie wystarczy by pobudzic ludzka wyobraznie!

  • ~777lok777 2011-08-25
    11:53:01

    0 0

    coraz więcej sprzecznych informacji i świadków którzy widzieli co innego. trzeba teraz zaczekać co wykaże śledztwo i co zeznają świadkowie. ja współczuję rodzinie dziewczynki bo nie ma nic gorszego jak rodzice nad grobem dziecka ale jeśli babka nie była w stanie zareagować, bo dziewczynka wybiegła jej wprost pod koła (zakładając że jechała z rozsądną szybkością) też jej współczuje , bo nie ma nic gorszego jak żyć z tą świadomością.

  • ~ 2011-08-25
    11:57:22

    0 0

    nie wiem jak bylo w tym przypadku ale: nieraz jadac przez tego typu dzielnice typu familoki,paruszowiec-szczegolnie obok piekarni lub chwalowice mozna dosc czesto zaobserwowac dzieci bawiace sie dosc swobodnie przy drodze i dlatego w takim przypadku winni sa tylko i wylacznie rodzice

  • ~adam666 2011-08-25
    11:59:22

    0 0

    Nie nam to oceniac.
    Napewno jest to ogromna tragedia i przezycia dla obu stron.

  • ~merina 2011-08-25
    12:02:25

    0 0

    Ja mieszkam na Piaskach i często jadę przez Paruszowiec na rowerze. I kiedyś jadąc mniej więcej w tym miejscu co zginęła ta dziewczynka wprost przed koła roweru wyszła mi dziewczyna, ale zdołałam wyhamować nagle. Moim zdaniem to mieszkańcy tych familoków wymuszają na kierowcach pierwszeństwo a po drugie to nie ma tam w tym miejscu pasów przez które by przechodzili do sklepów i piekarni.

  • ~wojtekn 2011-08-25
    12:04:36

    0 0

    Wszyscy winią a to kierowcę a to rodziców
    A czy tam przypadkiem nie brakuje PLACU ZABAW dla tych dzieci????
    Może jakby był to by się dzieciaki miały gdzie bawić i tragedii by nie było.

  • ~firmaq5 2011-08-25
    12:05:14

    0 0

    [*]

  • ~Syla 2011-08-25
    12:21:20

    0 0

    Straszna tragedia! ale niestety ~merina ma rację!! Ja również mieszkam na Piaskach i dziennie wracam samochodem ul. Przemysłową z pracy do domu. Mieszkańcy z tego osiedla familoków zachowują się nieodpowiedzialnie!!siedzą pod swoimi oknami na ławeczkach, piją piwko i nie tylko a ich dzieci latają po całej drodze z jednego końca jezdni na drugi, bawią się na chodnikach zaraz przy ulicy, 4-5 letnie dzieci wożą w wózkach niemowlaki! zaraz przy samej jezdni! a chodnik służy do poruszania się a nie stania i plotkowania. Często dorośli stoją na chodniku przy piekarni z małymi dziećmi i klachają z sąsiadami a dzieciaki robią co chcą. A potem jest płacz jak się coś stanie. Przeraża mnie to bo sama mam małe dziecko, ale tam jeszcze dojdzie do jakiejś tragedii gdy rodzice tych dzieci nie zaczną się zajmować nimi.

  • ~Valjean 2011-08-25
    12:30:25

    0 0

    Współczuję rodzinie, ale zawsze jak tam przejeżdżam to widzę jak dzieci tam latają samopas, jeżdżą na rolkach, rowerach. Zwróciłem na to uwagę, bo mój syn ma 6 lat i nie wyobrażam sobie, żeby sam przy takiej ulicy jeździł na rowerze czy biegał. Co do winy, to śledztwo wszystko wykaże.

  • ~ 2011-08-25
    12:35:46

    0 0

    Przejscie dla pieszych przy sklepie nord na chabrowej ROSYJSKA RULETKA

  • ~Pajusia 2011-08-25
    12:56:15

    0 0

    Baba jechałą 85 na blacie

  • ~koczis111 2011-08-25
    13:08:50

    0 0

    Ale kur pie****cie głupoty że baba setą jechała !! a to nie tylko na ul Przemysłowej takie cyrki z małymi dziećmi ale to i na Piaskach się dotyczy na ul Wolnej oraz Ogrodowskiego rodzice pochowani za familokami pier głupoty z sąsiadami a dzieci robią co chcą i myślą że ulica to plac zabaw . Nie raz zwróciłem uwagę jadąc autem to zawsze słyszałem odp od dziecka no ale żadne auto nie jedzie przecież czyli wychodzi na to że jak nic nie jedzie to mogą się bawić .. Ale do czasu na Piaskach też kiedyś dojdzie do tragedii to może rodzice otworzą oczy ..

  • ~ 2011-08-25
    13:37:29

    0 0

    ~pajusia czy może trafniej pajacusia najpierw piszesz że jechała 100km/h teraz już 85 km/h to może jak wytrzeźwiejesz to dojdziesz do wniosku, że jechała prawidłowo. Pogratulować radaru w oczach i kup sobie słownik języka polskiego.

  • ~koczis111 2011-08-25
    13:45:16

    0 0

    tak a ~pajusia stała na chodniku z suszarką i robiła pomiary prędkości aut jadących ul Przemysłową :)

  • ~OliRow 2011-08-25
    13:59:00

    0 0

    ~rostek1978 MASZ RACJE.... KTO PRZEJDZIE TEN ŻYJE EHHHH A PRZEMYSLOWA??? ŻAL [*]

  • ~rowena_ravenclaw 2011-08-25
    14:08:13

    0 0

    norton kiedy Ty ostatnio miałeś/miałaś styczność z 5-letnim dzieckiem? Myślisz, że odpowiednio wychowane dzieci 5-letnie nie wybiegają na ulicę? Owszem, możesz nauczyć dziecko, że ma tego nie robić i w 99 przypadkach na 100 tego nie zrobi. Ale dzieci są nieobliczalne i ten jeden raz się zapomni, albo pobiegnie za piłką, albo cokolwiek innego strzeli mu do głowy i nieszczęście gotowe. Ktokolwiek okaże się winny i tak jest to straszna tragedia :(

  • ~Mysia123 2011-08-25
    14:18:25

    0 0

    Mieszkańcy z tego osiedla familoków zachowują się nieodpowiedzialnie!!siedzą pod swoimi oknami na ławeczkach, piją piwko i nie tylko zamiast zajmować się swoimi dziećmi a ich dzieci biegają po całej drodze z jednego końca jezdni na drugi, bawią się na chodnikach zaraz przy ulicy.A potem gdy coś się stanie to obwiniają tylko kierowców nie siebie zamiast zająć się dziećmi bo kto to widział żeby 5-letnie dziecko puszczać same bez opieki gdzie byli w tym momencie rodzice!!!. Przeraża mnie to bo sama mam małe dziecko, i na pewno bym nie puściła swojego dziecka samego żeby robiło se co chce nie rozumiem takich rodziców co wolą patrzeć w kieliszek zamiast zająć sie swoim dzieckiem a tam tak niestety jest!!!

  • ~werkk 2011-08-25
    14:26:01

    0 0

    Skoro nic konkretnego nikt nie wie to można tylko złożyć kondolencje rodzicom dziewczynki. A na to jak to było będzie trzeba poczekać.

  • ~Mysia123 2011-08-25
    14:30:55

    0 0

    ~rowena_ravencla - Można nauczyć dziecko żeby nie wybiegało na ulice tylko jak się chce mam córkę w takim wieku i jest nauczona że nie morze wybiegać na ulice jak widzi auto które obok nas przejeżdża to chwyta się za nogi albo za rękę więc idzie nauczyć dziecko. Dużo robi wychowanie dziecka od małego anie jak jest większe

  • ~Mysia123 2011-08-25
    14:36:28

    0 0

    Mieszkańcy z tego osiedla familoków zachowują się nieodpowiedzialnie!!siedzą pod swoimi oknami na ławeczkach, piją piwko i nie tylko zamiast zajmować się swoimi dziećmi a ich dzieci biegają po całej drodze z jednego końca jezdni na drugi, bawią się na chodnikach zaraz przy ulicy.A potem gdy coś się stanie to obwiniają tylko kierowców nie siebie zamiast zająć się dziećmi bo kto to widział żeby 5-letnie dziecko puszczać same bez opieki gdzie byli w tym momencie rodzice!!!. Przeraża mnie to bo sama mam małe dziecko, i na pewno bym nie puściła swojego dziecka samego żeby robiło se co chce nie rozumiem takich rodziców co wolą patrzeć w kieliszek zamiast zająć sie swoim dzieckiem a tam tak niestety jest!!!

  • ~rowena_ravenclaw 2011-08-25
    14:49:05

    0 0

    mysia ja napisałam, że można tego nauczyć, ale nie można w 100% takiemu dziecku zaufać, że mu coś nie strzeli do głowy. Sama piszesz, że nie zostawiasz dziecka bez opieki, więc jednak nie masz całkowitej pewności, że nigdy pod żadnym pozorem nie wybiegnie na drogę.

  • ~Katarzyna26 2011-08-25
    14:49:07

    0 0

    Moje zdanie w tym temacie jest takie, że gdyby kobieta jechała z nadmierną szybkościa to i tak nie zmienia faktu że to dziecko tam sie znalazło, gdzie byli rodzice??? Takich dzieci nie zostawia się od tak sobie przy ulicy na chodniku, dziewczynka miała 5 lat jest zbyt mała aby się sama poruszać po jezdni, i zgadzam się że można wychować dziecko żeby uważało na drodze ale tak jak ktoś wspomniał od małego trzeba mu to wpajać... Ja nie wyobrażam sobie żeby być z dzieckiem pod sklepem i widziec szybko poruszający się samochód i nie złapać dziecka za rączkę... możę i kobieta kierująca była winna ale opiekunowe/rodzice są współwinni tej strasznej tragedi, szkoda maleństwa:(((

  • ~ 2011-08-25
    15:04:59

    0 0

    Tragedia straszna , dziewczyna 6 lat umiera. Teraz trzeba było by sobie zadać pytanie dlaczego nikt z osób postronnych, a było ich na miejscu może około 100 nie udzielił pomocy dziewczynce, dopiero policjanci którzy przyjechali jako pierwsi na miejsce zaczęli ratować to bidne dziecko, do czasu przyjazdu pogotowia. Wszyscy teraz potrafią wytykać błędy itd. Dodatkowe przejścia dla pieszych i tak nic by nie dały. W trakcie tego wypadku na miejscu było tyle dzieci, gdzie byli ich rodzice ! Czy to jest naprawdę coś co powinny oglądać takie maluchy...

  • ~Mysia123 2011-08-25
    15:09:25

    0 0


    ~rowena_ravenclaw-nie chodziło mi o to że cały czas jestem koło mojego dziecka ale zawsze patrze się co robi i gdzie jest anie tak jak w tym przypadku nikogo z opiekunów nie było przy dziecku ja mam pewność co do mojego dziecka bo od małego była uczona że nie wolno jej wybiegać na ulice ani samej koło ulicy chodzić a mieszkamy nie daleko ulicy głównej gdzie co chwile jeżdżą auta więc mam pewność co do niej bo nie zbliża sie do drogi zależy to od wychowania dziecka

  • ~Z 2011-08-25
    15:12:24

    0 0

    'Teraz trzeba było by sobie zadać pytanie dlaczego nikt z osób postronnych, a było ich na miejscu może około 100 nie udzielił pomocy dziewczynce' A co mieli zrobić z dzieckiem, które już prawie po uderzeniu skonało?

    Nie wiem czyja wina, nie chcę osądzać, ale jak w komentarzach powyżej - tam jest teren zabudowany, powinno jechać się 50km/h lub nawet mniej i wtedy nie byłoby żadnego problemu ani tragedii, a ślady hamowania na kilkanaście(!) metrów przy suchej nawierzchni nie świadczą o tym, że ta kobieta, która kierowała jechała z odpowiednią prędkością. Dodatkowo - jeśli widziała kogoś wybiegającego/stojącego przy jezdni, to chyba rozumne, że powinna zwolnić ..

  • ~rowena_ravenclaw 2011-08-25
    15:21:33

    0 0

    Mysia wszystko zależy od dziecka, masz szczęście, że takie Ci się trafiło. Dla przykładu powiem, że ja i siostra - dzieci tych samych rodziców, wychowane w ten sam sposób w tym samym domu. Ja się nie ruszałam na krok z wyznaczonego przez mamę miejsca do zabawy na dworze. A gdy chciałam iść dalej dzwoniłam na domofon spytać czy mogę. Moja siostra wystarczy, że spotkała koleżanki to szła gdzie ją nogi niosły, robiła to co one i w mig zapominała o wszystkich zasadach. Nie wiemy jak było w przypadku tej dziewczynki, więc nie ma co oceniać. Niemniej to o czym wiele osób pisze - rodzice plotkują na ławeczce przy piwku, a dzieciaki biegają gdzie chcą to częsty widok wołający o pomstę do nieba :(

  • ~Z 2011-08-25
    15:22:39

    0 0

    'Teraz trzeba było by sobie zadać pytanie dlaczego nikt z osób postronnych, a było ich na miejscu może około 100 nie udzielił pomocy dziewczynce' A co mieli zrobić z dzieckiem, które już prawie po uderzeniu skonało?

    Nie wiem czyja wina, nie chcę osądzać, ale jak w komentarzach powyżej - tam jest teren zabudowany, powinno jechać się 50km/h lub nawet mniej i wtedy nie byłoby żadnego problemu ani tragedii, a ślady hamowania na kilkanaście(!) metrów przy suchej nawierzchni nie świadczą o tym, że ta kobieta, która kierowała jechała z odpowiednią prędkością. Dodatkowo - jeśli widziała kogoś wybiegającego/stojącego przy jezdni, to chyba rozumne, że powinna zwolnić ..

  • ~stefa 2011-08-25
    15:29:57

    0 0

    tak czy inaczej współczuję rodzicom dziewczynk(*)i i kierowcy

  • ~ 2011-08-25
    15:36:53

    0 0

    Masz racje "Z", prędkość kierującej pojazdem musiała byś duża, myślę że sporo przekroczyła przepisową 50 km\h. Niestety prawda jest tak że dzieci jest tam mnóstwo, co można było zauważyć na miejscu wypadku. Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji że dziecko kona na ulicy, policja i pogotowie je ratują, a rodzice ze swoimi pociechami oglądają to wszystko. Ja rozumie że ciekawość gryzie, ale czy to jest coś co powinny oglądać te maluchy...
    Ludzie natomiast mogli spróbować pomóc dziewczynce, nikt nie mówi że udało by się ją uratować bo faktycznie takie małe dziecko w kontakcie z samochodem nie ma zbyt dużych szans na przeżycie. Ja nie miał bym pretensji do nikogo, nie mam zamiaru i celu się z Tobą przebijać kto ma racje, ale przecież tej dziewczynce napewno by nie zaszkodzili.

  • ~malinaoli 2011-08-25
    15:51:37

    0 0

    Współczuję rodzinie dziewczynki jak również kobiecie,która kierowała tym samochodem-przecież dla niej równiez to ogromna tragedia!Ustalono ,że kobieta była trzeżwa jednak nie wspomniano czy rodzicom również zbadano krew??Przejeżdzam tą ulicą codziennie i mam nadzieje ,że rodzicom z tamtej dzielnicy da trochę do myślenia ta tragedia i zaczna sie wreszcie zajmować swoimi dziećmi a nie zaglądaniem do kieliszka bo niestety taka jest tam smutna rzeczywistośc!!!Oczywiście nie ubliżająć innym przyzwoitym ludziom ,którzy tam mieszkają bo nie mozna wszystkich zaszufladkować.Może i plac zabaw przydałby sie tamtejszym dzieciakom??

  • ~mily pan 2011-08-25
    15:54:14

    0 0

    Pajusia Ty i sasiedzie pilnujcie sprawy, zeby kobieta co ZABILA dziecko siedziala.Tacy kierowcy powinni wiedziec ze kara za zabicie czlowieka to wiezienie!!!!

  • ~misio_kowal 2011-08-25
    16:14:52

    0 0

    Każdy mądry jak nie jest w takiej sytuacji.Dziecko nie żyje a kobieta musi z tym żyć!!

  • ~ 2011-08-25
    16:23:04

    0 0

    ~bogdann55 nie życzę ci dziadku, żebyś kiedykolwiek był w sytuacji tej kobiety, bo ci się gadka zmieni o 180 stopni. Dzieci szczególnie takie małe są nieobliczalne i zasranym obowiązkiem rodzica jest je pilnować, właśnie po to aby nie dochodziło do takich tragicznych sytuacji. Ja mam córkę 2,5 roku i też jak jedzie samochód to sama łapie za rączkę albo się zatrzymuje, ale nie uważam że ona jest tego zachowania na tyle świadoma, żeby ją wypuszczać samą choćby w okolice chodnika.

  • ~hub381 2011-08-25
    16:45:52

    0 0

    To jest niestety ul.Przemysłowa,stara robotnicza dzielnica.Ja zapytam:po co i na co taka szybkość jazdy ?
    Dziecku życia nie przywróci,lecz jeśli jechała by odp.szybkościa-dziecko na pewno by żyło !

  • ~kinga 2011-08-25
    17:07:42

    0 0

    Jak to czytam to nie mogę uwierzyć,że ludzie są tacy wredni.Tak naprawdę jak było to nikt nie wie....To,że dzielnica Paruszowiec to sama patologia to też tylko kłam.Jak w każdej innej dzielnicy są ludzie porządni jak i mniej porządni.A dla porównania to nocą przejedźcie się na Paruszowiec i pochodźcie trochę,a np.na Wrębową czy do Boguszowic na osiedle i ciekawe gdzie będzie najspokojniej.......A tak poza tym to niech każdy popatrzy na siebie czy do końca przestrzega zawsze i wszędzie przepisów drogowych i czy zawsze swoje dziecko trzyma za rękę........

  • ~Z 2011-08-25
    17:44:50

    0 0

    To jacy ludzie tam mieszkają, to jest bez znaczenia. Bo dzieci bawią się tam już xx lat tak samo i nigdy niczego nie było. Tylko pokolenia się zmieniają. Dodatkowo - plama krwi (miejsce skonania dziecka) znajduje się w połowie śladów hamowania, po czym można wywnioskować, że dziecko przeleciało w powietrzu kilka metrów.

  • ~dominika40 2011-08-25
    19:43:23

    0 0

    Nie mieszkam tam, nie widziałam, ale moim zdaniem jako matki to 5 cio letnie dziecko się po prostu pilnuje! Idąc z dzieckiem chodnikiem trzymamy dziecko za rękę, a jeszcze lepiej gdy to rodzic idzie chodnikiem od strony jezdni. Na placach zabaw też trzeba czuwać nad dzieckiem! bez względu czy dziecko bawi się w piaskownicy, buja na huśtawce , czy gra w berka. zawsze może się "coś" wydarzyć nieprzewidzianego. Ja swoje pociechy pilnowałam choć najczęściej bawiły się na podwórku ogrodzonym i z zamkniętą bramą. Ale wiadomo dzieciakowi zawsze może strzelić jakiś pomysł do głowy i aby się nauczyło bezpiecznego zachowania to na bieżąco trzeba uczyć,wpajać. I tak nie raz nie dwa moje dzieciaki zaliczyły podrapane kolana,łokcie bo nie sposób przewidzieć że dzieciak przy bezpiecznej zabawie ciapnie na pupę czy zaliczy kolana,ma podrapaną rękę bo ciekawość skierowała go w krzaki róż.....W tym wypadku winni sa opiekunowie dziecka,no chyba że kierująca kobieta wjechała na chodnik i potraciła dziecko. Jezdnia jest dla samochodów i nawet gdyby auta jechały 5 km na godzinę to dzieciak nie ma szans z samochodem. Każdy dorosły człowiek opiekujący się dzieckiem powinien mieć na uwadze,ze dziecko może się wyrwać na ulicę,wybiec...i tu zapewnienia dzieciaka typu "ciociu, mamo ja sama pójdę ..." nigdy nie są wiarygodne.

  • ~szamanka 2011-08-25
    20:02:15

    0 0

    http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/18852/rybnik,tragedia,na,ul,przemyslowej,5,latka,nie,zyje/text tu więcej informacji..

  • ~szamanka 2011-08-25
    20:04:29

    0 0

    http://www.dziennikzachodni.pl/wiadomosci/442986,tragiczny-wypadek-w-rybniku-zginela-5-letnia-dziewczynka,id,t.html

  • ~verkahh 2011-08-26
    01:10:55

    0 0

    Prosze ile osob z Piaskow sie wypowiada jak czesto widza ze dzieciaki sie bawia tam i nie uwazaja... Ta kobieta ktora prowadzila tez byla z Piaskow i pewnie tez zdawala sobie z tego sprawe i nie uwazala... Przestancie oceniac rodzicow przez stereotyp, ze familoki na Paruszowcu to patalogia!!! Nawet jesli tak by bylo to skad mozecie wiedziec ze ta rodzina to tez patologia?? Jak widze niektore komentarze, ze pewnie woleli zagladnac do kieliszka albo wypic w tym czasie piwko na lawce to mi sie noz w kieszeni otwiera!!! Zdajecie sobie sprawe co to znaczy zobaczyc smierc wlasnego dziecka?? Oni beda codziennie przez okno widziec miejsce w ktorym zginela ich corka!!! I musza zyc z tym dalej i opiekowac sie reszta dzieci ktorym sa teraz jeszcze bardziej potrzebni. A wy bedziecie tu sie wywodzic o nieodpowiedzialnosci rodzicow?? Zastanowcie sie lepiej ile razy przez wasze niedopatrzenie moglo sie stac waszemu lub cudzemu dziecku krzywda, to ze nic sie nie stalo to tylko przypadek bo teraz to o kims z was moglo tu pisac, czy jako o rodzicach dziecka ktore ucierpialo w jakims wypadku czy tez jako o sprawcach takiego. A tu kolo nas miala miejsce taka tragedia a dla niektorych jest sensacja przy okazji ktorej mozecie sie powymadrzac jak to zle ze nie ma tam placu zabaw?? Ludzie opamietajcie sie i dajcie spokoj tej rodzinie!!! Oni juz dosc przezyli, a wy jeszcze dokladacie. Najlatwiej kopie sie lezacego, co??

  • ~Katarzyna26 2011-08-26
    11:03:19

    0 0

    Ogromna tragedia:(((( ja jednak życzę kobiecie która kierowała samochód jak najlepiej, dla niej i tak jest już całe życie popaprane, pewnie już do auta nie wsiądzie za kierownicę. I nie piszmy o tym że przekroczyła szybkość, bo nie ma osoby co ją nie przekracza, nie piszcie bzdur bo gdyby wam się to trafiło to inaczej byście patrzyli!!!!

  • ~ 2011-08-26
    11:03:36

    0 0

    bezmyślność osób, które mają pod opieką dziecko, często przerasta nasze wyobrażenia. Dziś rano jechałem Krakusa (od strony Budowlanych w stronę Wawelskiej). Jakiś dziadek coś robił przy bramie wjazdowej, a obok niego dreptał sobie po chodniku sympatyczny brzdąc (na oko jakieś 2-latka). Wyraźnie ciągnęło go na ulicę i w końcu zszedł z chodnika. Tam szybko raczej nikt nie jeździ, ale gdyby jechał jakiś kretyn ? Nieszczęście gotowe. Troszkę wcześniej byłem świadkiem zdarzenia, które może wywołać śmiech, ale też grozę. Wyjechałem z Kominka na Zebrzydowicką (w prawo) i widzę jakąś starszą kobietę, która przechodzi przez barierkę odgradzającą chodnik od jezdni. Wyglądało to komicznie (żałuję, że nie zrobiłem zdjęcia), ale tutaj też nieszczęście było blisko. Widać było, że ma spory problem z pokonaniem tej barierki i w każdej chwili mogła spaść na jezdnię. Ludzie nie mają wyobraźni. Dotyczy to zarówno tych, którzy mają pod opieką dziecko, jak i takich, jak ta opisana przeze mnie kobieta.

  • ~777lok777 2011-08-26
    11:59:11

    0 0

    nie jestem matką (jeszcze) mam chrześniaków w wieku ok 2,5 i 3 lata. czasem spędzam z nimi całe dnie i nie mogę powiedzieć, że nie znają zasad: nie wychodź na ulicę, bo przejedzie Cię auto, nie dotykaj pieca, bo się sparzysz, itp. ale dzieci są totalnie nie przewidywalne. Trzymamy je za ręce ale akurat zauważyły motyla i fiu...już ich nie ma. Niejeden raz czekałam z chrześnicą na jej tatę jak wraca z pracy i na 100 przypadków 97 grzecznie czeka aż szfagier wejdzie za bramę, ale te 3 przypadki miała mu coś ważnego do opowiedzenia i nie dałam rady jej zatrzymać. TO SA DZIECI!!! Więc ja rodziców czy opiekunów osądzać nie będę. A co do tej Pani kierującej samochodem to też jestem kierowcą i zdarzyło mi się, że (może kiepskie porównanie, ale sytuacja podobna) wbiegł mi wprost pod koła duży pies. Nie byłam w stanie nawet odbić kierownicą. Kto byłby winny ja bo jechałam ok 60 km/h gdzie można 50km/h??? czy właściciel psa który nie zdołał go zatrzymać bo psiak wybiegł za suką??? Winę można zawsze podzielić na dwie strony. A fajnie się osądza póki ktoś sam czegoś podobnego nie przeżyje.

  • ~Z 2011-08-26
    16:12:16

    0 0

    A i żeby nie było - kobieta nie będzie sądzona, pomimo tego, że powiedziała policji, iż przekroczyła o sporo dozwoloną prędkość.

  • ~ 2011-08-26
    17:21:47

    0 0

    ~Z jeszcze oświeć wszystkich skąd masz takie informacje?

  • ~Z 2011-08-26
    20:30:55

    0 0

    Może stąd, że owa kobieta była moją sąsiadką?

  • ~elizkaaa 2011-08-26
    21:19:00

    0 0

    Pajusia ty chcesz chyba do kryminału trafić za podżeganie do nienawiści i wypisywanie bzdur.Ta kobieta nigdy nie jechała w tym miejscu mając więcej niz 50 na godz.Patologia robi swoje a na Paruszowiec to szkoda słów

  • ~kitaj 2011-08-26
    21:42:54

    0 0

    Chuja wiecie i zescie gowno widzieli ja mieszkam na przeciwko piekarni i dokladnie wiem jak to sie stalo i prosze wszystkich zebyscie nie pisali pierdolonych klamstw bo to nie ma sensu a dziewczynce zycia nie zwroci a po drogie nie piszcie jaki jest paruszowiec bo wszedzie jest tak samo.......

  • ~andzia 2011-08-26
    22:50:52

    0 0

    dokładnie dobrze powiedziane nigdzie nie jest bezpiecznie nie tylko na paruszowcu!!!!!!!!!!!

  • ~norton 2011-08-29
    08:29:55

    0 0

    A dzieciaki dalej bawią się na chodniku i ulicy bez nadzoru. Jak widać wypadek został uznany za odosobniony przypadek. A kolega niech sie tak nie unosi tylko lepiej pogoni maluchów - bo znowu dojdzie do tragedii.

  • ~Fyrwenn 2011-08-29
    21:22:30

    0 0

    Przejeżdżając przez Paruszowiec żaden z uczestnikow tej dyskusji nawet nie liźnie atmosfery, jaka u nas panuje. Rodzice opiekują się swoimi dziećmi, a przynajmniej większość z nich. Te kilka niedobitków, które widać z piwem na jakimś kamieniu to po prostu element krajobrazu. Lepiej zajrzeć do parku, tam dzieci bawią się tak, jak kiedyś. Chyba lepiej, żeby były na dworze i się bawiły, a nie siedziały i psuły sobie wzrok przed komputerem/tv jak reszta?
    Stała się tragedia, ale nic już na to nie poradzimy, każdego szkoda.
    Marlenka była ślicznym, wesołym dzieckiem. Ale tylko dzieckiem i jak każde dziecko mogła się zapomnieć. 9/10 dzieciom nic się nie stanie. Ona niestety była tą dziesiątą.

  • ~ 2011-09-01
    21:43:11

    0 0

    Kierowco, a czy Ty jeździsz wg ograniczeń prędkości? Dostosowujesz się do prędkości innych? Nie ukrywajmy, że każdy jedzie 60-80km, a kto mniej to zaraz jest wyprzedzany. Niech się każdy zastanowi nad sobą. Swoją drogą Policja często stoi dalej z suszarką na parkingu przy przystanku.

  • ~Dragons 2011-09-09
    13:44:14

    0 0

    pajusia nie widziałaś więc nie sięj głupot. Dziecko wyleciało na pasy a kobieta jechała wolno a nie baba ( baba to ty jesteś i to bez komentarza) Nie byłaś świadkiem więc nie pisz głupot. Siedzieć powinni rodzice tej dziewczynki za nie upilnowanie. Latać można po boisku a nie po drodze. Żal mi cie pajusiczko ( sam nik o tym świadczy)

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5268