zamknij

Biznes

SARE rozpoczyna XIII Badanie poczty elektronicznej

2016-07-05, Autor: 

Rybnicka spółka SARE rozpoczęła trzynastą edycję „Badania wykorzystania poczty elektronicznej”. Rokrocznie ankieta wnika w szczegóły sposobów korzystania z poczty elektronicznej, a także znaczenia e-maila w życiu jej użytkowników. A wszystko po to, aby właściwie ocenić panujące obecnie trendy oraz pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swojej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej.

Reklama

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym. Sprawdzimy jakie jest znaczenie e-maila w świetle rozwoju social media, video i mobile – czy traci na znaczeniu, czy utrzymuje pozycję, a może będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych? Dowiemy się, czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.

Badanie przeprowadzone jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 10 października 2016 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

- Badanie poczty to wyjątkowa inicjatywa, realizowana przez SARE już po raz 13! To tradycja, którą chcemy nie tylko kontynuować, ale przede wszystkim ulepszać. Organizatorzy kolejny raz połączyli badanie z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Autorzy trzech najbardziej wartościowych wypowiedzi zostaną nagrodzeni. Przygotowano dla nich nagrody w postaci smartwatch’a oraz książek Digital Business i E-Commerce Management D. Chaffey'a – zachęca do udziału w badaniu Agnieszka Grodoń z SARE.

Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Prografix, Izby Gospodarki  Elektronicznej e-Commerce Polska, iab.Polska, INIS Emailingowej Sieci Reklamowej, Fundacji FORCE, mr Target,  Marketer+, Magazynu Online Marketing Polska, IMM, PRoto, Nowoczesnej Firmy, portalu rybnik.com.pl oraz tuWroclaw.com.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~jm69 2016-07-13
    17:53:37

    1 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4858