zamknij

Biznes

SARE chce przejąć legendarne Gadu-Gadu

2017-06-09, Autor: 

Technologiczna spółka SARE, specjalizująca się w zintegrowanym marketingu internetowym, planuje zakup jednego z najstarszych i najpopularniejszych komunikatorów na polskim rynku – Gadu-Gadu. 

Reklama

Zgodnie z treścią listu intencyjnego, strony potencjalnej transakcji zamierzają w dobrej wierze prowadzić negocjacje w celu ustalenia ostatecznych warunków transakcji nabycia aktywów Gadu-Gadu, satysfakcjonujących dla obydwu stron. Jednocześnie potwierdzono, że warunkiem realizacji transakcji jest uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i zezwoleń, w szczególności zgód organów korporacyjnych. Dla SARE ważnym aspektem transakcji jest doświadczony i zaangażowany zespół Gadu-Gadu, w połączeniu z którym Spółka zakłada perspektywę rozwoju.

- Wywodzimy się z podobnej kultury organizacyjnej, opartej na technologii i innowacyjności. Razem możemy rozwinąć kolejne projekty, będące odpowiedzią na dzisiejsze zapotrzebowanie rynku – mówi Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu SARE S.A.

Gadu-Gadu szczyt swojej popularności osiągnął w ubiegłym dziesięcioleciu, ale do dzisiaj jest bardzo rozpoznawalnym komunikatorem przez większość polskich użytkowników Internetu. Wciąż posiada ogromny potencjał, zarówno infrastrukturalny, jak i wizerunkowy, który spółka SARE zamierza wykorzystać i rozwinąć.

- Mamy precyzyjnie określone cele i założenia związane z rozwojem GG. Jako eksperci w dziedzinie poczty elektronicznej oraz e-mail marketingu, jesteśmy w stanie przewidzieć i zdefiniować trendy oraz następujące zmiany w tej dziedzinie. Dlatego ten komunikator idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju, a tym samym uzupełni nasze portfolio usług. Dzięki temu nasi obecni i przyszli klienci będą mogli się spodziewać jeszcze szerszego, a jednocześnie bardziej zintegrowanego zakresu usług – dodaje Dariusz Piekarski.

SARE ma kilka pomysłów na reaktywację i rozwój słynnego Gadu-Gadu oraz promocję charakterystycznego znaku słoneczka. Jako spółka specjalizująca się w zagadnieniach poczty elektronicznej, pragnie wykorzystać możliwości zawieszonej usługi Gadu-Gadu, jaką była poczta GG. Spółka zamierza zintegrować ją z komunikatorem, zachowując tym samym wygodę i prostotę cenioną przez użytkowników GG. Know-how Grupy SARE i doskonała znajomość preferencji użytkowników poczty może okazać się kluczowa w stworzeniu unikalnej usługi na polskim rynku.

Kolejnym krokiem, jaki chce przedsięwziąć SARE, jest ewolucja komunikatora, zintegrowanego ze stronami internetowymi. Technologie analityczne ruchu użytkowników stron WWW, jakimi dysponuje Spółka, pomogą zaoferować jej Klientom zupełnie nową, kompleksową usługę.

- Połączenie komunikatora i web analityki z pewnością zaowocuje nową ofertą dla sektora biznesowego. Potencjał, jakim możemy mieć szansę dysponować dzięki Gadu-Gadu, jest w naszej ocenie ogromny. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni statystykami dotyczącymi komunikatora. Wystarczy spojrzeć na publicznie dostępne dane o liczbie zainstalowanych aplikacji mobile, liczbie aktywnych użytkowników, jaki i nowych rejestracji. Obecnie jest jeszcze zbyt wcześnie, aby deklarować szczegóły planowanych projektów na bazie GG. Mogę jednak zapewnić, że intensywnie analizujemy różne warianty i jesteśmy nastawieni bardzo optymistycznie – mówi Tomasz Kusy, Dyrektor Działu Programowania, SARE S.A.

Zarząd SARE zapewnia, że poprzez przejęcie GG będzie dążyć do dwukierunkowego rozwoju. Pierwszy z nich, to stworzenie produktu dla biznesu w zupełnie nowym wydaniu. Drugim kierunkiem jest wsparcie dla polskiej marki.

- Dołożymy wszelkich starań, aby wykorzystać nasze innowacyjne podejście do rozwoju i ożywienia komunikatora, a tym samym zminimalizowania w jak najkrótszym czasie problemów i utrudnień, z jakimi dotychczas borykali się jego użytkownicy, aby w pełni ich usatysfakcjonować, a być może i pozytywnie zaskoczyć – dodaje Dariusz Piekarski.

Oceń publikację: + 1 + 15 - 1 - 11

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (11):
  • ~ 2017-06-09
    14:21:15

    21 31

    Ktoś jeszcze korzysta z zamulającego GG, pardon - Padu-Padu...? W dobie Messengera, GTalka czy nawet Skype?

  • ~twojstary 2017-06-09
    14:51:35

    19 7

    Nie wiadomo jak planują wykorzystać możliwości gadu-gadu, ale nie przekreślałbym jeszcze tej marki. Szkoda, że g-g ciągle strzelało sobie w kolano zmianami i unowocześnieniami, podczas gdy użytkownicy cenili przede wszystkim prostotę i funkcjonalność. Być może nowy właściciel zrobi coś ciekawego z tą marką, niekoniecznie jako komunikatorem.

  • ~Zoltan666 2017-06-09
    15:37:47

    21 14

    Reanimacja trupa.

  • ~Abisall 2017-06-09
    15:41:05

    50 5

    Będą mieli kolejny kanał do dystrybucji spamu. Ojć przepraszam - do "zintegrowanego marketingu internetowego"

  • ~LEMUR 2017-06-09
    15:50:13

    29 2

    o! co mi przypomniało, że kiedyś posiadałem, używałem - czas się zalogować i skasować dane.

  • ~1floyd 2017-06-10
    00:35:35

    26 2

    Kto z niego korzysta? Ten zakup, posłuży raczej do przejęcia bazy danych. Czy aktualnej? To inna sprawa. Może 30% adresów mailowych jest czynnych. Zależy za ile ją kupią.

  • ~polk 2017-06-10
    00:40:17

    46 2

    " Jako eksperci w dziedzinie poczty elektronicznej oraz e-mail marketingu" krócej i poprawniej jest napisać SPAMERZY.

  • ~Astyg 2017-06-10
    18:57:26

    7 3

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~ 2017-06-12
    15:57:12

    9 0

    @ Lemur - konto GG po chyba półrocznej nieaktywności, jest kasowane. Moje już dawno nie działa :D Za to nadal działa... ICQ :D

  • ~smr 2017-06-13
    19:34:41

    11 1

    Buhahaha powodzenia z trupem ...

  • ~ 2017-06-17
    11:26:43

    6 0

    Tracimy numer GG, ale konto nadal istnieje. Czyli spamer będzie miał dostęp do wszystkich adresów i "legalnie" będzie próbował zawalać użytkownikom skrzynki. Moim zdaniem najpierw należałoby zmienić regulamin i zażądać zgody - jego akceptacji.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.