zamknij

Wiadomości

Rybnik również przeciwko wysokim cenom paliw

2012-01-29, Autor: 
Kilkudziesięciu kierowców włączyło się w Rybniku się w ogólnopolski protest przeciwko wysokim cenom paliw. W sobotę w samo południe wyjechali na autostradę A1. Na znak sprzeciwu jechali z prędkością 40 km/h.

Reklama

Akcja „Stop wysokim cenom paliw”, jak wiele innych protestów, zawiązała się na portalu społecznościowym Facebook. W całej Polsce udział w proteście wzięli kierowcy z ponad 90 miast. W sobotę w samo południe protestowali też rybniczanie. - Zebraliśmy się, by zaprotestować przeciwko zbyt wysokim cenom paliw, bo rząd ma mechanizmy aby te ceny obniżyć – mówił koordynator akcji w naszym mieście Mateusz Kaczmarczyk.

Co jeszcze skłoniło kierowców, by wziąć udział w proteście oraz jak wyglądał przejazd samochodów przez Rybnik w naszej wideorelacji:

 

Oceń publikację: + 1 + 19 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (57):
  • ~ 2012-01-29
    00:02:03

    0 0

    Dlaczego usuwane są komentarze?

  • ~tiiki 2012-01-29
    00:37:19

    0 0

    Zaryzykuję i stwierdzę, ze większość z protestujących kierowców twierdzących, że rząd ma pewne instrumenty dla obniżenia cen benzyny i powinien z tych instrumentów skorzystać, w ostatnich wyborach wybrała właśnie PO i popierała ekipę Tuska. Nie dziwcie się - teraz macie namacalny skutek waszego wyboru, czyli wysokie ceny paliwa :)

  • ~truman20 2012-01-29
    08:20:21

    0 0

    To ile waszym zdaniem powinno kosztować paliwo w Polsce? Pytam poważnie.

  • ~dnanwn 2012-01-29
    08:22:39

    0 0

    Trochę nie rozumiem sensu tego strajku. Zamiast wymierzyć go w polityków to utrudniacie życie innym kierowcą, którzy w soboty w przeciwieństwie do niektórych także pracują.

  • ~ 2012-01-29
    08:27:32

    0 1

    ~truman20 generalnie w europie mozn za godzine pracy kupic sobie 4-5 litrow paliwa, tyle chcialbym zeby kosztowalo w polsce. Wiekszosc ludzi zarabia okolo 2tys zlotych, czyli ok 11/12zl za godzine, czyli 3-4 zlote za litr wg mnie.

  • ~ 2012-01-29
    08:45:04

    0 1

    gdzie mieszka ten Mateusz Kaczmarczyk ?

    proponuje mu jedzic pod domem przez dwa dni , 5 na godzine

  • ~figop 2012-01-29
    09:08:42

    1 1

    Młody człowieku, który dostajesz od mamy 50zł na paliwo, aby dojechac do szkoły, jak ja chodziłem do szkoły to nie miałem samochodu, a zawsze kożystałem a autobusu, dodadam że uczyłem się po za rybnikiem i w tym samym czasie chodziłem do pracy.
    to prawda ze paliwo drogie, jestem jak najbardziej za protestem, ale nie argumentujcie go tym ze nie macie za co do szkoły jechac skora stać cię na samochód to i stać na autobus. bedziesz starszy, miał rodzine, dzieci a do pracy jechać bardzo daleko bo z miejsca zamieszkania nie bedziesz miał połączenia akounikacyjnego, to wtedy gadaj że nie stac cie na paliwo.

  • ~ 2012-01-29
    09:17:01

    0 0

    figop , stary człowieku, cos slabo chodziles do tej szkoły widac, kożystałem pisze sie ciut inaczej

  • ~truman20 2012-01-29
    09:22:15

    1 0

    ~geryPL no to idąc tym tropem, to paliwo musiało by kosztować tak jak mówisz a zgłębiając się bardziej szczegółowo, to według średniej płacy w poszczególnych państwach i stosunku zarobków do ceny paliwa, to litr powinien by kosztować 1,5 - 2zł w Polsce... Gdzieś wyczytałem, że ktoś mniej więcej wyliczył za ile paliwo kupujemy, czyli wartość rynkowa paliwa to około 2,70zł za litr + reszta to podatki i marże. Paliwo i tak mamy najtańsze w Europie, więc wiesz co by się działo jakbyśmy mieli paliwo po 3-4zł a np. w Niemczech po 6zł? To jest sytuacja niedopuszczalna na wolnym rynku, te szejki musiały by nam sprzedawać paliwo po 50gr a Niemcom po 3zł, bo my mało zarabiamy a oni dużo? No way. Jeden polityk mówił, że strajki w sprawie wysokich cen paliw nie sprawią, że Państwo nagle zmniejszy akcyzę a nawet jeśli, to o ile? 5gr? 20gr? 50gr? Moim zdaniem nie ma co liczyć na to. Możemy być tylko wdzięczni, że cena paliwa w Polsce jest jeszcze! na takim poziomie. Dlatego nie rozumiem czemu wszyscy się uczepili akurat cen paliwa. Dlaczego nikt nie protestuje przeciw złemu rozporządzaniu pieniędzmi z podatków paliwowych, akcyzy? Dlaczego nikt nie protestuje przeciwko niskim zarobkom, bo to chyba główny problem? Dlaczego nikt nie protestuje przeciwko finansowaniu tych darmozjadów europejskich (Grecja, Hiszpania, itd) przez nasz kraj? Dlaczego nikt nie protestuje przeciwko złemu prawu pracodawczemu, złym warunkom pracy, wykorzystywaniu ludzi, śmieciowym umowom pracy, obozom pracy?

  • ~alex 2012-01-29
    09:23:48

    0 1

    A ja chciałbym zaprotestować przeciw bezwstydnie wysokim cenom wody. Dajcie znać jak będziecie organizować demonstrację.

  • ~Eddy 2012-01-29
    09:26:19

    0 0

    Jak dla mnie to nie o koszty paliwa powinno chodzić lecz o nasze zarobki ceny mamy niby porównywalne z cenami europy ale zarobki to kpina co do wypowiedzi figop to się zgadzam śmigam busem od 7 lat pierw do szkoły teraz do pracy i jakoś nie mam za tym problemów płace 80 zł to chyba o wiele mniej niż kosztowało by mnie paliwo Pozdrawiam

  • ~danielo78 2012-01-29
    09:30:04

    1 0

    3,5 pln to rozsądna cena za liter paliwa przy naszych marnych zarobkach.jak porównujemy się z ceną za liter z niemcami to porównajmy też zarobki !!!

  • ~780323 2012-01-29
    09:56:34

    0 0

    No właśnie paliwa to temat zastępczy, wiecie co jest w Polsce tanie. Chyba już nic, u nas w kraju to zarobki są za niskie. Trzeba protestować przeciwko uciskowi pracownika przez pracodawcę. Jakby mama tego ucznia zarabiała 4000 tyś to dała by mu 200 na paliwo i biedy by dymał do szkoły przez tydzień (wnioskuję ze 2x jedzie za 50 to za 200 pojedzie 8 x) chyba ze rodzice każą mu iść do pracy. Trzeba się skrzyknąć i protestować najniższa krajowa musi wynosić 5000 zł.

  • ~Olafik 2012-01-29
    09:56:35

    0 0

    To nie paliwo jest drogie tylko marne zarobki. Są my w unii i nie ma opcji aby obniżyć podatki tak załatwili nas nasi negocjatorzy. Dopuki będą chętni do roboty za 6-7 zł za godzinę to pseudo pracodawcy nie zapłacą więcej

  • ~ 2012-01-29
    10:05:37

    0 0

    kolejny inteligent
    Dopuki

    ide na spacer

  • ~Olafik 2012-01-29
    10:27:25

    0 0

    Błedy, to niestety efekt czytania wypowiedzi w necie, sam to potem widzę ale nie mam z tym problemu. Ty jak widać masz więc proponuję właśnie spacerek a nie czytanie wypowiedzi

  • ~exitcosmo 2012-01-29
    10:44:35

    0 0

    Stać cię na samochód , stać cię na paliwo. Szkoda że na tej akcji ucierpieli tylko inni kierowcy i dzieciaki wracający z ferii.

  • ~ 2012-01-29
    10:59:19

    1 0

    Stać cię na samochód , stać cię na paliwo bardziej idiotycznej wypowiedzi nie widzialem od czasu wyborow:zaglosuje na po zeby pis nie wygral,nie wiesz ze cena paliwa ma wplyw na twoje codzienne wydatki,mozesz nawet nie miec samochodu,ale i tak dostaniesz po dupie,i jeszcze jedno gdzies przeczytane:

    Siostra z Londynu dzwoni do brata.
    - Czesc Michal, co tam u Was w Polsce slychac?
    - Mam dwie wiadomosci, dobra i zaą.
    - Zacznij od zlej.
    - Mama chora, dom zajal komornik, moj zaklad upadl, babcia umarla bo nie miala na leki, sasiad sie powiesil po stracie pracy, zamkneli szkolę .
    Ania wiec nie chodzi do szkoły bo nie mają pieniedzy na dojazdy, Wojtkowi odmowili chemioterapii wiec szykuje sie kolejny pogrzeb...
    - A dobra!?
    - Na szczescie to PO jest u wladzy a nie PiS

  • ~ 2012-01-29
    11:13:48

    0 0

    Głosujemy na PiS :D, albo nie na SLD, a może nie głosujemy.

  • ~przemo7 2012-01-29
    11:15:57

    0 0

    truman ty chyba poza swoją wioską to już nigdzie nie byłeś i nic nie widziałeś !! mamy paliwo najtańsze w europie !!! śmiech na sali, co jeszcze może mamy paliwo najtańsze na świecie!!???

  • ~Eberhard Mock 2012-01-29
    11:16:00

    0 0

    Nie wiedziałem, że Tusk i jego PO to taka poważna siła polityczna, która decyduje o cenach paliwa w całej Europie. No, no... człowiek uczy się całe życie...

  • ~auralfloat 2012-01-29
    11:18:32

    0 0

    W Czechach paliwo jest droższe niż w Polsce. Czy Czesi też mają Tuska? Czy w Wielkiej Brytanii Cameron też jest Tuskiem?

  • ~przemo7 2012-01-29
    11:25:15

    0 0

    nam to jest potrzebny taki nikoś dyzma ale w wydaniu "pazury". a tak na poważnie to jakby znalazło się kilka takich osób z jajami które upubliczniły by ale mało tego jeszcze cos by z tym zrobiły mam na myśli winnych do pierdla albo do obozów parcy albo po prstu kula w łeb wszystkie wałki naszych polityków począwszy od NFZ ,RAFINERIE,ZUS-Y,WOJSKO .PRZETARGI ,KOŚCIÓŁ I INNE a jest tego całe mnóstwo to i dziury w budzecie by nie było i pieniądze by się na wszystko znalazły i paliwo by mogło kosztować normalnie i nie pieprzcie mi ze paliwo musi dużo kosztować BO TO KIT WCISKANY NAM PRZEZ POLITYKÓW !!!!przyznam się szczerze na wyborach wybierałem mniejsze zło ale teraz to byłbym pierwszy który by donka i całą jego ekipę odstrzelił . jaruś też do mnie nie przemawia .nam potrzeba całkiem nowej twarzy ,gościa z jajami który by to wszystko ogarnął tylko nie palikota bo janusz jest za cienki!!!

  • ~sandrusia_a 2012-01-29
    11:36:02

    0 0

    Co jak co ale jedni naprawdę głupoty gadają. Ok dajmy np. nasi kochani niemcy - paliwo 6 zł, ok - luz. Tylko że tam na godz minimum pracownik zarobi 6 euro! 6:1,5=4litry! a u nas? Ja osobiście zarabiałam 4 zł na godzinę ;D to na ile mi to wystarczy? ani litr! Nie porównujmy innych krajów do naszego, bo wszędzie jest inaczej, jedne rzeczy są droższe, inne tańsze, ale to co u nas dzieje się z paliwem to jest szok! Wczoraj natknęłam się na A1 na rybniczan, jechałam akurat na uczelnię, ale gdyby nie to, chętnie bym do strajku dołączyła. Piękne czasy to były w roku 2008! Zdałam wtedy prawo jazdy i jak dziś pamiętam: 95 koszt 3,08! to się rozumiało. Ale nie ma tu co się wypowiadać, bo żyjemy w kraju demokratycznym, każdy ma swoje zdanie, a tematy polityczne niestety prowadzą tylko do kłótni.. Pozdrawiam

  • ~wykop 2012-01-29
    11:37:17

    0 0

    Głupi ten protest na maxa! No ale czego się spodziewać jeśli organizatorem akcji jest fanatyk Palikota.
    Syneczek dostał od mamy 50zł. i wydał to na jazdę po autostradzie z prędkością 40km/h zamiast zostawić sobie na dojazdy do szkoły. Na miejscu tej mamuśki to złoiłbym gówniarzowi skórę, auto kazał sprzedać i na autobus zapierdzielać skoro nie potrafi gospodarować ciężko zarobionymi pieniędzmi!.

  • ~tomaszwyka 2012-01-29
    11:52:39

    0 0

    JAKI BEZSENS I CO WAM TO DA? TRACICIE ABY CZAS NA JAKIES PROTESTY PODZIWIAM ŻEBY TAK MARNOWAĆ TAK CZAS - NIC WAM TO NIE DA!

  • ~arro36 2012-01-29
    12:07:31

    0 0

    Pracuje w niemczech ale jestem z rybnika popieram strajk!!! i powiem jedno ja pracujac przez agencje pracy moge spokojnie kupic 1150-1200 litrow paliwa za moja miesieczna pensje a w polsce ???? smiech na sali !!! to nie POland to debiland !!! Pozdrawiam

  • ~ 2012-01-29
    12:32:25

    0 0

    juz raz ten szkodnik tusk zrobil polakow w ciula z cukrem,cena w pl ok 5zl w niemczech 0,59€-ceny z maja 2011

  • ~cige 2012-01-29
    12:38:26

    0 0

    To nic nie da. A wracając do ADMINA - co kasuje posty = proponuje protest. Nniech każdy zalogowany cos wpisze i naciśnie F5 ile razy zeche. Cześć ADMIN>

  • ~rodzyn 2012-01-29
    12:44:29

    0 0

    Temu, jak to mówicie syneczkowi, stuknie w tym roku 26lat :P wątpię żeby kasę na benę wziął od mamy

  • ~Goa78 2012-01-29
    13:21:17

    0 0

    Sam byłem na tym protescie i nie sądzę żeby bylo to głupie.Ok,blokowaliśmy autostrady,a tam jada ludzie którzy pracują,ucza sie,wracający i wyjeżdzający na ferie,może i politycy(małego kalibru)ale wszyscy płaca za te paliwo.No może po za kierowcami tirów,ale za to ich pracodawcy ledwo zipią.Skoro był protest może i będzie jakis oddżwięk tego.Skoro nie pomagaja blokady,to może zrobić zgodnie z jednym z transparentów który widziałem kilka dni temu w tvp.RZĄD NA BRUK,BRUK NA RZĄD

  • ~Benq 2012-01-29
    13:35:58

    0 0

    Nie rozumiem co ma cena paliwa w Niemczech do ceny paliwa w Polce? Ok niech jest te paliwo po 6 zł. tak jak w Niemczech, ale niech dają też wypłaty na takim samym poziomie jak w Niemczech 3 tys euro.

  • ~Benq 2012-01-29
    13:37:24

    0 0

    Kto kasuje posty ten za Tuskiem hej hej

  • ~eloo 2012-01-29
    14:07:15

    0 0

    dziennie ze służbowego spuszczam 5L i na stacji bylem juz dawno temu, trzeba se w zyciu radzic

  • ~Fistaszek_inz 2012-01-29
    14:20:08

    0 0

    Hehe, teraz sie plujecie?? Hmmm... a jak PO obiecywalo rozne gruszki na wierzbie to bylo fajnie, uwierzyliscie im w te mrzonki, poszliscie za nimi jak w dym... Czemu wiekszosc mieszkancow Rybnika glosowalo na PO? Chcieliscie to macie, takie rzadu kapitalistow i zdziercow, ktorzy tylko kombinuja, jak by tu jeszcze spolyczenstwu dac klaspa i przylozyc konkretniej, zeby tylko miec kase na administracje i biurokracje. Antypoparcie mialo byc wyrazone w wyborach, a nie teraz, bo juz jest za pozno i Tusk i tak Was nie slucha. Jakby byl konkretny to by ukrocil te krociowe zyski w Orlenie, bo tam nalezy szukac zarzewia calego problemu, czyli w monopoliscie naszym polskim. Tlumaczenie sie, ze nie mozna ingerowac w spolke jest bzdurne, jakto nie mozna jak to jest spolka skarbu panstwa... Jakby tylko zagrozil, ze zmieni prezesa, zobaczylibyscie jak by ceny natychmiast powindowaly w dol, ale on tego nie zrobi, bo nie ma sami wiecie czego. Pozdrawiam!

  • ~elazar77 2012-01-29
    14:23:46

    0 0

    Wszystko fajnie ale nie tędy droga nikt na tym nie ucierpi z tych przeciwko którym protestujecje. Wczoraj jechałem za taka kolumną i to ja cierpiałem i dziesiątki jadących za mną a nie premier czy ktoś z rządu .Palicie nie potrzebnie paliwo które musicie kupić za swoje ciężko zarobione pieniadze biedni ludzie jadą za wami i też się denerwują CENY SĄ DOBRE MY ZA MAŁO ZARABIAMY.takich protestów nie ma w Szwecji Niemczech czy Austrii bo tam zarabia się tyle że starcza na wszystko.

  • ~mario33 2012-01-29
    14:45:29

    0 1

    witam TUTAJ NIE CHODZI TYLKO O SAME DROGIE PALIWO ALE JAK PALIWO ZDROŻEJE TO I WSZYSTKO ŻYWNOŚĆ OPAŁ ITP A ONI TAM SIEDZIOM NA TYCH SWOICH DUPACH I MAJOM TO W TYŁKU

  • [email protected] 2012-01-29
    14:48:05

    1 0

    To macie barany glosujace na PO,dupe lizac europie i us.
    Mogliscie zaglos0wac na Pis, wojowaliby ze swiatem ale Polsce zyloby sie lepiej,ustawa o refundacjach,podwyzki cen paliw,ACTA,podwyzki cen wegls ,zamykane szkoly I
    TO WSZYSTKO W 3 MIESIACE.
    A to dopiero poczatek,
    Jak w marcu pojdzie w gore woda i gaz to wam sie oczy otworza bando kretynow.
    Jak mozna byloi na takich nieudacznikow i zlodzieji glosowac.

  • ~elazar77 2012-01-29
    15:10:07

    0 0

    To podpowiedz na kogo tu głosować jak same złodzieje przekupy barany i wielka inteligencja każdy sobie.

  • ~elazar77 2012-01-29
    15:17:57

    0 0

    PIS już był to dopiero banda idiotów tylko się kłócą i podsycają nienawiść między narodem.Ludzie wybrali lepsze zło !

  • ~mprzywoski1983 2012-01-29
    17:09:23

    0 0

    Po pierwsze: paliwo jest widocznie jeszcze za tanie jeżeli dochodzi w ogóle do tego typu bezsensownych protestów. Po drugie jakby ludzie nauczyli się odpowiednio dysponować surowcami (pieniądze,paliwo,czas wolny etc.)to nie było by tylu problemów ;) Ale teraz każdy jest wygodnicki jedno auto na 3osobową rodzinę to za mało a do sklepu 200m dalej po bułki spacerkiem przykro chodzić.Jest naprawdę wiele dobrych pomysłów żeby zmienić sytuację na drogach..Po trzecie problemem są za niskie płace to raz i jak napisałem wyżej nie gospodarność ludzka to dwa.Po czwarte akcyzy,podatki i opłaty narzucane przez rząd to jedno..natomiast marże narzucane przez koncerny to drugie tyle...tak na szybko --> sprzedajesz kilo kapusty której "uzyskanie" kosztuje Cię 1,5 zł. rząd narzuca Ci na to "haracz" powiedzmy 2 zł(!125%! kosztów "pozyskania" kapusty). Siłą rzeczy chciałbyś zarobić na tym chociaż 50% wartości "wydobycia" ---> 1,5+2+0,75=4,20 a nasza "kapusta" kosztuje teraz ok 6zł za "kilo" czy dalej uważacie ze to Tusk zabiera wam pieniądze? Ludzie ogarnijcie się...takie akcje protestacyjne powinny być wymierzone punktowo i precyzyjnie w koncerny a potem dopiero w polityków...teraz idąc dalej...rząd w przypływie "uczuć" obniża haracz na te kilo kapusty z 2zł na 1zł. I teraz tak szczerze..jeżeli nie masz nad sobą "widma" konkurencji i utraty klienta opuścisz również cenę o 1zł????? No właśnie :) Największym problemem jest tutaj sposób myślenia ludzi i podejście do tematu..

  • ~mprzywoski1983 2012-01-29
    17:16:02

    0 0

    P.S. Żeby nie było...jestem apolityczny...nie popieram osobiście żadnej partii swoją osobą. Dla mnie polityk=krętacz i złodziej. Na wyborach wybrałem "mniejsze zło" w postaci PO. PiS to całkowite nieporozumienie i kompromitacja chyba na każdej linii. Jak do tej pory poza przekrętem z ustawą anty hazardową nie widziałem większych błędów w decyzjach Tuska.Niestety strzelił sobie w kolano popierając ACTA... I jeszcze rzucając okiem na ostatnie komentarze...śmieszą mnie wpisy typu "chcieliście PO to teraz macie.." albo "Tusk przez Ciebie cukier tyle kosztuje" :D ogarnijcie się proszę ;) pomyślcie trochę...nie bronię ani Tuska ani rządu..ale gdyby naprawdę miał tyle do powiedzenia w tych wszystkich sprawach o których piszecie to pewnie teraz nie czytali byśmy tego tematu pijąc spokojnie kawkę tylko pracowali byśmy w kamieniołomach żeby mieć na jutro suchy chleb dla rodziny. Pozdrawiam wszystkich ludzi dobrej woli i zachęcam do konstruktywnej rozmowy :)

  • ~mprzywoski1983 2012-01-29
    17:18:50

    0 0

    Jeszcze jedno :) Tak długo jak będziemy walczyli między sobą kłócąc się która partia "ma downa" i wytykając sobie na wzajem "bycie idiotą" zamiast się zjednoczyć i walczyć w jednym celu tak długo będzie źle i jeszcze gorzej. Każdy "rozłam" w społeczeństwie to kolejny silny argument w rękach naszych oponentów. :) Pozdrawiam

  • ~elazar77 2012-01-29
    17:36:25

    0 0

    Zgadzam się z Tobą całkowicie też jestem apolityczny i PO to mniejsze zło.Przykłady które podałeś są trafne dlatego nie będę pisał bo musiał bym napisać to samo.

  • ~auralfloat 2012-01-29
    18:11:18

    0 0

    Kilka razy nosił ten Tuska, ponieśli i tego Ruska .

  • ~swistak 2012-01-29
    19:43:57

    0 0

    popieram.Ale bardziej popieram zablokowanie zafajdanego euro 2012.Może będą wiedziec że nie jesteśmy zafajdanymi pionkami do nabijania podatków.

  • ~eeepc 2012-01-29
    20:12:50

    0 0

    tak, pis byl ale za czasu pis wiem ile kosztowalo paliwo... nigdy nie glosowalam na po i nigdy nie bede kazdy byle nie oni!!!

  • ~smr 2012-01-29
    20:16:23

    0 0

    50 zł na paliwo i jak mam jeździć do szkoły, co za typ .... Ja dostawałem 20 zł na bilet miesięczny i chodziłem na piechotę do szkoły 5 km bo za te 20 zł to miałem na piwko i papieroski a teraz wygodnisie się znalazły i autkiem pod szkołę nie mogą zajechać normalnie aż mi was żal .....

  • ~eeepc 2012-01-29
    20:17:01

    0 0

    tak, tak mniejsze zlo... uwiezcie pis by nie pozwolil na takie cos co sie dzieje teraz... a niech wspominaja przeszłość i historię smoleńsk itp, ważne żeby nam się lepiej żyło!!! nigdy PO !!

  • ~eeepc 2012-01-29
    20:18:57

    0 0

    skoro wolales piwko i papierochy to co ci do tego ze ktos inny woli przeznaczyc na paliwo !!!

  • ~dizers 2012-01-30
    00:23:48

    0 0

    ~stfu1 ,na malediwach cukier Diamant kosztuje w przeliczeniu 2,50zł ,robią nas w jajo na każdym kroku !!!

  • ~dnanwn 2012-01-30
    07:06:15

    0 0

    Mam pytanie do tych co piszą że wygodnisie teraz dojeżdżają do szkoły samochodami. A jak Wy teraz dojeżdżacie do pracy ? Niech zgadnę ..... samochodami więc nie wiem w czym macie problem.

  • ~Czacha 2012-01-30
    09:41:05

    0 0

    Protestują przeciwko wysokim cenom paliwa, a światła, dzięki którym rząd zarabia na czysto w skali kraju 2 miliony złotych dziennie (!) z powodu zwiększonego zużycia paliwa, to włączone mają nawet na parkingu Makro. To się nazywa hipokryzja...

  • ~martinp 2012-01-30
    13:14:54

    0 0

    Swoją drogą, o czym w ogóle jest tu mowa... Pracuje w Gliwicach i codziennie dojeżdżam z Rybnika, wrzuciłem już dobre parę ogłoszeń w celu znalezienia osoby, która chciała by dzielić koszty dojazdu i wspólnie jeździć do pracy. Odpowiedziała... jedna osoba. A codziennie mijam dziesiątki aut na rybnickich blachach, które jadą w tym samym kierunku, a w każdym siedzi jedynie kierowca. Powietrze w autach wozimy, taka prawda.

  • ~eeepc 2012-01-30
    13:40:09

    0 0

    no moze i wozi się powietrze ale nie każdy lubi kogoś wozić, znam osoby które mają urojenia na punkcie swojego auta i gdyby mu ktoś coś tam ruszył odarł czy coś to chyba szlak by ich trafił, także myśle że to też czasami przeszkoda...

  • ~martinp 2012-01-30
    18:03:36

    0 0

    eeepc, dorzucisz się do paliwa, to będę Cie woził moim. Ja nie mam tego typu urojeń, no chyba, że przy dystrybutorze na stacji ;)

  • ~Eberhard Mock 2012-01-30
    20:35:21

    0 0

    No cóż, za PiSu były droższe mieszkania. Czy to dobry argument w tym uczonym sporze?

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5066