zamknij

Biznes

Rozwój technologii, nowe kontrakty i wzrost wyników – Grupa SARE podsumowuje 2014 rok

2015-04-15, Autor: 
SARE SA, spółka technologiczna dostarczająca zaawansowane rozwiązania w obszarze komunikacji, e-marketingu i wsparcia sprzedaży, 14 kwietnia 2015 roku opublikowała raport roczny za 2014 rok.

Reklama

Skonsolidowane przychody wyniosły 25,02 mln złotych i były o ponad 10 mln wyższe niż w roku 2013(wzrost o 72% r/r/). Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wzrósł do 2,47 mln złotych z poziomu 0,48 mln złotych (wzrost o 420%). Skonsolidowany zysk netto wzrósł o 190% i osiągnął wartość 1,32 mln zł wobec 0,46 mln zł w 2013 r.

- Przychody Grupy SARE od 2011 roku, kiedy to debiutowaliśmy na rynku NewConnect, wzrosły o ponad 230%. Warto zaznaczyć, że stale przyspieszamy. O ile w 2012 roku zaraportowaliśmy 16% wzrostu, tak w 2013 było to już 67%. Przychody za ubiegły rok wzrosły o 72% – mówi Tomasz Pruszczyński, prezes Zarządu SARE SA. - Co dla inwestorów szczególnie ważne, rosną też zyski. Zarówno na poziomie operacyjnym jak i poziomie netto. Jesteśmy dynamicznie rosnącą spółką technologiczną, o solidnych fundamentach, do tego samodzielnie finansujemy swoją działalność – dodaje.

W 2014 roku Grupa SARE skupiała się na dalszym rozwijaniu autorskich technologii. Najważniejszym produktem pozostaje System SARE – rozbudowane, zaawansowane narzędzie do precyzyjnej komunikacji, udostępniane klientom w modelu SaaS („Software as a Service”). W oparciu o rozwiązania informatyczne rozbudowana została oferta usług.

Spółki z Grupy SARE, dzięki integracji systemów, są w stanie zrealizować skuteczne kampanie informacyjne i marketingowe, wykorzystując różne kanały komunikacji. Dalszy rozwój największych spółek zależnych SARE, INIS – zapewniającej kompleksową obsługę mailingowych kampanii reklamowych, generujących wysokiej jakości leady kontaktowe i sprzedażowe  , oraz Mr Target - realizującej kampanie marketingowe online w modelu succes fee, skutkował znacznych wzrostem przychodów i zysków Grupy. W 2014 roku działalność rozpoczęła spółka Salelifter.

Podmiot wchodzący w skład Grupy SARE specjalizuje się w tworzeniu, zarządzaniu i monetyzacji baz danych. Spółka specjalizuje się również w generowaniu targetowanych leadów sprzedażowych i marketingowych.

- Branża reklamy online, w której działamy rozwija się znacznie szybciej niż cała gospodarka. Według badania AdEx w ubiegłym roku rynek reklamy online wzrósł w Polsce o ponad 7%. Nasz rosnący udział w rynku oraz ekspansja zagraniczna pozwala na nieprzeciętne stopy wzrostu. – mówi Tomasz Pruszczyński. – Nasza przewaga wynika nie tylko z faktu rozwijania zaawansowanych narzędzi informatycznych, udostępnianych w modelu SaaS, ale także z bogatej oferty usług wykorzystujących te autorskie technologie. Mamy też pomysły na dalsze wykorzystanie potencjału Grupy. Pracujemy nad projektami, które pozwolą nie tylko utrzymać dotychczasową dynamikę wzrostu, ale dadzą szansę na jeszcze szybszy rozwój. Rozważamy możliwość sfinansowania ich realizacji ze środków z emisji akcji, która mogłaby się odbyć przy okazji przeniesienia notowań na główny rynek Giełdy Papierów Wartościowych – wyjaśnia.

Skonsolidowane przychody wyniosły 25,02 mln złotych i były o ponad 10 mln wyższe niż w roku 2013(wzrost o 72% r/r/). Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wzrósł do 2,47 mln złotych z poziomu 0,48 mln złotych (wzrost o 420%). Skonsolidowany zysk netto wzrósł o 190% i osiągnął wartość 1,32 mln zł wobec 0,46 mln zł w 2013 r.

W 2014 roku Grupa SARE znacząco rozbudowała portfolio kontraktów. Powiększyło się ono o szereg umów z partnerami w Polsce i za granicą, w tym w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Litwie czy Łotwie. Klienci Grupy SARE reprezentują wszystkie kluczowe gałęzie gospodarki od finansów, przez przemysł, po handel hurtowy i detaliczny.

- Rok 2014 to okres wytężonej pracy całego zespołu, czego wymiernym efektem są doskonałe wyniki Grupy SARE. Nie oznacza to jednak, że spoczęliśmy na laurach. W dalszym ciągu prowadzić będziemy działania, których nadrzędnym celem jest optymalizacja procesów skutkujących dalszymi wzrostami na wszystkich poziomach rachunku wyników. Elastyczne podejście do biznesu jest wpisane w naszą strategię. Jestem przekonany, że pomoże to utrzymać dynamikę rozwoju naszej firmy – mówi Tomasz Pruszczyński.

Oceń publikację: + 1 + 8 - 1 - 6

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (7):
  • ~ 2015-04-15
    16:36:43

    32 0

    tak tak zarabiacie na ludziach tak jak w teletargecie a potem ich zwalniacie jedna wielka ściema

  • ~ 2015-04-16
    01:13:23

    26 0

    Autopromocja?

  • ~lexodes 2015-04-17
    10:37:30

    11 0

    e-marketing=SPAM

  • ~siarzewski 2015-04-17
    11:54:15

    20 0

    SARE SA, spółka technologiczna dostarczająca zaawansowane rozwiązania w obszarze komunikacji, e-marketingu i wsparcia sprzedaży - a nie mogliście napisać po prostu "jedni z większych spamerów w Polsce". Przynajmniej sprawa byłaby nazwana po imieniu. Ja wasze domeny sobie w poczcie zablokowałem i mam od was spokój ;-) Każdemu polecam to samo ;-)

  • ~Afordancja 2015-04-17
    22:22:34

    16 0

    Co jakiś czas pojawią się tego typu informacja o SARE, i co nie wejdę, zawsze widzę ten sam ból D. ;)

  • ~Arteks 2015-04-19
    15:45:31

    1 0

    Jeśli uważacie, że można zarobić na spamach takie grube miliony - czemu nie weźmiecie się do roboty i nie robicie tego samego - jeśli to takie proste? ;) Oj te nasze różne rybnickie zawistne nierobny... Sami nie chcą wchodzić w biznes, a tych którzy coś osiągnęli lubią obszczekiwać.

  • ~___ 2015-04-19
    22:01:12

    8 0

    artykuł stylu : chwalą nos, wy mnie a jo wos

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5269