zamknij

Wiadomości

Publicysta „wysyła” sędzię do weterynarzy. Rybniczanie idą do prokuratury

2018-10-12, Autor: 

Znany publicysta Stanisław Michalkiewicz zaszokował opinię publiczną. Przyrównał ofiarę księdza-pedofila do prostytutek. Z kolei sędzia, która zdecydowała o odszkodowaniu dla zgwałconej kobiety „wysyła” do weterynarzy. Na te słowa zareagował Rybnicki Alarm Smogowy. Zawiadomiono Prokuraturę Krajową o podejrzeniu popełniania przestępstwa.

Reklama

Ostatni wideo-felieton Stanisława Michalkiewicza oburzył internautów. Odniósł się do wyroku poznańskiego sądu, który zapadł w połowie września. Przyznał on gwałconej przez księdza kobiecie 1 mln złotych odszkodowania i dożywotnią rentę w wysokości 800 złotych miesięcznie.

Znany z mocnego języka Michalkiewicz przyrównał ofiarę księdza-pedofila do prostytutek. - Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k..wy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie, a cóż do tego nasz biedny kraj – mówi w nagraniu.

Te słowa szybko dotarły do ofiary księdza. Z doniesień medialnych wiemy, że kobieta pozwie teraz publicystę.

Stanisław Michalkiewicz jest krytykowany też za słowa dotyczące poznańskiego sądu. - Widać, że stopień zidiocenia niezawisłych sądów staje się niepokojący i gdyby to ode mnie zależało, to zleciłbym przebadanie pani sędzi Anny Łosik przez jakieś konsylium weterynarzy, ale to by nie wystarczyło, bo ten wyrok został zatwierdzony w apelacji. No to widać, że epidemia rozszerza się z prędkością płomienia. Jedno konsylium weterynarzy by chyba nie wystarczyło – mówi publicysta.

To właśnie powyższe słowa skłoniły Rybnicki Alarm Smogowy do zawiadomienia Prokuratury Krajowej w Warszawie o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa. Stowarzyszenie reprezentuje Zdzisław Kuczma – rybniczanin znany ze swojego zaangażowania na rzecz czystego powietrza.

Dlaczego na złożenie zawiadomienia do prokuratury w tej sprawie zdecydował się Rybnicki Alarm Smogowy, czyli organizacja zajmująca się ekologią? - W statucie naszego stowarzyszenia jest również walka o prawa człowieka tłumaczy Zdzisław Kuczma. - Jeśli pozwolimy w naszym państwie na permanentną nagonkę na sądy i deptanie autorytetu sądów, to za niedługo nie będziemy mogli liczyć na to, że prawa człowieka będą skutecznie przez niezawisłe sądy chronione - uważa Kuczma.

Nasz rozmówca uzasadnia, że Stanisław Michalkiewicz znieważył lub poniżył konstytucyjny organ RP, za co grozi ograniczenie lub pozbawienie wolności do 2 lat. RAS wnosi do prokuratury o wszczęcie śledztwa.

Oceń publikację: + 1 + 172 - 1 - 75

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (30):
  • ~Jedynie Prawdziwy Polak 2018-10-12
    11:52:19

    Niestety takie czasy w kraju nastały, że jest przyzwolenie na leżenie na innych i obrażanie, coś co kiedyś było nie do pomyślenia, teraz staje się normą. I tak kawałek po kawałku codziennie nasza normalność staje się nienormalnością. Z ostatnich dni - do Sejmu już nikt prawie nie wejdzie. jak mówił Bismarck - lepiej żeby lud nie widział jak się robi kiełbasę i politykę.

  • ~ 2018-10-12
    11:59:09

    Brawo! Dziękuję Panu po raz kolejny. Za walkę o dobro

  • ~powiem1 2018-10-12
    12:35:51

    Brawo Panie Zdzisławie ... o Pańskiej działalności pisałem ostatnio, jako o osobie, która jedyna w mieście zabiega o czyste powietrze - w praktyce - nie w teorii.

    Co do ciętego języka - no cóż - Pan Michalkiewicz niczego innego nie potrafi - to draństwo szerzone w kraju na szeroką skalę. Ludzi z takim językiem powinno wytykać się palcami i potępiać.

    Dobrze, że zapisy w Waszym statucie umożliwiają działalność w różnych obszarach.

  • ~ 2018-10-12
    12:39:05

    Poziom pychy, buty i braku umiaru jest znakiem tej strony sceny politycznej i ich sympatyków. Jak można porównać zgwałcone dziecko do prostytutki?
    Za swoje słowa pójdziecie najpierw do pierdla a potem do piekła.

  • ~master4k 2018-10-12
    13:02:50

    "Znany z mocnego języka Michalkiewicz przyrównał ofiarę księdza-pedofila do prostytutek. - Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k..wy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie, a cóż do tego nasz biedny kraj – mówi w nagraniu."

    Zastanawiają mnie 2 rzeczy. Skąd Pan Michalkiewicz zna stawki wynagrodzeń prostytutek na całym świecie? To raz. A dwa, to czy aby na pewno Pan Michalkiewicz wie co właściwie oznacza słowo sztos? Jeśli bycie gwałconym za młodu jest takie super (mniejsza z tym przez kogo), to może trzeba uregulować tą kwestię jakoś ustawowo np. obowiązkowe gwałty zamiast obowiązkowych szczepień?

    Jeśli polska przestrzeń publiczna dalej będzie obfitować w takie zachowania, to biedny Smarzowski będzie musiał kręcił filmy 24/7/365.

  • ~hanys123 2018-10-12
    13:36:16

    58 27

    A pana publicystę Michalkiewicza wyślijmy do dr Bagińskiego w Rybniku.

  • ~PogromcaSzkodnikow 2018-10-12
    14:39:30

    52 31

    Z czystej ciekawosci sie zapytam..

    a to ksieza moga chodzic na ku..wy i katolicy nie widza w tym nic zlego?

    w sumie teraz kolejne pytanie.. czy jak taki ksiadz idzie na ku..wy.. to moze stosowac antykoncepcje - podobno to grzech?

  • ~rosthost1 2018-10-12
    15:04:48

    42 21

    Michalkiewicz na pewno nie jest katolikiem a i Polakiem czy Ślązakiem. Kolejny fanatyk jak pan M Kijowski, mając tez coś niepoukladane.

  • ~hub381 2018-10-12
    15:26:35

    73 31

    Co się dziwić ? Michalkiewicz to jeden z glównych komentatorów Radia o.Rydzyka z Torunia.Widocznie takie tam mają przemyślenia...

  • ~mariusz64 2018-10-12
    15:46:04

    15 5

    Co do podpisu pod zdjęciem,
    Pan Zdzisław Kuczma to ten z lewej.

  • ~ 2018-10-12
    16:29:14

    60 9

    Jeśli Panu Stanisławowi M spadnie włos z głowy jestem w stanie uwierzyć w demokrację :)

  • ~ka22 2018-10-12
    17:53:02

    60 16

    Co śmieszne, Michałkiewicz cierpi chyba na rozdwojenie jaźni bo 7. 10 zamieścił na swoim profilu na fejsie pełen oburzenia artykuł o tym jak azylant zgwałcił niemiecką 13-latkę, która miała go uczyć niemieckiego. No poziom hipokryzji hard level.

  • ~Piotr Czaja 2018-10-12
    18:54:38

    53 13

    do weterynarza powinien isc ksiadz w celu wykastrowania a Michalkiewicz do egzorcysty bo ten batman z Torunia mu nie pomoze na jego odchyly psychiczne potrzebny jest lepszy szaman

  • ~Ancymon 2018-10-12
    19:19:58

    19 62

    ~Piotr Czaja a z twoimi odchyłami psychicznymi gdzie ty powinieneś się udać ? , jad płynie z lewackich ust .

  • ~stivignorant 2018-10-12
    19:30:14

    14 0

    Warto posłuchać drugiej strony
    https://www.youtube.com/watch?v=O4aXuQb1R5g

  • ~kierowca bombowca 2018-10-12
    20:11:08

    25 52

    Prawdziwy Polak, tego nasz nauczyło PO, oni mogą ich - donosy do prokuratury, naczelny zgłaszacz do prokuratury kuczma się wywiązał. Rozumiem, że jest on osobistym adwokadem i menedżerem tych ludzi czy tylko zgłasza wybiórczo?

  • ~mariusz64 2018-10-12
    20:15:29

    6 0

    bf
    Dzięki za poprawkę.

  • ~Piotr Czaja 2018-10-12
    20:23:40

    46 15

    ancymon co bys powidzial gdyby jakis zboczony klecha gwalci twoje dziecko cieszylbys sie z tego

  • ~Ancymon 2018-10-12
    22:38:53

    29 48

    ~Piotr Czaja jak zwykle takie osoby jak ty o lewackich poglądach muszą ''odwrócić kota ogonem '' .Napisałem ''~Piotr Czaja a z twoimi odchyłami psychicznymi gdzie ty powinieneś się udać ? , więc nie insynuuj mi jakobym pochwalał czyny pedofilskie .Każdy pedofil czy to ''zboczony klecha '', zboczony lewak ,zboczony prawicowiec , zboczony nauczyciel ,opiekun , lekarz, murarz , rolnik ,polityk , górnik ,aktor ,celebryta, dziennikarz itd powinien za swoje występki odpowiadać karnie przed sądem i być skazanym na wieloletnie więzienie i leczenie farmakologiczne .Nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie , osądzasz Michalkiewicza a nie widzisz swoich odchyłów psychicznych .
    ~PogromcaSzkodnikow trzeba było się zapytać tych księży jak spotkałeś ich w burdelu , zaspokoił byś swoją ciekawość .
    ~ka22 jak u ciebie z rozdwojenie jaźni , przeszkadzają ci moje wpisy jakoby były chamskie ( domagasz się ich usunięcia ) ale nie przeszkadzają ci chamskie wpisy Pogromcy Szkodników ,Rekina 59 iinnych '' światłych ''lewaków .
    Ale ten niedobry Michalkiewicz obraził tych sędziów , wysłał ich do weterynarza , straszna obraza , panie Kuczma widać coś chyba zostało jeszcze z pracy w MO .
    Dziwne jest że za księdza pedofila musi płacić cały kościół katolicki ( czyli także wierni którzy do tego kościoła należą , czyli moja osoba ) , odpowiedzialność zbiorowa . Ciekaw jestem czy za pedofila lekarza płaci szpital , nfz , za nauczyciela szkoła , itd .Czy jeśli jakiś ksiądz spowoduje wypadek drogowy czy też za szkody płaci cały kościół katolicki ?

  • ~master4k 2018-10-13
    01:27:55

    39 6

    @ Ancymon

    "Dziwne jest że za księdza pedofila musi płacić cały kościół katolicki ( czyli także wierni którzy do tego kościoła należą , czyli moja osoba ) , odpowiedzialność zbiorowa . Ciekaw jestem czy za pedofila lekarza płaci szpital , nfz , za nauczyciela szkoła , itd .Czy jeśli jakiś ksiądz spowoduje wypadek drogowy czy też za szkody płaci cały kościół katolicki ?"

    A co w tym właściwie jest dziwnego? Za wypadek drogowy KK co do zasady nie przenosi księdza z jednej parafii do innej, a za pedofilię już tak. Osobiście nic nie wiem o płaceniu odszkodowania przez KK za wypadki drogowe księży i raczej się nie dowiem. Swoja drogą słyszałeś kiedyś, żeby KK tuszował wypadki drogowe swoich funkcjonariuszy? Taka metoda w przypadku pedofilii obowiązywała przecież na całym świecie, nie tylko w Polsce. Ale tylko w Polsce kościół nie chce ponosić odpowiedzialności za własnych podwładnych, którym częstokroć umożliwiał dalszą działalność przestępczą. Niektóre diecezje w Stanach nawet musiały z powodu roszczeń ofiar księży ogłosić upadłość, bo nie miały finansowania ze strony państwa, a ilość przestępstw popełniona przez podległych KK ludzi była przeogromna. Cała odpowiedzialność bierze się z tego, że zamiast kary, wydalenia ze stanu duchownego i zawiadomienia prokuratury były tylko przenosiny, a na domiar złego z reguły również aktywne tuszowanie całej sprawy. Jeżeli czynów pedofilskich dopuści się fryzjer, górnik albo marynarz, to ani cech rzemiosła fryzjerów, ani związek zawodowy górników, ani tym bardziej federacja marynarzy nie przenosi takiego delikwenta w inne miejsce pracy i ochoczo nie pomagała w zamiataniu całej sprawy pod dywan. A może jest inaczej? Robił to i niestety robi nadal niemal wyłącznie KK.

    I masz absolutną rację, że za występki jednego płacą inni. Dzieje się to albo dobrowolnie (kasa od wiernych), albo przymusowo (kasa od podatników, bo w końcu mamy w Polsce konkordat, fundusz kościelny, komisję majątkowa itd.). No ale jeśli KK wymyślił sobie strukturę funkcjonująca niemal tak samo jak wojsko, to za czyny podwładnych odpowiadać musi cała organizacja, która autorytarnie i niezależnie od kogokolwiek kieruje losami jej członków. Nie tylko przecież dopuszczała się zaniedbań, ale przede wszystkim aktywnie kryła pedofilię własnych przedstawicieli i dzięki temu ofiar było o wiele więcej niż być powinno, gdyby ktoś wyrzucał takich ludzi ze stanu duchownego już po pierwszym "przewinieniu". Uzyskiwanie należnych ofiarom odszkodowań, to nie jest żadną nagonką na kościół, lecz zwyczajne dochodzenie sprawiedliwości.

    A tak na marginesie. Irlandia jeszcze do niedawna była jednym z najbardziej hardcorowych państw wyznaniowych jeśli chodzi o katolicyzm. Sytuacja zmieniła się diametralnie po tym jak wierni w Irlandii ze zdumieniem odkryli i uzmysłowili sobie, jakie praktyki stosował, a potem próbował ukrywać kościół w ich kraju wobec dzieci i osób zamykanych w tzw. ochronkach częstokroć na całe życie. Efekt jest taki, że Jana Pawła II witały tłumy, a Franciszka witały miejscami puste ulice i import wiernych z innych krajów.

    Zło jest nadal złem niezależnie od tego czy popełnia je facet w kasku, kitlu czy koloratce.

  • ~ka22 2018-10-13
    07:41:04

    34 8

    Dla wszystkich Malkiewiczów świata i ich obrońców cytat z Biblii - Twierdzą, że znają Boga, uczynkami zaś temu przeczą, będąc ludźmi obrzydliwymi, zbuntowanymi i niezdolnymi do żadnego dobrego czynu

  • ~Ancymon 2018-10-13
    09:48:58

    18 30

    ~master4k'' piszesz bzdury jak mało który '' , nie może być odpowiedzialności zbiorowej . Jeśli ktoś ( osoba lub osoby
    przełożone księdza pedofila ,nieważna czy to były 2 osoby , 10 lub 100) przyczyniała (np. tuszowała) się do jego
    występku powinna z imienia i nazwiska odpowiadać .Od tego jest sąd by konkretne osoby poniosły karę ( w tedy jest
    sprawiedliwość i realnie jest rozwiązywany problem pedofilii ) , nie może za mały ułamek zboczeńców odpowiadać cały kościół
    .Napisz ile z rybnickich parafii znasz pedofili , wymień ich nazwiska . Największym problemem w kościele jest
    homoseksualizm (80 % pedofili jest dokonywana na chłopcach ) ,niestety wbrew zaleceniom papieża ciągle przyjmuje się osoby
    z tym zboczeniem do seminariów .Macki lobby homoseksualnego sięgają aż Watykanu , to nie tylko problem kościoła ale
    praktycznie problem naszych czasów ( wszystkich organizacji ) .Laickość dzisiejszego świata jest ogromna ,w krajach europy
    zachodniej wyrzucono KK z przestrzeni publicznej , w to miejsce wprowadzono gender ,LGBT . Już od przedszkola w krajach
    europy zachodniej narzuca się małym dzieciom , seksualność , gender i inne zboczenia ,Rodzice w tych " praworządnych i
    demokratycznych " krajach nic nie mogą zrobić ,sami boją się że nie godząc się na to mogą być odebrane im dzieci i
    przekazane np. partnerom gejom, tam to dopiero jest pedofilia .Wszystkie organizacje typu Amnesty International które niby zajmują się przestrzeganiem
    prawa człowieka w rzeczywistości stają w obronie wszystkich dewiacji LGBT .Więc nie dziw się że kościół zamiera w Irlandi (
    w całej europie zachodniej ) , za to mamy aborcję eutanazję , małżeństwa homoseksualne ,3 płcie , wybór płci przy
    narodzeniach i inne szkaradztwa .
    ~ka22 cytat ten dotyczy wszystkich ludzi , także i ciebie . proponuję poczytać Biblię ( a nie wybierać z internetu małego wycinka którym się manipuluje ) , co na temat homoseksualizmu mówi Jezus , co mówi o zabijaniu np. dziec i krzywdzeniu tych najmniejszych ( pedofilia , wyzysk , aborcja ,eutanazja ) .

  • ~smr 2018-10-13
    09:50:01

    18 1

    To teraz parafianie będą zbierać na tą bańkę i potem na raty ☺

  • ~master4k 2018-10-13
    10:49:41

    29 7

    @ Ancymon

    "nie może być odpowiedzialności zbiorowej".

    No pewnie, że nie może. Odpowiadać powinna tylko ta diecezja, która wiedziała, lecz celowo kryła przestępstwa zatrudnionego w jej strukturze księdza.

    "Napisz ile z rybnickich parafii znasz pedofili , wymień ich nazwiska .".

    Bardzo chętnie bym to uczynił, ale niestety nie jestem w stanie. A wiesz może dlaczego? Bo ministerstwo sprawiedliwości kierowane przez obecny rząd jakoś dziwnym trafem nie zamieściło w rejestrze pedofilów (dostępny w necie) nazwisk księży skazanych za przestępstwa seksualne na nieletnich. Mogę podać sprawcę wykonującego dowolny inny zawód, ale akurat na podawanie danych księży jest szlaban. Ciekawe co jest tego powodem?

    "Największym problemem w kościele jest
    homoseksualizm (80 % pedofili jest dokonywana na chłopcach ) ,niestety wbrew zaleceniom papieża ciągle przyjmuje się osoby
    z tym zboczeniem do seminariów .Macki lobby homoseksualnego sięgają aż Watykanu , to nie tylko problem kościoła ale
    praktycznie problem naszych czasów ( wszystkich organizacji ) ."

    To już nie Żydzi żądzą światem, a geje? 80% powiadasz. Możesz mi przytoczyć źródło tej informacji? Bardzo chciałbym się dowiedzieć skąd wziąłeś te dane. Widzę, że się już nowy kozioł ofiarny znalazł. A właściwie całe stado. A jeszcze niedawno, wedle słów jednego z hierarchów kościelnych (abp Michalik). tych wszystkich biednych księży bałamucić miały same dzieci. Jaką trzeba mieć pogardę dla cudzego intelektu, żeby opowiadać takie kocopoły?

    Na koniec mała prośba. Musisz mi jakoś narysować, jaki właściwie związek ma świeckość/laickość państwa z przestępczością seksualną osób duchownych, bo sorry, ale nie ogarniam. W laickich krajach jest większa czy mniejsza? Statystycznie rzecz ujmując, im mniejsza jest liczba księży, tym proporcjonalnie powinna spadać liczba przestępstw na dzieciach z ich udziałem. Czy może jest odwrotnie?

    Chyba nie słyszałeś co niedawno powiedział Prymas Polak o rozliczaniu pedofilii w polskim kościele. Przypominam, że Prymas Polak to nie jest byle kto, lecz taki capo di tutti capi w polskim kościele i jakoś w jego wypowiedziach żadnego nawiązania do treści Twojego posta nie było. Co z Ciebie za wierny, skoro nie słuchasz głosu swojego pasterza?

    Na YT możesz znaleźć film, na którym rodzice w ślepym uwielbieniu bronią faceta, który gwałcił im dzieci. Spoiler alert! Nie był to ksiądz. Ten facet nazywał się Krolopp i był dyrygentem Poznańskich Słowików. Po co o tym piszę? Bo jeśli nawet rodzice ofiar potrafili wybielać oprawcę ich własnych dzieci, to nie dziwota, że znajdują się ludzie, którzy za wszelką cenę i wbrew rozumowi będą bronić zboczeńców w sutannach.

  • ~waldus 2018-10-13
    11:39:43

    5 2

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~waldus 2018-10-13
    12:12:53

    17 23

    co do życiorysu pana Michalkiewicza wątpliości nie ma, czy u pana Kuczmy nie ma żadnych wątpliwości w CV?

  • ~waldus 2018-10-13
    12:19:34

    12 20

    czyli dochodzimy do tego że wyroku sądu i sędziego nie bedzie można krytykować? hm ... zaraz tak samo będzie przy krytyce prezydenta, premiera generalnie władzy. czyli co mamy ten PRLbis od 89r czy nie? są niezawisłe sady czy nie? jęsli tak to po co ten KOD na ulicach? jesli nie to czemu nawet gazeta wybrcza określa ten wyrok za "rewolucyjny. mnie ciekawi jedak że wszytkie niezależne media postawiły sie na bacznośc przy tej sprawie. ech ... cieżkie czasy nastały panie Stanisławie.

  • ~Antyk 2018-10-13
    18:38:33

    21 25

    Rozumiem, że walka ze smogiem została "wygrana" i smogu w zasadzie nie było, nie ma i nie będzie skoro Rybnicki Alarm Smogowy podjał walkę na innej płaszczyźnie....

  • ~Barakuda 2018-10-14
    07:09:55

    11 21

    Kolego Antyk, każdy przyzwoity człowiek ma moralny obowiązek stawać do walki z chamstwem i zbydlęceniem z obronie słabszych. Obojętne z jakiej jest organizacji czy stowarzyszenia. Popieram Pana Kuczmę w całej rozciągłości. A w normalnych czasach przed wojną za takie zachowanie dostałby od nie jednego w twarz i przestał by być przyjmowany w towarzystwie. Dodam tylko że ten jegomość to psychologiczny klon Janusza Korwin Mikke a prywatnie jego przyjaciel.

  • ~Antyk 2018-10-14
    07:59:15

    11 18

    barakuda czy ja napisałem, że tego gnojka popieram? NIE!!! Zatem nie wmawiaj mi czegoś czego nie zrobiłem!! A poza tym zdecyduj się czy jesteś i tu zacytuję" jegomość", czy jednak za " chamstwem i zbydlęceniem.." a co to walki z wszystkim i wszystkimi...to warto by jednak coś doprowadzić do końca( inspirująca rola PZPR...chyba się juz skończyła- a może się mylę?)

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5298