zamknij

Wiadomości

Poważny wypadek w Jejkowicach. 17-letnia dziewczyna zmarła w szpitalu

2014-03-28, Autor: 
Dziś po godz. 15:00 doszło do poważnego wypadku na ulicy Głównej w Jejkowicach. W rejonie pętli autobusowej została potrącona 17-letnia dziewczyna. O 16:30 otrzymaliśmy tragiczną wiadomość, że nastolatka nie przeżyła.

Reklama

Dziewczynę potrącił 72-letni mieszkaniec Lysek, który prowadził hondę accord. Poszkodowana doznała poważnego urazu głowy, straciła przytomność. Ratownicy musieli na miejscu reanimować 17-latkę.

 

- Nie mam dobrych wieści. Pacjentka trafiła do naszego szpitala w krytycznym stanie. Walczymy o jej życie - informował nas jeszcze przed 16:00 dr Rafał Woźnikowski szef oddziału ratunkowego rybnickiego szpitala.

Niestety, ok. godz. 16:30 służby ratownicze przekazały, że mimo wysiłku służb ratowniczych 17-latka zmarła w szpitalu w wyniku odniesionych urazów czaszki. 

> Wypadek w Jejkowicach - zdjęcia

Policja wyjaśnia okoliczności tego tragicznego zdarzenia. Na razie wiadomo jedynie, że do potrącenia pieszej doszło na pasach. Kierowca hondy był trzeźwy.
Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 12

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (90):
  • ~karus 2014-03-28
    15:52:40

    38 0

    oby z tego wyszła...

  • ~ 2014-03-28
    16:10:08

    19 0

    Nic tylko się modlić o zdrowie dla niej :/

  • ~ 2014-03-28
    16:12:11

    8 0

    Masakra a mój mąż tamtendy jechał i widział juz po wypadku wszystko dzwonił i mi mówił co sie stało....zeby ta dziewczyna wyszła z tego masakra:(

  • ~ 2014-03-28
    16:27:36

    0 110

    BARDZO PROSZĘ MODERATORA O ZASŁONIĘCIE REJESTRACJI W POJAZDACH PRZEJEŻDŻAJĄCYCH

  • ~paszekonie 2014-03-28
    16:28:46

    6 1

    niestety, ale z tego nie wyjdzie. Zmarła w szpitalu

  • ~sandruniagut 2014-03-28
    16:35:03

    1 0

    współczuje tez to widziałam ,bo byłam tam nie daleko policjaci musieli ja reanimowac,ciekawe gdzie sie staruszkowi spieszylo,

  • ~ 2014-03-28
    16:36:53

    0 12

    paszekonie a skad wiesz?

  • ~karus 2014-03-28
    16:37:51

    0 4

    no i niestety...szkoda :(

  • ~ 2014-03-28
    16:40:47

    14 0

    wyrazy wspułczucia dla rodziny tragicznie zmarłej dziewczyny:(:(:(:( przykre:(

  • ~ 2014-03-28
    16:55:40

    1 0

    Szkoda dziewczyny, ale ja tam pasów niestety nie widzę, nie ma też śladów wjazdu na chodnik. Jeżdżę tamtędy kilka razy dziennie i notorycznie ktoś w godzinach szczytu przebiega przez jezdnię.

  • ~paweu 2014-03-28
    16:58:56

    0 16

    dziadki 60+ na PRZYMUSOWE badania wzroku, słuchu i nie wiem czego jeszce zeby zapobiegac takim sytuacja !!!

  • ~dawid1984 2014-03-28
    17:01:10

    12 0

    jak niema pasów jak są: dowód: https://maps.google.pl/maps?q=50.104502209480465,18.476840883449768 Pawel Kloda jak niewiesz to sie nie wypowiadaj no chyba ze nalezysz do osob gdzie wszedzie moszą wkladać swoje 5 groszy (wscibskich)

  • ~ 2014-03-28
    17:06:37

    14 0

    @ Paweł Kłoda : Są tam pasy, tylko kierowca srebrenj hondy zatrzymał się za pasami i to nie metr tylko można powiedzieć kilkanaście.... zerknij i przetrzyj oczy! https://www.google.pl/maps/@50.104591,18.476767,3a,75y,141.64h,94.68t/data=!3m4!1e1!3m2!1s-DZirfxAdJOLTKVgcLUL9A!2e0

  • ~ 2014-03-28
    17:16:52

    0 10

    I zaczyna się mędrkowanie... Na zdjęciach pasów nie widać, a nie muszę wiedzieć gdzie każde przejście dla pieszych w okolicach się znajduje. Spojrzałem w googlach, pasy są więc zwracam honor.

  • ~sciana 2014-03-28
    17:28:02

    0 2

    Osoby 70+ powinny sobie dać spokój z prowadzeniem pojazdów wszelakiego typu. To już nie ten sam refleks co kierowcy 20-40 lat.

  • ~ 2014-03-28
    17:52:39

    0 30

    sa tam pasy ludzie niech nie wypowiadaja sie osoby którzy nigdy tam nie byli badz nie zwrócili uwagi na te pasy a to gratulacje jak nie zauwazyliscie pasów kto wam prawko dał skoro nie zwracacie uwagi na taki wazny szczegół pasy:/ i wgl madruja tu co poniektórzy po co nie wypowiadam sie jak nie wiem badz nie pewny jestem proste .....:( szkoda mi tej dziewczyny taka młoda a co do 60+ 70+ no dziadki badania powinny przejsc niestety moze wtedy nie bylo by takich przykrych sytuacji:(:(:(:(

  • ~jurempus 2014-03-28
    17:52:40

    10 0

    Wszyscy mądrale...a jak chłop ma sie dostac do roboty?? jak robi sie do 76 lat to autem też sie jeździ do 76 lat koniec kropka...a co do wypadku niewiem nie wypowiadam się ale jak jeżdże po rybniku to te dziewuchy przelatuja jak chcą jedna juz dowiedziała sie co o niej myśle jak mi wskoczyła na maske...może tez przebiegała prosto pod auto

  • ~PawelE39 2014-03-28
    18:06:22

    11 0

    ~jurempus Tak Cie obserwuje juz dłuższy czas i stwierdzam ze jeszcze nigdy nic mądrego nie napisałeś. Z tego co ja wiem to w naszym kraju robimy do 67 a tak w ogóle to weź może oddaj prawo jazdy zanim Ty kogoś zabijesz i wszyscy Ci co tam pasów nie widzą tak samo. Druga sprawa to taka że nie jest podane w artykule czy dziewczyna była na pasach czy też nie także wstrzymajcie się z waszymi durnymi komentarzami. Wyrazy współczucia dla rodziny.

  • ~pacek 2014-03-28
    18:39:25

    27 0

    serdeczne wyrazy współczucia dla całej rodziny

  • ~ 2014-03-28
    19:08:50

    6 0

    Byłam , widziałam, jeszcze dochodzę do siebie. Współczuje rodzinie.

  • ~smr 2014-03-28
    19:18:16

    0 23

    Dziewczyna już była prawie na drugim końcu pasów i dziadek normalnie wjechał w nią, albo się zagapił albo jej nie widział, innej opcji nie ma. Jak dla mnie to powinni go wsadzić do swoich dni za kratki, bo strach sadzać takich ludzi za kierownicą.

  • ~ 2014-03-28
    19:28:06

    0 54

    po co te łapki podoba sie nie podoba itd zgłos kumam gdy ktos przesadzi ale czy to wazne czy sie podoba haloooo moderatorzy :/.....jurempus! zal...

  • ~czarna__ 2014-03-28
    20:02:43

    83 0

    Współczucia dla rodziny zmarłej dziewczyny, ale również dla kierowcy pojazdu prawdopodobnie przeżył wielki szok i będzie mu to siedzieć w głowie bardzo długo. Nie wiem czemu zaraz przekreślacie starszych kierowców ( że niby nie widzą) zobaczcie sobie statystyki ile jest wypadków spowodowanych przez osoby starsze i młodych 20! Nikogo nie bronie ale jeżdżę tamtędy codziennie i widzę jak wszyscy przebiegają przez środek. I nie mówię tylko o osobach młodych nawet te stare babcie tylko się czają żeby przelecieć przez drogę bo im sąsiadka bułki w sklepie wykupi a kilka metrów dalej PASY!! Współczucia dla obydwu stron bo tak naprawdę nie wiadomo kto był winny!

  • ~ShakeBar 2014-03-28
    20:18:27

    57 1

    Czarna ma rację, każdemu się mogło przytrafić, to jest moment, a a rodzinie i kierowcy współczuje bo jak żyć dalej z świadomością, że zabiło się tak młodego człowieka....

  • ~mariusz5590 2014-03-28
    20:19:47

    20 0

    Z tego co słyszałem to dziewczyna wtargnęła na przejście dla pieszych ze słuchawki we uszach. Według mnie to jej wina bo to ona nie zachowała ostrożności... Szkoda mi dziewczyny, bo miała zaledwie 17 lat :(

  • ~ 2014-03-28
    20:52:18

    0 5

    ~mariusz5590 " Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że kierujący samochodem honda accord jadąc od Gaszowic w kierunku Rybnika, potrącił na pasach pieszą. – Zderzenie samochodu z człowiekiem okazało się niestety tragiczne w skutkach, 17-letnia rybniczanka zmarła w szpitalu, pomimo natychmiastowej akcji ratunkowej – czytamy w oficjalnym komunikacie KMP Rybnik." , to albo "słyszałeś" albo policja kłamie .

  • ~ 2014-03-28
    20:59:22

    0 2

    ~mariusz5590 prawdopodobnie potrąci ją na pasach gdy z nich schodziła, co widać na zdjęciach na innym portalu więc nie opowiadaj bzdur.

  • ~Piachu74 2014-03-28
    21:15:37

    70 0

    Proponuję, by nie było możliwości dodawania komentarzy pod tego typu informacjami. Stała się ogromna tragedia, młoda dziewczyna która nie zdążyła jeszcze na dobre żyć, zginęła. A tacy jak Paweł Kłoda totalnie nie mają pojęcia, co to znaczy. To nie jest jakieś cholerne PLAYSTATION, nie ma się drugiego życia. Szkoda, że nie można spotkać się z komentującym i dać mu w mordę

  • ~ 2014-03-28
    21:44:02

    16 0

    ~Piachu74 popieram !

  • ~tolerancyjny87 2014-03-28
    22:39:19

    10 0

    Wyglądało to naprawdę... nie ma określenia jak. Szczere współczucia dla rodziny zmarłej dziewczyny. Zgadzam się z ~czarna_ każdemu kierowcy mogło się to przydarzyć. jak już wspominałem pod zdjęciem z wypadku na chwałowickiej (motocyklista) tylko ludzie bez wyobraźni mogą osądzać innych bez pokory wobec życia. Chyba dobrym pomysłem ~Piachu74 rzucił. bo czasem to tych komentarzy nie da się nawet czytać.

  • ~oli80 2014-03-28
    22:56:09

    41 0

    Aura tez ma swoje moce, slonce o tej porze jest strasznie ''tępe''może oślepiać,ale jesli ten pan jechal od gaszowic to raczej oślepienie słonca odpada.... Współczucia rodzinie.. Ale też apel do smarkaczy jak wchodzicie na jezdnie sluchawki z uszu i jak w przedszkolu uczyli prawo,lewo i jeszcze raz w prawo albo reke do góry ze przechodzisz !!!!! Lata 80 wróć!!!!!!!!!!!!

  • ~slmen 2014-03-28
    23:15:13

    22 0

    Takie wypadki są najlepszym przykładem a zarazem przykra nauczką dla pieszych że by myśleli ... zanim wejdą na jezdnię i będą udowadniać że to oni mają pierwszeństwo - wychodzi na to że mają pierwszeństwo do spotkania ze stwórcą. Szkoda mi kierowcy bo będą mu teraz robić wodę z mózgu ze względu na wiek zrobić sprawcą całego zdarzenia.

  • ~ 2014-03-29
    06:54:54

    0 37

    PO 50 powinny byc co roczne psychotesty , jak to moze byc ze 70 ,80 latek prowadzi samochod, ktory w domu musi miec przy sobie osobe ktora mu bedzie pomagala i wszystko za niego robila , a o samochod to potem ( ja umie jezdzic 50 lat ani mandatu itd) ale reacje ruchowe 50 % poszly sie j..... i nie wroca . U doktora to jacy wszyscy chorzy , chodzic nie umia , rece dretwieja, slabo im - a czy ktos sie zapyta czym ta starsza osoba przyjechala do tego doktora???? ( od razu powinno byc pytanie samochodem ?? jak tak to psychotesty i nara jednego groznego kierowcy mniej ).A jesli chodzi o to ze pracuja do jakiegos wieku itd ze musza dojezdzac do pracy przeciez sa autobusy , ktore sa tansze niz samochody , a po 2 niech mi ktos powie ile ludzi na 100 pracuje w dzisziejszych czasach po 60,65 roku zycia , chyba 5 osob na 100 , reszta jest na rentach , emeryturach bo nie wydola do tego wieku . Wyrazy współczucia dla rodziny dziewczyny.

  • ~truman20 2014-03-29
    07:40:27

    21 0

    ~oli80 - w dzisiejszych czasach dzieci nie muszą tego umieć, bo przez jezdnię przeprowadza ich "stopka". Żyjemy w chorych czasach, w których władze zrobią wszystko żeby zmniejszyć świadomość człowieka oraz spowodować żeby za dużo nie myślał, bo jeszcze może władzy zaszkodzić kiedyś. Proszę spytać dzieci w 1,2, czy 3 klasie czy ktoś ich kiedyś uczył przechodzić przez jezdnię. Co do tematu, to szkoda dziewczyny :(

  • ~ 2014-03-29
    08:22:59

    4 0

    ~oli80, jeśli koniecznie chcesz pouczać innych w sprawie przechodzenia przez ulicę, to nie pisz bzdur. W jakim przedszkolu uczono, że najpierw w prawo, potem w lewo i znów w prawo ?

  • ~maniek8603 2014-03-29
    08:23:47

    0 53

    dziadek 72 lata niech se kur.... hulajnoge kupi a nie autem jezdzi

  • ~alsta 2014-03-29
    09:45:08

    3 1

    Drodzy Kierowcy! Przejście przez pasy w tym miejscu graniczy z cudem. Konia z rzędem dla tego, który wskaże mi kierowcę który widząc tam pieszego na przejściu zatrzyma się i go przepuści. Prawda jest taka ze dopóki się stopy na przejsciu nie postawi jest sie dla kierowców niewidocznym. :) dlatego apeluję o nieco więcej uprzejmości na drogach i wyobraźni, aby właśnie takie 'dziewuchy' z poprzednich komentarzy nie musiały 'przelatywać jak chcą'. Przepuszczenie pieszego na psach nie zajmuje dłużej niż minuty.Myślę że minuta to ndo wzgledem uniknięcia desperackich sprintów na drugą stronę ulicy. Pozdrawiam!

    Można też zainstalować sygnalizację świetlną, ale miasto ma chyba jeszcze jakiś pomnik do postawienia, czy rzeźbę na rondzie, czy coś.

  • ~agaa3 2014-03-29
    10:22:21

    101 0

    Znałam dziewczynę osobiście. Jestem nadal w szoku.Ale nie rozumiem dlaczego obwiniacie winą niewinnego człowieka i obrażacie go i wytykacie mu jazdę samochodem w wieku 72 lat, a co ma na rowerze jeździć? Pomyślcie też zanim napiszecie. To młodzi ludzie powinni się uczyć jak się jeździ od starszych. Facet nie jest ni czemu winny. Moi koledzy byli tam świadkami wypadku , wina kategorycznie leży po stronie dziewczyny. Był korek , ona miała słuchawki w uszach , wtargnęła na pasy nie zauważając Hondy, przeszła po prostu nie zwracając uwagi czy z drugiej strony coś jedziee , a potem wiecie co było dalej ..... Szkoda dziewczyny, ale życia już jej nie wrócimy . Była to porządna , fajna i zawsze uśmiechnięta dziewczyna. Współczuje rodzinie i bliskim, chodziłam z nią do szkoły. Ale też współczuje temu dziadkowi , do końca życie będzie ją miał w oczach , na sumieniu... nikt nie chciał by się znaleźć na jakiego miejscu. Teraz niepotrzebny stres, obwinianie się , nerwy .. to też może mu na zdrowiu zaczerpnąć , taki dramat na całe życie..
    Dziś ktoś jest, jutro już go nie ma....
    masakra .
    Ale ludzie pomyślcie zanim coś napiszecie

  • ~jurempus 2014-03-29
    10:55:27

    6 0

    ktoś mi tutaj powiedział że nic mądrego nie napisałem...wystarczy popatrzeć na teksty "od 50 roku badania" lub 72 lata niech jeździ na chulajnodze...a teraz niech trafi do waszych tępych głów że w polsce ludzie robią do 76 roku zycia...więc do 76 roku zycia poruszają się samochodem osobowym,dostawczym,ciężarowym...pogadamy za 40 lat też wam 20 latek powie "dziadek kup sobie hulajnoge bo zagrożenie robisz" ciekawe jak potem będziecie śpiewac jak do roboty będziecie mieć 20 km życze powodzenia na tej hulajnodze :D

  • ~ 2014-03-29
    11:38:26

    31 0

    Ludzie kłócicie się kto lepiej prowadzi, starsi czy młodsi.. i w tym i w tym wieku są dobrzy i gorsi kierowcy. Nie oceniajmy tego pana, nie wrzucajmy wszystkich kierowców pod względem wieku do jednego worka, raczej pomódlmy się za duszę tej dziewczyny.

  • ~ 2014-03-29
    12:12:01

    6 0

    agulaa3 słyszałam tez taka wersje i tez tak myslałam ze mogło tak byc....ludzie przykład z rybnika jak jedziecie do centrum....jezdzicie pewnie czesto tak nie?widzieliscie jak ludzie bezczelnie wchodza na pasy nie patrzac czy auto jedzie mysla ze oni sa bogami niestety my musimy zachowac ostroznosc ...pamietam raz jak jechalismy z mezem i stała dziewczyna przed pasami widziała ze zblizamy sie maz oczywiscie zwolnił ale nie zapowiadało sie ze ona chce przejsc i nagle weszła na pasy tak jakby wgl auta nie istniały dla niej ...gdyby nie ostroznosc meza to moglismy ja potracic ....ja tez czasami na szybko przechodze nie po pasach ale sie rozgladam czy cos nie jedzie tak samo jak jestem na pasach rozgladam sie by sie upewnic....ludzie i kierowcy nie zachowuja ostrozności niestety ludzie mysla ze sa bogami wszystko moga a kierowcy mimo ostroznosci bo nie kazdy taki jest moze nie wychamowac....szkoda ze wszedzie nie ma swiateł dla pieszych tych łapek co naciskamy chce przejsc i kierowca musi sie zatrzymac ... wspułóczuje rodzinie tragicznie zmarłej dziewczyny.....

  • ~martin75fm 2014-03-29
    12:22:25

    0 18

    Gimnazjum komentuje ... tylko że emerytura od 76 roku życia więc to was powinni badać co roku na obecność zioła, dopalaczy i innych wynalazków. Prawo jazdy powinni wydawać tylko osobom które zdały maturę to może było by na drodze mniej idiotów a ta "święta krowa" wlazła pod auto i narobiła jeszcze komuś problemów.

  • ~ 2014-03-29
    12:51:13

    0 8

    kierowcy po 65 roku zycia a nawet wcześniej powinni być badani w kierunku wzroku,słuchu i nie tylko,bo niestety pewne schorzenia dotykaja nas z wiekiem !!!tragedia dla rodziny dziewczyny i tragedia dla prowadzącego pojazd!!!jeszcze zwracam uwage na telefony!!sama bym uleg wypadkowi!!pani prowadząca samochód rozmawiał prze tel !!!!

  • ~agaa3 2014-03-29
    13:18:40

    15 0

    martin75fm
    Po pierwsze teraz wrzucasz wszystkich gimnazjalistów/licealistów i innych uczniów do jednego wora, nie każdy tak robi , i nie każdy taki jest. Uwierz ,że niektórzy są porządni ,mądrzy ,ambitni , mają plany na przyszłość , marzenia i się nie niszczą. Niektórzy gimnazjaliści myślą mądrzej niż nie jeden 20 latek... Tak emerytura od 76 i właśnie dla tego starsi ludzie poruszają się samochodami , na hulajnodze mają sie poruszać? Nikt też nie jest idealny i Święty. Prawo jazdy dla tych co zdali maturę? Są ludzie którzy nie chcą kontynuować nauki i idą do szkół zawodowych , lub nie zdają matury , bo zależy im na zawodzie i mają prace pewną, więc to co napisałeś to absurd. Tragicznie zmarłą dziewczynę nazywasz " Świętą Krową " tak jakby każdy człowiek był święty... Trochę szacunku dla zmarłej dziewczyny, owszem jej wina, ale było takich wypadków już mnóstwo , były i będą . A ty nazywając "świętą krową " tragicznie zmarłą dziewczynę sam pokazujesz poziom swojej inteligencji.

  • ~ 2014-03-29
    13:24:05

    0 6

    martin75fm hahahhahahaha rozśmieszyłeś mnie po maturze hahahah powinni prako tylko wydawac człowieku co ty piszesz wgl czy ty widzisz i myslisz co ty piszesz!!!!strac sie lepiej bo jak widze co piszesz to stwierdzam ze twoj poziom intelkektualny osiaga -10 lol pomysl logicznie po 1 ty chyba nalezysz do gimnazjum po 2 ta dziewczyna zmarła a ty ja wyzywasz ty matole jeden!! ogarnij sie i widac ze jestes blisko 70ze sie tak oburzyłeś hahahha masakra usmiałam sie z ciebie dziadziusiu !!! wgl wspułczucia nie masz dla dziewczyny ....co do kierowcy mimo wszystko powinien zachowac ostrozność!!!!!teraz bedzie miał laske do konca zycia na sumieniu wspułczuje mu równiez....ale ty zacznij myslec co piszesz

  • ~agaa3 2014-03-29
    13:31:25

    4 0

    Dorota Bierza
    Dokładniee "Matrin.." pokazał swój poziom inteligencji , wyśmiewanie się i wyzwanie tragicznie zmarłej dziewczyny , ani podstawówka tak się nie zachowuje. Tym bardziej,że zapewne nawet dziewczyny nie znał.

  • ~ 2014-03-29
    13:38:30

    0 6

    ~agulaa3---:) no racja:) zskad tacy ludzie sie biora bez serca ....to jest załosne ten koles jest załosny....no cóz sa ludzie i parapety...

  • ~martin75fm 2014-03-29
    13:49:37

    0 25

    Jaka ona tam tragicznie zmarła ... wlazła pod auto i tyle, ja bym się jeszcze odszkodowania domagał za uszkodzone auto, stres i stracony czas. Jak by miała z fizyki przynajmniej dostateczny to by wiedziała że 1300kg poruszające się 40km/h nie zatrzymuje się w chwili wejścia na pasy.

  • ~agaa3 2014-03-29
    13:54:18

    9 0

    Martin , to była wzorowa uczennica :)

    Stało się . Ty obrażając zmarłego człowieka pokazujesz swój poziom inteligencji.
    Postaw się jakbyś był rodzicem i twoje dziecko zostało przez swoją nie uwagę potrącone z skutkiem śmiertelnym.
    Samochód pana prowadzącego nie został uszkodzony , stres, czas to inną drogą..
    To nie znaczy ,że masz obrażać tą biedną dziewczynę , nawet nie wiesz co teraz przeżywa jej rodzina..

  • ~ 2014-03-29
    13:58:39

    0 14

    martin strac sie.... czy ty umisz czytac poziom -10!!!! udawadnisz na jakim poziomie jestes intelektualnym jak masz pisac bzdury przeciepnij sie na inny portal i tam se pisz jestes beznadziejnym bez mózgowym człowiekiem...ps wina jest po obu stronach oby dwoje nie zachowali ostroznosci....czaisz to człowieku naucz sie czytac bo widac ze nie umisz

  • ~ 2014-03-29
    14:00:36

    12 0

    Aktualny jwiek emerytalny w Polsce to 67 lat dla kobiet i 67 dla mężczyzn, nie wiem skąd Wam się wzięło 76.

  • ~martin75fm 2014-03-29
    14:57:26

    0 12

    Literówka 67 to prawidłowa liczba. Skoro auto nie jest uszkodzone to jak ją mogło śmiertelnie potrącić pieszego? ;) Nie rozumiem tego toku myślenia że jak ktoś nie żyje to musi być niewinny. Zapłaciła za swoją głupotę najwyższą cenę.

  • ~ 2014-03-29
    15:22:28

    0 5

    pasów tam nie widać... mp3 na uszy i jazda w głowie piątek i dyskoteki.

  • ~Dafik88 2014-03-29
    15:56:07

    13 0

    ~martin75fm gdybyś czasem użył rozumu to może byś zrozumiał, że możesz kogoś potrącić i nie uszkodzić samochodu. Ten mężczyzna, który ja potrącił, próbował ją jeszcze w ostatniej chwili ominąć i podciął ją prawym bokiem, w wyniku czego ona z całym impetem odbiła się od słupka w samochodzie (o ile wiesz co to jest słupek w samochodzie). Dlatego samochód jest praktycznie nieuszkodzony. A ta dziewczyna raczej jest winna temu co się stało, ale czy to ma w tej chwili jakieś znaczenie? Stała się tragedia, Jej już nie ma, Jej rodzina na długi czas jest wyłączona z normalnego życia. I wypadałoby im współczuć, a nie pisać takie pierdoły jak Ty, hejterze za 2 grosze.

  • ~ 2014-03-29
    16:45:48

    0 13

    Carollinio Gazda
    pasów tam nie widać... mp3 na uszy i jazda w głowie piątek i dyskoteki. -kup se bryle....skoro pasów tam nie widzisz! brak komenty na twoj tematwpisu zamij sie dzieckiem....a nie głupotami

  • ~ 2014-03-29
    16:51:35

    0 15

    ~Dafik88 a kierowca niewinny? ale polityka hmmm wina obu stron z mojego punktu widzenia a co do tego martin....ps odnosze wrazenie ze ten nie myslacy koles broni kierowce i odnosze wrazenie jakby był z rodziny kierowcy bo cholernie go broni a wyzywa dziewczyne ....z punktu psych...tak sie zachowuja przewaznie osoby z rodzin ktore potraciły kogos..ps to przykład...dajciewszyscy na luz....niech tadziewczyna spoczywa wspokoju....a dziadek który ja potracił nigdy tego widoku nie zapomni....

  • ~freelander30 2014-03-29
    17:30:23

    8 0

    Na wstępie spoczywaj w spokoju dziewczyno, która tragicznie zginęłaś, rodzinie jej składam wyrazy współczucia, a teraz mam sugestię do Doroty Bierza - która tu tak kłapie jadaczką!! Czy to Twoja mamuśka była dyr. Urzędu Pracy?? nie szczekaj tyle bo są tu mądrzejsi na tym portalu od Ciebie i siedzą cicho!!!

  • ~ 2014-03-29
    17:52:34

    0 8

    ~freelander30
    a teraz mam sugestię do Doroty Bierza - która tu tak kłapie jadaczką!! Czy to Twoja mamuśka była dyr. Urzędu Pracy?? nie szczekaj tyle bo są tu mądrzejsi na tym portalu od Ciebie i siedzą cicho!!!

    haha straszy cie pewnie jakies pokrewienstwo ale nie nie nie haha i wez odwal sie pajacu oki odemnie.....jestem szczera i tyle morze i sa ale co po niektórzy nie maja gramu wspułczucia.....jej....jakbys nie zauważyl i nara nie bede sie do poziomu twojego ponizac bo nie warto

  • ~Dafik88 2014-03-29
    18:01:23

    10 0

    ~Dorota Bierza- moim zdaniem mężczyzna niewinny, gdyż niestety nie miał najmniejszych szans wyhamować. Mimo tego że jechał wolno.

  • ~freelander30 2014-03-29
    18:12:47

    9 0

    Dorota Bierza - jak może nie zdążyłaś zauważyć ja akurat mam współczucie dla tragicznie zmarłej dziewczyny i dla jej rodziny, bo wiem co to znaczy stacic bardzo bliską osobę to raz!! dwa - akurat tak się już zniżyłaś to tego parteru Twoimi infantylnymi co niektórymi komentarzami, że jedna wielka żenada!! nie myl pojęć tylko czytaj ze zrozumieniem!!!

  • ~ 2014-03-29
    18:17:01

    5 0

    Dorota Bierza...komuś mówisz żeby zajoł się lepiej dzieckiem..a sama z tego co zaobserwowałam siedzisz tu chyba non stop i odpowiadasz na każdy komentarz....wszystkie rozumy to z pewnością pozjadałaś....a może ty zajeła byś się też dziećmi zamiast mądrować tu....wyrazy współczucia dla rodziny...:(

  • ~kinga_xD 2014-03-29
    18:23:28

    16 0

    dziewczyna weszła na pasy nie rozglądając się, potrącona przez auto upadła i uderzyła głową o krawężnik. kierowca nie był niczemu winny jechał niespełna 40 km/h. gdyby nie ten krawężnik zapewne nic poważnego by się nie stało.
    Nie pozostało nam nic innego tylko modlić się o nią, była wzorową uczennicą, piękną dziewczyną i dobrą koleżanką.

  • ~ 2014-03-29
    18:39:32

    0 1

    Czytam te komentarze i wlos sie jezy na glowie!Ludzie-stala sie tragedia,a od ustalania winnych jest policja!Do kinga xd-jestes z policji,ze wiesz z jaka szybkoscia jechal ten kierowca?!Do Martin 75-chcialabym cie spotkac w realu i przywalic ci tak porzadnie w ten glupi pysk!

  • ~martin75fm 2014-03-29
    18:44:50

    0 3

    Co to za brednie o słupkach haha, słupek A czyli szyba czołowa i drzwi, słupek B pomiędzy przednimi a tylnymi drzwiami to którym z tych słupków kierowca ją potrącił?? Nie ma śladów na aucie nie ma potrącenia, nie ma możliwości że by 40-50 kg uderzyło w jadący pojazd i nie pozostawiło śladów - takie opowieści proszę pozostawić dla swoich znajomych. Wpadł mi pieszy na auto to była uszkodzona pokrywa silnik i szyba przednia ale przeżył. Kierowcy będę bronił bo też jestem kierowcą i już nie raz musiałem gwałtownie hamować przed pieszym ze słuchawkami w uszach co myśli że jest bogiem.

  • ~ 2014-03-29
    18:51:21

    0 6

    Martin 75-strac sie stad bo nie zdzierze!kierowco z bozej laski!no ale jak sam potracasz ludzi,to nie dziwota ze piszesz takie bzdety!Naprawde nalezy ci sie wp......ol!

  • ~ 2014-03-29
    19:16:06

    0 17

    Beata Langer co do moich dzieci to milcz i sie nie wypowiadaj oki bo to ze siedze i mam czas nie oznacza ze dziecmi sie nie zajmuje :./ skoro ty nie ogarniasz wszystkiego nie moj problem mi szczególnosci chodziło o martina co za bzdury wypisuje a ty sie wtykasz skoro ktos pisze dorota b i komentarz to odp czemu niei nie interesuj sie mna zajmij sie kobietko soba
    freelander30 a czy pisze ze nie wspułczujesz miałam na mysli martina nie ciebie a co do odp widzisz co pisze martin wiec co ty sie mnie czepiasz a nawet wiesz nie wiedziałam ze w urzedzie miasta tez była osoba o nazwisku bierza jeszcze na stanowisku dyrektora hmmm:)

  • ~kinga_xD 2014-03-29
    19:27:52

    5 0

    nie jestem z policji. wystarczy że tam byłam.

  • ~martin75fm 2014-03-29
    19:29:05

    0 2

    ~wojtulek za to co napisałeś już możesz mieć problemy z prawem - poszukaj w google o groźbach karalnych. Bić to ty możesz się w głowę a nie kogoś innego, pewnie ci po ojcu w genach zostało i myślisz że to sposób na życie.

  • ~ 2014-03-29
    19:57:50

    0 3

    Martin 75-latwo byc madrym jak sie jest anonimowym!Powtorzylbys to wszystko co tu piszesz w cztery oczy rodzicom tej dziewczyny?zaloze sie,ze nie!pewnie nie masz dzieci,to fanzolisz co ci do glowy przyjdzie!

  • ~eloo 2014-03-29
    19:59:43

    12 0

    koniec juz tych przepychanek pora pomodlic sie 10 zdrowasiek za tragicznie zmarłą dziewczyne bo wczoraj Ona a jutro moze to spotkac kazdego z nas

  • ~martin75fm 2014-03-29
    20:08:53

    4 0

    wojtulek nie zakładaj się bo przegrasz. Rodzicom mogę powiedzieć że jeśli mają jeszcze inne dzieci to niech im pozabierają odtwarzacze MP4 czy podobne i niech nauczą podstaw uczestniczenia w ruchu drogowym, kiedyś uczono dzieci że jak chcą przejść przez jezdnię to muszą spojrzeć w lewo potem w prawo i jeszcze raz w lewo i gdy nie nadjeżdża samochód mogą przejść przez jezdnię. Tyle w temacie edukacji pieszych.

  • ~ 2014-03-29
    20:13:10

    7 0

    Eloo ma 100%racji!lepiej sie pomodlic!zaluje,ze dalem sie wciagnac w te jalowe dyskusje,to niczego nie zmieni,ze bedziemy sie przepychac wpisami,niech kazdy mysli chce i pisze co chce,ja sie stad zmywam,ide sie pomodlic!

  • ~martin75fm 2014-03-29
    20:23:43

    0 5

    idź się pomodlić to może być bardzo pomocne dla tej co nie żyje, przy okazji pomódl się za swoje grzechy i groźby jakie publikujesz na forach

  • ~ 2014-03-29
    20:25:33

    0 4

    Kierowca 75 lat... Czas reakcji 20 sekund. Badania dla kierowców powyżej 60 roku życia powinny być obowiązkowe co roku.

  • ~ 2014-03-29
    21:36:12

    0 2

    Kierowcy jeżdżą za szybko, aut przybywa z roku na rok, kierowców wariatów nie brakuje - nie łudźmy się - wypadków śmiertelnych będzie co raz więcej! :(

  • ~minowa 2014-03-29
    22:51:20

    6 0

    Z waszych komentarzy wynika, że sytuacja była najgorsza z możliwych. Korek samochodów z pozostawioną luką na pasy. Jak widzę takie coś, zwalniam niemal do zera. Ale niestety, wina pieszej - wyjście na jezdnię spoza pojazdu. Tak to wygląda wg przepisów KRD.

  • ~ 2014-03-29
    23:33:04

    0 2

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

  • ~arcy82 2014-03-30
    09:53:53

    6 1

    Nie da się niektórych wpisów czytać.Nikt z was nie wie jak to się stało a pisze o którejś ze stron że jest winna(przykład wypadku śmiertelnego na gliwickiej w wielopolu jakiś czas temu powinien być idealny że nie należy nikogo oczerniać zanim nie będzie oficjalnej wersji). Jako kierowca wiem tylko tyle że jadąc około 40 na godzinę gdzie nikt tak z nas praktycznie nie jedzie to można wyhamować nawet jak ktoś wtargnie na pasy(chyba że wchodzi na maskę)Tak samo nikt mi nie powie że reakcja człowieka za kierownica młodego a w sile wieku jest taka sama. Poza tym pieszy ma pierwszeństwo na pasach tak samo i rowerzysta na ścieżce rowerowej.Wiec podsumowując jeśli nie weszła przed samą maskę temu kierowcy to jest jak dla mnie jego winna.(ale od tego jest policja).Ostatnim czasem jako rowerzysta przechodzący przez pasy wiem jak zachowują się kierowcy maja głęboko w d... ludzi czekających na przejście wiec sam wymuszam wchodząc na drogę.podsumowując wyrazy współczucia dla rodziny zabitej i nie chciałbym być na miejscu kierowcy żyć z świadomością nieumyślnego zabójstwa młodej kobiety

  • ~elmo 2014-03-30
    20:05:40

    9 0

    Szkoda dziewczyny:( niemniej jednak podpisuje sie pod tym ze piesi nie rozglądają sie przed wejściem na ulice- niekoniecznie pasy... A kilometrow w trasie robie dziennie sporo...

  • ~hub381 2014-03-30
    20:28:57

    12 0

    Mam 75 lat,prawko 55 lat(A),Dzięki Bogu ! wypadku nie miałem,lecz kilkakrotnie sam zostałem"trafiony"nie z mej winy!
    Aby starszych ludzi osądzać-wpierw przeczytaj sobie statystykę:kto najwięcej powoduje zagrożeń na drogach.
    Ale pamiętaj,że też będziesz"stary"o ile dożyjesz.Więc jaki tu morał ?

  • ~smr 2014-03-30
    20:33:06

    0 1

    Morał z tego taki, że Twoje więcej stoi w garażu niż jeździ ;) Ilość wyświetleń tematu i komentarzy powala ;)

  • ~mała 2014-03-30
    22:32:20

    3 0

    dziwne że 72 letni mężczyzna ją potrącił a na aucie nie
    było śladów....wyrazy współczucia dla całej rodziny [*]

  • ~mała 2014-03-30
    22:35:09

    2 0

    a dziewczyna miała 16 lat skończone!!

  • ~Meksyk13 2014-03-31
    10:28:10

    5 0

    Nie ma co debatować...Dziewczyny już nie ma i obawiam się, że ten starszy Pan jest w nielepszym stanie psychicznym...

  • ~marekm71 2014-03-31
    12:36:34

    10 0

    Skoro tu już tak najeżdżacie na starszych to ja napiszę tyle. Po pierwsze to Ci 70 latkowie mniej zabijają niż 20 latkowie, patrzcie statystyki. Po drugie jak chcecie im robić takie problemy to zauważcie że nie młodniejecie, dziś problemy dla nich jutro dla was. Jak już też kogoś badać psychiatrycznie to zacznijcie od tych co mają 18-30 lat i jeżdżą starymi trupami jak szaleńcy. Będziecie mieli 70 lat jak dożyjecie i do lekarza będziecie zasuwać na pieszo, bo sami sobie zabierzecie możliwość dojazdu samochodem, ciekawe co wtedy będziecie mówić.

  • ~maximax 2014-03-31
    20:48:31

    0 2

    Szkoda dziewczyny... Tu sytuacje drogowe z Rybnika i okolic https://www.youtube.com/watch?v=_d1_rvTb7bc

  • ~agulec 2014-03-31
    21:51:36

    0 10

    72 leni dziadek za kółkiem!!! wtym wieku to na spacerki piesze a nie za kierownicę siadać

  • ~priscilla 2014-04-03
    02:30:55

    4 0

    ~maximax -:właśnie dla takich osób jak Ty, powinien być zakaz montowania kamer w samochodzie. Jak widzę tego typu filmy to mnie szlag jasny trafia. W połowie filmu przerwałam oglądanie, bo nie było w nim nic, co zagrażałoby innym uczestnikom ruchu. A właśnie po to między innymi te kamerki są. Nie jesteś policjantem, żeby pouczać innych kierowców, że mają nie stawać na pasach. A jeśli Ci to przeszkadza- zgłoś ten fakt na komisariacie, a nie umieszczaj beznadziejnych filmów na YT. O włączeniu kierunkowskazu, każdy z nas czasem zapomina, pewnie Ty również. A sytuacja w 1:04 minucie filmu opisana przez Ciebie jako "lekko groźna" świadczy jedynie o tym, że na kierowcę to Ty się nie nadajesz.

  • ~poirytowana 2014-04-03
    09:07:52

    8 0

    WIECIE CO CZYTAJA WASZE KOMENTARZE UWAZAM, ZE PONIEKTORZY NIE POWINNI WOGOLE SIE Z DOMOW WYCHYLAC I POKAZYWAC SWIATU,BO JAK MAJA TAKIE PODEJSCIE DO TRAGICZNEJ SMIERCI CZLOWIEKA TO PEWNIE MAJA PREDYSPOZYCJE DO MORDOWANIA!!! BO JEZELI NIE JEST ZAL ZMARLEJ OSOBY-OBOJETNIE CZY ZNAJOMA CZY NIE- TO NIE JEST SIE NORMALNYM CZLOWIEKIEM. INFORMACJA DLA WSZYSTKICH KOMENTUJACYCH TUTAJ TYCH INTELIGENTNYCH I NIEINTELIGENTNYCH (SAMI SIEBIE TAK OKRESLACIE) POD TAKIM ARTYKULEM NIE POWINNY SIE ZNALEZC ZADNE KOMENTARZE!A JUZ NAPEWNO NIE TAKIE ZE SWIETA KROWA ITD.ZE BYLAM WIDZIALAM! ZOSTAWICIE POLICJI ROZWIAZANIE TEJ SPRAWY A ZA ZMARLA ZMOWCIE MODLITWE!TEGO ONA TERAZ POTRZEBUJE!KOMENTARZE TO EWENTUALNIE Z WYRAZAMI WSPOLCZUCIA DLA RODZINY !!! ZASTANOWCIE SIE NAD SOBA LUDZIE I NIE WYPISUJCIE GLUPOT;NAWET NIEWYOBRAZACIE SOBIE CO CZUJA JEJ RODZICE!

  • ~poirytowana 2014-04-03
    12:16:12

    10 0

    GDZIES MI UCIEKLA WZMIANKA O TYM ZE PISZECIE ZE DZIADEK MA KUPIC HULAJNOGE! A CI KTORZY TAK WSPANIALE TUTAJ SIE WYPOWIADAJA KUPCIE SOBIE PODRECZNIKI O WYCHOWANIU I KULTURALNYM ZACHOWANIU!

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5052