zamknij

Wiadomości

Otwierają remontowane drogi

2010-11-13, Autor: 
W poniedziałek otwarty dla ruchu drogowego zostanie wiadukt na Raciborskiej, a w środę remontowana ulica Reymonta.

Reklama

Wiadukt drogowy na ul. Raciborskiej przebudowywany był od początku marca br. W ramach inwestycji rozebrany został stary obiekt, w miejscu którego powstał nowy wiadukt drogowy wraz z dojazdami. Przejazd ulicą Raciborską uruchomiony zostanie w poniedziałek po południu.

W środę 16 listopada powinna zostać otwarta ul. Reymonta, wyremontowana w ramach tzw. „schetynówek”. W ramach wykonanych prac została wzmocniona i wymieniona nawierzchnia jezdni, powstały też nowe chodniki. W ramach realizowanego projektu przeprowadzony został także remont mostu nad rzeką Nacyną.

 

Urząd miasta podkreśla, że wykonawcy na wykonanie prac mieli czas do końca listopada, ale dzięki „gospodarskiej” wizycie prezydenta na budowach dróg (informowaliśmy o niej w październiku – czytaj) budowlańcy oddali drogi do użytku wcześniej. Tak więc rybniczanie wyremontowanymi jezdniami będą mogli jeździć jeszcze przed wyborami.

 

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (47):
  • ~AntyKrzakala 2010-11-13
    09:37:18

    0 0

    Wieczni narzekacze, zaczynajcie. :) Co tym razem się nie podoba. :D Że za szybko? Asfalt za bardzo czarny? Wiadukt zbyt solidny? No dalej, dzień bez narzekania to dla Was dzień stracony. :D

  • ~wielbiciel_pieknych_dam 2010-11-13
    09:51:17

    0 0

    ..wybory powinny byc co roku! BA! Przynajmniej raz w miesiacu! ;)

  • ~KeRim 2010-11-13
    10:09:27

    0 0

    Są trzy osoby boskie: Bóg Ojciec, Syn Boży i Adam Fudali.

  • ~mily pan 2010-11-13
    10:11:53

    0 0

    Wybory tez kosztuja i to nie male pieniadze wiec mysle ze 3 lata to jest w sam raz ,zeby wladze rozliczyc.Bo finisz zawsze maja najlepszy.

  • ~headlong 2010-11-13
    10:14:48

    0 0

    "Urząd miasta podkreśla, że wykonawcy na wykonanie prac mieli czas do końca listopada, ale dzięki „gospodarskiej” wizycie prezydenta na budowach dróg budowlańcy oddali drogi do użytku wcześniej."

    buhahahaha... dobre

  • ~1sas1 2010-11-13
    10:32:00

    0 0

    Pewnie ~AntyKrzakala, że ponarzekam... Jechałeś ostatnio może Raciborską? Chyba nie... Pisałem od początku remontu Raciborskiej, że rozpoczęto go kilka miesięcy za późno. Co z tego, że oddadzą do użytku wiadukt, jak nikt normalny tamtędy nie pojedzie bo na zmiany świateł czeka się po kilka minut.

  • ~Lateks 2010-11-13
    10:52:16

    0 0

    1sa1 dokładnie to samo chciałem napisać

  • ~ 2010-11-13
    11:15:28

    0 0

    przedterminowe zakończenie robót to wyłącznie zasługa firmy wykonawczej, w szczególności kierownika budowy a nie efekt 15 minutowego dreptania Adasia Fudalego po budowie 2 miesiące temu. trzeba mieć wyjątkowy tupet żeby próbować wmówić ludziom takie bzdury.

  • ~KeRim 2010-11-13
    11:19:41

    0 0

    Najśmieszniej na Raciborskiej jest, kiedy z obu stron jest zielone ;] Co się już zdarzało parę razy. Albo przyblokowanie pasa ruchu przez koparkę lub inny sprzęt bez ręcznego wstrzymania ruchu jednej strony. Cuda się dzieją! @bogdann55 nowy lokal pana F. na Św. Jana, w nowo wybudowanej kamienicy, należącej do słynnego w regionie i nie tylko pana P.swoje kosztuje. Z tego co pamiętam, pan P życzył sobie za ten lokal 10 000 netto miesięcznie.

  • ~PLACEBO 2010-11-13
    11:23:35

    0 0

    "... wykonawcy na wykonanie prac mieli czas do końca listopada, ale dzięki gospodarskiej wizycie prezydenta na budowach dróg budowlańcy oddali drogi do użytku wcześniej." ... ale bujda ...owszem czyjaś zasługa to jest , ale bynajmniej nie Fudalego.
    Pozatym cóż z tego ze wiadukt na raciborskiej wyremontowany skoro ludzie jadac raciborska i tak beda stac w korku na dwoch przejazdach wahadlowych na wylocie z rybnika. Gdyby Fudali byl tak "wszechmogacy" jak UM Rybnika podkreśla to przetarg oglosilby tak by obie budowy zakończyly sie w tym samym czasie. Ktos moze powiedziec ze wiadukt otwarto wczesniej, ale tylko 2 tygodnie wczesniej, a w tym okresie odcinaka raciborskiej na wylocie z Rybnika na pewno nie ukończa.

    Pocieszajace jest jedynie to ze otwarcie Wiaduktu odciazy Zebrzydowicka i Ci co skrecaja w lewa strone na Graniczna nie beda blokowac ruchu na Jejkowice.

  • ~extremator82 2010-11-13
    11:24:32

    0 0

    ~kerim85 - komentarz po prostu Boski :P

  • ~hub381 2010-11-13
    11:40:19

    0 0

    Tak słuchając tych wszystkich obietnic przedwyborczych,to aż głowa puchnie od niektórych wypowiedzi nowych kandydatów na
    Urząd prezydencki.Nikt z tych" adwersarzy"ani słowem nie nadmienił o kosztach i zadłużeniu jaki obecny Prezydent zostawi?
    Za to wszystko "słono"zapłacą mieszkańcy Rybnika!A każdy chciał by tylko budować,a u PROVIDENTA b.dużo kosztuje.
    A jak wygląda stan obecnych dróg w mieście,każdy to widzi.Budowac należy cały czas a nie tylko przed wyborami.

  • ~hub381 2010-11-13
    12:01:12

    0 0

    Ja mam nadzieję,iż ten"códotworca"wizytujący remontowane drogi naszego miasta wreszcie odpocznie.
    Nie można się przemęczac w tym wieku przez tyle lat na tym urzędzie.Dajcie wreszcie szansę młodym pokoleniu i niech
    pokażą co potrafią.A remontować i budowac należy z"głową"a nie na łapu capu.
    Podam przykład małej uliczki "Olszowa"po 40-latach w jednej tylko części zrobiono nowy asfalt i ułożono chodniki,by po 1/2
    roku nowy asfalt rozkopać,bo zapomniano przedtem ułożyć nową kanalizację.Zaś druga cz.tej ulicy do dziś jest podziurawiona jak"szwajcarsko kejza".Przykładów mógłbym podać mnóstwo w naszym mieście.
    My nie narzekamy,lecz wytykamy powtarzające sie problemy w naszym mieście.

  • ~ 2010-11-13
    12:04:22

    0 0

    ........~1sas1.............DZIEWCZYNKO!!! Może i rozpoczęto kilka miesięcy za późno, ale jaki sens zamykać wiadukt na zimę, która okazała się śnieżna i mroźna. Zima minęła, a roboty rozpoczęli przy lepszej pogodzie. Poza tym umowy z PKP, zezwolenia itp. pierdoły których nie załatwia się od ręki. Muszą iść niejednokrotnie przez centralę. Na to trzeba czasu. BRAWO dla kierownika budowy, że pomimo uciekającego czasu rozpoczął roboty na wiosnę. Wziął na siebie ryzyko skrócenia terminu o 3 miesiące. Może to dużo, może to mało. Nie wiem. Na pewno są tu jacyś "FAHHOWCY" którzy "nie widzieli, a napisali". Ja bywałem dosyć często na budowie i widziałem mniej więcej krok po kroku co się tam działo. Stąd też mój komentarz... A co do gospodarskiej wizyty do moim zdaniem JAKI NARÓD TAKA WŁADZA, A ŻE GŁUPI NIY PORADZA

  • ~turboslimak 2010-11-13
    12:10:20

    0 0

    hehe, jeśli Adam F. ma moc przyśpieszania inwestycji to szkoda go na prezydenta. Wynajmujmy go innym miastom za ciężką kasę, będzie jeździł i "gospodarskim okiem" przyśpieszał budowy ;)

  • ~adi52_1 2010-11-13
    12:13:01

    0 0

    Nawet nie zdąrzyłem się obejrzeć a tu most wyremontowany . Na cześć IMB Podbeskidzie hip hip hura.

  • ~KeRim 2010-11-13
    12:24:08

    0 0

    ~turboslimak dobre :) Wynajmę Adama F. - człowieka przyśpieszacza. Przyśpiesza wszelakiego typu remonty i inwestycje, przyśpiesza czas, kiedy my oczekujemy w kolejce do lekarza, doskonały w pracach domowych, przyśpiesza pieczenie, gotowanie, wysuszanie ubrań, farby na ścianach, reklamy w telewizji a także rozładowanie korków na drogach, kiszenie ogórków oraz kapusty, pędzenie bimbru itp. Człowiek - Przyśpieszacz!! Zadzwoń teraz! Jeśli zamówisz w ciągu 10 min od ukazania się tego ogłoszenia dostaniesz gratis zeszłoroczną gazetkę TESCO!!

  • ~Fiodore 2010-11-13
    13:45:03

    0 0

    A podobno Krząkała już trenuje bezzębny uśmiech, zgodny z wytycznymi Grzesia Schetyny, do pozowania przy 'nowych' drogach...

  • ~slmen 2010-11-13
    14:16:42

    0 0

    Pogoda, pogoda i jeszcze raz pogoda pozwoliła na szybsze zakończenie prac remontowych i oby jeszcze trochę była taka piękna polska złota jesień.

  • ~werkk 2010-11-13
    15:44:51

    0 0

    Bardzo dobrze ze otwierają je już teraz bo na wiosnę będzie je trzeba remontować.

  • ~martin75fm 2010-11-13
    16:10:35

    0 0

    dlaczego prezydent rybnika jest bez krawata? nie umie sam zawiązać czy nie ma kto mu tego krawata zawiązywać? z tą rozpiętą koszulą wygląda jak ... qlalu już zamknięte

  • ~Monia2002 2010-11-13
    18:40:55

    0 0

    1. Wmawianie ludziom, że krótka wizyta na budowie przyspieszyła jej oddanie o 2 tyg. to kpina z wyborców
    2. Wiadukt przed terminem, tyle że przy takiej inwestycji /koszty, zamknięcie drogi/ niewiele drożej można było go zrobić szerszy /dwa pasy w każdą stronę/ bo za parę lat to będzie wąskie gardło
    3. Robienie w pierwszym dniu objazdu /zamknięcie wiaduktu/ wycinki drzew na Granicznej to skandal i totalny brak organizacji /każdy kto tam wtedy jeździł to wie o czym piszę/
    4. Cóż z tego, że wiadukt otwarty, skoro remont raciborskiej rozpoczęto kilka miesięcy za późno i teraz mimo otwartego wiaduktu nadal są spore utrudnienia na tej drodze
    5. zaplanowanie wszystkich inwestycji w jednym czasie, żeby przed wyborami pokazać, jak dużo się dzieje to idiotyzm, miasto zablokowane, ale ważne, żeby skończyć przed wyborami!
    6. ...... jest tego więcej, nie ma sensu wszystkiego wypisywać, każdy widzi
    Każdy sam musi wyciągnąć z tego wnioski przy urnie wyborczej

  • ~Arteks 2010-11-13
    19:00:17

    0 0

    Najważniejsze, że będziemy mieli nowy wiadukt i zostaną odciążone ulice, którymi obecnie prowadzą objazdy. I myślę, że nie ma to nic wspólnego z wyborami. Przecież z 3 lata temu już po wyborach oddano do użytku remont iaduktu na Zamysłowskiej. W Rybniku jest relatywnie dużo mostów czy wiaduktów (porównajcie sobie np. z Żorami gdzie takie obiekty są dość rzadkie) i problemów z ich utrzymaniem i remontami sporo. Ale jak widać ekipa Fudalego odważnie i racjonalnie radzi sobie z nimi!

  • ~samuel85 2010-11-13
    19:55:28

    0 0

    @AntyKrzakala święta racja. Cieszmy się, że chociaż tyle jest zrobione! Mogło być gorzej.

  • ~ciekawy142 2010-11-13
    22:14:23

    0 0

    A czy ktoś już zauważyłam że nasz pan prezydent kopiuje inne portale społecznościowe 'lubię to'', już sam niczego wymyślić nie może, albo jego lizidupy nie wpadły na nic nowego. Brak im pomysłu. wolą powtarzać, kopiować albo wzorować się na cudzych hasłach. Komu pan płaci za tą swoją kampanię? Czas się zastanowić nad zmianą tej osoby. I mój komentarz nie jest naruszeniem regulaminu. Mamy wolność słowa................. Potem się prezydent dziwi, ze administrator coś usuwa, a on biedny nie wie o co kto pyta.

  • ~qwerty 2010-11-13
    23:51:47

    0 0

    Jak tylko sie ukaze budzet na 2011 (w poniedzialek), to sprawdzimy ile pieniedzy w roku 2011 Fudali przeznacza na drogi. Odejmiemy od tego oczywiscie koszt remontu Wodzislawskiej, bo przeciez ten remont mial byc zrobiony w 2010, zeby inwestycje w drogi byly jeszcze bardziej spektakularne w roku wyborczym, ale Fudali sie przestraszyl paralizu miasta, bo nie pomyslal wczesniej, ze jeszcze zablokowanie Wodzislawskiej spowoduje kompletny paraliz miasta. Oczywiscie podczas planowania "fachowcy" od drog nie mieli na tyle wyobrazni, zeby to przewidziec. W kazdym badz razie - zobaczymy jaki w poniedzialek bedzie budzet na drogi w 2011 i czy bedzie to 140 mln.

  • ~puchacz 2010-11-14
    06:30:05

    0 0

    no i co tak cieszycie sie jak nagi w pokrzywach ? ? ? Kilometr dalej droga jest rozpieprzona na cacy i d.......zbita ! Do Niewiadomia macie 2 wahadła z światłami! I po co było tak sie spieszyc ?

  • ~zorza54 2010-11-14
    07:54:35

    0 0

    Sposób w jaki napisano ten "artykuł" też nie pozostawia wątpliwości w czyjej kieszeni siedzi rybnik.com.pl . Śmierdząca kiełbasa wyborcza, ciekawe kto to kupi. Żenua.

  • ~1sas1 2010-11-14
    10:47:26

    0 0

    ~mariwawr CHŁOPCZYKU wróć do szkoły, może tam nauczą Cie czytać ze zrozumieniem. Niczego ni pisałem o wiadukcie! Pisałem o remoncie drogi, spóźnionym o kilka miesięcy. Możemy się ewentualnie dogadać i z jakąś niewygórowaną opłatą wyręczę szkołę.

  • ~ 2010-11-14
    12:32:35

    0 0

    Wiecie dlaczego PO w sondach na stronie www.rybnik.com.pl ma takie poparcie ? bo redaktorzy fałszują wyniki na ich korzyść. Są tak samo sprzedajni jak TVN czy POLSAT. Nie dajcie się zwieść.

  • ~hiso 2010-11-14
    13:22:38

    0 0

    bardzo mnie to cieszy. tak czy inaczej sukces. inni prezydenci robią to samo, tak ten mechanizm działa niezależnie od opcji. kto myśli inaczej jak zwykle będzie na koniec rozczarowany swoją utopią.

  • ~czeski1 2010-11-14
    16:34:23

    0 0

    To niby wielkie otwarcie to po prostu SKANDAL. "Gospodarska" wizyta na drogach nie skłoniła leśnego dziadka do wymuszenia na wykonawcach remontujących ul. Raciborską pracę - przy dobrej pogodzie w sobotę czy niedzielę; Obecny stan drogi powoduje, iż to otwarcie mostu to tylko propaganda wyborcza. BTW. kto pamięta, ul Gliwicka (lub Rybnicka) na wysokości Knurowa, przed Gliwicami. Tam też remontowali wiadukt ale mimo to wybudowano drugi, obok - na czas remontu. Dlaczego leśny dziadek nie "załatwił" takiego rozwiązania w Rybniku - nie wiem. Wiem za to, iż słuchając pomysłów kandydatów na prezydenta jedynym sensownie wypowiadającym się kandydatem był Pan Krząkała; Jeszcze jedno - do ARTEKSA. Jak można być takim wazeliniarzem w stosunku do obecnej władzy? Pomijam kwestię jakiegoś szacunku do innych rozmówców (gdzie wciskasz kit np. z mostem celowo pomijając dalsze fakty np. zupełną nieprzejezdność ul. Raciborskiej itp.) Po prostu można czasem spróbować spojrzeć w lustro a nie tak mydlić ludziom oczy;

  • ~czeski1 2010-11-14
    16:44:30

    0 0

    To niby wielkie otwarcie to po prostu SKANDAL. "Gospodarska" wizyta na drogach nie skłoniła leśnego dziadka do wymuszenia na wykonawcach remontujących ul. Raciborską pracę - przy dobrej pogodzie w sobotę czy niedzielę; Obecny stan drogi powoduje, iż to otwarcie mostu to tylko propaganda wyborcza. BTW. kto pamięta, ul Gliwicka (lub Rybnicka) na wysokości Knurowa, przed Gliwicami. Tam też remontowali wiadukt ale mimo to wybudowano drugi, obok - na czas remontu. Dlaczego leśny dziadek nie "załatwił" takiego rozwiązania w Rybniku - nie wiem. Wiem za to, iż słuchając pomysłów kandydatów na prezydenta jedynym sensownie wypowiadającym się kandydatem był Pan Krząkała; Jeszcze jedno - do ARTEKSA. Jak można być takim wazeliniarzem w stosunku do obecnej władzy? Pomijam kwestię jakiegoś szacunku do innych rozmówców (gdzie wciskasz kit np. z mostem celowo pomijając dalsze fakty np. zupełną nieprzejezdność ul. Raciborskiej itp.) Po prostu można czasem spróbować spojrzeć w lustro a nie tak mydlić ludziom oczy;

  • ~rybnikus 2010-11-14
    18:00:47

    0 0

    Do ~czeski1, o wszystkim decyduje forsa i tylkko forsa a nie jakiś Fudali czy inna łajza! Można za forsę wszystko ale tak krawiec kraje jak materii staje!

  • ~ 2010-11-14
    18:50:01

    0 0

    ~1sas1 DZIEWCZYNKO.... ZWRACAM HONOR. Faktycznie remont leśnego odcinka Raciborskiej rozpoczęty trochę za późno. Moim zdaniem jest to raczej wina procedur związanych z dofinansowaniem i wolnymi środkami do wykorzystania do końca roku (taka ogólnopolska bzdura), które niewydane będą musiały zostać zwrócone... chyba do ogólnopolskiego koryta

  • ~czeski1 2010-11-14
    18:50:29

    0 0

    do rybnikusa: bzdura; zsynchronizowanie robót (a właściwie jego brak) wiadukt/ul. Raciborska nie kosztują ani grosza więcej; Po prostu trzeba było _wcześniej_ przeprowadzić procedurę przetargową by zakończyć (planowany) termin modernizacji ul. Raciborskiej zbieżnie z datą oddania wiaduktu; Co prawda "Monay makes the world go around" ale pozbawiona logiki chaotyczna akcja "poprawiana dróg w roku wyborczym" przechodzi wszelkie pojęcie; BTW - z innej beczki ale podobnie; Nie wiem jaki cymbał odebrał zmieniony odcinek obwodnicy na wysokości budowanego obiektu; Wytworzono tam pas zjazdowy i w drodze posadowiono 2 studzienki ściekowe (lub kanalizacyjne). Jakieś 5 cm poniżej powierzchni drogi....

  • ~ 2010-11-14
    19:02:54

    0 0

    ~czeski1......... DROGI KOLEGO .... praca non stop to może iść w fabryce cukierków albo kondomów. Podam Ci kilka rzeczy o których chyba nie masz pojęcia. ....A... Cisza nocna ...B... technologia betonu ...C... koszty - nikt z wykonawców nie pójdzie po takich cenach mając na uwadze 3 zmiany - chyba że dołożysz ze swoich... D...Twój, mój Rybnik to nie pępek świata. Myślisz że wszyscy budowlańcy będą zapierdalać by szanowny rybniczanin nie stał w korku??? Budowa to coś co jest zależne od wielu rzeczy.

  • ~dr.harris 2010-11-14
    20:25:36

    0 0

    Drodzy Internauci... spieracie się który kandydat jest leszy - czy Fudali czy Krząkała - a tak naprawdę to istotne w tym wszystkim są dwie rzeczy. Po pierwsze to już dziś wiadomo że wygra Pan Fudali (piszę to choć nie jestem jego zwolennikiem - proszę czytać mój wpis do końca) - był już tyle lat prezydentem, jest znany wśród mieszkańców (jego nazwisko jest znane) i ma poparcie wsród starszych ludzi (starszych w znaczeniu takich którzy nie siedzą na Internecie i nie interesują się żywo kampanią wyborczą) - Pan Krząkała, dla większości mieszkańców jest to postać "wirtualna" tzn. taka która ujawnia się raz na 4 lata na miesiąc przed wyborami.... i tu duży minus dla Pana Krząkały - bo poniekąd sam jest sobie winien takiej sytuacji.. niestety przez 3 lata bycia posłem nie zrobił dla tego miasta czy dla regionu nic specjalnego, na tyle by dzięki temu zyskać sympatie czy uznanie w oczach potencjalnych wyborców... A po drugie - trzeba jasno powiedzieć że niestety nie ma w tych wyborach dobrego kandydata - Pan Fudali moim zdaniem już się wypalił, brakuje mu świeżego spojrzenia na Rybnik, nowej wizji rozwoju - obawiam się że niestety popadł już w rutynę, a Pan Krząkała - niestety brak skuteczności w trakcie działalności poselskiej, brak solidnej kadry doradców, brak zaplecza skutecznych samorządowców- nie wróży nic dobrego na ewentualną prezydenturę... także niestety dla Rybnika nie ma dobrego kandydata, a szkoda, bo miasto ma potencjał :-(

  • ~rybnikus 2010-11-14
    20:33:21

    0 0

    Do ~czeski1. Naprawdę wierzysz, że taki dodatkowy tymczasowy wiadukt nic nie kosztuje??? To jest kolejny cud Tuska!

  • ~Dorka 2010-11-14
    22:15:27

    0 0

    prawda jest taka ze raciborska oddana miala byc najpozniej 1 listopada gotowa do uzytku. tzn ze nie ma na niej juz byc zadnych prac remontowych

  • ~dr.harris 2010-11-15
    06:55:41

    0 0

    Drodzy Internauci... spieracie się który kandydat jest leszy - czy Fudali czy Krząkała - a tak naprawdę to istotne w tym wszystkim są dwie rzeczy. Po pierwsze to już dziś wiadomo że wygra Pan Fudali (piszę to choć nie jestem jego zwolennikiem - proszę czytać mój wpis do końca) - był już tyle lat prezydentem, jest znany wśród mieszkańców (jego nazwisko jest znane) i ma poparcie wsród starszych ludzi (starszych w znaczeniu takich którzy nie siedzą na Internecie i nie interesują się żywo kampanią wyborczą) - Pan Krząkała, dla większości mieszkańców jest to postać "wirtualna" tzn. taka która ujawnia się raz na 4 lata na miesiąc przed wyborami.... i tu duży minus dla Pana Krząkały - bo poniekąd sam jest sobie winien takiej sytuacji.. niestety przez 3 lata bycia posłem nie zrobił dla tego miasta czy dla regionu nic specjalnego, na tyle by dzięki temu zyskać sympatie czy uznanie w oczach potencjalnych wyborców... A po drugie - trzeba jasno powiedzieć że niestety nie ma w tych wyborach dobrego kandydata - Pan Fudali moim zdaniem już się wypalił, brakuje mu świeżego spojrzenia na Rybnik, nowej wizji rozwoju - obawiam się że niestety popadł już w rutynę, a Pan Krząkała - niestety brak skuteczności w trakcie działalności poselskiej, brak solidnej kadry doradców, brak zaplecza skutecznych samorządowców- nie wróży nic dobrego na ewentualną prezydenturę... także niestety dla Rybnika nie ma dobrego kandydata, a szkoda, bo miasto ma potencjał :-(

  • ~po12 2010-11-15
    08:36:15

    0 0

    ~dr.harris co taki Krząkała sam może w sejmie zdziałać i załatwić dla rybnika czy regiony tam to tylko kłótnie polityczne się uprawia może od czasu gdy Tomczykiewicz jest w wyżej w szeregach to coś się uda od działania w regionach są samorządy
    gdyby wszystkim p osłom z naszego regionu zależało na rozwoju działaliby razem

  • ~ 2010-11-15
    08:42:31

    0 0

    dr harris MA RACJĘ .... chłop normalnie czyta moje myśli, poloć mu !

  • ~rybnickicaly 2010-11-15
    10:12:32

    0 0

    rurek i dr harris - zgadzam się z Wami , ale nie do końca. AFa jest już bardzo stary a starsi ludzie też młodych słuchają i ci sami nie są idiotami że AFa co 4 lata to samo powtarza. Są jeszcze inni kandydaci i głosy się rozpierzchną też na nich. AFa się obudzi w poniedziałek z ręką w nocniku !

  • ~Fiodore 2010-11-15
    11:34:57

    0 0

    Harris a cóż poradzić, skoro ludzie widzą jaka jest polityka, kogo przyciąga i co robi z ludźmi. Wybieramy z tego co mamy, a ze polityka jest taka brudna i okrutna, to też ludzi z głową na karku i ręką do pracy,a nie tylko płacy, nie znajdziesz. Tak więc imho w samorządzie nie powinni zasiadać "partyjniacy".

  • ~tomson 2010-11-15
    13:45:39

    0 0

    dobry artykuł Szanowna Redakcjo. Przydałoby się jednak jeszcze jedno "w ramach", bo zdecydowanie za mało

  • ~ 2010-11-15
    21:38:38

    0 0

    A parówkowym skrytożercom mówimy - NIE!
    :-)))

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Wybieramy prezydenta Rybnika. Na kogo oddasz głos w wyborach?





Oddanych głosów: 4946