zamknij

Sport i rekreacja

MŚ w judo: Piotr Kuczera odpadł w 1/16 finału

2017-09-01, Autor: 

Piotr Kuczera (90 kg) z Kejza Team Rybnik odpadł w 1/16 finału mistrzostw świata w Budapeszcie.

Reklama

Podczas mistrzostw świata w judo Piotr Kuczera (Kejza Team Rybnik) wygrał przed czasem swoją pierwszą walkę z Islandczykiem Egillem Blondalem. W drugiej został pokonany przez Serba Aleksandara Kukolj. Warto dodać, że z tym zawodnikiem z powodzeniem Kuczera walczył o brąz w ubiegłorocznych mistrzostwach Europy w Kazaniu.

Przypomnijmy, że w Budapeszcie zaprezentowały się już Agata Perenc z Polonii Rybnik i Anna Borowska z Kejza Team Rybnik:

>> Agata Perenc przegrała w walce o ćwierćfinał

>> Anna Borowska przegrała w dogrywce

Oceń publikację: + 1 + 5 - 1 - 16

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (17):
  • ~Sebastian Jurkiewicz 2017-09-01
    19:56:56

    5 6

    Jeden medal (brązowy Agaty Ozdoby) na MŚ pokazuje stan polskiego judo. Były kategorie wagowe, w których nie było Polaków. Nie można akurat mieć pretensji do Kuczery i Borowskiej bo oni wyjątkowo rokują ale jak na kraj z takimi tradycjami w tej dyscyplinie to cienizna.

  • ~Sebastian Jurkiewicz 2017-09-01
    20:01:27

    4 6

    Jeden medal (brązowy Agaty Ozdoby) na MŚ pokazuje stan polskiego judo. Były kategorie wagowe, w których nie było Polaków. Nie można akurat mieć pretensji do Kuczery i Borowskiej bo oni wyjątkowo rokują ale jak na kraj z takimi tradycjami w tej dyscyplinie to cienizna.

  • ~ 2017-09-01
    23:30:20

    27 13

    ~Sebastian Jurkiewicz A na co liczyłeś lub liczyliście ??? Na medale Rybnickich sportowców ? Tam byle pasowała kasa z dotacji : ROW , ROW żużel i teraz jeszcze doszedł TS ROW piłka dziewczyn , żużel to obcokrajowcy opłacani z naszych podatków , wysokość dotacji niecałe trzy miliony, judo nie wiem ile dostają po podziale na dwa kluby, TS ROW dziewczyny dostało ponad sto tysięcy ....... I mam pytanie do włodarzy mojego miasta !!! Dlaczego to wszystko z moich pieniędzy !!!!! Ale w wyborach sam sobie odpowiem, Kuczera i jego "YLYTA" nie nadają się do rządzenia i wszystko w temacie. Teraz żużlowcy spadną do pierwszej ligi (obym się mylił) i to za jakie pieniądze ???!!! Prawie trzy bańki z miasta, prawie drugie tyle z biletów i wiary w klub ......... który ich pewnie po ogłoszeniu werdyktu PGE ekstraliga wywali ..... Żałosne i tyle. Kopacze mają w dupie miasto, byle kasa się zgadzała, a TS dziewczyny prawie w całości to zaciąg z lig spoza Rybnika, i komu tu kibicować ???? Nikomu , bo to jedna wielka obłuda i rozdawanie miejskiej kasy. I MAM PYTANIE GDZIE W TYM WSZYSTKIM SĄ RYBNICZANIE ?????? (W PŁACENIU NA CZYJEŚ FANABERIE I ZAROBKI, TAM JESTEŚMY I TAK NAS TRAKTUJECIE). Dobrej nocy.

  • ~ 2017-09-01
    23:36:43

    25 10

    AAAA zapomniałem, przypomnijcie sobie jaką "Rybniczanką" była Katarzyna Kłys ???? I co zrobiła po odpadnięciu na igrzyskach ???? Ale Rybnik płacił !!!!! I gdzie teraz ma nasze miasto ???? Ma je głęboko w dup......e i tyle .
    TAK WYGLĄDA DOTACJA NA SPORT, PRZEPRASZAM TO DOTACJA NA PROMOCJĘ MIASTA ..... DZIĘKUJĘ PANIE "PREZYDENCIE" .

  • ~Tomek Kieczka 2017-09-02
    09:20:41

    14 27

    Panie ~nikt333 . Wice mistrzostwo Polski w u14 też zrobiliśmy zaciągiem :) .
    8 reprezentantek Śląska U13, U16 to też zaciąg ?
    Moje dane Pan widzi Panie ~nikt333 . Zapraszam do mnie , jesteśmy transparentni. Może przy okazji nauczy nas Pan jak zagospodarować 100 tys na wypłaty dla 5 trenerów, wyjazdy 5 drużyn po całej Polsce , opłat hal, ubezpieczenia, startowe itd.
    p.s... to też są podatki tych którzy nam kibicują, ba to też są nasz podatki :) . Zdrowia życzę

  • ~ 2017-09-03
    01:03:58

    16 6

    Panie Kieczka czytaj pan ze zrozumieniem (chodzi o ogólne dotacje miejskie), mam wrażenie że gdziekolwiek ktoś napisze o pańskim ts to panu odpala się agresja obronna, mam wrażenie że czuje się pan "winny" ale sam nie wiem czego winny. Nie analizuję pana wypocin bo niestety czytam na pana stronach skąd pan ściąga zawodniczki (to pan wywołuje temat U13, 16 itd....), Pan wkleja skąd pozyskuje zawodniczki więc o czym tu mówić?.
    Mój post dotyczy DOTACJI Z URZĘDU MIEJSKIEGO RYBNIKA i nie zgodzę się nigdy z tym że za moją kasę dotuje się ROW kopaczy, ROW żużlowców, ROW judo , ROW pański ts i parę innych klubów uważających się za zawodowe które bez miejskich DOTACJI PADŁY BY JAK ROW KTÓREMU PAN FUDALI NIE DAŁ KASY (chodzi o panów Pawlaszczyka i Momota) gdzie bez miejskiej kasy padli .....

  • ~Barakuda 2017-09-03
    06:48:11

    8 1

    Bez pieniędzy nie ma sportu wyczynowego, to jasne. Pytanie jest skąd brać na sport pieniądze? Uważam, że miasto jeśli w ogóle powinno dotować to w innych proporcjach czyli powinno dołożyć 10% do tego co pozyskał klub z środków własnych i od sponsorów lub dotować konkretnych wyróżniających się zawodników. Póki co jest odwrotnie a bywa, że pieniądze z dotacji to jedyne finansowanie klubu. To jest sztuczne bo w sytuacji gdyby np. wydarzył się jakiś kataklizm i miasto nagle nie mogło przekazać ani grosza to co wtedy. Sport upadnie?

  • ~Barakuda 2017-09-03
    11:53:21

    10 2

    I jeszcze jedno. Jeśli miasto daje dotację (są to nasze pieniądze z podatków) to powinno wymagać wyników. Powinno być tak: siadamy i ustalamy minimum czego oczekuje sponsor-miasto. W każdej dyscyplinie osobno i w taki sposób aby poprzeczka była zawieszona wysoko- proporcjonalnie wysoko do kwoty dotacji. Jeśli tego ustalonego ściśle minimum klub nie osiąga zwraca np. 60% dotacji a nastepnej nie dostaje wcale. Proste? Obecnie jest tak, że rozdaje się pieniądze (bardzo duże) za które można by było zrobić wiele wymiernych projektów dla miasta i w ogóle nie rozlicza się z efektów. Prywatny sponsor jeśli nie ma wyników przestaje płacić i się wycofuje i każdy to rozumie. Miasto od lat płaci grubą kasę( ciekaw jestem ile w sumie milionów na to poszło?) i w zasadzie nie oczekuje konkretnych wyników. "Uda się to się uda a jak nie to trudno". Tak być nie powinno...Takie jest moje skromne zdanie.

  • ~Extraliga_1 2017-09-03
    12:12:38

    10 4

    Mnie nie przeszkadza, że miasto finansuje sport. Są miasta takie jak Gliwice, Sosnowiec, Tychy, Katowice czy Zabrze, które robią to na większą skalę i to widać po wynikach i zainteresowaniu. Ale w tych miastach finansuje się sport a nie tak jak w Rybniku coś gdzie nie ma konkurencji sportowej i mało kto o takich sportach słyszał. Tak jest wygodnie bo przy braku konkurencji każdy start to sukces, natomiast żeby osiągnąć coś w piłce, koszykówce czy siatkówce to trzeba lat pracy, systematyczności i programu działania. Tutaj niestety oprócz braku środków mamy brak działaczy, którzy sensownie by coś zrobili.

  • ~Arteks 2017-09-03
    19:23:13

    4 14

    Sport to jest sport. Wszyscy liczyli na wygraną naszej narodowej reprezentacji w siatkówce i... był straszny zawód. Przed meczem piłki nożnej z Danią wszyscy byliśmy pewni zwycięstwa naszych i... rozczarowanie. Nie miejcie pretensji dla tego dżudoki, że mu się nie udało bo w porcie ktoś musi wygrać, a ktoś inny przegrać. Życzmy mu wszyscy powodzenia w przyszłości! :D @barakuda - masz rację z tym, że kluby jeszcze bardziej powinny zabiegać o sponsoring. Z drugiej jednak strony to, że miasto dość dużo łoży na różnego rodzaju dyscypliny sportowe w mieście to świetnie z różnych powodów. Po pierwsze kwestie widowiskowe - jest komu pokibicować i się rozerwać na jakieś sportowej imprezie, po drugie miejsca pracy dla pracowników klubów, dla profesjonalnych sportowców, i motywacja do inwestycji w obiekty sportowe czy ich modernizację, po trzecie miejsca w których mogą szkolić się i rozwijać młodzi sportowcy. W Rybniku jest to możliwe zarówno w tak ekstremalnych sportach jak wodne czy lotnicze do standardowych czyli drużynowych, lekkoatletyki itd. Jeśli utrzymujemy wszyscy urzędników czy nauczycieli - dlaczego nie mamy utrzymywać sportu? Natomiast sportowcy którzy osiągają różne sukcesy mogą zawsze dodatkowo liczyć na stypendia, nagrody itd. @extraliga1 - z tych miast jakie wymieniłeś tylko Gliwice mają 2 swoje zespoły w ekstraligach (czy to piłka nożna, siatkówka czy koszykówka), a Zabrze jedną, inne takich nie mają. Nie wiem jak tam wygląda sponsorowanie sportu. Rozwiń tę myśl - może faktycznie możemy się od nich czegoś nauczyć.

  • ~Extraliga_1 2017-09-03
    21:13:16

    8 3

    ~Arteks - różnie to jest w tych miastach, albo miasta maja udziały w spółkach i finansują poprzez podnoszenie kapitału spółki albo miejskie spółki są udziałowcami. Oprócz tego w wielu miastach finansuje się sport ze środków na promocję miasta. Ale tam są dyscypliny, które uprawia się latem i zimą, więc zazwyczaj piłka i coś w hali (hokej, piłka ręczna, siatkówka czy koszykówka). W Rybniku 70% pieniędzy idzie na sport, który w tym sezonie trwał od 1 maja do 15 sierpnia, gdzie jest 5 działaczy i 3 miejscowych zawodników a reszta jeżdzi po całej Europie i w 14 weekendów stają się zawodnikami ROW-u.

  • ~Tomek Kieczka 2017-09-04
    09:01:50

    11 15

    Panie -nikt
    poniżej cytat z Pana z wrzesnia 2016. Zdecyduj się Pan czy robimy sport za swoje czy miejskie :)
    ......Jeżeli chodzi o TS ROW Rybnik podziwiam Tomka że płaci z własnej kieszeni i mam nadzieję że po awansie zgłosi znowu trzecią ligę by młode dziewczyny się ogrywały. Na zakończenie powiem tak : każdy zawodowy klub powinien być sponsorowany z środków własnych a kasa z grantów ma iść na szkolenie szkolenie dzieci , nie na zawodowych żużlowców,piłkarzy i piłkarek. ...

    Na 98 zawodniczek 8 ma skończone 20 lat. W podstawie pierwszej drużyny grają 3 15 latki ( bo młodsze nie mogą ze względu na przepisy) To dla Pana zawodowcy :) .

  • ~Barakuda 2017-09-04
    19:53:30

    4 3

    To co wypusuje Pan Kieczka dobitnie pokazuje jaką roszczeniową postawę mają niektórzy działacze. Przez te wszystkie lata kiedy dotacje były przyznawane, różni działacze tak do nich przywykli, że teraz uważają, że należą się jak psu buda. Rozbestwili się co niektórzy bardzo. Szczególnie, że jak wspominałem oczekiwania co do wyników praktycznie nie ma...

  • ~ 2017-09-05
    00:27:40

    11 4

    ~Barakuda szanowny pan K. nie wymaga niczego po za tym że przyznają granty, ale pamiętam jak był niezadowolony gdy mu ich nie przyznano po chyba pół roku działalności. Panie Tomku ".....Jeżeli chodzi o TS ROW Rybnik podziwiam Tomka że płaci z własnej kieszeni i mam nadzieję że po awansie zgłosi znowu trzecią ligę by młode dziewczyny się ogrywały. Na zakończenie powiem tak : każdy zawodowy klub powinien być sponsorowany z środków własnych a kasa z grantów ma iść na szkolenie szkolenie dzieci , nie na zawodowych żużlowców,piłkarzy i piłkarek. ..." Chodziło o rybnickie dziewczyny, (nie o te które pan ściąga z ościennych miast i gmin ).

  • ~ 2017-09-05
    00:30:03

    7 3

    I co pan na to ?

  • ~ 2017-09-05
    00:34:25

    13 0

    I do złudzenia będę przypominał przykład Katarzy Kłys która po porażce olała nasze miasto a Urząd Miasta Rybnika zaakceptował tą porażkę bez mrugnięcia.
    Nie wspominam o lidze żużlowej, gdzie bez kasy U.M nie istnieją.

  • ~Tomek Kieczka 2017-09-05
    12:39:01

    9 10

    Panie nikt.
    Powinienem nie wdawać się z Panem w dyskusje, bo niestety jest Pa kompletnie niezorientowany w temacie. Wydaje Pa opinie, nie mając kompletnie ku temu podstaw.
    Dla jasności . Granty na sport przyznawane przez miasto na sportowców ( nie dla mnie) Jak Pan był łaskaw wspomnieć sporo wspieramy to z własnej kieszenie. Bo to lubimy. Proszę mi wierzyć, Pana złośliwości nie są w stanie nas zniechęcić.
    Wsparcie sportu i edykacji Miasto ma w statucie.
    Kilka cyfr które Pan , żeby Pana oświecić.
    20 zawodniczek (2010-1007)
    40 zawodniczek w Szkole Mistrzostwa Sportowego
    38 zawodniczek w Ii II drużynie ( tylko 8 pow, 20 roku życia)
    do zespołu jak Pan to był łaskaw nazwać ściągneliśmy 9 zawodniczek, dzięki nim młode Rybniczanki uczą się, rozwijają zdobywają medale dla Miasta i Śląska ( same w kategoriach młodzieżowych)
    Rybnik aktualnie jest czołowym ośrodkiem piłki kobiet na Śląsku, z jedyną w tym województwie Szkołą Mistrzostwa Sportowego o tym profilu.
    Czy nadal Pan uważa że 100 tys grantu to spora kwota jak na tak organizację ? U nas to ok 25% wydatków. Przypominam 5 trenerów na pasku. Jeden wyjazd na finał MP 3 dniowy to 17 000 zł. Proszę doczytać na ilu finałach byliśmy.
    Nadal jest Pan za tym, żeby zabrać grant na takie działania?
    Wie Pan jaka będzie konsekwencja ? Nie zrezygnujemy z juniorek i seniorek w II i III lidze . Zabraknie nam pieniędzy na SMS i szkółkę dla dzieci.
    Ujawni się Pan wtedy z za tego nika, i powie rodzicom dziewczynek, że im się nie należy? Że chłopcy mogą się szkolić w piłce, koszykówce, grać baseball czy judo... a dziewczyny w piłkę grać nie mogą ?
    Klub założyliśmy za swoje i nadal sporo swoich na to wydajemy. Słaby hejt kogoś z za nika , który atakuje nas wieczorową porą nas nie zniechęci. Klub będzie, bo to nas kręci. Pan wybaczy, ale obowiązkiem miasta ( nie moim) jest szkolenie młodzieży. Chyba że jest Pan jednym z tych, którzy zaakceptowali nasze coraz bardziej pokrzywione społeczeństwo

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert Rybnik.com.pl

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Jesteś za powstaniem legalnego toru do driftu w Rybniku?




Oddanych głosów: 5063